Του Παναγιώτη Τελεβάντου
Οι οικουμενιστές προβάλλουν το εξής αστήρικτο επιχείρημα για να αποτρέψουν τους πιστούς να διαμαρτύρονται για τις οικουμενιστικές ασχημίες που παρατηρούνται: Εσείς είστε πρόβατα, μας λένε. Το ποίμνιο. Πώς τολμάτε να ελέγχετε Πατριάρχες και Συνόδους για την πολιτεία τους;
Ας σταθούμε καταρχήν στην αναλογία. Αλλά και τα πρόβατα βελάζουν τρομαγμένα όταν δουν τον λύκο να μπαίνει στη στάνη και ενώ ο τσοπάνης τους ανοίγει την πόρτα για να μπουν ή σφυρίζει αδιάφορα με τον αυλό του.
Αν οι ποιμένες είναι αληθινοί φρουροί-επίσκοποι για θέματα πίστεως οι διαμαρτυρίες του ποιμνίου για θέματα πίστεως δεν θα ήταν επιβεβλημένες. Όταν όμως οι ποιμένες ανοίγουν την πόρτα της στάνης για να εισορμήσουν οι λύκοι τότε πώς να σιωπήσουν τα πρόβατα;
Όποιος αρνηθεί να ομολογήσει τον Κύριο ενώπιον των ανθρώπων θα είναι απόβλητος από τη Βασιλεία των Ουρανών. Η ομολογία της πίστεως είναι αναπόσπαστο μέρος του
αγώνα της μετανοίας των χριστιανών. Όπως είναι επιβεβλημένο καθήκον των πιστών να μετανοούν για τις αμαρτίες τους και να αγωνίζονται να μην παραβαίνουν τον ευαγγελικό νόμο, έτσι είναι είναι επίσης απαραίτητο να ομολογούν τον Χριστό με τη ζωή τους και με την ομολογία τους.
Το ερώτημα δεν είναι για ποιο λόγο τα πρόβατα βελάζουν τρομαγμένα όταν βλέπουν τον λύκο να επέρχεται, αλλά η σιωπή των ποιμένων ή και η απροκάλυπτη συνέργειά τους με τους λύκους.
Ένα παράδειγμα που αποδεικνύνει πόσο επιβεβλημένες είναι οι διαμαρτυρίες των πιστών για τις οικουμενιστικές ασχημίες που συμβαίνουν:
Έγινε προσπάθεια να καθιερωθούν από την Εκκλησία της Ελλάδος η σύνοδος του 879-880 που δικαίωσε τον Μέγα Φώτιο και η Σύνοδος του 1351 που δικαίωσε τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά ως οικουμενικές. (Μια πρόταση που υποβλήθηκε πρόσφατα αρμοδίως στην προπαρασκευαστική επιτροπή για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο και σε όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες από το Πατριαρχείο Σερβίας).
Τι έγινε στη Σύνοδο της Ιεραρχίας τη Εκκλησίας της Ελλάδος; Η συντριπτική πλειοψηφία των ιεραρχών αρνήθηκε να προχωρήσει στην υιοθέτηση της πρότασης.
Φταίνε, λοιπόν, τα πρόβατα που βελάζουν τρομαγμένα όταν βλέπουν τους λύκους του Οικουμενισμού να εισορμούν στη στάνη της Εκκλησίας την ώρα που οι επίσκοποι με ελάχιστες επαινετές εξαιρέσεις καθεύδουν τον βαρούχειο;
2 σχόλια:
Γιατί ο αρθρογράφος δεν αναφέρει τι διδασκαλία των Αγίων που είναι η εκκλησιαστική απομάκρυνση από τους αιρετικούς Ποιμένες; Αναγνωρίζουμε ότι "σιωπή των ποιμένων ή και η απροκάλυπτη συνέργειά τους με τους λύκους" και παράλληλα κάνουμε υπακοή σε αυτούς τους Ποιμένες και τους μνημονεύουμε σαν να είναι αληθινοί Ποιμένες; Ο Καλός Ποιμένας θυσιάζεται για τα πρόβατα ενώ αυτοί θυσιάζουν τα πρόβατα...
Το άρθρο -δεν είναι δικό μας- δεν εστιάζει στην "λύση" αλλά στο αν δικαιούνται τα "πρόβατα" να βελάζουν τρομαγμένα με όσα συμβαίνουν. Γιατί αμφισβητείται ακόμη και αυτό.
Στο ερώτημα σας, για τη "λύση", υπάρχουν διάφορες προτάσεις. Άλλος επιμένει στο "βέλασμα", μήπως και μετανοήσει ο κακός "τσομπάνης",
άλλος απομακρύνεται από τη στάνη για να συνετίσει τον τσομπάνη. Η αλήθεια είναι ότι αν ακολουθούσαν όλοι την 2η επιλογή, ίσως πράγματι να αναγκαζόταν να αλλάξουν πορεία, όπως είχε γίνει στο παρελθόν με την διακοπή του μνημοσύνου του Πατριάρχη Αθηναγόρα.
Εμείς παρατηρούμε ότι οι Οικουμενιστές πετυχαίνουν να "ξεφοτώνονται" έναν έναν τους ευλαβείς και αγωνιστές ιερείς και ιερομονάχους.
Φοβόμαστε ότι όταν-αν- τελικά αποφασίσουν κάποτε να διακόψουν το μνημόσυνο, θα είναι ήδη αργά, θα έχουν ήδη αποδεκατιστεί και δεν θα έχει πλέον κανένα αντίκρυσμα. Φοβόμαστε ότι τότε θα κυριαρχήσει το (σλόγκαν) "Υπακοή στην εκκλησία" (εννοώντας τους μητροπολίτες)
αλλά και στην "μισθοδοσία" (που ελάχιστοι δείχνουν αποφασισμένοι να μην φοβούνται να την χάσουν).
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.