" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη, 25 Μαΐου 2016

"όσοι μιλούν προκαλούν "σχίσμα""!! Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΠΛΕΙΟΝΩΝ ΚΑΙ Η ΑΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΗΜΙΟΝΩΝ

Αφού κατάφεραν οι Οικουμενιστές 
  • να συγκαλέσουν "Πανορθόδοξη"(ληστρική)  Σύνοδο, 
  • να αποκαλούν "εκκλησίες" τους αιρετικούς και να τους φέρουν στην Σύνοδο (ως παρατηρητές),
  • να αποκλειστεί η πλειοψηφία των επισκόπων και να μην έχουν δικαίωμα παρουσίας, λόγου και ψήφου, 
  • να συμπροσεύχονται Πάπας, Βαρθολομαίος και Ιερώνυμος (στη Λέσβο, δείτε εδώ) μπροστά στις κάμερες (τόσο επάνω στην εξέδρα όσο και μετά, στο τραπέζι που "ευλόγησε" ο Πάπας) και να μην αντιδράει κανείς για την παραβίαση των ιερών κανόνων και να μην ζητάει κανείς την καθαίρεση τους,
ξεκίνησαν ήδη την νέα καραμέλα:
"όσοι μιλούν προκαλούν "σχίσμα""!!
"Ράψτε" το στόμα σας! Αποδεχθείτε ότι τελειώσαμε.

 ο κύριος με το κουστούμι, είναι ο μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος. Τώρα μας λέει να μην μιλάμε γιατί λέει προκαλούμε σχίσμα!! Η φωτογραφία από εδώ

Δεν γνωρίζουμε τι θα κάνει ο καθένας μέχρι τέλους. Ως ομάδα εκπαιδευτικών, αντιλαμβανόμενοι την κρισιμότητα των περιστάσεων και το χρέος μας, ξεκαθαρίζουμε ότι εμείς, με την βοήθεια του Θεού ΔΕΝ πρόκειται να συμβιβαστούμε, να υποχωρήσουμε και να αποδεχτούμε το νέο ξεπούλημα.
Ιστολόγιο Ομάδας εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Ακολουθεί η "νέα γραμμή" των φιλοΟικουμενιστών (σωπάτε γιατί αλλιώς προκαλείτε "σχίσμα"!) και η αντιπαραβολή της με την γραμμή των πατέρων:


Στην πρώτη συνεδρία της έκτακτης συγκλήσεως της Ιεραρχίας της επίσημης Εκκλησίας της Ελλάδος για τη Μεγάλη Σύνοδο ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος δήλωσε μεταξύ άλλων στους επισκόπους τα εξής: 
"Θα σας παρακαλούσα να κινηθούμε μέσα στο πνεύμα της εν Χριστώ αγάπης και του σεβασμού προς κάθε διαφορετική άποψη, έχοντας κυρίαρχη θέση την γνώμην των πλειόνων" [1]. 

Αυτή η άποψη υποστηρίχθηκε πρόσφατα και από τον Δωδώνης Χρυσόστομο (σχόλιο παιδαγωγού: αυτός που είχε δηλώσει στον Penthouse ότι δεν είναι αμαρτία οι προγαμιαίες σχέσεις, και όταν κλήθηκε σε απολογία, δικαιολογήθηκε ότι δεν κατάλαβε ότι εννοούσαν το σεξ, αυτός αναφερόταν στο "φλέρτ"!),


 ο οποίος δήλωσε σε συνέντευξή του τα εξής κωμικοτραγικά: 
"Σχίσμα υπάρχει σήμερα στην Εκκλησία. Όταν μπορεί κάθε μητροπολίτης να υψώνει την αντίθεσή του και την άποψή του, αντίθετα με αυτό που αποφασίζουν οι πολλοί, αυτό είναι σχίσμα. Ηγνώμη των πλειόνων, κρατείτω. Είναι απόφαση των συνόδων. Τι θα πούμε εμείς τώρα, καινούργια πράγματα; Η γνώμη των πλειόνων, κρατείτω. Όσο αποφασίζουν οι περισσότεροι για το θέμα αυτό, αυτό είναι" [2].

Αφού δηλαδή κατάφεραν οι Οικουμενιστές να συγκαλέσουν "Μεγάλη" Σύνοδο, χωρίς να κληθούν όλοι οι επίσκοποι, τώρα μιλάνε για "γνώμη των πλειόνων", αδιαφορώντας αν εκείνοι που θα αποτελέσουν πλειοψηφία στην Σύνοδο, μπορεί να είναι μειοψηφία σε σχέση με τον αριθμό των ανά τον κόσμο επισκόπων.
Βέβαια να σημειωθεί πως δεν είναι καθόλου τυχαίο πως η Οικουμενιστική αυτή Σύνοδος άργησε τόσο πολύ να συγκληθεί αφού υπήρξε συγκεκριμένο σχέδιο κατάληψης των επισκοπικών θρόνων από Οικουμενιστές.

Παρόλα αυτά εδώ υπάρχει και άλλη μια διαστρέβλωση. Η φράση "η γνώμη των πλειόνων, κρατείτω", ή - όπως έχει ακριβώς - "κρατείτω ἡ τῶν πλειόνων ψῆφος"[3] δεν ταιριάζει καθόλου στην περίπτωση! 
Ο Κανόνας αυτός (ΣΤ΄ της Α΄), όπως και ο σχετικός με αυτόν, ΙΘ΄ της Αντιοχείας[4], αναφέρονται:
α. Στο ζήτημα της χειροτονίας επισκόπου (και κατ' επέκταση σε διοικητικά ζητήματα), ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, όπως παρατηρούν ακόμη και σύγχρονοι θεολόγοι [5].
β. Στην περίπτωση που εκείνοι οι λίγοι που αντιδρούν το πράττουν "δι' οἰκείαν φιλονεικίαν" και πείσμα (όπως αναφέρουν οι παραπάνω δύο Κανόνες), 
ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΥΛΟΓΗ ΑΙΤΙΑ [6].

Ειδικά για το α. αν ίσχυε η αρχή της πλειοψηφίας για θέματα Πίστεως, τότε κακώς αντιτάχθηκαν τόσοι Άγιοι Πατέρες στις Συνόδους, που κατά καιρούς συγκαλούσαν οι αιρετίζοντες, και στις οποίες αποτελούσαν την πλειοψηφία, κακώς ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής δεν υποτάχθηκε στα τέσσερα Πατριαρχεία της Ανατολής, των οποίων οι τότε επίσκοποι κακοδοξούσαν, κακώς οι εικονόφιλοι επίσκοποι δεν υποτάχθηκαν σην πλειοψηφία των 338 εικονομάχων επισκόπων της Συνόδου που συνήλθε στην Ιέρεια, κακώς ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός δεν ακολούθησε την πλειοψηφία στην Σύνοδο Φερράρας-Φλωρεντίας.


Κλείνοντας αυτήν την σύντομη παρέμβαση αντιγράφουμε απόσπασμα εκ του βίου του Μεγάλου Αντωνίου, που συνέγραψε ο Μέγας Αθανάσιος:
"Ποτὲ γοῦν καθεζόμενος καὶ ἐργαζόμενος, ὥσπερ ἐν ἐκστάσει γέγονε, καὶ πολὺς ἦν ἐν τῇ θεωρίᾳ στενάζων. Εἶτα μεθ' ὥραν στραφεὶς πρὸς τοὺς συνόντας, ἐστέναζε, καὶ ἔντρομος γενόμενος, ηὔχετο, καὶ κάμπτων τὰ γόνατα, διέμενεν ἐπὶ πολύ. Καὶ ἀναστὰς ἔκλαιεν ὁ γέρων. 

Ἔντρομοι τοίνυν γενόμενοι οἱ συνόντες, καὶ πάνυ φοβηθέντες, ἠξίουν μαθεῖν παρ' αὐτοῦ· καὶ πολὺ διώχλησαν ἕως βιασθεὶς εἴπῃ. Ὁ δὲ καὶ οὕτω μέγα στενάξας· Ὦ τέκνα, βέλτιον, ἔλεγεν, ἀποθανεῖν, πρὸ τοῦ γενέσθαι τὰ τῆς θεωρίας. Τῶν δὲ πάλιν ἀξιούντων, δακρύσας ἔλεγε· 
Μέλλει τὴν Ἐκκλησίαν ὀργὴ καταλαμβάνειν, καὶ μέλλει παραδίδοσθαι ἀνθρώποις ὁμοίοις ἀλόγοις κτήνεσιν
Εἶδον γὰρ τὴν τράπεζαν τοῦ Κυριακοῦ, καὶ περὶ αὐτὴν ἑστῶτας ἡμιόνους κύκλῳ πανταχόθεν, καὶ λακτίζοντας τὰ ἔνδον οὕτως, ὡς ἂν ἀτάκτως σκιρτώντων κτηνῶν γένοιτο λακτίσματα. Πάντως δὲ ᾔσθεσθε, φησὶ, πῶς ἐστέναζον· ἤκουσα γὰρ φωνῆς λεγούσης· Βδελυχθήσεται τὸ θυσιαστήριόν μου. 
Ταῦτα εἶδεν ὁ γέρων· καὶ μετὰ δύο ἔτη γέγονεν ἡ νῦν ἔφοδος τῶν Ἀρειανῶν, καὶ ἡ ἁρπαγὴ τῶν ἐκκλησιῶν, ὅτε καὶ τὰ σκεύη μετὰ βίας ἁρπάσαντες, δι' ἐθνικῶν ἐποίουν βαστάζεσθαι· ὅτε καὶ τοὺς ἐθνικοὺς ἀπὸ τῶν ἐργαστηρίων ἠνάγκαζον συνάγεσθαι μετ' αὐτῶν· καὶ παρόντων αὐτῶν ἔπραττον ἐπὶ τῆς τραπέζης ὡς ἤθελον. 
Τότε πάντες ἡμεῖς ἐπέγνωμεν, ὅτι τὰ λακτίσματα τῶν ἡμιόνων ταῦτα προ εμήνυε τῷ Ἀντωνίῳ, ἃ νῦν οἱ Ἀρειανοὶ ἀλόγως πράττουσιν ὡς τὰ κτήνη. Ὡς δὲ ταύτην εἶδε τὴν θεωρίαν, τοὺς συνόντας παρεκάλεσε, λέγων· Μὴ ἀθυμεῖτε, τέκνα· ὥσπερ γὰρ ὠργίσθη ὁ Κύριος, οὕτω πάλιν ἰάσεται. Καὶ πάλιν ταχέως ἀπολήψεται τὸν ἑαυτῆς κόσμον ἡ Ἐκκλησία, καὶ συνήθως ἀναλάμψει· καὶ ὄψεσθε τοὺς διωχθέντας ἀποκαθισταμένους, καὶ τὴν μὲν ἀσέβειαν πάλιν εἰς τοὺς ἰδίους φωλεοὺς ἀναχωροῦσαν, τὴν δὲ εὐσεβῆ πίστιν παῤῥησιαζομένην μετὰ πάσης ἐλευθερίας πανταχοῦ·μόνον μὴ μιάνητε ἑαυτοὺς μετὰ τῶν Ἀρειανῶν. 
Οὐκ ἔστι γὰρ τῶν ἀποστόλων αὕτη ἡ διδασκαλία, ἀλλὰ τῶν δαιμόνων, καὶ τοῦ πατρὸς αὐτῶν τοῦ διαβόλου· καὶ μᾶλλον ἄγονος, καὶ ἄλογος, καὶ διανοίας ἐστὶν οὐκ ὀρθῆς, ὡς ἡ τῶν ἡμιόνων ἀλογία"[7]. 


Ως επίλογο παραθέτουμε τα λόγια του καθηγητού π. Θεοδώρου Ζήση, που αναφέρονται στο παραπάνω όραμα:
"Η οργή του Θεού έχει καταλάβει την Εκκλησία εδώ και πολλές δεκαετίες. Ο Παπισμός και ο Οικουμενισμός θριαμβεύουν. Τότε ο Μ. Αθανάσιος και οι άλλοι Πατέρες κατενόησαν τον κίνδυνο, που περιέγραφε το όραμα του Μ. Αντωνίου. Τώρα βλέπουμε να μολύνονται οι ναοί και τα θυσιαστήρια απο συμπροσευχές και συλλείτουργα με τους «αλόγους» αιρετικούς και ενισχύουμε την μόλυνση και την επαινούμε, συλλακτίζοντες κι εμείς μέσα εις τα Άγια των Αγίων. 
Αν παρακολουθήσει κανείς οικουμενίστικα συλλείτουργα και συμπροσευχές, σαν αυτό που έγινε στην Καμπέρα, στην Ζ' Γενική Συνέλευση του Παγκόσμιου Συμβουλίου των δήθεν Εκκλησιών, και σαν αυτά που γίνονται συχνά με τη συμμετοχή ιερέων ομοφυλοφίλων που τολμούν και κρατούν το Άγιο Δισκοπότηρο και γυναικών επισκόπων και ιερειών, η εικόνα υπερβαίνει και το όραμα του Μ. Αντωνίου. 

Μόνη ελπίδα για να επανεύρει η Εκκλησία την ομορφιά της είναι η σύσταση και συμβουλή του Μ. Αντωνίου: 
«Μόνον μη μιάνετε εαυτούς μετά των Αρειανών». Μόνο να μη μιανθούμε από την κοινωνία μας με τον Παπισμό και Οικουμενισμό, με τους φιλοπαπικούς και οικουμενιστάς Ορθοδόξους. 
Επειδή μέχρι τώρα δεν το επράξαμε δυναμικά και αποφασιστικά, γι' αυτό παρατείνει ο Θεός επί έτη την οργή του, την αιχμαλωσία των Ορθοδόξων στην παναίρεση του Οικουμενισμού. Μέχρι πότε επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί θα επιτρέπουμε τα άλογα κτήνη, τους αιρετικούς, να λακτίζουν και να μιαίνουν τα Ιερά και τα Άγια της Ορθοδοξίας; Όσο απρακτούμε και βρίσκουμε διάφορες προφάσεις πνευματικοφανείς, το βδέλυγμα της ερημώσεως θα ίσταται εν τόπω αγίω"[8].



ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
[1] http://entoytwnika1.blogspot.gr/2016/05/blog-post_36.html
[2] http://www.romfea.gr/sinenteyxeis/8443-dodonis-xrusostomos-etoimazan-prajikopima-kai-stin-ekklisia
[3] Στον ΣΤ΄ Κανόνα της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου.
[4] Εκεί "κρατεῖν τὴν τῶν πλειόνων ψῆφον" .

[5] Ο μακαριστός π. Γεώργιος Φλωρόφσκυ γράφει: "Πολύ συχνά το μέτρο της αληθείας είναι η μαρτυρία της μειοψηφίας. Είναι δυνατόν να είναι η καθολική Εκκλησία το "μικρόν ποίμνιον"...Την καθολικήν έμπειρίαν ημπορούν να εκφράσουν ακόμη και oι ολίγοι, ακόμη και μεμονωμένοι ομολογηταί της πίστεως, και αυτό είναι αρκετόν. Δια την ακρίβειαν, δια να ημπορέσωμεν να αναγνωρίσωμεν και να εκφράσωμεν την καθολικήν αλήθειαν δεν χρειαζόμεθα καμμίαν οικουμενικήν, παγκόσμιον συνάθροισιν και ψήφον ούτε ακόμη και οικουμενικήν σύνοδον. Η ιερά αξιοπρέπεια της συνόδου δεν εξαρτάται από τον αριθμόν των μελών που εκπροσωπούν τας Εκκλησίας των. Μία μεγάλη «γενική» σύνοδος θα ηδύνατο να υποδειχθεί σύνοδος ληστών (latrocinium), η ακόμη και αποστατών. Και η «ecclesia sparsa» συχνά την καταδικάζει δια την ακυρότητά της με σιωπηλήν αντίδρασιν. Το πλήθος των επισκόπων (numerus episkoporum) δεν επιλύει το ζήτημα. Αι ιστορικαί και πρακτικαί μέθοδοι αναγνωρίσεως μιας ιεράς και καθολικής Παραδόσεως ημπορούν να είναι πολλαί. Η σύγκλησις οικουμενικών συνόδων είναι μία μέθοδος, όχι όμως και η μόνη. Τούτο δεν σημαίνει ότι δεν είναι ανάγκη να συγκαλώμεν συνόδους και συνέδρια. Είναι όμως δυνατόν κατά την σύνοδον να εκφράσει την αλήθειαν η μειοψηφία" (Αγία Γραφή, Εκκλησία, Παράδοσις, έκδ. β΄, Πουρνάρα, Θεσσαλονίκη, 2003, σελ. 71-73).
Και ο αείμνηστος καθηγητής Κωνσταντίνος Μουρατίδης: "Στην Ορθοδοξία προέχει η αλήθεια και έπεται η πλειοψηφία. Όταν υπάρχει αντίθεση της πλειοψηφίας προς την αλήθεια, τότε ισχύει, το περιώνυμο αξίωμα: "Ο είς και η αληθεία αποτελούν την πλειοψηφία"! Οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας, όχι μόνο δεν υπετάγησαν στην πλειοψηφία, ακόμη και στην παμψηφία συνοδικών αποφάσεων, όταν ήσαν αντίθετες προς την Ορθοδοξία και υπεστήριζαν την αίρεση, αλλά και αντιτάχθησαν μέχρις εσχάτων και εις το τέλος η Αλήθεια και η Ορθοδοξία εθριάμβευσαν" ( http://agonasax.blogspot.gr/2011/05/blog-post.html ).
[6] Βλ. ερμηνεία στο Αγίου Νικοδήμου, Πηδάλιον, δ΄ έκδ., Αθήναι, 1886, σελ. 114 και 339.
[7] P.G. 26, 957-960.

[8] http://www.impantokratoros.gr/C9EA82EA.el.aspx

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δε νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθεί κανείς σοβαρά με τα όσα κατά καιρούς "βαθυστόχαστα" λέει ο γνωστός και μη εξαιρετέος μητροπολίτης Δωδώνης. Δόξα τω Θεώ, είναι γνωστή η πορεία του στον εκκλησιαστικό χώρο και η εξ αυτής σχηματισθείσα αλγεινή εντύπωση στους ορθοφρονούντες πιστούς από τις κατά καιρούς δηλώσεις και εκδηλώσεις του. Αν εφαρμοζόντουσαν στην περίπτωσή του οι ιεροί κανόνες από χρόνια θα δούμε αν έβγαινε σήμερα στη δημοσιότητα με τις "βαρύγδουπες" δηλώσεις του!

Ανώνυμος είπε...

Έτσι είναι παιδιά.... όταν δεν υπάρχουνε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ αντιδράσεις αυτοι αποθρασσύνονται και σε λίγο καιρό θα παγιωθούνε τόσο πολύ με την προπαγάνδα τους όπου θα συκοφαντείται ως "αρρωστος" κι έχοντας μίσος οποιος δεν ειναι Οικουμενιστης. Όπως προπαγανδίζουνε για ξενοφοβια, άρρωστους "εθνικιστες" κ.τ.λ.
Με ανευρες διαμαρτυριες προς ενα νεοταξικο γιγαντα που γελάει μαζί τους, δεν γινεται τιποτα. Αν τοσα χρονια ειχανε γινει μαζικες αποτειχισεις τώρα δεν θα είμασταν εδώ. Ας γίνουνε τουλάχιστον τώρα, από όσους θέλουνε να γίνουνε μέλη του πραγματικά "μικρού ποιμνίου" κι όχι αρχιπροδοτες, λόγω και του αξιώματος. Γιατι θα δουμε και τα γνωστα τόσων χρόνων για όσους δεν θελουν να ζυμωσουν....

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Και δεν νοείται αποτείχιση π.χ. από Βαρθολομαίο ή οικείο "Επίσκοπο", αλλά "κοινωνία" με άλλους "Επίσκοπους" που "κοινωνούν" με τους ανωτέρω, αφού σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες "ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω, ἀκοινώνητος ἐστι". Και δεν βλέπω κανένα "Επίσκοπο" της κρατούσας να αποτειχίζεται, όχι μόνο από Βαρθολομαίο αλλά κι από την αιρετική "Σύνοδο" της κρατούσης "Εκκλησίας". Χαρτοπόλεμο κάνουνε με τραγελαφικές, αντικρουόμενες συμπεριφορές κι επιστολές
Αυτο λοιπόν θα είναι άλλη μία άνευρη διαμαρτυρία, η οποία θα χαροποιήσει αρκετούς από το Ποίμνιο, απορροφώντας τους "κραδασμούς", εξυπηρετώντας δηλαδή την επέκταση των σχεδίων της Νέας Τάξης εις τα υπόλοιπα που έρχονται, καθώς με το πέρασμα του χρόνου η προπαγάνδα τους όλο και θα παγιώνεται.

Σταύρος

Marinos είπε...

Τά "προεόρτια" τής συνόδου έχουν αρχίσει. Μέγας Σεισμός στήν Κρήτη καί προειδοποιητικό γιά Τσουνάμι...

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Μια μικρή ένσταση-προσθήκη.

Ας πούμε ότι 200-300 άτομα αποτειχίζονται.
Τι κόστος θα έχει αυτό στο σύστημα αν είναι μόνον αυτό;
Πολύ μικρό. 300 ευρώ λιγότερα έσοδα την Κυριακή στην εκκλησία τους.
Εκτός αν αυτοί αρχίσουν να μιλάνε κ στους υπόλοιπους και τους προτρέπουν να τους ακολουθήσουν και αρχίσουν να πολλαπλασιάζονται. Τότε θα αρχίσουν πραγματικά να φοβούνται.

Ο κόσμος πρέπει να μάθει να βγαίνει στο δρόμο. Να καταλάβει ότι έχει φωνή. Τότε θα καλλιεργεί το θάρρος και στον διπλανό του. Να ξέρει ο πολιτικός ότι θα ντρέπεται να βγει στην καφετέρια, ότι θα του τα ψάλλουν παντού.

"Δημιουργώντας" λοιπόν έναν ελληνορθόδοξο πιστό που κάνει "ιεραποστολή", που λέει την αλήθεια, που δεν "κοιτάει μόνον την ψυχούλα του", αρχίζεις να προκαλείς πολλαπλάσια φθορά στο σύστημα.

Γι αυτό και άρχισαν να φέρνουν τα τσιράκια τους τους αναρχικούς, ως πρόφαση για να διαλύουν τις συγκεντρώσεις ελληνορθοδόξων που βγαίνουν στο δρόμο.

Γι αυτό και συνέλαβαν τα ανήλικα παιδιά στην Λάρισα επειδή μοίραζαν εφημερίδες που αποκάλυπταν ποιος είναι ο δεσπότης Λαρίσης.

Το σύστημα τρέμει. Σύστημα είναι όλοι μαζί: πολιτικοί (ανεξαρτήτως κόμματος), δικαστικοί, ιεράρχες, αρχιμανδριτάδες και πρωτοσύγγελοι, παπάδες που κοιτάνε να έχουν τον μισθό κ την ησυχία τους, αστυνομία.
Το σύστημα είναι πανίσχυρο και αδίστακτο (γιατί ακριβώς ΚΑΘΕ εξουσία ανήκει και συνεργάζεται με αυτό). Είναι στο χέρι μας να παλέψουμε έξυπνα, συντονισμένα και αποτελεσματικά.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ ως προς την στάση των λαϊκών, οι οποίοι δεν πρέπει να είναι απαθείς, άβουλοι, έχοντας την τιμή να είναι στρατιώτες του Κυρίου.
Για την αποτείχιση, αναφερόμουνα κυρίως για Ιερείς
Αλλά και για τους λαϊκούς οι Ιεροί Κανόνες ορίζουνε υπευθυνότητα και θα κριθούνε οι ίδιοι για την ορθή Πίστη τους, όχι ο Πνευματικός τους.
Ο μαθητής της αγάπης προτρέπει στην επιστολή του να ψάχνει-δοκιμάζει ο Πιστός :
"Αγαπητοί, μη παντι πνεύματι πιστεύετε, άλλά δοκιμάζετε τά πνεύματα εί άπο του Θεου έστιν· ότι πολλοι ψευδοπροφηται είς τον κόσμον είσεληλύθασι» (Α' Ιωάν. 4.1)
Δεν σημαίνει ότι κάποιος Πνευματικός είναι ψευδοπροφήτης απαραίτητα, μπορεί πράγματι να αγωνίζεται, αλλά υπάρχουνε κι οι αδυναμίες, όπως κι οι πλάνες...

Kαι λίγη Ορθόδοξη αντιβίωση για την Οικουμενιστική ίωση και την προπαγάνδα τους
Ο μαθητής της αγάπης μας λέει επίσης ούτε χαίρειν...
«Εϊ τις ερχεται προς ύμας, και ταύτην την διδαχην ού φέρει μεθ' έαυτοϋ, μη λαμβάνετε αύτον είς οίκίαν, και Χαίρειν αύτω μη λέγετε. Ό γάρ λέγων αύτω χαίρειν, κοινωνεί τοις εργοις αύτου τοις πονηροΐς» (Β' Ιωάν. 1.10
Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης :
“Εάν όμως ο λόγος και η υπόθεσις είναι περί πίστεως και των παραδόσεων της Εκκλησίας μας, τότε και ο πλέον ειρηνικός και ήσυχος πρέπει να πολεμή υπέρ αυτών, πλήν όχι με ταραχήν της καρδίας, αλλά με ένα θυμόν ανδρείον και σταθερόν, κατ΄ εκείνο του Ιωήλ "εκεί ο πραΰς έστω μαχητής"
Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος·
«κρείσσων επαινετός πόλεμος ειρήνης χωριζούσης Θεού·
Άγιος Μάξιμος Ομολογητής
Η παρεμπόδιση της αιρετικής δραστηριότητος είναι έργο αγάπης, κατά τον Άγιο, όπως φαίνεται παρακάτω :
“Όμως θέλω και εύχομαι να είστε παντελώς σκληροί και αμείλικτοι ως προς το να βοηθήσετε τους αιρετικούς, με αποτέλεσμα την υποστήριξη της φρενοβλαβούς δοξασίας τους. Διότι εγώ βεβαίως ορίζω ως μισανθρωπία και χωρισμό από τη θεία αγάπη το να δοκιμάζετε να δώσετε ισχύ στην πλάνη, προς περισσότερη φθορά εκείνων που έχουν καταληφθή από αυτήν”
Κι επίσης ο ίδιος Άγιος ορίζει την αγάπη ως καρπό απαθείας κι όχι ως καρπό συναισθηματισμού, φαντασιοπληξίας και συμφέροντος.

Σταύρος

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Δεν υπάρχει κάποια διαφωνία.
Απλά δώσαμε την δική μας προοπτική στον αγώνα.

Ανώνυμος είπε...

Kαι διαφωνία να υπήρχε, είναι θεμιτή μέσα στα καλοπροαίρετα πλαίσια που υπάρχουνε σ΄αυτο το Ιστολόγιο.
Όλα καλά αδερφέ, απλά εξηγησα περισσσότερο τη θέση μου γιατι κατάλαβα ότι δεν έγινε κατανοητή. Ως προς την αποτείχιση, αναφερόμουνα αρχικά σε Ιερείς κι Επισκοπους και τα περι αντιβιωσης δεν αναφερονταν σε εσας, που τα γνωριζετε, αλλά σ΄οσους διαβαζουνε και κατακλυζονται απο την προπαγανδα

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

youtube.com/watch?v=ZKrWI7KFrpU

Επιστολή πρός :
Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ,Μητροπολίτη Γόρτυνος κ. Ιερεμία ,π.Θεόδωρο Ζήση,π.Γεώργιο Μεταλληνό ,π.Νικόλαο Μανώλη ,π.Σαράντη Σαράντο

Σεβαστοί Ιεράρχες και πατέρες
Απευθύνομαι σε εσάς ως ελάχιστος και τελευταίος όλων , ως αμαρτωλός και ανάξιος για να διοργανώσουμε όλοι μαζί μια μεγαλοπρεπή συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στο παγκόσμιο συμβούλιο εκκλησιών και να συλλέξουμε υπογραφές από όλους του συνειδητούς Ορθοδόξους Χριστιανούς για να αποχωρήσει η Εκκλησία της Ελλάδος από το Π.Σ.Ε όπως αποχώρησε η Εκκλησία της Γεωργίας και της Βουλγαρίας , που φυσικά δεν αποχώρησαν έτσι απλά αλλά με αγώνα κλήρου και λαού.
Αίτημα υπογράφών :
Άμεση αποχώρηση από το Π.Σ.Ε αλλίως αποτείχιση
(Για να μην είστε πλέον μέλη του Π.Σ.Ε και να μην έχετε κοινωνία με τους υπόλοιπους οικουμενιστές )
Ακούστε το καλεσμά μου Ιεράρχες και πατέρες. Μην περιμένετε κάποια δήθεν ιδανική στιγμή για να δώσετε τον αληθινό και ειλικρινή ομολογιακό αγώνα. Δεν υπάρχει ιδανική στιγμή , τώρα είναι η ιδανική στιγμή διότι δεν γνωρίζουμε αν ζούμε αύριο . Δεν πρέπει να φύγετε από αυτή τη ζωή ως μέλη του Π.Σ.Ε ούτε εσείς ούτε κανείς Ορθόδοξος Χριστιανός.
Αν αναζητάτε τον αφορισμό , την καθαίρεση και τον διωγμό που υπέστησαν οι άγιοι ομολογητές επειδή ομολόγησαν την πίστη μας όπως διαβάζουμε στην Εκκλησιαστική Ιστορία μας τότε ακούστε το καλεσμά μου. Αν όμως θέλετε τις θέσεις σας τότε συνεχίστε τη ζωή σας όπως θέλετε.
Μη φοβάστε την Ιεραρχία , μη φοβάστε τον Βαρθολομαίο .
Να φοβάστε τον Χριστό που θα σας ρωτήσει εάν δώσατε τον ειλικρινή ομολογιακό αγώνα.
Εάν πάλι δε θέλετε ευθύνες είμαι διατεθειμένος να αναλάβω την ευθύνη για τη συγκέντρωση και τις υπογραφές και σας δίνω και το δικαίωμα να πείτε προς την Ιεραρχία ότι αυτός ο Κωνσταντίνος μας πλάνησε και ας κάνουν μαζί μου ότι θέλουν.
Μη φοβάστε. Ο Κυριός μας Ιησούς Χριστός και όλοι οι άγιοι ομολογητές είναι μαζί μας
Ακούστε το καλεσμά μου και θα ακολουθήσουν πολλοί.
Ο αδελφός σας και δούλος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού
Κωνσταντίνος Δημητρόπουλος
(ο παναμαρτωλός κ ανάξιος)

Alex είπε...

Αυτό το κάλεσμα πρέπει να το βγάλετε και σε είδηση να το δούνε όλοι μήπως καταφέρουμε να αφήσουμε στην άκρη τις φοβίες, ανασφάλειες και εγωισμούς μας και ξεκινήσουμε επιτέλους μαζικά και οργανωμένα έναν αγώνα να πετάξουμε έξω από την Ελλάδα το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών!!!

Ανώνυμος είπε...

Το οραμα του αγιου Πετρου Αλεξανδρειας να θυμηθουμε.
Που ειδε Τον Κυριο με σχισμενο χιτωνα.Στην ερωτηση ποιος το εκανε,Εκεινος απηντησε ''...ο Αρειος ο αφρων''.
Βλεπετε ο πιστος λαος , βρισκει την αληθεια και χωρις πολλα θεολογικα.
Δεν γνωριζω εαν ειναι βαρυγδουπες οι δηλωσεις του σεβ.μητρ.Δωδωνης,εκεινο που γνωριζω ειναι πως οι μετα το σχισμα Παπες ειναι αιρετικοι,δεν εχουν ουτε μυστηρια,ουτε διαδοχη Αποστολικη ενεκα της βλασφημιας στο Αγ.Πνευμα με την διδασκαλια του Φιλιοκβε ,το πρωτειο και ολα τα υπολοιπα δογματα.
Εχασαν το Αγ.Πνευμα,δεν εχουν την πιστη των Αποστολων.Το ιδιο και οι προτεσταντες.Οσα εχουν εξαγγειλει περι της αναγνωρισεως της εκκλησιαστικοτητας των ετεροδοξων,χωρις την αποτιναξη των αιρεσεων τους,την μετανοια και την επιστροφη τους στη Μια,Αγια,Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια, ειναι εκτροπη ,ειναι μια συμβατικη ενωση,οπως οπως,ειναι βλασφημια κατα του αγ.Πνευματος.Η αναγνωρισις του Π.Σ.Ε και ολα τα αλλα κατασκευασματα δεικνυουν την ενωση με τις αιρεσεις και τις θρησκειες.
Αποδεικνυουν τον οικουμενισμο ως αιρεση συνοδικα.
Ο αγιος Μαρκος ο Ευγενικος τι ειχε πει;
...ωσπερ ουτε γεγονυιαν ε ν ω σ ι ν και τα δογματα Λατινικα απερ εδεξατο αυτος[λεγω δε περι του Πατριαρχου]και οι μετ'αυτου και υπερ του δεφενδευειν ταυτα,και την προστασιαν ταυτην εμνηστευσατο επι κ α τ α σ τ ρ ο φ η των
Ο ρ θ ω ν δ ο γ μ α τ ω ν της Ε Κ Κ Λ Η Σ Ι Α Σ .....{[Αγ.Μαρκου Ευγενικου P.G Migne,160 sel 536,37]]
Ποσο δε μαλλον την αντικατασταση των δογματων της ορθοδοξου εκκλησιας,με τις νεες θεωριες των κλαδων ,της βαπτισματικης θεολογιας κλπ την θεολογια του οικουμενισμου.
1

Ανώνυμος είπε...

2
Ο τροπος που προετοιμαζεται η ενωσις δειχνει την υποταγη στην παναιρεση!
Ουτε τα δυσσεβηματα αποτελουν εκκλησια,ουτε οι θεολογιες τους πηγαζουν αποτο Αγ.Πνευμα.
Παραμενουμε πιστοι και σταθεροι στην πιστη των Αποστολων και των αγ.Πατερων,στις Οικουμενικες Συνοδους,υποτασσομενοι στον Χριστο του οποιουανηκουμε ως Νυμφη,με ολη την μεγαλοπρεπεια,την καθαροτητα θελω να πιστευω και την λαμπροτητα και οχι στην υποταγη στον παπα και στην πανθρησκεια του.
Ολες λοιπον οι θεωριες που δεν συμφωνουν με την Παραδοση της εκκλησιας,ειναι νοθα δογματα!
Ετσι;Δεν προστεθηκαν οπως λεγει ο απ Παυλος στους Εφεσιους,στο οικοδομημα που εχει ως θεμελιο τους Αποστολους και τους προφητες και ακογωνιαιο λιθο τον ιδιο τον Χριστο[2-20].Αλλα ενωνομαστε με κοσμικα κριτηρια σε μια αλλη εκκλησια-οπως το βλεπουμε-που δεν εχει βασεις ουτε θεμελιο ,ουτε αγιασμο,ουτε αληθεια,ουτε σωτηρια,ετσι απλα..
Ουτε μπορουμε να ειμαστε δουλοι σε δυο κυριους ,ουτε μπορουμε να δειξουμε δουλικη υπακοη σε κατι ξενο προς την παραδοση διοτι θα υποδουλωθουμε σε αυτην.
Αλλωστε,
Εγω ειμι η θυρα δ'εμου εαν τις εισελθη σωθησεται-ειπεν Ο Κυριος!
Και παλιν ειπε:
Ο π ι σ τ ε υ σ α ς και Β α π τ ι σ θ ε ι ς σωθησετε,,,,,,,,,
Ο δε α π ι σ τ η σ α ς ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''κατακριθησεταιΜαρκ16/16
Οσο για μας,η Γραφη αναφωνει:
....μηνετε σταθεροι στην αληθεια που διδαχθηκατε!
......μενετε ολοι σταθεροι στην αληθινη γνωση!
Συν

Ανώνυμος είπε...

3οσον αφορα τωρα περι θολωσεως των ορθοδοξων νερων για ολους οσους αγωνιζονται, ο αγιος Φιλοθεος ο βιογραφος του αγ.Γρηγοριου Παλαμα γραφει:
Μερικοι αμφισβητουν,

''Τον αγιον εκεινον και θεοφορον ανδρα,τον ιερον -λεγω Γρηγοριον,και απο της αυτου πολιτειας της θαυμαστης εκεινης και ισαγγελου, και των
Μ ε γ α λ ω ν -α γ ω ν ω ν ,ους ηγωνισατο κατα τε τ ω ν π α θ ω ν και των
Δ α ι μ ο ν ω ν ,οσα εμε ειδεναι τον εκεινου πεπειραμενον μαλιστα,ετι τε και αφ'ωνυπερ της ιερας Του Χριστου Εκκλησιας,γ ε ν ν α ι ω ς ηγωνισατο και ταυτης προεστη,και σ υ γ γ ρ α μ μ α τ α & λ ο γ ο ι ς και δ ι α λ ε ξ ε σ ι ΚΑΙ ΠΑΝΤΙ ΤΩ ΔΥΝΑΜΕΝΩ ΣΤΗΡΙΞΑΣ ΑΥΤΗΝ [ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ],
ΑΓΙΟΝ ΕΧΩ τουτον και των μεγαλων εκεινων δ ι δ α σ κ α λ ω ν -της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ Θ Ε Ο Φ Ο Ρ Ω Ν Π Α Τ Ε Ρ Ω Ν κατ''ουδεν ελλειποντα
Και μαρτυρουσι τω λογω τα εμα προς εκεινον εγκωμια δια τε κανονων και υμνων εμοι πονηθεντα,και οσα ο παρ'εμου συγγραφεις εκεινου βιος στεργω και τιμωτουτον ως ΑΓΙΟΝ,ΥΠΟ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΥ,Ο ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΘΕΝΔΕΠΡΟΣ ΘΕΟΝΕΚΔΗΜΙΑΝ ΕΙΡΓΑΣΑΤΟ,ΙΑΜΑΤΩΝ ΠΗΓΗΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΑΝΑΔΕΙΞΑΣ ΤΑΦΟΝ..''
Το λοιπον
Υπερ της ιερας Του Χριστου Εκκλησιας γενναιως ηγωνισατο ...και παντι τω
Δ υ ν α μ ε ν ω στηριξας αυτην ....
Εκανε σχισμα ο αγιος και οι συν αυτω στηριξαντες η οταν ο αγ.Παισιος προφητευσε περι των αγωνιστων εναντι του οικουμενισμου ,πως αυτοι ειναι σχισματικοι;Επισης,ο αγιος Παισιος οταν μιλησε και ειπε ''ο Πατριαρχης μας δυστυχως αγαπησε μιαν αλλην εκκλησια μοντερνα κλπ''γιατι δεν χαρακτηριστηκε σχισματικος;
Δυστυχως,κακοποιειται η εκκλησια Του Χριστου,φιμωνεται,αλλα δεν πεφτει!
Γνωριζει Ο Κυριος το ποιμνιο του,γνωριζει τους δικους Του!

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.