Χθες λάβαμε ένα ανώνυμο σχόλιο (δηλητήριο) στην ανάρτηση μας εδώ
Έγραφε -συνέστηνε :
"σχετικα με τον π. μωυση ... επειδη εχετε επικοινωνια ,
η θεια κοινωνια είναι ισαξια με την νοερα προσευχή ;; ναι ή οχι ;; τι διαφορα έχει με την χριστιανική οργανωση ειρήνης;;
γιατι αυτα που λεει σαν αυτο μου θυμίζει ... τον σεβομαι αλλα πρέπει να επιστρέψει στο κελί του ."
η θεια κοινωνια είναι ισαξια με την νοερα προσευχή ;; ναι ή οχι ;; τι διαφορα έχει με την χριστιανική οργανωση ειρήνης;;
γιατι αυτα που λεει σαν αυτο μου θυμίζει ... τον σεβομαι αλλα πρέπει να επιστρέψει στο κελί του ."
Του απαντήσαμε βιαστικά ως εξής :
1) Το κελί του π.Μωυσή βρίσκεται στο μοναστήρι του στην Πρέβεζα.
Από εκεί εκδιώχθηκε και στο έγγραφο εκδίωξης αναφέρεται η αιτία της εκδίωξης του
(προσθήκη: δείτε εδώ).
2) Στο μοναστήρι της Αγ.Παρασκευής Μηλοχωρίου φιλοξενήθηκε για αρκετούς μήνες, ουδέποτε όμως τον έγραψαν στο μοναχολόγιο τους, υπακούοντας στην εντολή που πήραν από την μητρόπολη Φλωρίνης.
ΥΓ. 1
(προσθήκη: Δημοσιοποιούμε για πρώτη φορά το σχετικό έγγραφο που έφθασε στο μοναστήρι μόλις 1-2 ημέρες αφότου έφτασε εκεί ο π.Μωυσής.
Είναι απορίας άξιο, πότε πρόλαβαν να μάθουν ότι πήγε εκεί, από που το έμαθαν, πότε πρόλαβαν και ενημέρωσαν τον τοπικό δεσπότη, πότε αποφάσισαν τι θα κάνουν και πότε πρόλαβαν να εκδώσουν πρωτοκολλημένο έγγραφο από τη μητρόπολη και να το στείλουν με την ένδειξη "ΕΠΕΙΓΟΝ",
είναι ένδειξη του πόσο πολύ οι οικουμενιστές ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ και ΕΛΕΓΧΟΥΝ τα ΠΑΝΤΑ
και φυσικά πόσο εύκολα σκύβουν το κεφάλι κάποιοι "αντι-οικουμενιστές").
και φυσικά πόσο εύκολα σκύβουν το κεφάλι κάποιοι "αντι-οικουμενιστές").
Λίγο αργότερα δημοσιεύθηκε και το ΣΧΟΛΙΟ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ του π. Μωυσή (εκ Πρεβέζης):
"Ακατήχητα άβουλα πρόβατα που θεωρούν πως ο γέροντας είναι πιο πάνω και από την συνείδηση τους, όταν αυτή τους μαρτυρεί την αλήθεια, την οποία απορρίπτουν για χάρη του οικείου τους προσώπου.
"Ακατήχητα άβουλα πρόβατα που θεωρούν πως ο γέροντας είναι πιο πάνω και από την συνείδηση τους, όταν αυτή τους μαρτυρεί την αλήθεια, την οποία απορρίπτουν για χάρη του οικείου τους προσώπου.
Η αίρεση της αδιάκριτης υπακοής στο πρόσωπο του πνευματικού.
Ο Γεροντισμός (ο γέροντας) είναι αλάνθαστος.
Παπικός δάκτυλος για την καθυπόταξη των άβουλων "χριστιανών" στο θέλημα των Σιωνιστών που εισήλθαν στα διοικητικά κέντρα της Εκκλησίας, ακόμα και των μονών,
για να καταστείλουν κάθε μορφή αντίστασης στην αίρεση του Οικουμενισμού.
για να καταστείλουν κάθε μορφή αντίστασης στην αίρεση του Οικουμενισμού.
Ο Μωυσής δεν πρόκειται ποτέ να κάνει υπακοή σε πρόσωπα που δεν ακολουθούν την ακρίβεια του θελήματος του Θεού, ακόμα και αν έχουν κύρος πνευματικό.
Όποιος δεν καταλαβαίνει τι λέω στους λόγους μου, φυσικό είναι να πείθεται από την Κατίνα της γειτονιάς, πόσο μάλλον από ένα ρασοφόρο.
Όσο αναφορά για το κελί μου, την απάντηση ας την πάρουν από τον ίδιο τον Κύριο, στου οποίο τα χνάρια περπατώ : " Ο δε Υιός του ανθρώπου ουκ έχει που την κεφαλή κλίνη".
π.Μωυσής"
Επίλογος:
Χωρίς καμία συνεννόηση με τον π.Μωυσή, επιλέγουμε να δημοσιοποιήσουμε μία από τις δεκάδες εμπειρίες μας:
Ιανουάριος 2018.
Πριν λίγες ημέρες κάποια κυρία είχε προσφερθεί να παραχωρήσει ένα δωμάτιο (σε συγκρότημα ξενοδοχείου που ποτέ δεν λειτούργησε και έμεινε στα μπετά) στον π.Μωυσή, γιατί δεν είχε που να μείνει και αναζητούσαμε οποιοδήποτε χώρο.
Πριν λίγες ημέρες κάποια κυρία είχε προσφερθεί να παραχωρήσει ένα δωμάτιο (σε συγκρότημα ξενοδοχείου που ποτέ δεν λειτούργησε και έμεινε στα μπετά) στον π.Μωυσή, γιατί δεν είχε που να μείνει και αναζητούσαμε οποιοδήποτε χώρο.
Όταν πήγαμε να δούμε το δωμάτιο για να το τακτοποιήσουμε, απογοητευθήκαμε πλήρως:
Κυριολεκτικά ένα "γιαπί". ΧΩΡΙΣ ρεύμα, ΧΩΡΙΣ καθόλου νερό (μόνον μια εξωτερική βρύση πρόχειρα τοποθετημένη στο κάγκελο του μπαλκονιού που θα πάγωνε με το κρύο), ΧΩΡΙΣ πόρτα, ΧΩΡΙΣ παράθυρο στο μπάνιο. Ψηλά στο βουνό.
Έγιναν κάποιες πρόχειρες εργασίες από 4-5 εθελοντές.
Για θέρμανση επιλέχθηκε προσωρινά μια μεταχειρισμένη σόμπα πετρελαίου που παραχωρήθηκε δωρεάν από κάποιον.
* * *
Λίγες μέρες μετά, ένα απόγευμα, γύρω στις 6 μμ, σκοτεινά και με παγωνιά στο δρόμο, πάμε να επισκεφθούμε τον π.Μωυσή στην νέα του "κατοικία"(ψυγείο). Να του πάμε μια παλιά βελέντζα γιατί το κρύο το βράδυ ήταν ανυπόφορο.
Τον βρήκαμε να φοράει έναν χοντρό σκούφο στο κεφάλι (μέσα στο δωμάτιο του, για να αντέχει το κρύο). Μας είπε ότι η σόμπα έσβησε και δεν άναβε. Τελικά αποδείχθηκε ελαττωματική.
Στο πάτωμα είδαμε ένα λεπτό χαλάκι και επάνω του ένα μάλλινο καλογερικό γιλέκο. Κοιτάξαμε με περιέργεια το γιλέκο στο πάτωμα. Τι δουλειά έχει ένα γιλέκο στο πάτωμα; Μας είπε ότι κάνοντας μετάνοιες και ακουμπώντας το μέτωπο στο πάτωμα πάγωνε το μέτωπο του και πονούσε.
Φύγαμε βιαστικά λίγη ώρα αργότερα, γιατί η θερμοκρασία έπεφτε -υπό του μηδέν- γύρω όλα ήταν χιονισμένα και το χιόνι ήταν παγωμένο και θα δυσκολευόμασταν να φτάσουμε με ασφάλεια πίσω.
* * *
Ένα μήνα αργότερα, η κυρία που του παραχώρησε το δωμάτιο-γιαπί (μετά από συμβουλές χριστιανών αποτειχισμένων -κατ' όνομα- "αδερφών"), του ζήτησε να το εγκαταλείψει!
Το προηγούμενο βράδυ η κυρία αυτή είχε παρακολουθήσει ομιλία "αποτειχισμένου" ιερέα.
Το προηγούμενο βράδυ η κυρία αυτή είχε παρακολουθήσει ομιλία "αποτειχισμένου" ιερέα.
Το επόμενο πρωί ο π.Μωυσής είχε πάρει τα λιγοστά υπάρχοντα του και είχε φύγει, μία ακόμη φορά "στο δρόμο".
Τελικά δεν υπάρχουν πιο βάρβαροι άνθρωποι από τους χριστιανούς.
ΥΓ. 1
Ελπίζουμε ο "αδερφός" που έγραψε το σχόλιο-δηλητήριο του, από την ζεστούλα και από την αναπαυτική του πολυθρόνα, και τώρα ενδεχομένως θα διαβάσει την απολύτως αληθινή ιστορία που περιγράψαμε, να κατάλαβε τι κακό πράγμα είναι να φοράς παρωπίδες.
Ας πάρει τώρα ένα ακόμη τηλέφωνο στον "γέροντα" του, να
ακούσει μια ακόμη δικαιολογία ή συκοφαντία, να παπαγαλίσει την νέα καραμέλα και να κοιμηθεί ήσυχα σαν "καλός χριστιανός"... αφού πάει προηγουμένως "ευλογία" να φάει ένα ακόμη νηστίσιμο μπιφτέκι.
Ο Θεός μας έδωσε μυαλό και κάποιοι επιμένουν να παριστάνουν τους ηλίθιους. Σε αυτή τη ζωή ο καθένας κάνει την επιλογή του.
Η "υπακοή" στους δεσποτάδες (με την οποία κρατάνε καλά δεμένα τα πρόβατα στο μαντρί και επιβάλλεται η αίρεση του οικουμενισμού) αντικαθιστάται με την "υπακοή" στον πνευματικό.
Πολύ βολικό είναι να συνεχίζουμε να πηγαίνουμε στην ενορία μας, κι ας ταυτίζονται με την πίστη του Βαρθολομαίου, τον οποίο και μνημονεύουν.
ΥΓ. 2
Ακόμη και στους πιο αγνούς και ασυμβίβαστους χώρους όπως αυτόν της αποτείχισης .. είναι φανερό ότι οι οικουμενιστές με διάφορους τρόπους πετυχαίνουν να επηρεάζουν και να παρεμβαίνουν.
Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
7 σχόλια:
https://www.youtube.com/watch?v=PAP2-aCdMKc
ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ο διωκόμενος μοναχός, Πατήρ Μωυσής και ο δημοσιογράφος-συγγραφέας, Ιωάννης Παπαζήσης ...
Ας στείλει ο Παιδαγωγός το παρακάτω βίντεο στον ανώνυμο σχολιαστή
Nine-year-old girl carries brother to school every day
https://youtu.be/u2DjuvlN6Jg
Αγαπητέ παιδαγωγέ,εάν ο π.Μωυσής ήταν το παιδί του ανώνυμου σχολιαστή,έτσι θα μιλούσε ο σχολιαστής?
Όχι βέβαια!Θα ενδιαφερόταν πρώτα να μάθει αν είναι καλά.Αν έχει ρούχα,παπούτσια,κάτι για να προστατεύεται από το κρύο τον χειμώνα!Αν είναι άρρωστος,αν χρειάζεται φάρμακα.Αν βρήκε ανάπαυση σε κάποιο μοναστήρι ή αν χρειάζεται κάποια βοήθεια.
Χωρίς αγάπη,ουδέν εποιήσαμεν,ουδέν..
Διαγράφτηκαν 3 σχόλια (το 1 δικό μας).
Εφόσον ο ίδιος ο μοναχός επέλεξε να μην αναφερθεί σε κάποια θέματα (πέρα από την εκδίωξη του από το μοναστήρι του -Ιερά Μονή Προφήτη Ηλία Πρεβέζης), δεν νομίζουμε ότι μπορούμε αναφερόμαστε εμείς -έστω και ως απαντήσεις σε ανώνυμα σχόλια αναγνωστών.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.