" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 13 Μαΐου 2017

13 Mαϊου. Όταν κάποιοι αγιορείτες εκτελέστηκαν.. Τιμή Αγίου- μίμησις Αγίου.

Διαβάστε όσα περιγράφονται από την εκκλησιαστική μας ιστορία, από το Αγιολόγιο της Ορθοδοξίας μας.

Μην μας πείτε ότι δεν είναι τόσο πανομοιότυπα με όσα συμβαίνουν σήμερα και πάλι στο Άγιο Όρος, όπου λύκοι ενδεδυμένοι με ράσα, απειλούν, εκβιάζουν  και εκδιώκουν από τα κελιά όσους αγιορείτες αρνούνται να μνημονεύσουν τον αιρετικό Πατριάρχη.. 
(δείτε την ετικέτα μας "Διώξεις Αγιοριτών", ή κάντε κλικ εδώ)

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Τιμή Αγίου- μίμησις Αγίου.  

13 Μαΐου.
Τιμούμε την μνήμη των Ιβηριτών οσιομαρτύρων που μαρτύρησαν επί πατριάρχου Βέκκου.



Ο αυτοκράτορας Μιχαήλ Η΄ Παλαιολόγος, για να αποφύγει νέα εκστρατεία των σταυροφόρων εναντίον του Βυζαντίου, θέλησε να εξασφαλίσει την φιλία του Πάπα.

Σύμμαχο στην προσπάθειά του είχε τον λατινόφρονα πατριάρχη Ιωάννη Βέκκο, αφού περιόρισε τον ανθενωτικό πατριάρχη Ιωσήφ ο οποίος και εμπόδιζε τα σχέδιά του.

Για να εδραιωθεί η ένωση, εξόρισε, φυλάκισε και βασάνισε με πολλούς τρόπους τους ορθοδόξους ανθενωτικούς.
Πίεζε προς πάσα κατεύθυνση ώστε να πραγματοποιηθεί η πολυπόθητος ένωση, με τίμημα φυσικά την ορθοδοξία.
Κυρίως, όμως, πίεζε τους μοναχούς του Αγίου Όρους να δεχθούν την μνημόμευση του πάπα στη Θεία Λειτουργία.


Αυτοί,έστειλαν στον αυτοκράτορα ένα ομολογιακό κείμενο,όπου επεξηγούσαν γατί επιβάλλεται η εκκλησιαστική απομάκρυνση απ'τους αιρετικούς,στηριζόμενοι πάνω στα λόγια των πατέρων της εκκλησίας.
Μεταξύ των άλλων έγραφαν
Ο γαρ αιρετικόν δεχόμενος,τοις αυτού υπόκειται εγκλήμασι”, 
“Ο ακοινωνήτοις κοινωνών,ακοινώνητος εστιν,ως συγχέων τον Κανόνα της εκκλησίας”. 



Ο αυτοκράτορας,βλέποντας την θέση τους,έστειλε στον Άθωνα απεσταλμένους του πατριάρχου, ώστε να γίνει συλλείτουργο με τους αγιορείτες και να μνημονευθεί ο πατριάρχης Βέκκος, γεγονός το οποίο θα αποδείκνυε την ταυτόχρονη αποδοχή των λατινικών αποκλίσεων του πατριάρχου.

Υπήρξαν κάποιοι που συλλειτούργησαν από φόβο (ι.μ.Μεγ.Λαύρας,ι.μ. Ξηροποτάμου).
Στις ιερές μονές Ιβήρων, Βατοπεδίου, Ζωγράφου και στις Καρυές ομολόγησαν πίστη και θανατώθηκαν 74 μοναχοί.


Η πρό συνοδικής κρίσεως αποτείχιση την αγιορειτών οσιομαρτύρων, επιβεβαιώνει την σωστή τοποθέτηση των σημερινών, ελαχίστων, αγιορειτών που εκδιώχθησαν για το ορθόδοξο φρόνημά τους, αυτές τις μέρες απ'το άγιο Όρος.
Ζητούμε και απ'τους υπόλοιπους να παραμείνουν φύλακες της πίστης μας, τιμώντας τους Ιβηρίτες πατέρες που εορτάζουμε σήμερα, τους Βατοπεδινούς τους Ζωγραφίτες και τους Καρυώτες .
Ας αποκτήσουμε την ανδρεία, το αδούλωτο φρόνημά τους όπως και την κάθετη και απόλυτη θέση τους ως προς την μη εκκλησιαστική κοινωνία ,όπλα στον σημερινό αγώνα κατά της αίρεσης του οικουμενισμού.

Ορθοδοξία”

5 σχόλια:

Kyriakos Varveris είπε...


Όπως είχε πει παλαιότερα ο Βαρθολομαίος :

"Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού."

Έτσι λοιπόν σύμφωνα με τον Βαρθολομαίο και με όσους έχουν άμεση ή έμμεση εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του, οι Άγιοι Πατέρες που ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΚΥΨΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΑΝ τον ΒΕΚΟ ήταν κι αυτοί θύματα του αρχεκάκου όφεως καθώς δεν είχαν αγάπη μέσα τους και συνέχισαν το σχίσμα.

Αυτή είναι μια από τις ύβρεις κατά του Αγίου Πνεύματος που έχει ξεστομίσει ο Βαρθολομαίος.

Όσο πιο μακριά λοιπόν είμαστε από τον Βαρθολομαίο και τους έχοντες άμεση ή έμμεση εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του, τόσο πιο πολύ ασφαλίζουμε την ψυχή μας από την αίρεση.

Ανώνυμος είπε...

Ως γνωστόν, επί Βέκκου είχε προηγηθεί η ένωση με τους Λατίνους (Λυών 1274 μ.Χ). Δηλαδή καμιά σχέση με το σήμερα...

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Η ψευδοΣύνοδος της Κρήτης αποδέχθηκε μυστήρια στους αιρετικούς (πχ αποδέχεται γάμους μεταξύ ετεροδόξων, άρα αναγνωρίζει έγκυρο βάπτισμα στους αιρετικούς, άρα και ιεροσύνη στους αιρετικούς ου τέλεσαν το "βάπτισμα")..

Αποδέχθηκε ότι υπάρχουν και άλλες "εκκλησίες" (θυμηθείτε το αρχικό κείμενο και πόση συζήτηση έγινε για να τροποποιηθεί, κι όμως οι οικουμενιστές επέμεναν).

Η παρουσία αιρετικών μέσα στις εκκλησίες μας, κατά τη διάρκεια ακολουθιών έγινε θεσμός πλέον.
Όσοι αρνούνται να μνημονεύσουν τον αιρετικό Βαρθολομαίο διώκονται, τους πετάνε έξω από τα κελιά τους, ούτε τα πράγματα τους δεν τους αφήνουν να πάρουν, τους κατάσχουν κελιά και οχήματα..

Εσείς λοιπόν δεν βρίσκετε καμία ομοιότητα. Πρέπει να αρχίσουν πρώτα οι αποκεφαλισμοί, και να αρχίσουν να παραδίδονται στην πυρά οι ευλαβείς πατέρες..

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟΙ ΕΥΛΑΒΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ Ν ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΟΛΥΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΜΥΑΛΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΘΑ ΙΣΧΥΡΙΖΩΝΤΑΙ " ΟΤΙ ΤΑ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘΑΝΕ"

Ανώνυμος είπε...

Κι όμως οι Οικουμενιστες υποκριτικα εορτάζουν αυτους τους Πατερες, τους ηρωες, τις πρεσβείες τους να έχουμε...
Είναι η "Εκκλησια" της Ν.Τ.Π., φαινομενικα τα εχει ολα, αλλα δεν εχει Ορθοδοξια, αντιθετα εχει εντεχνα καλλυμενο (για τους ακατηχητους, που δεν εχουν πολλα πολλα με την Εκκλησια) το χειροτερο δηλητηριο
Η Ν.Τ.Π τα εχει ολα, ωστε να μην αναζητηθουν αλλου τα αληθινα...κι "Εκκλησια" κι "επαναστατες" κι "αντιμνημονιακους" κι "αντιΟικουμενιστες" κι απ΄ολα

Σταύρος

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.