" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2014

Βίντεο- δημιουργία μαθητών, για τον πραγματικό "Θησαυρό" μας, την Ελληνική Ιστορία.

Αξίζει πραγματικά να παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο. Μπορείτε και να το προβάλετε σε κάποια σχολική γιορτή (υπάρχουν αναφορές και στην 25η Μαρτίου και στον Μακεδονικό Αγώνα).
Συγχαίρουμε ολόψυχα τον εμπνευστή της προσπάθειας, καθηγητή Πληροφορικής κ.Γιάννη Αυγερινό και τους μαθητές του:


Ένα ανοιξιάτικο απόγευμα δύο συμμαθητές της Στ' Δημοτικού, ο Πέτρος και η Κατερίνα, συναντιούνται έξω από το σχολείο τους. Δεν έχουν την παραμικρή ιδέα ότι το σκυλάκι της Κατερίνας θα τους οδηγήσει σε μια περιπέτεια, όπου τους περιμένει Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ.

Είναι μια διαθεματική δημιουργία, όπου δύο συμμαθητές της ΣΤ' Δημοτικού εμπλέκονται εντελώς τυχαία στην αναζήτηση ενός θησαυρού. Θησαυρός, του οποίου η αναζήτηση, εύρεση και υπόσταση, αναδεικνύονται μέσα από τις σελίδες της Ελληνικής Ιστορίας.

Το βίντεο δημιούργησαν στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης οι μαθητές της ΣΤ' τάξης. Υπεύθυνος ήταν ο καθηγητής Πληροφορικής του σχολείου, Γιάννης Αυγερινός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.