" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015

Διευκρίνηση για την ταυτότητα του Ιστολογίου μας

Από τον Αύγουστο 2012, η Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" έπαψε να υφίσταται με την αρχική της δομή.


Τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, το παρόν Ιστολόγιο διατηρήθηκε προσωρινά από τον δημιουργό του και αργότερα παραχωρήθηκε η διαχείριση του Ιστολογίου σε εξ' ολοκλήρου νέα συντακτική ομάδα. Στην ομάδα δεν υπάρχει κάποιος ανώτερος, υπεύθυνος ή επίσημος διαχειριστής. Τα μέλη αναρτούν με δική τους προσωπική ευθύνη ενδιαφέροντα θέματα με μοναδική προϋπόθεση, να συμφωνούν με τις γενικές αρχές και τα ιδανικά που πρεσβεύει το ιστολόγιο. Τα υπάρχοντα μέλη της συντακτικής ομάδας, συναποφασίζουν από κοινού, αμεσοδημοκρατικά, για την είσοδο νέων συντακτών.

Το ιστολόγιο εμπλουτίζεται με υλικό -εκπαιδευτικό ή ευρύτερου προβληματισμού- που λαμβάνουμε από συναδέλφους και από φιλικά ιστολόγια.
Αν κάποιος συνάδελφος επιθυμεί να συμμετέχει στην συντακτική μας ομάδα και να αναρτά κείμενα, αρκεί να μας στείλει μερικά ενδεικτικά κείμενά του και το προφίλ του ως blogger, στο εμαιλ μας (δεν απαιτείται επωνυμία, αρκεί ένα έγκυρο προφίλ και μια παρουσία στο διαδίκτυο τουλάχιστον 1 έτους).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.