" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2016

Ένας αγαπητικός λιθοβολισμός (βιντεοσκοπημένος) με τις ευλογίες του π. Θεμιστοκλή Μουρτζανού. Το σχόλιο μας

(..)Είδα το βίντεο, έφριξα, δεν μπορώ ακόμη να συνέλθω. Εκσυγχρονισμό να το πω ή καλύτερα εκμαυλισμό, και μάλιστα, με τις ευλογίες αυτού του π. Θεμιστοκλή Μουρτζανού.

Πείτε μου, σας παρακαλώ, τι μπορούμε να κάνουμε γι΄ αυτούς τους ... πλέοντες (Εν Πλω) στον ωκεανό της πλάνης ;
"Να βάλουμε την ερωτικότητα στη ζωή μας", κατά τον κ. Λιαμή,
λες και δεν τη βάλαμε από τη Μεταπολίτευση και δώθε,
λες και δεν καταργήσαμε τους Ιερούς Κανόνες,
λες και δεν βροντοφωνάξαμε "αγάπη δίχως όρους και όρια",
λες και δεν πέσαμε με τα μούτρα στην ερωτική "ξεθεομάρα",
λες και δεν αλλάζαμε (καταναλώναμε) συντρόφους ερωτικούς σαν να ήταν πουκάμισα και τόσα άλλα "λες".

Αντί να συστήσουν - και περιοριστούν σε - όλα όσα γράφει η Καινή Διαθήκη για τον γάμο, αυτή ξέχασαν και ξεχνούν ότι "Το Μυστήριο τούτο μέγα εστί εις Χριστόν και εις Εκκλησίαν". Βάλθηκαν να απομυστηριοποιήσουν τον γάμο με τον Φρόιντ, τη σεξουαλικότητα που τώρα πάνε να την κάνουν ερωτικότητα !

Τι άλλο να γράψω, δεν βρίσκω. Ο Κύριος να τους ελεήσει
"59 καὶ ἐλιθοβόλουν τὸν Στέφανον, ἐπικαλούμενον καὶ λέγοντα· Κύριε ᾿Ιησοῦ, δέξαι τὸ πνεῦμά μου. 
60 θεὶς δὲ τὰ γόνατα ἔκραξε φωνῇ μεγάλῃ· Κύριε, μὴ στήσῃς αὐτοῖς τὴν ἁμαρτίαν ταύτην. καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐκοιμήθη".


Μερικές ακόμη πρόσφατες αναρτήσεις του ιδίου ιστογράφου (Κυπριανού Χριστοδουλίδη):



και το ΣΧΟΛΙΟ μας:
Όπως βλέπετε δεν φοβόμαστε να προβάλουμε την φθορά. 

Ενδεικτικά στο 1:18 (1 ώρα και 18 λεπτό), ο π.Μουρτζανός "απαντάει" για τις προγαμιαίες σχέσεις (φυσικά αποφεύγει να απαντήσει στην ερώτηση. Περιορίζεται σε διαπιστώσεις τύπου
"οι νέοι είναι πολύ μπροστά και εμείς έχουμε μείνει πολύ πίσω .."
και το ότι "οι έφηβοι/νέοι αν και έχουν φύγει πολύ μπροστά δεν έχουν λύσει όλα τα προβλήματα τους και δεν είναι όλα τέλεια..!"


Τελικά κάποιοι, πολύ συγκεκριμένοι ως πρόσωπα,  σχεδόν "κλίκα" (μπορούμε σχεδόν να τους απαριθμήσουμε αποδεικνύοντας την άμεση σχέση μεταξύ τους), έχουν βαλθεί να αμφισβητήσουν τα πάντα και να προκαλέσουν εσκεμμένα σύγχυση.

Παραδόξως ακριβώς τα ίδια "αγαπολογικά" έλεγε και ο γνωστός αρχιμανδρίτης από την Θεσσαλονίκη στις ομιλίες του. Μπορούσε ατελείωτα να μιλάει γενικά και αόριστα για την "αγάπη" και τον "έρωτα", να καταδικάζει ασταμάτητα τον "ηθικισμό" στην εκκλησία μας αλλά επί τοις ουσίας : ούτε λέξη. Ακόμη κι όταν τον ρωτούσαν ευθέως.


Κανονικά θα 'πρεπε να απαξιώναμε να τους απαντήσουμε, δίνοντάς τους έτσι κάποια υπόσταση ή αξία. 
Θα τους καταδικάζαμε στην προσωπική τους ανυπαρξία, στο εσωτερικό κενό τους, 
πιστεύοντας ακράδαντα ότι ανήκουν σ' έναν κόσμο που είναι προορισμένος να χαθεί, να χαθεί από μόνος του, καταρρέοντας σαν κατασκευή από χαρτί ή άμμο, όπως κάθε τί που δεν έχει μέσα του τίποτε αληθινό, άρα και κανένα αληθινό μέλλον. 

Επειδή όμως εκτός από τους ιδίους και τον κόσμο τους χάνονται και πολλές ψυχές που ψάχνουν την αλήθεια, αλλά και επειδή διαπιστώνουμε ότι οι προσβάσεις τους στα ανώτατα ηγετικά εκκλησιαστικά κλιμάκια είναι "παραδόξως" άριστες,
αισθανόμαστε μία ακόμη φορά την ανάγκη να τους αποκαλύψουμε, μαζί με τις πλάνες τους.
Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε.
Ιστολόγιο -Ομάδας Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

λύκε λύκε είσαι εδώ...;;;το κακό έχει ήδη ριζώσει στην Θεσσαλονίκη...εδώ και χρόνια κανείς δεν έχει αντιδράσει για τις κακοδοξίες του π.Βαρνάβα που το ίντερνετ είναι γεμάτο από ομιλίες του,μόνο ο π.Νικόλαος είχε κάνει κάποια σχόλια για όσα ακούστηκαν στην εκπομπή χαρά του έρωτα και μετά απο λίγες μέρες μετατέθηκε σε άλλη ενορία...θυμίζω τα λόγια του αρχιμανδρίτη,την ίδια ορολογία που χρησιμοποιεί όλη αυτή η σέχτα:φαρισαίοι,υποκριτές,οπαδοί,δαιμονισμένοι,φονταμενταλιστές...!!όλοι τους πουλάνε πρόσωπο και έρωτα....και όμως ο κοσμάκης θα πάει για άλλη μια φορά στην παρουσίαση τους,στις ομιλίες τους,στα κηρύγματα τους,στα συνέδρια,στα σεμινάρια,στην ακαδημία Βόλου θα πέσει το χειροκρότημα,θα ακουστούν τα χιλιοειπωμένα γλυκόλογα και όλα μέλι γάλα...συνέχισε Παιδαγωγέ και εμείς μαζί σου...να ναι καλά και οι ιατροί μας Λ.Νάνης και Κ.Χριστοδουλίδης που μας ανοίγουν τα μάτια και αυτοί με τις εύστοχες παρεμβάσεις τους..

Δημήτρης Σωτηρόπουλος είπε...

Είναι γνωστή η τάση πολλών Κληρικών και λαϊκών να νεωτερίζουν, προκειμένου «να φέρουν κόσμο στην Εκκλησία» και «ειδικά τους νέους», όπως λένε. Φυσικά πρέπει, στα πλαίσια της Ιεραποστολής, να κοιτάμε πώς θα φέρουμε πιστούς στον Ιερό Ναό, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ.

Εκείνο που δεν καταλαβαίνουν οι διάφοροι «αγαπολόγοι», είναι πως όσοι είναι εκτός Εκκλησίας ΔΕΝ πρόκειται να μπουν εντός επειδή θα ακούσουν και θα βρουν εκεί ό,τι και στον έξω κόσμο.

Ο κόσμος - και ειδικά η νεολαία - ψάχνει για ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ πρότυπα. Πρότυπα πίστης, ταπείνωσης, εγκράτειας, ανιδιοτέλειας.

Δεν ψάχνει ο νέος για κάποιον που θα του δικαιολογήσει π.χ τις προγαμιαίες σχέσεις. Αυτό το έχει εν αφθονία και «έξω».

Ούτε χρειάζεται κάποιους να του μιλήσουν όπως οι ψυχολόγοι, που βλέπουν τα πράγματα μέσα από την δική τους, υλιστική και ατομιστική σκοπιά.

Όποιος νομίζει πως σήμερα δεν έρχεται ο κόσμος στην Εκκλησία επειδή «δεν είμαστε μοντέρνοι», θα εκπλαγεί πηγαίνοντας στο Άγιον Όρος και διαπιστώνοντας πόσοι (και ειδικά νέοι) πηγαίνουν σε ασκητικούς Γέροντες, αυστηρούς αλλά και φωτισμένους, για να γνωρίσουν την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Ορθοδοξία.

Με την οποία, φυσικά, δεν έχουν καμία σχέση οι εκδόσεις «Εν Πλω», που απλά ως επιχειρηματίες διαφημίζουν και προωθούν τα προϊόντα τους, ασχέτως αν αυτά βλάπτουν τις ψυχές πολλών.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Σχετικά με το βίντεο

Ανώνυμος έγραψε
ΦΙΛΕ ΚΥΠΡΙΑΝΕ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. ΠΑΡΑΠΟΙΕΙΣ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΕΤΣΙ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ ΑΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΟ ΚΑΙ ΟΡΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ. ΑΝ ΖΟΥΣΕΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΑΜΑΡΙΤΙΣΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΕΚΡΙΝΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΠΡΕΠΕΙ (ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑς!!!) ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ. ΚΑΛΑ ΑΝ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΛΕΝΕΙ Η ΠΟΡΝΗ ΤΑ ΠΟΔΙΑ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

κχ
Ναι, μάλλον δεν κατάλαβα ότι η Σαμαρείτις, η μοιχαλίδα, η Χαναναία και η αλοίψασα τους πόδας Ιησού, ήταν σύγχρονες του Κυρίου και όχι σύγχρονες των σχεσιολόγων, των συναφειακών και των λοιπών ερωτιδέων τεχνολόγων - θεολόγων, που γνωρίζουν άριστα να υφαίνουν την προστυχιά (*) στον καμβά της καλλιέπειας. Είναι, βλέπεις, και η επιστήμη, που συνηγορεί σ΄ αυτό (Φρόιντ).
Όντας εκπαιδευτικοί, τυγχάνουν ακόλουθοι της σιωνιστικής αταξίας, όπου τὸ υποδεέστερο ευλογεί το υπέρτερο και όχι το αντίστροφο :

7 χωρὶς δὲ πάσης ἀντιλογίας τὸ ἔλαττον ὑπὸ τοῦ κρείττονος εὐλογεῖται.

Η παγκόσμια αταξία θέλει τη Χημεία να ευλογεί την Αγάπη, την ερωτική πράξη να υπερτερεί της αγάπης, η θεωρία να έπεται της πράξης. Όμως ο άνθρωπος είναι δημιούργημα της θεωρίας του ζωοποιού Πνεύματος :

1) Ἀρχὴ παντὸς ἔργου λόγος, καὶ πρὸ πάσης πράξεως βουλή.(Σοφ. Σειράχ ΛΖ΄ 16)
2) Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος. (Ιν. α΄1)
3) ὅσοι δὲ ἔλαβον αὐτόν, ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν τέκνα Θεοῦ γενέσθαι, τοῖς πιστεύουσιν εἰς τὸ ὄνομα αὐτοῦ, 13 οἳ οὐκ ἐξ αἱμάτων, οὐδὲ ἐκ θελήματος σαρκός, οὐδὲ ἐκ θελήματος ἀνδρός, ἀλλ' ἐκ Θεοῦ ἐγεννήθησαν. (Ιν. α΄12)
4) Καὶ ὁ Λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν (Ιν. α΄14)

Όσοι έζησαν τον πόθο Χριστού, όσοι μίλησαν και έγραψαν για θείο έρωτα, τον γνώρισαν στις ερημιές, σε σκήτες απορρωγότων ορέων. Αυτό ήταν το θέλγητρο της δικής τους ερωτικής σχέσης.

(*) «Ένα κορίτσι με μαγιό / μπήκε στην εκκλησία / πλην όμως δεν διέκοψε / την ιεράν θυσίαν»
«Ο νιος παπάς αντίθετα / της χάιδεψε τα μάτια, / της γλυκοχαμογέλασε / κι ας πάει στα κομμάτια»
«Εκείνη - ακούστε τούτο δω / γιατί έχει σημασία- / του πρόσφερε τριαντάφυλλο∙ / μια είναι η ουσία».
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/01/blog-post_21.html

Ανώνυμος είπε...

Στο 19:42 Λέει ότι
" η επιστήμη μπορεί να βοηθήσει στο να κατανοήσουμε διάφορα γιατί. Η θεολογία καλείται να βοηθήσει στην ίαση των τραυμάτων. "
Αν και ο "πνευμ. αυτός πατέρας" (αλλοίμονο!) δεν μας επιτρέπει να απομονώνουμε λόγους του έχω την αντίθετη ακριβώς άποψη.
Η Θεολογία δεν είναι η νοσοκόμα με κατασταλτικό χαρακτήρα, αλλά η Παιδεία με προληπτικό. Η τοποθέτησή του για την επιστήμη είναι θολή και χωρίς περιεχόμενο.

Στο 20:13 λέει: Για τον κόσμο και ιδιαίτερα για τους νεότερους δεν αρκεί η αυθεντία των ιερών μας βιβλίων. Χρειάζεται ερμηνεία των λόγων και ενχρονισμός τους με βάση τα σημερινά δεδομένα"
Ποια είναι τα σημερινά δεδομένα;

Μία ακόμα παρατήρηση: Λίγο μέτά λέει πως είναι καθηγητής Γυμνασίου στην Κέρκυρα και ούτε ένα παιδί δεν θεωρεί την ομοφυλοφιλία διαστροφή αλλά επιλογή. Ούτε ένα! (επαναλαμβάνει).
Κι εγώ κάνω θρησκευτικά στην Β΄ Γυμνασίαοι, έχω αφιερώσει μαθήματα για τη σεξουαλική αγωγή (Όχι διαφώτηση) και την ομοφυλοφιλία και πολλά παιδιά τοποθετήθηκαν πως είναι ανωμαλία, παράφύση, ντροπιαστικό και όταν τους είπα πως η επιικοινωνία όποιας μορφής γίνεται πρόσωπο προς πρόσωπο κι όχι πρόσωπο προς...πλάτη, με χειροκρότησαν ενθουσιασμένα.
Μάλλον εμείς έχουμε άλλου πλανήτη παιδιά.

Αυτό δε, που επισήμανε το ετερο ιστολόγιο, ήταν εξωφρενικό και αφορμή οι ιθίνοντες των νόμων να τρίψουν τα χέρια τους από χαρά. Να γιατί ψηφίζουν αυτούς τους νόμους! Είμαστε πίσω εμείς... Μπροστά είναι οι νέοι που διαθέτουν το σώμα τους από δω κι από κει κι εμείς πρέπει να ταχύνουμε το βήμα μας όπως λέει, για να συναντηθούμε..

Καλλιόπη είπε...

ο π.Βαρνάβας έχει σώσει πολύ κόσμο.
Για αυτό και σεις λυσάξατε να τον φάτε αντίχριστοι.

Ανώνυμος είπε...

Τωρά, χρειάζεται απάντηση η επιχειρηματολογία σου;
Επειδή οι παιδαγωγοί είναι αντίχριστοι,
γι αυτό λυσσαξανε να φάνε τον π.Βαρνάβα που σώζει πολύ κόσμο.
Ενδιαφέρουσα εξήγηση!

Μα τότε γιατί δεν λυσσάξανε και με ένα σωρό άλλους που ομολογούνε χωρίς περιστροφές την αλήθεια; Γιατί δεν λυσσάξανε με τον π.Ηλία Υφαντή, με τον παπα-Νικόλα Μανώλη, με τον π.Θεόδωρο Ζήση, τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά και ένα σωρό άλλους που συχνά προβάλουν;

Μήπως να το ψάξεις καλύτερα;!

Kyprianos Christodoulides είπε...

Για να καταλάβουμε καλύτερα τους τεχνολόγους (και σχεσίτες) θεολόγους :

Όντας εκπαιδευτικοί, τυγχάνουν ακόλουθοι της σιωνιστικής αταξίας, όπου τὸ υποδεέστερο, το ευτελές, το χρήμα, ευλογεί το υπέρτερο και όχι το αντίστροφο :

7 χωρὶς δὲ πάσης ἀντιλογίας τὸ ἔλαττον ὑπὸ τοῦ κρείττονος εὐλογεῖται(Εβ. ζ΄)

Στο βίντεο, 30:05, ο κ. Ηλίας Λιαμής διαφωνεί : "Πάντα η ζωή προηγείται της θεωρίας τελικώς. Η θεωρία αποκρυσταλλώνει τη ζωή".

Η παγκόσμια σύγχυση θέλει, μεταξύ άλλων, και τη Χημεία να ευλογεί την Αγάπη, προτάσσει την ερωτική πράξη έναντι του θεωρήματος της αγάπης, η θεωρία έπεται της πράξης. Όμως ο άνθρωπος είναι δημιούργημα της θεωρίας, είναι το θεώρημα του ζωοποιού Πνεύματος :

1) Ἀρχὴ παντὸς ἔργου λόγος, καὶ πρὸ πάσης πράξεως βουλή.(Σοφ. Σειράχ ΛΖ΄ 16)
2) Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος. (Ιν. α΄1)
3) ὅσοι δὲ ἔλαβον αὐτόν, ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν τέκνα Θεοῦ γενέσθαι, τοῖς πιστεύουσιν εἰς τὸ ὄνομα αὐτοῦ (Ιν. α΄12)
4) οἳ οὐκ ἐξ αἱμάτων, οὐδὲ ἐκ θελήματος σαρκός, οὐδὲ ἐκ θελήματος ἀνδρός, ἀλλ' ἐκ Θεοῦ ἐγεννήθησαν. (Ιν. α΄13)
5) Καὶ ὁ Λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν (Ιν. α΄14).

Η Αισθητική τους έχει ζαλίσει, το κινηματογραφικό έργο "Ο κύκλος των χαμένων ποιητών" φτιάχτηκε γι΄ αυτούς. Δεν είναι το μόνο. Το marketing των τεχνολόγων θεολόγων (σχεσίτες) φωτογραφίζει άριστα το σχόλιο του κ. Δ. Σωτηρόπουλου : "Προσπαθούν με κάθε κόστος να φέρουν τους πιστούς στην Εκκλησία", όπως οι παπικοί και οι προτεστάντες, συμπληρώνω.

- "Οι εκδόσεις «Εν Πλω» διαφημίζουν και προωθούν τα προϊόντα τους, ασχέτως αν αυτά βλάπτουν τις ψυχές πολλών" (ε.α)

- "Δεν ψάχνει ο νέος για κάποιον που θα του δικαιολογήσει π.χ τις προγαμιαίες σχέσεις. Αυτό το έχει εν αφθονία και «έξω»". (ε.α)

- "Ούτε χρειάζεται κάποιους να του μιλήσουν όπως οι ψυχολόγοι, που βλέπουν τα πράγματα μέσα από την δική τους, υλιστική και ατομιστική σκοπιά". (ε.α)

Kyprianos Christodoulides είπε...

Το έψαξε, το έψαξε ! Το βρήκε στο Δημόσιο Θρήνο με τη "γκόμενα στα κατεχόμενα" !!

Ανώνυμος είπε...

Προς αμετροεπέστατη Καλλιόπη: μήπως θίχτηκε ο "γκουρού" σου;

Ανώνυμος είπε...

Ντροπή στην Καλλιόπη που εκφράστηκε έτσι! Απορώ πώς επιτρέψατε να δημοσιευθεί το απαράδεκτο αυτό σχόλιο!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Νομίζετε ότι πείθει κανέναν η Καλλιόπη;

Εμείς δεν αμφισβητήσαμε το έργο κανενός.

Αναρωτιόμαστε εδώ και καιρό ποιοι και γιατί αλλάζουν την αλήθεια του ευαγγελίου ή τουλάχιστον φροντίζουν να την "παραχώνουν".
Δεν νομίζουμε ότι όσο καλοπροαίρετος και να είναι κανείς, μπορεί να αμφιβάλλει ότι γίνεται με πρόθεση.

Αυτοί που πήραν αυτήν την πρωτοβουλία οφείλουν να απαντήσουν, και όχι εμείς που εύλογα εκφράζουμε τα ερωτηματικά μας για το τι παίζεται πίσω από τις πλάτες μας, από αρχιμανδρίτες του "Οικουμενικού Θρόνου" και τους "συν' αυτώ".

Ανώνυμος είπε...

Μπες στο ιστολόγιο Αναστάσιος και δες πώς κάποιοι "θερμόφιλοι" μιλάνε γι αυτούς που άσκησαν κριτική στο ίνδαλμά τους! Τσιμουδιά όμως για τα όσα σκανδαλώδη έγραψε ο λεγάμενος που δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτά που έχουν δει το φως της ιντερνετικής δημοσιότητας αλλά και πολλά άλλα στο γνωστό βιβλίο. Πρέπει να παρατεθούν όλα και να δούμε μετά αν θα τολμήσει ο παπα-Θερμός να προβεί σε "βαρύγδουπες" δηλώσεις!

Δημήτρης Σωτηρόπουλος είπε...

Μην δίνετε σημασία στο προφίλ «Καλλιόπη», είναι γνωστό από τις αιρετικές και αντιχριστιανικές κακοδοξίες του με πληθώρα σχολίων σε διάφορες ιστοσελίδες.

Ανώνυμος είπε...

Δεν βλεπω κανεναν να 'της' δινει σημασια
Αυτα ειναι τα κακα της ανωνυμιογραφιας

Ανώνυμος είπε...

αδερφέ τα διάβασα τα σχόλια και είναι προβλέψιμες αυτές οι αντιδράσεις....ακρή δεν βγαίνει,το όμοιο με το όμοιο δεν μπορεί να αναπτυχθεί σε κανένα επίπεδο ψυχολογικό,κοινωνικό,πνευματικό,οντολογικό(ομοφυλοφιλία)τα υπόλοιπα είναι πασαλείμματα που έλεγε κάποτε και ο γέροντας Αγάθων....

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.