" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2016

Μερικές σκέψεις μας και "Μια τίμια εξήγηση Παναγιώτατε.. (κ.Άνθιμε)";

Επειδή ούτε κουτοί είμαστε, ούτε μπορούμε να παριστάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε, 
για την σκοπιμότητα της πρόσφατης εκδήλωσης στο Βελλίδειο συνδιοργάνωσης μητρόπολης Θεσσαλονίκης και ορθοδόξων σωματείων, 
εκφράσαμε εξ αρχής τις σκέψεις μας  -απαντώντας  όταν ρωτηθήκαμε σε σχόλια αναγνωστών,  εδώ και εδώ, και μετά την εκδήλωση, τις σκέψεις μας, και πάλι απαντώντας σε σχόλια,  εδώ
Δεν κάναμε ξεχωριστή ανάρτηση για να μην θεωρηθεί ότι υποσκάπτουμε την εκδήλωση. 

Ας μην ξεχνάμε πχ. σε ποιον αγιορίτη-προηγούμενο είχε αρχικά προταθεί να μιλήσει.
Πάντως εμείς χαρήκαμε που κατέληξε να είναι μια αγωνιστική εκδήλωση και μάλιστα με αναφορές  και ενάντια στον Οικουμενισμό (ποιος από τους διοργανωτές θα το περίμενε;!!) από τον ευλαβή προηγούμενο των Μετεώρων, τον οποίο δημοσίως συγχαίρουμε για το θάρρος του.

Μιας και αναφερόμαστε σε εκδηλώσεις ορθοδόξων σωματείων στην Θεσσαλονίκη, ας θυμίσουμε επίσης μια παλαιότερη ανάρτηση μας, εδώ.
Ιστολόγιο Ομάδας εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

όπως βλέπουμε,
"Πριν αλέκτωρα φωνήσαι...",
διαβάζουμε εδώ :

Μια τίμια εξήγηση Παναγιώτατε..

Προτού προλάβει να στεγνώσει το μελάνι από τα σχόλια ικανοποίησης του πιστού λαού της Θεσσαλονίκης για την επιτυχημένη: Εκδήλωση στο Βελλίδειο για την Ορθόδοξη Πίστη μας 14-2-2016 (ΒΙΝΤΕΟ-ΨΗΦΙΣΜΑ) 
και τη στάση του Παναγιωτάτου Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης
 στάση που κάποιοι από εμάς τη θεώρησαν έμπρακτη απόδειξη της αλλαγής των θέσεων του Παναγιωτάτου, (οι πιο αισιόδοξοι τολμήσανε και ένα βήμα παραπάνω Λυκούργος Νάνης, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΔΙΩΓΜΟ ΤΟΥ Π.ΝΙΚΟΛΑΟΥ!),


βρισκόμαστε σήμερα έκπληκτοι, αντιμέτωποι με το δημοσίευμα που ακολουθεί.
Διεθνές επιστημονικό συνέδριο με θέμα: «Αγία Γραφή και Ορθόδοξη Λατρεία»


Συνέδριο που διοργανώνει ο εμψυχωτής οικουμενιστικών συμπροσευχών, 
ο “εμπνευστής” εσχάτως μιας ανιστόρητης και προκλητική πρωτοβουλίας, ο "σημαιοφόρος" της προοδευτικής ακαδημαϊκής πανστρατιάς για την Ίδρυση τμήματος Ισλαμικών σπουδών και Κοσμήτορας της Θεολογικής του Α.Π.Θ. κ Μιλτ. Κωνσταντίνου. 


Συνέδριο με την συμμετοχή και του νυν προέδρου του Τμήματος Θεολογίας, κ. Παναγιώτη Σκαλτσή, που απογοήτευσε τους πάντες, δεχόμενος να
χαιρετίσει την ημερίδα των “ΚΑΙΡΙΤΩΝ”. Πράξη που νομιμοποιεί τους “πρεσβευτές” της παγκοσμιοποίησης και “πρωτομάστορες” του σχολικού και ακαδημαϊκού οικουμενισμού που επιβάλλουν την αλλαγή του μαθήματος των Θρησκευτικών σε θρησκειολογικό. 


Θα αναρωτιέστε όμως, η θεματολογία και οι διοργανωτές του εν λόγω επιστημονικού συμποσίου, τι σχέση έχουν με την επιτυχημένη εκδήλωση στο Βελλίδειο Συνεδριακό κέντρο και τον Παναγιώτατο; 


Προσέξτε λίγο καλύτερα:



Φωτογραφία από το συνέδριο:
 Ο μητροπολίτης Άνθιμος παραδίπλα από τον κ.Κωνσταντίνου. Πηγή
Στην πρωτοκαθεδρία βλέπουμε και τον κ.Καλαφάτη της ΝΔ.
Παραδίπλα, ο μητροπολίτης Προύσης Ελπιδοφόρος με ράσο (σας πάει το ράσο να ξέρετε)
Ως γνωστό, ο κ.Καλαφάτης, είναι και επίτιμος Πρόεδρος του Ρόταρυ. (η φώτο από εδώ)

Τι μικρός που είναι ο κόσμος ... Στο Ρόταρυ δόθηκε και η αίθουσα του ξενοδοχείου "ΔΙΑΚΟΝΙΑ" (της μητρόπολης Θεσσαλονίκης) και έστειλε και αρχιμανδρίτη του, για να χαιρετίσει την εκδήλωση τους ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης (δείτε εδώ)


Ο Παναγιώτατος (που είναι ενάντια στην ίδρυση του τμήματος Ισλαμικών σπουδών και γεμίζει αφυκτικά τα συνεδριακά κέντρα), 
παραχώρησε την αίθουσα της Ιεράς Μητροπόλεως στον Κοσμήτορα της Θεολογικής
(που μάχεται υπέρ της ίδρυσης τμήματος Ισλαμικών σπουδών)
και χαιρέτησε εκπροσωπώντας τον Παναγιώτατο οικουμενικό Πατριάρχη!


Το χριστεπώνυμο πλήρωμα της εκκλησίας, που γέμισε ασφυκτικά το Βελλίδειο συνεδριακό κέντρο, καθώς και όλα τα Χριστιανικά Σωματεία που “μάτωσαν” για τη διοργάνωση και την επιτυχία του, απαιτούν μια τίμια εξήγηση από τον Παναγιώτατο. Σε ζητήματα πίστεως και πατρίδος δε γίνεται να είναι "και πίτα αφάγωτη και ο σκύλος χορτάτος". 


Διευκρίνση :
Οι φωτογραφίες που σχολιάζονται με κόκκινους υποτίτλους επιλέχθηκαν από το ιστολόγιο μας (ο Παιδαγωγός).
Και μια τελευταία φωτογραφία, για να μην ξεχνάμε:



6 σχόλια:

Δημήτρης Σωτηρόπουλος είπε...

Ο Μητροπολίτης Άνθιμος, όπως δυστυχώς και άλλοι Επίσκοποι της Ελλαδικής Εκκλησίας, θέλει να τα έχει καλά με όλους: Και με τον Θεό και με τον Μαμωνά! Όμως, κάτι τέτοιο όχι απλά είναι παράλογο, αλλά ο ίδιος ο Χριστός το έχει απαγορέψει ρητά:

«...Οὐδεὶς δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· ἢ γὰρ τὸν ἕνα μισήσει καὶ τὸν ἕτερον ἀγαπήσει, ἢ ἑνὸς ἀνθέξεται καὶ τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει. οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ...»

Πώς λοιπόν ο Σεβασμιώτατος Θεσσαλονίκης από τη μια δήθεν τάσσεται «εναντίον» του τμήματος ισλαμικών σπουδών κι από την άλλη δεν έχει πρόβλημα να διατηρεί καλές σχέσεις με όσους είναι υπέρ της λειτουργίας του συγκεκριμένου τμήματος στη Θεολογική Σχολή;

Ο καθένας κρίνεται από τις πράξεις και όχι τα λόγια. Προσωπικά, αμφισβητώ έντονα πως εκδηλώσεις όπως αυτή του Βελίδειου έχουν ελάχιστο έστω αντίκτυπο και ανησυχούν τους διάφορους εξουσιαστές που απεργάζονται σχέδια εναντίον της Ορθοδοξίας και της Ελλάδας.

Κι αυτό αποδεικνύεται από τα στοιχεία που παραθέσατε στο παρόν άρθρο, σύμφωνα με τα οποία το ΑΝΙΕΡΟ ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ συνεχίζεται...

Ανώνυμος είπε...

Αγία Γραφή καί ορθόδοξη λατρεία ! Τί να είπαν άραγε ,είναι δυνατόν νά έκαναν τό συνέδριο για καλό ή για νά ανακατέψουν τά πράγματα μέ λειτουργικές αναγεννήσεις καί μεταφράσεις των λειτουργικών κειμένων; Ο Κωνσταντίνου είναι οικουμενιστικός αστέρας πρώτου μεγέθους ! Παρών καί ο Daniel !

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Μεγάλες σε κόσμο εκδηλώσεις, μπορούν να πιέσουν, αφού τις βλέπουν και τις μαθαίνουν οι ενδιαφερόμενοι (αντίπαλοι).
Αλλά για να πιέσουν προϋποθέτει ότι δεν είναι ελεγχόμενες.
Αν ξέρουν ότι ελέγχουν την κεφαλή, τότε δεν έχουν να φοβηθούν απολύτως τίποτε.

Νομίζετε ότι η παρέλαση ομοφυλοφίλων ήταν λιγότερο ενδιαφέρουσα για τον κόσμο για να αντιδράσει, από το μάθημα των θρησκευτικών και το τμήμα ισλαμικών σπουδών;
Σίγουρα όχι.

Γιατί λοιπόν κάποιοι καθοδηγούν τον κόσμο να πηγαίνει σε πιο ήπια θέματα; Και γιατί να είναι 1000 άτομα στην αγρυπνία και μόλις 300-400 στο προαύλιο του Αγ.Δημητρίου στην συγκέντρωση; Γιατί στο προαύλιο να μην υπάρχει ούτε μία καρέκλα για να καθίσει κανείς;

Δυστυχώς γίνονται εκδηλώσεις όχι όταν το επιβάλουν οι καταστάσεις αλλά όταν βολεύει, με την θεματολογία που βολεύει: Βαλβίδες εκτόνωσης.
Από σπόντα ή με τη βοήθεια του Θεού μπορεί να τους ξεφύγει καμιά φορά η κατάσταση, όπως έγινε τώρα, αλλά πολύ φοβόμαστε ότι το παιχνίδι είναι στημένο. .. ανίερο αλισβερίσι.

Ανώνυμος είπε...

Η αλλαγή συνόρων που σχεδιάζει η Νέα Τάξη συμπίπτει με τις Νέες Χώρες
Οπότε πρέπει να προετοιμαστεί το έδαφος

Ανώνυμος είπε...

Παιδαγωγοί, μην αρκείστε μόνο στην κριτική, βγείτε επιτέλους εσείς μπροστά και κάντε εσείς αντίστοιχη εκδήλωση. Τι καταφέρνετε να γράφετε τα ίδια και τα ίδια δεκάδες φορές αν δεν δραστηριοποιείστε; Μόνο από τον καναπέ και την ανωνυμία του πληκτρολογίου; Μια καλή αίθουσα κοστίζει πολύ λίγο, μην φοβάστε να δώσετε 200 ευρώ. Κι εμείς, είμαστε εδώ να στηρίξουμε.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ως ένας εκ των διαχειριστών σας μεταφέρω πρόχειρα τις βασικές μας θέσεις :

Σας βεβαιώνουμε ότι δεν περιοριζόμαστε να κάνουμε αντίσταση μόνον μέσω πληκτρολογίου. Το διαδίκτυο αναμφισβήτητα αποτελεί μέσο ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης -αποκάλυψης της αλήθειας.
Πετύχαμε να αμφισβητείται το "αλάθητο", "πατριαρχών", "δεσποτάδων", και κάποιας νομενκλατούρας ιερωμένων και ορθοδόξων συλλόγων αποκαλύπτοντας χωρίς ταμπού την σχέση κάποιων με την πολιτική, την διαπλοκή, την μασονία και την εξουσία. Μιλήσαμε για τον Οικουμενισμό. Διεκδικήσαμε τον ρόλο των πιστών μέσα στην εκκλησία.

Παρόλο που διαπιστώνουμε ότι με την αλλαγή της στάσης μας η επισκεψιμότητα μας απογειώθηκε, απόδειξη ότι ο κόσμος αναζητάει την αλήθεια το διαδίκτυο πλέον είναι μέσο, όχι ο αυτοσκοπός μας.
Δεν θέλουμε να κάνουμε "επαναστάτες" που απλά θα κάνουν "like" και θα συμπληρώνουν μόνον υπογραφές σε διαδικτυακές συλλογές ή ψηφοφορίες (και αυτά είναι μοχλοί πίεσης, συσπειρώνουν αγωνιστές, δημιουργούν δίκτυα επικοινωνίας και μαζικοποιούν έναν αγώνα) αλλά λίγο φοβίζουν το σύστημα και τα τσιράκια του αν μείνουν μόνον σ' αυτά.

Τελευταίο καιρό ως συλλογικότητα στηρίζουμε με την φυσική μας παρουσία κάθε αγνή ακομμάτιστη πατριωτική - ορθόδοξη εκδήλωση ή ομάδα. Όσοι κατεβαίνουν στον "δρόμο", μας γνωρίζουν και μας βλέπουν.

Οι σκέψεις για κάλεσμα σε αμιγώς δική μας εκδήλωση επίσης υφίστανται.
Με την διευκρίνηση ότι δεν επιδιώκουμε να εκτοπίσουμε προϋπάρχουσες κινήσεις και οργανώσεις ούτε να τις καπελώσουμε ως "ιθύνοντες".
Ούτε να υποδείξουμε κόμματα, "υποψηφίους" και "σωτήρες".
Δεν επιδιώκουμε να αλλάξει ο κόσμος αίθουσα ομιλιών αλλά να συνεχίζει τον ύπνο του επιστρέφοντας σπίτι.

Παρόλο που θα μπορούσαμε να περιοριστούμε στην πετυχημένη διαδικτυακή μας παρουσία, αισθανόμαστε την ανάγκη ο ελληνορθόδοξος λαός να μάθει να βγαίνει στον δρόμο και να διεκδικεί ο ίδιος τα δίκαια του και την "γη" του. Να πάρει τις τύχες στα χέρια του.
Να μάθει να αντιδράει και μόνος του, μη περιμένοντας να μαζευτούν κι άλλοι. Έτσι οι ακτιβιστικές δράσεις γίνονται σιγά σιγά για μας προτεραιότητα. Εκεί, στον δρόμο του αγώνα γνωρίζουμε τους συναδέλφους - συναγωνιστές μας και με αυτούς παίρνουμε αμεσοδημοκρατικά τις αποφάσεις μας.

Στα παραπάνω πλαίσια δίνουμε και θα δίνουμε την παρουσία μας.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.