" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Κήρυγμα μετανοίας, προφητείες για όσα έρχονται στην Ελλάδα, αλλά και τις δυσπιστίες κάποιων αδερφών.


Το παρακάτω σχόλιο το γράψαμε σε ένα ορθόδοξο ιστολόγιο (Π.Π.), που εδώ και πολλά χρόνια ακούραστα και με συνεχείς δημοσιεύσεις στηρίζει την γραμμή της αποτείχισης (από την αίρεση του Οικουμενισμού). 


Πριν λίγο διαβάσαμε το νέο δημοσίευμα του (το 4ο ή 5ο κατά σειρά). 
Σε αυτά αποκαλεί τις προφητείες για τα δεινά που έρχονται στην πατρίδα μας, που θα είναι τόσο σκληρά που θα προκαλέσουν μετάνοια στον ελληνικό λαό και στη συνέχεια την αναλαμπή της Ορθοδοξίας (ότι έλεγε και ο π.Παϊσιος σε χιλιάδες επισκέπτες ότι δηλαδή θα πεινάσουμε, αλλά κάποια στιγμή θα μας δώσουν την Πόλη, αλλά και πολλοί άλλοι Άγιοι), ως "ΑΙΡΕΣΗ", "κακοδοξίες" κλπ.


Έγραψε μία ακόμη ανάρτηση λοιπόν για να εξευτελίσει τον μοναδικό ίσως μοναχό που κηρύττει μετάνοια στον Ελληνικό λαό, γυρνώντας από πόλη σε πόλη, εκδιωγμένος από παντού, χωρίς χρήματα στην τζέπη, όπως ακριβώς έκανε κάποτε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός.


Γράψαμε στον αδερφό ιστολόγο (δεν το δημοσίευσε όμως) :
"Εσείς φυσικά το κάνετε για να τον ειρωνευθείτε. 
Έτσι πιθανώς μεγαλώσατε από τα κατηχητικά ή τις αδελφότητες: να δείχνουμε με το δάκτυλο για να διαπομπεύουμε τον άλλον και να κρυφογελάμε.

Αλλά κάθε έργο του διαβόλου το παίρνει ο Θεός και το αντιστρέφει, για το καλό. 
Έτσι άθελα σας διαδώσατε το κήρυγμα μετανοίας και τις προφητείες του μοναχού."



Ακολουθεί το ειρωνικό δημοσίευμα
(που άθελα του βοηθάει στην διάδοση του μηνύματος του, του καλέσματος μετανοίας αλλά και της ελπίδας στον Κύριο μας).

Ο εκ Πρεβέζης μοναχός ΜΩΫΣΗΣ ανακηρύσσει εαυτόν …προφήτη!!!
Νά, ποιός καὶ γιατί διδάσκει τὴν «ἀναλαμπὴ τῆς Ὀρθοδοξίας»!
Τοῦ χρειάζεται γιὰ νὰ δικαιολογήσει τὸ προφητικό του προφίλ!
Ἀνακάλυψε κάποιον ἄγνωστο Φασούλα, τὸν ἀνακήρυξε χαρισματοῦχο προφήτη, γιατὶ μιλᾶ γιὰ κάποιον "νέο Μωϋσῆ".Καὶ μᾶς διαβεβαιώνει ὅτι ὁἑαυτός του εἶναι ὁ "νέος Μωϋσῆς"!!!!Καὶ κρίμα! Ὑπάρχουν νοήμονες ἄνθρωποι ποὺ τὸν προσέχουν καὶ τὸν προωθοῦν!



(Στὸ βίντεο 26:00 ἑξῆς)


Δημοσιογράφος: Ὑπάρχει ἕνα βιβλίο τοῦ 1886 τοῦ Κυριαζῆ Φασούλα, μὲ τίτλο «Μία Προφητεία μόνον διὰ τὴν Ἑλλάδα». Τι πιστεύετε γι’ αὐτὸ τὸ βιβλίο. Τί μπορεῖ (ἀπ’ αὐτὲς τὶς προφητεῖες ) νὰ ἐπαληθευτεῖ; Ὑπάρχει κάποια προφητεία ἀπ’ αὐτὲς ποὺ εἶναι καταγεγραμμένες ποὺ ἔχει ἤδη ἐπαληθευθεῖ;


π. Μωϋσῆς: Ναί, ὑπάρχουν. Νὰ ποῦμε ὅμως στὸν κόσμο ὅτι αὐτὲς οἱ Προφητεῖες βρέθηκαν μετατυπωμένες σὲ κελὶ τοῦ Ἁγίου Ὄρους στὶς Καρυές. Τὸ κελὶ λέγεται Ὑπαπαντὴ τοῦ γέροντος Παϊσίου, φέροντας χρονολογία 1866. Ὁ ἄνθρωπος αὐτὸς πράγματι ἦταν χαρισματοῦχος· μιλᾶ γιὰ μετάνοια καὶ φυσικὰ ὁράματα καὶ προφητεῖες ποὺ ἔχει πεῖ, ἔχουν ἐκπληρωθεῖ.
Πρὶν 3-4 μῆνες μὲ πῆρε τηλέφωνο μία κυρία καὶ μοῦ διάβασε μία προφητεία μέσα ἀπὸ τὸ βιβλίο (τὸ ὁποῖο δὲν τὸ γνώριζα τότε) καὶ μὲ ἄφησε ἄφωνο, γιατὶ ἀνέφερε τὸ ὄνομα ἑνὸς νέου Μωϋσῆ. Ἐγὼ στὴν ἀρχὴ δὲν θέλησα νὰ τὸ πιστέψω, ἀλλὰ στὴν πορεία, μέσα στοὺς τέσσερις αὐτοὺς μῆνες οἱ διωγμοί μου ἐντάθηκαν καὶ ὅλο καὶ πιὸ πολὺ βιώνω στὸ πετσί μου αὐτὴ τὴν προφητεία (στὸ βίντεο 31:00 ἑξῆς):
«Νέος Μωϋσῆς θέλει ἔλθει ἀπὸ τὸ ἑλληνικὸ ἔθνος, θὰ εἶναι ἀπαίδευτος ἀπὸ γράμματα καὶ θὰ κηρύττει λόγο μετανοίας καὶ θὰ καταστραφεῖ ἀπὸ τοὺς ἀρχηγοὺς τῶν διδασκάλων καὶ κακολόγων. Καὶ ἡ διδαχὴ αὐτοῦ, οὐχὶ αὐτοῦ ἀλλὰ τῆς θείας διδασκαλίας… Ἐὰν δὲν κηρύξει νέος Μωϋστῆς, τὸ ἔθνος αὐτὸ δὲν ἀνασταίνεται, ἀλλὰ μέλει νὰ ἀπωλεσθεῖ…».

Νὰ σημειώσω καὶ κάτι ἄλλο γιὰ νὰ κατανοηθεῖ, πῶς αὐτὴ ἡ προφητεία ἐκπληρώνεται στὸ πρόσωπό μου, γιατὶ ἀπὸ τὸ 1860 καὶ μετά, δὲν ἔχει βγεῖ κάποιος μὲ τὸ ὄνομα Μωϋσῆς ποὺ νὰ κηρύττει μετάνοια! Εἶμαι ὁ μόνος ποὺ κηρύττει μετάνοια αὐτὴ τὴν στιγμὴ στὴν Ἑλλάδα. Καὶ λέει (ἡ προφητεία) «ἀπαίδευτος ἀπὸ γράμματα». Ἐγὼ δὲν ἔχω βγάλει πανεπιστήμιο καὶ μπροστὰ σἐ ὅλους αὐτοὺς τοὺς Πανεπιστημιακοὺς θεολόγους, τοὺς ρήτορες μὲ τὴ φοβερὴ εὐγλωττία, ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν ἄδεια ψυχή, εἶμαι ἀπαίδευτος.

Καὶ λέει, «θὰ καταστραφεῖ ἀπὸ τοὺς ἀρχηγοὺς τῶν διδασκάλων καὶ κακολόγων». Ἔχω ὑποστεῖ αὐτὴ τὴν στιγμὴ τρεῖς διωγμούς, ἀπὸ τρία μοναστήρια· μοῦ ἔχουν ἀκυρώσει πάρα πολλὲς ὁμιλίες· ἔχουν τηλεφωνήσει ἀκόμα καὶ σὲ σπίτια πιστῶν νὰ μὴ μὲ δεχθοῦν καὶ πάρα πολλὰ ἀκόμα. (σχόλιο ο Παιδαγωγός: αυτό σας το επιβεβαιώνουμε, ένα σωρό ομιλίες του ακυρώθηκαν τελευταία στιγμή ή διεκόπηκαν κατά την διάρκεια τους, από την Γερμανία μέχρι την Ηγουμενίτσα, την Ξάνθη, την Περαία, την Καλαμάτα κλπ, "πνευματικοί" ασκούν αφόρητη πίεση σε λαϊκούς να τον πετάξουν έξω από το σπίτι τους - αυτά τα είδαμε με τα ίδια μας τα μάτια)

Ὑπάρχουν 3 λόγοι ποὺ μὲ διώκει αὐτὴ τὴν στιγμὴ ἡ διοικούσα Ἐκκλησία. Ὁ βασικότερος λόγος εἶναι γιατὶ κηρύττω ἀλήθειες. Κι αὐτοὶ δὲν ἔχουν τὴν ἀλήθεια. Εἶναι μέσα στὸ σκοτάδι. Φορᾶνε ράσα, ἀφήνουν γένια… ἀλλὰ ἐξυπηρετοῦν ἄλλους σκοπούς. Ἐγὼ εἶμαι καθαρός. Αὐτοὶ δὲν εἶναι καθαροί…
Ἐδῶ ἡ προφητεία αὐτὴ ποὺ μιλάει γιὰ νέο Μωϋσῆ λέει ὅτι «ἡ διδαχὴ αὐτοῦ, οὐχὶ αὐτοῦ ἀλλὰ τῆς θείας διδασκαλίας». (Αὐτό) γι’ αὐτοὺς ποὺ μὲ λένε πλανεμένο.
Καὶ μᾶς δίνει μιὰ ἐλπίδα αὐτὴ ἡ προφητεία ποὺ λέει ὅτι …ἐφ’ ὅσον πλέον κάποιος Μωϋσῆς κηρύττει, τὸ ἔθνος θὰ ἀναστηθεῖ! Εἶναι μιὰ μεγάλη ἐλπίδα καὶ προσπαθῶ μέσα ἀπὸ τὶς προφητεῖες νὰ δώσω κουράγιο στὸ λαό, γιατὶ τὰ δεινὰ θὰ χειροτερέψουν, νὰ μὴν ἀποκάμουμε... Ἡ Ἑλλάδα μας λόγῳ τῆς μετανοίας, ποὺ θὰ ἀναγκάσει ὁ Θεὸς τὸν Λαὸ μὲ τὰ δεινὰ νὰ γίνει, ὁπότε θὰ ἀναστηθεῖ ἡ πατρίδα μας.

Ὁ Κύριός μας περιμένει 8 χρόνια, μετὰ ἀπὸ τὶς δυσκολίες ποὺ ἦρθαν τὸ 2010, καὶ θὰ ἀναγκαστεῖ, σὰν καλὸς Πατέρας νὰ τὸ κάνει αὐτό. Ἂν δὲν τὸ κάνει, ἡ Ἑλλάδα δὲν θὰ ὑπάρχει σὲ 5-10 χρόνια.
Πολὺ πιθανὸν τὸ ποθούμενο (γιατὶ ἡ Ἑλλάδα μας οὐσιαστικὰ δὲν εἶναι ἐλευθερωμένη· ἀπὸ τὸ 1831 καὶ μετά, ἔχουμε μόνο μικρὲς ἀναλαμπὲς ἐλευθερίας· ἡ Ἑλλάδα ἐλευθερώθηκε τρία χρόνια μὲ τὸν Καποδίστρια, καὶ ἴσως λίγο μὲ τὸν Μεταξά…) νὰ ἀρχίσει τὸ 2018, ὅλα νὰ ξεκινήσουν ἐφέτος… μὲ τὴν ἐπέμβαση τῶν Ρώσων… Ἄρα ἡ Ἑλλάδα μας, μετὰ ἀπὸ αὐτὰ θὰ ἐλευθερωθεῖ.



Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να ακούσουν μια ασυμβίβαστη Ελληνίδα, στο παρακάτω βίντεο (μετά το 24:00, το βίντεο είδαμε εδώ). Κάθε Έλληνας που έχει ανοιχτές τις κεραίες του, αντιλαμβάνεται τι δεινά έρχονται και τι θα ζήσουμε πολύ σύντομα ΜΕΣΑ στις πόλεις μας.




Κλείνουμε με ένα βίντεο που με πολύ αγάπη αφιερώνουμε στον αδερφό.
Όπως λέει σε κάποιο σημείο του βίντεο, ένας συντομότερος δρόμος για τον Θεό, από την νηστεία, την προσευχή και τις αγρυπνίες, (που ποιος και πως τις κάνει), είναι η αποφυγή της κατάκρισης :



Δείτε το οπωσδήποτε. Θα το θυμάστε όλες τις Άγιες ημέρες του Πάσχα που έρχονται. Θα
σας ευγνωμονούν όλοι σε όσους το διαδώσετε.


Νεότερη Ενημέρωση 1:

3 εβδομάδες πριν την κοίμησή του ο Άγιος Παΐσιος μας μίλησε για την Μεγάλη Ελλάδα που έρχεται..


το βίντεο από εδώ.




Νεότερη Ενημέρωση 2:

Μοναχός Νεόφυτος Γρηγοριάτης: «Πλησιάζει ο καιρός να δοξασθεί η Ορθόδοξη Εκκλησία»
Ἐπιστολή πρός
Τόν ἐλλογιμώτατον ἀξιότιμον κύριον Χρῆστον Κολιόν, Διευθυντήν ἐπιθεωρητῶν τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας καί Πολιτισμοῦ, Πρῶτον Λειτουργόν Ἐκπαιδεύσεως τῆς Κυπριακῆς Δημοκρατίας,
Τήν εὐλαβεστάτην ἐν Χριστῷ σύζυγόν του κυρίαν Ἰωάνναν Κολιοῦ,
Τούς κ. Ἀντώνιον, Ἑλένη καί Ἀλέξανδρον Κολιοῦ, οἱ ὁποῖοι εἶναι γιά μένα ἐν Χριστῷ πνευματική οἰκογένεια,

Χαίρετε ἐν Κυρίῳ! Εὐλογεῖτε!
Εὔχομαι χρόνια πολλά, καλόν Παράδεισον, καλή ἐλευθερία τῆς Ἑλλάδος καί τῆς Κύπρου ἀπό τά ψεκτά πάθη τῆς φιλαυτίας, τοῦ ἐγωϊσμοῦ, τῆς φαρισαϊκῆς αὐτοδικαιώσεως, αὐτοθεώσεως, αὐτοειδωλοποιήσεως, αὐτοθεοποιήσεως καί ἀπό τόν διάβολο, τήν ἁμαρτία, τόν θάνατο καί τά ὄργανά τους στήν γῆ μας, ἀπό τούς σιωνιστές, μασόνους, ληστές δημοσίου καί ἰδιωτικοῦ χρήματος, τούς χριστοκαπήλους καί ἐθνοκαπήλους καί ἀπό τούς πολιτικούς, δημοσιογράφους, διανοουμένους, φιλοσόφους καί «ἐπαγγελματίες κληρικούς καί θεολόγους», οἱ ὁποῖοι ἐλησμόνησαν τόν σκοπόν τῆς ζωῆς μας, πού εἶναι ἡ θέωση, ἡ ἕνωση μέ τόν Θεόν, καί «ὤρυξαν ἑαυτοῖς λάκκους συντετριμμένους».
Ζητῶ συγγνώμην, διότι ἔγινα ἐπικριτικός, ὄχι πρός ἐσᾶς καί τήν οἰκογένειά σας, ἀλλά πρός αὐτούς, τούς, δυστυχῶς, μόνον Ἑλληνόφωνους καί ὄχι Ἑλληνόφρονες καί Ἑλληνοζωντανούς ἀνθρώπους.

Καί ἐγώ φταίω γιά τήν πνευματικήν κατάντια μας, διότι εἶμαι ἁμαρτωλός, πόρνος, μοιχός, ἐλεεινός, τρισάθλιος, ἀμετανόητος, ράθυμος, ἀμελής, ἀνυπότακτος, φιλόϋλος, φιλάργυρος, φιλόδοξος, φιλήδονος, αὐτοερωτευμένος, αὐτοειδωλοποιημένος, αὐτοδικαιωμένος, αὐτονομημένος, αὐτοθεοποιημένος, τεμπέλης, τσιγγούνης, φίλαυτος, μνησίκακος, ὁ χειρότερος μοναχός, πού ἐμφανίσθηκε ποτέ στήν οἰκουμένη. Σᾶς παρακαλῶ νά εὔχεσθε ὑπέρ μετανοίας καί σωτηρίας μου καί τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων, πού ἀσκούμεθα σήμερα στό Ἅγιον Ὄρος.

Μέ τήν εὐκαιρία τῆς ἐλεύσεως στήν Ἱερά Μονή Ὁσίου Γρηγορίου τοῦ ἐν Χριστῶ συγγενοῦς σας κ. Ἀνδρέα Κολιοῦ, σᾶς στέλλω τήν παροῦσα ἐπιστολή, ὄχι γιά νά μελαγχολήσετε, ἀλλά γιά νά χαρεῖτε ἐν Χριστῷ, διότι πλησιάζει ὁ καιρός νά δοξασθεῖ ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καί ἡ Ἑλλάδα καί ἡ Κύπρος θά ἐλευθερωθεῖ σύντομα. Δέν εἶμαι προφήτης, οὔτε ἔχω τό διορατικό, οὔτε τό θεολογικό, οὔτε τό προορατικό, πού εἶχαν οἱ ἅγιοι τώρα Παΐσιος ὁ Καππαδόκης Ἁγιορείτης, ὁ ἅγιος Πορφύριος ὁ Καυσοκαλυβίτης, ὁ ἅγιος Ἰάκωβος Τσαλίκης, ὁ Γέροντας Σωφρόνιος Σαχάρωφ τοῦ Ἔσσεξ τῆς Ἀγγλίας, ὁ παπα-Ἐφραίμ ὁ Κατουνακιώτης, ὁ Γέροντας Ἀμφιλόχιος Μακρής, ὁ παπα-Φιλόθεος Ζερβάκος, ὁ παπα-Ἀθανάσιος Χαμακιώτης, ὁ παπα-Εὐσέβιος Βίττης, ὁ παπα-Εὐμένιος τοῦ λοιμωδῶν νοσοκομείου καί ὁ ἅγιος Νικηφόρος ὁ λεπρός. Ὅλοι αὐτοί οἱ ἅγιοι ἔζησαν στόν 20ον αἰώνα μετά Χριστόν καί ἐλάμπρυναν τόν πνευματικό χῶρο τῆς Ὀρθοδοξίας καί τοῦ Οἰκουμενικοῦ Ἑλληνισμοῦ (ὄχι τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅπως ἔλεγε ὁ ὅσιος ὁμολογητής καί νέος φιλόσοφος καί θεολόγος, πατήρ Ἰουστίνος Πόποβιτς ὁ Σέρβος).

Ὁ ἅγιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης μᾶς εἶπε ὅτι, ὅταν οἱ Ἀρμένιοι καί οἱ Κοῦρδοι θά ἀποκτήσουν ἀνεξάρτητα κράτη, τότε θά διαλυθεῖ ἡ Τουρκία, θά ἐλευθερωθεῖ ἡ Κωνσταντινούπολη καί ἡ Μικρά Ἀσία καί ἡ Κύπρος, μετά ἀπό ἕνα μεγάλο πόλεμο. Γι' αὐτό νά ἔχετε θάρρος καί αἰσιοδοξία γιά τό μέλλον.

Πρίν 4-5 μῆνες ὁ πρώην καθηγητής οἰκονομικῶν στό Παγκύπριο Γυμνάσιο (κεντρικό), κύριος Κυριακός Σάμμουτος, μοῦ ἔστειλε τρία βιβλία, σχετικά μέ τήν ἱστορία, ἐκπαιδευτική δραστηριότητα καί συμβολή τοῦ Παγκυπρίου Γυμνασίου (κεντρικοῦ) στήν πολιτική, οἰκονομική, ἐκπαιδευτική, ἐκκλησιαστική, θεολογική καί ἐθνική ζωή τῆς Κύπρου καί τοῦ πολυπαθοῦς Ἑλληνισμοῦ γενικώτερον:
α) 1893 ἑκατονταετηρίδα 1993, «Σελίδες ἀπό τήν ἱστορία καί τήν ζωή τοῦ Παγκυπρίου Γυμνασίου», Λευκωσία 1993.
β) Παγκύπριον Γυμνάσιον, ἑκατονταετηρίδα, Ἀναμνηστικόν Λεύκωμα 1893 - 1993, Λευκωσία 1993.
γ) Περιοδικόν «Μαθητική Ἑστία», ἐκφραστικό ὄργανο μαθητῶν καί μαθητριῶν τοῦ Παγκυπρίου Γυμνασίου, ἔτος Ξβ', σχολική χρονιά 2012 – 2013, ἀρ. 93.

Θυμήθηκα μέ νοσταλγία καί θαυμασμό καί ἔκλαψα ὅταν ἤμουνα μαθητής τοῦ Παγκυπρίου Γυμνασίου (κεντρικοῦ) τό 1968 – 1974, ἰδίως τά ἔτη 1968 – 1971, πού μᾶς ἐδιδάξατε Χριστό, Ἑλλάδα καί ἀρχαῖα Ἑλληνικά στήν τάξη μου Α1 (1968 – 1969), Β1 (1969 - 1970) καί Γ1 (1970 – 1971). Σᾶς εὐχαριστῶ καί εὐγνωμονῶ αἰωνίως γιά τήν διδασκαλία καί μετάδοση φιλολογικῆς, φιλοσοφικῆς, ἐθνικῆς καί θεολογικῆς γνώσεως καί ζωῆς. Ἐγίνατε ἡ αἰτία νά πάρω τήν ἀπόφασή μου τό 1971, νά γίνω μοναχός ἤ στήν Κύπρο ἤ στήν Ἑλλάδα ἤ στό Ἅγιον Ὄρος, γεγονός πού ἔγινε πραγματικότητα στήν Ἱερά Μονή Ὁσίου Γρηγορίου Ἁγίου Ὄρους ἀπό τό 1976 – 2018. Σᾶς εὐχαριστῶ πολύ καί αἰωνίως.


Ἐδιάβασα πέρυσι τό καλοκαίρι 2017, τρεῖς φορές τό περιοδικόν τοῦ Ὁμίλου Πνευματικῆς Ἀνανεώσεως «Κυπριακή Μαρτυρία», ἀρ. τεύχους 36ο, Λευκωσία 2017, μέ γενικό θέμα «Ἡ φθορά τῆς πνευματικῆς καί πολιτικῆς ζωῆς καί τά ἐθνικά ἀδιέξοδα», σελίδες 140.
Ἀπό τά ἐτήσια τεύχη τῆς «Κυπριακῆς Μαρτυρίας», πού μοῦ ἐστείλατε μέχρι σήμερα ἀπέκτησα αὐτογνωσία, θεογνωσία, σωστή ἐνημέρωση, αὐτοκριτική καί πνευματική ἐπικοινωνία μέ τήν προηγούμενη γενεά τῶν διδασκάλων μου καί Ἑλληνοφρόνων καί Ὀρθοδοξοφρόνων ἀνθρώπων, πού ἐκοπίασαν γιά πολλές γενεές Ἑλληνορθοδόξων Κυπρίων. Σᾶς εὐχαριστῶ αἰωνίως.

Αὐτά. Εὐλογεῖτε! Χρόνια Πολλά.
Μέ σεβασμό,
σᾶς χαιρετῶ ἐν Χριστῷ,
ὁ ἐλάχιστος μοναχός Νεόφυτος Γρηγοριάτης.



ΣΧΟΛΙΟ (ειρωνικό φυσικά!):

Αφού δεν συμφωνεί με τον π.Αθανάσιο Μυτιληναίο (όπως θέλουν να τον ερμηνεύουν κάποιοι) :
ένας ακόμη "πλανεμένος", "αιρετικός" ... "τον παρέσυρε ο διάβολος", "ο Θεός να τον λυπηθεί"...
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

25 σχόλια:

The Cave Dweller είπε...


"Ἐγὼ εἶμαι καθαρός. Αὐτοὶ δὲν εἶναι καθαροί…"

Και να είναι κάποιος καθαρός δεν το λέει. Μόνο και μόνο η χρήση της λέξεως ΕΓΩ, λέει κάποια πραγματάκια.

Είσαι καθαρός Μοναχέ μου ? Άσε την καθαρότητά σου να μιλήσει μόνη της. Μην την διατυμπανίζεις.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αγαπητέ Κυριάκο,
παίρνεις μια συνέντευξη (προφορικός λόγος) 50 λεπτών,
απομονώνεις 3 λέξεις από την ακόλουθη φράση :
" Εἶναι μέσα στὸ σκοτάδι. Φορᾶνε ράσα, ἀφήνουν γένια… ἀλλὰ ἐξυπηρετοῦν ἄλλους σκοπούς. Ἐγὼ εἶμαι καθαρός. Αὐτοὶ δὲν εἶναι καθαροί…"
ενώ είναι φανερό ότι κάνει σύγκριση με αυτούς που έχουν καταλάβει τις θέσεις εξουσίας στην διοικούσα εκκλησία,
ότι σε αυτούς αναφέρεται (για τον πόλεμο που δέχεται)
και φυσικά ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ακούγεται να μιλάει πχ 5-10 λεπτά τονίζοντας πόσο καθαρός είναι ο ίδιος (πουθενά δεν περηφανεύεται).

Έβγαλες συμπέρασμα, ξέχασες όμως να δείς το βίντεο που σας προτρέψαμε. Βιάστηκες να κατακρίνετε.

Να ακολουθήσουμε το σκεπτικό σου επαναλαμβάνοντας την φράση σου :
"Μόνο και μόνο" το ότι κατέκρινες,
"... λέει κάποια πραγματάκια".

Ένας μοναχός διωκόμενος γυρνάει και κηρύττει μετάνοια για τα δεινά που έρχονται και δίνει ελπίδα στους Έλληνες (ραγιάδες) αν θα μετανοήσουν.
Τι σας ενοχλεί;

Δείξτε μας κάποιον άλλον Μωυσή που καλεί σε μετάνοια τον Ελληνικό λαό. Με εξαίρεση τον π.Κλεομένη (και 2-3 ίσως ακόμη), δείξτε μας έναν άλλο ιερωμένο που καλεί σε μετάνοια και προειδοποιεί. Βλέπεις λοιπόν που καταντήσαμε;


ΥΓ. Τόσα χρόνια οι ομοφυλόφιλοι παρελάζουν στους δρόμους και οι ιερείς (ανάμεσα τους νέου, ΓΟΧ, αποτειχισμένοι) κρατάνε χαμηλούς τόνους.
Γιατί; Μην σπάσει το νύχι κανενός χριστιανού;
Που είναι οι ιερείς μας; Απόντες. Τα βλέπεις έξω από το ΑΚΡΟΠΟΛ.
Καταλαβαίνεις τώρα γιατί ο π.Μωυσής πρέπει να διαπομπευθεί ως "αιρετικός", "πλανεμένος" κλπ;
Γιατί συγκρινόμενοι μαζί του ανακαλύπτουν και φανερώνεται η γύμνια τους.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Από τις Πράξεις των Αποστόλων:

Ἀναστὰς δέ τις ἐν τῷ συνεδρίῳ Φαρισαῖος ὀνόματι Γαμαλιήλ, νομοδιδάσκαλος τίμιος παντὶ τῷ λαῷ, ἐκέλευσεν ἔξω βραχύ τι τοὺς ἀποστόλους ποιῆσαι, εἶπέ τε πρὸς αὐτούς·

ἄνδρες Ἰσραηλῖται, προσέχετε ἑαυτοῖς ἐπὶ τοῖς ἀνθρώποις τούτοις τί μέλλετε πράσσειν.

πρὸ γὰρ τούτων τῶν ἡμερῶν ἀνέστη Θευδᾶς, λέγων εἶναί τινα ἑαυτόν, ᾧ προσεκλίθη ἀριθμὸς ἀνδρῶν ὡσεὶ τετρακοσίων· ὃς ἀνῃρέθη, καὶ πάντες ὅσοι ἐπείθοντο αὐτῷ διελύθησαν καὶ ἐγένοντο εἰς οὐδέν.
μετὰ τοῦτον ἀνέστη Ἰούδας ὁ Γαλιλαῖος ἐν ταῖς ἡμέραις τῆς ἀπογραφῆς καὶ ἀπέστησε λαὸν ἱκανὸν ὀπίσω αὐτοῦ· κἀκεῖνος ἀπώλετο, καὶ πάντες ὅσοι ἐπείθοντο αὐτῷ διεσκορπίσθησαν.

καὶ τὰ νῦν λέγω ὑμῖν, ἀπόστητε ἀπὸ τῶν ἀνθρώπων τούτων καὶ ἐάσατε αὐτούς· ὅτι ἐὰν ᾖ ἐξ ἀνθρώπων ἡ βουλὴ αὕτη ἢ τὸ ἔργον τοῦτο, καταλυθήσεται·
εἰ δὲ ἐκ Θεοῦ ἐστιν, οὐ δύνασθε καταλῦσαι αὐτό, μή ποτε καὶ θεομάχοι εὑρεθῆτε.

Ανώνυμος είπε...

Αδυνατώ δυστυχώς να αγνοήσω τη γνωστή παραβολή του τελώνη και του φαρισαίου. Τη βεβαιότητα υπεροχής του τελευταίου έναντι του πρώτου.

Και το μάθημα που μας δίνει ο ίδιος ο Κύριος περί της αξίας της σωτήριας ταπεινοφροσύνης.

Οι όροι "Εγώ", "Είμαι ο μόνος", "Αυτοί δεν είναι" δεν παραπέμπουν σε ταπεινότητες αλλά δυστυχώς σε πλάνη διότι "Ο Θεός υπερηφάνοις αντιτάσσεται,ταπεινοίς δε δίδωσι χάριν".

Πάντα ο Θεός φανερώνει εν καιρώ την αξία του αγωνιστή μοναχού / λαϊκού...

Δεν έχει να κάνει με το δίκαιο του αγωνιστή αλλά με τον τρόπο με τον οποίο επιτελείται ο αγώνας.

Με το φτωχό μου σκεπτικό...

Ανώνυμος είπε...

O ANAMAΡΤΗΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΝ ΛΙΘΟ ΒΑΛΛΕΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Μοναχέ Μωυσή,κάπου κάνεις λάθος,αλλά σε αγαπούμε.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

"... κάπου κάνεις λάθος"
Φυσικά, γιατί ο π.Μωυσής να μην κάνει κάπου λάθος; Εδώ Άγιοι και μπορεί να έσφαλαν σε κάτι που είπαν.
Στη γη, αλάθητος είναι ένας, ο Πάπας! Γι αυτό τον τιμούν δεόντως ο Πατριάρχης (που συχνά πυκνά συμπροσεύχεται δημοσίως μαζί του, μνημονεύοντας τον ως "αγιότατο επίσκοπο" και ψάλλοντας του το "Πολυχρόνιον"), οι μητροπολίτες μας (πχ Περγάμου κλπ), οι αρχιμανδρίτες μας αλλά και οι θεολογικές μας σχολές που διοργανώνουν εκδρομές για να του ασπαστούν το χέρι!

Ανώνυμος είπε...

δειτε που εχει φτασει το πραγμα και βαλτο παντου.
ειμαστε υπο εξοντωση!


μια πλατεια χωρις ελληνες ειναι παντα μια υπεροχη πλατεια

http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/tha-ton-piasei-h-uphresia-tou-emetika-ratsistika-scholia-enantion-twn-ellhn

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια Δάσκαλε για την απάντηση που δώσατε στην παρατήρηση του κ. Κυριάκου.

Η αλήθεια είναι πως και εγώ σκέφτηκα ως τον κ. Κυριάκο. Μόλις διάβασα το σχόλιο του , είπα μέσα μου. Είχα δίκιο λοιπόν. Μάλλον κανένας φαντασμένος θα είναι.

Όταν όμως διάβασα την απάντηση σας , ντράπηκα με το εαυτό μου. Ντράπηκα όμως πολύ περισσότερο , όταν διάβασα :

“Ένας μοναχός διωκόμενος γυρνάει και κηρύττει μετάνοια για τα δεινά που έρχονται και δίνει ελπίδα στους Έλληνες (ραγιάδες) αν θα μετανοήσουν.
Τι σας ενοχλεί;”

Απειρα συγχαρητήρια στον π. Μωυσή. Αυτό που κάνει χρειάζεται. Το έχω γράψει στο ιστολόγιο σας και παλαιότερα. Εάν δεν βρεθούν Αγιοι Ιερείς Διδάσκαλοι να κάνουν ότι έκανε ο Αγιός μας ο Πατροκοσμάς κ.α. και ο Παπουλάκος , το Ελληνοχριστιανικό έθνος μας θα χαθεί.

Οσοι ήταν (θελήσαμε) να διδαχθούμε κάτι από το διαδίκτυο το διδαχθήκαμε.
Ισως εάν “κοβόταν το σήμα στο ιντερνετ” όλα να άλλαζαν …
Όχι πως δεν χρειάζεται άλλο , αλλά ίσως να μην αποδίδει άλλο…

Ευχομαι στον Πατέρα Μωυσή να τον γράψει η ιστορία όπως και τους Διδασκάλους του γένους μας.

ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ: ΦΙΛΟΚΑΛΟΥΜΕΝ ΜΕΤ’ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

http://enromiosini.gr/arthrografia/%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%83-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD-%CE%BC/

Επρεπε να πέσουμε στον γκρεμό , για να κατανοήσουμε πόσο λάθος κάναμε που δεν ακολουθήσαμε τους Αγίους μας και παρασυρθήκαμε από τις Γαλλικές “επαναστάσεις”, τους διαφωτιστές , τους “ Κοραήδες”, την αριστερή κοσμοθέαση , στην οποία κάποιοι Χριστιανοί επιμένουν.
Ισως και να μην καταλαβαίνουν σε τι επιμένουν!

Ανώνυμος είπε...

Παιδαγωγέ,ασχέτως με τυχόν λάθη του π.Μωυσή,οφείλουμε να του φερόμαστε με αγάπη.

"Είναι κυριολεκτικά στον δρόμο,χωρίς λεφτά στην τσέπη."

Θέλουμε να τον βοηθήσουμε Παιδαγωγέ.Δεν είμαστε αναίσθητοι!Τί μπορούμε να κάνουμε,χωρίς να τον ζαλίζουμε με μηνύματα?

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ως μοναχός δεν θέλει να έχει χρήματα,
γι αυτό σπάνια λαμβάνει από όποιον πάει να του δώσει -και πάντα μόνον μικροποσά.

Νομίζουμε αν θα ήθελε κάτι
θα ήταν να διαδοθεί είναι ότι μεγάλα δεινά έρχονται για να βοηθήσουν τους Έλληνες να μετανοήσουν για την ζωή που συνεχίζουν να κάνουν
μαζί με την ελπίδα ότι το έθνος μας θα δοξαστεί αφού μετανοημένο θα χρειαστεί να επαναευαγγελίσει τον κόσμο στην Ορθοδοξία.
Κάντε το με όποιο τρόπο νομίζετε εσείς.

Θεολόγος-Ιατρός είπε...

‘‘Κάντε το με όποιο τρόπο νομίζετε εσείς‘‘

Νομίζω αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος του π.Μωϋσή και γι‘αυτό θα πολεμάω τις πλάνες και δεν θα τις διαφημίζω.Θα του προσφέρω ψωμί και νερό,σπίτι και θέρμανση,γνώσεις και Θεολογία.Δεν μπορώ όμως να διαστέψω τον Λόγο του Θεού!Δηλαδή πρέπει και ο Μοναχός Μωϋσης να κάνει λίγο πίσω και να μετανοήσει για τα λάθη του τα ανθρώπινα.Δεν έχει διαβάσει αυτά που πρέπει και κάνει τραγικά λάθη.Ένας είναι ο αλάθητος,ο Πάπας!Δημόσια, λοιπόν,πρέπει να ζητήσει από τον κόσμο μια συγχώρεση(ο Χριστός είναι αυτός που θα ποιμάνει τον κόσμο και όχι ο Ιωάννης ο Παλαιολόγος).

Σταύρος Πετράκης είπε...

Πάντως νομίζω ότι αυτό το φαινόμενο των τελευταίων 7-8 ετών με τις διάφορες "προφητείες" που ακούγονται από εδώ και από εκεί πρέπει να σταματήσει. Κάποια γερόντισσα της Αττικής από το 2011-2012, φέρεται να γράφει ποιήματα για τα δεινά που έρχονται. Κάποιος γέροντας από τον Όλυμπο είπε αυτό, άλλος γέροντας από την Πελοπόννησο είπε το άλλο, κάποιος άλλος γέροντας από τα Τζουμέρκα είπε το τάδε, και πάει λέγοντας. Κάποιοι κατά καιρούς μαζεύουν τρόφιμα για την πείνα πού έρχεται! Στο τέλος τα πετάνε! Και να σκεφτείτε, ότι αυτοί είναι πιστοί! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Ανώνυμος είπε...

Συγνωμη θεωρειτε οτι ο Μ. Μωησης ειναι ο μονος που κηρυττει μετανοια και τον λογο του Θεου; Υπαρχει ενας μοναχος που εδω και πολυ περισσοτερο καιρο, ο π. Μακαριος, κηρυττει σε διαφορα μερη της Ελλαδας κι ακομα και μεχρι Ρουμανια εχει παει ο ανθρωπος, που ειναι απο τους πρωτους που εκδιωξαν κι απο αυτους που εχουν υποστει τις μεγαλυτερες συκοφαντιες απο λαο και κληρο. Το γεγονος οτι δεν προβαλλεται τοσο, ειναι επειδη ειναι πολυ χαμηλων τονων για τον εαυτο του (οπως και πρεπει), και παρολο που ειναι ενας πολυ δυνατος πνευματικα ανθρωπος, ποτε δε προσπαθει να επαινεθει. Μπορει να προβαλλετε τον π. Μωηση για τους δικους σας λογους αλλα καλο ειναι να γνωριζετε οτι υπαρχουν κι αλλοι που πολυ πριν τον Μ. Μωηση εχουν κανει τεραστιο αποστολικο εργο στη χωρα μας και ακομα κανουν με τους ιδιους ρυθμους.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Δεν είμαστε ούτε χαρισματικοί, ούτε διαθέτουμε υψηλότερο δείκτη νοημοσύνης από τους άλλους.
Στο "κουρμπέτι" όμως είμαστε αρκετά χρόνια.
Γνωρίζουμε πολύ καλά λοιπόν τον ρόλο μερικών "ανωνύμων" σχολιαστών. Ποιοι τους βάζουν και τι εντολές τους δίνουν.

Ο "ανώνυμος" ξαφνικά απέκτησε αρκετές γνώσεις υπολογιστή,
και το προφίλ του απέκτησε την επωνυμία "Θεολόγος-Ιατρός",
στο οποίο προφίλ δεν μπορείς να κάνεις κλικ (για να δεις πότε έγινε, πόσες προβολές έχει το προφίλ του, που αλλού έγραψε σχόλια στο παρελθόν ή αν "γεννήθηκε" τώρα).
Επαγγελματική δουλειά, πράγματι.


"ιατρέ θεολόγε"
τύπωσε το σχόλιο και δώσ' το να πάρεις το χαρτζιλίκι σου.
Αν αποδείξεις ότι είσαι αρκετά πονηρός, παίζει να σε χειροτονήσουν αρχιμανδρίτη και να εξασφαλίσεις τον μισθό και την σύνταξη σου μέχρι να πεθάνεις σ αυτή τη ζωή(πέρα από τα κάθε είδους "τυχερά").

Το αν είναι "πλάνη" και "διαστροφή του λόγου του Θεού", ή όχι οι προφητείες αυτές, θα το δούμε.
Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι.
Όταν ακούσεις το "Αλλάχ ακμπάαρ" έξω από την πόρτα σου και βλέπεις τους πακιστανούς να πηδάνε διαδοχικά τη γυναίκα σου -ή τον "λεγάμενο" σου, θα εμπεδώσεις, τι σε προειδοποιούσαμε.

Για ποιο λόγο "να ζητήσει συγχώρεση ο π.Μωυσής"; Γιατί δεν γλύφει σαν σκύλος τα αφεντικά σου;
"Τραγικά λάθη" κάνουν τα αφεντικά σου, στα "ησυχαστήρια" και στις βίλες τους. Τα ξέρεις πολύ καλά.
"Δημόσια συγνώμη" λοιπόν να ζητήσουν κάποιοι λύκοι που κατέλαβαν δεσποτικούς θρόνους και πρόδωσαν την Ορθοδοξία.

Μάθε κι αυτό: το μεγαλύτερο κακό που κάνει η αίρεση, είναι η πλάνη, είναι που δεν σε αφήνει να δεις τον δρόμο της αλήθειας, της επιστροφής. Γι αυτό και ελάχιστοι αιρετικοί επέστρεψαν στην εκκλησία.

Και ο επίλογος σου:
"ο Χριστός είναι αυτός που θα ποιμάνει τον κόσμο και όχι ο Ιωάννης ο Παλαιολόγος)"
Κατ αρχήν ως σωστός επαγγελματίας θα μάθεις να γράφεις σωστά.
Μην γίνεσαι ρεζίλι, "Ιωάννης Παλαιολόγος"! Κοιτάξτε ποιους πληρώνουνε!
Παριστάνεις και τον "θεολόγο"! Καραγκιόζη. Πάνε να μάθεις λοιπόν ποιος ήταν ο τελευταίος αυτοκράτορας και ποιο ήταν το μικτό του όνομα.
Και φυσικά δεν είναι αυτός για τον οποίο μιλούν οι θρύλοι και οι προφητείες αλλά κάποιος Ιωάννης, ελεήμων και πένης.
Θέλεις να παραδώσεις και μαθήματα στον π.Μωυσή! Άντε, τα μπογαλάκια σου και σ άλλη παραλία. Τα "30 αργύρια" τα λιγουρεύονται οι Ιούδες. Όσοι πιστεύουν στον Χριστό δεν χρειάζονται την βοήθεια=εξαγορά σου.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ανώνυμε 2:49 μμ:
Γράψαμε :
Δείξτε μας κάποιον άλλον Μωυσή που καλεί σε μετάνοια τον Ελληνικό λαό. Με εξαίρεση τον π.Κλεομένη (και 2-3 ίσως ακόμη), δείξτε μας έναν άλλο ιερωμένο που καλεί σε μετάνοια και προειδοποιεί.

Έχουμε αναφερθεί με αρκετές αναρτήσεις μας στην δίωξη του π.Μακαρίου και άλλων πατέρων της Κουτλουμουσίου.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς "Θοδωρή"

Θεός μας έδωσε μυαλό, μάτια για να βλέπουμε και αυτιά για να ακούμε, όταν πχ πάει να βρέξει, μας καλεί να προφυλαχτούμε.
Όταν δεν το κάνουμε, παριστάνοντας τους πιστούς, ευθυνόμαστε οι ίδιοι για την επιπολαιότητα μας.

Είναι απολύτως λογικό να προετοιμάζεσαι όταν κάποιο κακό πάει να συμβεί, θα σώσεις την οικογένεια σου και λογικά θα βοηθήσεις και κάποιους άλλους. Αν τα τρόφιμα πάνε να λήξουν, τα παραδίδεις σε ένα συσσίτιο και αξιοποιούνται άμεσα.

ΥΓ. Αφού η διοικούσα "εκκλησία" συνειδητά επιμένει να παριστάνει ότι κοιμάται και επιθυμεί να εφησυχάζει τους πιστούς για τις προδοσίες (σε πατρίδα και εκκλησία), φυσικά ο Θεός θα βρει ενάρετους ανθρώπους, ίσως και απλούς λαϊκούς, να μας προειδοποιήσει για το τι έρχεται.

Αν εσύ δεν βλέπεις να έρχεται κάτι, τα θεωρείς υπερβολές, δεν πειράζει, φυσικά μπορείς να έχεις την άποψη σου. Δεν υποχρεώσαμε κανέναν να μας πιστέψει.

Σταύρος Πετράκης είπε...

Το ότι έρχονται δύσκολοι καιροί, μας το έχουν πει και σύγχρονοι Άγιοι, όπως ο Παίσιος, αλλά και το αισθανόμαστε, το βλέπουμε, το νιώθουμε. Αλλά από τότε που άρχισε η οικονομική κρίση 2009-2010 γεμίσαμε με χαρισματούχους γέροντες και γερόντισσες που προφητεύουν τα άσχημα που έρχονται. Κάποιος κύριος (δημοσιογράφος) είχε μία εκπομπή στην Πειραική Εκκλησία για 3-4 χρόνια, κάθε Κυριακή μετά το μεσημέρι, και όλο για σύγχρονους γέροντες και προφητείες μιλούσε. Αλλά το πιο εξωφρενικό ήταν, ότι μιλούσε για γεγονότα που τα προσδιόριζε χρονικά, σύμφωνα πάντα με τις προφητείες αυτών των γερόντων. Τελικά τίποτα από όλα αυτά που έλεγε δεν έγινε. Όπως και εσύ βλέπεις Αγαπητέ μου παρόμοια διαβάζουμε συχνά πυκνά στα διάφορα Χριστιανικά Ορθόδοξα ιστολόγια. Μετά από αυτά όπως καταλαβαίνεις Αγαπητέ Παιδαγωγέ, εγώ δεν μπορώ να πιστέψω ότι γράφετε και ότι ακούγετε, έκτος και αν μπορέσω να διασταυρώσω αν όντως κάποια από αυτά είναι αλήθεια, και όχι παραμύθια. Να είστε καλά ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Ἁγιορείτης είπε...

Ἔχω διαβάσει στὸ γεροντικὸ μία ἱστορία γιὰ δύο μοναχοὺς στὴν ἔρημο. Ἐκεῖ ἀναφέρει, ὅτι, ὅταν ὁ ἕνας βρῆκε κάποιο θησαυρὸ, τὸν περιφρόνησε. Ὁ δὲ ἄλλος, τὸν πῆρε καὶ τὸν χρησιμοποίησε θεαρέστως, χωρὶς νὰ κρατήσει γιὰ τὸν ἑαυτό του οὔτε ἕνα νόμισμα. Κατόπιν ἐπέστρεψε στὴν ἔρημο. Ὑπερηφανεύθει ὅμως κατὰ τοῦ ἀδελφοῦ του, ὅτι αὐτὸς ἦταν ὁ πράξας τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, ὡς ἰκανότερος τοῦ ἀδερφοῦ του. Στὴ συνέχεια ὅμως, τὸν πληροφορεῖ ὁ Θεός, ὅτι ἡ ταπείνωση τοῦ ἀδερφοῦ του νὰ περιφρονήσει τὸν θησαυρό, ἦταν ἀνώτερη ἀπὸ ὅλη τὴ διακονία τῆς ἐλεημοσύνης ποὺ ἔπραξε ὁ ἴδιος.
Ἀπὸ τὰ ἀνωτέρα, νομίζω, μπορεῖ κάποιος νὰ βγάλει τὸ συμπέρασμα, ὅτι, τὸ νὰ πράττουμε ὁτιδήποτε θεάρεστο μὲ κενοδοξία (διότι τὸ νὰ δικαιώνεις τὸν ἑαυτό σου καὶ τοῦ νὰ τοῦ ἀναγνωρίζεις μία διακονία ἀπὸ τὸ Θεὸ πρὸ πολλοῦ προφητευμένη, αὐτό, δυστυχῶς, δείχνει) εἶναι κατώτερο ἀπὸ τὸ νὰ τὸ ἀποφύγουμε ἀπὸ ταπεινοφροσύνη.
Ἐπίσης, ἀπὸ τὶς διηγήσεις τοῦ γεροντικοῦ καὶ τὶς διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Πατέρων διδασκόμεθα, ὅτι, οὐδεὶς πορεύεται θεαρέστως ἐὰν φερ' εἰπεῖν ὠφελεῖ ἄλλους, βλάπτει δέ τὸν ἐαυτὸν του (εἰδικὰ στὴν κενοδοξία)...
Σκοπὸς τοῦ σχολίου μου δὲν εἶναι τόσο ὁ στιγματισμὸς τοῦ ἀδερφοῦ περὶ οὐ τὸ ἄρθρον, ὅσο ἡ ὀρθὴ κρίσις καὶ διάκρισις τῶν συγχρόνων γεγονότων καὶ προσώπων.
Καλὴ Ἀνάσταση.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Πάντα μας στεναχωρούσε όταν σχολιαστές, αντί να εστιάσουν στην ουσία μιας ανάρτησης, κολλάνε σε μια λεπτομέρεια, και τελικά χάνουν την ουσία.

Ο μοναχός είναι πεπεισμένος ότι έρχονται δεινά στην Ελλάδα, ως μέσο παιδαγωγίας στον λαό μας που ζει ασώτως. (γιατί τα δεινά θα είναι σκληρά, ακούμε "θα πεινάσουμε" αλλά έχουμε ξεχάσει πως είναι το αίσθημα της πείνας).
Επικαλείται προφητείες Αγίων αποδεικνύοντας ότι υπάρχει ελπίδα, να μην απογοητευθούμε.
Και εστιάζετε ορισμένοι σε 1 από τα 10 επιχειρήματα του (στο πιο δύσκολο, στην Αποκάλυψη, ωραία, αγνοείστε το, κρατήστε τι είπαν ένα σωρό άγιοι),
ή στην συνέντευξη του που πιστεύει ο ίδιος ότι μια προφητεία αναφέρεται στον ίδιο. Μας ξένισε κι εμάς όταν το πρωτοακούσαμε, αλλά τι σημασία έχει; Είναι αυτό το θέμα;
Ή το ηφαίστειο που σε λίγο θα εκραγεί και οι ραγιάδες συνεχίζουν ανέμελοι περί άλλων τα "τυρβάζουν";

Πιο απλά ξεκάθαρα δεν μπορούν να ειπωθούν Q
"3 εβδομάδες πριν την κοίμησή του ο Άγιος Παΐσιος μας μίλησε για την Μεγάλη Ελλάδα που έρχεται.."
http://www.triklopodia.gr/3-%CE%B5%CE%B2%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82/

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς "Αγιορείτη":

έχετε το τηλέφωνο του π.Μωυσή;
Προφανώς το έχετε. Το έχουμε αναρτήσει σε αρκετά βίντεο του, αλλά το έχουν και όλοι οι αποτειχισμένοι πατέρες.
Γιατί λοιπόν προτιμάτε την δημόσια διαπόμπευση του (ή μήπως παρεξηγήσαμε το σχόλιο σας;) από δυο αδερφικά λόγια;

Είστε καρδιογνώστης για να γνωρίζετε τι κίνητρα έχει καθένας;
Τι θα ήταν πιο εύκολο να κάνει ο π.Μωυσής; Να "αράξει" σε κάποιο μοναστήρι απολαμβάνοντας κοινή αποδοχή με την σιωπή του, ή να ομολογήσει δημόσια όσα πιστεύει, σηκώνοντας τον σταυρό;
Κέρδισε κάτι πέρα από ατελείωτες συκοφαντίες και διασυρμό από "αδερφούς"; Γιατί νομίζετε ότι επιμένει να καλεί τον λαό σε μετάνοια και να δίνει ελπίδα; Ένας ακόμη απατεώνας; Ή ένας μοναχός συνεπής στην αποστολή του; Σε ποια από τις δύο κατηγορίες νομίζετε ότι ανήκει;

Ανθρώπινα -επικοινωνιακά κ όχι μόνο- λάθη κάνει ο καθένας μας. Έχει ουσία το κήρυγμα του; Έχει συνέπεια λόγων και έργων ο ίδιος;
Αν πάλι πιστεύεται ότι μπορούμε να εφησυχάζουμε, ότι τίποτε δεν θα αλλάξει, ότι απλά περιμένουμε τα χειρότερα και την εποχή του αντιχρίστου, είπαμε, δεν έχουμε άγχος να πείσουμε κανέναν.
Εδώ είμαστε, θα δούμε τι θα έρθει.

Ανώνυμος είπε...

Παιδαγωγέ,αν έχετε την καλωσύνη,δώστε σας παρακαλώ το τηλέφωνο του π.Μωυσή.Ευχαριστώ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

το εμαιλ του π.Μωυσή : ta.moysis@gmail.com το έχουμε αναρτήσει μετά την άδεια του σε κάποια βίντεο με ομιλίες του.

Ἁγιορείτης είπε...

Πρὸς "Παιδαγωγό".
Προσπάθησα ὅσο μποροῦσα νὰ εἶμαι ἐπιεικὴς καὶ δίκαιος στὸ σχόλιό μου, σύμφωνος μὲ τὰ ἐκκλησιαστικὰ κείμενα ποὺ παρέθεσα.
Σαφῶς ὁ σκοπός μου δὲν εἶναι νά διαπομπεύσω τὸν ἀδελφό, ἀλλὰ νὰ σχολιάσω κάποια λάθη του, μὴ ἀμαυρόνωντας τὸ ὅλο ἔργο του.
Θὰ μποροῦσα νὰ παραθέσω τὰ αὐστηρὰ κριτήρια τῶν Ἁγίων Πατέρων, γιὰ αὐτοὺς ποὺ ἀναλαμβάνουν τὸ ἔργο τοῦ διδασκάλου (μὲ τὶς τυχῶν ἐλλήψεις τοὺς) ἀλλὰ ἡ αὐστηρότητα πολλὲς φορὲς δὲν οἰκοδομεῖ.
Τὸ νὰ ὑποβαθμίζετε τὴν ἡσυχία καὶ μόνωση τῶν μοναχῶν (ἀράξει, ὅπως εἴπατε) δὲ θὰ μὲ βρεῖτε σύμφωνο, προτιμῶν τὴν γνώμη τῶν Πατέρων, γιὰ τὸ ὤφελος τῶν ἰδίων καὶ παντός τοῦ κόσμου μὲ τὴν δύναμη τῶν προσευχῶν τους...
Γενικῶς τὰ σχόλια, φρονῶ, εἶναι καὶ γιὰ αὐτοὺς ποὺ σχολιάζονται (πάντα ἐν ἀγάπη, χωρὶς ἐμπάθεια) ἀλλὰ καὶ γιὰ τοὺς ἀναγνῶστες, πρὸς ὀρθὴ κρίση πραγμάτων καὶ προσώπων ὅπως προανέφερα, πάντα, κατὰ τὴν προσωπικὴ μου ταπεινή γνώμη. Εὐχαριστῶ

Λωρίτου Ελένη είπε...

Παιδαγωγέ , δεν κατάλαβα το σχόλιό σογ για τον π. Αθανάσιο Μυτιληναίο . Περιττόν να σου πώ καμμία σχάση δεν έχουν αυτοί οι άνθρωποι μέ τον π. Αθανάσιο. Τον καπηλεύονται για νά αντλούν κύρος . Επι της ουσίας ο π. Αθανάσιος δεν εκφράστηκε ποτέ για τό παρόν θέμα και γενικά δεν ασχοληθηκε μέ προφητείες πέραν της γενικής εκτίμησης , οτι είμαστε στά έσχατα , τό πολύ μίλησε για τά επερχόμενα δεινά πείνα κ.τ.λ. Δεν ασχολήθηκε λεπτομερώς μέ τις διάφορες φάσεις ανακοπής του κακού κ.τ.λ. Αυτό ουδόλως σημαίνει οτι δίδαξε τό αντίθετο δηλαδή την μή ολιγόχρονη αναστροφή του κακού , για την οποία μίλησαν οι άγιοι.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.