" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Κυριακή, 6 Μαΐου 2018

Όχι, το blog δεν κουράστηκε ούτε στέρεψε. Απλώς έχει απογοητευτεί οικτρά απ' τους συμπατριώτες του. Οι αμοιβάδες θα είχαν αντιδράσει περισσότερο.

Όχι, το blog δεν κουράστηκε ούτε στέρεψε.Απλώς έχει απογοητευτεί οικτρά απ' τους συμπατριώτες του.Οι αμοιβάδες θα είχαν αντιδράσει περισσότερο.Θα επανέλθει όταν του περάσει.. 

εξαιρετικό μήνυμα, το οποίο αργά ή γρήγορα κι εμείς θα προσυπογράψουμε.


ακολουθεί σχολιασμός από εδώ

Πόσο δίκηο έχει. 
Είναι τόσο κουραστικό να γράφεις μερικές αράδες σοβαρές που ανοίγουν τα μάτια του κόσμου και ο κόσμος να είναι καρφωμένος στα ξεκωλάδικα της εκμαυλιστικής τηλεόρασης 

και τις χαριτωμενιές και ατακούλες του απομονωμένου από τον λαό σιδερόφρακτου πρωθυπουργού τύπου «δεν θα σφίξετε άλλο το ζωνάρι», «βγαίνουμε από την κρίση»

ενώ γύρω του ένα νησί βουλιάζει από τους λαθρομετανάστες, τον ΦΠΑ και τις ΜΚΟ/διακινητές που ροκανίζουν τα ευρωπαϊκά, αλλά και τα ελληνικά, κονδύλια στοιβάζοντας όλο και περισσότερους λαθρομετανάστες απ’ όλα τα μέρη του κόσμου στα όμορφα νησιά του Αιγαίου.

Θρήνος για τη θλιβερή κατάσταση των δομών φιλοξενίας που δεν προσφέρουν ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης στους λαθρομετανάστες. 
Ούτε ένα ρεπορτάζ για τους άστεγους των Αθηνών που δεν έχουν περίθαλψη, κάνουν μπάνιο μια φορά το μήνα και σιτίζονται στα συσσίτια της Εκκλησίας ή του Δήμου. 
Για ιατρική περίθαλψη ούτε λόγος. Ούτε μία πρωθυπουργική επίσκεψη. 



Και τότε έσκασε η μεγάλη είδηση

«Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θανάσης Παπαδόπουλος, σχολιάζοντας την θετική στάση που εξέφρασαν τόσο η Ντόρα Μπακογιάννη, που διαφοροποιήθηκε από την επίσημη γραμμή της ΝΔ, όσο και ο Ευάγγελος Βενιζέλος από τη ΔΗΣΥ, καθώς και το «ναι» από τον βουλευτή των ΑΝΕΛ Θανάση Παπαχριστόπουλο, σημείωσε ότι παρά τις δυσκολίες, αποδείχτηκε ότι μπορεί να υπάρξει προγραμματική σύγκλιση και να συναντιόμαστε σε μεγάλα ζητήματα».

Ω ναι! Περί αναδοχής παιδιών από ομοφυλόφιλους ο λόγος. Είναι τεράστιο το ζήτημα αυτό, τόσο δυσθεώρητο που δείχνει ότι στα μεγάλα και σημαντικά οι πωλητικοί συγκλίνουν ομονοούντες. Στα μικρά υπάρχει δυσκολία. Ποιος π.χ. θα διoρισθεί στην τάδε θέση για την ‘κονόμα. Πόσους θα βολέψουμε εις βάρος του δημόσιου κορβανά προς άγραν ψήφων. Εκεί δεν υπάρχει σύγκλιση. Μοναχοφάηδες οι νεμόμενοι την εξουσία.

Άλλοι αντιτίθενται στην τεκνοθεσία από ομοφυλόφιλους, επειδή, λέει, δεν είμαστε ώριμοι ως κοινωνία. Καλέ τί λές! Μια χαρά ώριμοι είμαστε. Πες σ’ όποιον πωλητικό θέλεις ότι θα είναι ισοβίως βουλευτής, αν ψηφίσει νομοσχέδιο για την ελεύθερη κτηνοβασία, και θα δεις ωριμότητα που θα αποκτήσουμε.



Σωτήριος Καλαμίτσης, πηγή


Και μια ενδεικτική ανάρτηση (από εδώ) από το ιστολόγιο που κουράστηκε και σιώπησε (επειδή πολλοί ψάχνουν αφορμή να μας "κλείσουν", διευκρινίζουμε ότι αντιγράψαμε ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ σε τυχόν ορθογραφικά ή άλλα λάθη του συντάκτη) :


Τόσκατόσκατόσκατό...

Ο παππούς των 88 ετών 

έκανε αυτό που κάθε νομοταγήςπολίτης ώφειλε να κάνει: να υπερασπιστεί την ζωή του και το έχει του.
Ο νόμος -γραπτός και άγραφος- δίνει δικαίωμα στον καθένα να αμύνεται όταν δεχτεί επίθεση.
Αν αυτή η άμυνα οδηγήσει ακόμη και σε θάνατο του επιτιθέμενου, ο νόμος και η συνείδηση της κοινωνίας παρέχουν ελαφρυντικά μέχρι
αθώωσης του αμυνόμενου.
Στην προκείμενη περίπτωση ο παππούς δεν έφτασε στα άκρα και τραυμάτισε απλώς στο χέρι τον πιθηκάνθρωπο που εισέβαλλε στον χώρο του και στην ζωή του.


Ο πολιτικός πιθηκάνθρωπος 

όμως έσπευσε να χαρακτηρίσει την νόμιμη άμυνα ως "φαρ-ουέστ".
Ο υπουργός-δουλίτσα του συστήματος με το φερετζέ μουστάκι του πασοκικού τύπου ανδρισμού συνέστησε στους πολίτες, ο ίδιος αλλά και μέσω της αστυνομίας-στρατού καταστολής που διαθέτει,
..να μην αντιδρούν στο έγκλημα, να κάνουν ότι κοιμούνται, να κάνουν πως δεν βλέπουν, να κάνουν υπομονή γενικά διότι το να αμύνεσαι και να αντιδράς είναι παράνομο και οδηγεί σε "αυτοδικία" και "φαρ-ουέστ".
Ο αγράμματος πολιτικός πιθηκάνθρωπος-υπουργός-δουλίτσα του συστήματος δεν ξέρει καν πως ο όρος "αυτοδικία" αναφέρεται σε ιδιωτική απόδοση "δικαιοσύνης" και όχι σε νόμιμη άμυνα.
Ακόμη και να το ήξερε όμως ο αγράμματος τζουτζές, πάλι τα ίδια θα έλεγε.


Διότι εδώ πρόκειται περί καταστολής συνείδησης και περί εκφοβισμού 

που έχει εξαπολύσει χρόνια τώρα το σύστημα εναντίον των πολιτών και των λαών. Ποινικοποιούν και τιμωρούν την νόμιμη άμυνα προκειμένου να καταστείλουν κάθε διάθεση αντίδρασης στα συντελούμενα από τους ίδιους εγκλήματα.

Ξέρουν πως αν συνηθίσει ο κόσμος να αντιδρά και να αμύνεται 

στους εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου,
..αργά ή γρήγορα θα θεωρήσει φυσικό -όπως και είναι- να αντιδράσει και να αμυνθεί εναντίον τωνμείζονων πολιτικών εγκληματιών, των μνημονιακών δωσιλόγων, των προδοτών του Συντάγματος του λαού και της δημοκρατίας,
..και των κάθε λογής εγκληματιών απολογητών και εφαρμοστών της νεοναφασιστικής Νέας Τάξης, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από το μόρφωμα της Ευρωπαϊκής "Ένωσης".


Είναι η αντίδραση εναντίον τους την οποία φοβούνται 

και θέλουν να προλάβουν.
Ξέρουν πολύ καλά
πόσο εγκληματίες είναι οι ίδιοι.
Γι αυτό και υποστηρίζουν έμμεσα αλλά σαφέστατα το έγκλημα σε κάθε του μορφή.
Γιατί τί άλλο από υποστήριξη του εγκλήματος είναι η παθητικοποίηση του πολίτη και ο εκφοβισμός του;
Τον εαυτό τους προστατεύουν οι εγκληματίες μνημονιακοί μενουμευρώπηδες, από μιά μελλοντική οργή και άμυνα του κόσμου,
..που άν τελικά συμβεί θα οδηγήσει σε απρόβλεπτα συμβάντα κι επιπτώσεις για τους ίδιους.
Και θέλουν να την προλάβουν με κάθε θυσία.
Κάθε θυσία όμως όχι δικιά τους,
..αλλά της κοινωνίας, του λαού, των πολιτών, της ζωής και της περιουσίας τους.


Χ@στηκαν τα μουστάκια-φερετζέδες, 

οι πολιτικοί απατεώνες, τα αγράμματα τίποτα για τον λαό, την ζωή και την περιουσία του.
Ο κ@λος τους νάναι καλά και οι καρέκλες τους να τον απλώνουν.
Δεν έχουν, δεν θέλουν να έχουν, και δεν είναι ικανοί να έχουν ευθύνες για ο,τιδήποτε.
Μόνο ψευτιά, κλεψιά και εξουσία.
Και καταστολή, καταστολή, καταστολή.


Γι αυτό και ο λαός ένα πράγμα δικαιούται με συνταγματική σαφήνεια:
Νόμιμη άμυνα και αντίδραση τώρα!..

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"



Προτείνουμε να διαβάσετε:

Ας εξετάσουμε ένα τελείως "υποθετικό" σενάριο... (με πρακτικές συμβουλές για όσα έρχονται).


Άλλες σχετικές αναρτήσεις για το ζήτημα της οπλοκατοχής:

ΑΙΣΧΟΣ !!! ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΙΦΗ!!!!
https://opaidagogos.blogspot.gr/2016/12/blog-post_88.html

Οπλισμένος Έλληνας ιερέας κάνει τον γύρο του διαδικτύου (φωτό). Με εντολή της "Ιεράς" Συνόδου, του πήραν την καραμπίνα
https://opaidagogos.blogspot.gr/2017/09/blog-post.html

Ο παπά-Δημήτρης από τα Χανιά, απαντά.
https://opaidagogos.blogspot.gr/2017/09/blog-post_7.html

Ημερίδα : «Οπλοκατοχή - Μύθοι και Πραγματικότητα» Σχόλια για ένα πολύ σοβαρό θέμα.
https://opaidagogos.blogspot.gr/2017/02/blog-post_51.html

Ένας αιχμάλωτος των Τούρκων (Κώστας Τζαβέλλας) αφηγείται ... (Για η Ιστορία όταν ΔΕΝ διδάσκει, επαναλαμβάνεται)
https://opaidagogos.blogspot.gr/2018/03/blog-post_6.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν κάπου προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.


Από σήμερα 2/10/2018, έχουμε προσωρινά διακόψει την δημοσίευση σχολίων στο ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.