" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Εικόνες Ντροπής: Παρά τις συστάσεις του μητροπολίτη Πειραιώς, η Επιστασία του Αγ.Όρους ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΕ τον συνδιοργανωτή του gay pride, κ.Μπουτάρη.

Ευελπιστούσαμε ότι όσο πολλαπλασιάζονται οι φωνές αντίδρασης στις παρελάσεις ομοφυλοφίλων, οι Αγιορίτες πατέρες θα προβληματιζόταν και θα αναθεωρούσαν την στάση τους.

Ενδεχομένως όμως, κάποιοι καλόμαθαν στα "κέρδη" που αποφέρει η σχέση (ή μήπως συνδιαλλαγή;) με τους επισήμους και με την εξουσία. Επιδιώκουν να διασφαλίσουν τα "προνόμια" τους (πχ την μη φορολόγηση των μοναστηριακών ακινήτων μέσω ΕΝΦΙΑ κλπ). Απόλυτα κατανοητή η στάση τους. Διόλου κακή πρακτική όταν πρόκειται πχ για εμπόρους. Αλλά όταν εφαρμόζεται από πρόσωπα που απαρνήθηκαν τα εγκόσμια  .. , μας γεμίζει θλίψη.

Μην ξεχνάμε ότι πριν ακόμη αλλάξει η κυβέρνηση, αγιορίτες επισκέφθηκαν τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ και προσκάλεσαν επίσημα τον κ.Τσίπρα στο Άγιο Όρος, κάτι που έγινε λίγους μήνες αργότερα :
19/12/2013: Συνάντηση Τσίπρα με εκπροσώπους της Ιεράς Επιστασίας του Αγίου Όρους, στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ

Επίσκεψη Τσίπρα στο Άγιο Όρος (7/8/2014)
14 Ιουνίου 2015: Το νέο ατόπημα των αγιοριτών πατέρων είναι η διατήρηση του κ.Μπουτάρη ως προέδρου της Αγιορίτικης Εστίας για μία ακόμη πενταετία (2015-2020) και επιπλέον, η πρόσκληση και η παρουσία του στις εκδηλώσεις αλλαγής επιστασίας του Αγ.Όρους.



Μαζί με τις φωτογραφίες παραθέτουμε αποσπάσματα από την επιστολή-έκκληση του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ :


Φιλαδέλφως καί ἀγαπητικῶς προάγομαι νά ἀπευθυνθῶ πρός τίς  Σεπτές Πανοσιολογιότητες καί Ὁσιολογιότητες Σας γιά νά καταθέσω τόν βαθύτατο παραπικρασμό μου καί γιά νά προσυπογράψω τήν ἀπό 13/5/2015 ἐπιστολή πρός Σᾶς τῆς «Συνάξεως Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καί Μοναχῶν» καί γιά νά διαμαρτυρηθῶ σάν ἔσχατο μέλος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ γιά τήν συνέργειά Σας διά τῆς ἀνοχῆς Σας ὅπως θά τεκμηριώσω στό εἰδεχθέστατο ἔγκλημα πού διαπράττεται ἀπό τόν σημερινό τραγικό καί ἐκπεσμένο κόσμο μας μέ τή θεσμοθέτηση τοῦ κακουργήματος τῆς παρά φύσι ἀσέλγειας πού ἀνατρέπει τήν ἀνθρωπίνη φυσιολογία καί τήν ὀρθόδοξη χριστιανική ὀντολογία καθώς καί τόν νομικό μας πολιτισμό (...)

Ο κ.Μπουτάρης συνομιλεί με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ.Αμανατίδη



Σύμφωνα πρός τό ἀνακοινωθέν τῆς Ἁγιορειτικῆς Ἑστίας τῆς 15/5/2015 «Τό νέο Δ.Σ. τῆς πενταετίας 2015-2020 συγκροτήθηκε σέ σῶμα ὡς ἑξῆς: Πρόεδρος ὁ Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης, (...) 
Εὐχερῶς ἀντιλαμβάνεσθε ὅτι ἡ  οὐσιαστική παρουσία στήν Ἁγιορειτική Ἑστία σάν Προέδρου τοῦ Δημάρχου Θεσσαλονίκης κ. Γιάννη Μπουτάρη καί ἡ μετ’ αὐτοῦ συνέργεια τῶν ἀγαπητῶν Πατέρων καί Ἀδελφῶν ὡς ἐκπροσώπων τοῦ ἁγιωνύμου Ὄρους ἐγείρει τεράστιο θέμα γιά Σᾶς ἐκ τοῦ ὁποίου δέν μπορεῖτε νά ὑπεκφύγετε μέ ὁποιαδήποτε δικαιολογία καί ἐπίκληση νομικῶν λόγων καί ἀπό τό ὁποῖο διακινδυνεύετε τήν σωτηρία Σας καί τήν κατά Θεόν ἐπιτυχημένη ἔκβαση τῆς Μοναχικῆς Σας ἀγωνιστικῆς πορείας. Δέν διαλανθάνει τῆς ἀντιλήψεως Σας ὅτι ὁ Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Γ. Μπουτάρης ἐπί 4η ἤδη φορά συνδιοργανώνει στήν Ἁγιοτόκο Θεσσαλονίκη τό βδέλυγμα τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας, τόν (...)

Διερωτῶμαι, Πανοσιολογιώτατοι καί Ὁσιολογιώτατοι Πατέρες καί Ἀδελφοί δέν αἰσθάνεσθε ἔλεγχο συνειδήσεως συνεργαζόμενοι γιά ὁποιονδήποτε σκοπό, ὄχι μέ ἕνα συμπαθέστατο ἁμαρτωλό συνάνθρωπό μας, ὅπως ὅλοι εἴμαστε, ἀλλά μέ ἕναν ὁ ὁποῖος προωθεῖ καί προάγει μέ τήν θεσμική του ἰδιότητα καί τόν λόγο του τήν ἀνατροπή τῆς ἀνθρωπίνης φυσιολογίας καί ὀντολογίας, ὑπερασπιζόμενος δῆθεν τά ἀνθρώπινα δικαιώματα καί ἀντιστρατευόμενος στόν ἄφθιτο Νόμο τοῦ Παναγίου Θεοῦ;


Διερωτῶμαι πάλι γιά ποιούς λόγους ἐξήλθατε ἀπό τόν κόσμο Πατέρες καί Ἀδελφοί γιά νά ἐπανεισέλθετε κατά τόν τρόπον τῆς πεσμένης μας φύσεως σέ αὐτόν φέροντες τό Μέγα καί Ἀγγελικό σχῆμα; (...) Τί θά πεῖτε στόν χρυσορρήμονα Ἅγιο Ἰωάννη πού ἀποκαλεῖ τό ἔγκλημα τῆς ὁμοφυλοφιλίας  «κολοφώνα» τῆς ἁμαρτίας, ὅπως προανέφερα (Πρός τούς πολεμοῦντας τοῖς ἐπί τό μονάζειν εἰσάγουσι 3,8,PG 360-361) ὅταν ἀνέχεσθε σάν Πρόεδρο τῆς Ἁγιορετικῆς Ἑστίας καί συνεργάζεσθε μέ τόν κ. Δήμαρχο Θεσσαλονίκης πού προωθεῖ μέ τήν θεσμική του ἰδιότητα καί τόν λόγον του αὐτή τήν τραγική ψυχοπαθολογική ἐκτροπή τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου;
(το πλήρες κείμενο εδώ)


Κάποτε απαγορευτόταν να τραβήξεις φωτογραφία εντός Μονής. Τώρα, πλήθος φωτογράφων και cameramen φωτογραφίζουν και βιντεοσκοπούν την τελετή εντός του ναού (δείτε 2 βίντεο της τελετής εδώ και εδώ). Ένα ακόμη φαινόμενο παρακμής του Αγίου Όρους.  Δυστυχώς το θράσος κάποιων μητροπολιτών να χρησιμοποιούν ως ντεκόρ τους τις πιο ιερές στιγμές της Θείας Ευχαριστίας, έφθασε και στο Άγιο Όρος (δείτε εδώ)

Η έκκληση του Μητροπολίτου Πειραιώς ΔΕΝ εισακούσθηκε. Ο Μπουτάρης δεν εμφανίζεται "περήφανος" μόνον στο gay pride αλλά και στις επίσημες τελετές της επιστασίας του Αγίου Όρους, με κάλυψη από όλα τα "εκκλησιαστικά" ΜΜΕ 

Όταν οι δεσποτάδες ασχολούνται με το πως να εκλέξουν κάποιον "δικό τους" στις χειρεύουσες μητροπολιτικές θέσεις και πως θα εκτοπίσουν τους αγωνιστές ιερωμένους και οι αγιορίτες δεν τολμούν να ψελλίσουν λέξη για ότι συμβαίνει (οικουμενισμός, συμπροσευχές με τον Πάπα, ομοφυλοφιλία κλπ), δεν μπορούμε να είμαστε καθόλου αισιόδοξοι για το μέλλον..

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δύο σκέψεις:
1) Κάποτε οι μοναχοί έβρισκαν έναν πνευματικό καλό για γέροντα και τον ακολουθούσαν για μια ζωή, έτσι "μορφωνόταν".
Σήμερα καθοδηγούνται από τους ηγουμένους να πάρουν πτυχία. Όταν οι νέοι μοναχοί παίρνουν πτυχία "μάρκετινγκ", λογικό είναι να αξιολογούν τα πράγματα διαφορετικά.

2) Όταν ακόμη και ο νέος "παραδοσιακός" όπως χαρακτηρίζεται, μητροπολίτης Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς, επιτρέπει να τον φωτογραφίζουν στο Άγιο Βήμα, μπροστά στο θυσιαστήριο, τότε τι να περιμένουμε;; Όταν έξω από τον ναό έχουν γράψει με λουλούδια 'Αξιος' (φαίνεται στο βίντεο τον ναό της Αγίας Σκέπης Πτολεμαϊδας).
http://www.agioritikovima.gr/mitropoleis/item/61701-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B1%CE%90%CE%B4%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%86%CE%BB%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CE%B2%CE%B9%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF
Γινόταν τέτοια πράγματα πριν 20 χρόνια όταν είχε χειροτονηθεί διάκος ή ιερέας; Έχει και από την χειροτονία του ως ιερέας φωτογραφίες μέσα από το Άγιο βήμα ο π.Ιουστίνος; Επέτρεπε ο π.Αυγουστίνος τέτοιες φωτογραφίσεις; Η γάγγραινα, αντί να καταπολεμείται, μεταδίδεται και στα πιο υγιή μέλη.

Ανώνυμος είπε...

Θερμά συγχαρητήρια για την ανάρτηση.
Δυστυχώς, ένιοι των αγιορειτών, παραθεωρώντας την έμπονη αγωνία κλήρου και λαού και αγνοώντας το γεγονός ότι ο κρίμασιν οις οίδε Κύριος επικαθήσας στο σβέρκο των Θεσσαλονικέων, από ετών έχει καταστεί προστάτης και αβανταδόρος των ακατονόμαστων και ανομολόγητων σοδομιτικών αθλιοτήτων και ασχημοσυνών όπως αυτές μορφοποιούνται, εκδηλώνονται και εκφράζονται με το δυσώνυμο και κοπρώδες gay pride που αυνιστά τον έσχατο αυτοεξευτελισμό του ανθρωπίνου προσώπου και την υποβάθμισή του σε επίπεδο κατώτερο και αυτού του κτήνους, υποδέχθηκαν στο παλλάδιο της Ορθοδοξίας, το Αγιώνυμο Όρος, τον συντελούντα στον εκμαυλισμό και εκφαυλισμό της νεοελληνικής κοινωνίας, δήμαρχο της αγιοτόκου Θεσσαλονίκης κατασκανδαλίζοντας τον πιστό κλήρο και λαό και ασεβώντας στην ιερή μνήμη των οσίων αγιορειτών πατέρων.
Οι προαναφερθέντες δίδουν την εντύπωση ότι το άλας έχει μωρανθεί.
Την ίδια στιγμή οι Ελλαδίτες μητροπολίτες ενώ η ποικίλη ανομία καλπάζει αυτοί αλληθωρίζουν σε...πανηγύρια και συλλείτουργα! Ποιοι; Οι αξιωματικοί της στρατευομένης Εκκλησίας, υπό την "πεπνυμένη" και "εμπνευσμένη" ηγεσία του από Θηβών και νυν Αθηνών Ιερωνύμου.
Αν διατρέξει κανείς επισταμένως κάποια "εκκλησιαστικά", μάλλον δεσποτικά ιστολόγια, θα υποστεί ταχέως κάματο των οφθαλμικών του μυών από τη συνεχή και ακατάπαυστη θέαση των μητροπολιτικών συλλείτουργων ένεκα πανηγύρεων εορταζόντων ναών, ονομαστηρίων μητροπολιτών κ.τ.ό.
Ελάχιστες, όμως, και μετρημένες στα δάχτυλα της μιας χειρός επισκοπικές παρεμβάσεις, στηλιτευτικές της προελαύνουσας ηθικής αποχαλινώσεως θα ανακαλύψει κανείς περιηγούμενος το διαδίκτυο.
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

Στη Θεσσαλονίκη,
ορθώς και θεαρέστως, κατ αρχήν, ελήφθη η απόφαση περί διεξαγωγής αγρυπνίας. Η προσευχή συνιστά το πρώτο, πλέον αναγκαίο και απολύτου αξίας και ισχύος πνευματικό όπλο αλλά και το πλέον ενδεικνυόμενο.
Επ ουδενί, όμως, αποτελεί και το μόνο όπλο. Μαζί με την προσευχή απαιτείται και ζωηρή και δημόσια διαμαρτυρία, εντός των ορίων που διαγράφονται απ τους θείους και ιερούς κανόνες, με μπροστάρηδες τους εκπροσώπους του ιερατείου και δη τους επισκόπους.
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ, ΜΕ ΤΗ ΣΘΕΝΑΡΗ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗ, ΣΑΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΙ. ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΥΘΜΕΝΗΣ ΞΕΤΣΙΠΩΣΙΑΣ! ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ!
Μήπως, μάλιστα, με τη διοργάνωση μονάχα αγρυπνιών κάποιοι προσπαθούν, ΟΛΩΣ ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ, να καλύψουν τη δειλία τους και την έλλειψη αγωνιστικής μαρτυρίας και ομολογίας απέναντι στην πολιτικό και δημοσιογραφικό κατεστημένο, το αχρίστιανο, θεοκάπηλο και θεομπαικτικό, και αντίχριστο;
ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΑΠ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΙ ΠΑΠΟΥΛΑΚΕ ΚΑΙ ΚΟΣΜΑ ΦΛΑΜΙΑΤΕ, ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ ΚΑΝΤΙΩΤΗ, ΑΜΒΡΟΣΙΕ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΕ, ΓΕΡΒΑΣΙΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΕ και μπείτε πάλι μπροστά σε ωραίους και τίμιους αγώνες εναντίον του εκφυλισμού της Ελλάδας μας!
Λ.Ν.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Κύριε Λ.Ν.,
Σας βεβαιώνουμε ότι πληροφορούμαστε πολύ καλά για το τι συμβαίνει στη Θεσσαλονίκη. Πως φέτος τέθηκαν όλα υπό την αιγίδα του μητροπολίτη Ανθίμου, πως αντικαταστάθηκαν οι αγωνιστικοί ομιλητές των παλαιοτέρων αντιδράσεων με την ομιλία του μητροπολίτη και ενός ακόμη κληρικού του και πως η αγωνιστική εκδήλωση διαμαρτυρίας στον Άγιο Δημήτριο περιορίστηκε μόνο στο σκέλος της αγρυπνίας και μάλιστα 3 ημέρες ΠΡΙΝ το gay pride!

Φυσικά και θα πρωτοστατήσει ο πιστός λαός, με μπροστάρηδες τους επισκόπους μας: Αλλά σε άλλο σημείο.48 ώρες ΜΕΤΑ το gay pride: Θα βρίσκονται όλοι κουστουμαρισμένοι στην ενθρόνιση του νέου μητροπολίτη Καλαμαριάς. Πρέπει τα χριστιανικά σωματεία να δείξουν καλό πρόσωπο για να τον καλοπιάσουν και να πηγαίνει στις εκδηλώσεις τους. Με τις καλές δημόσιες σχέσεις βγαίνουν όλοι κερδισμένοι.. Είναι σημαντικό να έχεις καλές δημόσιες σχέσεις με τον μητροπολίτη. Η μητρόπολη έχει ιδρύματα, έχει ναούς, έχει θέσεις εργασίας, οι ιερείς των αδελφοτήτων υπάγονται στην μητρόπολη, και κυρίως, έχοντας καλές σχέσεις με κάποιον παρατρεχάμενο του μητροπολίτη, "έχεις το κεφάλι σου ήσυχο".Κλασσική τακτική που την έχουν αντιληφθεί πλέον όλοι και λίγο ως πολύ -ανάλογα με την συνείδηση του καθενός- την εφαρμόζουν.

Τώρα το αν θα παρελάσουν οι ομοφυλόφιλοι και αν θα εξευτελιστεί η Πόλη .. ε, σιγά τώρα.. Αφού συμφώνησε ο Άνθιμος με τον Μπουτάρη και δεν περνάει η "παρέλαση" μπροστά από την μητρόπολη, το θέμα εδώ και χρόνια θεωρείται λήξαν. Για τυπικούς λόγους γίνονται οι "αντιδράσεις" (=η αγρυπνία δηλαδή) -καθώς και για να εμφανίζεται στα κανάλια ο μητροπολίτης. Το να κλείνεσαι σε έναν ναό, 3 ημέρες πριν, 9μμ-1πμ, αποτελεί έναυσμα για αγώνα αλλά δεν αποτελεί "αντίδραση".

ΥΓ.Γνωρίζουμε πολύ καλά και που βρίσκεται τώρα ο ιερομόναχος, τα πνευματικά παιδιά του οποίου δραστηριοποιήθηκαν ενεργά στην Συλλογή υπογραφών ενάντια στο gay pride (μαζεύτηκαν 10.000 υπογραφές Θεσσαλονικέων), πριν 2 χρόνια. Αντί για ευχαριστώ, αναγκάστηκε -όπως πληροφορηθήκαμε- να εγκαταλείψει την Θεσσαλονίκη. Έτσι είναι, όποιος τολμάει και παίρνει πρωτοβουλίες, μαύρο φίδι που τον έφαγε.

Όπως έλεγε και ο π.Αυγουστίνος, στην εκκλησία δυστυχώς επικρατεί ο νόμος: "Άκου, Βλέπε, σιώπα." Για κακή τους τύχη υπάρχουν τα ιστολόγια και όσο μπορούμε θα τους χαλάμε την "σούπα".

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

Όταν ο ίδιος ο Μητροπολίτης υποσκάπτει τις αντιδράσεις των σωματίων και καταδικάζει την επιστολή της Σύναξης Κληρικών και Μοναχων προς τους Αγιορείτες για την απαγόρευση εισόδου στον Μπουτάρη, μπορούμε να περιμένουμε προκοπή;
Π. Λ.

Ανώνυμος είπε...

Ὁ Τιμόθεος ἐν Ἐφέσῳ εἶχε νὰ ἀντιπαλαίσῃ κατὰ φανατικῶν εἰδωλολατρῶν. Ἤδη πρὸ αὐτοῦ ὁ Παῦλος ἐκινδύνευσε σοβαρῶς, διωχθεὶς ὑπὸ τοῦ εἰδωλοποιοῦ Δημητρίου καὶ «κατὰ ἄνθρωπον ἐθηριομάχησεν ἐν Ἐφέσῳ» (Α´ Κορινθ. ΙΕ´ 32). Εἰς Ἔφεσον ἐλατρεύετο ἡ Ἄρτεμις καὶ κατὰ τὰς πρὸς τιμήν της πανδήμους ἑορτὰς ἐλάμβανον χώραν ἀνήκουστα ὄργια, τὰ ὁποῖα δικαίως ἐξήγειρον τὴν ψυχὴν τοῦ Ἀποστόλου. Κατὰ τὴν τοιαύτην πανήγυριν, ὀνομαζομένην Καταγώγιον, τὸ ἔτος 97 μ.Χ., οἱ Ἐφέσιοι εἰδωλολάτραι περιήρχοντο μετημφιησμένοι καὶ μὲ προσωπίδας τὴν πόλιν, φέροντες μικρὰ εἴδωλα εἰς χεῖρας καὶ προβαίνοντες εἰς πλεῖστα ὄργια, ἐγκλήματα καὶ ἀσελγείας καθ᾿ ὁδόν. Ὁ Τιμόθεος ἐπιχειρήσας νὰ ἐμποδίσῃ αὐτοὺς ἐν μέσῃ ὁδῷ καὶ ἐλέγξῃ τὴν πλάνην των, ὑπέστη σφοδρὸν καὶ ἀνηλεῆ λιθοβολισμόν ἐκ μέρους τοῦ μαινομένου πλήθους, συνεπείᾳ τοῦ ὁποίου κατέπεσεν αἱμόφυρτος ἐπὶ τοῦ ἐδάφους. Οἱ εἰδωλολάτραι τότε μὲ μεγαλυτέραν λύσσαν ἔτυπτον διὰ λίθων καὶ ῥοπάλων τὸν Ἅγιον, τὸν ὀποῖον ἐχλεύαζον καὶ ἔσυρον ἀνὰ τὰς ὁδοὺς τῆς πόλεως. Ὁ Τιμόθεος μετὰ καρτερίας ὑφίστατο τὸ μαρτύριον, εὐχαριστῶν τὸν Κύριον, διότι τὸν ἠξίωσε νὰ προσφέρῃ τὴν ζωήν του ὑπὲρ Ἐκείνου καὶ νὰ γίνῃ πιστὸς «ἄχρι θανάτου».
Ο άγιος Τιμόθεος κατέβηκε στο πεζοδρόμιο για να ματαιώσει την ειδωλολατρική πομπή και δεν αρκέστηκε μονάχα στην προσευχή.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.