" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024

5 + 1 λόγοι για να ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΝΔ !!! και πρόσωπα που ΑΞΙΖΕΙ να ψηφίσεις




1. Πέρσι πλημμύρισε όλη η Θεσσαλία, 

ούτε νερό είχες να πιείς,  ούτε γη να καλλιεργήσεις


2. Πέρσι κάηκε όλος ο Έβρος, η Ρόδος. Αφοπλίζουν τα νησιά μας στέλνοντας στρατιωτικό εξοπλισμό στην Ουκρανία!

όλα έτοιμα για να εισβάλουν οι Τούρκοι


3. Ακρίβεια σε όλα τα είδη


4. Νέα Αστ.Ταυτότητα = Κάρτα Πολίτη - Ηλεκτρονικό φακέλωμα


5. Τα παιδιά σου σκοτώθηκαν στα τρένα τους

κι αυτοί μπαζώσαν τις ευθύνες τους


6. Ομοφυλόφιλοι μπορούν πλέον να υιοθετούν αθώα ανυπεράσπιστα παιδιά.


Πάντως αν ψηφίσεις και τώρα ΝΔ, 

είσαι  ΑΞΙΟΣ  της  ΜΟΙΡΑΣ ΣΟΥ


Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»



ΥΓ. Ασχέτως που μπορεί να βρίσκεται πολιτικά καθένας, η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ απαγόρευση κάθε συνδυασμού που θα έχει ως υποψήφιο τον Ηλία Κασιδιάρη, και οι συνεχόμενες αλλαγές νόμων για να το επιτύχουν, εξευτέλισαν το Σύνταγμα και την «Δημοκρατία» τους

Θεωρούμε ότι όλα τα πατριωτικά κόμματα έπρεπε να το καταγγείλουν.


ΠΡΟΣΩΠΑ  που ΑΞΙΖΕΙ να ψηφίσεις (αλφαβητικά)

Πρόσωπα (σε διάφορα πατριωτικά κόμματα) που προτείνουμε να στηρίξετε αν επιλέξετε κάποιο από αυτά. Διευκρίνηση: τόσο τα κόμματα όσο και οι υποψήφιοι παρουσιάζονται σε αλφαβητική σειρά:


ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ

Κουριαννίδης Ιωάννης  (εκδότης περιοδικού Θράκης ΕΝΔΟΧΩΡΑ, πρώην Δημοτ. Σύμβουλος Δ. Θεσσαλονίκης με την παράταξη «Θεσσαλονίκη Πόλη Ελληνική», με αρκετές πρωτοβουλίες με εκδόσεις βιβλίων, ομιλίες κλπ στη Θεσσαλονίκη)


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ

Καγιά Ευσέβια (η γνωστή αγωνίστρια ιατρός Εύη Καγιά από την Κρήτη, που υπέστη κι αυτή διώξεις αλλά δεν το βάζει κάτω)

Κετικίδης Αστέριος (ελεύθερος επαγγελματίας, συμμετείχε σε πατριωτικές δράσεις στη Θεσσαλονίκη)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Προβάλαμε και ένα ακόμη όνομα, αλλά όπως εκ τω υστέρων πληροφορηθήκαμε ήταν απλή ΣΥΝΩΝΥΜΙΑ. Ζητούμε συγνώμη. 


ΚΙΝΗΜΑ 21

Μπέχλης Ζώης (Πλοίαρχος ε.α και Στρατιωτικός Ιατρός, αντιστάθηκε στην κατασκευή τεμένους στο Βοτανικό προσφεύγοντας στο ΣΤΕ, αντιστάθηκε στην παράδοση της διοίκησης των ΕΔ σε μη Έλληνες στο γένος, Πρόεδρος του Κινήματος 21)


ΝΙΚΗ

Καραΐσκος Κωνσταντίνος (για δεκαετίες εκδότης της εφημερίδος της Θράκης ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ Κομοτηνής) 

Κυριακού Κωνσταντίνος (βορειοηπειρώτης, έζησε για χρόνια στις πιο απάνθρωπες φύλακές του Χότζα, αξίζει να διαβάσετε τα βιβλία-μαρτυρίες του)

Χατζηδάκης Κωνσταντίνος (απόστρατος αξιωματικός, βατραχάνθρωπος Λ.Σ)

 Για τους υποψηφίους Σταλίδη Ανδρέα και Χιωτακάκο Δημήτριο που μας προτάθηκαν, δείτε το σχόλιό μας πιο κάτω.  Ο καθένας φυσικά είναι ελεύθερος να κάνει ότι του λέει η συνείδησή του.


ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ

Γιώτης Χαράλαμπος (Αντισυνταγματάρχης Πυροβολικού ε.α., αυτόν δήλωσε ότι θα ψηφίσει ο Ηλίας Κασιδιάρης)

Κολίλα Μόντι (Έλληνας βορειοηπειρώτης από τη Χιμάρα, στενός συγγενής του εθνομάρτυρα Αριστοτέλη Γκούμα. Για χρόνια κάθε φορά που έμπαινε στην Β.Ήπειρο τον έπαιρναν για ανάκριση στο Αργυρόκαστρο. Για την δράση του ως Έλληνας καταδικάστηκε σε φυλάκιση από την Αλβανική «δικαιοσύνη») 


Εδώ, θα βρείτε τους υποψηφίους βουλευτές ΟΛΩΝ των κομμάτων.


Μέχρι την Παρασκευή 11 μμ, αν τυχόν γνωρίζει κάποιος αναγνώστης κάποιον που κατά τη γνώμη του αξίζει την ψήφο, ας γράψει το ονοματεπώνυμό του, το κόμμα με το οποίο κατεβαίνει και δυο λόγια.

Υπάρχει η δυνατότητα σχολιασμού αν είστε συνδεδεμένοι μέσω gmail.com

Μπορείτε να στείλετε και μέσω email opaidagogos@gmail.com


* * * * * * * 


Νεότερη Ενημέρωση (Παρασκευή 7/6/ 4:20 μμ)

Λάβαμε το παρακάτω email:

Αγαπητοί φίλοι,
Χριστός ανέστη!
Αναφορικά με το άρθρο σας
έχω να προτείνω από την ΝΙΚΗ και τους εξής:
1. τον Ανδρέα Σταλίδη, εκδότη του https://www.antibaro.gr/ που μαχόταν χρόνια για το Μακεδονικό και άλλα θέματα
2. τον Δημήτριο Χιωτακάκο, Διδάκτωρ Πληροφορικής. Δείγματα γραφής του θα δείτε εδώ https://www.youtube.com/watch?v=cB_VElUVYy0
3. Τον Κωνσταντίνο Χατζηδάκη, το βατράχι που έκανε απίστευτα πράγματα για το Έθνος μας σήμερα. https://www.youtube.com/watch?v=sEkkZsuXBn8


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Τους αγώνες του Ανδρέα Σταλίδη τους γνωρίζουμε από τα φοιτητικά μας χρόνια. 30 χρόνια ΠΡΙΝ.
«Φίλος μεν Πλάτων, φιλτάτη δ' αλήθεια» όμως.
Γνωρίζουμε πολύ καλά τις απόψεις του ΥΠΕΡ των εμβολίων επί Κορονοϊού. Βέβαια μετά από τόσες αποκαλύψεις ειδικών και την έμμεση παραδοχή της Astra Zeneca, σιώπησε για το θέμα.

Γνωρίζουμε ακόμη και άλλες «παράξενες» δηλώσεις του, ότι ο άνθρωπος είναι ελεύθερος άρα η ΝΙΚΗ ΔΕΝ θα αλλάξει τον νόμο για τις αμβλώσεις!!! Απλά θα ενημερώνει τον κόσμο! Το ίδιο επικαλέστηκε και για την ομοφυλοφιλία (στηριζόμενος μάλιστα σε αποστροφή του κ.Νατσιού σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, που τον ρωτούσε ως αρχηγό κόμματος τι πιστεύει και αυτός απαντούσε "ως θεολόγος" γενικά κ αόριστα για την μάνα που αγαπάει το παιδί της ...)


Ανδρέα,
Αν νομίζεις ότι θα σε ψηφίσουμε να βγεις ευρωβουλευτής, ή βουλευτής όχι για να ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ τις αγέννητες ζωές, ή τα μικρά παιδιά από τα χέρια ομοφυλοφίλων, ΟΧΙ για να αλλάζεις τους νόμους, αλλά απλά για να ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ τον κόσμο,
καθήστε καλύτερα εκεί που είστε.
Το άρθρο του Ανδρέα Σταλίδη εδώ: https://www.antibaro.gr/article/35008

Με αυτά τα δεδομένα ΔΕΝ προβάλαμε την υποψηφιότητα παρά την μακρά μας συνεργασία και φιλία των φοιτητικών μας χρόνων. Είναι ένα ικανότατο άτομο, πάντα ήταν, χάρη σε αυτόν συσπειρώθηκαν αρκετά αξιόλογα πρόσωπα τόσο με το βιβλίο της Ρεπούση όσο και με την σειρά του ΣΚΑΪ και γράφηκαν και διακινήθηκαν ένα σωρό άρθρα στο antibaro.gr, εκτιμούμε τους πολυετείς αγώνες του σε κάθε περίπτωση -και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να τους απαξιώσουμε- αλλά αν μετά από όσα έγιναν με αφορμή τον κορονοϊό, δεν αντιλήφθηκε το πείραμα της ΝΤΠ ή τις πνευματικές διαστάσεις του θέματος (να βάζεις στο αίμα σώμα σου εκτρωμένα έμβρυα), πολύ φοβόμαστε ότι χρειάζεται πνευματική καθοδήγηση.

Όσο για τον κ.Χιωτακάκο, προβλήθηκε τόσο προκλητικά από την Εστία Πατερικών Μελετών (μας επιβεβαίωσαν και τηλεφωνικά ότι ως Εστία τον στηρίζουν, κάναμε ήδη 2 σχετικές αναρτήσεις με φωτογραφίες από ομάδες τους στο viber που διαφημίζουν εκδηλώσεις της Νίκης ή του κ.Χιωτακάκου), οπότε όλο αυτό μας προκαλεί αποστροφή. Δεν είναι δυνατόν ορθόδοξοι Σύλλογοι να μετατρέπονται σε προεκλογικά κέντρα υποψηφίων και κομμάτων. 
Προσθέσαμε τον Χατζηδάκη Κωνσταντίνο. Σεβόμαστε όσους ήταν στα ΟΥΚ ξεπερνώντας τον εαυτό τους για την πατρίδα..


* * * * * * * 



Νεότερη Ενημέρωση (Παρασκευή 10:59 μμ)
Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής κ.Ανδρέας Σταλίδης απάντησε στο σχόλιό μας με σχόλιο στην παρούσα ανάρτηση. 

Το παραθέτουμε:

Ευχαριστώ για την αναγνώριση των αγώνων και του έργου μου εδώ και 30 χρόνια, που σημαίνει ότι με γνωρίζετε αρκετά χρόνια πριν δημιουργήσω το Αντίβαρο το 2001, το οποίο είναι καλό διότι είχα αρκετό έργο και τότε, όμως δεν το διαφήμισα ποτέ, και ένα τμήμα του δεν το γνωρίζουν παρά ελάχιστοι (πιθανώς ούτε κι εσείς). Ήμουν σε όλη μου τη ζωή στρατιώτης, εκτός από την περιόδο 2006/07 με το βιβλίο Ιστορίας που ήμουν στρατηγός στη μόνη μάχη που έχασε ο εθνομηδενισμός στην Ελλάδα μέχρι σήμερα, κάτι το οποίο επίσης δεν έχω επαρκώς «διαφημίσει».

Προχωρώ στην απάντηση στα δύο θέματα που εθίγησαν. Αρχίζω με το δεύτερο.

Όπως είναι φανερό από το άρθρο στο οποίο παραπέμπετε, πρόκειται για απάντηση σε συγκεκριμένο δημοσιογράφο ο οποίος έλεγε «Αν αυτοί οι άνθρωποι μπουν στη Βουλή, αύριο θα τους δείτε σε περίπολα ελέγχου εθνοχριστιανικού φρονήματος».

Απαντώ λοιπόν 1. ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί και να μην έχει τέτοιες ανησυχίες, 2. ότι δέχομαι ότι η ζωή δημιουργείται κατά τη σύλληψη και δίνω ένα παράδειγμα το οποίο μπορούν να συμμεριστούν όλοι οι γονείς του κόσμου (άρα και ένα μεγάλο τμήμα από τους αναγνώστες) ότι στις 7 ή 8 εβδομάδες μπορούν να ακούσουν την καρδιά του βρέφους, άρα όταν επιτρέπεται η έκτρωση στις 12 εβδομάδες, είναι πασιφανέστατο ότι σβήνει μία ζωή, και 3. ότι το θέμα αυτό είναι πνευματικό και όχι νομικό, διότι άπτεται της ελευθερίας της βούλησης, την οποία μας έδωσε ο Θεός.

Αυτό το σημείο παρεξηγήθηκε. Νομίζω ότι είναι απόλυτα εντός της παράδοσής μας αυτή η προσέγγιση. Να ξεχωρίζουμε την αμαρτία από τον αμαρτωλό, την ενέργεια από τη φύση. Δεν καταδικάζεται κανένας άνθρωπος για τις πράξεις του. Έχει πάντα την διέξοδο της μετάνοιας. Ιδού η φράση μου που παρεξηγήθηκε

«Από κει και πέρα, έχοντας την πληροφόρηση αυτή, ο άνθρωπος είναι, πράγματι, απολύτως ελεύθερος να επιλέξει όποιον δρόμο θέλει στη ζωή του. Εάν θελήσει να λάβει και πνευματική καθοδήγηση, ας το κάνει, χωρίς απαγόρευση, αποκλεισμό, καταδίκη ή «περίπολο ελέγχου φρονήματος»!»

Πράγματι ο άνθρωπος είναι ελεύθερος, ακόμα και φόνο να κάνει. Του αλλάζουν γνώμη οι νόμοι; εδώ δεχόμαστε ότι ακόμα και αφού κάνει φόνο, πάλι έχει ακόμα την οδό της ειλικρινούς μετάνοιας. Εκτιμώ ότι η κατανόηση της πνευματικής αυτής προσέγγισης θα οδηγήσει σε προστασία της ζωής.

Πάω τώρα στο πρώτο θέμα.

Μάλλον δεν έχετε υπόψιν σας το πρώτο μου άρθρο για το θέμα, που δημοσιεύθηκε στις 16 Μαρτίθυ 2020 στην Εστία, μερικές ημέρες ΠΡΙΝ από το πρώτο lockdown, και είχε ήδη γραφτεί μέρες νωρίτερα. Αυτό εδώ - https://www.antibaro.gr/article/26279

Στο άρθρο αυτό παίρνω σαφώς θέση ότι ο ιός δεν μεταδίδεται με την Θεία Κοινωνία.

Πράγματι, εκείνους τους πρώτους μήνες έκανα ορισμένες «ομηρικές μάχες», όχι όμως για τα εμβόλια, τα οποία εμφανίστηκαν 10 μήνες αργότερα, αλλά 1. για την ύπαρξη του ιού, 2. για την επικινδυνότητα του ιού, και 3. για την θνησιμότητα του ιού σε σχέση με παρόμοιους ιούς. Διότι όλα αυτά τότε ετίθεντο υπό μεγάλη αμφισβήτηση. Σε αυτόν τον άξονα κρατούσα «άμυνα». Σε αυτό το θέμα έδειχνα διαγράμματα με την θνησιμότητα σε κάθε χώρα. Πολύ πριν τα εμβόλια. Όταν ήρθαν τα εμβόλια, τα οποία ναι, έκανα κι εγώ, δεν πήρα ποτέ θέση υπέρ της υποχρεωτικότητας. Δεν θα βρείτε. Στο ζήτημα των προστίμων που επέβαλλε η κυβέρνηση ποτέ δεν συμφώνησα. Αν το αμάρτημά μου είναι ότι έκανα τα εμβόλια, ποτέ δεν έκρυψα ότι τα έκανα. Πάντως, δεν το διαφήμισα κι όλας, όπως έκαναν άλλοι που καλλιεργούσαν το αντιεμβολιαστικό κίνημα. Νομίζω ότι όλα αυτά με κάνουν συνεπή.

Τώρα, αν δεν θέλτε να με υποστηρίξετε επειδή έκανα τα εμβόλια, δεν με ενοχλεί. Ελεύθερος άνθρωπος είστε να κάνετε όπως νομίζετε. Και είπαμε, ότι σέβομαι όχι μόνο θεωρητικά, αλλά και στην πράξη την ελευθερία της βούλησης κάθε ανθρώπου. Αυτό που θέλω να αποφύγω, και εξ ου και απαντώ, διότι υπέπεσε στην αντίληψή μου, είναι να μην νομίζει ο τυχαίος περαστικός άλλα πράγματα από αυτά που συνέβησαν. Νομίζω μετά την απάντησή μου, είμαστε εντάξει.

Ευχαριστώ για τον χώρο της απάντησης.

Με τιμή,

Ανδρέας Σταλίδης.



Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ μας :

Ευχαριστούμε ειλικρινά τον κ.Ανδρέα Σταλίδη για τον κόπο του να απαντήσει άμεσα. Δεν αμφιβάλουμε ότι τα κίνητρα για τα οποία έγραψε το άρθρο του μπορεί πράγματι να ήταν καλοπροαίρετα και δεν έχουμε κανένα στοιχεία για να αμφιβάλουμε γι αυτό.

Οι επισημάνσεις-διαφωνίες μας :


Κανείς δεν αμφισβήτησε την δυνατότητα της μετανοίας κάθε αμαρτωλού.
Επίσης δεν παριστάνουμε ούτε τους καλούς χριστιανούς ούτε τους ηθικιστές.

Η διαφωνία μας σχετίζεται με το αν είναι υποχρέωση ενός πολιτικού κόμματος να αλλάζει τους νόμους προστατεύοντας την ανθρώπινη ζωή (σε βάρος των αποκαλούμενων «δικαιωμάτων» των εγκύων γυναικών, των ομοφυλόφιλων που θέλουν να παραστήσουν ότι έχουν παιδιά κλπ). 
Δεν μπορούμε να δεχτούμε -όπως προτείνεται στο άρθρο- ότι το κόμμα ΝΙΚΗ απλά θα ενημερώνει για το τι είναι αλήθεια.

Παραθέτουμε αυτούσιο το απόσπασμα (επισημαίνοντας με έντονα τις επίμαχες φράσεις):


«Ας δώσω ένα παράδειγμα. Πριν λίγα χρόνια υπήρξε μία εκστρατεία ενημέρωσης για τις αμβλώσεις. Η πολιτική εξουσία την διάβασε τελείως λάθος με αποτέλεσμα οι αρμόδιοι υπουργοί να την αποκλείσουν από τον δημόσιο χώρο! Είναι βέβαιο όχι ότι δεν κατάλαβαν το αίτημα της εκστρατείας, αλλά ότι δεν είχε καν αίτημα. Περιορίοζονταν μόνο στην ενημέρωση.

Τα δύσκολα αυτά ζητήματα η Ορθόδοξη οπτική δεν τα βλέπει ως νομικά ή πολιτικά. Τα βλέπει ως πνευματικά.

Από ένα κόμμα όπως η Νίκη δεν αναμένω απόπειρα αλλαγής του νομοθετικού πλαισίου για τις αμβλώσεις ή για κάποιο παρεμφερές ζήτημα. Περιμένω έναν δημόσιο λόγο ενημέρωσης, γυναικών και ανδρών, ότι η ζωή ξεκινάει κατά τη σύλληψη. Περιμένω την πληροφόρηση του ήδη γνώριμου σε όλους τους γονείς επιστημονικού δεδομένου ότι στις 7 εβδομάδες κύησης μπορούμε να ακούσουμε τον χτύπο της καρδιάς του εμβρύου! Είναι μία άλλη ζωή.»

Κατανοούμε ότι όπως γράφει και στην αρχή, το άρθρο γράφηκε ως απάντηση σε άλλο άρθρο, αλλά για εμάς:
ΚΑΘΕ εκστρατεία ενάντια στις εκτρώσεις θα ΕΧΕΙ αίτημα:
Να καταργηθεί ο νόμος που θα σκοτώνει ανυπεράσπιστα βρέφη και μάλιστα με δαπάνες των Ελλήνων!
ΦΥΣΙΚΑ και αναμένουμε από ένα Ορθόδοξο κόμμα να επιδιώξει την ΑΛΛΑΓΗ του νομοθετικού πλαισίου για τις αμβλώσεις, για το δικαίωμα των ομοφυλόφιλων "ζευγαριών" να υιοθετούν ανυπεράσπιστα παιδιά κλπ.
Διαφορετικά για ποιο λόγο σας ψηφίζουμε. Βουλευτές και Ευρωβουλευτές έχετε νομοθετική εξουσία, έχετε δικαίωμα παρεμβάσεων με ερωτήσεις κλπ. Ενημέρωση θα μπορούσατε να κάνετε και ως ένας ορθόδοξος Σύλλογος.


Και μια μικρή διόρθωση (αν και όλη η απάντηση γράφεται πραγματικά «στο πόδι»):
Γράψατε στο άρθρο σας (εδώ) υπερασπιζόμενος την Θεία Κοινωνία:


«Ο κορωνοϊός είναι πολύ εύκολα μεταδιδόμενος από άνθρωπο σε άνθρωπο. Ο κίνδυνος μετάδοσης από τον συνωστισμό σε οποιονδήποτε χώρο είναι πραγματικός και υπαρκτός. Από την Εκκλησία μέχρι το περίπτερο της γειτονιάς. Όχι όμως από το Σώμα και Αίμα του Χριστού».

Με το σκεπτικό αυτό, καλά έκανε η κυβέρνηση και έκλεισε τις εκκλησίες και δεν άφηνε να κάνουμε ούτε Πάσχα ούτε Θεοφάνια ούτε Χριστούγεννα.
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο όμως θεολογικά. Ο χώρος του ιερού ναού είναι αγιασμένος. Το ίδιο και οι Άγιες εικόνες που υπάρχουν σε αυτόν. Γι αυτό τις προσκυνούμε. Δεν θα κάνουμε υπόκλιση από μακρυά όπως μας επιτάσσουν. Ούτε θα τις τυλίξουμε περιμετρικά με απαγορευτικές κορδέλες. Ούτε θα γεμίσουμε την εκκλησία με αντισηπτικά και χαρτοπετσέτες. Όσοι δεν πιστεύουν στην ιερότητα του ίδιου του ναού, ας καθίσουν σπίτι τους. Είναι η άκτιστη Θεία χάρις για την οποία έχει μιλήσει ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς. Έχουν δοθεί αρκετές θεολογικές απαντήσεις για το θέμα αυτό. Αν θέλετε μπορούμε να σας τις προωθήσουμε. 


Εκτιμούμε την πρόθεσή σας να απαντήσετε σε εκκλησιομάχους.
Νομίζουμε τώρα διευκρινίσαμε καλύτερα τι μας ενόχλησε. 
Και νομίζουμε ότι κάθε ορθόδοξος πιστός αντιλαμβάνεται την πνευματική διάσταση κάθε θέματος με τα εμβόλια. Γι αυτό κάναμε και την πρόσφατη ανάρτησή μας εδώ: https://opaidagogos.blogspot.com/2024/05/blog-post_18.html
 

Ευχαριστούμε κ πάλι για την απάντησή σας.
Ως χρέος προς την αλήθεια, για τους αναγνώστες μας, ενημερώνουμε ότι με τον κ.Σταλίδη υπήρξαμε συναγωνιστές στα φοιτητικά μας χρόνια στον αγώνα για τη Β.Ήπειρο υπό την καθοδήγηση του αγωνιστή Ιεράρχη Κονίτσης Σεβαστιανού. Γνωρίζουμε λοιπόν πολύ καλά και επιβεβαιώνουμε ότι δεν ξεκίνησαν οι αγώνες του με το ΑΝΤΙΒΑΡΟ.


ΥΓ. Φυσικά και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης του κ.Σταλίδη με πχ τον υποψήφιο ευρωβουλευτή της ΝΙΚΗΣ κ.Τσελέντη, που στις προηγούμενες ευρωεκλογές κατέβαινε με την ΝΔ και που επί κορονοϊού ανέβασε σκιτσάκι που χλεύαζε την Θεία Κοινωνία.



Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

* * * * * * * 


Νεότερη Ενημέρωση  :

Ο κ.Σταλίδης έγραψε το παρακάτω σχόλιο:
Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα προσθέσω μόνο ότι αξίζει να διαβαστεί και το εξής άρθρο με τίτλο «Θεία Κοινωνία και κορωνoϊός. Κατάθεση ψυχής ενός νοσοκομειακού ιερέα», του π. Συμεών, τον οποίον γνωρίζω δεκαετίες (δεν θέλω να αποκαλύψω περισσότερα επ' αυτού) και το οποίο άρθρο έγραψε μετά από δική μου παρότρυνση για το Αντίβαρο με ακριβώς αυτό το θέμα. Δεν ήθελα να επεκταθώ εγώ σ' αυτό το αντικείμενο, διότι ένιωθα ότι το κάλυψα με όσα έγραψα στην τελευταία φράση στο προηγούμενο άρθρο, και αποτάνθηκα στον εν λόγω πάτερ για να εμβαθύνει όπως εκείνος ξέρει. Και ασφαλώς το έκανα για να υπερασπιστώ και να διαδώσω όσο μπορούσα αυτά που λέει στο άρθρο.
https://www.antibaro.gr/article/26841

Ευχαριστώ για τον κοσμιότατο διάλογο, σπάνιος για τις ημέρες μας.

7 σχόλια:

Ανδρέας είπε...

Ευχαριστώ για την αναγνώριση των αγώνων και του έργου μου εδώ και 30 χρόνια, που σημαίνει ότι με γνωρίζετε αρκετά χρόνια πριν δημιουργήσω το Αντίβαρο το 2001, το οποίο είναι καλό διότι είχα αρκετό έργο και τότε, όμως δεν το διαφήμισα ποτέ, και ένα τμήμα του δεν το γνωρίζουν παρά ελάχιστοι (πιθανώς ούτε κι εσείς). Ήμουν σε όλη μου τη ζωή στρατιώτης, εκτός από την περιόδο 2006/07 με το βιβλίο Ιστορίας που ήμουν στρατηγός στη μόνη μάχη που έχασε ο εθνομηδενισμός στην Ελλάδα μέχρι σήμερα, κάτι το οποίο επίσης δεν έχω επαρκώς «διαφημίσει».

Προχωρώ στην απάντηση στα δύο θέματα που εθίγησαν. Αρχίζω με το δεύτερο.

Όπως είναι φανερό από το άρθρο στο οποίο παραπέμπετε, πρόκειται για απάντηση σε συγκεκριμένο δημοσιογράφο ο οποίος έλεγε «Αν αυτοί οι άνθρωποι μπουν στη Βουλή, αύριο θα τους δείτε σε περίπολα ελέγχου εθνοχριστιανικού φρονήματος».

Απαντώ λοιπόν 1. ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί και να μην έχει τέτοιες ανησυχίες, 2. ότι δέχομαι ότι η ζωή δημιουργείται κατά τη σύλληψη και δίνω ένα παράδειγμα το οποίο μπορούν να συμμεριστούν όλοι οι γονείς του κόσμου (άρα και ένα μεγάλο τμήμα από τους αναγνώστες) ότι στις 7 ή 8 εβδομάδες μπορούν να ακούσουν την καρδιά του βρέφους, άρα όταν επιτρέπεται η έκτρωση στις 12 εβδομάδες, είναι πασιφανέστατο ότι σβήνει μία ζωή, και 3. ότι το θέμα αυτό είναι πνευματικό και όχι νομικό, διότι άπτεται της ελευθερίας της βούλησης, την οποία μας έδωσε ο Θεός.

Αυτό το σημείο παρεξηγήθηκε. Νομίζω ότι είναι απόλυτα εντός της παράδοσής μας αυτή η προσέγγιση. Να ξεχωρίζουμε την αμαρτία από τον αμαρτωλό, την ενέργεια από τη φύση. Δεν καταδικάζεται κανένας άνθρωπος για τις πράξεις του. Έχει πάντα την διέξοδο της μετάνοιας. Ιδού η φράση μου που παρεξηγήθηκε

«Από κει και πέρα, έχοντας την πληροφόρηση αυτή, ο άνθρωπος είναι, πράγματι, απολύτως ελεύθερος να επιλέξει όποιον δρόμο θέλει στη ζωή του. Εάν θελήσει να λάβει και πνευματική καθοδήγηση, ας το κάνει, χωρίς απαγόρευση, αποκλεισμό, καταδίκη ή «περίπολο ελέγχου φρονήματος»!»

Πράγματι ο άνθρωπος είναι ελεύθερος, ακόμα και φόνο να κάνει. Του αλλάζουν γνώμη οι νόμοι; εδώ δεχόμαστε ότι ακόμα και αφού κάνει φόνο, πάλι έχει ακόμα την οδό της ειλικρινούς μετάνοιας. Εκτιμώ ότι η κατανόηση της πνευματικής αυτής προσέγγισης θα οδηγήσει σε προστασία της ζωής.

Πάω τώρα στο πρώτο θέμα.

Μάλλον δεν έχετε υπόψιν σας το πρώτο μου άρθρο για το θέμα, που δημοσιεύθηκε στις 16 Μαρτίθυ 2020 στην Εστία, μερικές ημέρες ΠΡΙΝ από το πρώτο lockdown, και είχε ήδη γραφτεί μέρες νωρίτερα. Αυτό εδώ - https://www.antibaro.gr/article/26279

Στο άρθρο αυτό παίρνω σαφώς θέση ότι ο ιός δεν μεταδίδεται με την Θεία Κοινωνία.

Πράγματι, εκείνους τους πρώτους μήνες έκανα ορισμένες «ομηρικές μάχες», όχι όμως για τα εμβόλια, τα οποία εμφανίστηκαν 10 μήνες αργότερα, αλλά 1. για την ύπαρξη του ιού, 2. για την επικινδυνότητα του ιού, και 3. για την θνησιμότητα του ιού σε σχέση με παρόμοιους ιούς. Διότι όλα αυτά τότε ετίθεντο υπό μεγάλη αμφισβήτηση. Σε αυτόν τον άξονα κρατούσα «άμυνα». Σε αυτό το θέμα έδειχνα διαγράμματα με την θνησιμότητα σε κάθε χώρα. Πολύ πριν τα εμβόλια. Όταν ήρθαν τα εμβόλια, τα οποία ναι, έκανα κι εγώ, δεν πήρα ποτέ θέση υπέρ της υποχρεωτικότητας. Δεν θα βρείτε. Στο ζήτημα των προστίμων που επέβαλλε η κυβέρνηση ποτέ δεν συμφώνησα. Αν το αμάρτημά μου είναι ότι έκανα τα εμβόλια, ποτέ δεν έκρυψα ότι τα έκανα. Πάντως, δεν το διαφήμισα κι όλας, όπως έκαναν άλλοι που καλλιεργούσαν το αντιεμβολιαστικό κίνημα. Νομίζω ότι όλα αυτά με κάνουν συνεπή.

Τώρα, αν δεν θέλτε να με υποστηρίξετε επειδή έκανα τα εμβόλια, δεν με ενοχλεί. Ελεύθερος άνθρωπος είστε να κάνετε όπως νομίζετε. Και είπαμε, ότι σέβομαι όχι μόνο θεωρητικά, αλλά και στην πράξη την ελευθερία της βούλησης κάθε ανθρώπου. Αυτό που θέλω να αποφύγω, και εξ ου και απαντώ, διότι υπέπεσε στην αντίληψή μου, είναι να μην νομίζει ο τυχαίος περαστικός άλλα πράγματα από αυτά που συνέβησαν. Νομίζω μετά την απάντησή μου, είμαστε εντάξει.

Ευχαριστώ για τον χώρο της απάντησης.

Με τιμή,

Ανδρέας Σταλίδης.

Ανδρέας είπε...

Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα προσθέσω μόνο ότι αξίζει να διαβαστεί και το εξής άρθρο με τίτλο «Θεία Κοινωνία και κορωνoϊός. Κατάθεση ψυχής ενός νοσοκομειακού ιερέα», του π. Συμεών, τον οποίον γνωρίζω δεκαετίες (δεν θέλω να αποκαλύψω περισσότερα επ' αυτού) και το οποίο άρθρο έγραψε μετά από δική μου παρότρυνση για το Αντίβαρο με ακριβώς αυτό το θέμα. Δεν ήθελα να επεκταθώ εγώ σ' αυτό το αντικείμενο, διότι ένιωθα ότι το κάλυψα με όσα έγραψα στην τελευταία φράση στο προηγούμενο άρθρο, και αποτάνθηκα στον εν λόγω πάτερ για να εμβαθύνει όπως εκείνος ξέρει. Και ασφαλώς το έκανα για να υπερασπιστώ και να διαδώσω όσο μπορούσα αυτά που λέει στο άρθρο.

https://www.antibaro.gr/article/26841

Ευχαριστώ για τον κοσμιότατο διάλογο, σπάνιος για τις ημέρες μας.

δάσκαλος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας για διαμερισμό των ψήφων σε μη συστημικά ΠΡΟΣΩΠΑ (και όχι κόμματα). Ίσως αξίζει να υποστηριχθεί κι ένας άλλος Ανδρέας ο οποίος έχει κάνει τεράστιο διαφωτιστικό έργο με βίντεο στο YouTube κατά της γνωστής ατζέντας...
https://fonilogikis.gr/organosi/ypopsifioi-evrovouleftes/panagopoulos-andreas/

Δανάη Πολυχρονίου είπε...

Κατ΄αρχάς θεωρώ σημαντικό, ότι στο συγκεκριμένο ιστολόγιο διακρίνω ειλικρινείς προσπάθειες ενημέρωσης ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ, ακόμη και διάθεση αυτοκριτικής. Αυτό από μόνο του είναι ποιότητα και εξακολουθώ να το παρακολουθώ, άλλοτε συμφωνώντας, άλλοτε διαφωνώντας.
Θα ήθελα λοιπόν να εκφράσω κάποιες σκέψεις μου στην παρούσα ανάρτηση. Κατ αρχάς είμαι απόλυτα σύμφωνη στην αναγκαιότητα της ψήφου. Αφήνοντας να αποφασίζουν για μας οι κολαούζοι των συστημικών κομμάτων, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΝ ΠΟΤΕ, «απολαμβάνουμε» το αποτέλεσμα δεκαετίες τώρα. Βέβαια κάποιοι που αυτοαποκαλούνται «πατριώτες» και «κόντρα στο σύστημα», σύρουν μανιωδώς τους αγανακτισμένους πολίτες σε αποχή. Αυτό θα είχε νόημα, αν η μεγάλη αποχή απονομιμοποιούσε το αποτέλεσμα. Είδαμε ότι αυτό στην πράξη δεν συμβαίνει! Ούτε και πρόκειται!
Μια βασική αρχή που διδάσκονται οι επιτελείς κάθε τομέα είναι η εξής: «Δεν πολεμάμε ποτέ τα δεδομένα ενός προβλήματος. Ανώφελο γιατί δεν μπορούμε να τα αλλάξουμε. Ψάχνουμε λοιπόν ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΛΥΣΗ με τα ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ».
Δεδομένα λοιπόν:
1. Υπάρχει η ΕΕ και με τα όργανά της επηρεάζει τις ζωές μας.
2. Μας δίνει τη δυνατότητα να στείλουμε τις φωνές που θα μας εκπροσωπήσουν. Και οι διαθέσιμες φωνές είναι συγκεκριμένες!
3. Η αποχή μας δεν τους απονομιμοποιεί!
Μα βάση τα παραπάνω καλούμαστε να κρίνουμε ποια θα είναι η καλύτερη δυνατή λύση που μπορούμε να δώσουμε.
Κατά την προσωπική μου κρίση, αυτός που θα επέλεγα, θα ήθελα να έχει δύο στοιχεία:
1. ΝΑ ΘΕΛΕΙ! Αυτό σημαίνει, ότι θα πρέπει να έχει την συμβατή με εμένα ιδεολογία και να είναι αποφασισμένος να την υπηρετήσει.
2. ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ! Να έχει δηλαδή τις γνώσει, ώστε να μπορεί και να κρίνει σωστά, αλλά και να κάνει τα απαραίτητες ενέργειες, όπου χρειάζεται.

Δανάη Πολυχρονίου είπε...

Συνέχεια:
Και κάποιες παρατηρήσεις σε σχέση με τα πρόσωπα που αναφέρονται:
Το όνομα του κ. Σταλίδη τον είχα πρωτοδεί στις λίστες της «Ελεύθερης Πατρίδας». Έψαξα το βιογραφικό του, πείστηκα και τον ψήφισα. Τότε έμαθα και για το «αντίβαρο» και ξεκίνησα να το διαβάζω. Αξιόλογο ιστολόγιο. Όταν όμως ξεκίνησε η ιστορία Covid, μάταια έψαξα να βρω κάτι εναντίον των εγκλεισμών, ή των εμβολίων. Όπως γράφει ο ίδιος στο απαντητικό του σχόλιο, είχε πειστεί για την επικινδυνότητα του ιού, άρα και την αναγκαιότητα του εμβολίου. Ωστόσο στην εποχή της πληροφορίας που ζούμε, είχαμε οι πάντες τη δυνατότητα να ακούσουμε όλες τις πλευρές και να κρίνουμε. Είχαμε λοιπόν από τη μία την «πολιτικά ορθή» πλευρά, με τις γνωστές θέσεις και από την άλλη τους «αντιρρησίες», με επιφανείς επιστήμονες ανάμεσά τους, που τάχθηκαν εναντίον των εγκλεισμών, ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ εκ του αποτελέσματος, όπως ο Δρ Ιωαννίδης, καθώς και εκείνους που ενημέρωναν για τον κίνδυνο των μαζικών εμβολιασμών με ένα πειραματικό σκεύασμα και ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ! Ωστόσο, οι πρώτοι ήταν από την πλευρά του ΕΡΡΕΕ ΑΦΘΟΝΟ ΧΡΗΜΑ! Ή έστω ένοιωθαν απλά ασφαλείς. Οι δεύτεροι πάλι υπέστησαν τρομοκρατία, αποκλεισμούς, διώξεις και ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ, έχασαν τη δουλειά τους και πείνασαν! Κληθήκαμε λοιπόν οι πάντες να επιλέξουμε ποια «αλήθεια», ήταν όντως αληθινή! Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΝΩΣΤΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ! Η καταστροφή έχει ήδη συντελεστεί με τη βοήθεια των προθύμων!
Εκεί λοιπόν ξεκινά η πρώτη μου επιφύλαξη: Αν λοιπόν ο κ, Σταλίδης κάνει λάθος εκτίμηση σε μια επόμενη ΚΡΙΣΙΜΗ στιγμή;;;
Φυσικά όλοι έχουμε δικαίωμα στο λάθος, αλλά υπάρχει και κάτι πιο σημαντικό: ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ! Όχι! Σε αυτό δεν μπορώ να δώσω κανένα ελαφρυντικό. Ο ίδιος ο Θεός σέβεται την προσωπική ελευθερία του ανθρώπου! Και ενώ επιβλήθηκαν τακτικές Άουσβιτς και Μέγγελε σε πολιτισμένες και δημοκρατικές, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, κοινωνίες, κάποιοι λαλίστατοι «μούγκα στη στρούγκα»;; Έ όχι! Δε γίνεται!
Για τον κ. Γιώτη και Χατζηδάκη: Δεν γνωρίζω καθόλου τους ανθρώπους! Μπορεί να είναι και οι καλύτεροι. Αλλά, αν το μόνο κριτήριο είναι ότι ήταν των ΟΥΚ, απλά θα σας υπενθυμίσω την περίπτωση Αποστολάκη.
Για τον κ. Μπέχλη: ήταν στις επιλογές μου στις προηγούμενες κοινοβουλευτικές για το λόγο που γράφετε. Όταν όμως τον είδα μετά από τα αποτελέσματα να αναφέρετε υβριστικά, στυλ Βελόπουλου, για άλλα πατριωτικά κόμματα, έχασε την εκτίμησή μου, άρα και την εμπιστοσύνη μου. Αλλά και τώρα οι προεκλογικές του ομιλίες, που παρακολούθησα, ήταν γεμάτες λαϊκισμό και λάσπη στον ανέμιστήρα.
Τέλος επιτρέψτε μου να έχω ένσταση στη θέση που διατυπώνετε περί διαμοιρασμού των ψήφων σε μια οικογένεια π.χ. Δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα κόμματα έχουν περιορισμένα ποσοστά, η τακτική αυτή θα είναι καταστροφική, γιατί μπορεί με έτσι να μείνουν εκτός όλοι. Γνώμη μου είναι να υπάρξει όσο γίνεται πιο συγκεντρωτικές επιλογές. Θα μπορούσε δηλ. μια οικογένεια να αποφασίσει από ποιο σχηματισμόι εκφράζεται περισσότερο και να τον επιλέξουν όλοι.




Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση δημοσίευσης των νεότερων σχολίων (λόγω απουσίας διακόπηκε κάθε ανανέωση).

Προς "δάσκαλο":
Δεν γνωρίζουμε το έργο στο youtube του συγκεκριμένου υποψηφίου. Δεν διαβάσαμε κάτι στο βιογραφικό του.
Αν θέλετε και συμφωνεί και ο ίδιος μας στέλνετε τον σύνδεσμο στο κανάλι του.


προς "Δανάη Πολυχρονίου"
1. Συμφωνούμε ότι στην παρούσα συγκυρία η αποχή δεν πετυχαίνει κάτι. Δεν φαίνεται έχει κάποιο έμπρακτο αποτέλεσμα.
Κάλλιστα μπορεί να ερμηνευθεί όχι ως συνειδητή επιλογή αντίδρασης αλλά ως αδιαφορία και καλοπέραση (μπάνια παραλίες κλπ)

2. Θα προσθέταμε ένα 3ο κριτήριο στον "ιδανικό" υποψήφιο:
Να στέκεται όρθιος, σταθερός ως βράχος στις αρχές και στις αξίες του.
Έχουμε δει πολύ κόσμο, που ξεκίνησαν με καλές προθέσεις (είτε στην ιεροσύνη είτε στην πολιτική) αλλά πολύ γρήγορα έφτασαν σε τέτοιο σημείο ώστε να μην τους αναγνωρίζουμε.
Η εξουσία φθείρει.

3. Συμφωνούμε με την εκτίμησή σας για την αδυναμία σωστής εκτίμησης της αλήθειας από τον κ.Σταλίδη ως προς την υποχρεωτικότητα κ την επιβολή των μέτρων κόβιντ.
Και γι αυτό ήμασταν κ εμείς επιφυλακτικοί.

4. Τον κ.Γιώτη δεν τον γνωρίζουμε.
Όμως η ψήφος στο πρόσωπό του έστελνε μήνυμα στο σάπιο πολιτικό δικαστικό, διεφθαρμένο σύστημα εξουσίας. Γι αυτό τον υποδείξαμε.

5. Τον "βατραχάνθρωπο" της ΝΙΚΗΣ δεν τον γνωρίζουμε. Τον αφήσαμε επειδή το πρότεινε κάποιος αναγνώστης (μέσω εμαιλ).
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις, για τις οποίες δεν είμαστε καθόλου περήφανοι, όπως ο κ.Αποστολάκης.

Δανάη Πολυχρονίου είπε...

Ως προς το κριτήριο που προσθέσατε για τον "ιδανικό" υποψήφιο. Συμφωνώ απόλυτα, αλλά το συμπεριέλαβα στο "να θέλει". Γιατί αν φθαρεί, ή φοβηθεί, ή απλώς επαναπαυθεί τότε ΔΕΝ θέλει. Ίσως δεν ήταν σαφές, αλλά ήταν ήδη μεγάλο το σχόλιο και προσπάθησα να το συμπτύξω...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.