Σήμερα, Δευτέρα των Μυροφόρων, μπορεί νά είναι μία σημαντική ημέρα γιά τήν Εκκλησία μας πού χρειάζεται όλοι νά προσευχηθούμε νά τούς φωτίσουν ο Χριστός καί η Παναγία, διότι ακούγεται σ΄ όλο τό Άγιον Όρος ότι η Διπλή Ιερά Κοινότης θ’ αποφασίσει τήν δίωξη των πατέρων πού δέν μνημονεύουν τόν Οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
Μήπως αυτός ήταν ο λόγος πού πρό ολίγων ημερών συναντήθηκαν πολλοί Ηγούμενοι καί Αντιπρόσωποι στήν Ι.Μ.Βατοπαιδίου;
Αυτό ίσως φανερώνει ότι ο Γέροντας Εφραίμ ο Βατοπαιδινός προεξάρχει σ’ αυτή τήν ενέργεια, ίσως μετά τήν επίσκεψή του στό Φανάρι καί αυτό κινεί τόν θαυμασμό, πώς μετά τήν «θαυματουργική» δικαίωσή του από τό μεγαλύτερο σκάνδαλο στήν ιστορία τού Αγίου Όρους, ν’ αγωνίζεται γιά τήν καταπολέμηση του αντιοικουμενιστικού πανορθοδόξου αγώνα, προβάλλοντας τήν Σύνοδο της Κρήτης, θεμελιώδη ως πρός τήν ορθόδοξη πίστη καί τούς αντιδρώντες ως αναρχικούς, αντάρτες καί βλαμένους ευλαβείς.
Μήπως καί η χθεσινή επίσκεψη του Σιμωνοπετρίτη Ηγουμένου στό Φανάρι έγινε γιά νά λάβει κατευθυντήριες οδηγίες από τόν «Μεγάλο Αδελφό» της Εκκλησίας μας;
Πάντως είναι άξιον απορίας πώς δέν ανησυχούν οι υπεύθυνοι του Αγίου Όρους κι άν ανησυχούν, πώς δέν τό εκδηλώνουν, γιά όσα συμβαίνουν, όπως η μεγαλοπρεπής εκδήλωση συμπροσευχής στό Κάϊρο στίς 28/4 μέ συμμετοχή 3 οικουμενιστών αρχηγών, Πάπα-Κόπτου-Οικουμενικού
–καί τόσα άλλα πού συμβαίνουν καθημερινά– καί τούς ενοχλεί πού κάτι φτωχοί μοναχοί εκδηλώνουν τήν αντίθεσή τους σ’ όλη αυτή τήν παναιρετική παρανομία, πού η Ορθόδοξη Εκκλησία τήν έχει καταδικάσει μέ αναθέματα, καθαιρέσεις καί αφορισμούς (βλέπε Αποστολικούς Κανόνες, Οικουμενικές Συνόδους καί Πηδάλιο Ιερών Κανόνων).
(Στήν Ρουμανία 150 Ιερείς δέν μνημονεύουν τόν Οικουμενιστή Πατριάρχη Δανιήλ καί τούς καθαιρούν. Καί Μοναχές πού δέν συμμετέχουν στίς Λειτουργίες πού μνημονεύετε ο Πατριάρχης τους, αποσχηματίζονται καί αποβάλονται από τά Μοναστήρια τους καί τό Άγιον Όρος κοιμάται ήσυχα καί κτίζει ντουβάρια μέ τά κονδήλια τού ΕΣΠΑ;).
Ωστόσο ίσως θά είναι ευεργετικό νά διωχθούν οι ομολογητές πατέρες, όπως διώχθηκαν οι άγιοι κολλυβάδες Πατέρες, γιά νά κατηχηθεί τό ποίμνιο του Χριστού καί νά φουντώσει ο αντιαιρετικός αγώνας μέσα στούς κόλπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας τού Χριστού.
Αμήν, γένοιτο.
Μοναχός Ιλαρίων Αγιορείτης
Σχόλιο:
π.Ιλαρίων,
για να σε "φωτίσει η Παναγιά", πρέπει να έχεις βγάλει τον εγωισμό από μέσα σου και να την έχεις εμπιστευθεί. να μην ελπίζεις, να μην πιστεύεις σε ΚΑΝΕΝΑΝ άλλον πέρα από τον Θεό.
Όπως έκανες εσύ, που -εκδιωγμένος από το μοναστήρι σου λόγω της αίρεσης του οικουμενισμού- εδώ και 10 μέρες γυρνάς με ένα μικρό σακίδιο από κελί σε κελί, αναζητώντας στέγη και λίγη τροφή, γιατί η Μονή στην οποία ζεις εδώ και 23 έτη, σε πέταξε έξω (με τη βία, δείτε εδώ).
Κι όμως, συνεχίζεις να εμπιστεύεσαι την Παναγιά και να μην παραδίνεσαι. Όπως και τόσοι άλλοι πατέρες της Κουτλουμουσίου, της Χιλανδαρίου, της Μεγίστης Λαύρας, στην Κερασιά, στα Καυσοκαλύβια και αλλού, που ποτέ ίσως δεν θα μάθουμε τι υπέφεραν.
για να σε "φωτίσει η Παναγιά", πρέπει να έχεις βγάλει τον εγωισμό από μέσα σου και να την έχεις εμπιστευθεί. να μην ελπίζεις, να μην πιστεύεις σε ΚΑΝΕΝΑΝ άλλον πέρα από τον Θεό.
Όπως έκανες εσύ, που -εκδιωγμένος από το μοναστήρι σου λόγω της αίρεσης του οικουμενισμού- εδώ και 10 μέρες γυρνάς με ένα μικρό σακίδιο από κελί σε κελί, αναζητώντας στέγη και λίγη τροφή, γιατί η Μονή στην οποία ζεις εδώ και 23 έτη, σε πέταξε έξω (με τη βία, δείτε εδώ).
Κι όμως, συνεχίζεις να εμπιστεύεσαι την Παναγιά και να μην παραδίνεσαι. Όπως και τόσοι άλλοι πατέρες της Κουτλουμουσίου, της Χιλανδαρίου, της Μεγίστης Λαύρας, στην Κερασιά, στα Καυσοκαλύβια και αλλού, που ποτέ ίσως δεν θα μάθουμε τι υπέφεραν.
Εδώ και χρόνια, "Θεός" αρκετών "ιερών" μονών (και των ηγουμένων τους) είναι οι υψηλές τους γνωριμίες.
Αυτοί "καθαρίζουν" για τις επιδοτήσεις, τα ΕΣΠΑ, τις διευκολύνσεις, τα δικαστήρια (για τα κτήματα και τις περιουσίες τους), την μειωμένη φορολογία και
επεκτείνουν το κύκλωμα των "ημετέρων" με αλληλοεξυπηρετήσεις.
επεκτείνουν το κύκλωμα των "ημετέρων" με αλληλοεξυπηρετήσεις.
Αγιορείτες, στήνονται στη σειρά, για να υποδεχθούν προεκλογικά τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, πηγή. |
Τώρα βρήκε και νέα κόλπο το Φανάρι για να κρατάει τα "σκυλιά" δεμένα: τις αγιοποιήσεις.
Όλο και κάποιον Άγιο θα θέλει να κάνει κάθε μητροπολίτης και κάθε ηγούμενος (πέρα από τον σεβασμό που μπορεί οι ίδιοι να έχουν σε κάποιο γέροντα, το "εμπόριο" που θα ακολουθήσει με τις "λαμπρές" υποδοχές και τα "άγια λείψανα", δεν αφήνει κανέναν ηγούμενο/μητροπολίτη αδιάφορο).
Χωρίς κανένα οικονομικό κόστος λοιπόν, το Φανάρι, πετυχαίνει τον σκοπό του.
"ου ποιήσεις σεαυτω είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ουρανω άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γης. ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς"
Όταν τόσα χρόνια "προσκυνάς" άλλους αφέντες, πως να σε φωτίσει ο Θεός;
Όταν τόσα χρόνια "προσκυνάς" άλλους αφέντες, πως να σε φωτίσει ο Θεός;
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
34 σχόλια:
Στηρίξατε τους διωκωμένους Μοναχούς εμπράκτως. Μην ξαναπάτε εις όσας Μονάς εκδιώκουν τους αποτειχισμένους Μοναχούς. Η ευλογία έρχεται εις την καρδίαν που εν πνεύματι και αληθεία προσκυνεί τον Κύριον, όχι με ταξίδια σε Μοναστήρια και ναούς όπου καλύπτεται η αίρεσις.
Προς ομάδα "Εφφαθά"
Υπάρχει κάποια κατηγορία εναντίον σας εδώ:
http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/04/blog-post_62.html
Θα θέλαμε κάποια επίσημη τοποθέτηση- διευκρίνηση σας.
(παρακαλούμε ΜΗΝ απαντάτε σε άλλες αναρτήσεις, μην γεμίζουμε και άλλες αναρτήσεις με άσχετα προς την ανάρτηση σχόλια. Απαντήστε στον σύνδεσμο που παραθέτουμε αφού μόνον εκεί υπάρχει η κατηγορία εναντίον σας)
Τι εννοείτε στο τέλος που γράφετε για τα είδωλα και τις αγιοποιήσεις; Διευκρινίστε λίγο το τελευταίο μέρος του σχολίου σας.
"Είδωλα" είναι οι "σωτήρες" των ηγουμένων: πολιτικοί (κάθε απόχρωσης, για να έχουν άκρες σε κάθε κυβέρνηση), υπουργοί, δικαστές, αστυνομικοί, εφοπλιστές, εργοστασιάρχες, τραπεζικοί, εφοριακοί, κάθε υψηλόβαθμος που μπορεί να φανεί χρήσιμος).
Αυτούς επιδιώκουν να γνωρίσουν. Στην δύναμη τους στηρίζονται.Σε αυτούς "πιστεύουν".
Για τις αγιοποιήσεις, να γράψουμε ενδεικτικά ότι σε ημερίδα για τον γέροντα Φιλόθεο Ζερβάκο που έγινε πριν μερικά χρόνια στην Θεσσαλονίκη, γνωστός αγιορείτης ηγούμενος κατηγορούσε -εκ των υστέρων- τους διοργανωτές γιατί έχοντας ως ομιλητή και τον π.Θεόδωρο Ζήση "έκαψαν" την αγιοποίηση του π.Φιλοθέου! Αγιοποιήσεις ως προϊον αλισβερισίου. Σταματάτε να μιλάτε για οικουμενισμό και σας δίνουμε έναν Άγιο. Άραγε ποιος Άγιος θα ήθελε αγιοποίηση από έναν αιρετικό Πατριάρχη;
Ο Θεός φωτίζει την αλήθεια με την συνείδηση, όμως δεν επιβάλλεται.
Όλοι οι προδότες τής Πίστεως είναι προδότες συνηδειτοποιημένοι, και όχι από άγνοια.
Άλλωστε η κόλαση είναι υπαρκτή για όσους γνώρισαν την αλήθεια και την κλώτσησαν πολλάκις, καθώς το έλεος του Δεσπότη Χριστού, μάς καταδιώκει σε όλη μας τη ζωή.
Εαν σύμφωνα με το θέλημα του Θεού, έρθει το πλήρωμα του χρόνου για την αγιοκατάταξη ενός προσώπου, είναι αδύνατον να το εμποδίσει ή να το καθυστερήσει κάποιος. Είναι επικίνδυνο και άστοχο να μιλάμε για αλισβερίσια στις αγιοκατατάξεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Δηλαδή αποδεχόμαστε ότι έχουν καταλάβει δεσποτικούς θρόνους μασόνοι και αιρετικοί (και σε αρκετές περιπτώσεις πρόσωπα που βαρύνονται με σοβαρά ηθικά σκάνδαλα που αποτελούν κωλύματα ιεροσύνης),
αλλά ότι κάνουν θεωρούμε ότι οι αποφάσεις τους εμπνέονται από το Άγιο Πνεύμα!
Με το σκεπτικό σας οφείλουμε να αναγνωρίσουμε και την (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης αφού την αποδέχθηκαν οι ποιμενάρχες μας και ο Βαρθολομαίος.
Με το ίδιο σκεπτικό έπρεπε και οι πιστοί να αποδεχθούν και τις καθαιρέσεις του Αγίου Ιωάννη (Χρυσοστόμου), και ένα σωρό άλλων πατέρων από τους τότε πατριάρχες και τις τότε Συνόδους:
http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/04/blog-post_37.html
Αδερφέ ο Θεός μας έδωσε μυαλό και κρίση.
Δεν είναι αμαρτία να τα χρησιμοποιούμε. "γίνεσθε οὖν φρόνιμοι ὡς οἱ ὄφεις καὶ ἀκέραιοι ὡς αἱ περιστεραί" μας είπε ο Κύριος.
Σε λίγα χρόνια οι οικουμενιστές θα αγιοποιήσουν και τον οικουμενιστή Αναστάσιο Αλβανίας.
Όταν γράφουμε για αλισβερίσι αγιοποιήσεων ξέρουμε πολύ καλά τι γράφουμε. Υφίσταται θέμα.
Πρός παιδαγωγό
Για το Κολυμπάρι και τα του οικουμενισμού έχετε δίκιο.
Για το θέμα των αγιοκατατάξεων όμως μιλάτε ....για το μέλλον.
Δώστε μας λοιπόν ΕΝΑ παραδειγμα αγιοκατάταξης που έκαναν οι τελευταίοι Πατριάρχες που ήταν... άστοχο.
Ποιόν; Ποιός έκανε την αγιοκατάταξη του αγίου Νεκταρίου; Των αγιών Ραφαήλ Νικολάου Ειρήνης; Των αγίων Παϊσίου και Πορφυρίου;
Μας ζητήσατε ένα παράδειγμα. Η απάντηση μας εδώ:
http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/01/blog-post_71.html
Όταν έχουμε να κάνουμε με λύκους, ας είμαστε επιφυλακτικοί.
Παιδαγωγοί λέτε:
"Όπως και τόσοι άλλοι πατέρες της Κουτλουμουσίου, της Χιλανδαρίου, της Μεγίστης Λαύρας, στην Κερασιά, στα Καυσοκαλύβια και αλλού, που ποτέ ίσως δεν θα μάθουμε τι υπέφεραν."
Άλλη μια φορα όλως τυχαίως "ξεχάσατε" τους 120 μοναχούς της Μονής Εσφιγμένου που εδώ και δεκαετίες περνάνε τα πάνδεινα υπό των οικουμενιστικών διωγμών.
Αυτή η "αφηρημάδα" σας μας βάζει σε υποψίες για το ρόλο σας!
Ειδάλλως εξηγήστε την απαξιωτική σας στάση για το δράμα της Εσφιγμένου!
Η "απαξιωτική σας στάση για το δράμα της Εσφιγμένου"
έχει ΔΕΚΑΔΕΣ αναρτήσεις για το θέμα.
Στηρίξαμε με κάθε τρόπο τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας.
Όταν ο άλλος γράφει για κάτι, δεν μπορεί να τον μέμφεις γιατί δεν γράφει ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και για κάτι άλλο.
Γιατί είμαστε άνθρωποι, γιατί φυσικά και ανθρωπίνως κάνουμε λάθη, γιατί απαντάμε σε ένα σωρό σχόλιο κάθε μέρα που επίσης παίρνουν ώρες, γιατί ένα σωρό σχόλια γράφονται από επαγγελματίες προβοκάτορες και προσπαθούμε να μην την πατήσουμε και μπλέξουμε με μηνύεις και δικαστήρια, γιατί διαβάζουμε ένα σωρό εμαιλ για να επιλέξουμε 2-3 να δημοσιεύσουμε κάθε μέρα, γιατί δεν μπορούμε να αναρτούμε τα πάντα (ούτε προλαβαίνουμε ούτε θέλουμε οι αναγνώστες μας να παρατήσουν τις δουλειές τους εξαιτίας μας)
γιατί σπαταλούμε τον περισσότερο χρόνο όχι στον εχθρό αλλά στις "παρεξηγήσεις" κάθε καχύποπτου που βλέπει ύποπτο "ρόλο".
Όποιος δεν θεωρεί καλοπροαίρετο τον αγώνα μας αλλά "σικέ" (το θέμα με το παλαιό ημερολόγιο, ΓΟΧ και Εσφιγμένου το αγνοούσαμε οι περισσότεροι από εμάς σε μεγάλο βαθμό μέχρι πριν 1 περίπου χρόνο αλλά ασχοληθήκαμε όσο μπορέσαμε και υπάρχει κ σχετική ετικέτα: "Πάτριο ημερολόγιο", ενώ γράφτηκαν ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ σχόλια από σοβαρούς σχολιαστές),
ας επιλέξει άλλο ιστολόγιο να ενημερώνεται.
Δεν ισχυριστήκαμε ποτέ ότι είμαστε ή θα γίνουμε το καλύτερο ιστολόγιο, ούτε φοβόμαστε μην χάσουμε ποσοστά από διαφημίσεις. Δεν είμαστε επαγγελματίες. Έχουμε κι εμείς δουλειά, οικογένεια και υποχρεώσεις.
Ένα λιθαράκι βάζουμε στην ενημέρωση και στην προσπάθεια του αγώνα. Αν δεν είμαστε εμείς, θα βρει κάποιον άλλο εργάτη ο Κύριος. Δεν καβαλήσαμε κανένα καλάμι. Δίνουμε την ομολογία μας όπως μπορούμε, με τις μικρές μας δυνάμεις και δεν αισθανόμαστε ότι πρέπει να απολογηθούμε σε κανέναν.
Δεν γίνεται σε κάθε ανάρτηση για τους πρόσφατα (μετά την ψευδοσύνοδο της Κρήτης) διωκομένους αγιορείτες πατέρες να γράφετε "γιατί δεν λέτε για την Εσφιγμένου".
Για την Εσφιγμένου ΓΡΑΨΑΜΕ. Και θα ξαναγράψουμε όταν συμβεί κάτι και χρειαστούν τη βοήθεια μας. Ξεκολλήστε κάποιοι.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ! ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΓΑΠΗΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ! ΓΡΑΨΑΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ! ΑΠΛΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΕΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΩΩΩΩ! ΟΧΙ ΜΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΛΕΣΤΑΙ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ ΕΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΒΑΖΕΤΕ ΕΝΑ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ -ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ ! ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ (ΠΑΤΗΡ-ΦΩΤΙΟΣ).
"Ωστόσο ίσως θά είναι ευεργετικό νά διωχθούν οι ομολογητές πατέρες, όπως διώχθηκαν οι άγιοι κολλυβάδες Πατέρες, γιά νά κατηχηθεί τό ποίμνιο του Χριστού καί νά φουντώσει ο αντιαιρετικός αγώνας μέσα στούς κόλπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας τού Χριστού."
Αυτό είναι η σπουδαιότερη και σωστότερη κουβέντα που έχω διαβάσει!!!
Μοναχοί ελάτε στις πόλεις. Είμαστε διατεθειμένοι να σας φιλοξενήσουμε, να σας συντηρήσουμε και να σας στηρίξουμε ηθικά!
Να πάμε μαζί στις ενορίες και να μιλήσετε, να παρουσιάσετε τους εαυτούς σας στο ανυποψίαστο ποίμνιο , το κοιμισμένο, και να πείτε ποιοι είστε, ότι σας έδιωξαν γι αυτό και γι αυτόν τον λόγο.
Να πάμε και στους ναούς των "αντιοικουμενιστικών" μητροπόλεων όπως του Πειραιά και να πείτε στο εκκλησίασμα ότι στο Άγιον Όρος διώκονται κατά αυτόν τον τρόπο οι μοναχοί που δεν μνημονεύουν τον αιρετικό.
Δεν έχουν όλοι οι πιστοί πρόσβαση στο ίντερνετ για να διαβάζουν τα τεκτενόμενα.
Δεν είναι τόσο αποστελεσματικό να μιλούν οι λαϊκοί όπου σταθούν και όπου βρεθούν εναντίον της αίρεσης του οικουμενισμού. Άλλωστε όλοι μας κάπου έχουμε πάει αλλού...είτε γίναμε αποτειχισμένοι, είτε γίναμε Φλωρινικοί, είτε γίναμε Ματθαϊκοί, είτε Διασπορίτες της Ρωσίας, είτε πήγαμε σε κάποιο παλαιοημερολογίτικο μοναστηράκι, μετόχι κάποιου άλλου Πατριαρχείου. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ όλοι εμείς να στηρίξουμε τους ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ. Πρέπει να ακουστεί ο λόγος της αλήθειας.
Γιατί αν δεν ακουστεί ο λόγος της αλήθειας από τους ιερείς, ούτε, από τους μοναχούς, ούτε από τους λαϊκους, θα μιλήσουν οι πέτρες και θα μας πλακώσουν τέτοιοι που είμαστε.
ΜΑΛΛΟΝ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΙΩΚΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΑΓΑΠΗΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΠΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΘΡΗΣΚΕΥΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.
+ΙΓΖ
Την Συνοδεία του Αυγουστίνου στην ασκητική περιοχή του αγίου Βασιλείου δεν τολμάει να την εκδιώξει κανείς, ειδικά οι Λαυριώτες.
Ο λόγος επειδή το τυπικό τους είναι, να μην ξαναβγεί ποτέ κανείς από την σκήτη. Οποιος βγεί έστω και μέχρι την διπλανή περιοχή φεύγει για πάντα. Οποιος αρρωστήσει βαριά, θα πρέπει να ετοιμάζεται… εκτός κι αν τον θεραπεύσει η Παναγία θαυματουργικά, όπως έχει γίνει κάποιες φορές, ακόμα και στον ίδιο τον Γέροντα Αυγουστίνο [ γνωστός ως δικηγόρος]
Χρήματα δεν πιάνουν στα χέρια και ζουν από ευλογίες του κόσμου.
Αυτή η Συνοδεία προσχώρησε πριν ένα χρόνο στους ΓΟΧ Καλλινίκου,[ ειχαν ξεκινήσει ως Ματθαιικοί και συνέχισαν στο σχίσμα του Μακαρίου]
Την ευχή τους να’ χουμε
Προς παιδαγωγό
Φαίνεται ότι έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη σε οτιδήποτε έχει υποστηρίξει ο π. Ευθυμιος Τρικαμηνάς. Δεν σας περνάει από το μυαλό ότι κάνει και λάθη;
Η μήπως θα πρέπει να δεχόμαστε ότι μας σερβίρουν οι μασονικέςστοές που έχουν κάνει το ψεύδος επιστήμη και αρέσκονται να θεωρούν δικούς τους όλους τους αξιόλογους.
Σε ένα παλαιοτερο σχόλιο μου περί ζηλωτισμού σας είχα αναφέρει την πλάνη ορισμένων που δεν δέχτηκαν την αγιοκατάταξη του Παϊσίου. Προσόχη μεγάλη αδέρφια.
Στις επιστολές Κουτλουμουσίου η υπογραφή λέει Γρηγόριος. γιατί;
Ήταν αναμενόμενο να γίνει κάτι τέτοιο στη Κουτλουμουσίου, μετά τις δηλώσεις υποστήριξης των Κατσουλιέρηδων
https://www.youtube.com/watch?v=LCIMGikFnk4
Προσοχὴ μεγάλη, πράγματι!
Μπαίνετε σ᾽ ἐξαιρετικὰ ὀλισθηρὴ ἀτραπό!
(Διευκρινίζω ἐκ προοιμίου -
γιατὶ ἡ κακοπιστία "πάει σύννεφο" -
ὅτι κι ἐγὼ εἶμαι ἐξαιρετικὰ ἐπιφυλακτικὸς ἀπέναντι σὲ πολλὰ ἀπ᾽ τὰ καμώματα πολυνουστάτων ἐπισκόπων, κληρικῶν, θεολόγων κττ.
Κακίζω, μάλιστα, τὸν ἑαυτό μου ποὺ παρασύρθηκα κι ἐγὼ ἕνα φεγγάρι, γύρω στὸ ᾽90, ὡς παιδάριο τότε, ἀπὸ τὰ φληναφήματα καὶ τὴν ἐν κρανίῳ τρικυμία τῶν "Νεορθοδόξων". Εἴδαμε τὴν κατάντια τους).
Σύντομα θὰ δοῦμε καὶ τὰ καταντήματα, φοβοῦμαι, τῶν "ἀποτειχίσεων" :
Σχίσματα, σχισματάκια, γκροῦπες καὶ γκρουπούσκουλα. Ἔχω πικρὴ πεῖρα ἀπὸ ἀδελφικούς μου φίλους, ἀλλοδαποὺς Ὀρθοδόξους, ποὺ τοὺς πῆραν στὸ λαιμό τους καὶ τοὺς ἐξώντωσαν πνευματικῶς διάφοροι πεφυσιωμένοι καὶ θεληματάρηδες κληρικοὶ τῆς Ὑπερορίου Ρωσσικῆς Ἐκκλησίας, «φρουροὶ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ πολέμιοι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», οἱ ὁποῖοι ἦσαν ἀντίθετοι μεταξύ 2001 καὶ 2004 στὴν κανονικὴ ἐπανένταξή της (2007) στὸ Πατριαρχεῖο Μόσχας.
Διασπάσθηκαν οἱ ἀντιτιθέμενοι σὲ τέσσερις φράξιες αὐτοχειροτονήτων («Ecclésioles» τὶς ἀποκαλοῦν περιπαικτικὰ οἱ Γαλλόφωνοι), ἡ μιὰ «ἀκραιφνέστερη» ἀπ᾽ τὴν ἄλλη, ἔχοντας διαλύσει φιλίες, ἐνορίες καὶ σπιτικά.
Τὴν ἀπευκταία αὐτὴν ἐξέλιξη μᾶς τὴν ἐγγυᾶται τὸ ἐκρηκτικὸ «χαρμάνι» ταμπεραμέντων, ἀντιλήψεων καὶ προϊστορίας τοῦ καθ᾽ ἡμᾶς «χώρου». Τρώγονται ὅλοι μὲ ὅλους! «Συνθηκολογημένοι», «κιοτῆδες», «ρεφορμιστὲς» εἶναι οἱ μισοὶ γιὰ τοὺς ἄλλους μισούς.
Κωμικὸ θά ᾽ταν τὸ θέαμα, ἄν δὲν ἥπτετο τῶν τιμίων τῆς πίστεως.
Θυμίζει φραξιακὸ ἀλληλοφάγωμα τοῦ ΚΚΕ (μ-λ) κατὰ τοῦ (ΜΛ) ΚΚΕ καὶ τοῦ ΚΚΕ κι ὅλων μαζὶ κατὰ τοῦ ΚΚΕ (ἐσ.) Τίποτε τὸ «ἅγιο», τὸ «στερρῶς ὁμολογιακὸν» δὲν ὑπάρχει σ᾽ ὅλα αὐτά. Ἐγωϊσμὸς πολὺς καὶ μόνο, μὲ συνέπεια νὰ βρίσκωνται σὲ σύγχυση καὶ πολλοὶ καλοπροαίρετοι.
Ἐξυπακούεται ὅτι ὅσο ἀπειλεῖ ὁ «ἀντικαπιταλισμὸς» τῶν Ἐξαρχείων καὶ τὰ μανιφέστα του τὸν Στουρνάρα, τὸν Μάριο Ντράγκι ἤ τὸν Κωστόπουλο τῆς «ΑΛΦΑ», ποὺ φουμάρουν ἀμέριμνοι τὸ ποῦρο τους, ἄλλο τόσο κι ὁ θόρυβος ποὺ παράγουν ὡρισμένες συνιστῶσες τοῦ «ἀντιοικουμενισμοῦ», ἀποτελεῖ ἀπειλὴ γιὰ τὰ σχέδια τῶν καρριεριστῶν (καὶ πνευματικῶς κομφορμιστῶν) θεολόγων καὶ κληρικῶν, οἱ ὁποῖοι ἔχουν ἐπενδύσει στὴν ἀρξαμένη κατρακύλα.
Ἐγώ, πάντως,
μνημονεύω μὲ πολλὴ ἀγάπη κάθε βράδυ στὴν προσευχή μου, ἐδῶ, στὴν Ἀθήνα ποὺ μένω, τὸν Ἀρχιεπίσκοπό μας (τὸν Ἱερώνυμο), κοινωνῶ ἀπὸ Ἐνορίες ὅπου τὸν μνημονεύουν καὶ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΘΕΟ
νὰ μὴ μέ φέρῃ στὸ κατάντιο νὰ πηγαίνω σὲ παράγκες καθῃρημένων "ἀκέφαλων", οἱ ὁποῖοι δὲν μνημονεύουν Ἐπίσκοπο, γιὰ νὰ κοινωνήσω ἐκεῖ...
Οπότε για να αποφύγετε τα "σχίσματα", ας παραμείνετε στην Ρώσσικη εκκλησία, που συμμετέχει στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών (Αιρέσεων δηλαδή), που αναγνωρίζει ως επίσκοπο τον αιρεσιάρχη Πάπα κλπ.
Αν ακολουθούσε την "λογική" σας ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής τώρα θα είμασταν όλοι αιρετικοί (μονοθελητιστές).
Δεν κατανοούμε γιατί βρίσκεστε εδώ. Έχει ωραιότατα εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων με ΔΕΚΑΔΕΣ φωτογραφίσεις δεσποτάδων σε ΚΑΘΕ εκδήλωση τους (οι ακολουθίες θεωρούνται "λαμπρές εκδηλώσεις"). Απολαύστε εκεί την κοσμική και μαζική "εκκλησία" σας, αφού η επίγεια δόξα αποτελεί για εσάς κριτήριο εγκυρότητας.
Προσπαθώ να καταλάβω τι ρόλο παίζει στις αποφάσεις του Αγίου Όρους η Μονή Βατοπεδίου.
Κάτι μου λέει πως αυτή έχει τον κύριο λόγο.
Είναι απογοητευτικό για το Χριστεπώνυμο πλήρωμα σε τέτοιες δύσκολες ώρες να χάσει την εμπιστοσύνη του στους εκατοντάδες μοναχούς του Άθωνα που τάχτηκαν να υπηρετούν Το Θεό.
Όλες οι Ιερές Μονές συμφωνούν με την γραμμή του Γέροντα Εφραίμ?
Ο συγκεκριμένος μας έκανε ξεκάθαρο πως στηρίζει τον Οικ.Πατριάρχη αλλά και τη Σύνοδο της Κρήτης.
Αν συμφωνούν όλοι μαζί του να μας το πουν ξεκάθαρα.
Πολλές μητροπόλεις ευεργετούνται ποικιλοτρόπως από τη Μονή Βατοπεδίου.
Για ένα κομμάτι ψωμί περιμένουν πως ο λαός θα συμφωνήσει με την αίρεση του οικουμενισμού?
Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με.
Είναι ή δεν είναι το Βατοπέδι το δυνατό χαρτί του Πατριάρχη Βαρθολομαίου στο Άγιον Όρος?
Αν η απάντηση είναι πως όντως είναι ο δορυφόρος του φαναρίου τότε εξηγούνται πολλά.
Αν δεν είναι τότε θα ήτανε συμπτωματική και τυχαία η συνάντηση των ηγουμένων στην εν λόγω μονή.
Αγαπητέ θεληματαρηδες δεν είναι οι οικουμενιστες με τις επισκοπολατρικες νεοφανείς θεωριες τους;;;;;
Τα σχίσματα και τα γκρουποπουλα του οικουμενισμού δεν τα βλέπετε;;;;
Νομίζετε πως όταν ο αιρετικός οικουμενιστης είναι επίσκοπος δεν είναι σχισματικος ;;;;Δεν είναι συνθηκολογημενος;;;; Δεν είναι κιοτης;;;;
Αν ο επίσκοπος διδάσκει αιρεση δεν τον μνημονεύσεις , κοινή λογική . Αυτό λέγεται αποτειχιση.
Εδώ πέρα καταπατουνται συστηματικά επί δεκαετίες ιεροί κανόνες , πολλοί Ελληνες του εξωτερικού είναι κατ όνομα ορθόδοξοι μιας και νομίζουν πως ο παπισμός έχει ιεροσύνη και ένα σωρό άλλα και όλα αυτά από οικουμενιστες διδασκάλους επισκόπους. Και θα κατηγορήσουμε την αποτειχιση ;;;;;; δηλαδή την παύση μνημόνευσης των οικουμενιστων;;;;; ΕΠΡΕΠΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ.
Συμφωνούμε απολύτως με το σχόλιο του Ανωνύμου 1 πμ.
Η Μονή αυτή έχει την κοσμική εξουσία να ανεβάζει δεσποτάδες, να χτίζει "γέφυρες", να πετυχαίνει ότι θελήσει. Έχει τα μέσα. Αυτό επεδίωκε εξ αρχής: να γίνει ένα νέο Βατικανό.
Η πρόσφατη "συμφωνία" με το Φανάρι "έκλεισε"! Το Φανάρι θα "αγιοποιήσει" τον γέροντα τους. Προηγουμένως ο Εφραίμ θα "καθαρίσει" κάθε εστία αντίδρασης.
Τίποτε δεν μπορεί να σταματήσει πλέον τον Οικουμενιστικό κατήφορο.
Ενδεικτικές αναφορές:
http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2017/04/blog-post_85.html
http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2017/04/blog-post_643.html
Μαζὶ μιλᾶμε καὶ χώρια καταλαβαίνουμε.
Μὲ τὸ πέρασμα τοῦ χρόνου, πάντως, θὰ φανῆ, ποιὸς ἔχει δίκιο,
διότι ἤδη ὁ «χῶρος», ὅπως ἔγραψα, ἔχει ἀρχίσει νὰ «τρώγεται».
Πρὶν ἀπὸ τὸ "πρόσθες ἡμῖν πίστιν" (προκειμένου νὰ "βγοῦμε στὸ κλαρί" ...),
ἄς προτάξουμε -χρονικὰ καὶ σὲ ἔνταση- ἕνα ἄλλο αἴτημα στὶς προσευχές μας,
τὸ "μὴ εἰσενέγκης ἡμᾶς εἰς πειρασμόν".
Κι ὁ Θεός, ἄν τοῦ τὸ ζητήσουμε ταπεινὰ καὶ μ᾽ ἐπιμονή, θὰ μᾶς δείξη τὸν ἀκολουθητέο δρόμο, τῆς μεσότητος καὶ θὰ μᾶς συγκρατήση σ᾽ αὐτὸ τὸ ἀέναο σχοινοβατεῖν ποὺ εἶναι καὶ ἡ Ορθοδοξία καὶ ἡ συμφυὴς ὀρθροπραξία.
Γιὰ νά ᾽μαι πιὸ συγκεκριμένος :
Θὰ θεωροῦσα προσωπικά ὡς ὕψιστο, ὡς τὸν χειρότερο καὶ δολιώτερο πειρασμό γιὰ μένα
(κάτι σὰν τὸ "ἐξῃτήσατο ὑμᾶς τοῦ σινιάσαι ὡς τὸν σῖτον", τοῦ Κυρίου πρὸς τὸν Πέτρο ...),
τὸ νὰ μετατεθῆ στοὺς ὤμους ἐμοῦ, τοῦ ἁπλοῦ, τοῦ συφοριασμένου μέσ᾽ στὰ πάθη καὶ τὴν κοσμικὴ τύρβη πιστοῦ,
τὸ βάρος
νὰ καταστῶ ἐγὼ (ἀπὸ ὑπάκουο κατ᾽ἀρχὴν τέκνο) κατ᾽ἐξαίρεσιν διαιτητὴς καὶ κριτὴς καὶ
-χωρὶς νά ᾽χω τὰ ἐφόδια
1) τῆς κεκαθαρμένης καρδίας,
2) τοῦ ὀρθολογικὰ διαυγοῦς μυαλοῦ, ἀλλὰ καὶ
3)τῶν θεολογικῶν γνώσεων καὶ
4) τῆς ἄριστης πληροφορήσεως & ἐποπτείας γιὰ πρόσωπα, κείμενα, γεγονότα καὶ παρασκήνια -
νὰ κληθῶ ἐγὼ
ὄχι ἁπλῶςνὰ διαιτητεύσω τὴν διαφορά,
ἄν πρόδωσε μὲ λόγια ἤ ἔργα ἤ καὶ σκέρτσα ἤ καμώματα ὁ τάδε καὶ ὁ δεῖνα Ἐπίσκοπος τὴν Ὀρθοδοξία,
ἀλλὰ ΗΔΗ, ὅπως φαίνεται,
νὰ ὑπεισέλθω καὶ στὴν περαιτέρω κρίση,
ἄν ἐτούτη ἤ ἐκείνη ἡ στάση ἀντιδράσεως στὴν ὑπαρκτὴ ἤ ὑποτιθεμένη αἴρεση εἶναι ἡ ἐνδεδειγμένη ἤ καὶ ἡ μόνη ἐπιβεβλημένη. Μὲ συντρίβει κάτι τέτοιο. Ξεπερνᾶ τὶς δυνάμεις μου καὶ τὶς δυνάμεις τῆς συντριπτικῆς πλειοψηφίας τῶν πιστῶν Χριστιανῶν (ὄχι τῶν ἁπλῶς βεβαπτισμένων).
Ἰσχυρίζεσθε στὰ σοβαρὰ καὶ μὲ ἐντιμότητα ὅτι ὁ ἁπλὸς κοσμάκης, στὸν ὁποῖον ἀπευθύνσεθε μὲ τὸ ἱστολόγιο καὶ ἀπὸ τὸν ὁποῖον ζητεῖτε νὰ «βγεῖ » μαζικὰ «στὸ κλαρὶ» ΥΠΟ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ, ἔχει τὰ ἐφόδια αὐτά;
Ἔχω πικρὰ πεῖρα, ὅπως ἔγραψα πιὸ πάνω, μὲ ἀνάλογες καταστάσεις στοὺς Ὑπερορίους Ρώσους μεταξὺ 2001 καὶ 2007, ποὺ κυριολεκτικὰ "διαολοκούνησαν" ψυχές καὶ οἰκογένειες. Ἐπιμένω σ᾽αὐτό. Δὲν μπορῶ νὰ τὸ παρασιωπήσω καὶ δὲν δέχομαι στρεψόδικα ἐπιχειρήματα, ὅπως τὰ πιὸ πάνω.
[Ἀλλὰ κι οἱ σημερινοὶ ἑβδομηντάρηδες-ὀγδοντάρηδες θὰ θυμοῦνται τὸν σκανδαλισμὸ καὶ τὴν ἀπώλεια ψυχῶν στὸν ἁπλὸ τὸν κόσμο, ποὺ εἶχε ἐπιφέρει ὁ χωρισμὸς "Ζωῆς" καὶ "Σωτῆρος" τὸ ᾽58 (γιὰ λόγους, μάλιστα, μηδόλως ἁπτομένους δογματικῶν ζητημάτων, ὅπως εἶναι γνωστό), ποὺ τὸ τότε διακύβευμά του φαντάζει ὡς ἀστεῖο μπρὸς στὰ ἤδη ἐπίδικα].
(Συνεχίζεται)
(Συνέχεια ἀπ᾽τὸ προηγούμενο post μου)
Ἕνα σαρκικὸ πειρασμό, μιὰν ἀρρώστεια, ἕνα διωγμὸ ἀπὸ ἀπίστους κτὅ, τ᾽ ἀντιμετωπίζεις πιὸ εὔκολα.
Ἔχεις τὸν πνευματικό σου μαζί σου, τὸν Ἐπίσκοπό σου καὶ περιμένεις τὰ πυρὰ ἀπὸ μιὰ καὶ μόνο κατεύθυνση. Ξέρεις κατὰ ποῦ πολεμᾶς. Μὲ τὸ ποὺ σοῦ ᾽ρχεται ὁ πειρασμός, νοιώθεις τὴν πληροφορία τοῦ Θεοῦ μέσα σου γιὰ τὸ πρακτέο ἤ εὔκολα μπορεῖς νὰ τὴν διαγνώσης.
"Καλύτερα νὰ τὰ χαλάσης, ἁμαρτάνοντας, μὲ τὸν Θεό, παρὰ μὲ τοὺς Πνευματικούς σου Πατέρες (κι Ἐπισκόπους).
Γιατί, κι ἄν τὰ χαλάσης μὲ τὸν Θεό, αὐτοὶ θὰ σὲ φιλιώσουν ξανὰ μαζί του. Μά, ἄν τὰ χαλάσης μ᾽ αὐτούς, δὲν θὰ ὑπάρχη κανεὶς νὰ σὲ καταλλάξη μὲ τὸν Θεό."
Μὲ τὰ δογματικά, ἀντιθέτως, πλέεις σὲ νερὰ ἀχαρτογράφητα. Ὅλη ἡ εὐθύνη, πάνω σου.
Καὶ (τουλάχιστον ἐν ἔτει 2017 μ. Χ) ἔνδειξη/μαρτυρία ἀπὸ τὸν Οὐρανὸ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ περὶ τοῦ πρακτέου:
οὔτε καθαρὴ ὁμιλία τοῦ ἁγ. Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ μετὰ τὴν μαρτυρικὴ γλωσσοκοπία ποὺ ὑπέστη,
οὔτε κανεὶς τόμος αἱρετιζόντων νὰ βρεθῆ στὰ πόδια τῆς ἁγίας Εὐφημίας,
οὔτε τὸ κεραμίδι ν᾽ ἀναλύεται στὰ συστατικά του στὰ χέρια τοῦ ἁγίου Σπυρίδωνα,
οὔτε ὁ Ἄρειος νὰ ψοφολογάη θεήλατος,
οὔτε ἅγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς ποὺ νὰ θαυματουργῆ...
(Δὲν πιστεύω νὰ ἰσχυρίζεσθε στὰ σοβαρὰ τὸ ἀντίθετο)
Συντριπτικό, λοιπόν, τὸ βάρος γιὰ μᾶς, τοὺς ἁπλοὺς ἑλληνοφώνους Ὀρθοδόξους πιστοὺς τῶν ἀρχῶν τοῦ 21ου αἰῶνος, τοὺς ὁποίους διάφοροι τοὺς καλοῦν "νὰ βγοῦν στὸ κλαρί".
[Δὲν λέω, καθῆκον μας ἔσχατο ὡς πιστῶν εἶναι πράγματι, in extremis, ν᾽ ἀναδειχθοῦμε σὲ φύλακες τῆς ἀληθείας, σὲ συλλογικὸ στόμα ποὺ μέσῳ του θὰ μιλήση τὸ ἅγιο Πνεῦμα, γιατὶ κατὰ τὴν γνωστὴ διατύπωση τῶν τεσσάρων Πατριαρχῶν τοῦ 1848 "Ὁ φύλαξ τῆς ἀληθείας παρ᾽ ἡμῖν ἐστὶν ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ ".
Ἀλλ᾽ ἀκριβῶς ὅπως, ὡς πατριῶτες,
εἴμαστε μὲν διατεθειμένοι νὰ πάρουμε τὰ ὅπλα καὶ νὰ διαπράξουμε καὶ φόνο ἀκόμα γιὰ τὴν ἀπόκρουση τῶν ἀλλοφύλων ἐπιβούλων τῆς συλλογικῆς μας ἐπιβίωσης,
πλὴν ἀναγνωρίζουμε πὼς τοῦτο συνιστᾶ μεγάλο πειρασμό καὶ παρακαλοῦμε τὸν Θεὸ νὰ μᾶς γλυτώση ἀπὸ δαῦτον καί,
ὁπωσδήποτε,
οὔτε ἀγλαϊζόμαστε οὔτε λαγνεύουμε ἐμμονικὰ στὴ σκέψη πὼς θὰ ξεκάνουμε ἕνα-ἕνα τὰ Μεχμετζὶκ μὲ διατρητικὰ βλήματα ἤ χειροβομβίδες,
ἔτσι κι ἐν προκειμένῳ,
ΦΡΙΤΤΟΥΜΕ
στὴ σκέψη ὅτι οἱ ἀνεξιχνίαστες βουλὲς τοῦ Θεοῦ θὰ μποροῦσαν κάποια στιγμὴ νὰ μᾶς φέρουν στὴ θέση νὰ διαιτητεύσουμε ἐμεῖς, οἱ ἁπλοῖ καὶ συφοριασμένοι λαϊκοί, τὴν ἀντιλογία μεταξὺ τῶν πνευματικῶν μας κεφαλῶν σ᾽ ὅλα τὰ παραπάνω θέματα.
Γιὰ πειρασμὸ πρόκειται ἀδελφοί,
γιὰ ΠΕΙΡΑΣΜΟ μεγάλο.
Γι᾽αὐτό, ἄς μᾶς λείπη γιὰ τὴν ὥρα τὸ "πρόσθες ἡμῖν πίστιν"
κι ἄς κυριαρχῆ τὸ "μὴ εἰσενέγκης ἡμᾶς εἰς πειρασμόν" ...]
Προσέξτε, λοιπόν,
προσέξτε πολύ,
γιατὶ θὰ πάρετε πολὺν κοσμάκη ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ!
(Διευκρινίζω ὅτι εἶμαι λαϊκός, μὴ θεολόγος καὶ οὐδεμία σχέση ἐπαγγελματικῆς ἤ ψυχολογικῆς ἐξάρτησης ἔχω μὲ κληρικούς, ἐνορίες, ἱδρύματα τῆς Ἐκκλησίας κττ, ἀλλὰ καταθέτω τὸν καημό μου, μ᾽ ὅσα βλέπω νὰ γράφωνται καὶ νὰ γίνωνται ἀπὸ ᾽δῶ κι ἀπὸ ᾽κεῖ ...)
Όσοι ποδοπατούν τους Ιερούς Κανόνες, συμπροσευχόμενοι με αιρετικούς, είναι για καθαίρεση και σε καμία περίπτωση δεν τους αναγνωρίζουμε πλέον ως "πνευματικούς μας πατέρες" ή "Επισκόπους".
Ο Επίσκοπος έχει χρέος να προσέχει την ποίμνη. Αυτοί την παρέδωσαν στους λύκους.
Εδώ κλείνει κάθε "κοινωνία" μαζί τους.
Εσύ μπορείς να πηγαίνεις όπου θέλεις να μεταλαμβάνεις. Μπορείς να πηγαίνεις και στους Παπικούς αν θέλεις.Εξ άλλου για κάποιους θεολόγους και "ποιμένες μας" Δεν είναι αιρετικοί οι παπικοί αλλά "σχισματικοί" (γιατί λέει δεν καταδικάστηκαν από Σύνοδο! Οι 8η και 9η οικουμενικές δεν είναι σύνοδοι για αυτούς). Εσύ όμως αποκαλείς "σχισματικούς" εμάς και καθηρρημένους. Μην ξαναγράφουμε τα ίδια, δες πόσοι Άγιοι της ορθοδοξίας σημερα καθαιρέθηκαν κ μάλιστα από Συνόδους.
Καλό δρόμο.
20 χρόνια περιμέναμε και περιμέναμε και περιμέναμε ..
και είδαμε το αποτέλεσμα
οι οικουμενιστές στρογγυλοκάθισαν για τα καλά σε όλους τους θρόνους και τώρα κόβουν κεφάλια.
Ο καθένας καλείται να κάνει το χρέος του. Αν ως πιστός εσύ αισθάνεσαι ανίκανος, κάτσε σπίτι, λέγε "την ευχούλα", αυτό μας έμαθαν εσκεμμένα εδώ και τόσα χρόνια, για να μας κοιμίζουν.
ΥΓ. Κοίτα κουτοί δεν είμαστε. Γράφεις σε πολυτονικό, έχεις τόσες θεολογικές αναφορές επιμένεις στα σχόλια και θες να μας πείσεις ότι δεν έχεις σχέση με πρόσωπα του εκκλησιαστικού χώρου!
Έχεις δεν έχεις, κάτσε στην πολυθρόνα σου, πιες το καφεδάκι, διάβασε κ μια εκκλησιαστική εφημερίδα και συνέχισε να ζεις την ζωούλα σου και να πηγαίνεις στους αιρετικούς (ταυτίζονται με την πίστη του μνημονευόμενου επισκόπου) να κοινωνήσεις.
Αγαπητέ τόσα χρόνια ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ασυδοσίας έχουν ως αποτέλεσμα να έχει χαθεί η μπάλα.
Αντιμετωπίζουν ορισμένοι ως σχισματικό ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ και τον ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!!!!!!
Υπάρχουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ και ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΙ που ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΤΕΓΩΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΠΑΤΕΡΕΣ και ΔΙΝΟΥΝ ΧΑΡΗ σε ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΣΠΟ ΣΥΝΟΔΟΥΣ.
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΠΙΔΚΟΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ , ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ να κατηγορουμε την αποτειχιση και να θεωρούμε ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΔΙΔΆΣΚΑΛΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ.
Προς John Papadopoulos
Μας πήρανε την Πόλη και εμείς κοιμόμαστε....
όσον αφορά το ...μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν.
Γρηγορείτε είπε ο Κύριος και οι Έλληνες σήμερα ούτε το Πάτερ Ημών δε λέμε μέσα στην ημέρα. Γιατί να μη μας έλθει ο πειρασμός;
Θέλει πολλές θεολογικές γνώσεις και θεωρία για να καταλάβεις ότι κάτι δεν πάει καλά, όταν επίσημα η λεγόμενη ορθοδοξία ξενοκοιμάται με τις αρχαίες αιρέσεις και με τους ειδωλολάτρες;
Τι θα έλεγαν όσοι έχουν χύσει το αίμα τους γιατί προσκύνησαν τις εικόνες, αν έβλεπαν τους εικονομάχους σε ορθόδοξο ναό και μάλιστα με επίσημη θέση και μνημόνευση στη θεία λειτουργία; Τι θα έλεγαν όσοι υπέστησαν βασανιστήρια και εξορίες και καθαιρέσεις γιατί αρνήθηκαν να συναινέσουν στην κακοδοξία της κάθε αίρεσης;
Όλα αυτά δεν είναι ψιλά γράμματα για τον απλό κοσμάκη , τον αστοιχείωτο (ως μη οφείλει) χριστιανικά, τον ακατήχητο και κοιμισμένο από τις βιοτικές μέριμνες και μόνο. Παύουν να είναι ψιλά γράμματα που αφορούν μόνο τους υψηλά ιστάμενους της εκκλησίας αρχιερείς, από τη στιγμή που ένας κατά τα άλλα ακατήχητος βλέπει το παιδί του στην ουσία να μένει αβάπτιστο! Ακόμα και ένας ακατήχητος και αστοιχείωτος χριστιανός προβληματίζεται. Μπορεί κι όλας να αρχίσει να αναζητά απαντήσεις και πληροφορίες περισσότερες με αφορμή αυτό. Και τότε αρχίζει να μαθαίνει. Χτυπήστε και θα σας ανοιχθεί η πόρτα, ερευνάτε και θα βρείτε. Γιατί να πιστεύουμε τους μουφτήδες του νέου ημερολογίου και να μην ερευνούμε;
Έχουν γίνει πράγματα ακατανόητα για το πόπολο κύριε παπαδόπουλε. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να ασχολείται κανείς.
Έχουν επιπτώσεις αυτά στην λατρευτική ζωή. Και αυτό δεν θα μπορούσε να μένει για πάντα απαρατήρητο. Και θα γίνει ακόμα και πιο έντονο. Απλά τα δικά σου τα όρια δεν έχουν ξεπεραστεί ακόμα όπως φαίνεται. Αντέχεις.
Κι αν αντέχεις να βλέπεις το ψέμα και να μην οργίζεσαι, να μην ανησυχείς, κι αν αντέχεις να συμμετέχεις κι εσύ στο ψέμα, τότε ετοιμάσου να αντέξεις και αυτά που περιμένουν όσους λένε και ποιούν το ψεύδος. Και στην προκειμένη περίπτωση είναι ψέμα ότι υπάρχουν πολλές εκκλησίες, είναι ψέμα ότι ο ορθόδοξος είναι εκκλησιαστικά μαζί με τον αιρετικό.
Δεν σε κρίνω εγώ αυτήν τη στιγμή. Εύχομαι τα καλύτερα: φώτιση και καλή δύναμη.
Ο καθένας τις επιλογές του κάνει αυτόβουλα και ελεύθερα.
Κι αν κάποιος θέλει να πάει να πνιγεί, δεν μπορεί κανείς να τον εμποδίσει. Απλά... τα νερά είναι κρύα...και δεν αρέσει σε όλους.
Κατανοώ τις φοβίες και την πικρά εμπειρία του κ. John Papadopoulos και συμφωνώ γενικώς στις παρατηρήσεις του.
Δεν καταλαβαίνει όμως ότι ακόμη και γι' αυτές τις ατασθαλίες και τα σκάνδαλα και τα σχίσματα των ακραίων ευθύνονται οι Οικουμενιστές;
Ας ήταν οι ποιμένες των επισήμων Εκκλησιών πραγματικά Ορθόδοξοι και δεν θα υπήρχαν ούτε Ματθαιϊκοί, ούτε Υπερορθόδοξοι Ρώσοι.
Επίσης θα ήταν ποτέ δυνατόν ένας Ορθοδόξος που θα έβλεπε τους Ορθοδόξους της Αντιόχειας διηρημένους σε Μελετιανούς και Ευσταθιανούς, να έλεγε "εγώ θα μνημονεύω τον επίσημο επίσκοπο Ευζώιο και ας είναι αρειανός";
Υπάρχει λοιπόν και σωστή αντιμετώπιση της αιρέσεως με διάκριση και ενωτικό πατερικό φρόνημα.
Μα δεν διαφωνεί κανένας μας για το φίδι του οικουμενισμού.
Στον τρόπο ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ όμως ποιές επιλογές έχουμε;
-Να πάμε κυνηγάμε το που θα λειτουργήσει ο πατήρ Τρικαμηνάς.
-Να περιμένουμε πότε θα λειτουργήσουν οι πατέρες Μανώλης και Ζήσης
-Να πάμε στην Κρήτη να ψάξουμε τους δύο ιερείς που αποτειχίστηκαν.
-Να πάμε με το παλαιό αφού επιλέξουμε με ποιόν θα είμαστε (Καλλινίκου κτλ).
Αφού κάνουμε ένα από αυτά μονοκονδυλιά θεωρούμε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ αιρετικούς οικουμενιστές.
Έχει πάνω από δέκαπέντε χρόνια που σε λειτουργία Αναστάσεως ο Επίσκοπος της περιοχής είπε: Και όπως ξέρετε νηστεύσαντες και μη, μπορείτε να κοινωνήσετε. Όλοι λοιπόν να ρθείτε με το "μετα φόβου" να κοινωνήσετε. Στο δευτερόλεπτο που το είπε ακούγετε φωνή από την κατάμεστη εκκλησία "Τί είναι αυτά που λέτε δέσποτα; Κάνετε λάθος."
Ο επίσκοπος μπέρδεψε τη γλώσσα του και μπήκε μέσα. Ποτέ δεν το ξαναείπε αυτό.
Όχι καλοί μου αδερφοί. Δεν πήραμε τα βουνά μόλις ακούσαμε κακοδοξία.
Ούτε επειδή συνέχισα να πηγαίνω εκκλησία ήμουν αιρετικός.
Η ράβδος έπεσε από μέσα και τράνταξε τον συμπαθέστατο κατα τα άλλα (πρώην πια) ιεράρχή.
Αγαπητέ
εσύ θέλεις να σου ετοιμάσουμε μια εκκλησία στην γειτονιά σου, να υπάρχει ιερέας (ποιος θα τον πληρώνει) ψάλτης, όλα κομπλε (αγιογραφίες, πολυέλαιοι κλπ) για να πηγαίνεις την βολτα σου 2 ώρες την Κυριακή.
Δεν γίνεται.
Η αίρεση έχει κυριαρχίσει επίσημα και με τη βούλα, την αποδέχθηκαν με την σιωπή τους όλοι οι δεσποτάδες.
Ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη του.
Ο Θεός πάντως δεν πρόκειται να κατέβει στην γη ξανά για να "καθαρίσει" τους αιρετικούς και να μας παραδώσει ακέραια την πίστη ξανά. Αφού οι "στρατηγοί" του αγώνα συνειδητά ΔΕΝ κάνουν τίποτε,
η ευθύνη μένει στους πιστούς.
Ότι σε καλεί η συνείδηση σου κάνε.
ΥΓ Υπάρχουν ένα σωρό αποτειχισμένοι ιερωμένοι, οι περισσότεροι λειτουργούν σε ιδιωτικά παρεκκλήσια πλέον, προφανώς για να πας θα ταλαιπωρηθείς. Η επιλογή είναι δική σου.
Κάτσε στο "κοτέτσι" καλύτερα. Μια χαρά είναι. Με τον Κυριακάτικο εκκλησιασμό και κάνα σχόλιο στο ιντερνετ δεν μας ελέγχει και η συνείδηση μας.
ΥΓ. Θα κουνάνε το κεφάλι τους όλοι όσοι έχασαν ΤΑ ΠΑΝΤΑ (υπάρχοντα, περιουσίες κλπ και εξορίστηκαν και τη ζωή τους πολλές φορές, για την πίστη μας).
@ Ομάδα Εκπαιδευτικών "ο Παιδαγωγός"
1) Τιμή μου καὶ καμάρι μου, ποὺ γράφω στὸ πολυτονικό, γιατὶ εἶχα δασκάλους μὲ ὀντότητα, οἱ ὁποῖοι (παρὰ τὴν πολιτικολογία τους καὶ τὴν ΠΑΣΟΚιά τους) μᾶς μάθανε ΓΡΑΜΜΑΤΑ καὶ -ναί, ἐκεῖνοι- μᾶς διαπαιδαγώγησαν ἄρτια (μαθαίνοντάς μας καὶ πολλὰ ἀπ’ τὰ θεολογικὰ ποὺ σᾶς ἔγραψα). Εἶναι θλιβερὴ ἡ ἀντίθεση τῶν τότε ἐκπαιδευτικῶν μὲ τὴν τρέχουσα, ἀλαζονικὴ ἀμάθεια ποὺ κυριαρχεῖ παντοῦ, σ’ ὅλους τοὺς χώρους (ἀριστεριστές, παραδοσιακοὺς καὶ «παραδοσιακούς», φιλελέδες, πατριῶτες)
2) Δὲν καταλαβαίνω δέ, γιατὶ θά ’πρεπε νά ’ναι προνόμιο τοῦ κλήρου καὶ τῶν παρατρεχάμενών του τὰ καλὰ ἑλληνικὰ ἀλλὰ καὶ κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις θεολογίας. Τὸ ἀντίθετο, μάλιστα, θά ’πρεπε νὰ ἐπιδιώκετε ἐσεῖς, οἱ «ἀγωνιζόμενοι / ἐνιστάμενοι/ κατηχημένοι χριστιανοί», ὅπως φαίνεται κι ἀπ᾽ ὅσα μοῦ ἔσουρε πιὸ πάνω ὁ Παλαιοημερολογίτης Ἀνώνυμος τῆς 1.53 μ.μ. Μὲ τὸ post σας τῆς 11.59, ἀδικεῖτε πολὺν κόσμο, μαζὶ καὶ μένα, Παιδαγωγέ.
3) Σ΄ ὅ,τι μὲ ἀφορᾶ, εἶμαι νομικός καὶ παρακολουθῶ τὴν εἰδησεογραφία «ἀπὸ ἀνοικτὲς πηγές». Ὁ Θεὸς μὲ φύλαξε καὶ δὲν ἐσπούδασα θεολογία. Μὲ τὸν κλῆρο ἔχω μικρὴ ἐπαφή : Ὁ ἁπλοῦς, χωριατόπαπας παπποῦς μου πέθανε ὑπερενενηκοντούτης πρὸ εἰκοσαετίας. Λέω μιὰ καλημέρα στοὺς ἐφημερίους τῆς Ἐνορίας μου κάθε Κυριακὴ ἤ καὶ συχνότερα, συνομιλῶ μὲ τὸν πνευματικό μου τρεῖς - τέσσερις φορὲς τὸν χρόνο γιὰ μισὴν ὥρα, ἐνῶ μὲ ἐπισκόπους συνομιλῶ κατὰ μέσον ὅρο 15 λεπτὰ ἀνά τριετία (στὸ περιθώριο πανηγυριῶν). Δὲν κερδίζω δεκάρα ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, ἀλλ’ ἀντιθέτως, ἐπειδή βλέπω τὶς ἀνάγκες Της καὶ τὸν πόλεμο ποὺ Τῆς γίνεται, ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ρίχνω στὸ παγκάρι τῆς Ἐνορίας χρήματα ΚΑΙ γιὰ τὰ τσιμέντα της, σὰν νὰ χτίζω τὸ δικό ΜΟΥ τὸ σπίτι. Μὲ ἀδικεῖτε καὶ πάλι.
4) Ἀντιθέτως, ἐπαφὴ -ἱκανὴ γιὰ νὰ βγάλω συμπεράσματα- ἔτυχε νά ’χω μὲ κάτι παρανοϊκούλια τῆς «κανονικῆς ἀκριβείας» καὶ τῆς «ἀποτειχίσεως» (ὄχι ΓΟΧ οὔτε Ὑπερορίους Ρώσους). Ἔχω μυαλὸ καὶ κρίνω. «Γρηγορῶ». Ἀφῆστε, καλύτερα ….
5) Ἀλήθεια, ἰσχυρίζεσθε στὰ σοβαρὰ καὶ μὲ ἐντιμότητα, ὅτι ὁ ἁπλὸς κοσμάκης, στὸν ὁποῖον ἀπευθύνεσθε (ἐσεῖς καὶ ἄλλα «ἀντιοικουμενιστικὰ» ἱστολόγια) καὶ ἀπὸ τὸν ὁποῖον ζητεῖτε νὰ «βγεῖ » μαζικὰ «στὸ κλαρὶ» ΥΠΟ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ, διαθέτει κεκαθαρμένη καρδιά, διαυγὲς μυαλό, (στοιχειώδεις ἔστω) θεολογικὲς γνώσεις καὶ πλήρη ἐποπτεία ὅσων διαδραματίζονται;
6) Ἀπὸ ποιὰ θαυματουργική, ἐξ Οὐρανοῦ ἐπιβεβαίωση τῶν «ἀποτειχισμένων» νὰ πιαστῶ, νὰ πεισθῶ καὶ στὴ συνέχεια νὰ φύγω ἀπὸ ’κεῖ ποὺ βρίσκομαι, γιὰ νὰ πάω νὰ προσχωρήσω σὲ ’δαύτους; Ἀντίθετα ἀπ’ τὰ πιὸ πάνω παραδείγματα θαυματουργίας ἐπὶ δογματικῶν ζητημάτων στὴν Ἐκκλησιαστικὴν Ἱστορία, ὁ Οὐρανὸς στὴν παροῦσα φάση σιωπᾶ ἐπιδεικτικά. Ἄν κάτι συνέβαινε, σ᾽ ἐποχὴ Internet θὰ τό ’χαμε μάθει (γιὰ νὰ μὴν πῶ «θὰ τὸ εἶχαν βουκινίσει»).
7) Δὲν ἀναιρῶ τίποτε ἀπ’ ὅσα ἔγραψα. Εἶμαι ἀπόλυτα πεπεισμένος ὅτι σὺν τῷ χρόνῳ θὰ γίνῃ φανερὴ ἡ «προκοπὴ» -μᾶλλον τὸ κατάντημα- τοῦ «χώρου», ὅπως ἀκριβῶς τὸ προδιέγραψα πιὸ πάνω (πολυδιασπάσεις, φράξιες, μίσος, περιθωριοποίηση). Δὲν αἰσιοδοξῶ ἀνθρωπίνως γιὰ βελτίωση τῆς καταστάσεως οὔτε καὶ στὴν Κανονικὴ μας Ἐκκλησία, ἀλλὰ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ δὲν Τὴν ἐγκαταλείπω, γιὰ νὰ πάω νὰ μπλέξω σὲ θνησιγενῆ, ἀντικανονικὰ μορφώματα. Τηρῶ τὴν προσευχητικὴ στάση (τὴν «εὐχούλα», ὅπως λέτε περιπαικτικά), παρακαλῶντας ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ «μὴ εἰσενέγκης ἡμᾶς εἰς πειρασμόν», κι ἄς φρενιάζῃ ὁ Παλαιοημερολογίτης Ἀνώνυμος τῆς 1.53 μ.μ. …
Εσείς απαιτείτε να γίνει θαύμα για να "αναγκαστείτε" να πιστέψετε ότι πρέπει να πάψετε να έχετε εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς.
Στον καιρό του Άρειου και του Νεστόριου θα είσασταν σίγουρα με την "ΚΑΝΟΝΙΚΗ εκκλησία" όπως την αποκαλείτε, με τους αιρετικούς δηλαδή.
Όσο για την " κεκαθαρμένη καρδιά, διαυγὲς μυαλό, (στοιχειώδεις ἔστω) θεολογικὲς γνώσεις καὶ πλήρη ἐποπτεία ὅσων διαδραματίζοντα" που απαιτείτε να έχουν οι πιστοί για να πάρουν τέτοια απόφαση,
διαβάστε λίγη εκκλησιαστική ιστορία,
πχ αμέσως μετά την Σύνοδο Φερράρας Φλωρεντίας,
που βγήκε όλος ο λαός στον δρόμο να υποδεχθεί τον ΕΝΑΝ, τον ΜΟΝΟΝ που δεν υπέγραψε.
Ο λαός τότε δεν παρίστανε τον "κακόμοιρο", τον "αμαρτωλό" για να δικαιολογήσει την αδράνεια του. Όταν καταπατούνται τα δόγματα και οι Ιεροί Κανόνες της εκκλησίας μας, οφείλουμε να δίνουμε ΟΛΟΙ αποφασιστικά το παρόν. Δεν μπορούμε να πηγαίνουμε "για ύπνο" στην "ΚΑΝΟΝΙΚΗ εκκλησία" ούτε να αναπαύουμε την συνείδηση μας δίνοντας ελεημοσύνες.
Σημάδι εξ ουρανού για να καταλάβουμε ότι δε πρέπει να μνημονεύονται αυτοί που διδάσκουν αίρεση και επί δεκαετίες ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ιερούς κανόνες;;;;!!!!!!!!
Υπάρχουν συγκεκριμένοι ιερείς που πρωτοστατούν στον οικουμενισμο ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΔΙΔΆΣΚΟΥΝ ΑΙΡΕΣΗ .
ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ , αυτοί είναι η σέκτα (που πιθανότατα έχει σχέση με σιωνισμό και μασονία) που έχει καπελωσει την εκκλησία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Ας καταλάβουμε επιτέλους τι είναι οι οικουμενιστες.
Επειδή ακριβώς είμαστε στην εποχή της πληροφορίας προσέξτε μη βγει κάνα σημάδι που να απαιτεί την ένωση με τον πάπα. Και μας το πασάρουν ως εξ ουρανού......
https://www.youtube.com/watch?v=gXk_sEPRfR4
αδελφέ γιάννη παπαδόπουλε,κάνε αγάπη,μείνε όπου θέλεις,
κάμε όπως αναπαύεσαι.
εάν θέλεις κι έχεις χρόνο,δες το πιο πάνω βίντεο,άχρι τέλους
εί δυνατόν,και εφόσον γνωρίζεις και το λειτουργικό τυπικό,
δες εάν παραλείπεται κάτι από τη "λειτουργία"αυτή.
σε παρακαλώ ιδιαιτέρως δε,να δεις μετα δεούσης προσοχής και προσευχής,κατά τον λόγον του Κυρίου..γρηγορείτε και προσεύχεσθε ίνα....κτλ από το 1.47 έως τέλους.
ο Κύριος μεθ΄ημών.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.