Για να εξηγήσουμε όσα συμβαίνουν, πρέπει να αφιερώσουμε χρόνο. Να αναζητήσουμε την ουσία, τους στόχους, τα σχέδια, πίσω από τα επίκαιρα γεγονότα και τα πρόσωπα-μαριονέτες.
Παρουσιάζουμε την ομιλία του μοναχού π.Σεραφείμ Ζήση, που αφορά βιβλιοπαρουσίαση ενός νέου βιβλίου του «Μοναχού Αβερκίου» (ψευδώνυμο για ευνόητους λόγους) με τίτλο «Ἡ Μασονία ἀπό αὐθεντικές πηγές· παγκόσμια κυβέρνηση· παγκσόμια θρησκεία», των εκδόσεων «Τό Παλίμψηστον» (2310286247).
Στο βίντεο αναφέρεται ο στόχος της μασονίας για μια παγκόσμια κυβέρνηση και θρησκεία. Μασονικοί όρκοι. Μασονία και Θεοσοφία. Σχέση μασονίας και οικουμενισμού. Μασόνοι πατριάρχες και Αρχιερείς.
Η δίωρη ομιλία έγινε στις 16 Φεβρουαρίου 2025, στην αίθουσα τῆς Εταιρείας Ορθοδόξων Σπουδών (Σούτσου 3, Θεσσαλονίκη).
Περιεχόμενα
Εισαγωγικά
ΤΑ "ΒΑΡΥΤΙΜΑ" ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΕ ΦΡΙΚΤΟΥΣ ΟΡΙΚΟΥΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ
Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΡΧΕΤΑΙ
Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΗΣ
Η ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ ΠΑΠΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΙΑΣ
Η ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΣΜΟΣ - "ΜΕΝΤΙΟΥΜΙΣΜΟΣ"
ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Παράρτημα
Αν δεν έχετε αρκετό χρόνο, ακούστε την 2η ώρα. Στο τέλος ακολουθεί συζήτηση και σχολιασμός του ομότιμου καθηγητή π.Θεοδώρου Ζήση:
https://youtu.be/owlOp1Ekm7g?feature=shared
Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.