Πρόκειται για απόφαση-κόλαφο στη θρασεία παρειά των θεολόγων του ΚΑΙΡΟΥ τύπου Γιαγκάζογλου, του υπουργού α-παιδείας και πολυθρησκείας Γαβρόγλου και των ποικίλων ψευτοπροοδευτικών κύκλων, πολιτικών και δημοσιογραφικών.
Ήδη το προαναφερθέν υπουργείο-προτεκτοράτο του νεοταξισμού εξέδωσε μία θρασύτατη ανακοίνωση (είναι της μόδας τις τελευταίες ημέρες να απαξιώνουν τις δικαστικές αποφάσεις που δεν τους συμφέρουν...) αναφορικά με την ιστορική απόφαση του ΣΤΕ του οποίου οι αποφάσεις, ως γνωστόν, τυγχάνουν υποχρεωτικές για τη διοίκηση.
Έκαναν λόγο για απόφαση που μας γυρίζει πολλά χρόνια πίσω!
Οι άνθρωποι έχουν ξεσαλώσει και δεν ξέρουν τι γράφουν και τι κάνουν!
Τόσο πολύ τους έτσουξε η απόφαση!
ΕΥΓΕ στους προσφυγόντες και στους δικαστές του ΣΤΕ. Τα σκουπίδια των "νέων φακέλων" να πολτοποιηθούν και το χαρτί να οδεύση προς ανακύκλωση!
Λυκούργος Νάνης, ιατρός
Σχόλιο:
Μετά την παρέμβαση -ΜΗ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΗ, ΠΑΡΑΝΟΜΗ δηλαδή- του Υπουργού Δικαιοσύνης Κοντονή να ζητήσει τον φάκελο της δικαστικής απόφασης αθώωσης του μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιου,
"αύριο θα ζητήσω να μου διαβιβαστούν τα πρακτικά της δίκης στα οποία περιλαμβάνεται και το σκεπτικό της απόφασης για να ξέρω ακριβώς τι έγινε και πώς κατέληξε το δικαστήριο σε αυτή την κρίση", δείτε και τον σχολιασμό του ιδίου του μητροπολίτη -κατηγορούμενου κ.Αμβροσίου εδώ,
έχουμε νέο "bullying".
"αύριο θα ζητήσω να μου διαβιβαστούν τα πρακτικά της δίκης στα οποία περιλαμβάνεται και το σκεπτικό της απόφασης για να ξέρω ακριβώς τι έγινε και πώς κατέληξε το δικαστήριο σε αυτή την κρίση", δείτε και τον σχολιασμό του ιδίου του μητροπολίτη -κατηγορούμενου κ.Αμβροσίου εδώ,
έχουμε νέο "bullying".
Ευτυχώς όμως υπάρχουν - παραδόξως- ακόμη δικαστές που δεν φοράνε "ποδιά" οπότε κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
Εκτός από τους ΣΥΡΙΖΑίους, ΚΑΙΡΟσκόπους κλπ, και όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις που σταδιακά έφεραν και εφάρμοσαν πιλοτικά τα νέα (οικουμενιστικά-θρησκειολογικά) προγράμματα των Θρησκευτικών,
η απόφαση εξαιρετικά ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ
- στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο που με την διγλωσσία του πετύχαινε να κρατιούνται υποτονικές οι αντιδράσεις ενώ προχωρούσε στην εφαρμογή του το σχέδιο
- στους νερόβραστους θεολόγους που ενώ μεγάλωσαν σε κατηχητικά και αδελφότητες παριστάνουν τους "ανοιχτόμυαλους" για να μην τους κολλήσουν την στάμπα του θεοσεβούμενου
- και στους ναρκωμένους γονείς που κοιτάνε να δίνουν στο παιδί τους μόνον φαγητό, σοκολάτες και να τα γεμίζουν με "δραστηριότητες" αδιαφορώντας παντελώς για την κατάπτωση της ελλαδικής κοινωνίας.
ΕΥΓΕ στους γονείς που ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ως απαράδεκτα τα νέα "τετράδια" των Θρησκευτικών, παρά τις απειλές (θυμίζουμε πρόσφατο περιστατικό στην Κάλυμνο, εδώ, ενώ αντίστοιχη κίνηση εκφοβισμού έγινε και από το ίδιο το υπουργείο Παιδείας, δείτε εδώ).
Ακολουθεί η πολύ σημαντική απόφαση:
Το Υπουργείο Παιδεία ΠΡΟΚΑΛΕΙ.
"Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δηλώνει αποφασισμένο να συνεχίσει το έργο της ανανέωσης, του πλουραλισμού και του εκδημοκρατισμού των προγραμμάτων σπουδών και των διδακτικών υλικών όλων των βαθμίδων».Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεταϊ Σημειώνεται δε, ότι η νέα διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών έχει ενσωματωθεί πλήρως και έχει γίνει απολύτως αποδεκτή από εκπαιδευτικούς και μαθητές γιατί αποτελούσε ώριμο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας.
Το Υπουργείο, τέλος, θα τοποθετηθεί εκ νέου για το θέμα όταν κοινοποιηθεί η απόφαση"
Κομμουνιστοσυμμορίτες
Καρφί δεν τους καίγεται λοιπόν τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛαίους τι αποφάσισε το ΣΤΕ.
Αυτοί θα συνεχίσουν το σχέδιο αποδόμησης της Ελλαδικής κοινωνίας.
Κάτι ήξεραν οι παλαιότεροι που τους αποκαλούσαν : "κομμουνιστοσυμμορίτες".
Όσο είναι μειοψηφία επικαλούνται την δημοκρατία. Μόλις αναλάβουν -νόμιμα ή παράνομα- την εξουσία "βιάζουν και δέρνουν".
Ομάδα Εκπαιδευτικών "ο Παιδαγωγός"
Ακολουθεί η ιστορική απόφαση (από εδώ):
Η Ολομέλεια θεωρεί ότι «κλονίζουν τη θρησκευτική χριστιανική συνείδηση» - Αφορά την διδασκαλία του μαθήματος στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο- Στο ΣτΕ είχαν προσφύγει γονείς και θρησκευτικοί φορείς - Επίθεση από το υπουργείο Παιδείας: Η απόφαση του ΣτΕ ταυτίζεται με απόψεις σκοταδιστώνΚλονίζει τη θρησκευτική χριστιανική συνείδηση η από 7.9.2016 απόφαση του τέως υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη με την οποία επήλθε ριζική αλλαγή στο χαρακτήρα και τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών στις τάξεις Γ΄ έως ΣΤ του Δημοτικού και του Γυμνάσιου και κατά συνέπεια είναι πολλαπλά αντισυνταγματική και αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), σύμφωνα με την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο είχαν προσφύγει η Ιερά Μητρόπολης Πειραιά, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ Μεντζελοπουλος, η Εστία Πατερικών Μελετών, γονείς κ.λπ. και ζητούσαν να ακυρωθεί η επίμαχη απόφαση του τέως υπουργού Παιδείας καθώς με αυτήν πραγματοποιείται μια ριζική αλλαγή στο χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών, αλλοιώνοντας «τον από ιδρύσεως του Ελληνικού κράτους μέχρι σήμερα ορθόδοξο χαρακτήρα του», ενώ παράλληλα είναι αντισυνταγματική, αντίθετη στις διεθνείς συμβάσεις και την Ευρωπαϊκή και Ελληνική νομοθεσία.
Η Ολομέλεια του ΣτΕ σήμερα σε έκτακτη συνεδρίασή της δημοσίευσε την υπ΄ αριθμ. 660/2018 απόφασή της, με πρόεδρο τον Νικόλαο Σακελλαρίου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Ευθύμιο Αντωνόπουλο. Με την απόφαση αυτή ακύρωσε την επίμαχη υπουργική απόφαση. Διευκρινίζεται, ότι η ακύρωση του ΣτΕ αφορά μεν το σύνολο της εν λόγω υπουργικής απόφασης, αλλά δεν αναφέρεται στη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών στο Λύκειο, καθώς για το θέμα αυτό εκκρεμεί άλλη αίτηση ακύρωσης.
Οι σύμβουλοι Επικρατείας αποφάνθηκαν ότι η απόφαση του Νίκου Φίλη, είναι αντίθεση:
1) στο άρθρο 16 του Συντάγματος το οποίο ορίζει ότι η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και μεταξύ των σκοπών της είναι η ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης, γιατί με το πρόγραμμα σπουδών που εισάγεται για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο «φαλκιδεύεται ο επιβαλλόμενος από τη συνταγματική αυτή διάταξη σκοπός της ανάπτυξης, δηλαδή της Ορθόδοξης Χριστιανικής συνείδησης των μαθητών στα ανήκοντα στην επικρατούσα θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού,
2) Στην διάταξη του άρθρου 13 του Συντάγματος που κατοχυρώνει ως απαραβίαστη την ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης, γιατί η προσβαλλόμενη απόφαση θα έπρεπε να απευθύνεται αποκλειστικά στους Ορθόδοξους Χριστιανούς μαθητές και να κατατείνει στην εμπέδωση και συνέχιση της Ορθόδοξης Χριστιανικής συνείδησης, καθώς η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση κλονίζει την Ορθόδοξη Χριστιανική συνείδηση που πριν από την έναρξη του σχολικού βίου διαμορφώνουν οι μαθητές το πλαίσιο του οικογενειακού τους περιβάλλοντος. Μάλιστα, η εισαγόμενη με την προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών είναι ικανή να παρέμβει στον ευαίσθητο ψυχικό κόσμο των μαθητών που δεν διαθέτουν την κριτική αντίληψη των ενηλίκων και να τους εκτρέψει από την Ορθόδοξη Χριστιανική συνείδηση και
3) Προσβάλλεται ευθέως το Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ γιατί στερεί από τους μαθητές του Ορθόδοξου Χριστιανικού δόγματος το δικαίωμα να διδάσκονται αποκλειστικά τα δόγματα, τις ηθικές αξίες και τις παραδόσεις της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, ενώ η νομοθεσία προβλέπει για μαθητές Ρωμαιοκαθολικούς, Εβραίους και Μουσουλμάνος να διδάσκονται αυτοτελώς το μάθημα αυτό.
Σε άλλο σημείο οι σύμβουλοι Επικρατείας επισημαίνουν ότι
προβλεπόμενη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών κατά την απόφαση του Νίκου Φίλη δεν είναι ικανή να ανάπτυξη, εμπεδώσει και να ενισχύσει όπως επιβάλλεται από τη διάταξη του άρθρου 16 του Συντάγματος την Ορθόδοξη Χριστιανική συνείδηση των μαθητών, γιατί η διάταξη αυτή:
α) είναι ελλιπής κατά περιεχόμενο,
β) δεν είναι αυτοτελής, αμιγής και διακριτική σε σχέση με τη διδασκαλία στοιχείων αναφερομένων σε άλλα δόγματα ή θρησκείες με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στους μαθητές ως προς το περιεχόμενο της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας και
γ) δεν είναι επαρκή από την άποψη του χρόνου που διατίθεται για το μάθημα των Θρησκευτικών.
Παράλληλα, σύμφωνα με τους συμβούλους Επικρατείας, το πρόγραμμα σπουδών παρουσιάζει σοβαρές ελλείψει ως προς το περιεχόμενο της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας, καθώς;
- Δεν γίνεται αναφορά στην Αγία Ομοούσιο και Αδιαίρετο Τριάδα την οποία επικαλούνται στην επικεφαλίδα τους όλα τα Ελληνικά Συντάγματα και
- Στη Γ΄ τάξη του Δημοτικού ο Ιησούς Χριστός παρουσιάζεται ως ξένος, ως προσδοκώμενος Μεσσίας, ως δάσκαλος που όλοι θαυμάζουν, ως αγαπημένος φίλος, όχι όμως ως Σωτήρας του κόσμου.
Όπως αναφέρουν οι σύμβουλοι Επικρατείας, με την απόφασή του ο Νίκος Φίλης επικαλούμενος τη διεθνή επιστημονική συζήτηση καθώς τους στόχους διδασκαλίας των Ευρωπαϊκών μαθημάτων Θρησκευτικών, προσδιορίζει το μάθημα των Θρησκευτικών ως ένα διευρυμένο και με σαφείς θεολογικές προϋποθέσεις μάθημα, ενώ επιδιώκει τη συμμετοχή όλων των παιδιών στο μάθημα των Θρησκευτικών χωρίς καμία διάκριση ανεξάρτητα από τη θρησκευτική πεποιθήσεις τους.
Απόφαση που ταυτίζεται με απόψεις σκοταδιστικών κύκλων
Αποφασισμένο να συνεχίσει το έργο της ανανέωσης, του πλουραλισμού και του εκδημοκρατισμού των προγραμμάτων σπουδών και των διδακτικών υλικών όλων των βαθμίδων δηλώνει το υπουργείο Παιδείας σε ανακοίνωσή του μετά την απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Όπως τονίζεται, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων πληροφορήθηκε από επιλεκτικές διαρροές απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο.
Το Υπουργείο σέβεται τις δικαστικές αποφάσεις, οι οποίες ωστόσο και αυτές κρίνονται ως προς τα αποτελέσματά τους και ως προς το σκεπτικό τους.
Η συγκεκριμένη απόφαση πηγαίνει την εκπαίδευση και την κοινωνία πολλά χρόνια πίσω, καθώς ταυτίζεται και συντάσσεται με απόψεις ακραίων και σκοταδιστικών θεολογικών κύκλων. Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δηλώνει αποφασισμένο να συνεχίσει το έργο της ανανέωσης, του πλουραλισμού και του εκδημοκρατισμού των προγραμμάτων σπουδών και των διδακτικών υλικών όλων των βαθμίδων».
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεταϊ Σημειώνεται δε, ότι η νέα διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών έχει ενσωματωθεί πλήρως και έχει γίνει απολύτως αποδεκτή από εκπαιδευτικούς και μαθητές γιατί αποτελούσε ώριμο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας.
Το Υπουργείο, τέλος, θα τοποθετηθεί εκ νέου για το θέμα όταν κοινοποιηθεί η απόφαση»
προβλεπόμενη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών κατά την απόφαση του Νίκου Φίλη δεν είναι ικανή να ανάπτυξη, εμπεδώσει και να ενισχύσει όπως επιβάλλεται από τη διάταξη του άρθρου 16 του Συντάγματος την Ορθόδοξη Χριστιανική συνείδηση των μαθητών, γιατί η διάταξη αυτή:
α) είναι ελλιπής κατά περιεχόμενο,
β) δεν είναι αυτοτελής, αμιγής και διακριτική σε σχέση με τη διδασκαλία στοιχείων αναφερομένων σε άλλα δόγματα ή θρησκείες με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στους μαθητές ως προς το περιεχόμενο της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας και
γ) δεν είναι επαρκή από την άποψη του χρόνου που διατίθεται για το μάθημα των Θρησκευτικών.
Παράλληλα, σύμφωνα με τους συμβούλους Επικρατείας, το πρόγραμμα σπουδών παρουσιάζει σοβαρές ελλείψει ως προς το περιεχόμενο της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας, καθώς;
- Δεν γίνεται αναφορά στην Αγία Ομοούσιο και Αδιαίρετο Τριάδα την οποία επικαλούνται στην επικεφαλίδα τους όλα τα Ελληνικά Συντάγματα και
- Στη Γ΄ τάξη του Δημοτικού ο Ιησούς Χριστός παρουσιάζεται ως ξένος, ως προσδοκώμενος Μεσσίας, ως δάσκαλος που όλοι θαυμάζουν, ως αγαπημένος φίλος, όχι όμως ως Σωτήρας του κόσμου.
Όπως αναφέρουν οι σύμβουλοι Επικρατείας, με την απόφασή του ο Νίκος Φίλης επικαλούμενος τη διεθνή επιστημονική συζήτηση καθώς τους στόχους διδασκαλίας των Ευρωπαϊκών μαθημάτων Θρησκευτικών, προσδιορίζει το μάθημα των Θρησκευτικών ως ένα διευρυμένο και με σαφείς θεολογικές προϋποθέσεις μάθημα, ενώ επιδιώκει τη συμμετοχή όλων των παιδιών στο μάθημα των Θρησκευτικών χωρίς καμία διάκριση ανεξάρτητα από τη θρησκευτική πεποιθήσεις τους.
Απόφαση που ταυτίζεται με απόψεις σκοταδιστικών κύκλων
Αποφασισμένο να συνεχίσει το έργο της ανανέωσης, του πλουραλισμού και του εκδημοκρατισμού των προγραμμάτων σπουδών και των διδακτικών υλικών όλων των βαθμίδων δηλώνει το υπουργείο Παιδείας σε ανακοίνωσή του μετά την απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Όπως τονίζεται, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων πληροφορήθηκε από επιλεκτικές διαρροές απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο.
Το Υπουργείο σέβεται τις δικαστικές αποφάσεις, οι οποίες ωστόσο και αυτές κρίνονται ως προς τα αποτελέσματά τους και ως προς το σκεπτικό τους.
Η συγκεκριμένη απόφαση πηγαίνει την εκπαίδευση και την κοινωνία πολλά χρόνια πίσω, καθώς ταυτίζεται και συντάσσεται με απόψεις ακραίων και σκοταδιστικών θεολογικών κύκλων. Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δηλώνει αποφασισμένο να συνεχίσει το έργο της ανανέωσης, του πλουραλισμού και του εκδημοκρατισμού των προγραμμάτων σπουδών και των διδακτικών υλικών όλων των βαθμίδων».
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεταϊ Σημειώνεται δε, ότι η νέα διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών έχει ενσωματωθεί πλήρως και έχει γίνει απολύτως αποδεκτή από εκπαιδευτικούς και μαθητές γιατί αποτελούσε ώριμο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας.
Το Υπουργείο, τέλος, θα τοποθετηθεί εκ νέου για το θέμα όταν κοινοποιηθεί η απόφαση»
3 σχόλια:
Ψαλμόs 24os.
> Σε ανθρώπους που φθονεί πολύ ο πειρασμός και τους φέρνει συνέχεια αναποδιές στην ζωή τους, για να γογγύζουν.
Προς σε, Κύριε, ήρα την ψυχήν μου. Ο Θεός μου, επί σοι πέποιθα· μη καταισχυνθείην εις τον αιώνα, μηδέ καταγελασάτωσαν με οι εχθροί μου. Και γαρ πάντες οι υπομένοντες σε ου μη καταισχυνθώσιν. Αισχυνθήτωσαν οι ανομούντες διακενής.Τας οδούς σου, Κύριε, γνώρισον μοι και τας τρίβους σου δίδαξον με. Οδήγησον με επί την αλήθειαν σου και δίδαξον με, ότι συ εί ο Θεός ο σωτήρ μου· και σε υπέμεινα όλην την ημέραν. Μνήσθητι των οικτιρμών σου, Κύριε και τα ελέη σου, ότι από του αιώνος είσιν. Αμαρτίας νεότητος μου και αγνοίας μου μη μνησθής, κατά το έλεος σου μνήσθητι μου, συ, ένεκεν της χρηστότητος σου, Κύριε. Χρηστός και ευθύς ο Κύριος· δια τούτο νομοθετήσει αμαρτάνοντας εν οδώ. Οδηγήσει πραείς εν κρίσει, διδάξει πραείς οδούς αυτού. Πάσαι αι οδοί Κυρίου έλεος και αλήθεια, τοις εκζητούσι την διαθήκην αυτού και τα μαρτύρια αυτού. ΄Ενεκεν του ονόματος σου, Κύριε και ιλάσθητι τη αμαρτία μου· πολλή γαρ έστι. Τίς έστιν άνθρωπος ο φοβούμενος τον Κύριον; νομοθετήσει αυτώ εν οδώ, ή ηρετίσατο. Η ψυχή αυτού εν αγαθοίς αυλισθήσεται και το σπέρμα αυτού κληρονομήσει γην. Κραταίωμα Κύριος των φοβουμένων αυτόν και η διαθήκη αυτού δηλώσει αυτοίς. Οι οφθαλμοί μου δια παντός προς τον Κύριον, ότι αυτός εκσπάσει εκ παγίδος τους πόδας μου. Επίβλεψον επ΄εμέ και ελέησον με· ότι μονογενής και πτωχός είμι εγώ. Αι θλίψεις της καρδίας μου επληθύνθησαν· εκ των αναγκών μου εξάγαγε με. ΄Ιδε την ταπείνωσιν μου και τον κόπον μου· και άφες πάσας τας αμαρτίας μου. ΄Ιδε τους εχθρούς μου, ότι επληθύνθησαν και μίσος άδικον εμίσησαν με. Φύλαξον την ψυχήν μου και ρύσαι με· μη καταισχυνθείην, ότι ήλπισα επί σε. ΄Ακακοι και ευθείς εκολλώντο μοι, ότι υπέμεινα σε, Κύριε. Λύτρωσαι, ο Θεός, τον Ισραήλ εκ πασών των θλίψεων αυτού.
Ψαλμόs 3os.
> Για να φύγει η κακία από ανθρώπους, για να μη βασανίζουν άδικα τους συνανθρώπους τους.
Κύριε, τί επληθύνθησαν οι θλίβοντες με; πολλοί επανίστανται επ΄ εμέ. Πολλοί λέγουσι τη ψυχή μου· ουκ έστι σωτηρία αυτώ εν τω Θεώ αυτού. Συ δε, Κύριε, αντιλήπτωρ μου εί, δόξα μου και υψών την κεφαλήν μου. Φωνή μου προς Κύριον εκέκραξα και επήκουσε μου εξ όρους αγίου αυτού. Εγώ εκοιμήθην και ύπνωσα· εξηγέρθην, ότι Κύριος αντιλήψεται μου. Ού φοβηθήσομαι από μυριάδων λαού των κύκλω συνεπιτιθεμένων μοι. Ανάστα, Κύριε, σώσον με ο Θεός μου· ότι συ επάταξας πάντας τους εχθραίνοντας μοι ματαίως, οδόντας αμαρτωλών συνέτριψας. Του Κυρίου η σωτηρία και επί τον λαόν σου η ευλογία σου.
Δόξα.... Και νυν.... Αλληλούια.
"ΕΥΓΕ στους προσφυγόντες και στους δικαστές του ΣΤΕ. Τα σκουπίδια των "νέων φακέλων" να πολτοποιηθούν και το χαρτί να οδεύση προς ανακύκλωση!"
Όχι έτσι απλά.
Σπαταλήθηκαν πολλά εκατομμύρια , από το αίμα των Ελλήνων φορολογουμένων, για αυτά τα "βιβλία"!
Η συγγραφή - συρραφή "βιβλίων" είναι και ένας έμμεσος τρόπος για να εξαγοράζονται συνειδήσεις καθηγητών.
Μήνυση για παράνομη σπατάλη δημοσίου χρήματος, σε όλους τους εμπλεκομένους.
ΤΑ χρήματα να επιστραφούν ειδικά από τους "συγγραφείς"!
Οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι και βολευτές υπουργοί τα υπόλοιπα.
Τους αριστερούς υλιστές ΜΟΝΟ η τσέπη τους ενδιαφέρει!
Εάν αυτή υπάρχει κίνδυνος να υποστεί ζημιά , αυτή θα είναι που θα τους φοβίσει να μην ξαναεπαναλάβουν τέτοιες προδοσίες!
Ορισμένοι ακόμα να το χωμέψουν πως έχουμε κουμουνσιμό!!!
Κάποιος είπε παρ’ολην την οικονομική κρίση το ΚΚΕ παραμένει στο 5%!
Το ΚΚΕ πρέπει να παραμένει σε αυτό το 5%, αυτό ήταν το αμερικάνικο σχέδιο για τα κόμματα της μεταπολίτευσης, για να μην χαθεί το όνειρο, η κομμουνιστική ουτοπία. Είναι τόσο απλό αλλά και τόσο δύσκολο ταυτόχρονα να το καταλάβετε , πως η σοβιετική πολιτική του ΚΚΕ εφαρμόζεται κατά γράμμα;
Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβετε πως οι δύο αρχηγικές κομμουνιστικές φυσιογνωμίες μικης γλεζος απλούστατα ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ , μετακινούμενοι από δεξιά ολο και προς τα αριστερά , έως ότου ΠΑΜΕ στον κομμουνισμό χωρίς να μεσολάβηση η δικτατορία του προλεταριάτου;
Φαντάζεστε να έπαιρνε το ΚΚΕ π.χ. 40% το 1985 και να γινόταν κυβέρνηση;
Και άρα να έπρεπε να περάσει όλα αυτά τα αντίχριστα ανθελληνικά νομοσχέδια, που νομοθετούσαν σταδιακά KAI στα κρυφά τα “δεξιά” νουδου-πασοκ και σήμερα ολοφάνερα οι συριζαίοι ;
Διότι κατά πως διατείνονται από το ελληνόφωνο υπουργείο σκόπιμης αμάθειας και κομμουνιστικού σκοταδισμού …. “γιατί αποτελούσε ώριμο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας”;
( Πολλοί τους λένε και αυτούς δεξιούς - μεταξύ άλλων και οι “μακεδονομάχοι” μικης , γλεζος, η “αριστερούς” και οι αδαείς χάφτουν ΑΚΟΜΑ την σταλινική προπαγάνδα , όπως έχαψαν και χάφτουν και τόσα άλλα!!!)
Απλά Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ εφαρμόζεται με την μέθοδο του σαλαμιού, ΘΑ Η ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΤΟΝ ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΑΠΟΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΝΑ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ;
ΚΑΝΕΙΣ!!! ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΧΑΝ ΓΝΩΣΕΙ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ, ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ;
Λίγο με την “”””δεξιά””””νουδου, πολύ με το “”””””””””””””””””δεξιό”””””””””””””””ΠΑΣΟΚΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΥΛΩΝΕΙ ΣΤΟΜΑΤΑ και ΝΑ ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ – πάρτε παράδειγμα του πόσο δεξιοί είναι οι πασόκοι από τον πρ. υπουργό Φούρα στην προχθεσινή δίκη του Μητροπολίτη Καλαβρύτων - και τάχιστα από τον και με την βούλα του νόμου κομμουνιστικό συριζα!!!
ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΕΙΝΑΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΦΑΝΑΤΣΙΕΣ;
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΕΚΕ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΑΝ ΚΥΒΕΝΡΗΣΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΠΟΥ ΤΩΡΑ “ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑ”!!!
ΣΤΟ ΣΕΚΕ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΡΕΙΣ ΤΑΣΕΙΣ: Η ΔΕΞΙΑ η ΚΕΝΤΡΩΑ και η ΑΡΙΣΤΕΡΗ!
ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΝΟΥΔΟΥ-ΠΑΣΟΚ-ΚΚΕ;
ΕΑΝ ΟΧΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΣΕΚΕ ΚΑΙ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ Πως ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΕΥΧΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΚΟΥΦΙΟΚΕΦΑΛΟΙ ΜΠΟΥΦΟΙ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ!!!
“Γενικά εκφράστηκαν θέσεις για την εγκαθίδρυση Δημοκρατίας, δημοκρατικών και συνδικαλιστικών ελευθεριών, διαχωρισμού κράτους εκκλησίας, κατάργηση έμμεσων φόρων, προοδευτική φορολογία, εξίσωση δύο φύλλων, καθιέρωση της δημοτικής γλώσσας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και εισαγωγής στα σχολεία γλωσσών των διάφορων εθνοτήτων. Το συνέδριο επίσης υιοθέτησε ψήφισμα ίδρυσης Δημοκρατικής Ομοσπονδίας των Βαλκανικών Κρατών…»[7].”
ΞΥΠΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΙΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΤΟ ΚΚΕ , ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ …ΟΣΟΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΔΩ ΘΑ …ΗΜΑΣΤΑΝ ΤΩΡΑ ΙΣΤΟΡΙΑ…
Υ.Γ.
Το “Υπουργείο παιδείας” τα ισοπέδωσε όλα. Το γιατί και το διότι απέκτησαν την ίδια σημασία! Μεταξύ των πολλών άλλων η δημοτική δεν ήταν κομμουνιστικός στόχος;
Και αυτό επετεύχθει και ας “μην κυβέρνησε” το ΚΚΕ!!!
ΑΥΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΣΤΟ 5% ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ!
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.