" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2014

Αυτά είναι τα ελληνόπουλα. Ο Εθνικός μας Υμνος μέσα στην Αγία Σοφιά μας... (βιντεο)

Τι κι αν αφιερώθηκαν στα σχολεία εκατοντάδες ώρες για τον "ρατσισμό", την "μισαλλοδοξία", τον "θρησκευτικό φανατισμό", τον "εθνικισμό", τον "πολυπολιτισμό".
Τι κι αν οι εθνικές γιορτές μετατράπηκαν εσκεμμένα σε αργίες ή σε τυπικές ανιαρές εκδηλώσεις.
Τι κι αν τα παιδιά μας έμαθαν για τον Μεσαίωνα αλλά όχι για την Ορθοδοξία.
Τι κι αν διδάχθηκαν τις πιο λαμπρές και περήφανες θυσίες και της Ελληνορθόδοξης ιστορίας μας με τον πιο ανιαρό τρόπο.Τι κι αν μαθαίνουν ότι το ολοκαύτωμα του Αρκαδίου ήταν αποτέλεσμα "θρησκευτικού φανατισμού".

Τι κι αν χάθηκαν τα στηρίγματα, κι οι χωρισμένοι γονείς κοίταξαν ο καθένας την ζωή του και "την σχέση του" και οι έφηβοι ψάχνουν πλέον για ιδανικά στο διαδίκτυο.. αφού δεν υπάρχει κανένας να τους τα προβάλει.

Κι όμως, όπως βλέπετε, η σπίθα παραμένει αναμμένη. ΔΕΝ μπόρεσαν να την σβήσουν.
Καμαρώστε τα παιδιά μας που ξεκινούν να γράφουν την δική τους ιστορία:

Το βίντεο είδαμε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.