" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή 23 Μαΐου 2025

ΒΙΝΤΕΟ με την ομιλία του βλάσφημου ΚΑΤΣΑΔΙΩΤΗ στη Θεσσαλονίκη. Σχόλιο.


ΕΤΣΙ εξηγούνται ΟΛΑ.

Ο άνθρωπος αυτός έχει Μίσος.
Μίσος για τους Αγίους.
Μίσος για τις εικόνες.
Μίσος για τις εκκλησίες.
Μίσος για τον Άγιο Γεώργιο.
Μίσος για τους χριστιανούς.
Ρατσιστικό μίσος για τη θρησκεία.

Και όπως είπε στο τέλος, με την «παραμόρφωση» (των Ιερών μορφών) «μορφοποιεί» το συναίσθημά του:
Δείχνει τις Άγιες μορφές ως ΤΕΡΑΤΑ.
Βρίζει, βλασφημάει δηλαδή την Παναγία και τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό και τους αρχαγγέλους και τους Αγίους.

Δεν είναι καλλιτέχνης. Είναι συνειδητός ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΟΣ.


ΔΕΙΤΕ αποσπάσματα από την ομιλία του στη Θεσσαλονίκη από το κανάλι youtube Betty Direct:

 

https://youtu.be/PCaqM2qFQY0?feature=shared

Διαβάστε εδώ:

Δελτίο Τύπου πιστών Ι. Μ. Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως με αφορμή την παρουσία του βλάσφημου εικαστικού Κατσαδιώτη σε σεμινάριο.

Διαβάστε εδώ:


Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

https://opaidagogos.blogspot.com/2025/05/blog-post_23.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.