" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Μιχαήλ Τσίριμπας ο ακούραστος δάσκαλος!

Επί τέλους, ένας δάσκαλος, αν και μεγάλος σε ηλικία, με αγωνιστικό φρόνημα. Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε.

Τ΄ακούτε αυτό εσείς οι πολύτεκνοι -συνήθως θεολόγοι- που δεν βγάζετε τσιμουδιά για όσα συμβαίνουν; Σας βόλεψαν και διοριστήκατε και ήρθατε με μιας και δίπλα στα σπίτια σας και ξεχάσατε και την εκκλησία που θαλασσοδέρνεται και την πατρίδα μας.

Εσείς τσιμουδιά
Μην χάσετε την δουλίτσα και κυρίως την ησυχία σας. Μην βρεθεί κανείς και χαλάσει τον "νιρβάνα σας". 
Όπως ακριβώς κάνει και η ΠΕΘ, που ακόμη δεν τόλμησε να βγάλει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΟΙΝΩΣΗ καταδίκης της ψευδοΣυνόδου της Κρήτης. Συνεχίζει να επιμένει στο αλισβερίσι με τις δημόσιες σχέσεις ... με πολιτκούς, αρχιεπισκόπους και πατριάρχες. Κάποτε ο Ιούδας πρόδωσε για 30 αργύρια, σήμερα οι θεολόγοι της Ελλάδος προδίδουν την ορθοδοξία για να έχουν την "ησυχία τους"..
"Αιδώς Αργείοι."
Με τέτοιους "νεκρούς" θεολόγους, καλύτερα να μην κάνουν καθόλου θρησκευτικά τα παιδιά μας.

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Διατηρεί τη μεγαλύτερη Ιστορική και Θρησκευτική ιδιωτική βιβλιοθήκη.


ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ !
Είναι αρχαιολόγος, θεολόγος και φιλόλογος. Δίδαξε στην μέση εκπαίδευση σε γυμνάσια και λύκεια της Αττικής και Ευβοίας. Δίδαξε επίσης στην Αθωνιάδα εκκλησιαστική ακαδημία στο Άγιο Όρος.Υπήρξε σχολικός επιθεωρητής νομού Ευβοίας. Στην στρατιωτική του θητεία υπηρέτησε στην θρησκευτική υπηρεσία στρατού, με αρμοδιότητα την κήρυξη του θείου λόγου στις στρατιωτικές μονάδες.

Συγκινεί το πάθος του για την ανάδειξη της ιστορικής αλήθειας και της ελληνικής γλώσσας.
Εντυπωσιάζει η εμπεριστατωμένη κατάδειξη των γεγονότων όπως αυτά αποτυπώνονται σε σπάνια βιβλία αλλά προπάντων στην μνήμη του ιδίου.


Αν και 75 ετών θυμάται απ’ έξω αμέτρητα ποιήματα και ιστορικά γεγονότα, σπάνιο φαινόμενο για τη νέα γενιά των οθονόπληκτων νεοελλήνων.
Ίσως αυτό να οφείλεται και στην απουσία ηλεκτρονικού υπολογιστή από το σπίτι του.
Είναι ο δεύτερος δάσκαλος με τέτοιο πλούτο γνώσεων που
έχω την τιμή να συναντήσω έως σήμερα μετά τον συνομήλικό του Σπυρίδωνα Σταυρόπουλο.

Οφείλουμε να διδασκόμαστε από αυτούς τους ανθρώπους που αφιέρωσαν την ζωή τους στην διάδοση της ελληνικότητας, της θρησκευτικότητας και της ιστορίας.

Στους χαλεπούς καιρούς των μνημονίων και της καταναγκαστικής πολυπολιτισμικότητας, τέτοιοι πνευματικοί φάροι πρέπει να αντανακλούν το φως τους στα σκοτάδια της καθημερινότητάς μας.

Ακολουθεί βίντεο από πρόσφατη ομιλία του σχετικά με την σύγκριση ισλαμισμού και Ορθοδοξίας.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παιδαγωγε το σχόλιο σου για θεολογους κ πολύτεκνους κτυπάει φλέβα...
Λες πολλά σε μόλις 15 σειρες.

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Τσίριμπας είναι ένας καταρτισμένος Θεολόγος που με επιχειρήματα αναλύει τους κινδύνους που απειλούν άμεσα την ΟΡΘΟΔΟΞΗ Πατρίδα μας!
Ξεκάθαρα λόγια και θέσεις που πρέπει και η επίσημη Ορθόδοξη Εκκλησία δεν τολμά καν να θίξει!
Δυστυχώς πρέπει ο εχθρός είναι εντός των Πυλών. Γεμίσαμε ριψάσπιδες και
άθεους! Αρκετά!
Εγείρεσθε, Άγωμεν Εντεύθεν!!!

ΔΙΓΕΝΗΣ

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.