" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα, 29 Φεβρουαρίου 2016

Ο ΔΑΥΙΔ και Ο ΓΟΛΙΑΘ. Όποιος δεν μάχεται σε τούτην την ζώη για δικαιοσύνη δεν την δικαιούται ούτε στην άλλην.


Ο Δαβίδ είμαστε εμείς αδερφοί μου, ο λαός, ενώ ο Γολιάθ είναι η Νέα Παγκόσμια Τάξη με όλα τα διεφθαρμένα της πρόσωπα όπως πολιτικοί, διανοούμενοι, δάσκαλοι, ιερείς, κ.ο.κ. Ενώ όμως εμείς οι «αμαθείς» στις περισσότερες περιπτώσεις υποψιαζόμαστε και καταλαβαίνουμε όταν κάποιος προσπαθεί να κάνει προπαγάνδα υπέρ του συστήματος, δυστυχώς δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους ιερείς. Πιο συγκεριμένα, ως «αφελείς χριστιανοί» τείνουμε να τους έχουμε περισσότεροι εμπιστοσύνη χωρίς να συνειδητοποιούμε αυτά που μας είπε και ο Άγιος Κοσμάς:

56. «Θάρθη καιρός που δεν θα υπάρχει αυτή η αρμονία που είναι σήμερα μεταξύ λαού και κλήρου».
Το οποίο συμβαίνει διότι…

57. «Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και οι ασεβέστεροι των όλων».



Τι κάνουν λοιπόν σήμερα οι ιερείς;
Χρησιμοποιούν θρησκευτικά «τεχνάσματα» για να μας καθηλώσουν στην αδράνεια και να μην αντιδράσουμε εναντίον τους και εναντίον της Νέας Τάξης. Να αφήσουμε δηλαδή τον Γολιάθ να μας εξολοθρεύσει. Παραπονιούνται ότι τους κατακρίνουμε και τους κακολογούμε αντί να κοιτάζουμε τα δικά μας αμαρτήματα και μας λένε συνέχεια να προσπαθήσουμε ο καθένας να βελτιώσει τον εαυτό του. «Τό, Μὴ κρίνετε ἵνα μὴ κριθῆτε, περὶ βίου ἐστίν, οὐ περὶ πίστεως.» Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Όμως κάνεις δεν τους κατακρίνει με την προσωπική έννοια. Δεν τους κατακρίνουμε αλλά καταγγέλλουμε, διαμαρτυρόμαστε, παραπονιόμαστε και καθημερινά απογοητευόμαστε. Είμαστε αμαρτωλοί ναι, αλλά και ποιος δεν είναι; Υπάρχει κανένας αναμάρτητος πάνω στη γη; 
Και τι πρέπει να κάνουμε; Να αφήσουμε τους άλλους που έχουν εξουσία επάνω στο λαό να συνεχίζουν να του ρίχνουν στάχτες στα μάτια, ότι δήθεν αυτοί μάχονται για την Ορθοδοξία και για τον λαό; Δεν βλέπουμε κάτι τέτοιο. Αντιθέτως
παρακολουθώντας την επικαιρότητα σε καθημερινή βάση, τις δηλώσεις, το διαδίκτυο, διαπιστώνουμε με πίκρα το αντίθετο.

Κάποιος μάλιστα ευλαβής ιερέας που έγραψε στο διαδίκτυο διαμαρτυρόμενος για την σημερινή κατάντια, ο ίδιος σε μια σημαντική υποτίθεται αντιοικουμενική σύναξη, ήτανε… υποστηρικτής της κάρτας του πολίτη. Παρόντες μάρτυρες καλόγεροι που μας το κατήγγειλαν ότι υποστήριζαν πως αυτή η κάρτα δεν… έχει ακόμα το 666 μέσα. Πρώτα θα περιμένουμε να έρθει το σφράγισμα στο μέτωπο ή στο χέρι μας και ύστερα θα αντιδράσουμε ? Μα τότε θα είναι πολύ αργά!




Αναρωτιέμαι ποιους κοροϊδεύουν; Ζούμε σε χρόνια Ομολογίας και Αποκάλυψης. Ποτέ στην ιστορία δεν γινόταν τόσο πολύ αναφορά για το σφράγισμα όσο τώρα και αυτοί μέσα στις ενορίες αποκοιμίζουν το ποίμνιο λέγοντας τους συνεχώς για τις αμαρτίες τους, κάνοντας τους να φεύγουν με ενοχές και συγκεντρώνοντας τους μόνο στο πώς θα σώσουν τον… εαυτούλη τους. Αλήθεια πώς θα τον σώσουν; Με το να υποτάσσονται στα δαιμόνια???

Κάνουν συγκεντρώσεις ενάντια της κάρτας του πολίτη μόνο για να καθησυχάσουν τους ανησυχώντας, και να πουν ότι κάνουν κάτι γι’ αυτό αλλά τώρα πρέπει να… ηρεμήσουμε ό,τι και να γίνει… νίπτουμε τα χείρας μας όπως ο Πιλάτος. Υποκρισία στον υπέρτατο βαθμό. Τον μεγαλύτερο σκανδαλισμό στην ζωή τους, λένε κάποιοι προσφιλείς μας πιστοί, που ήταν αιτία και απομακρύνθηκαν από την εκκλησία, τους τον δημιούργησαν οι σημερινοί κληρικοί με την στάση τους. Αυτό που διακρίνουμε εδώ και χρόνια είναι ότι οι κληρικοί τρέμουν για τα αξιώματα τους μην τυχόν και πουν κάτι και διωχτούν. Περιμένετε αυτοί να μαρτυρήσουν για την πίστη σας και για την πατρίδα σας; Υπάρχουν βέβαια και οι φωτεινές εξαιρέσεις.

Ένα άλλο παράδειγμα ενός φίλου μας που ήθελε απλως να μοιράσει κάτι φυλλάδια για τον Φιλόθεο Ζερβάκη μέσα στην εκκλησία. Τότε ο ιερέας τον εδίωξε με την κυριολεξία από τον ναό του, λέγοντας του επί λέξη ότι «δεν σου επιτρέπω να μοιράζεις αυτά μέσα στον ναό». Ο πιστός αυτός έκανε πολύ καιρό να ξαναγυρίσει και να εκκλησιαστεί σε εκείνο τον ναό.

Κατ’ αρχάς δεν έχει κανένα δικαίωμα ο ιερέας να διώχνει πιστούς από κανένα ναό διότι δεν σας ανήκουν οι ναοί, είστε απλοι μεσολαβητές του Χριστού. Ο ναός είναι ο οίκος του Θεού και όποιος θέλει να έρθει σε αυτόν. Δεν έχετε δικαίωμα εσείς να τον διώξετε. Σας πείραξε αυτό που μοίραζε ο κύριος Χ. γιατί ήταν ενάντια του οικουμενισμού??? Δεν μοίραζε πολιτικά φυλλάδια αλλά βίους αγίων και τον διώξατε??? Με ποιο δικαίωμα.??

Ένας άλλος φίλος μοίρασε το χριστιανικό ορθόδοξο φυλλάδιο της Φωτεινής Γραμμής η οποία ανοιχτά κατηγορεί τον Οικουμενισμό και επίσης διώχτηκε με άγριο τρόπο από τον ναό .

Πολύ γνωστός καλόγερος από γνωστή μονή στην Χαλκιδική καταδίωκε με φανατισμό χριστιανικό ομολογιακό κόμμα λέγοντας ΨΕΜΑΤΑ ότι δήθεν κατηγορούσαν τον πάτερ Παϊσιο και έκανε συνειδητή προπαγάνδα υπέρ μνημονιακού κόμματος.

Συζητάμε και ζητάμε να μην γίνει τμήμα Ισλαμικών σπουδών στην Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης. Το ξέρετε ότι μέσα στην Θεολογική Σχολή εδώ και χρόνια υπάρχει αίθουσα που την διέθεσαν για τους μουσουλμάνους να προσεύχονται? Αυτό θα ήταν κατανοητό αν γίνονταν κάπου αλλού, αλλά μέσα σε υποτίθεται Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή? Τι άλλο θα δούμε και φτάνει πια η υποκρισία.

Δεν θα κατηγορήσουμε τους πολιτικούς αλλά εσάς, διότι από εσάς ξεκίνησε το «στραβοπάτημα» και σήμερα αφήνετε έρμαια ποίμνιο, πατρίδα και Ορθοδοξία.

Με το να σιωπάτε και να μας λέτε να σιωπάμε και μόνο να προσεύχομαστε, δεν θα λύσετε κανένα πρόβλημα αντίθετως κάθε μέρα ξεσκεπάζεστε και περισσότερο το πόσο έχετε υποταχτεί στο θηρίο.

Ευλογημένοι όλοι οι χριστιανοί που καθημερινά ομολογούν στις αραβικές χώρες πραγματική πίστη στο Θεό, και δεν νοιάζονται να χάσουν την ζωή τους για τον Χριστό. Σφαγμένοι, ή ακόμα και σταυρωμένοι. Εσείς το μόνο που σας νοιάζει είναι να τα έχετε καλά με τις κυβερνήσεις, μην τυχόν και χάσετε τον «θησαυρό».

Πόσο δίκιο είχε ο Άγιος Κοσμάς όταν μιλούσε για σας περιγράφοντας σας ακριβώς πως θα ήσασταν στην σημερινή εποχή. Δεν σας καίγεται καρφί που η χώρα διαλύεται, ο κόσμος αυτοκτονεί, και το Chrislam θα κυβερνήσει. Να είστε χαρούμενοι! Συνεχίστε ακριβώς ό,τι κάνετε και τώρα. Κρατήστε τον κόσμο στο σκοτάδι κοροϊδεύοντας τους ότι αγωνίζεστε πραγματικά. Δόξα τω Θεώ που υπάρχουν κάποιοι λίγοι ιερείς και καλόγεροι που πραγματικά έχουν φόβο Θεού και μαρτυρούν την αλήθεια που παίζεται στα παρασκήνια, για να ξυπνήσει ο κόσμος.

Οι ημέρες της «αγαπολογίας» ανήκουν στο παρελθόν. Οι θρησκευτικοί ηγέτες ασκούν και εκείνοι την δική τους πολιτική προκειμένου να μολύνουν το ποίμνιο και να το παρασύρουν στα αιρετικά τους μονοπάτια. Αν λοιπόν δεν αντιδράσουμε στους αιρετικούς ιερείς, στην κάρτα του πολίτη, στους ομοφυλόφιλους κ.α με άμεσο τρόπο αλλά σωπαίνουμε από υποτιθέμενο «σεβασμό» και «αγάπη» και περιμένουμε μέχρι τα «κακά» να φτάσουν στο κατώφλι μας, τότε μάλλον μοιάζουμε περισσότερο με έναν καρκινοπαθή ο οποίος περιμένει να φτάσει στο τελευταίο στάδιο καρκίνου για να πάρει απόφαση να ακολουθήσει κάποια θεραπεία.

Ο Κύριος ξεσηκώνει δίκαια έθνη για να εξαλείψουν την θρησκεία του Αντιχρίστου η οποία απλώνει τα πλοκάμια της στη γη. Έτσι, είναι πιθανό όλο αυτό το θέμα να είναι απλούστερο από ότι νομίζουμε όλοι. Δύο συμβολικές αντίθετες «στρατιές». Η στρατιά του Χριστού από τη μια πλευρά και του Αντιχρίστου από την άλλη, με την απεικόνιση φυσικών σημαδιών επάνω τους τα οποία είναι ορατά στον καθένα, δείχνουν στον κόσμο με ποιανού το μέρος βρίσκονται.

Κανείς δεν θα σωθεί αν δεν πολεμήσει ενάντια του θηρίου. Η αδράνεια δεν δικαιολογείται πλέον και θα έχει ολέθριες συνέπειες γι αυτόν που επιλέξει να ακολουθήσει το δρόμο της. Μην ξεχνάμε ότι η βασιλεία του Θεού ξεκινά ήδη από εδώ και ο καθένας θα κριθεί από τις επιλογές του.

Όποιος δεν μάχεται σε τούτην την ζώη για δικαιοσύνη δεν την δικαιούστε ούτε στην άλλην.

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Ν. ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
(λόγω μεγάλης έκτασης, αφαιρέσαμε το αρχικό τμήμα της ανάρτησης)

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μοναχος γνωστης μονης της Χαλκιδικης γραφετε οτι ελεγε ψεματα και προπαγανδιζε για μνημονιακο κομα.Αυτο το αοριστο υποβαθμιζει ολο το αρθρο.Χρησιμοποιειτε ιδιες μεθοδους σαν αυτεςπου κατηγορειτε.Διδετε η εντυπωση οτι γραφτηκε το αρθρο για να κατηγορηθη ο μοναχος της γνωστης μονης.Τι περιμενετε απο τον αναγνωστη να μη προσπαθηση να μαντεψει ποιος ειναι;Κι αν αδικηθει κανενας;Δεν ειναι γραμμενα με ορθοδοξο πνευμα.Ο εχθρος μας ειναι ο οικουμενισμος και τον πολεμαμε με σθενος καιορθοδοξο φρονιμα.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Το κείμενο έχει συντάκτη (συντακτική ομάδα της ιστοσελίδας Ν.Χειλαδάκη). Δεν είναι δικό μας.
Δεν θέλαμε να προβούμε σε εσκεμμένη λογοκρισία. Παραθέσαμε αυτούσιο το απόσπασμα.

Φυσικά υπάρχουν μοναχοί που προπαγανδίζουν για την Νδ (έχει συνήθως προηγηθεί τηλέφωνο από τον γνωστό υποψήφιο "χριστιανό" της ΝΔ, που μια χαρά μαζεύει τους ψήφους πίσω στο μαντρί).

"Πολύ γνωστός καλόγερος από γνωστή μονή στην Χαλκιδική καταδίωκε με φανατισμό χριστιανικό ομολογιακό κόμμα λέγοντας ΨΕΜΑΤΑ ότι δήθεν κατηγορούσαν τον πάτερ Παϊσιο"
Κατ αρχήν εκτιμούμε την ιστοσελίδα του κ.Χειλαδάκη και δεν πιστεύουμε ότι θα μπορούσε να γράψει ψέμματα.

Υποθέτουμε ότι παραπέμπει στο κόμμα ΚΟΙΝΩΝΙΑ, που ο ιερέας που βρίσκεται πίσω του πράγματι είχε αμφισβητήσει επιστολές του π.Παϊσίου και είχε διαφορετική θέση για την Κάρτα του Πολίτη, με συνέπεια και το κόμμα να έχει υιοθετήσει -τότε- την γραμμή αυτή.

Ανώνυμος είπε...

Ο Χειλαδάκης ξανακτυπά με την ομάδα του (οι εξής δύο...). Ο Παιδαγωγός ξαναχάφτει και γράφει ασυναρτησίες. Τελικά λέει ή όχι ψέματα ο Χειλαδάκης για τον ιερέα που αμφισβητεί τον Άγιο Παΐσιο;

Τώρα αποκαλύπτονται και πολιτικά εκτός από πνευματικά παράπονα του Χειλαδάκη. Γιά να δούμε τί ακόμη θα αποκαλυφθεί αργότερα. Ας συνεχίσει...

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αν και επιτίθεστε σε κάποιον επώνυμο ανώνυμα και χωρίς ο ίδιος να το γνωρίζει (όχι και πολύ "χριστιανικό")
σας απαντάμε:

1) Το ότι αρθρογραφούν επώνυμα 2 άτομα σε μια ιστοσελίδα, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άλλοι αρθρογράφοι. Το πιο πιθανό είναι να υπάρχουν και να προτιμούν να παραμένουν ανώνυμοι, ακριβώς για να μην γίνονται χωρίς λόγο "βορά" κάθε ανώνυμου.

2) Τι εννοείτε "Ο Παιδαγωγός ξαναχάφτει και γράφει ασυναρτησίες.";
Τοποθετηθήκαμε σε ότι σχολιάσατε.
Γράψαμε ότι γνωρίζουμε και για το θέμα (του κόμματος, αν αναφερόταν σε αυτό και όχι σε κάποιο άλλο).
Ούτε παντογνώστες είμαστε ούτε αλάθητοι.
Μάλλον σας πείραξε που δεν "χάψαμε" το δικό σας σχόλιο.

3) Εφόσον δεν κατονομάζει τον μοναχό ο κ.Χειλαδάκης και το αναφέρει μόνον ως περιστατικό, το αποδεχόμαστε έτσι. Εστίασε στην επιλογή του μοναχού να στηρίξει την ΝΔ και όχι κάποιο χριστιανικό κόμμα. Όλοι γνωρίζουμε ότι πολλοί μοναχοί και ιερείς έκαναν το ίδιο. Δεν το γνωρίζετε;
Πρόσφατα αναδείξαμε περίπτωση με "μαϊμού" προφητεία ενός γέροντα στη Β.Ελλάδα (Κ.Μακεδονία).

Θα σας συμβουλεύαμε να σκεφθείτε προηγουμένως πριν αναζητήσετε αφορμή για να επιτεθείτε(ανώνυμα) σε κάποιον ο οποίος παλεύει για την πατρίδα.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε Παιδαγωγέ, όλοι για την Πατρίδα και την Πίστη παλεύουμε, μόνο που δεν τα βρίσκουμε μεταξύ μας. Αυτό με ανησυχεί, αλλά τουλάχιστο παρηγοριέμαι κάπως επειδή αυτό ακριβώς δείχνει ότι είμαστε γνήσιοι Έλληνες.

Σχετικά με τις ασυναρτησίες που ανέφερα, εντάξει, δεν θα σχολιάσω περισσότερο αφού δεν καταλαβαίνετε. (Α! το πρώτο σχόλιο ανωνύμου δεν ήταν δικό μου, επομένως το αν το χάψατε ή όχι δεν με αφορά προσωπικά τουλάχιστο).

Τελικά η επωνυμία ή ανωνυμία στο διαδίκτυο και αλλού χρειάζεται πολλές διευκρινήσεις. Σχετικά με το γεγονός της ανωνυμίας το βάζετε σε διαφορετικά μέτρα και σταθμά όπως φαίνεται.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.