" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025

Επιστολή Ορθόδοξου Υπερπολυτέκνου στον πατριάρχη Βαρθολομαίο για το επερχόμενο «Κοινό Πάσχα» με τους αιρετικούς.


Ένας απλός πιστός,
πνιγμένος στις υποχρεώσεις (με δέκα παιδιά),
χωρίς θεολογικές σπουδές τόσο ξεκάθαρα βλέπει την αλήθεια,
απαριθμεί τις προκλήσεις και εγκαλεί δημόσια τον Βαρθολομαίο.

Αναρωτιόμαστε 100 έμμισθοι Αρχιερείς (με 1-2 εξαιρέσεις όπως ο Κονίτσης, δείτε εδώ)
και δέκα χιλιάδες έμμισθοι μισθοφόροι, ΔΕΝ τα ΒΛΕΠΟΥΝ;

Ακολουθεί η επιστολή που είδαμε εδώ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥ 

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΥΡΙΟ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ 

ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ 

ΜΕ ΘΕΜΑ ΚΟΙΝΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ 

ΜΕ ΕΤΕΡΟΔΟΞΟΥΣ-ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ



Τσακιρίδης Μιχαήλ
Νεάπολη Θεσσαλονίκη, 16/02/2025


4 σχόλια:

Άρης Πέτρου είπε...

Καλησπέρα, ο Τσακιρίδης πιστεύει στους Αγίους Παΐσιο, Ιάκωβο Τσαλίκη, Πορφύριο, ενώ το ιστολόγιο σας όχι.
Δεν το έχετε παρατηρήσει κι από τον εγωισμό σας έχετε καταλήξει σχισματικός.
Άγια λείψανα δεν προσκυνάτε, στο Άγιο Όρος δεν πηγαίνετε κι ούτε έχετε σχέση με κάποια Ιερά Μονή.
Όλος ο αγώνας σας έχει επικεντρωθεί στην κρίση και κατάκριση.
Δεν λαμβάνετε υπόψη σας φωτισμένους γέροντες, όπως ο γέροντας Ευθύμιος, πνευματικό τέκνο του Αγίου Παϊσίου το τι λέει για τα τρέχοντα θέματα.
Σας εύχομαι καλή μετάνοια και με το καλό να πάτε να εξομολογηθείτε.
Καλή Σαρακοστή.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Καλησπέρα.
Απαντάμε σε ένα-ένα (είναι φανερό ότι έχετε βγάλει λάθος συμπεράσματα):

1. ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ-ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ.

Διαβάστε λοιπόν:
«Γερόντισσα Γαβριηλία. Ένας καλός άνθρωπος ή μία ακόμη οικουμενιστική «Αγία». Μια προσωπική εμπειρία»
https://opaidagogos.blogspot.com/2023/10/blog-post_6.html

Διαβάστε και :
«Δώστε μου έναν (οικουμενιστή) «Άγιο» και θα τους κάνω όλους οικουμενιστές»
https://opaidagogos.blogspot.com/2023/10/blog-post_16.html

Αντίστοιχη περίπτωση και η αγιοποίηση του Σοφρωνίου Ζαχάρωβ του Έσσεξ,
εδώ:
«Η μικτή μονή του Έσσεξ Αγγλίας!»
https://opaidagogos.blogspot.com/2016/01/blog-post_21.html

Επαναλαμβάνουμε λοιπόν το ερώτημα:
«γιατί αυτή η σπουδή;
Μήπως στις μέρες μας ξεχείλισε η αγωνιστικότητα της ομολογίας;
Μήπως κάποιος από αυτούς έδωσε το αίμα του για την ορθοδοξία;
Μήπως μίλησαν όπως οι προγενέστεροι άγιοι της ορθοδοξίας;
Μήπως είδαμε τα ευωδιάζοντα και θαυματουργικά λείψανά τους; Μήπως ... ;»

Δεν απορρίπτουμε κατηγορηματικά την αγιότητα κανενός (με εξαίρεση των παραπάνω ερωτηματικών μας).

Αλλά και ΔΕΝ θα πατήσουμε την «μπανανόφλουδα» του πατριάρχη Βαρθολομαίου (που με τις αγιοποιήσεις-αγιοκατατάξεις κρατάει «τα πρόβατα στο μαντρί»).

Μια Ορθόδοξη Σύνοδος που ορθοτομεί θα αποφασίσει γι αυτό.
Οι «λύκοι» Αιρετικοί οικουμενιστές ΟΧΙ.

Γεμάτο είναι το Αγιολόγιο και το Συναξάρι της Εκκλησίας.
Δεν χρειάζεται να προσθέτουμε ονόματα με βιασύνη.
Αντίστοιχη περίπτωση υπήρξε και η εσπευσμένη «αγιοποίηση» του Χρυσοστόμου Σμύρνης.

Διαβάστε πχ :
«Μία φορά ρώτησε η κυρία αυτή τον Γέροντα, «όταν πηγαίνω, κάνουν λειτουργία αυτοί, είναι Καθολικοί. Και μου δίνουν και μένα όστια, να πάρω. Τι να κάνω;». Σαν να της λένε να μεταλάβει.
Και τι απήντησε ο Γέροντας; Κρατηθείτε, να μη πέσετε. «Πάρ’ το, παιδί μου. Ψωμάκι είναι κι αυτό. Δεν είναι τίποτε. Μη τους στενοχωρείς… Είν’ ανάγκη να τονίζουμε τι μας χωρίζει;»».

το παραπάνω από : https://orthodoxostypos.gr/%CE%BF-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%81%CF%86%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%AC%CE%B3%CE%B9/

Εμείς, «Άγιο» που να προτρέπει τους ορθοδόξους να λαμβάνουν όστια ΔΕΝ αναγνωρίζουμε.
Οπότε ας ερευνήσει η Ορθόδοξη εκκλησία -κι όχι οι «λύκοι» που τα διαδίδουν- τα περιστατικά αυτά. Εξ άλλου, ακόμη δεν έγινε η ανακομιδή των λειψάνων τους κανενός. Γιατί τόση βιασύνη;
Κανείς πνευματικός άνθρωπος δεν έχει «ανάγκη» από έναν ακόμη Άγιο.

Σε καιρούς αιρέσεως, οφείλουμε να παίρνουμε τα μέτρα μας.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

2. Άγια λείψανα δεν προσκυνάτε, στο Άγιο Όρος δεν πηγαίνετε κι ούτε έχετε σχέση με κάποια Ιερά Μονή.

Το ακούσαμε κι αυτό!:
Όποιος δεν έχει σχέση με κάποια Μονή του Αγ.Όρους είναι «σχισματικός»!

Για να βάλουμε πάλι τα πράγματα στη θέση τους.
Το Άγιο Όρος υπάγεται πνευματικά στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
Αυτόν μνημονεύει στις ακολουθίες.

Εμείς -με βάση τον 15ο Κανόνα της Πρωτοδευτέρας και με βάση το τι έπρεξαν οι Άγιοί μας πχ Μάξιμος Ομολογητής, Ιωάννης ο Χρυσόστομος, Γρηγόριος Παλαμάς- διακόψαμε την μνημόνευση του Βαρθολομαίου γιατί δημόσια («γυμνή τη κεφαλή») κηρύττει αίρεση.
Αποκαλεί τους αιρετικούς «εκκλησίες» (ψευδοΣύνοδος της Κρήτης), τους αναγνωρίζει έγκυρα μυστήρια (βάπτισμα άρα κ ιεροσύνη αιρετικών) και γι αυτούς τους παντρεύουν με ορθοδόξους χωρίς να τους ξαναβαπτίσουν.
Ο Βαρθολομαίος ΜΕΣΑ στο Φανάρι έβαλε τον Πάπα να ευλογήσει τους πιστούς και του έψαλε το «Πολυχρόνιο» στον «Αγιότατο Πάπα Ρώμης».

Διακοπή μνημόνευσης έκανε και το μισό Άγιο Όρος το 1969 και μέχρι τον θάνατο του πατριάρχη Αθηναγόρα.
Ανάμεσα σε αυτούς που διέκοψαν την μνημόνευση ήταν και ο π.Παΐσιος.
Άρα λοιπόν πριν βιαστείτε να βάλετε ταμπέλες, αναζητείστε την αλήθεια που ποτέ δεν μάθαμε.

ΥΓ.1 Τι εννοείτε «Άγια λείψανα δεν προσκυνάτε»;
Φυσικά και προσκυνάμε τα Άγια λείψανα.
Αν εννοείτε των «Αγίων» που ανακοινώνει κάθε τόσο ο πατριάρχης Βαρθολομαίος, ας γίνει πρώτα η ανακομιδή και το συζητάμε.

ΥΓ.2. Επειδή οι καιροί είναι πολύ πονηροί, σας θυμίζουμε τι μας έλεγε κάποτε ο ηγούμενος της Μονής Δοχειαρίου του Αγ.Όρους (όταν δύο προσκυνητές του διηγόταν την εκταφή ενός ευλαβή από τα επτάνησσα):
-(Γρηγόριος): Ευωδίασαν τα λείψανα στην εκταφή;
-(προσκυνητής): Στην εκταφή που είμασταν παρόντες όχι. Αλλά μέσα στο αυτοκίνητο που τα μετέφεραν οι (..τάδε ονόματα) ναι.
-(Γρηγόριος): αφού δεν ευωδίασαν στην εκταφή ...
Έχω δει μοναός να σπάει αμπούλα την ώρα της εκταφής για να μυροβλήσει και να πούνε ότι είναι Άγιος
(αυτά τα ακούσαμε από το στόμα του ηγουμένου Γρηγορίου).

Ας έχουμε λοιπόν σύνεση.

ΥΓ.3. Υπάρχουν πάρα πολλοί μοναχοί στο Άγιο Όρος αλλά κ μία ολόκληρη Μονή που ΔΕΝ μνημονεύουν τον πατριάρχη.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

3. «Δεν λαμβάνετε υπόψη σας φωτισμένους γέροντες, όπως ο γέροντας Ευθύμιος, πνευματικό τέκνο του Αγίου Παϊσίου το τι λέει για τα τρέχοντα θέματα.

Οπότε αφού υπάρχει «φωτισμένος γέροντας»,
και αποφασίσατε και ποιός είναι,
και είναι και «πνευματικό τέκνο του Αγίου Παΐσίου» (πρώτη φορά ακούμε για αλάθητο στην Ορθοδοξία που μεταδίδεται μάλιστα και στα «τέκνα»)
εσείς το λύσατε το πρόβλημα της σωτηρίας σας.
Θα κάνετε ότι σας πει ο «φωτισμένος γέροντας» σας.

Εμείς θα βάζουμε ερωτηματικό γιατί στην εκκλησιαστική ιστορία, πολλοί γέροντες, αλλά και Άγιοι ακόμη έκαναν λάθη.
«Φωτiσμένους γέροντες» που μνημονεύουν τόσο εξόφθαλμα αιρετικούς, εμείς ΔΕΝ αναγνωρίζουμε ως αλάθητους.

Όσο για τον γέροντα Ευθύμιο, σχολιάσαμε ήδη εδώ:
https://opaidagogos.blogspot.com/2025/01/blog-post_9.html

Όπως βλέπουμε ήρθε η ώρα να δημοσιεύσουμε την νέα απάντηση.
Γιατί κάτι παράξενο συμβαίνει εκεί στην Ενωμένη Ρωμηοσύνη
και στο κόμμα που όπως διαδίδουν «έχει την ευλογία» του «γέροντα»
και οφείλουν οι πιστοί να γνωρίζουν.

Προς το παρόν, διαβάστε εδώ:
https://opaidagogos.blogspot.com/2012/10/blog-post_15.html

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.