Μια από τις πλανεμένες, αντιπατερικές και ανορθόδοξες
διδασκαλίες και θεωρίες της παναιρέσεως του Οικουμενισμού που ασπάστηκε η
Σύνοδος της Κρήτης είναι ότι, Ανάθεμα- Αιρετικός δεν είναι αυτός που έχει
αιρετικό φρόνημα και κηρύττει δημοσίως και φανερώς αιρετικές αντιπατερικές
διδασκαλίες,αλλά είναι αυτός που καταδικάστηκε από Ορθόδοξη Σύνοδο γι αυτές.
Αντιθέτως η
Χριστιανική διαχρονική διδασκαλία των Θεοδίδακτων Αγίων της Εκκλησίας είναι
ότι, Ανάθεμα -Αιρετικός είναι αυτός που έχει αιρετικό φρόνημα και κηρύττει φανερώς
και δημοσίως αιρετικές, ανορθόδοξες και αντιπατερικές διδασκαλίες εμμένοντας αμετανόητος
εις αυτές.
Η Ιστορία
της Εκκλησίας μας έχει διδάξει ότι, όλοι οι αντιαιρετικοί αγώνες των Αγίων
Ομολογητών της Εκκλησίας,οι οποίοι απέκοπταν κάθε εκκλησιαστική επικοινωνία με
τους Ανάθεμα- Αιρετικούς, κατ ‘όνομα Επισκόπους, έγιναν πριν καταδικαστούνε από
Ορθόδοξη Σύνοδο οι Ανάθεμα – Αιρετικοί κατ ’όνομα Επίσκοποι.
Έγιναν τότε
που οι καταληψίες Ανάθεμα -Αιρετικοί κατ’όνομα Επίσκοποι, κρατούσαν παρανόμως με
την βοήθεια της εκάστοτε εξουσίας τους Επισκοπικούς Ορθόδοξους Θρόνους,κάνοντας
επίσημη γραμμή της Εκκλησίας την Αίρεση τους.
Ήταν και
είναι παράνομοι και καταληψίες, διότι όπως κηρύττουν οι οδηγοί της Ορθοδοξίας
και Διδάσκαλοι της Οικουμένης προηγείται
η Ορθόδοξη Πίστις και κατόπιν ακολουθεί η Εκκλησιαστική τάξις .
Η διασφάλιση
της Ορθοδόξου Πίστεως μέχρις αίματος και η καταδίκη και εκδίωξη των καταληψιών Ανάθεμα
-Αιρετικών κατ’όνομα Επισκόπων από τους Επισκοπικούς Ορθόδοξους Θρόνους και η
αντικατάσταση τους από κανονικούς Ορθοδόξους Επισκόπους από Ορθόδοξη Σύνοδο,
είναι η αιτία όλων των Αντιαιρετικών αγώνων
των Αγίων Ομολογητών της Εκκλησίας.
Όταν συν Θεό
επιτευχθεί αυτός ο Άγιος σκοπός και αποκατασταθεί η Ορθοδοξία, τότε τελειώνουν
οι αγώνες, παύει ο πόλεμος, έρχεται ειρήνη στην Εκκλησία.
Αν τώρα παρ’όλα αυτά,κάποιος Χριστιανός, κληρικός,
μοναχός ή λαϊκός περιμένει να αγωνιστεί, να πολεμήσει την Αίρεση και να
διακόψει κάθε εκκλησιαστική επικοινωνία με τους Ανάθεμα- Αιρετικούς, κατ’όνομα
Επισκόπους, όταν καταδικαστούν και εκδιωχθούν αυτοί, όταν τελειώσουν οι αγώνες,
παύσει ο πόλεμος και έρθει ειρήνη στην
Εκκλησία, τότε να μας συγχωρεί με το συμπάθειο,
αλλά κατά την λαϊκή ρήση θα πρέπει να χρωστάει, δεν θα είναι καλά στα μυαλά του!
Οι Θεόπτες
Πατέρες και Διδάσκαλοι της Ορθοδοξίας ορίζουν επίσης ότι,η επίσημη διακήρυξις και
αποδοχή της Αιρέσεως γίνεται με την Συνοδική διακήρυξη και απόφαση, η οποία
νομιμοποιεί την παρανομία και την καθιστά γραμμή της Εκκλησίας.
Δηλαδή όπως
έκανε η Αιρετική Σύνοδος της Κρήτης με τον Αιρετικό Οικουμενιστή Πρόεδρο
της Πατριάρχη Βαρθολομαίο, η οποία διακήρυξε
την Παναίρεση του Οικουμενισμού.
Εύχεστε και
για εμένα
Μοναχός
Μακαριος Κουτλουμουσιανός
Κάθισμα Αγίου Νικολάου
2 σχόλια:
Οαση στην έρημο το άρθρο του Μοναχού
για κάποιους "ακραίους" σαν και του λόγου μου, μιας και τα έχουμε γράψει ξαναγράψει και ματαξαναγράψει.
ΟΙ ατελείωτες Βλασφημίες του ΠΣΕ Δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για σύγκληση οικουμενικής ώστε να τους καταδικάσει.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ επειδη ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Τέλος η νομιμοποίηση του ΠΣΕ είναι η Μελαλυτέρα Βλασφημία όλων των εποχών, καθώς ΑΚΥΡΩΝΕΙ την Σωτηριολογική αποστολή του Χριστού στην γη, και παρουσιάζει την Σταυρική Του θυσία ως μια άχρηστη πράξη.
Καλή φώτιση σε όλους
ευχαριστούμε πολύ για όλα όσα μαθαίνουμε σχετικά με την πίστη μας
δυστυχώς μεγάλο μέρος του πληρώματος της Εκκλησίας είναι ακατήχητο και δεν ευθύνεται αυτό...να είστε καλά καλόν αγώνα
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.