" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα, 4 Ιουνίου 2012

Ο πνευματικός εξανδροποδισμός και η εθνομηδενιστκή ιδεολογία στην Παιδεία μας. Προτάσεις.

Παραθέτουμε την εισαγωγή από επιστολή από το Ιστολόγιο ΤΑΧΑΛΙΑ. 
 
Είναι φανερό πιστεύω σε όλους εκείνους τους ανθρώπους οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν επιφανειακά τα πράγματα πως το κύριο και ουσιαστικό πρόβλημα της Ελλάδος δεν είναι η οικονομία.
 
Θεωρώ πως το κύριο και ουσιαστικό πρόβλημα της πατρίδος μας, είναι η έλλειψη παιδείας, ο πνευματικός εξανδραποδισμός μεγάλου τμήματος του ελληνικού λαού, η χαμένη μας ελληνικότητα. Η κατάσταση αυτή δεν εμφανίσθηκε ξαφνικά, αλλά ήταν μια στοχευόμενη πολιτική από τους κυβερνόντες πολιτικούς υπαλλήλους της πλανητικής δικτατορίας αυτούς τους σύγχρονους κατοχικούς μαυραγορίτες ταγμένους στο νεοταξικό δόγμα χτυπήστε του έλληνες στη γλώσσα, στον πολιτισμό, στις αξίες και στην παράδοση τους διότι είναι λαός δυσκολοκυβέρνητος και οι οποίοι μας καλλιέργησαν ένα περιβάλλον επίπλαστης ευδαιμονίας με δανεικά για να τους συντηρούμε με τη σειρά μας στην εξουσία σε ένα φαύλο κύκλο. Αυτό ακριβώς το πρόβλημα είναι κυρίως που μας οδήγησε σε αυτήν την κατάσταση.
 
 
Εδώ και αρκετά χρόνια στο χώρο της παιδείας, με πολιτική εννοείται προτροπή και καθοδήγηση, αναλαμβάνουν καίριες θέσεις άνθρωποι που είτε εκ πεποιθήσεως έχουν μια εθνομηδενιστική ιδεολογία είτε λειτουργούν ως έμμισθα πιόνια των νεοταξικών κέντρων. Σε κάθε περίπτωση η δράση τους και σε συνδυασμό με ανάλογη δράση πολιτικών, δημοσιογράφων και διαφόρων μη κυβερνητικών οργανώσεων (οι οποίες λαμβάνουν περίεργες χρηματοδοτήσεις από ύποπτα κέντρα), έχει ως αποτέλεσμα τη σταδιακή μείωση της εθνικής συνείδησης και του φρονήματος ιδιαίτερα των νέων ανθρώπων. Αν στο ως άνω προσθέσουμε την ελλιπή χρηματοδότηση της παιδείας, τον έντονο τεχνοκρατισμό, την έλλειψη ανθρωπιστικού χαρακτήρα της εκπαίδευσης, αλλά και ένα σύστημα από το οποίο απουσιάζει η ευρύτερη καλλιέργεια του πνεύματος, της φαντασίας και της δημιουργικότητας, γίνεται αντιληπτό το μέγεθος του προβλήματος καθώς οικοδομείται μια κοινωνία σε σαθρά θεμέλια.
 
Κατόπιν όλων αυτών θα ήθελα να καταθέσω ορισμένες προτάσεις οι οποίες ενδεχομένως θα μπορούσαν να συμβάλλουν με θετικό τρόπο στη βελτίωση της παιδείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.