" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου 2016

Δεν σού φταίει η Αγία Ρωσία ηλίθιε !!!

Γράψαμε και ξαναγράψαμε ότι πρέπει να ανακαλύψουμε την ιστορία μας, αν θέλουμε να προλάβουμε να μην επαναληφθεί


Παραθέτουμε σήμερα κάποια άγνωστα -πραγματικά απίστευτα- ιστορικά ντοκουμέντα, όπως 
ότι οι Ρώσοι τιμώρησαν τον (Έλληνα) Μητροπολίτη που υπέγραψε (ως μητροπολίτης Πασών των Ρωσιών) την Ένωση με τους παπικούς, επειδή το θεώρησε "μοναδική ελπίδα για την επιβίωση του Βυζαντίου". 
Όπως και ότι για να.. τιμωρήσουν τους Ρώσους, οι Ενωτικοί τους… αφόρισαν, στα 1448, πέντε χρόνια πριν την Άλωση! 
Η Ρωσία δεν αποσχίστηκε από το Ορθόδοξο, αλλά από το "Ενωτικό" Πατριαρχείο.  Άραγε σήμερα μας προδίδουν οι Ρώσοι; Ή προδώσαμε εμείς την ορθοδοξία;
Θα διαπιστώσετε επίσης τον ρόλο κάποιων ("εκπαιδευμένων" από ξένους) μητροπολιτών.


Όσοι αντέχετε ακόμη να αφιερώσετε 10 λεπτά διαβάζοντας ένα κείμενο, κάντε το. Θα δείτε  πόσο επίκαιρα είναι όσα θα διαβάσετε. Το ιστολόγιο μας δεν έχει διαφημίσεις. Συνεπώς καθόλου δεν μας απασχολεί πόσα κλικ θα κάνει προβάλλοντας πιασιάρικα θέματα. "Όσοι πιστοί".

Ομάδα Εκπαιδευτικών ο Παιδαγωγός


Ο Ισίδωρος


Πρώτα Ηγούμενος στην Πόλη και μετά Μητροπολίτης πασών Ρωσιών ήταν ένας Έλληνας από τη Μονεμβάσια, ο Ισίδωρος.
«ξέχωρος ουμανιστής, φίλος και οπαδός του διάσημου Νεοπλατωνιστή λόγιου Γεωργίου Γεμιστού Πλήθωνα» «ίσως το ανοιχτό μυαλό του Ισίδωρου να τον έκανε να δεχτεί πως η μόνη αληθινή ελπίδα για την επιβίωση του Βυζαντίου βρίσκονταν στη δυτική Ευρώπη» (David Nicolle)

Ο Ισίδωρος πήγε στη Φλωρεντία μαζί με το Βησσαρίωνα και το δάσκαλό τους, τον αρχαιολάτρη Πλήθωνα, που όμως ήταν ανθενωτικός, επικεφαλής της Ρωσικής αντιπροσωπείας, και υπέγραψε την Ένωση.


Όταν γύρισε θριαμβευτής στην Μητρόπολή του, τον καθαίρεσαν και τον πέταξαν στη φυλακή, χωρίς να σεβαστούν καθόλου τον Πλάτωνα! Από τότε η Ρωσική Εκκλησία έγινε ουσιαστικά αυτοκέφαλη. 
Το καθολικό βασίλειο της Πολωνίας-Λιθουανίας («Ρες-ποσπόλιτα») κατείχε μεγάλες εκτάσεις της Ρωσίας, ενώ είχαν προηγηθεί οι Σταυροφορικές επιθέσεις που αναφέραμε.
«Να υποταχθούν οι Βασιλείς του Ρως» ήταν η εντολή του Πάπα. 
Και ο Ισίδωρος, υπέγραψε την Ένωση, παραβλέποντας τα Εθνικά συμφέροντα του ποιμνίου του, αλλά και το συμφέρον της πατρίδας μας, μια που όφειλε, σαν Έλληνας, να εξασφαλίσει με κάθε θυσία τη συμμαχία Ρωσίας – Βυζαντίου.



Οι ομοϊδεάτες του δεν πήγαν πίσω. 
Για να.. τιμωρήσουν τους Ρώσους, οι Ενωτικοί τους… αφόρισαν, στα 1448, πέντε χρόνια πριν την Άλωση! Ενώ δικαιολογούσαν την Ένωση σαν απαραίτητη για τη διασφάλιση πλατιάς αντιτουρκικής συμμαχίας, απέκλεισαν από αυτή τους Ορθόδοξους που δεν την ήθελαν! 


Ο Παπισμός δεν ενδιαφέρονταν τόσο για το Βυζάντιο, που ήδη ελέγχονταν από τη Δύση, αλλά ήθελε να χρησιμοποιήσει το κύρος του για να υποτάξει όλους τους Ορθόδοξους

Όργανο αυτής της πολιτικής στάθηκαν οι οπαδοί της… αρχαίας φιλοσοφίας, που δεν φαίνεται να τους δίδαξε πολλά… Έτσι, μόνο σαν «ανοιχτά μυαλά» δεν μπορούμε να τους χαρακτηρίσουμε. Όλη η αρχαιολατρία τους κατέληγε σε μια επωδό: «Ένωση με τη Δύση χωρίς όρους». 
Και όχι τότε μόνο… Αυτό που κατάφεραν, ήταν να αποκόψουν το Βυζάντιο από τους φυσικούς του συμμάχους. Κανένα Ορθόδοξο κράτος δεν έστειλε βοήθεια στην πολιορκημένη Πόλη, χάρη στους χειρισμούς τους.



Ακούστε την άποψη της Δυτικής «επιστήμης» για τα παραπάνω: 
«Η Ρωσία είχε μικρό πραγματικό συμφέρον σχετικά με τις υποθέσεις της Ορθόδοξης Κωνσταντινούπολης και πρόσφατα ο μητροπολίτης Μόσχας ανακήρυξε αυτόνομη τη Ρωσική Εκκλησία, ουσιαστικά γυρνώντας τη πλάτη του στο Βυζάντιο» (David Nicolle)



Πάααλι μάς... «πρόδωσαν» οι Ρώσοι; 
Μα... γιατί; Τι τους ζητήσαμε; Να ενωθούν με τους κατακτητές τους, όπως κάναμε εμείς! 

Τι να πρωτοδιαψεύσει κανείς; 
Η Ρωσία δεν αποσχίστηκε από το Ορθόδοξο, αλλά το Ενωτικό Πατριαρχείο. Η Ρωσία, αποκλεισμένη από την
Πολωνία – Λιθουανία είχε τεράστιο συμφέρον να κρατά επαφές με το Νότο, δηλ. να διατηρεί σχέσεις με το Βυζάντιο. 
Ένας Ενωτικός Μητροπολίτης Ρωσίας ήταν ότι χρειάζονταν οι Πολωνοί – Λιθουανοί για να κρατούν σε υποταγή τους Ορθόδοξους Ρώσους. Ιδού οι ένοχοι, ιδού οι προδότες. 
Αναρωτιέμαι αν οι Δυτικοί ιστορικοί προσπαθούν να καλύψουν τις παλιές ή τις μελλοντικές τους προδοσίες με τις ανακρίβειες τους…





Η ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΡΣΑ ΤΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΣΜΟΥ

Ο Ισίδωρος κατάφερε να δραπετεύσει από το «Γκουλάγκ» και ως Καρδινάλιος και Λεγάτος του Πάπα, έφτασε στην Κωνσταντινούπολη με την Παπική βοήθεια που όλοι περίμεναν. 200 φαντάροι. Το ξαναγράφω. Διακόσιοι φαντάροι. 
Πιστεύεται πως οι υπερασπιστές της Πόλης ήταν 10.000 άντρες. Ο Φραντζής λέει 5.173. Αν και απίθανο, ας το κρατήσουμε, για να βρούμε, με τους ευνοϊκότερους για τον Παπισμό υπολογισμούς, πως η βοήθεια αυτή αύξησε τον αριθμό των υπερασπιστών μόνο κατά 4%! Η μαχητική αξία του λόχου αυτού δεν μπορεί να ήταν μεγάλη, γιατί δεν ήταν ομοιογενές απόσπασμα, αλλά «πολύκλητοι» (ας θυμηθούμε τον Όμηρο) μισθοφόροι που ο Ισίδωρος είχε προσλάβει στη διαδρομή του προς την Πόλη.

Αχαρακτήριστο. Ακόμα πιο σκανδαλώδης ήταν η πανηγυρική υποδοχή του Ισίδωρου από τους Ενωτικούς και το πραγματικά «τυφλωμένο» Βυζαντινό κράτος: 
Ο Ισίδωρος ανακηρύχθηκε νέος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως από τον Πάπα, Ενωτικός φυσικά, και έγινε πανηγυρική Ενωτική λειτουργία μέσα στην Αγιά Σοφιά. Για διακόσιους φαντάρους!
Τότε έγινε η αντιλατινική εξέγερση του πληθυσμού υπό την ηγεσία του Σχολάριου, που οι ιστορικοί μας εξηγούν λεπτομερώς πως στάθηκε υπεύθυνη για την Άλωση, και αποδείχνει το φιλοτουρκισμό του υποκινητή της. Ο Γεννάδιος όμως, είχε προβλέψει πως ο Πάπας δεν θα έστελνε βοήθεια. Ήταν κάτι που ο κοινός νους μπορούσε να αντιληφθεί, όχι όμως οι Νεοπλατωνικοί με το πλατύ τους πνεύμα. Εσείς θα κρίνετε.
Αν είχε φτάσει πραγματική βοήθεια, εξέγερση δεν θα είχε γίνει. Οι Ενωτικοί, έστω και την τελευταία στιγμή, έπρεπε να ενώσουν το λαό, και όχι να διοργανώνουν τελετές χωρίς αντίκρισμα. Κατόρθωσαν όμως να στερήσουν από το μαρτυρικό πληθυσμό της Πόλης το μόνο δικαίωμα που του είχε μείνει, να πεθάνει με αξιοπρέπεια, όχι σαν εμπαιζόμενη πλέμπα που ξεπούλησε τα πάντα.


Τουρκικό κατάφρακτο ιππικό.(Πολεμικό μουσείο Κωνσταντινουπόλεως)
Ένα από τα κανόνια του Μεχμέτ


Ο τρομερός Ισίδωρος δραπέτευσε όχι μόνο από τη Ρώσικη φυλακή, αλλά και από την πολιορκημένη Πόλη. Επίσης, εκτός από Πατριάρχης, ήταν και διοικητής του αποσπάσματος της Παπικής Βοήθειας. Βάραγε στο ψαχνό. Όλα δείχνουν πως ήταν στρατιωτικά εκπαιδευμένος, και μάλιστα σε ανορθόδοξο πόλεμο, ένας πρόδρομος του 007. Συνεπώς, ήταν από νέος παπικός, κρυφό μέλος κάποιου στρατιωτικού μοναχικού τάγματος, όπου γίνονταν τέτοια εκπαίδευση. Δεν μπορεί να εκπαιδεύτηκε ως… Ηγούμενος στην Πόλη ! Άρα, δεν ήταν Ορθόδοξος που πίστεψε στη Δύση, αλλά παπικός πράκτορας –χαφιές λέγεται στα Ελληνικά- εξ αρχής. Πιθανά το γνώριζαν τόσο οι Παλαιολόγοι όσο και ο Πλήθων. Η άλλη ερμηνεία είναι πως φυγαδεύτηκε από την Πόλη από ευγνωμοσύνη των Τούρκων, ή για να μη τα χαλάσουν με τον Πάπα. Δεν ξέρω αν οι Νεοπλατωνικοί θα συμφωνήσουν μ΄αυτό. Εγώ δεν το υιοθετώ. Τον προτιμώ ως χαφιέ, αιώνιο πρότυπο Έλληνα με «ανοιχτό μυαλό». 
Πέθανε στην Ιταλία, πάσχοντας από γεροντική άνοια, (πανευτυχής δηλαδή) με τον τίτλο του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως. Αλί από μας.

Απόσπασμα από την έρευνα του Δημήτρη Σκουρτέλη.
-------

Σχετικό video : Πατριάρχης Μόσχας - Η Παναγία του Καζάν μας έσωσε από τον Πάπα...
ΣΧΟΛΙΟ Παιδαγωγού: πραγματικά αξίζει να ακούσετε τι λέει ο Πατριάρχης Μόσχας)

-------

Σχετικά:


-------
ΥΓ.
Είπαμε, οι Ορθόδοξοι Ρώσοι δεν βοηθούν ποτέ αυτοκτονικούς σχιζοφρενείς, τέ-λος.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΣΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΠΗΛΕΥΤΗΚΕ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΗ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Υποθέτουμε με το "ΣΑΣ", δεν αναφέρεστε στο ιστολόγιο μας.

Μέχρι και τις προηγούμενες εκλογές τηρούσε κάπως τα προσχήματα. Τώρα δεν ενδιαφέρεται ούτε για αυτά (είτε νομοθετικά πχ σύμφωνο συμβίωσης, θρησκευτικά στα σχολεία, ίδρυση τμήματος ισλαμικών σπουδών, κατασκευή "hot spots" για λαθρομετανάστες από τον στρατό, είτε υπακούοντας τυφλά στα μνημόνια και τα προαπαιτούμενα τους).

Αφού υπάρχει θρησκευτικό συναίσθημα και από τον καναπέ προσπαθούμε να επιλέξουμε σωτήρα, γιατί να μην το καπηλευθούν. Υπάρχει κανένα κόμμα που δεν το καπηλεύθηκε; Ακόμη και οι δηλωμένοι άθεοι και εκκλησιομάχοι, φωτογραφίζονται χαμογελαστοί με τον αρχιεπίσκοπο.

Ανώνυμος είπε...

O Bαρθολομαίος θέλει δικούς του τούς επισκόπους μέχρι τήν Λάρισα. Προσφέρει χρήματα. Καί όσοι δέν υποκύπτουν στούς πειρασμούς τής εξουσίας καί έχουν θεολογικές ανησυχίες, εξουδετερώνονται από τόν Ζηζιούλα. Η Σερβική εκκλησία προσπαθεί νά αντισταθεί στό θέμα τού Αγίου Γρηγορίου τού Παλαμά αλλά οι χριστιανοί σήμερα είμαστε αθεολόγητοι. Η αντίστασή της είναι ανεπαρκής. Τό Ορος εκβιάζεται μέσω διαφόρων σκανδάλων καί κρυφών χρηματισμών ή καί φανερών. Μέσα στήν άγνοιά μας τό μόνο θέμα πού κατανοούμε ακόμη οι χριστιανοί ότι αποτελεί σοβαρή παράβαση είναι τό θέμα τής ομοφυλοφιλίας. Οφείλουμε τουλάχιστον νά προειδοποιήσουμε όλους τούς επισκόπους ότι μιά εκκλησία χωρίς τόν Αγιο Γρηγόριο Παλαμά καί τόν Αγιο Συμεών τόν Νέο Θεολόγο δέν νοείται.
http://amethystosbooks.blogspot.gr/2016/02/blog-post_58.html
Αμέθυστος

Δημήτρης Σωτηρόπουλος είπε...

Δεν καταλαβαίνω γιατί ως Έλληνες, δηλαδή Έθνος με απείρως μεγαλύτερη Ιστορία από το αντίστοιχο ρωσικό, πρέπει να επιζητούμε πάντα κάποιον «σύμμαχο» που θα...βγάλει το φίδι από την τρύπα αντί για μας. Οι Ρώσοι κοιτάζουν ΜΟΝΟ τα συμφέροντά τους και καλά κάνουν. Το είχε αντιληφθεί έγκαιρα και ο Κολοκοτρώνης αυτό, παρότι πολιτεύτηκε αρχικά με το «ρωσικό κόμμα». Όταν τον ρώτησαν αν είναι ρωσόφιλος, αγγλόφιλος ή γαλλόφιλος, εκείνος απάντησε: «Είμαι Θεόφιλος»!

Σχετικά με το Πατριαρχείο Μόσχας τώρα, είναι γνωστό πως θεωρεί εαυτόν ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ως «διάδοχο της Νέας Ρώμης»! Όπως επίσης είναι γνωστή η επιρροή του στις σλαβόφωνες Ορθόδοξες χώρες. Είναι αστείο να μιλάμε για...Πάπες, όταν Ο ΙΔΙΟΣ ο Πατριάρχης Μόσχας λειτουργεί ως τέτοιος στην πατρίδα του αλλά και σε γειτονικά κράτη! Ναι, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ελέγχεται για πολλά, αλλά μην τρελαθούμε τώρα πως η ρωσική Εκκλησία με τον αμύθητο πλούτο, τις ισχυρές διασυνδέσεις και τις τρομερές φιλοδοξίες είναι αθώα!

Δημήτρης Σωτηρόπουλος είπε...

Ουδέποτε ο πατριδέμπορας - χριστέμπορας Καμμένος κράτησε έστω τα προσχήματα. Όλο ψέματα έλεγε, θεατρινισμούς έκανε και δεν σεβόταν τίποτα.

«Θεός» του, είναι μονάχα Η ΚΑΡΕΚΛΑ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Στην ανάρτηση μας εστιάζουμε στην μόνιμα δυτικόφιλη γραμμή που ακολουθεί η Ελληνική εξωτερική πολιτική (και η ορθόδοξη εκκλησία επίσης με τους παπικούς). Οπότε αναπόφευκτα δεν έχουν κανένα λόγο οι Ρώσοι να ελπίζουν σε εμάς και να μας προστατεύουν. Ούτε στρατιωτικές βάσεις τους δώσαμε ούτε φιλέτα από τις αποκρατικοποιήσεις. Oι πολιτικοί μας αποδεικνύονται ΟΛΟΙ τσιράκια της Νέας τάξης. Ούτε ελληνορθόδοξοι είναι, ούτε όμως κι ο λαός.
Θεωρούμε πιο πιθανό να μας εγκαταλείψει πλήρως η χάρης του Θεού και να υποστούμε μια νέα Άλωση, παρά να λυθεί μαγικά το "δράμα".

Γνωρίζετε ότι η θέση μας είναι ότι δεν πρέπει να καθόμαστε άπραγοι, να παρακολουθούμε χωρίς καμία αντίδραση να ψηφίζονται νέα μνημόνια υποδούλωσης της πατρίδας μας και αισχροί νόμοι, κάνοντας υποτίθεται υπομονή μέχρι να στείλει ο Θεός τον "σωτήρα".
Κάποιοι μας θέλουν υπνωτισμένους και καθοδηγούμενους (δυστυχώς ακόμη και μέσω της εκκλησιαστικής ιεραρχίας-εξουσίας). Ως Έλληνες και Ορθόδοξοι, οφείλουμε να ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ. Οι "ορθόδοξες συμμαχίες" γίνονται ανάμεσα σε ορθόδοξους λαούς, όχι σε "καρναβάλια".

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.