" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη, 2 Αυγούστου 2018

Ποιος να το περίμενε από τον μητροπολίτη Αιτωλίας Κοσμά ...

Πολλές φορές εκπλαγήκαμε. Είδαμε ένα σωρό πρώην συναγωνιστές
παιδιά που μεγαλώσαμε μαζί σε ορθόδοξους συλλόγους ή κατασκηνώσεις, παιδιά που φωνάξαμε μαζί συνθήματα, που αγωνιστήκαμε ενάντια σε αντίχριστα και ανθελληνικά νομοσχέδια, να αλλάζουν απίστευτα, ειδικά κάποιοι φορώντας το ράσο. Ξέχασαν και τους αγώνες και τις υποσχέσεις τους ... 


Δημοσιεύσαμε πριν 2 χρόνια κάποια "κατορθώματα" του μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμά. 
Αμέσως μετά την (ψευδο)Σύνοδο στο Κολυμπάρι,υποδέχθηκε τον αρχιεπίσκοπο Κρήτης (διαβάστε αναλυτικά εδώ) :







Πάγια τακτική των Οικουμενιστών είναι να "επιβραβεύουν" τα υπάκουα "σκυλάκια". 
Έτσι προωθήθηκε μια αγιοκατάταξη στην μητρόπολη Αιτωλίας (διαβάστε αναλυτικά εδώ) και φυσικά οι "ευχαριστίες" του μητροπολίτη Κοσμά στον Βαρθολομαίο.





Την "ιστορία" την είδαμε άπειρες φορές. 
Έτσι ακολούθησαν φυσικά οι επισκέψεις στο Φανάρι και επιπλέον συμπροσευχή αρχιμανδρίτη του μητροπολίτη Κοσμά (και αρχιερατικού επιτρόπου) με 3 Καρδιναλίους (γράψαμε αναλυτικά εδώ)! Δείτε:








Στη συνέχεια ο κ.Κοσμάς ΕΚΔΙΩΞΕ 
όχι τον αρχιμανδρίτη που συλλειτουργήθηκε με τους καρδινάλιους αλλά αγωνιστή μοναχό (τον π.Νεκτάριοι, δείτε την σχετική ετικέτα "Δίωξη π.Νεκταρίου (Αιτωλοκαρνανία)"εδώ) από το μοναστηράκι του επειδή ανακοίνωσε την διακοπή της μνημόνευσης επειδή ο μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕ την αποστολή στο Φανάρι και την παρουσία του αρχιμανδρίτη.




Ο "Σωτηρ"ικός θεοσεβούμενος μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς, 
μεριμνά για την πνευματική προκοπή του ποιμνίου του, έτσι κάλεσε τον "γνωστό" (για τις προκλητικές του απόψεις σε θέματα ηθικής, ομοφυλοφιλίας πχ δείτε εδώ) πατήρ Θερμό στο Μεσολόγγι να το "κατηχήσει":





Κάποιοι που εκ φύσεως έχουν καχεκτικό παρουσιαστικό, 
επειδή προκαλούν ασυναίσθητα τον οίκτο, κερδίζουν εύκολα "καλές εντυπώσεις".



Διαβάστε τα αίσχη που περιγράφονται ακολούθως ... 
"η συντριπτική πλειονότητα δεν μπορεί να διανοηθεί τα όσα συμβαίνουν μέσα στα άντρα της δεσποτοκρατίας "
"Υβρις, δεν είναι οι αλήθειες, που λέγονται. έστω κι αν κάποτε είναι πικρές, αλλά οι αθλιότητες που γίνονται, όσο κι αν έντεχνα συγκαλύπτονται. 
Ύβρις δεν είναι οι φωνές των καταπιεσμένων, αλλά οι σκευωρίες των καταπιεστών ...
πάνω απ’ όλες τις ύβρεις, ύβρις και διαστροφή είναι το αντίχριστο καθεστώς της δεσποτοκρατίας! Γιατί ενώ οι άλλοι τύραννοι επικαλούνται την αυθαιρεσία τους, οι δεσποτάδες επικαλούνται το Ευαγγέλιο"
Μερικές προτάσεις (τις διαβάσαμε στο ιστολόγιο του αγωνιστή παπά-Ηλία, εδώ)
 από το δυναμικό κείμενο που ακολουθεί.





Τελικά κάποιοι "νάνοι" δεν μπόρεσαν δυστυχώς να σηκώσουν ποτέ το "ανάστημα" τους.


Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"






Kάποιοι μου καταλογίζουν υβριστική συμπεριφορά για τα γραφόμενά μου σχετικά με το Σ/το Αιτ/νίας. Γιατί η συντριπτική πλειονότητα δεν μπορεί να διανοηθεί τα όσα συμβαίνουν μέσα στα άντρα της δεσποτοκρατίας. Δεδομένου ότι οι δεσποτάδες αποκρύπτουν επιμελώς το πραγματικό τους πρόσωπο, φορώντας με περισσή υποκρισία την προβιά της αγιότητας.


Άλλωστε μήπως κι εγώ δεν εξαπατήθηκα οδυνηρά απ’ την απατηλή συμπεριφορά του εν λόγω Μητροπολίτη! Αφού μάλιστα εξέδωσα και εφημερίδα (ΥΠΕΡΒΑΣΗ), με την οποία υποστήριξα με πάθος την άνοδό του στον αρχιερατικό θρόνο. Παρότι κάποιοι άλλοι, που γνώριζαν πρόσωπα και πράγματα, με προειδοποιούσαν ότι διέπραττα τραγικό σφάλμα. Δεδομένου ότι οι ρουφιάνοι, γνωρίζοντας τον χαρακτήρα του, καιροφυλακτούσαν στη γωνία, ώστε μόλις γίνει δεσπότης να τον χρησιμοποιήσουν για τις επιδιώξεις τους. Και, δυστυχώς, ακόμη και στα πρώτα βήματα της αρχιερατείας του συνέχισα να τον υποστηρίζω με την ίδια θέρμη. Μέχρις ότου διαπίστωσα την άβυσσο, που χώριζε την πρωταρχική μου εντύπωση απ’ την πραγματικότητα.


Και δυστυχώς δεν πρόκειται για εξαίρεση. Ο αείμνηστος παπα-Πυρουνάκης, που είχε ζήσει κι αυτός στο πετσί του τη δεσποτική αυθαιρεσία έλεγε ότι δεν υπάρχει καμιά εξαίρεση. Είναι δε χαρακτηριστική αφήγηση μιας θεολόγου καθηγήτριας: «Ο παππούς μου, διηγιόταν η καθηγήτρια, ήταν ιερέας και επειδή ο συχωρεμένος μητροπολίτης Κατερίνης, ζήτησε να με δει, τον επισκέφθηκα. Μου επιδαψίλευσε ομολογουμένως πολλές φιλοφρονήσεις. Και γενικά με έκαμε να νιώσω πολύ όμορφα. Αλλά να που σε λίγο έφτασε ένας ταλαίπωρος παπάς, που προφανώς ερχόταν από χωριό. Τον κράτησε όρθιο και τον πέρασε γενεές δεκατέσσερις. Ενώ εγώ θάφτηκα απ’ τη ντροπή μου. Γιατι συνειδητοποίησα πόσο δίκιο έχουν εκείνοι, που μιλούν για καθεστώς δεσποτοκρατίας!

Το περιστατικό, που μας διηγήθηκε η καθηγήτρια, δείχνει γλαφυρά ότι οι δεσποτάδες είναι διπρόσωποι. Το ένα τους πρόσωπο το έχουν για τον πολύ κόσμο, με τον οποίο φροντίζουν να είναι μελιστάλακτοι. Ενώ το σκαιό, για ν’ αντιμετωπίζουν τους παπάδες, που
έχουν στη δικαιοδοσία τους. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο παπα-Χριστόφορος Μουτάφης, τρομοκρατημένος απ’ τις σκευωρίες, που με περισσή «αγάπη» έχουν μεθοδευτεί στο 20χρονο σε βάρος του bullying, είπε στο Σ/το κ. Κοσμά ότι μόνο με την παρουσία δικηγόρου μπορεί να συζητήσει μαζί του. Και βέβαια ο Σ/τος κ. Κοσμάς μέσα στα πλαίσια της αχαλίνωτης αυθαιρεσίας του ισχυρίζεται ότι ο π. Χριστόφορος έχει περιπέσει σε «πλειάδα παραπτωμάτων». Και ότι εν πάση περιπτώσει η συμπεριφορά του είναι υβριστική απέναντί του. Γεγονός που δείχνει ότι αποφεύγει να κοιτάξει τον καθρέφτη της συνείδησής του, γιατί ασφαλώς αγνοεί τι σημαίνει «ύβρις». Γι’ αυτό, αγαπητοί αναγνώστες, επιτρέψτε σε έναν κοινό θνητό να πει σχετικά τη γνώμη του:


Υβρις, δεν είναι οι αλήθειες, που λέγονται. έστω κι αν κάποτε είναι πικρές, αλλά οι αθλιότητες που γίνονται, όσο κι αν έντεχνα συγκαλύπτονται.
Ύβρις δεν είναι οι φωνές των καταπιεσμένων, αλλά οι σκευωρίες των καταπιεστών. Ούτε οι οιμωγές των θυμάτων, αλλά οι ωμότητες των βασανιστών.Ούτε οι εξεγέρσεις των επαναστατών, αλλά η θηριωδία των τυράννων.
Ύβρις είναι να βάνεις τα συμφέροντα και τα προνόμια των λίγων πάνω απ’ τα δικαιώματα των πολλών. Και βέβαια πάνω απ’ όλες τις ύβρεις, ύβρις και διαστροφή είναι το αντίχριστο καθεστώς της δεσποτοκρατίας! Γιατί ενώ οι άλλοι τύραννοι επικαλούνται την αυθαιρεσία τους, οι δεσποτάδες επικαλούνται το Ευαγγέλιο. Του οποίου διέστρεψαν το πνεύμα (Ματθαίου: Κ:17-28, Μάρκου: Ι:35, Λουκά: ΚΒ: 25-28), για να καταργήσουν το δημοκρατικό πολίτευμα της Εκκλησίας (Πράξεων:Α: 13-26, ΣΤ:1-7, ΙΕ:22) και να επιβάλουν την ύβρι της δεσποτοκρατίας.
Την ύβρι, όχι μόνο απέναντι στο Ευαγγέλιο, αλλά και το μέτρο και την αρμονία του ελληνικού πνεύματος: «Ύβρις φυτεύει τύραννον», λέει χαρακτηριστικά ο Σοφοκλής (Οιδίπους τύραννος, 873).



Ποιος, λοιπόν, υβρίζει ποιον; Αυτός που καταγγέλλει την κατασυκοφάντηση και διαπόμπευση ενός ανθρώπου ως ΚΛΕΦΤΗ, του οποίου το έργο διαλαλεί την αθωότητα; Ή αυτός που μεθοδεύει την
κατασυκοφάντηση και διαπόμπευση αυτή, υιοθετώντας, πέρα από κάθε λογική και συνείδηση την μωρία και μοχθηρία του νοσηρού περιβάλλοντός του! Χωρίς μάλιστα να αναφέρει, κατά την πάγια τακτική του, κάποια συγκεκριμένη ύβρη. Και ακριβώς επειδή δεν μπόρεσε να δώσει διέξοδο στη δεσποτική του χολή, να επιβάλει «ψαρεύοντας στα θολά» στο θύμα του, την ποινή της 20ήμερης αργίας. Που επαναλαμβανόμενη μπορεί να μεταβληθεί σε έναν αβάσταχτο εφιάλτη!

Ο αυτόχειρας μαθητής της Αργυρούπολης σημείωσε λίγο πριν το απονενοημένο του διάβημα ότι «ζούσε μια κόλαση»! Αυτήν ακριβώς την «κόλαση», που ζει και ο π. Χριστόφορος κάθε φορά που ο Μητροπολίτης του τον καλεί να κάμουν «πνευματικές συζητήσεις». Και αυτήν την κόλαση έζησε όταν μόλις πριν λίγες μέρες, ο Μητροπολίτης, του ζήτησε να «φύγει απ’ τη Μητρόπολη», λες και η Μητρόπολη είναι πατρογονικό του τσιφλίκι. Για να προστεθεί έτσι στο 20χρον bullying και μια ατέρμονη περιπέτεια. Αφού, λόγω της δεσποτικής σκλαβιάς, θα ήταν υποχρεωμένος να πάρει την παπαδιά του και τα δύο πεντάρφανα της κόρης του, για να βολοδέρνει από Μητρόπολη σε Μητρόπoλη. Όπου όλοι, λόγω του «κακού παρελθόντος», θα τον αντιμετώπιζαν καχύποπτα. Με αποτέλεσμα, λόγω της δεσποτικής αυθαιρεσίας, να προβεί σε κάποιο απονενοημένο διάβημα ή έγκλημα. Οπότε και τι δεν θα έχουν να του καταλογίσουν αφ’ υψηλού οι γραμματείς και φαρισαίοι! Με πρώτους πρώτους κάποιους εισαγγελικούς και δικαστικούς λειτουργούς στους οποίους επανειλημμένα έχει προσφύγει και που με αστείες δικαιολογίες βάζουν τις καταγγελίες του παπα-Χριστόφορου στο αρχείο. Που σημαίνει ότι οι δεσποτάδες έχουν δικαστική ασυλία. Όπως και οι πολιτικοί κλέφτες και ληστές.

Ας μην ξεχνούμε ότι το δολοφονικό bullying σε βάρος της μεγαλομάρτυρας φιλοσόφου Υπατίας αμνηστεύθηκε πιθανότατα, επειδή ως ηθικός αυτουργός φέρεται ο πανίσχυρος πατριάρχης Αλεξανδρείας, Κύριλλος!…



Σχόλιο (ο Παιδαγωγός):
Για την "Υπατία", ένα από τα πιο γνωστά "όπλα" των πολεμίων του χριστιανισμού, αξίζει να αφιερώσετε χρόνο και να διαβάσετε εδώ.




και ένα ακόμη σχετικό κείμενο από εδώ:





Σεβασμιώτατε Αιτ/νίας, κ. Κοσμά
 Μπορείτε να μας πείτε για ποιο λόγο επιβάλατε την παμπόνηρη 20ήμερη αργία στον π. Χριστόφορο Μουτάφη;
Μήπως, για να γιορτάσετε το χωρίς ντροπή και συνείδηση 20χρονο σε βάρος του δεσποτικό σας bullying!!!

Με τον ανελέητο διασυρμό του, μέσω λιβελογραφημάτων, που εκβιάζονταν οι ιερείς να υπογράφουν και να διαβάζουν σε όλους τους ναούς! Για τα οποία οι υπογράφοντες καταδικάζονταν πρωτόδικα και αθωώνονταν στα εφετεία, για λόγους, όπως λέγεται, αξιοκατάκριτους! Ενώ οι μηνύσεις και οι αγωγές του παπα-Χριστόφορου έμπαιναν με αστείες αιτιολογίες στο αρχείο! Με τις αλλεπάλληλες δεσποτικές διώξεις εναντίον του, για τις οποίες αθωωνόταν, επειδή προφανώς δεν υπήρχε καμιά βάσιμη κατηγορία. Με τις αλλεπάλληλες καθαιρέσεις απ’ την προεδρεία του Εκκλησιαστικού  Συμβουλίου.  Και με την άκρως προσβλητική συμπεριφορά εκ μέρους των, παρανόμως διορισμένων από σας επιτρόπων.  Και τόσα άλλα τρισάθλια δεσποτικά καμώματα κατά τη διάρκεια του 20ετούς σε βάρος του bullying !

Κι έρχεστε τώρα, όπως φαίνεται, Σεβασμιώτατε να του δώσετε τη χαριστική βολή, ροκανίζοντας την ηθική, εκκλησιαστική, οικονομική και οικογενειακή  του υπόσταση με το παμπόνηρο εφεύρημα των20ήμερων αργιών. Πράγμα που γίνεται αμέσως φανερό, από το επίσης παμπόνηρο εκ μέρους σας κατηγορητήριο εναντίον του. Που θυμίζει το συκοφαντικό όργιο των τοκογλύφων δολοφόνων  σε βάρος του ελληνικού λαού που τον διέσυραν παγκοσμίως ως «τεμπέλη» και «διεφθαρμένο»! Προκειμένου να τον καταπτοήσουν και να δικαιολογήσουν την πολύμορφη κανιβαλική επίθεση εναντίον του.  Ποιοι; Οι αρχιτέκτονες της διαφθοράς και της άγριας εκμετάλλευσης!  Όπως βέβαια συμβαίνει και με τα δικά σας φερέφωνα που σας φόρεσαν το φωτοστέφανο της αγιότητας, πράγμα που κατηγορηματικά διαψεύδει, πέραν πολλών άλλων, και  το 20χρονο  σε βάρος του π. Χιστόφορου bullying . Τον ποίο η μωρία και η μοχθηρία των ανθρώπων του περιβάλλοντός σας  διαπόμπευσε σε όλη την οικουμένη ως ΚΛΕΦΤΗ! Κρίνοντας, όπως πολύπλευρα αποδεικνύεται, εξ ιδίων τα αλλότρια. Και ασφαλώς σκανδαλίζοντας απειράριθμους ανθρώπους. Οι οποίοι για τις κατάπτυστες σκευωρίες, που μεθοδεύετε σε βάρος του πατρός Χριστοφόρου, ντρέπονται για λογαριασμό σας.

Διαρρηγνύετε τα ιμάτιά σας, επειδή σας είπε ότι μόνο με την παρουσία δικηγόρου μπορεί να συζητήσει μαζί σας.  Κι ακόμη δεν «ήλθατε εις εαυτόν». για να καταλάβετε ότι ο πολύχρονος διωγμός εκ μέρους σας τον  έχει φέρει στην έσχατη απελπισία! Σε σημείο ώστε να νιώθει  ανασφαλής μαζί σας και να αισθάνεται την ανάγκη της παρουσίας κάποιου αξιόπιστου συμπαραστάτη. Άλλωστε ποια συζήτηση θα μπορούσε να κάνει ο οποιοσδήποτε βασανιζόμενος με τους βασανιστές του ή ένας δούλος με τον τύραννό του! Και ασφαλώς το ότι θα συζητούσατε με τον π. Χριστόφορο «ως παπάς με παπά» είναι για αφελείς, που δεν γνωρίζουν την δεσποτική απέναντι στους παπάδες συμπεριφορά. Όσοι έχουν εμπειρία τέτοιων συζητήσεων, γνωρίζουν ότι πρόκειται για βίαιους και δηλητηριώδεις δεσποτικούς μονόλογους.

Στα χρόνια της ιερατικής μου θητείας στη Μητρόπολη Αιτ/νίας δεν υπήρξε περίπτωση να συζητήσω με τον προκάτοχό σας και να μη φύγω με το αίσθημα βάναυσης κακομεταχείρισης. Αλλά και μαζί σας, όσάκις πίστεψα ότι θα μπορούσα να συνομιλήσω  απογοητεύτηκα απ’ το δεσποτικό στυλ του «αυτός έφα» μονολόγου σας. Γεγονός που μαρτυρεί είτε το πνεύμα της σύμφυτης με τη δεσποτική εξουσία αυθαιρεσίας, είτε τις πενιχρές  πνευματικές σας αποσκευές.

Καλείτε τον π. Χριστόφορο να κατανοήσει τι σημαίνει  ταπείνωση και αγάπη και Εκκλησία και Επίσκοπος. Έννοιες απ’ τις οποίες, δυστυχώς, όπως η μέχρι τώρα πολιτεία σας μαρτυρεί, σας χωρίζει άβυσσος! Όπως βέβαια κι απ’ τη δικαιοσύνη. Στο όνομα της οποίας αυθαιρετείτε καταφεύγοντας στον αντίχριστο δεσποτικό νόμο.  Στη συνέχεια, αναποδογυρίζοντας, κατά την προσφιλή σας τακτική, την πραγματικότητα του ζητείτε να δείξει μετάνοια και να σας ζητήσει συγγνώμη. Ο Χριστός, Σεβασμιώτατε, μπορεί να συχώρεσε τους σταυρωτές του, αλλά συγνώμη σε καμιά περίπτωση δεν τους ζήτησε! Και περαιτέρω, παραβλέποντας, κατά την φαρισαϊκή σας νοοτροπία το τεραστίων διαστάσεων δοκάρι, που βρίσκεται στο δικό σας μάτι, τον θεωρείτε άξιο πολλών ποινών, που βέβαια η μεγαλοψυχία σας απέφυγε μέχρι τώρα  να του επιβάλει. Και μιλάτε εσείς ο πολλαπλά καταφρονητής του Ευαγγελίου και κάθε έννοιας δικαίου για καταφρόνηση του Επισκόπου εκ μέρους του παπα-Χριστόφορου και σκανδαλισμό. ‘Οταν έχετε κατασκανδαλίσει, όχι μόνο την τοπική, αλλά και την πανελλήνια και παγκόσμια κοινωνία. Που θλίβεται, βλέποντας έναν Επίσκοπο να βασανίζει με το 20χρονο   bullying του  έναν καθόλα έντιμο και άξιο κληρικό!

Και του επιβάλλετε την παμπόνηρη 20ήμερη αργία για την υβριστική του τάχα συμπεριφορά. Όταν η πραγματικότητα φωνάζει ότι ένσάρκωση της «Ύβρεως», όχι μόνο με την  χριστιανική αλλά και την αρχαιοελληνική της έννοια είναι η Δεσποτοκρατία και οι αποκρουστικοί εκπρόσωποί της. γιατί ποιος θα μπορούσε να φαντασθεί ότι θα φθάνατε στο κατάντημα να του πείτε να φύγει απ’ την Αιτωλοακαρνία! Σάμπως να πρόκειται για πατρογονικό σας τσίφλικι. Είναι δε απορίας άξιο πώς ύστερα από τέτοιο όργιο κακουργίας μπορείτε και στέκεστε μπροστά στην αγία τράπεζα! Κι αν κάποιοι δικαστικοί και εισαγγελικοί λειτουργοί δεν στραγγάλιζαν κάθε  έννοια δικαιοσύνης,  στην προκειμένη περίπτωση, θα έπρεπε να σας είχαν κρεμάσει, στον ίδιο χώρο που Γερμανοί κρεμούσαν τους πατριώτες! Αλλά δυστυχώς ζούμε σ’ έναν κόσμο, όπου οι κακούργοι είναι σταυρωτές και οι δίκαιοι σταυρωμένοι!

Πάντως, Σεβασμιώτατε, αμετακίνητος συνήγορος του πατρός Χριστοφόρου και αμείλικτος κατήγορος εναντίον σας  ίσταται ο περικαλλής ναός της Αγίας Βαρβάρας. Έργο, εν πολλοίς, της προσωπικής θυσίας και της αδαμάντινης εντιμότητας του αξιοκατάκριτου για σας και το φαρισαϊκό περιβάλλον σας  παπα-Χριστόφορου!!!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΔΡΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
https://vimeo.com/283161488

https://plus.google.com/+ELEYSISTHEROUS

ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΝΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ

Unknown είπε...

Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΙΩΝ
https://plus.google.com/photos/photo/114808745344750189576/6583887061074678402?sqid=114804641994035231823&ssid=b6f05cbb-641e-416c-a800-47397ba4b170

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν κάπου προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.