Συνάδελφος μας κοινοποίησε την "αντίδραση" της αδελφότητας "Ο Σωτήρ",
μέσα από το επίσημο έντυπο τους, εδώ:
στην μήνυση που ασκήθηκε σε θεολόγο (μητέρας τεσσάρων παιδιών, που διδάσκει Θρησκευτικά σε Λύκειο της Ξάνθης, όπως διαβάζουμε εδώ), από "τὸ Ἑλληνικὸ Παρατηρητήριο τῶν Συμφωνιῶν τοῦ Ἑλσίνκι" την "Πολύχρωμη Πολυπολιτισμικὴ Ὀμπρέλα Ξάνθης" και το "Φεστιβὰλ Ὑπερηφάνειας Ἀθήνας Athens Pride»",
επειδή μοίρασε στους μαθητές το παρακάτω έντυπο, που εξηγεί την θέση της ορθόδοξης εκκλησίας για την ομοφυλοφιλία:
Φυσικά υπάρχουν και πιο "αντιδραστικοί" χριστιανοί:
Δεν πρόκειται πχ να διαβάσετε καμιά "αντίδραση" (εκεί καταντήσαμε, να θεωρείτε αντίδραση ένα κείμενο), άλλων αδελφοτήτων όπως πχ της ΖΩΗΣ.
Αυτοί τα έχουν βρει με την κοσμική εξουσία και τη δεσποτοκρατία εδώ και πολλές δεκαετίες.
Είναι ο "κυριλέ" χριστιανός, ο ευκατάστατος, που μένει στην καλή συνοικία, με την καλή θέση,
που φυσικά στέλνει τα παιδιά του στο ιδιωτικό σχολείο τους (της αδελφότητας ή της μητρόπολης),
οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχεί για τα όσα συμβαίνουν έξω από την "θερμοκοιτίδα".
που φυσικά στέλνει τα παιδιά του στο ιδιωτικό σχολείο τους (της αδελφότητας ή της μητρόπολης),
οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχεί για τα όσα συμβαίνουν έξω από την "θερμοκοιτίδα".
Κάναμε πέρσι μια ανασκόπηση για τις μέχρι τώρα "αντιδράσεις" (πραγματικές και "εικονικές") στο gay pride στην Θεσσαλονίκη (δείτε τες εδώ)
Σε λίγες βδομάδες είναι το επόμενο. Ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη του.
Ακολουθεί η απάντηση που έστειλε στον συνάδελφο, μέλος της ομάδος μας :
"Ν.,
η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση λένε
αλλά πήγα πρόπερσι στον π.*****. ******., τον υπεύθυνο του Σωτήρα να του προτείνω τρόπους αντίδρασης στο gay pride και όπως πήγα έτσι και έφυγα ..
Και υπάρχει ένα ακόμη σοβαρότερο θέμα:
αλλά πήγα πρόπερσι στον π.*****. ******., τον υπεύθυνο του Σωτήρα να του προτείνω τρόπους αντίδρασης στο gay pride και όπως πήγα έτσι και έφυγα ..
Και υπάρχει ένα ακόμη σοβαρότερο θέμα:
η δίωξη αντιοικουμενιστών ιερέων από τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο.
Μέχρι χθες ο Σωτήρας ήταν συνεργάτης του π.Θεοδώρου Ζήση και τώρα "κάνουν την πάπια".
Και όχι μόνον δεν τοποθετήθηκαν αλλά και έκαναν κοινή εκδήλωση -στήριξης έμμεσα του Άνθιμου- με πρόσχημα τα θρησκευτικά.
Μην δουλευόμαστε λοιπόν ότι τάχα αντιδράνε.
Και όχι μόνον δεν τοποθετήθηκαν αλλά και έκαναν κοινή εκδήλωση -στήριξης έμμεσα του Άνθιμου- με πρόσχημα τα θρησκευτικά.
Μην δουλευόμαστε λοιπόν ότι τάχα αντιδράνε.
Οι αντιδράσεις δεν γίνονται εκ των υστέρων στα δικαστήρια.
Όταν ο εχθρός έχει καταλάβει την πόλη και κάνει παρέλαση και εσύ κλειδώνεσαι μέσα τότε είσαι αξιολύπητος, άξιος της μοίρας σου.
Ελεεινοί άνθρωποι, που αντί να πιστεύσουν -εμπιστευθούν- τον Θεό, εμπιστεύονται την κοσμική εξουσία του δεσπότη τους.
Αυτή είναι δυστυχώς η τραγική αλήθεια."
Ελεεινοί άνθρωποι, που αντί να πιστεύσουν -εμπιστευθούν- τον Θεό, εμπιστεύονται την κοσμική εξουσία του δεσπότη τους.
Αυτή είναι δυστυχώς η τραγική αλήθεια."
ΥΓ.
Θυμίζουμε:
Κάποια στιγμή οφείλουν και οι "χριστιανοί" να ζητάνε συγνώμη.
Ειδικά όταν με τα κόμπλεξ τους να παριστάνουν τον "καλό χριστιανό", ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ την πατρίδα τους.
Ειδικά όταν με τα κόμπλεξ τους να παριστάνουν τον "καλό χριστιανό", ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ την πατρίδα τους.
Είναι τεράστια ευθύνη να έχεις δεκάδες ή εκατοντάδες νέους να
παρακολουθούν σαν "φυτά" τις ομιλίες σου αλλά να μην τολμάς να τους βγάλεις στον δρόμο του αγώνα.
παρακολουθούν σαν "φυτά" τις ομιλίες σου αλλά να μην τολμάς να τους βγάλεις στον δρόμο του αγώνα.
Καλύτερα να καταπιέζονται κάνοντας "την ευχή".. για να μην σου "φύγουν"..
Οι παλιές εποχές με τον π.Αυγουστίνο, τον π.Σεβαστιανό και τις δυναμικές αντιδράσεις, μοιάζουν τόσο ξένες στο νέο "πρότυπο" του "μαστουρωμένου" χριστιανού που καλλιεργούν.
Τέλος, πρέπει να ομολογήσουμε ότι σε επίπεδο ηθικής και αξιών, ο Σωτήρας κρατάει ακόμη αρχές. Σε αντίθεση με κάτι αρχιμανδριτάδες μητροπόλεων (ενορίες) και μητροπολίτες που διοργανώνουν και διαφημίζουν (πχ εδώ) τις μεικτές εκδρομές της νεολαίας τους :
Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
Ακολουθεί το κείμενο από το περιοδικό "Ο Σωτήρ" ( η επισήμανση στο τέλος δική μας):
Μήνυση γιὰ διανομὴ φυλλαδίου μὲ ὁμοφοβικὸ περιεχόμενο κατατέθηκε σὲ βάρος Θεολόγου ποὺ διδάσκει σὲ Σχολεῖο Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης τῆς Ξάνθης. Στὸ φυλλάδιο ἡ ὁμοφυλοφιλία παρουσιάζεται ὡς ἀσθένεια καὶ διαταραχή.
Ἡ μήνυση ἔχει κατατεθεῖ στὸ Τμῆμα Ἀντιμετώπισης Ρατσιστικῆς Βίας τῆς ΕΛΑΣ καὶ ἔχει διαβιβασθεῖ ἁρμοδίως στὶς διωκτικὲς ἀρχὲς τῆς Ξάνθης, προκειμένου νὰ ἐνεργήσουν. Τὴν ἔχουν καταθέσει τὸ Ἑλληνικὸ Παρατηρητήριο τῶν Συμφωνιῶν τοῦ Ἑλσίνκι, τὸ Τμῆμα Σεξουαλικοῦ Προσανατολισμοῦ καὶ Ταυτότητας Φύλου τοῦ Ἑλληνικοῦ Παρατηρητηρίου τῶν Συμφωνιῶν τοῦ Ἑλσίνκι, ἡ Πολύχρωμη Πολυπολιτισμικὴ Ὀμπρέλα Ξάνθης καὶ τὸ Φεστιβὰλ Ὑπερηφάνειας Ἀθήνας Athens Pride» («Enikos.gr» 25-4-2017).
Ἰδοὺ ἡ νέα δικτατορία!
Θυμίζει στὴ χειρότερη ἔκδοσή τους τὰ λόγια ἀειμνήστου πολιτικοῦ ἀνδρὸς ποὺ ἔλεγε στοὺς πολιτικούς του ἀντιπάλους: «Δὲν δικαιοῦσθε διὰ νὰ ὁμιλεῖτε»! Καὶ λέμε στὴ χειρότερη ἔκδοσή τους, διότι τώρα δὲν ἀρκοῦνται οἱ νέοι δικτατορίσκοι σὲ λεκτικοὺς ἀφορισμούς, ἀλλὰ ἀπειλοῦν μὲ μηνύσεις καὶ δικαστήρια.
Καὶ ποιὸ εἶναι τὸ ἔγκλημα τοῦ Θεολόγου, ὥστε νὰ τὸν ὁδηγοῦν στὸ Δικαστήριο; Εἶναι τὸ ὅτι εἶπε τὰ αὐτονόητα· ὅτι δηλαδὴ «ἡ Ὀρθόδοξη πίστη βλέπει τὸν ὁμοφυλοφιλικὸ προσανατολισμὸ ὡς διαταραχὴ καὶ ἀσθένεια, θεωρεῖ τὶς ὁμοφυλοφιλικὲς πράξεις ἁμαρτωλές».
Προτρέπει σὲ βία κατὰ τῶν ὁμοφυλόφιλων; Κάθε ἄλλο! Τί γράφει;
«Ἡ Ὀρθόδοξη πίστη βέβαια μᾶς προσανατολίζει στὸ νὰ ἀπορρίπτουμε κάθε ρατσιστικὴ συμπεριφορὰ ἐναντίον αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων. Στηλιτεύουμε τὴν ἁμαρτία καὶ ὄχι τὸν ἁμαρτωλό... Ἄλλωστε ἂς μὴν ξεχνᾶμε ὅτι μὲ τὸ νὰ εἶμαι ἑτεροφυλόφιλος δὲν μὲ κάνει ἀναμάρτητο, οὔτε αὐτόματα "καλὸ χριστιανό". Ὁ καλὸς Θεὸς περιμένει ἀπ᾿ ὅλους μας τὴν μετάνοιά μας».
Λόγια ἄξια ἐπαίνου γιὰ τὴ νηφαλιότητά τους, τὸ πνεῦμα ἀγάπης καὶ συμπάθειας ποὺ τὰ διατρέχει καὶ τὴν προτροπὴ γιὰ μετάνοια ὅλων μας, ἀφοῦ ὅλοι ἁμαρτωλοὶ εἴμαστε. Ὁ Θεολόγος θὰ ἔπρεπε νὰ ἐπαινεθεῖ. Ἀντὶ γι᾿ αὐτὸ ὁδηγεῖται στὰ Δικαστήρια.
Τέτοια φρικτὴ λογοκρισία θὰ τὴν ζήλευαν καὶ ὁ Ροβεσπιέρος καὶ ὁ Στάλιν καὶ ὁ Ἐμβὲρ Χότζα στὶς πιὸ μαῦρες ἡμέρες τῆς ἱστορίας!
Κι ὅμως τέτοια λογοκρισία ἔχει ἐπιβληθεῖ σὲ περίοδο δημοκρατίας στὴν πιὸ ἐλεύθερη χώρα τοῦ κόσμου. Καὶ οἱ πάλαι ποτὲ πολέμιοι τῆς δικτατορικῆς λογοκρισίας σιωποῦν καὶ αὐτολογοκρίνονται, ἐπιβάλλουν οἱ ἴδιοι λογοκρισία στὰ λόγια τους, ἀπὸ φόβο μήπως προκαλέσουν τὴν ἐπιθετικότητα τῶν ὑποστηρικτῶν τῆς διαστροφῆς.
Θὰ σιωπήσουν καὶ οἱ συνδικαλιστικοὶ φορεῖς τῶν ἐκπαιδευτικῶν; Καὶ ἡ Πανελλήνια Ἕνωση Θεολόγων; Καὶ οἱ Σύλλογοι τῶν γονέων; Καὶ οἱ Ποιμένες τῆς Ἐκκλησίας; Καὶ ἡ Ἱερὰ Σύνοδος;
Ἐμεῖς παρακαλοῦμε τὸν ἀγωνιστὴ Θεολόγο νὰ μᾶς καλέσει μάρτυρες ὑπερασπίσεώς του σὲ τυχὸν δίκη εἰς βάρος του. Αὐτὸ θὰ εἶναι ὕψιστη τιμὴ γιὰ μᾶς!
14 σχόλια:
Αυτοί είναι το αυριανό πιστό ποίμνιο των αντίχριστων οικουμενιστών. Πολλές οργανώσεις(αν όχι όλλες)έχουν προτεσταντικό χαρακτήρα. Γι'αυτό και δεν υπάρχει η αναμεταξύ τους αγάπη και συνεργασία. "Ζυμώνονται" και "πλάθονται" χαρακτήρες με τα προτεσταντικά πρότυπα, εξ'ου και τα τραγουδάκια τα γεμάτα από ασέβεια και ρατσισμό. "Τρι α λαλο λαλαλα τι καλά παιδάκια που είμαστε εμείς και μας ευλογεί ο Χριστούλης, μόνο τα καλα παιδάκια τα ευλογεί ,ΟΧΙΙΙ τα άλλα τα παιδιά που δεν ανήκουν σε καμία οργάνωση. Σε ευχαριστούμε καλε μας Θεούλη που μας έχεις μακρυά από την κακία και τους αμαρτωλούς και ευλογείς την ομάδα μας π.χ ΣΩΤΗΡ,ΖΩΗ,ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΗ και ένα σωρό άλλες..."Δηλαδή έλεος!!!!! Τέτοιες ασέβειες ούτε ο Φαρισαίος της περικοπής δεν τολμούσε να ξεστομίσει. Έχω ακούσει ότι "δεν επιτρέπεται" να παντρευτεί κάποιος,κάποια από άλλη οργάνωση. Μου το έχει πει κάποιος απ' τον "ΣΩΤΗΡΑ,"(όταν τον ρώτησα γιατί δεν παντρέυεσαι την ...τάδε....)ΑΙΣΧΟΣ!!!Έχουν γεμίσει την Εκκλησία του Χριστού με κόμματα, οργανώσεις και κλειστές κοινωνίες.Άλλο ένα γνώρισμα του Προτεσταντισμού.
Ὅταν ἕνα κείμενο εἶναι γραμμένο μὲ τόση προκατάληψη καὶ ἐμπάθεια, τί σχολιασμὸ νὰ κάνει κανείς;
Δεν νομίζω να σε υποχρέωσαν να σχολιάσεις.
Μου θυμίζεις έναν συμμαθητή μου.
Είχαμε διαφωνία με την μαρξίστρια φιλόλογο, αν η επανάσταση του 1821 ήταν ταξική. (Βλέπεις τότε οι χριστιανοί ομολογούσαμε μέσα στην τάξη, δεν φοβόμασταν αν μας κατεβάσει τον βαθμό).
Βγαίνω εγώ και κατακεραυνώνω με όσα είχα διαβάσει και εξηγώ σε τι πίστευαν οι αγωνιστές του 21.
Βγαίνει μετά ένας αριστερός συμμαθητής μου, έτρεμε,
είπε ότι έχει πάρα πολλά να πει αλλά είναι τόσα πολλά που δεν ξέρει από που να αρχίσει και πως η επανάσταση ήταν ταξική και δεν υπάρχει αμφιβολία. Φυσικά αυτόν τον ευχαρίστησε η καθηγήτρια!
Έτσι και συ. Τι να πρωτοσχολιάσω σε ένα τέτοιο εμπαθές κείμενο. Ας μην σχολιάσω!
Βλακώδες, εμπαθέστατο, άδικο και φαιδρό το πρώτο σχόλιο.
Κάθε άλλο παρά τεκμηριώνει με στοιχεία αυτά που ισχυρίζεται ο συντάκτης του.
"τα τραγουδάκια τα γεμάτα από ασέβεια και ρατσισμό"
"Έχω ακούσει ότι "δεν επιτρέπεται" να παντρευτεί κάποιος,κάποια από άλλη οργάνωση. "
Ούτε τραγούδια γεμάτα ασέβεια και "ρατσισμό"(!) υπάρχουν (προς ποιους η ασέβεια; και ο "ρατσισμός";;;!)
Ούτε "απαγορεύουν" να παντρευτείς από άλλη οργάνωση. Υπάρχουν -μεμονωμένες μεν- αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που παντρεύτηκαν από διαφορετικές αδελφότητες.
Οι αδελφότητες προέκυψαν εξαιτίας του τέλματος στο οποίο βρέθηκε η Ορθόδοξη εκκλησίας και της συνειδητής επιλογής των δεσποτάδων να μην αλλάξουν το "status quo" αφού μια χαρά διασφάλιζε την καλοπέραση τους.
Εκ των υστέρων παρατηρούμε ότι αυτό το κενό προέκυψε μετά το σχίσμα με το ημερολόγιο. Προφανώς τότε οι πιο ευλαβείς πιστοί πήγαν με το παλαιό ημερολόγιο, διώχθηκαν και οι πολλοί, οι υπόλοιποι, απλά ήταν αδιάφοροι.
Δεν είναι τυχαίο που στα χρόνια του π.Αυγουστίνου όταν ήταν ιεροκήρυκας ή αρχιμανδρίτης, δεν μπορούσε να βρεί ευλαβείς ιερείς να μιλήσουν στο λαό και ότι εκδιωκόταν από παντού από τους δεσποτάδες (που είχαν τον λαό μόνον για να τους δίνει "παράδες").
Οπότε οι πιστοί έκαναν αδελφότητες για να καλύψουν το κενό.
Σήμερα αν και φαινομενικά οι μητροπόλεις εμφανίζονται να κάνουν έργο, η κατάσταση είναι τραγικότερη: Η εκκλησία έχει μετατραπεί σε "φιλανθρωπική" οργάνωση και σε κοσμική εξουσία ενώ η αίρεση του οικουμενισμού ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ επίσημα χωρίς σχεδόν κανείς να αντιδρά.
Και αντί οι αδελφότητες να καλύψουν το κενό, προσκολλούνται ακόμη περισσότερο στην δεσποτική εξουσία και αναπόφευκτα στους οικουμενιστές.
Εἶχα γράψει: "Ὅταν ἕνα κείμενο εἶναι γραμμένο μὲ τόση προκατάληψη καὶ ἐμπάθεια, τί σχολιασμὸ νὰ κάνει κανείς;"
Ὁ σχολιασμὸς ὅμως ποὺ ἀκολούθησε ἀπὸ τὴν ἴδια τὴν ὁμάδα τοῦ Ἱστολογίου μὲ ἔβαλε σὲ δεύτερες σκέψεις, τὶς ὁποῖες καὶ καταθέτω, ἐλπίζοντας σὲ κάποια ἀναθεώρηση ἀπόψεων τῶν συντακτῶν τοῦ Ἱστολογίου.
Γράφετε:
"Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ."
Ἐπιτρέπονται ὅμως ὅταν συκοφαντοῦν μὲ ἀπίστευτη χυδαιότητα ὁλόκληρες Ὀρθόδοξες Ἀδελφότητες;
Καὶ ἀφοῦ τὸ Ἱστολόγιο συντάσσεται ἀπὸ "Ομάδα Εκπαιδευτικών" ποὺ θέλει νὰ ὀνομάζεται "Ο Παιδαγωγός", δὲν θὰ ἔπρεπε τὰ δικά σας τουλάχιστον κείμενα (ἂν παραβλέψουμε αὐτὰ τῶν ἀνώνυμων ὑβριστῶν) νὰ τηροῦν στοιχειώδεις κανόνες ἀλήθειας; Γιατί μὲ τόση εὐκολία διασύρετε π.χ. τὴν Ἀδελφότητα "Ο ΣΩΤΗΡ"; Τί τὸ ἐπιλήψημο ἔχει τὸ σχόλιό της γιὰ τὴ δίωξη τοῦ Θεολόγου; Καὶ γιατί δὲν τὸ δημοσιεύετε, παρὰ ἁπλῶς παραθέτετε τὸν σύνδεσμο;
Γιατί δὲν παραθέσατε τὸ τέλος τουλάχιστον τοῦ σχολίου;
Αὐτό: "Κι ὅμως τέτοια λογοκρισία ἔχει ἐπιβληθεῖ σὲ περίοδο δημοκρατίας στὴν πιὸ ἐλεύθερη χώρα τοῦ κόσμου. Καὶ οἱ πάλαι ποτὲ πολέμιοι τῆς δικτατορικῆς λογοκρισίας σιωποῦν καὶ αὐτολογοκρίνονται, ἐπιβάλλουν οἱ ἴδιοι λογοκρισία στὰ λόγια τους, ἀπὸ φόβο μήπως προκαλέσουν τὴν ἐπιθετικότητα τῶν ὑποστηρικτῶν τῆς διαστροφῆς.
Θὰ σιωπήσουν καὶ οἱ συνδικαλιστικοὶ φορεῖς τῶν ἐκπαιδευτικῶν; Καὶ ἡ Πανελλήνια Ἕνωση Θεολόγων; Καὶ οἱ Σύλλογοι τῶν γονέων; Καὶ οἱ Ποιμένες τῆς Ἐκκλησίας; Καὶ ἡ Ἱερὰ Σύνοδος;
Ἐμεῖς παρακαλοῦμε τὸν ἀγωνιστὴ Θεολόγο νὰ μᾶς καλέσει μάρτυρες ὑπερασπίσεώς του σὲ τυχὸν δίκη εἰς βάρος του. Αὐτὸ θὰ εἶναι ὕψιστη τιμὴ γιὰ μᾶς!"
Ἂς μείνουμε μόνο στὶς τελευταῖες φράσεις. Καλλιεργοῦν αὐτὲς "Το νέο "πρότυπο" του "μαστουρωμένου" χριστιανού", ὅπως λέτε;
Πῶς μπορεῖτε καὶ γράφετε τέτοιες συκοφαντικὲς καὶ ὑβριστικὲς φράσεις;
Τέτοια ἐκπαίδευση, τέτοια παιδαγωγικὴ θὰ καλλιεργήσετε στὰ σχολεῖα ποὺ ὑπηρετεῖτε;
Ἀφήνω τὸ σχόλιό σας γιὰ τὴ γένεση τῶν Ἀδελφοτήτων, ποὺ εἶναι παντελῶς ἀνιστόρητο. Δὲν διαβάζετε τουλάχιστον τὴ μελέτη τοῦ καθηγητοῦ Δημ. Τσάμη: "Οι ορθόδοξες αδελφότητες (3ος - 20ός αι.)", πρὶν γράψετε αὐτὸ τὸ σχόλιο;
Ἀφοῦ, ὅπως λέτε, εἶστε "Εκπαιδευτικοί για μια παιδεία με ιδανικά", γιατί δὲν βάζετε τὴν ἀλήθεια πρῶτο ἰδανικὸ τῆς παιδείας ποὺ ὑπηρετεῖτε; Εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπηρετοῦμε "παιδεία με ιδανικά" ὑβρίζοντας, διασύροντας καὶ συκοφαντώντας;.
Γράφετε στὸ σχόλιο: "Υπάρχουν -μεμονωμένες μεν- αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που παντρεύτηκαν από διαφορετικές αδελφότητες". Κι εγὼ σᾶς βεβαιώνω πὼς μεμονωμένες εἶναι οἱ περιπτώσεις γάμου στὸν πνευματικὸ χῶρο τῆς ἴδιας Ἀδελφότητας. Στὸ γάμο εἶναι οἱ πάντες ἐλεύθεροι νὰ ἐπιλέξουν. Οἱ πνευματικοὶ τὸ μόνο ποὺ συνιστοῦν εἶναι νὰ γίνει γάμος μέσα στὴν Ἐκκλησία, μὲ πρόσωπο ποὺ μετέχει συνειδητὰ στὴ ζωή της.
Πῶς μπορεῖτε νὰ ἔχετε τόση ἐμπάθεια καὶ προκατάληψη;
Δὲν σᾶς ἐλέγχει ἡ συνείδησή σας;
Κύριε/α sta
1) Αλάθητοι δεν είμαστε. Αποτελούμε χώρο συζήτησης, προβληματισμού (και αγώνα).
2) Αποφεύγουμε να διαγράφουμε σχόλια.
Ακόμη και ένα υπερβολικό ή τελείως αντίθετο σχόλιο, αποτελεί λόγο προβληματισμού. Σε τελική ανάλυση, αν είναι άδικο, εκθέτει τον συγγραφέα του. Είναι εξίσου ανώνυμος, όσο είστε και εσείς.
3) Σχολιάσαμε 2 παραμέτρους από αυτά που ανέφερε ο 1ος σχολιαστής.
Δεν βρήκαμε τίποτε κακό στα τραγούδια που τραγουδάνε στον Σωτήρα, ούτε στον τρόπο που παντρεύονται. Το ποιον θα επιλέξει ο καθένας να παντρευτεί, το αποφασίζει ο ίδιος και φέρει ευθύνη, όποια κι αν είναι η γραμμή της αδελφότητας. Πάντως ότι επιδιώκεται να παντρεύονται μέλη της μεταξύ τους, είναι κάτι που συμβαίνει, ίσως και λογικό είναι να συμβαίνει αφού αλληλογνωρίζονται. Συνεπώς τοποθετηθήκαμε, με όσα ξέρουμε και όπως νομίζουμε.
4) Στείλαμε εμαιλ και στο xfd@xfd.gr και στο adosotir@otenet.gr γνωστοποιώντας τους την ανάρτηση μας και προτείνοντας τους αν επιθυμούν να σχολιάσουν.
5) το ίδιο είχαμε κάνει και στο παλαιότερο άρθρο τους "ο Χριστός πρόσφυγας". Κατ εμάς εξυπηρετεί την νεοταξική προπαγάνδα υπέρ της λαθροεισβολής. Και τότε παρά τα εμαιλ μας ΔΕΝ σχολίασαν.
Από που κι ως που ήταν ο Χριστός "πρόσφυγας"; Υπήκοος στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία δεν ήταν; Άλλαζε χώρα λόγω πολέμου; Πόλεις άλλαζε. Αυτός που αλλάζει πόλεις δεν λέγεται "πρόσφυγας". Οι ισλαμιστές που γέμισαν την Ευρώπη ΔΕΝ είναι πρόσφυγες. Έρχονται από την Τουρκία όπου ΔΕΝ υπάρχει πόλεμος και δεν κινδυνεύει η ζωή τους. Αν θέλετε να μαζέψετε ρούχα κ τρόφιμα για να παραστήσετε τους καλούς χριστιανούς, δεν μπορείτε να μας απαγορεύσετε να σκεφτόμαστε. Αν δεν βλέπετε τον κίνδυνο ισλαμοποίησης της Ευρώπης, δεν θα κλείσουμε το στόμα μας. Τώρα, μετά τα τρομοκρατικά χτυπήματα, τον βλέπετε; Ξαναμαζέψτε τρόφιμα λοιπόν. Πάρτε τους στα σπίτια σας, να τους κάνετε χριστιανούς (όπως παραμυθιάζονται αρκετοί "βλαμμένοι"). Δεν είναι δυνατόν να είστε ηλίθιοι μπροστά σε όσα συμβαίνουν.
6) Όταν σε μια ανάρτηση παραθέτεις ενεργό σύνδεσμο, δίνεις την δυνατότητα στον αναγνώστη να το διαβάσει.
Παρόλα αυτά θα το προσθέσουμε σε λίγο και στο τέλος της ανάρτησης μας.
Και στην παλαιότερη ανάρτηση μας, ενεργό σύνδεσμο βάλαμε. Δεν την παραθέσαμε.
7) Μάλλον δεν αντιλαμβάνεστε το πρόβλημα, την ουσία της ανάρτησης.
Η υποκρισία να γράφεις άρθρα για εσωτερική κατανάλωση αλλά ταυτόχρονα, να μην τολμάς να ψελλίσεις λέξη για τα όσα αίσχη συμβαίνουν στην εκκλησία μας. Συντελείται προδοσία πίστεως και ο Σωτήρας παριστάνει τον "αγωνιστή" επειδή έγραψαν ένα άρθρο στο περιοδικό τους (το οποίο διαβάζεται κυρίως από ηλικιωμένους)
8) Επισημαίνουμε τα πιο σημαντικά :
- Δεν υπήρξε καμία ουσιαστική προσπάθεια ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ του GAY PRIDE στην Θεσσαλονίκη
- ΔΕΝ υπήρξε καμία υπεράσπιση των αντιοικουμενιστών ιερωμένων από τις διώξεις του Ανθίμου, για να μην χαλάσετε τις σχέσεις σας μαζί του.
- ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, κάνατε κοινή εκδήλωση -στήριξης έμμεσα του Άνθιμου- με πρόσχημα τα θρησκευτικά.
- ΔΕΝ αντιδράτε λοιπόν αληθινά αλλά με δόλο.
- Οι αντιδράσεις δεν γίνονται εκ των υστέρων στα δικαστήρια προσπαθώντας να αθωώσεις τους πιστούς θεολόγους αλλά έγκαιρα.
- Αντί να εμπιστευθείτε τον Θεό, εμπιστεύεστε την κοσμική εξουσία του δεσπότη σας. Αυτή είναι δυστυχώς η τραγική αλήθεια.
Γι αυτά σας κατηγορήσαμε. Αν θέλετε απαντήστε μας σε αυτά.
Το τι γράφει κάθε σχολιαστής, δεν σημαίνει ότι το αποδεχόμαστε. Ακούγονται γνώμες, όπως ακούστηκε και θα ακουστεί ξανά αν θέλετε και η δική σας.
Γράψατε: "Δεν είναι δυνατόν να είστε ηλίθιοι μπροστά σε όσα συμβαίνουν"
Μέχρι αὐτὸ τὸ σημεῖο μποροῦσε νὰ ἐλπίζει κανεὶς σὲ στοιχειώδη διάλογο.
Ἀλλὰ τώρα ἔγινε πλήρως ἀντιληπτὸ ὅτι παρὰ τὸν βαρύγδουπο τίτλο σας "Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"", τὸ ἐπίπεδό σας εἶναι τέτοιο ποὺ ἀποκλείει κάθε προσπάθεια διαλόγου μαζί σας.
Κρίμα...
ζητησες να βαλουν το κειμενο του σωτηρα
το εβαλαν
εγραψεσ σχολιο χωρισ κανενα επειχειρημα στην αρχη σου το δημοσιευσαν
και τωρα βρηκεσ μια λεξη για να τουσ κατηγορησεισ παλι
η λεξη σε πειραξε
οχι οτι η αδελφοτητα σου παριστανει τον πιλατο στουσ οικουμενιστεσ και στουσ διωκομενουσ
Με θλίψη είδα βιντεο με χθεσινη παρελαση στο κεντρο της Θεσσαλονίκης, προφανώς με ανοιχτά τα μαγαζια και πλήθος κόσμου τριγυρω, εδω
http://www.sport-fm.gr/article/edasi-stin-poreia-tou-Pride-sto-kedro-tis-thessalonikis-video/3361277
Μονο ενα παλληκαρι αντεδρασε στο βιντεο κι οι ανωμαλοι του επιτεθηκαν, αποκαλώντας τον φασίστα, ενω του εβρισαν χυδαια την μητερα, οι κατα τ'αλλα "σεβόμενοι" τον αλλο. Κανεις δεν υπερασπίστηκε το παλληκαρι, οι υπολοιποι, απλοι θεατες της ανωμαλίας, η οποία προβάλλεται ήδη και στα σχολεία κι εκείνοι σαν υπνωτισμένοι παραδίδουν τα παιδιά τους στον "θανατο". Κι ήταν τυχερό το παλληκαρι που δεν το βαλανε και φυλακή, με βαση τον αντιρατσιστικο που ψήφισε η "πατριωτικη" νδουλα κι αποδεχτηκε η "Συνοδος" της κρατουσας κι ο οποίος θα γίνει το μεσο φίμωσης οποιασδήποτε αντιδρασης. Για τους "Δεσποτάδες" ομως όλα καλά και συνεχίζουν να αλληλοασπάζονται και να αλληλοσυγχαιρονται με την εξουσια...
Σταύρος
Πολλά για τις αδελφότητες δεν γνωρίζω, αλλά δεν ξέρω αν αισθανονται υπερηφανοι για την καταντια, με τον "Δεσπότη" προφανώς να τους έχει κατευθύνει σε ελεγχόμενες, αγαπουλιάρικες, ΜΗ ουσιαστικές αντιδράσεις. Η αντιδραση της Θεολόγου ειναι αξια συγχαρητηρίων, δεν την υποτιμούμε, αλλα δεν μπορεί να ειναι μόνο αυτη. Κι η Θεολόγος, όπως κι αλλοι αντιδρωντες, θα πεσουν απροστάτευτοι στα χερια της νεοταξικης εξουσιας, με την οποία συναλλάσσονται οι "Δεσποτάδες" κι εξυπηρετούν τα σχέδια της, ασχετα αν ενιοτε πρεπει να το παιζουν κι αντιδρωντες. Ειναι τόση η προπαγάνδα τους, ακόμα και στις ταξεις του Δημοτικού, που θα επρεπε η Θεολόγος να αποδείξει στο φυλλάδιο τα αυτονόητα, ότι είναι αμαρτία κι ανωμαλία η ομοφυλοφιλία. Φανταστείτε λοιπόν που οδεύουμε κι ο καθένας την ευθύνη του και ποια πρέπει να ειναι η αντίδρασή του στον πλήρη εκτροχιασμό που μας οδηγούν....
Το άρθρο "ο Χριστός πρόσφυγας" ειναι η πλήρης νεοταξικη προπαγανδα της λαθροεισβολής (κατά συντριπτικη πλειοψηφία ΜΗ Σύριων) και της επερχομενης Ισλαμοποιησης της Πατριδας μας. Κατευθυνομενη σαφως ητανε αυτη η προπαγανδα απο "πανω" κι η ουσια του προβληματος δεν ειναι πως θα ονοματισουμε οσους συμμετειχαν απο τη βαση, αν θα τους πουμε πλήρως αφελείς, ευκολόπιστους στις αγαπολογίες του Οικουμενιστη "Δεσπότη" ή αν καποιοι αλλοι, απο Ιερα αγανακτηση στην προδοσια που συντελειται, τους ονομαζουν ηλιθίους, θιγοντας τον εγωισμο τους. Σε καιρους εσχατης προδοσίας ακόμα κι η θανατωση των προδοτων επιτρεπεται κι ο Κολοκοτρώνης εφάρμοσε το "Φωτιά και τσεκούρι στους προσκηνυμένους".
Η ουσία είναι να αντιληφθούν όσοι συμμετέχουν στις αδελφότητες τον αθεολόγητο "ευνουχισμό" που υφίστανται εκεί, καθώς τους προπαγανδίζουν προφανως να ακολουθούν στο οτιδηποτε τον "Θεοφόρο" Δεσπότη και τον "Ιερέα", ενω σε θέματα προδοσίας Πίστεως (και Πατρίδος) αυτο απαγορεύεται. Κι ας μην θιγετε ο εγωισμος τους αν καποιοι, αγανακτισμενοι απ την προδοσια, τους αποκαλουν μαστουρωμενους, ειναι κι αυτο ενα ειδος υπνωτισμου. Kι ας μην ξαναφιλήσουν το χερι του αιρετικου Οικουμενιστη "Δεσποτη" (όλοι αποδέχτηκαν στην κρατούσα την ψευτοσύνοδο) -Ιερέα τους, παίρνοντας "δηλητήριο" κι όχι ευλογία
Σταύρος
Προς sta.
Σε παλαιότερο σχόλιο μου έγραφα για τον Παιδαγωγό:
Αν είχαμε τέτοιούς Παιδαγωγούς δεν θα είχαμε φτάσει στην σημερινή κατάντια,σε όλους τους τομείς,πίστεως και πατρίδας!
Σήμερα θα το ξαναπώ αγαπητέ/ή,και λυπάμαι που όχι μόνο δεν το βλέπεις, αλλά, τους κατηγορείς και για το επίπεδο τους, καθώς όπως λες,είναι τέτοιο που αποκλείει κάθε προσπάθεια διαλόγου!
Αλήθεια εσύ τον διάλογο πως τον εννοείς;
Όταν κάποιος σου παραθέτει τα γεγονότα τεκμηριωμένα,αλλά δεν σε συμφέρουν,πετάς κάτι για επίπεδο και τέλος;
Για να σε δούμε εσένα με το επίπεδο να απαντάς, τεκμηριωμένα όμως,έτσι, μπας και ανέβουμε μεις επίπεδο βρε παιδί μου!
Η ανάρτηση έχει κάποιο σκεπτικό.
Αν κάποιος αναγνώστης εσκεμμένα ή όχι, το παραβλέπει για να εστιάσει σε μια λεπτομέρεια ενός ανώνυμου σχολίου (το πως παντρεύονται στο Σωτήρα),
ήταν λάθος μας που παρασυρθήκαμε στην κουβέντα και στις εκφράσεις μας.
Παρακαλούμε μείνετε στην ουσία: Δυστυχώς οι αδελφότητες για να μην χάσουν την εύνοια του κάθε δεσπότη αποφεύγουν να τοποθετηθούν για την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης και να καταδικάσουν τις διώξεις όσων αντιστέκονται σε αυτήν. Και δυστυχώς καλλιεργούν τα μέλη τους να ΜΗΝ αντιστέκονται αληθινά, γι αυτό προκαλέσαμε με την έκφραση : το νέο πρότυπο του "μαστουρωμένου χριστιανού", ελπίζοντας να τους προβληματίσουμε.
Τα άρθρα στο περιοδικό του Σωτήρα, για εσωτερική κατανάλωση για εμάς δεν αρκούν. Φυσικά όπως τονίστηκε υπάρχουν και χειρότερα (έγινε αναφορά σε "ΖΩΗ" και μητροπόλεις).
Εκφράσαμε τον προβληματισμό μας. Δεν είναι απαραίτητο να έχουμε δίκιο, ούτε να συμφωνήσουν όλοι οι αναγνώστες μας. Πάντως σας βεβαιώνουμε τους δώσαμε -και πάντα δίνουμε- την δυνατότητα να απαντήσουν.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.