" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 28 Νοεμβρίου 2015

Ράδιο Παράγκα, Περί εγκεφαλικού θανάτου, Εξαιρετική τηλεφωνική παρέμβαση και επίμαχο σχόλιο για τους "αιρετικούς και σχισματικούς παλαιοημερολογίτες"

Ράδιο Παράγκα, Περί εγκεφαλικού θανάτου, Εξαιρετική τηλεφωνική παρέμβαση:

το είδαμε εδώ
(ολόκληρο το βίντεο, εδώ)

Αξίζει όμως -με αφορμή τον εγκεφαλικό θάνατο- να διαβάσετε το παρακάτω "συνειρμικό" σχόλιο, που διαβάσαμε εδώ:

Όπως είναι γνωστό, οι παλαιοημερολογίτες είναι σχισματικοί και αιρετικοί. 
Αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση, όπως ακριβώς κατά περίπτωση αντιμετωπίστηκαν οι αρχαίοι ημών ειδωλολάτρες πρόγονοι από τους εκκλησιαστικούς πατέρες. Κάτι παρεμφερές συμβαίνει και με τους παλαιοημερολογίτες. 
Όχι όμως και με τους παπικούς, τους προτεστάντες αγγλικανούς και άλλους ... "συγγενείς". 

Συμπέρασμα : Οι καινοτόμοι με τους νεωτεριστές και οι παραδοσιακοί με τους ισλαμιστές ISIS και τους ταλιμπάν. Η εγκεφαλική αποφλοίωση πλήρης.


Και το δικό μας (συμπληρωματικό) σχόλιο: 
Είναι πράγματι παράδοξο η "διηρημένη εκκλησία" να περιλαμβάνει στα μυαλά ορισμένων από κάθε είδους αιρέσεις, μέχρι γυναίκες δεσποτίνες και ομοφυλόφιλους δεσποτάδες, 

αλλά να μην περιλαμβάνει όσους πιστεύουν πραγματικά στα δόγματα της Ορθοδοξίας και το έχουν αποδείξει εμπράκτως, θυσιάζοντας τον μισθό τους και βιώνοντας πογκρόμ και απομόνωση. 
Πόσο επιλεκτική "αγάπη", "καλοσύνη" και "εκκλησιαστική συνείδηση", έχουν τελικά οι Οικουμενιστές;;;
Ιστολόγιο- Ομάδα Εκπαιδευτικών "ο Παιδαγωγός"

8 σχόλια:

δάσκαλος είπε...

Συγχαρητήρια για την τόλμη της δημοσιεύσεως! Πέρα από το παλαιό και το νέο υπάρχει το Δίκαιο και η Αλήθεια, και το ιστολόγιό σας - φωτεινή εξαίρεση - θέλει να υπηρετεί αυτές τις Αξίες, μη ανεχόμενο μακιαβελισμούς. Συγχαρητήρια και πάλι!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια αλλά επιτρέψτε μας,
σε καμία περίπτωση δεν είμαστε "εξαίρεση".

Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας θα βρείτε πλήθος ιστολογίων (40 περίπου ιστολόγια), που επίσης κόντρα στο ρεύμα, προβληματίζουν, αφυπνίζουν και -ενίοτε- καλούν σε αγώνα.

Ανώνυμος είπε...

Ακραίος ζηλωτισμός εντός εκκλησίας διαφόρων ειδών καθηρημένοι κληρικοί 12 αρχιεπισκοπές παλαιοημερολογητών στενές σχέσεις.....

Ανώνυμος είπε...

Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος ( παλαιοημερολογίτης και ουχί 13ημερίτης )
Συγχαρητήρια για την ειλικρίνεια που δείξατε δημοσίως, και κατά το ρήμα το Κυρίου, όποιος με ομολογήσει έμπροσθεν των ανθρώπων...
Η δική σας τοποθέτηση ήταν μια όαση, σ' αυτήν την έρημο της εκκλησιολογικής παραφροσύνης και βλασφημίας που κυκλογυρίζουμε απο το 1965. Εύχομαι να προβληματιστούν αρκετοί. Να είστε καλά και εσείς και όλοι όσοι ομολογούν την αλήθεια.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν θα πω επαίνους. Θα πω ότι δυστυχώς πιστεύω πως προσεγγίζονται πνευματικά θέματα με εκκοσμικευμένο πνεύμα από πολλούς, συμπεριλαμβανομένων και των συντακτών του συγκεκριμένου άρθρου. Οι καιροί είναι μπερδεμένοι και θέλει πολλή διάκριση: ούτε να ξεστρατίζει κανείς προς τα αριστερά (οικουμενισμός κλπ.) ούτε προς τα δεξιά (αποδοκιμασταίος ζηλωτισμός, κλπ.). Αυτή είναι η ορθόδοξη παράδοσή μας. Το σχόλιο των συντακτών στο τέλος, τι θέλει να πει; Ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί αμνηστεύουν πλανεμένες κινήσεις επειδή κατά την κρίση τους είναι ΟΚ με τα δόγματα; Μήπως να το ξανασκεφτούν; Αναμένω το γνωστό κατεβατό (το διαπίστωσα και σε άλλους που τόλμησαν να σχολιάσουν κάτι σχετικό με αμφιλεγόμενες αναρτήσεις) αλλά εγώ διαβάζω πολλές απόψεις και θέλω να προβληματίζω παρά να είμαι αρεστός.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

1) Βλέπεται να προσεγγίζονται πνευματικά θέματα με "εκκοσμικευμένο πνεύμα" στην ανάρτηση μας αλλά δεν βλέπετε εκκοσμικευμένο πνεύμα στα δεσποτκά συλλείτουργα και στις ανταλλαγές δώρων στις δεσποτικές ονομαστικές εορτές και στις παρασημοφορήσεις και στις συμπροσευχές με αιρετικούς.
Μήπως είναι κάπως άδικη η κρίση σας για το ποιος διέπεται από "εκκοσμικευμένο πνεύμα";

2) Το σχόλιο μας είναι ξεκάθαρο. Αν η εκκλησία θέλει να "ανοιχτεί", να προσπαθήσει να προσεγγίσει τα πραγματικά πνευματικά της αδέρφια (του Παλαιού ημερολογίου και όσους έχουν αποτειχιστεί), αυτοί που απέδειξαν μέσω -μικρών ή μεγάλων- θυσιών την αφοσίωση τους στα δόγματα, αντί να στρέφεται στους αιρετικούς και να προβάλλει τις Οικουμενιστικές φιέστες επικαλούμενη την ενότητα. Το πρόβατο ποτέ δεν θα συγγενέψει με τον λύκο. Αργά ή γρήγορα ο λύκος θα φάει το πρόβατο.

3) Πιστεύουμε ότι η Ουνία, ο Παπισμός, η αίρεση των Μαρτύρων του Ιεχωβά, ο Προτεσταντισμός, οι ανατολικές θρησκείες , το Ισλάμ κλπ είναι λύκοι βαρείς. Έτσι όπως μας τα δίδαξαν οι φωτισμένοι άγιοι πατέρες μας. Έτσι όπως τα κατέγραψαν στις Οικουμενικές Συνόδους φωνάζοντας το ΑΝΑΘΕΜΑ στους αιρετικούς. Ήταν κι αυτοί άνθρωποι με πόνο και αγάπη για τους πλανεμένους αλλά δεν έκαναν εκπτώσεις στην αλήθεια. Αυτά πιστεύουμε εμείς. Τόσο απλά.

4) Ως εκπαιδευτικοί (καθηγητές κάθε βαθμίδας, δάσκαλοι, νηπιαγωγοί), ως πνευματική ηγεσία αυτού του τόπου, οφείλουμε να καταθέσουμε ότι προστάζει η συνείδηση μας. Ότι κάποιοι λυμαίνονται την εκκλησία μας. Τα ντοκουμέντα, οι φωτογραφίες και τα βίντεο που παραθέτουμε δεν είναι δικά μας. Οι ίδιοι τα δημοσιεύουν ποζάροντας γεμάτοι έπαρση.
Δεν πρέπει να ομολογούμε την αλήθεια;

5) Όπως βλέπετε είμαστε από τα ελάχιστα ιστολόγια που δημοσιεύουν κάθε σχόλιο. Κάτι άλλα ιστολόγια, πιο "πνευματικά", κόβουν συστηματικά όσα σχόλια φέρουν την επωνυμία μας ή άλλα, δεν επιτρέπουν καθόλου σχόλια.
Αν οι αναρτήσεις μας είναι αμφιλεγόμενες, ή και απόλυτα λανθασμένες, εμείς δεν το αποκλείουμε, σας δίνουμε την ευκαιρία να το αποδείξετε όσο συνοπτικά επιθυμείτε.

Ανώνυμος είπε...

Το ότι είστε πιο ανοιχτοί σε σχόλια από άλλα ιστολόγια, δεν σημαίνει ότι δεν κάνετε λάθος. Συμφωνώ με τον προηγούμενο αναγνώστη ότι το "κλείσιμο ματιού" σε πλάνες είναι το λιγότερο αμφιλεγόμενη κίνηση. Θα ήταν καλό να υπάρχει σαφής ενημέρωση για το (2). Το (1) θέλει πολύ συζήτηση, δεν λύνονται τα πνευματικά θέματα ούτε με κινήσεις καλού management ούτε ανακατεύοντας συνεχώς τη δυσωδία ώστε να αναδειχθεί η ΚΑΤΑΝΤΙΑ. Αν ήταν έτσι, η espresso θα είχε σώσει την ελληνική κοινωνία :) Το 5) πρέπει να σας αφήνει παγερά αδιάφορους, όπως και δείχνετε ότι κάνετε και γι αυτό σας αξίζουν συγχαρητήρια.
My 2 cents που λέγαμε και στις ΗΠΑ...

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Όταν ξεκινήσαμε την προσπάθεια αυτή, σκοπός μας ήταν "να χτίσουμε". Γι αυτό ασχοληθήκαμε να μαζέψουμε πολύτιμο υλικό για τις σχολικές γιορτές (το οποίο σταδιακά ανανεώνουμε) και να ασχοληθούμε κυρίως με παιδαγωγικά θέματα.

Η συνειδητή σιωπή όμως της πλειοψηφίας των ελληνορθόδοξων ιστολογίων για τις σοβαρότατες παρεκτροπές (σε θέματα Οικουμενισμού, εκκοσμίκευσης, δεσποτοκρατίας και οι διώξεις αγωνιστών ιερομονάχων και κληρικών) αλλά και η τραγική κατάσταση που βρίσκεται η πατρίδα μας, μας ανάγκασε να πάρουμε θέση. Αναγκαστήκαμε να ασχοληθούμε με την εκκλησιαστική κατάπτωση και τον Οικουμενισμό -παρακάμποντας τον αρχικό σκοπό του ιστολογίου μας- όπως και με θέματα όπως η λαθρομετανάστευση, το Ισλάμ, η Μασονία και η Νέα Τάξη .
Όταν οι περισσότεροι προσποιούνται ότι δεν βλέπουν, οφείλουμε ακόμη περισσότερο να ομολογήσουμε την αλήθεια.

Μακάρι να έχουμε εμείς άδικο και να χρεωθούμε εμείς την αμαρτία. Πάντως προς το παρόν βλέπουμε δυστυχώς ότι δικαιονόμαστε.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.