Όπως θυμόμαστε, το βράδυ της 29ης Αυγούστου ο διοικητής της τροχαίας είχε πέσει θύμα άγριου ξυλοδαρμού από αναρχικούς στη διασταύρωση των οδών Πανεπιστημίου και Εμμανουήλ Μπενάκη την ώρα που διέσχιζε ένστολος τον δρόμο.
Μετά την σύλληψη του κύριου δράστη, πριν από λίγες ημέρες σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές ο διοικητής της τροχαίας δήλωσε τα εξής απίστευτα:
«Πρόκειται για έναν νέο άνθρωπο.
Οφείλουμε να του δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία.
Το γεγονός ήταν τυχαίο. Όλα πήγαν κατ΄ ευχήν.
Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να είμαστε εκδικητικοί».
Επίσης, ο Διοικητής της Τροχαίας Αθηνών Γιώργος Διαμαντόπουλος ενώ από την πρώτη στιγμή είδε φωτογραφίες του αναρχικού δεν «μπορούσε» να τον αναγνωρίσει…!!!
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο συγκεκριμένος δράστης είναι πολύ γνωστός αναρχικός, έχει σε βάρος του δικογραφίες και δίνει παρόν σε Αστυνομικό Τμήμα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Πειραιά κάθε 15 μέρες.
Η «αψυχολόγητη» αντίδραση του αξιωματικού της ΕΛΑΣ, θα ήταν πολύ επιπόλαιο να εξηγηθεί με βάση τα φιλάνθρωπα αισθήματα του. Το τι ακριβώς υποκρύπτεται, είναι σκιώδες. Ωστόσο, το μόνο σίγουρο είναι ότι τα πλοκάμια των παρακρατικών αναρχικών είναι πολύ βαθιά μπλεγμένα στην κρατική μηχανή…
Σχόλιο:
Ε, τι να πούμε! Όταν ανήκεις στα υψηλόβαθμα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ., και "ιδανικό" σου είναι η ανέλιξη σου, νισάφι και το ξύλο και η σύλληψη!
Άραγε αν κάποιος "ακροδεξιός", χτυπούσε αναίτια έναν υψηλόβαθμο αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ., ποια θα ήταν η εξέλιξη;;; Θα δήλωνε ο αξιωματικός :
«Πρόκειται για έναν νέο άνθρωπο.
Οφείλουμε να του δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία.
Το γεγονός ήταν τυχαίο. Όλα πήγαν κατ΄ ευχήν.
Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να είμαστε εκδικητικοί»;;;
Τότε θα μιλούσαν για "τάγματα εφόδου", για "κατάλυση του πολιτεύματος", για φασίστες" για "τραμπούκους", θα εισέβαλαν σε σπίτια για έρευνες δημοσιεύοντας κάθε βιβλίο και κάθε μαχαίρι κουζίνας που θα έβρισκαν και θα διαπόμπευαν πρόσωπα.
Τώρα .. ούτε το όνομα του αναρχικού δεν μάθαμε.
Και φυσικά αν και έχει βεβαρημένο ποινικό μητρώο, ΔΕΝ θα του ασκηθεί καμία δίωξη. Ο αξιωματικός "τον συγχώρεσε"!
Να του δώσουμε μία ακόμη ευκαιρία (του αναρχικού που αποκλείεται να αλλάξει, ή του αξιωματικού να ανελιχθεί;!!)
"Ελληνική" αστυνομία
"Ελληνική" δικαιοσύνη
"Ελληνική" δημοσιογραφία
Για γέλια και για κλάματα.
Ιστολόγιο "Ο Παιδαγωγός"
2 σχόλια:
«Πρόκειται για έναν νέο άνθρωπο.
Οφείλουμε να του δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία.
Το γεγονός ήταν τυχαίο. Όλα πήγαν κατ΄ ευχήν.
Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να είμαστε εκδικητικοί»;;;
Αυτό ακριβώς είπαν και οι πολιτικοί στους Τούρκους και σε όλους τους εγκληματίες του κόσμου.
Για περάστε ( στην Ελλάδα) πλούσια δώρα
Οι αναρχικοί είναι αριστεροί και ως γνωστόν στα "φασιστικά ναζιστικά" καθεστώτα οι αριστεροι έχουν ασυλία.
Φασιστική ναζιστική Ελλάδα και Ευρώπη , δεν την ανεβοκατεβάζουν "οι αριστεροί που δεν κυβέρνησαν";
Αρα ο φασισμός και ο ναζισμός είναι οι τέλειες δημοκρατίες, πιανουν τους δικούς τους και αφήνουν ελεύθερους τους αντιπάλους τους.
Το αριστερό καθεστώς της μεταπολίτευσης δεν αντέχει σε καμία κριτική.
Τώρα που τελείωσαν τα δανεικά που μας αποκοίμιζαν ...ετοιμαστείτε για πολλά παρατράγουδα.
Οι εχθροί του λαού και οι κουλάκοι λείπουν απο το αριστερο θέατρο του παραλόγου, προς το παρών.
Ελπίζω να αντιδράσουν οι νοήμονες Ελληνες και Ευρωπαίοι , να μην ζήσουμε και στην
Δύτική Ευρώπη αυτα που βίωσαν στις πρώην αριστερές Ανατολικές χώρες, αλλά ...δεν τα πιστεύαμε.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.