" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014

Στην Ελληνική Θράκη: Μουσουλμάνος δάσκαλος έδιωξε μαθήτρια επειδή δεν ήξερε το κοράνι

«Μεσαίωνας η εκπαίδευση των παιδιών» της ορεινής Ξάνθης καταγγέλλει ο πατέρας

Για μεσαίωνα στη εκπαίδευση κάνει λόγο ο πατέρας μιας 12χρονης Μουσουλμάνας μαθήτριας η οποία το πρωί της Δευτέρας εκδιώχτηκε από τον ίδιο της τον δάσκαλο και χλευάστηκε δημοσίως από τους συμμαθητές της γιατί δεν είχε μάθει το κοράνι.


Το περιστατικό. σύμφωνα με το xanthinews.gr συνέβη στην Σμίνθη του Δήμου Μύκης. Μάλιστα ο πατέρας της μικρής έχει ήδη προσφύγει σε δικηγόρο και επιδίωξε συνάντηση και με τον εισαγγελέα Ξάνθης για να διαμαρτυρηθεί για την συμπεριφορά τους δασκάλου. «Ό,τι και να έχει κάνει το παιδί μου, ή αν ξέρει ή δεν ξέρει κάποια από τα μαθήματά του, ΚΑΝΕΙΣ και ειδικά ένας δάσκαλος, δεν μπορεί να το διώξει από το σχολείο εν ώρα μαθήματος» δήλωσε χαρακτηριστικά ο πατέρας του μικρού κοριτσιού.

Για το θέμα έχει ενημερωθεί ήδη ο Περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης
Πηγή: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.