Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Εθνικού Συλλόγου "Βόρειος Ήπειρος 1914" στην Κρανιά των Αγίων Σαράντα στις 13 Μαΐου 2017 για την επέτειο της Αυτονομίας της Βορείου Ηπείρου και του Πρωτοκόλλου της Κερκύρας, αποτέλεσε αφορμή για να γραφτεί ακόμα ένα αλλοπρόσαλλο άρθρο από κάποιον αλβανό πασίγνωστο στην χώρα του για τις ασυναρτησίες και τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας που δημοσιεύει κατά καιρούς.
αλβανικά δημοσιεύματα |
η ανάρτηση του Αλβανού (ζει στα σκόπια) που έπαιξαν τα αλβανικά site |
Δεν θα δίναμε καμία σημασία στο συγκεκριμένο όργιο παραπληροφόρησης αν ο εν λόγω μυθιστοριογράφος δεν στοχοποιούσε κάποια πρόσωπα και αν στη συνέχεια αυτές οι κακοήθειες δεν αναδημοσιεύονταν από πλήθος αλβανικών "ενημερωτικών" ιστοσελίδων.
Γι' αυτό λοιπόν επισημαίνουμε τα εξής:
1ον) Στην εκδήλωση δεν συμμετείχαν εκπρόσωποι κανενός κόμματος, είτε της Ελλάδας είτε της Αλβανίας. Ας μην γράφουν κάποιοι φανταστικές ειδήσεις για να έχουν περισσότερες αναγνώσεις.
2ον) Καθ' όλη την διάρκεια της εκδήλωσης ήταν αναρτημένες στους ιστούς πίσω από το Μνημείο του Εξαίρετου Οπλαρχηγού της Ηπείρου Θύμιου Λιώλη τρεις σημαίες: της Ελλάδας, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Αλβανίας. Ο ισχυρισμός ότι η αλβανική σημαία κατέβηκε είναι ανυπόστατος και αυτό αποδεικνύεται από τις φωτογραφίες που παραθέτουμε. Ο αλβανός λιβελογράφος φρόντισε να παρερμηνεύσει μία φωτογραφία όπου η αλβανική σημαία έτυχε να καλύπτεται εκείνη τη στιγμή στον φακό από μία ελληνική που κρατούσε ένας από τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση.
το Αλβανικό δημοσίευμα |
και η πραγματικότητα |
3ον) Ο κ. Ευάγγελος Παπαχρήστος είναι από τα ελάχιστα δημόσια πρόσωπα εντός του Βορειοηπειρωτικού χώρου που εκφράζεται ανοικτά και με παρρησία για τα δικαιώματα του Ελληνισμού που παραμένει στα πάτρια εδάφη. Με το να αναπαράγεται ακόμα και σήμερα ο χαρακτηρισμός του ως "τρομοκράτη", αποδεικνύεται για άλλη μία φορά το πως εννοούν οι αλβανοί την ειρηνική διεκδίκηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τα οποία είναι κατοχυρωμένα από τους διεθνείς οργανισμούς και το ίδιο το αλβανικό κράτος.
4ον) Η δασκάλα κυρία Μαρίνα Καϊση έχει βγει εδώ και χρόνια στη σύνταξη. Συνεπώς είναι γελοίο να ισχυρίζεται οποιοσδήποτε ότι ανάγκασε μαθητές να πάνε στην εκδήλωση.
Αντίθετα μαθητές από τα χωριά Κρανιά, Φοινίκη και Μεσοπόταμος ήταν που συνέβαλλαν αποφασιστικά ώστε να πραγματοποιηθεί αυτή η εκδήλωση, ενημερώνοντας τους μεγαλύτερους και συμμετείχαν με ψυχή σε αυτή την συγκέντρωση τιμής στην μνήμη των προγόνων τους που αγωνίστηκαν για τα δίκαια τους και αποτελούν παράδειγμα για τις επόμενες γενεές. Η κυρία Καϊση από την πλευρά της απήγγειλε από την καρδιά της ένα συγκινητικό ποίημα που έγραψε η ίδια για την Βόρειο Ήπειρο και την ανάγκη να ξαναζωντανέψει ο τόπος.
Αντίθετα μαθητές από τα χωριά Κρανιά, Φοινίκη και Μεσοπόταμος ήταν που συνέβαλλαν αποφασιστικά ώστε να πραγματοποιηθεί αυτή η εκδήλωση, ενημερώνοντας τους μεγαλύτερους και συμμετείχαν με ψυχή σε αυτή την συγκέντρωση τιμής στην μνήμη των προγόνων τους που αγωνίστηκαν για τα δίκαια τους και αποτελούν παράδειγμα για τις επόμενες γενεές. Η κυρία Καϊση από την πλευρά της απήγγειλε από την καρδιά της ένα συγκινητικό ποίημα που έγραψε η ίδια για την Βόρειο Ήπειρο και την ανάγκη να ξαναζωντανέψει ο τόπος.
και 5ον) Ούτε την ημέρα έγραψαν σωστά (η εκδήλωση έγινε το Σάββατο και όχι την Κυριακή), αλλά ούτε και τα ονόματα του ΠΑΣΥΒΑ και του ΕΣΒΗ 1914. Όσο για τους Έλληνες "παραστρατιωτικούς εξτρεμιστές", προφανώς γελάει και ο ίδιος που το έγραψε.
Διαβάστε την ανάρτηση -που προηγήθηκε:
Εκδηλώσεις ΜΕΣΑ στην ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ για την 103η επέτειο Αυτονομίας της Β.Ηπείρου. Εκδήλωση και στο ακριτικό Δελβινάκι. Πλούσιο ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.