" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου 2014

Διωγμός αντιαιρετικών κληρικών και επερχόμενες σοβαρές εκκλησιαστικές εξελίξεις

Είναι φανερό ότι κάποιοι, προκειμένου να επιβάλουν τα σχέδιά τους, φιμώνουν κάθε φωνή αντίδρασης χωρίς να κρατάνε πλέον ούτε τα προσχήματα. Ας δούμε μερικές περιπτώσεις:


  • Πριν λίγες ημέρες ιερομόναχος εξ Άνδρου, δέχθηκε δημοσίως απειλές για τιμωρία από τον μητροπολίτη Σύρου επειδή έλεγξε τον συνεχιζόμενο εναγκαλισμό της μητρόπολης του με τους Παπικούς αλλά και την στάση του Ορθοδόξου τοπικού μητροπολίτη κατά την ενθρόνιση του καθολικού μητροπολίτη Σύρου και ανάμεσα σε πολλά άλλα, τις επευφημίες του "Άξιος" (για τον καθολικό μητροπολίτη). Διαβάστε αναλυτικά εδώ
    Φωτογραφία: Ο μονοφυσίτης Πατριάρχης εντός του Ιερού του μητροπολιτικού ναού Αγ.Γρηγορίου Παλαμά Θεσσαλονίκης

    • Επειδή το Ιστολόγιο Κατάνυξης έλεγξε τον μητροπολίτη Άνθιμο για την παρουσία του Πατριάρχη των μονοφυσιτών (Αρμενίων) εντός του Αγίου Βήματος  στην μητρόπολη Θεσσαλονίκης (δείτε εδώ) καθώς και για την παρουσία αιρετικού ιερωμένου κατά την χειροτονία του μητροπολίτη Γρεβενών π.Δαυϊδ στον Αγ.Δημήτριο Θεσσαλονίκης (δείτε εδώ), εκτοπίζεται στα υπόγεια ιερέας του οποίου προβάλλονται οι ομιλίες -ως βίντεο- στο ιστολόγιο Κατάνυξης! Παράλληλα του καταργούν την εφημερία εντός του ναού -αν και υπεύθυνος του κηρυκτικού και του πνευματικού έργου της ενορίας- και του απαγορεύουν να μιλάει εντός του ναού! Όλα αυτά με προφορική εντολή(!) 

    • Ρουμάνος πολύτεκνος ιερέας στην Μητρόπολη Βεροίας, καλείται -και πάλι με προφορική εντολή (!)- να βρει άλλη μητρόπολη επειδή συνόδευσε τον μητροπολίτη Πειραιώς στην Ρουμανία ως μεταφραστής σε επίσημη συμμετοχή του σε αντιοικουμενιστικό συνέδριο. Όπως πληροφορηθήκαμε την εβδομάδα που μας πέρασε οι άνωθεν απαιτήσεις υλοποιήθηκαν και ο σεβάσμιος και πολύτεκνος ιερέας υποχρεώθηκε τελικά να μετακινηθεί σε άλλη μητρόπολη.

    Είναι φανερό ότι οι πτώσεις διαδέχονται η μία την άλλη και η  κατάσταση χειροτερεύει. Την ίδια ώρα οι μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος
    ασχολούνται -συναλλάσσονται για την ακρίβεια- με τις εκλογές νέων μητροπολιτών, διοργανώνουν εκκλησιαστικές "φιέστες" και συλλείτουργα και υπακούν τυφλά στις άνωθεν εντολές -που όλοι ξέρουμε από που πηγάζουν- για να φανούν καλοί. Και επειδή προσεχώς αναμένονται νέες εικόνες Οικουμενιστικής ντροπής και προδοσίας, θα επαναλάβουμε την δέσμευσή μας ότι θα σταθούμε πλάι σε κάθε αγνό αγωνιστή ιερέα, μοναχό ή επίσκοπο. Στην εποχή του διαδικτύου, έφτασε η ώρα να πληροφορηθεί ο πιστός λαός τι συμβαίνει.

    Παραθέτουμε 2 αξιόλογα κείμενα που αναφέρονται τόσο στις πρόσφατες διώξεις αντιοικουμενιστών ιερέων στη Β.Ελλάδα, όσο και στις σοβαρότατες εξελίξεις που αναμένονται στο τέλος Νοεμβρίου 2014, με την επίσκεψη του Πάπα στο Φανάρι.

    ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ

    Του Παναγιώτη Τελεβάντου
    =====

    Η εικόνα με τους δύο ιερείς που τιμωρήθηκαν φαίνεται να ξεκαθαρίζει.

    Ο ένας είναι ο π. Νικόλαος Μανώλης, ο οποίος αποκλείστηκε από το ναό και από την αίθουσα του ναού και κάνει ομιλίες σε υπόγειο χώρο πολύ περιορισμένης χωρητικότητας. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε μια περίπτωση πολλοί πιστοί υποχρεώθηκαν να τον ακούν υπό βροχή με ομπρέλες έξω από την αίθουσα που μιλούσε.
    Ορθόδοξος ιερέας, σκύβει να φιλήσει το χέρι του αιρετικού Πατριάρχη ... Εικόνες ντροπής.
    ο Πατριάρχης των μονοφυσιτών εισέρχεται μαζί με τον μητροπολίτη Άνθιμο εντός του Ιερού και μάλιστα από την Ωραία Πύλη!


    Ο Σεβ. Θεσσαλονίκης -ο οικείος ιεράρχης- ενήργησε απαράδεκτα επειδή ο π. Νικόλαος τον έλεγξε όταν παραβίασε ασύστολα τους Ιερούς Κανόνες κατά την υποδοχή του Μονοφυσίτη Πατριάρχη με τρόπο μάλιστα που οδηγεί έμμεσα στην αποδοχή της προδοτικής για την Ορθοδοξία Συμφωνίας του Σαμπεζύ.

    Και τι έπρεπε, δηλαδή, να πει ο π. Νικόλαος; Οτι ο μονοφυσίτης πρέπει να εισέρχεται στο Αγιο Βήμα και να προσκυνά την Αγία Τράπεζα και το Αγιο Ευαγγέλιο λες και είναι ορθόδοξος επίσκοπος;

    Επειδή ένας κληρικός έπραξε το χρέος του είναι λόγος να τιμωρείται;

    Δεν ξέρω αν ο Σεβ. Θεσσαλονίκης το έκανε επειδή πήρε εντολές ή αν απλά θίχτηκε επειδή τον έλεγξε κάποιος κληρικός του. Εις εκατέραν των περιπτώσεων ενήργησε μη κατά Θεόν και οφείλει να επανορθώσει αμέσως τα ημαρτημένα.

    Η φωτογραφία από το ιστολόγιο Κατάνυξης
    Ο π. Νικόλαος είναι αυθόρμητος και ορμητικός χαρακτήρας αλλά είναι έντιμος και αγωνιστής. Οσα είπε στο Σεβασμιότατο για τις δεινές παραβάσεις του κατά την επίσκεψη του μονοφυσίτη πατριάρχη αποτελούν, όχι προσωπικές απόψεις του π. Νικόλαου, αλλά θέσεις και πίστη της Εκκλησίας.

    Ο δεύτερος ιερέας που τιμωρήθηκε είναι Ρουμανικής καταγωγής και συνόδευσε τον Σεβ. Πειραιώς κατά την πρόσφατή του μετάβαση στη Ρουμανία για να μεταφράζει τις ομιλίες του.

    Τέθηκε προφορικά σε αργία από τον Σεβ. Βεροίας κ. Παντελέημονα -στη Μητρόπολη του οποίου διακονεί- με σκοπό να εξαναγκαστεί να αναζητήσει απολυτήριο για άλλη Μητρόπολη. 

    Είναι παράνομη η προφορική δίωξη κάθε κληρικού και εντελώς απαράδεκτη η εχθρική διάθεση του Σεβασμιότατου. 

    Ο Σεβασμιότατος Βεροίας οφείλει να τιμωρήσει και να απομακρύνει από τις τάξεις του κλήρου της Μητροπόλεως του όποιον κληρικό έχει κώλυμα ιερωσύνης ή δεν ορθοδοξεί. Οχι ένα αγωνιστή κληρικό.
     
    Σχόλιο Φωτογραφίας: ο κόσμος κυριολεκτικά "παστωμένος" μέσα στο υπόγειο για να μπορέσει να ακούσει τον π.Νικόλαο Μανώλη
    Σχόλιο Φωτογραφίας: προσέξτε πόσο πυκνός είναι ο κόσμος στο υπόγειο

     

    Σχόλιο φωτογραφιών: Αγιασμός με το υπόγειο ασφυκτικά γεμάτο κόσμο. Οι υπόλοιποι ευλαβείς ενορίτες παραμένουν έξω στη βροχή. Η μεγάλη αίθουσα του ναού φέτος είναι άδεια και κλειστή την ώρα που οι ενορίτες υποχρεώνονται να στοιβαχθούν στο υπόγειο. (Πηγή φωτογραφίας)





    ΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΔΙΩΓΜΟΥ 
    ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ

    Του Παναγιώτη Τελεβάντου
    =====

      Όλοι είμαστε αγανακτισμένοι με την άδικη τιμωρία που επέβαλαν οι Σεβ. Θεσσαλονίκης Ανθιμος και Βεροίας Παντελεήμονας στους δύο αντι-οικουμενιστές κληρικούς τους.

    Χρειάζεται όμως πολύ προσεκτικός και ψύχραιμος χειρισμός του θέματος για να μην παίξουμε το παιχνίδι των Οικουμενιστών.

    Συγκεκριμένα τον τελευταίο καιρό γινόμαστε μάρτυρες συνεχών πολυεπίπεδων προκλήσεων εκ μέρους των Οικουμενιστών.

    Αυτές οι προκλήσεις έχουν πολλές αιτίες. 

    Είναι καταρχήν καρπός του δεσποτισμού και της αυθαιρεσίας που χαρακτηρίζουν πολλούς επισκόπους μας.

    Είναι επίσης απόδειξη πόσο πολύ αποθρασύνθηκε ο Οικουμενισμός. Οι εκπρόσωποι και οι μη συνειδητοί συνοδοιπόροι του έχουν το θράσος, όχι μόνον να μη λαμβάνουν υπόψη τους παραδοσιακούς κληρικούς που διαμαρτύρονται για τις οικουμενιστικές τους ασχημίες, αλλά και τιμωρούν με σκαιότητα όσους τους ελέγχουν για τις παραβιάσεις των Ιερών Κανόνων των Οικουμενικών Συνόδων και των Ορων της πίστης μας.

    Η τιμωρία των δύο αντιοικουμενιστών κληρικών είναι προπαντός απειλή για όσους αντιτίθενται στις συγκρητιστικές ενέργειες και δηλώσεις με στόχο να περισταλούν οι αντιδράσεις τους.

    Ορθότατα υπήρξε μεγάλη αντίδραση για τον τρόπο που οι Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος και προπαντός ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος υποδέχτηκαν τον Αρμένιο Μονοφυσίτη Πατριάρχη κατά την πρόσφατή του επίσκεψη στην Ελλάδα.



    Ο τρόπος που τον υποδέχτηκαν έδειξε ότι παρόλον ότι θεωρητικά απορρίφθηκε από τις Ορθόδοξες Εκκλησίες η προδοτική για την Ορθοδοξία Συμφωνία του Σαμπεζύ- στην πράξη έγινε εν πολλοίς αποδεκτή αφού στο Πατριαρχείο Αντιοχείας -και όχι μόνον- υπάρχει πλήρης διακοινωνία Ορθοδόξων και Μονοφυσιτών. Η πρόσφατη επίσκεψη του Αρμένιου μονοφυσίτη Πατριάρχη έδειξε ότι οι εκπρόσωποι της Ελληνόφωνης Ορθοδοξίας δείχνουν ότι  αναγνωρίζουν τον μονοφυσίτη Πατριάρχη ως κανονικό επίσκοπο με έγκυρη χειροτονία και αποστολική διαδοχή.

    Πολύ ορθά, επομένως, αντιδράσαμε στις πιο πάνω οικουμενιστικές αήθειες. Πρέπει να θυμόμαστε, όμως, ότι οι χειρότερες θα ακολουθήσουν σε τρεις βδομάδες στην Κωνσταντινούπολη όταν η Συμφωνία του Μπαλαμάντ αυτή τη φορά, που αναγνωρίζει αποστολική διαδοχή και έγκυρα μυστήρια στους Παπικούς -τουτέστιν που δέχεται τη φοβερή κακοδοξία της “διηρημένης Εκκλησίας”-, θα επικυρωθεί στην πράξη με τις οικουμενιστικές ασχημίες που θα πραγματοποιηθούν κατά την Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Θρόνου με τη μετάβαση του Πάπα Φραγκίσκου στο Φανάρι.

    Προσοχή λοιπόν!
    Ούτε τον π. Νικόλαο Μανώλη και τον Ρουμάνο ιερέα θα αφήσουμε ανυπεράσπιστους, ούτε όμως θα προβούμε σε σπασμωδικές ή ακραίες ενέργειες που θα δώσουν την ευκαιρία στους Οικουμενιστές να κερδίσουν τις εντυπώσεις, αλλά ούτε θα φοβηθούμε τις απειλές και τις τιμωρίες και θα σιωπήσουμε για όσα φοβερά θα γίνουν το τέλος Νοεμβρίου στη Βασιλεύουσα.

    Η συμμετοχή του Πάπα στη Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Θρόνου δεν είναι απλά προχωρημένη συμπροσευχή, αλλά επικύρωση -στο πιο ψηλό επίπεδο- της προδοτικής Συμφωνίας του Μπαλαμάντ, ότι η Εκκλησία είναι δήθεν διηρημένη.

    Είναι επιβεβλημένος και απολύτως συμβατός με την πίστη μας ο διάλογος που γίνεται χωρίς συμπροσευχές για να δίνεται η μαρτυρία της Ορθοδοξίας.

    Οι συμπροσευχές ορθοδόξων με αιρετικούς και με αλλόθρησκους σε διαλόγους που υπογράφονται κακόδοξα κείμενα είναι απαράδεκτες.

    Είναι ασύγκριτα χειρότερο όμως να επικυρώνεται η κακοδοξία στην πράξη με την παρουσία Ορθόδοξων στις Θρονικές Εορτές των αιρετικών και το αντίθετο. 

    Και αυτό ακριβώς είναι που θα συμβεί το τέλος Νοεμβρίου στο Φανάρι προς κρίμα και κατάκριμα,  καταισχύνη και αιώνιο όνειδος όσων θα συμμετάσχουν, αλλά και όσων θα ανεχτούν την οικουμενιστική φρενίτιδα που θα παρατηρηθεί αδιαμαρτύρητα.

    Επιλογή φωτογραφιών: Ιστολόγιο "Ο Παιδαγωγός"

    Διαβάστε σχετικά:

    20 σχόλια:

    Πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης είπε...

    Σας κοινοποιώ το μήνυμα μου προς τον κ. Τελεβάντο για να γνωρίζετε και σεις που αναδημοσιεύταρε τα άρθρα του σχετικά με το πρόσωπό μου, τη θέση μου:

    "Καλησπέρα κ. Τελεβάντο.
    Δυστυχώς με καθυστέρηση μου γνωστοποιήθηκε το παρόν σας άρθρο αλλά και ορισμένα άλλα παλαιότερα στα οποία αναφέρεστε στο όνομά μου και στους δήθεν ελέγχους μου προς τον Παναγιώτατο μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο, σχετικά με την είσοδο του μονοφυσίτη πατριάρχη στον Ναό του Αγ. Γρηγ. Παλαμά.
    Θέλω εδώ να δηλώσω πως ουδέποτε προέβην σε έναν τέτοιο έλεγχο. Στηρίζεστε στις αναρτήσεις των διαχειριστών του ιστολογίου κατάνυξης, αλλά αυτές αφορούν το Ιστολόγιο Κατάνυξης και όχι εμένα προσωπικά. Συνδέετε επίσης τις υποτιθέμενες "διώξεις" μου από την μητρόπολη Θεσσαλονίκης, με το προαναφερθέν γεγονός.
    Όλα αυτά είναι ανυπόστατα και σας παρακαλώ να προβείτε στην ανάλογη τακτοποίηση του θέματος. Ουδέποτε μίλησα για διωγμό, ουδέποτε έλεγξα τον Δεσπότη μου για το γεγονός που αναφέρετε και σας παρακαλώ να κάνετε διορθωτική ανάρτηση.
    Κακώς ανακατέψατε το όνομα και την ενορία μου στις δημοσιεύσεις σας."

    Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

    "υποτιθέμενες "διώξεις""
    "δήθεν ελέγχους μου προς τον Παναγιώτατο μητροπολίτη"
    "Όλα αυτά είναι ανυπόστατα "
    "Ουδέποτε μίλησα για διωγμό, ουδέποτε έλεγξα τον Δεσπότη μου για το γεγονός που αναφέρετε" (την" είσοδο του μονοφυσίτη πατριάρχη στον Ναό του Αγ. Γρηγ. Παλαμά")


    Ώστε ουδέποτε διώχθηκε ο π.Νικόλαος!
    Ουδέποτε παύθηκε από Προϊστάμενος!
    Ουδέποτε του απαγορεύθηκε να μιλάει στην μεγάλη αίθουσα (με τις καρέκλες και τα τραπέζια)!
    Ουδέποτε παύθηκε στα καθήκοντα του εφημερίου (συνεπώς συνέχιζε να λειτουργεί κανονικά όλο αυτό το διάστημα εντός του ναού του Προφήτη Ηλία!),
    Ουδέποτε του απαγορεύθηκε να μιλάει εντός του ναού!
    Ουδέποτε αναγκάστηκε να κάνει τελικά τις ομιλίες του στο υπόγειο που βρίσκεται στο τέλος του πεζοδρόμου!
    Και το πιο σημαντικό: Ουδέποτε έλεγξε τον μητροπολίτη για την είσοδο του μονοφυσίτη πατριάρχη στον Ναό του Αγ. Γρηγ. Παλαμά. Δεν είχε ούτε σε αυτό καμία ένσταση. Δε υφίσταται ούτε αυτό ως πρόβλημα.

    Ώστε όλα είναι ένα ψέμα. Τίποτε από όσα βλέπουμε να συμβαίνουν στον Προφήτη Ηλία δεν ισχύει. Όλες οι φωτογραφίες, τα δεκάδες σχόλια των αναγνωστών του ιστολογίου Κατάνυξης, οι σχετικές αναρτήσεις, όσα είδαμε με τα ίδια μας τα μάτια, τίποτε δεν υφίσταται..


    Κάποτε η εκκλησία μπορούσε να ανθεί, έστω και στις κατακόμβες, για ολόκληρους αιώνες. Κάποτε οι χριστιανοί τολμούσαν να ομολογούν την πίστη τους μπροστά στον δήμιο, ακόμη κι αν θυσίαζαν την ζωή τους. Οι σημερινοί ... δεν αντέχουν ούτε λίγες βδομάδες στέρησης της εφημερίας και "εξορίας" στο υπόγειο. Σπεύδουν αμέσως -και προφανώς κατ εντολήν- να υποβάλουν δημοσίως δηλώσεις μετανοίας .
    Τελικά το γενναίο φρόνημα δεν έχει εξαλειφθεί μόνον από την κοινωνία μας.
    Έχει σχεδόν εξαφανιστεί τελείως και στην σημερινή εκκλησία. Είναι ειλικρινά λυπηρό.
    .

    Φυσικά δεν θα προβούμε σε καμία "διορθωτική ανάρτηση". Πριν δημοσιεύσουμε οτιδήποτε είμαστε απόλυτα σίγουροι για την ορθότητα της είδησης. Αν προκληθούμε εκ νέου, επιφυλασσόμαστε να δημοσιεύσουμε δεκάδες στοιχεία που αποδεικνύουν όλα τα παραπάνω.
    Κατανοούμε την δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται ο π.Νικόλαος Μανώλης και συμπάσχουμε μαζί του. Όμως τα προβλήματα δεν λύνονται πάντα με υποχώρηση από την πλευρά του θύματος αλλά και με αγώνα, ειδικά όταν τα αίτια δεν βρίσκονται μέσα στην ενορία αλλά προέρχονται "άνωθεν". Τότε έχουμε χρέος να ομολογούμε την αλήθεια. Αυτά δίδασκε εξ άλλου και ο ίδιος ο π.Νικόλαος Μανώλης.

    Ανώνυμος είπε...

    Είναι φανερό ότι προκειμένου να συνεχιστεί το έργο του π.Νικολάου στην ενορία του έστω και μετ εμποδίων έπρεπε να γίνει διάκριση ανάμεσα στο ιστολόγιο και τον π.Νικόλαο. Μπορεί να μη μας αρέσει αλλά ίσως είναι καλύτερα έτσι.

    Ανώνυμος είπε...

    Εκεί στην Βογατσικού δεν εννούν να καταλάβουν οτι εμείς οι ενορίτες νιώθουμε οτι ο παπάς μας είναι υπο διωγμόν,οτι δεν τον βρίσκουμε γιατί δεν έχει εφημερία ,
    οτι αναγκαζόμαστε και μοιράζουμε το πρόγραμμα της εξομολόγησης και των κατηχητικών αναμεταξύ μας γιατί ο προιστάμενος του ναού δεν το ανακοινώνει .
    Νομίζαμε οτι τον μεταθέσατε στον Αγ.Παντελεήμονα ξαφνικά και χρειάστηκε ο ίδιος να μας καθησυχάσει οτι απλώς πάει όταν χρειάζεται,
    δεν έχουμε πρόσβαση στην αίθουσα να κάνουμε πρόβα το χορευτικό μας και την χορωδία μας .
    Θέλουμε να οργανώσουμε την θεατρική μας παράσταση και δε μπορούμε ,΄όπως κάθε χρόνο.
    Δε μπορούμε να τακτοποιήσουμε τα τμήματα των κατηχητικών , γιατί ,καθώς δεν έχουμε χώρους , συμπίπτουν οι ώρες.
    Τί να πρωτοπούμε;Εσείς δίνετε την αίσθηση οτι υπάρχει άτυπος διωγμός , δεν το καταλαβαίνετε;


    σχόλιο που αναρτήθηκε εδώ:
    http://katanixis.blogspot.gr/2014/11/blog-post_35.html

    Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...

    Ας χειριστούμε το θέμα όπως θέλει ο π. Νικόλαος.

    Ανώνυμος είπε...

    "Όμως τα προβλήματα δεν λύνονται πάντα με υποχώρηση από την πλευρά του θύματος"

    Είναι όμως θύμα ή έτσι αρέσκεται να τον αποκαλούν και να προβάλεται προς τα έξω ;

    Ανώνυμος είπε...

    "Είναι όμως θύμα ή έτσι αρέσκεται να τον αποκαλούν και να προβάλεται προς τα έξω ;"

    Καταπληκτική η σκέψη σου:
    Μήπως φταίει το θύμα που δεν σιώπησε τελείως και όχι ο δήμιος που δημιούργησε το θύμα;
    Οι Πομάκοι που δέχονται πιέσεις από το τουρκικό Προξενείο, είναι θύμα ή έπρεπε -οι ελάχιστοι που τολμούν να αντιδράσουν- να συνεχίσουν να ανέχονται την πορεία εκτουρκισμού τους;
    Το θύμα του βιασμού είναι πράγματι θύμα ή έτσι "αρέσκεται να το αποκαλούν και να προβάλλεται προς τα έξω";

    Προφανώς τα γεγονότα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν κάποιον ως θύμα.
    Ο βιασμός,
    ο εκτουρκισμός,
    ο εκτοπισμός στο υπόγειο -ο μόνος χώρος που του επιτρέπουν ακόμη να μιλάει ο π.Ν.Μ.
    Δεν νομίζω ο π.Ν.Μ., να έχει φωτοφοβία και γι αυτό να κατέληξε στο υπόγειο gia "να προβάλεται προς τα έξω "! Λες ο ίδιος να το επέλεξε; Λες να του αρέσουν οι κατσαρίδες και τα ποντίκια; Λες ο ίδιος να βρίσκεται στο ναό νυχθημερόν και να μην ιερουργεί; Λες ο ίδιος να μην μιλάει μέσα στον ναό και να μιλάει στο υπόγειο;

    Πρέπει να σας πληρώνουν πολύ καλά εκεί στα γραφεία για να έχεις τόση έμπνευση 8:09 πμ

    Ανώνυμος είπε...

    "Προφανώς τα γεγονότα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν κάποιον ως θύμα. "

    Εξαρτάται από το εάν μερικά αν όχι όλα εκ των γεγονότων είναι η όχι "καθοδηγούμενα" από τον ίδιο .
    Είναι γνωστή η σχέση του συγκεκριμένου ιερέως με το συγκεκριμένο ιστολόγιο , και αυτή η σχέση είναι πνευματική κατά μαρτυρία των ίδιων των διαχειριστών του συγκεκριμένου ιστολογίου .
    Θα αναρωτιόταν λοιπόν εύλογα κάποιος :
    Γιατί τόσο επίδειξη και προβολή της καταστάσεως που επικρατούσε στο υπόγειο χώρο όπου ομιλεί ο συγκεκριμένος ιερέας αλλά και του ίδιου εντός τους υπογείου χώρου όπου ομιλεί μέσα από φωτογραφικό υλικό που δημοσιεύει το συγκεκριμένο ιστολόγιο ;

    http://katanixis.blogspot.gr/2014/11/5_7.html#more
    http://katanixis.blogspot.gr/2014/11/2.html#more
    http://katanixis.blogspot.gr/2014/10/29-10-2014.html#more
    http://katanixis.blogspot.gr/2014/10/blog-post_44.html#more

    Ή εν τέλει ενδέχεται να ισχύει για αυτήν π.χ την περίπτωση το "Τραβάτε με και ας κλαίω" ;

    Ανώνυμος είπε...

    "Εξαρτάται από το εάν μερικά αν όχι όλα εκ των γεγονότων είναι η όχι "καθοδηγούμενα" από τον ίδιο "
    και πάλι ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη η σκέψη σου.
    Ευθύνεται ο π.Νικόλαος!
    Το ίδιο ακριβώς επικαλούνται σχεδόν πάντα και οι βιαστές. Δεν έφταιγε ο βιαστής.Έφταιγε το θύμα!

    Δεν βλέπω το παραμικρό μεμπτό στους συνδέσμους που παρέθεσες. Είναι φανερό ότι οι πιστοί της ενορίες -κάποιοι από τους οποίους εκφράζονται μέσα από το Κατάνυξης- αντιδρούν για τις πρωτοφανείς αυτές διώξεις.
    .

    Ανώνυμος είπε...

    "Το ίδιο ακριβώς επικαλούνται σχεδόν πάντα και οι βιαστές. Δεν έφταιγε ο βιαστής.Έφταιγε το θύμα!"

    Μόνο που ενδέχεται βιαστής και θύμα να είναι το ίδιο πρόσωπο . Το συγκεκριμένο ιστολόγιο δεν αντιδράει από μόνο του . Έχει πνευματικό καθοδηγητή τον συγκεκριμένο ιερέα . Θα μπορούσε κάλλιστα ο συγκεκριμένος ιερέας να αποτρέψει τον έλεγχο που έκαναν στον επίσκοπο τα πνευματοπαίδια του που τυγχάνει να είναι και οι διαχειριστές του ιστολογίου βάζοντας κανόνα να τον ελεούν προς τον Κύριο και όχι να τον ελέγχουν δημοσίως .

    Από την στιγμή που δεν το έκανε και δεν το απέτρεψε , κατά την γνώμη μου φέρει μερίδιο ευθύνης . Κατά συνέπεια και κατά κάποιο τρόπο γίνεται ο ίδιος αίτιο των "διώξεων" του .

    Ανώνυμος είπε...

    θα μπορούσε το θύμα του βιαστή να μην καταγγείλει τον βιαστή. Να παρακαλάει τον Θεό να τον ελεήσει. Και ας συνεχίζει ο βιαστής το "έργο" του.
    Από την στιγμή που τον καταγγείλει, φέρει μερίδιο ευθύνης για τις αντιδράσεις του βιαστή.
    Πολύ σωστά.

    Ανώνυμος είπε...

    Αγαπητέ ανώνυμε 6:23 μ.μ.

    Το θέμα είναι ποιος έλεγξε ποιόν πρώτος και ποιός πείραξε ποιόν πρώτος .
    Αν ο έλεγχος ξεκίνησε πρώτα από τα πνευματοπαίδια του συγκεκριμένου ιερέως προς τον επίσκοπο μέσα από αρθρογραφίες του ιστολογίου , τότε έχει μερίδιο ευθύνης ο συγκεκριμένος ιερέας που δεν συμμάζεψε τα πνευματοπαίδια του .

    Χρειάζεται Διάκριση . Και πρέπει να γνωρίζουμε ότι η Εκκλησία δεν βιάζεται .! Διότι είναι Σώμα Κυρίου και προστατεύεται από την ίδια την Θεία Πρόνοια .!
    Δεν παραμερίζουμε την Θεία Πρόνοια προκειμένου να διορθώσουμε εμείς τα πράγματα στα της Εκκλησίας με τον δικό μας τρόπο .

    Ανώνυμος είπε...

    1) Ζούμε στο 2014. Αλίμονο αν για ότι έγραφε κάθε blogger, εγκαλούνταν ο πνευματικός του! Οι bloggers στηρίζονται στην ελευθερία του λόγου και στη δυνατότητα της αμφισβήτησης της θέσης του blogger μέσα από τα σχόλια που ακολουθούν.

    2) Οι ιερείς δεν είναι γέροντες για να συμπεριφέρονται στα πνευματικά τους παιδιά ως πρόβατα. Άλλο γέροντας -που έχουν οι μοναχοί- και άλλο πνευματικός.

    3) Είναι εκνευριστικό να προσποιούνται ορισμένοι ότι δεν ξέρουν τι συμβαίνει. Όπως προσποιούνται ότι δεν ξέρουν τι συνέβη και σε πλείστες άλλες περιπτώσεις αντιοικουμενιστών ιερέων πρόσφατα που επίσης διώχθηκαν. Για κακή σας τύχη όμως, μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη λέει ο λαός.

    4) Βρε ποια εκκλησία "δεν βιάζεται"; Μια χαρά "βιάζεται" στις οικουμενιστικές εκτροπές. Αλλά εκκλησία δεν είναι ούτε ο Πατριάρχης ούτε ο δεσπότης, ούτε το μητροπολιτικό μέγαρο. Εκκλησία είμαστε εμείς. Ο πιστός λαός. Συνεπώς το "χρειάζεται διάκριση" να το απευθύνεις εκεί που πρέπει.

    Ανώνυμος είπε...

    "Αλίμονο αν για ότι έγραφε κάθε blogger, εγκαλούνταν ο πνευματικός του!"

    Δεν αναφέρθηκα στους blogger , αλλά στους διαχειριστές του συγκεκριμένου ιστολογίου . Οι διαχειριστές είναι κοντά με τον συγκεκριμένο ιερέα . Βιντεοσκοπούν και προβάλουν τις ομιλίες του . Έχουν χρέος να γνωρίζουν τι αρθρογραφούν και τι προβάλουν στο ιστολόγιο προκειμένου να προστατέψουν τον πνευματικό τους .
    Αν ο πνευματικός δεν βρίσκει σωστό τον έλεγχο του επισκόπου του , το ίδιο όφειλε να συμβουλέψει και τους διαχειριστές του ιστολογίου , οι οποίοι του έχουν μεγάλη υποχρέωση και θα όφειλαν να κάνουν υπακοή .

    " Οι bloggers στηρίζονται στην ελευθερία του λόγου και στη δυνατότητα της αμφισβήτησης της θέσης του blogger μέσα από τα σχόλια που ακολουθούν."

    Δεν αναφέρθηκα σε σχόλια , αλλά σε αρθρογραφίες . Η αρθρογραφία έχει άλλη βαρύτητα από το σχόλιο . Δεν είναι το ίδιο.

    " Οι ιερείς δεν είναι γέροντες για να συμπεριφέρονται στα πνευματικά τους παιδιά ως πρόβατα."

    Δεν μπορεί ο πνευματικός που βρίσκει κάτι λάθος να μην αποτρέπει αυτό το λάθος στα πνευματοπαίδια του . Πόσο μάλλον όταν περνάει από το χέρι του .

    "Είναι εκνευριστικό να προσποιούνται ορισμένοι ότι δεν ξέρουν τι συμβαίνει."

    Είναι εκνευριστικό να παίζει κανείς με την νοημοσύνη του κόσμου . Από την μια δηλαδή να δημιουργούνται εντυπώσεις "διωγμού" από τους διαχειριστές του συγκεκριμένου ιστολογίου , και από την άλλη να βγαίνει ο πνευματικός καθοδηγητής τους και να το παίζει άνετος ότι και καλά δεν υφίσταται "διωγμό".

    Ιδού :

    "Ουδέποτε μίλησα για διωγμό"

    Κάποιος εύλογα θα αναρωτιόταν : Μήπως είναι ολίγον "στημένο" όλο αυτό ;

    "Βρε ποια εκκλησία "δεν βιάζεται"; Μια χαρά "βιάζεται" στις οικουμενιστικές εκτροπές. "

    Έχουν γίνει και χειρότερα . Από την ίδια την Εκκλησιαστική Παράδοση γνωρίζουμε για το παπικό αλτάριο που ήθελαν να βάλουν δίπλα από την Αγία Τράπεζα σε Ορθόδοξο Ναό στην Κέρκυρα , αλλά Η Ίδια Η Θεία Πρόνοια έκανε παρέμβαση και το κατέστρεψε . Από αυτό το παράδειγμα βλέπουμε ότι δεν είμαστε μόνοι μας , αλλά ενεργεί Η Θεία Πρόνοια και τα αποτρέπει . Δεν αφήνει Ο Θεός να πάθει κακό η Εκκλησία Του .

    Ανώνυμος είπε...

    Προς Ανώνυμο 9:33 μ.μ.

    Για ρώτα τους : Που πήγε το παρακάτω βίντεο ;

    http://katanixis.blogspot.gr/2014/07/2014_17.html#more

    Ανώνυμος είπε...

    "Έχουν χρέος να γνωρίζουν τι αρθρογραφούν και τι προβάλουν στο ιστολόγιο "

    Δεν είδα να γράφεται το παραμικρό λάθος στο ιστολόγιό τους.
    Αν έλεγξαν την παρουσία του μονοφυσίτη στο Ιερό του Αγ.Γρηγορίου του Παλαμά και στον Αγ.Δημήτριο (χειροτονία), πολύ καλώς τα επεσήμαναν, πολύ καλά έκαναν.
    Στα δογματικά θέματα δεν επιτρέεται καμία υποχώρηση.


    Αντί να διορθώνεται και να επισημαίνεται το λάθος (οι παραβιάσεις των κανόνων), σχολούμαστε με το ποιος το επισήμανε. Αν είναι δυνατόν.
    Στο ξαναγράφω:
    ένα ιστολόγιο έχει συνήθως αρκετούς συγγραφείς, ειδικά όταν βλέπεις ότι προβάλει 4-5 αναρτήσεις τη μέρα.
    Είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ των bloggers να γράφουν την άποψή τους και φυσικά και να επισημαίνουν ότι κρίνουν λάθος, και στην εκκλησία, και στην πολιτική και στην κοινωνία μας. Με το ίδιο σκεπτικό πρέπει να λαμβάνουν όλοι οι bloggers άδεια από τον μητροπολίτη τους.
    Δεν μου λες, για το σούπερ μάρκετ από το οποίο θα πας να ψωνίσεις ρωτάς τον πνευματικό ή τν μητροπολίτη σου; Για την ομάδα που θα υποστηρίξεις; Για το τι κόμμα θα ψηφίσεις; Μυαλό μας έχδει χαρίσει ο Θεός. Ο καθένας ευθύνεται για τις πράξεις του.

    Ανώνυμος είπε...

    Προς 11:31 π.μ.

    Δεν μπορεί άλλη γραμμή να ακολουθεί ο πνευματικός καθοδηγητής και άλλη τα πνευματοπαίδια . Ούτε κάτι που θεωρεί λάθος ο πνευματικός καθοδηγητής δεν πρέπει να το επιτρέπει να το κάνουν τα πνευματοπαίδια. Οδηγείται σε άτοπο .!

    Ανώνυμος είπε...

    Ενορίτες ενός ναού ενδεχομένως και άλλα πρόσωπα, έκαναν ένα ιστολόγιο. Πουθενά δεν γράφει ότι είναι μόνον ενορίτες του ναού. Πουθενά δεν λέει ότι όλοι τους έχουν υποχρεωτικά πνευματικό τον π.Ν.Μ.
    Καλώς, πολύ καλώς, επισημαίνουν τις οικουμενιστικές αθλιότητες. Και επειδή έχουν αξιοπρέπεια, όταν οι αθλιότητες γίνονται και από την μητρόπολη θεσσαλονίκης, δεν προσποιούνται ότι είναι τυφλοί και δεν βλέπουν.

    Αλλά η ουσία είναι ότι ΦΥΣΙΚΑ και θα λένε την άποψή τους και θα διαμαρτύρονται όταν απαιτείται. Ο πνευματικός είναι για να εξομολογείσαι τις αμαρτίες σου. Στα δογματικά θέματα έχει κάθε πιστός την ευθύνη του.

    Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

    Αποφασίσαμε να επέμβουμε και να διαγράψουμε τα τελευταία 5-6 ανώνυμα σχόλια γιατί η συζήτηση είχε καταλήξει σε προσωπική αντιπαράθεση προφανώς 2 προσώπων, που επαναλάμβανε ο καθένας τις θέσεις του, χωρίς να προσθέτουν τίποτε ουσιαστικό στην συζήτηση.

    Ανώνυμος είπε...

    "Πουθενά δεν λέει ότι όλοι τους έχουν υποχρεωτικά πνευματικό τον π.Ν.Μ."

    Αν δεν είχαν πνευματικό τον συγκεκριμένο ιερέα οι διαχειριστές του συγκεκριμένου ιστολογίου , τότε δεν θα εμπόδιζαν την δημοσίευση των μηνυμάτων που τους φέρνει σε δύσκολη θέση .
    Και ένα από τα μηνύματα που απαντάει στο ότι αγωνίζονται με τα δικά τους μέτρα είναι το μήνυμα μου που τους ρωτά στο ότι εφόσον αγωνίζονται με τα δικά τους μέτρα , τότε γιατί ταυτίζονται πότε με τα μέτρα του Ιερού Χρυσόστομου και πότε με εκείνα του Αγίου Μάρκου Ευγενικού ή οποιουδήποτε άλλου Αγίου ;

    Το να αποκρύπτουν την αλήθεια από τους αναγνώστες , δεν τους κάνει ευάρεστους προς τον Θεό , μιας και έχουν απολέσει την Θεία Χάρη από τον λανθασμένο τρόπο που αγωνίζονται .
    Η Θεία Χάρις δεν δίνεται στην υπερηφάνεια , στην υψηλοφροσύνη την οποία αντιτάσσεται , αλλά στην ταπεινότητα .
    Και εκείνοι που αγωνίζονται ταυτίζοντας τα μέτρα τους με εκείνα των Αγίων , υψηλοφρονούν .

    Δημοσίευση σχολίου

    Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

    Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

    Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

    Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

    Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.