" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025

Συραγώ Τσιάρα. ΑΥΤΗ είναι η Διευθύντρια της «Εθνικής Πινακοθήκης» που έβαλε τα βλάσφημα έργα!



Αποκαλύψαμε εδώ (πριν το κατέβασμά τους) φωτογραφίες με τα κατάπτυστα και βλάσφημα «έργα» του «καλλιτέχνη» που παρουσιαζόταν στην Εθνική Πινακοθήκη!

Αποκαλύπτουμε σήμερα ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ η Διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης:


1. Η ΙΔΙΑ η Συραγώ Τσιάρα πρότεινε να εκτεθούν τα έργα του Χριστόφορου Κατσαδιώτη

Στο 00:45-00:46 της ραδιοφωνικής συνέντευξης στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ (εδώ), η Διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης  Συραγώ Τσιάρα, ομολογεί ότι η ίδια πρότεινε τα έργα του Χριστόφορου Κατσαδιώτη στην έκθεση αυτή!

« Θα έλεγα λοιπόν ότι ο Χριστόφορος Κατσαδιώτης (...) ήταν οι πρώτες αφετηρίες για να μελετήσω και να προτείνω μια τέτοια παράλληλη θέαση» (...) «να κάνουμε κάποιες επιλογές και με βάση το χώρο που διαθέτουμε».


 
2. Διορισμένη Διεθύντρια ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ από την Υπουργό Μενδώνη!

Όπως διαβάζουμε σε πλήθος δημοσιευμάτων :
«Με απόφαση της Υπουργού Λίνας Μενδώνη η ιστορικός τέχνης και επιμελήτρια Συραγώ Τσιάρα ορίζεται Διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης».


 
 
3. Οι «φίλοι» της Συραγώ Τσιάρας στο facebook!  (τι μικρός που είναι ο κόσμος!!!)
Στο δημόσιο προφίλ της Συραγώ Τσιάρα στο facebook, πάνω πάνω εμφανίζει ως φίλους της την Themis Veleni  και τον  Antonis Liakos.


 
 
Η Θέμης Βελένη, είναι η κόρη της γνωστής Πολυξένης Βελένης - πρωτοκλασάτο στέλεχος του Υπουργείου Πολιτισμού που «ήταν για δώδεκα χρόνια (2006-2018) διευθύντρια του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης». και «Από το 2018 έως το 2023 ήταν γενική διευθύντρια Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς (Υπουργείο Πολιτισμού).» (εδώ)
 

 
Η Θέμις Βελένη (φίλη της Συραγώ Τσιάρας στο fb) είναι η «σύντροφος» του Ορέστη Κουράκη.
Ο Ορέστης Κουράκης είναι ο γιος του ΣΥΡΙΖΑίου Βουλευτή Τάσου Κουράκημέλος του ΚΚΕ από το 1975-1990 κ μετά στο Συνασπισμό της Αριστεράς» (εδώ), ο οποίος όταν απεβίωσε ετάφη φυσικά με «πολιτική κηδεία» (εδώ)!)


 
Όπως διαβάζουμε σε δημοσίευμα εδώ
«Ορέστης Κουράκης: Ο γιος του βουλευτή που παίρνει χιλιάδες ευρώ από το Υπουργείο Πολιτισμού χάρις στην ... πεθερά του!»
Καταλάβατε ποια είναι η «πεθερά του» έτσι;!!! 

Δείτε σε άρθρο στα ΝΕΑ (εδώ) ένα ενδεικτικό απόσπασμα:
– στις 21/10/2015 η διευθύντρια του Μουσείου αναθέτει στον Ορ. Κουράκη «υπηρεσίες φωτογράφησης αντικειμένων για περιοδικές εκθέσεις» αντί του ποσού των 2.337 ευρώ
– στις 9/12/2016 για το ίδιο αντικείμενο ήτοι «υπηρεσίες φωτογράφησης αντικειμένων για τις ανάγκες περιοδικών και μονίμων εκθέσεων», η κυρία Βελένη εγκρίνει δαπάνη υπέρ του γαμπρού της ύψους 4.922 ευρώ
– στις 23/10/2017 η κυρία Βελένη αναθέτει στον μικρό Ορέστη αντί του ποσού των 6.000 ευρώ τη «φωτογράφηση αντικειμένων (αρχαίων εννοείται) για τις ανάγκες – πάντα – των περιοδικών εκθέσεων» (ανεξάντλητες είναι αυτές οι εκθέσεις, καταλαβαίνουμε όλοι…)
– στις 30/11/2017 η περί ου ο λόγος καλή πεθερά αναθέτει στον γιο του συμπέθερου Κουράκη «φωτογραφικές εργασίες αντικειμένων αρχαιολογικού υλικού ειδικής ανάλυσης και επεξεργασίας» αντί του ποσού των 2.046 ευρώ.

 
Σε άλλο δημοσίευμα στο liberal.gr (εδώ) διαβάζουμε :

«Περισσότερες από είκοσι φορές εμφανίζεται το όνομα του φωτογράφου Ορέστη Κουράκη στη Διαύγεια του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού από το 2015 μέχρι το 2018. Ταλαντούχος φωτογράφος και με προσόντα. Ταυτοχρόνως, όμως, υιός του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Τάσου Κουράκη και γαμπρός της νυν γενικής διευθύντριας αρχαιοτήτων Πολυξένης Βελένη.

Οι δουλειές έχουν ανατεθεί όπως προκύπτει με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, ενώ ταυτόχρονα δεν φαίνεται να ανατίθενται από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και κατόπιν την Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλεως Θεσσαλονίκης άλλες φωτογραφίσεις σε άλλους.

Μάλιστα από τα στοιχεία της «Διαύγεια» προκύπτει επίσης ότι ο υιός της κας Βελένη, Μιχαήλ Βελένης και η κόρη της, σύζυγος Ορέστη Κουράκη, Θέμις Βελένη, συνεργάζονται σε διάφορα προγράμματα με το υπουργείο και την αρμόδια διεύθυνση.

Ας δούμε αναλυτικά τις συμβάσεις που έχει υπογράψει και τις αναθέσεις που έχει λάβει η οικογένεια Βελένη τα τελευταία χρόνια.

Τον Σεπέμβριο του 2012, στη Θεσσαλονίκη δημιουργείται η ομάδα αρχιτεκτόνων μηχανικών Loopo studio. Αποτελείται από τους Βαγγέλη Αρβανίτη, Μιχαήλ Βελένη, Βασίλη Γιαννάκη και Μαΐτα Χατζηιωαννίδου και έχει την έδρα της στην οδό Ερμού 7, στη Θεσσαλονίκη. 

Τότε η κα Βελένη ήταν διευθύντρια του Αρχαιολογικού Μουσείου της πόλης. Οπου, το 2013, στεγάζεται έκθεση της Biennale 4 με τίτλο «Μεσογειακά παλίμψηστα: τρία αίνιγματα φθοράς και αφθαρσίας». Όπως διαβάζουμε, τον μουσειογραφικό σχεδιασμό κάνει το Loopo Studio, ενώ οι φωτογραφίες έκθεσης και καταλόγου ανήκουν στον Ορέστη Κουράκη.

Ακολουθεί, τέλη του 2014, η μεγάλη έκθεση «Η Ευρώπη της Ελλάδος», που διοργανώνεται από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και τη Νομισματική Συλλογή της Alpha Bank στις αίθουσες του Μουσείου. Τη μουσειολογική μελέτη εκπόνησε το Loopo Studio και πάλι.

«Η Μακεδονία από τις ψηφίδες στα pixels» είναι μια «διεθνώς πρωτότυπη παρουσίαση αρχαιοτήτων μέσω διαδραστικών συστημάτων» στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης πάντοτε. Φωτογράφηση-video κάνει ο Ορέστης Κουράκης, ενώ τη μουσική σύνθεση και παραγωγή οι Δημήτρης Δαλέζης και Θέμις Βελένη.

Τον Σεπτέμβριο του 2015, στο πλαίσιο της 5ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης προσκάλεσε τον Κωνσταντίνο Ξενάκη, έναν δηµιουργό που αρύεται φιλοσοφικές ιδέες και συµβολικά σχήµατα από τον αρχαίο ελληνικό πολιτισµό, διοργανώνοντας την έκθεση HEL(L)AS! Everywhere! HEL(L)AS! Παντού!. Τη Μουσειογραφική επιµέλεια έκανε και πάλι το Loopo Studio, ενώ στους συντελεστές καταλόγου βρίσκουμε το όνομα της Πολυξένης Βελένη στον τομέα της επιμέλειας, το Loopo studio στην γραφιστική επιμέλεια και τον Ορέστη Κουράκη στη φωτογράφιση. Ο καλλιτέχνης έχει και τους δικούς του συνεργάτες, τους φωτογράφους Γιάννη Βαχαρίδη και υιό και Σπύρο Παναγιωτόπουλο.

«Ειδώλιο ένας μικρόκοσμος από πηλό» τιτλοφορείται το επόμενο πρόγραμμα του ΑΜΘ που ξεκινά στις 3 Απριλίου 2016. Τον σχεδιασμό καταλόγου, (έκδοση ΑΜΘ) κάνει η Loopo Studio.

Τον Νοέμβριο του 2017 γίνεται απευθείας ανάθεση για την υλοποίηση της έκθεσης με τίτλο " Μνημεία στις Φλόγες" που θα πραγματοποιηθεί στο μνημείο "Λουτρά Παράδεισος" αρμοδιότητας της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της επετείου των 100 χρόνων από την Πυρκαγιά στη Θεσσαλονίκη. Η μουσειογραφική επιμέλεια ανατίθεται αντί εννέα χιλιάδων εξακοσίων εβδομήντα δύο ευρώ στους αρχιτέκτονες μηχανικούς Β Γιαννάκη- Θ.Π. Χατζηιωάννου, οι οποίοι είναι μέλη της Loopo Studio και δηλώνουν έδρα στην Ερμού 7 στη Θεσσαλονίκη, όπου και τα γραφεία της εταιρείας.
Τον Ιούνιο του 18 οι ίδιοι παίρνουν άλλα 992 ευρώ για συμπληρωματικά μουσειογραφικά στοιχεία της περιοδικής έκθεσης με τίτλο " Μνημεία στις Φλόγες" της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης.

Οι αναθέσεις στον Ορέστη Κουράκη. 

Στις 12 Δεκεμβρίου του 2014 η κα Βελένη και ο κ. Κουράκης «συμφώνησαν και συναποδέχθηκαν να γίνουν φωτογραφήσεις αντικειμένων των εκθέσεων του Α.Μ.Θ. και συγκεκριμένα:

• Φωτογράφηση μέρους συλλογής μετάλλινων αντικειμένων του ΑΜΘ για δημοσίευση σε κατάλογο καθαρού ποσού 1.600,00 €

• Φωτογράφηση αντικειμένων για την υπαίθρια έκθεση «Μνήμη και Λίθοι» καθαρού ποσού 839,00 €

Το συνολικό ποσό ανέρχεται στις 3.000,00 € με Φ.Π.Α.»

Το 2015 το Μουσείο αναθέτει τις υπηρεσίες φωτογράφησης αντικειμένων για τις περιοδικές εκθέσεις του στον Ορέστη Κουράκη αντί 2.337 ευρώ.

Τον Οκτώβριο του 15 η Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας εγκρίνει την δαπάνη συνολικού ποσού δέκα τεσσάρων χιλιάδων εκατόν ευρώ και ενός λεπτού 14.100,01€ (συµπεριλαµβανοµένου του Φ.Π.Α. και των λοιπών κρατήσεων) για την αεροφωτογράφιση στη Νεκρόπολη των Αιγών στα πλαίσια του έργου «Ανάπλαση – Ανάδειξη της Βασιλικής Νεκρόπολης των Αιγών: Προστασία και Ανάδειξη του Νεκροταφείου των Τύµβων και της Ταφικής Συστάδας των Τηµενιδών (Συστάδα Γ')» 2» αναθέτοντας την εργασία στον Ορέστη Κουράκη.

Ένα μήνα μετά εγκρίνεται νέα δαπάνη, συνολικού ποσού δέκα χιλιάδων διακοσίων εννέα ευρώ 10.209,00€ (συµπεριλαµβανοµένου του Φ.Π.Α. και των λοιπών κρατήσεων) για την συµπληρωµατική αεροφωτογράφιση στη Νεκρόπολη των Αιγών στα πλαίσια του έργου «Ανάπλαση – Ανάδειξη της Βασιλικής Νεκρόπολης των Αιγών: Προστασία και Ανάδειξη του Νεκροταφείου των Τύµβων και της Ταφικής Συστάδας των Τηµενιδών (Συστάδα Γ')» 2.
Τον Δεκέμβριο του 16, απευθείας ανάθεση για την «φωτογράφηση αντικειμένων για τις ανάγκες των περιοδικών και μονίμων εκθέσεων » του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης στον Ορέστη Κουράκη με συνολική δαπάνη 4.922,80 ευρώ.

Τον Οκτώβριο του 17 , εγκρίνεται δαπάνη «για τη φωτογράφηση αντικειμένων για τις ανάγκες των περιοδικών εκθέσεων του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, συνολικού ποσού έξι χιλιάδων (6.000,00€)συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.»
Τον Νοέμβριο του 17 ανατίθενται φωτογραφικές εργασίες αντικειμένων αρχαιολογικού υλικού, ειδικής ανάλυσης και επεξεργασίας συνολικού ποσού 2.046,00 € ( δύο χιλιάδες σαράντα έξι ευρώ) συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, στον φωτογράφο κ. Κουράκη Ορέστη.

Τον περασμένο Οκτώβριο και ενώ η κα Πολυξένη Βελένη έχει οριστεί γενική διευθύντρια αρχαιοτήτων του ΥΠΠΟΑ, εγκρίνεται δαπάνη συνολικού ποσού 7.707,00€ για τις «εργασίες φωτογραφικής τεκμηρίωσης αρχαιολογικών αντικειμένων και συλλογών για τις ανάγκες του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης» στο πλαίσιο του έργου «Εργασίες καταγραφής-φωτογράφησης – αποτύπωσης – τοπογράφησης αρχαιοτήτων, μνημείων έργων τέχνης- συγκέντρωση ασφάλιση ιερών».
Τον ίδιο μήνα, υπογράφεται σύμβαση για την αεροφωτογράφιση μνημείων και αρχαιολογικών χώρων αρμοδιότητας της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλεως Θεσσαλονίκης, με εξειδικευμένα μηχανήματα υψηλής ανάλυσης, με σκοπό την αναγκαιότητα τεκμηρίωσης, ενημέρωσης και δημοσιότητας. Συνολική αξία, 3.000 ευρώ. Αντισυμβαλλόμενος ο Ορέστης Κουράκης



 Πήρατε μια γεύση ε;;;


Συνδικαλιστική δράση (με την «Αριστερά») 
παρουσιάζει και η ίδια η Θέμις Βελένη  
Το δημοσιεύει η ίδια στην σελίδα της στο facebook!
Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με τον Γιάννη Μυλόπουλο.


 
Ο Γιάννης Μυλόπουλος, που «Διορίστηκε πρόεδρος της Αττικό Μετρό από τις 1/3/2016 έως τις 18/9/2019»,  ήταν γνωστό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ!(εδώ.
 

 
 
Τα παιδιά του Κουράκη πάντως, οι πιο παλιοί τα θυμόμαστε όταν τα είχαν συλλάβει στην οδό Καραολή κ Διοικητηρίου στην Θεσσαλονίκη και έσπευσε ο πατέρας τους και τα απελευθέρωνε από τα ΜΑΤ! (δείτε σχετικό δημοσίευμα εδώ).
 
 

 
 
Πάμε να δούμε τώρα ποιος είναι ο Αντώνης Λιάκος που εμφανίζεται στο προφίλ της Συραγώ Τσιάρας:

«Η Ελλάδα έχει ανάγκη τουλάχιστον ένα εκατομμύριο πρόσφυγες.» λέει ο ιστορικός και μέλος της ΚΕΑ του ΣΥΡΙΖΑ Αντώνης Λιάκος (σχόλιο: τσιγκουνιές θα κάνουμε;)

Με τον Αλέξη Τσίπρα στην πολιτική κηδεία της συντρόφου του (τι στο καλό, όλοι οι Συριζαίοι επιλέγουν πολιτική κηδεία;).

 
«πένθιμη» δημοσίευση όταν έφυγε ο Μπουτάρης!



«Πένθιμη» δημοσίευση για την εκλογή Τραμπ!!!

 
Φυσικά οι παλιές καραβάνες θυμούνται τον ιστορικό Αντώνη Λιάκο και από κάτι «παράξενα» ψηφίσματα μαζί με ανθέλληνες «συνοδοιπόρους» πχ εδώ αλλά και τον ρόλο του στην «αναθεώρηση» της ιστορίας (Ρεπούση, Θάλεια Δραγώνα κλπ) εδώ, εδώ κλπ.

 
Κι επειδή πάντα θα υπάρχουν οι καχύποπτοι που θα πουν ότι είναι απλώς διαδικτυακοί φίλοι, πάρτε εδώ μια συνέντευξη της Τσιάρα που τον μνημονεύει κολακευτικά ως σημαντικό «καθηγητή της» αλλά και κοινή τους εμφάνιση σε εκδήλωση που είχε ως «
Συντελεστές Ιδέα: Αντώνης Λιάκος Ιστορικός, Ομ. Καθηγητής ΕΚΠΑ Επιμέλεια: Συραγώ Τσιάρα, Αν. Διευθύντρια MOMus-Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης. Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://parallaximag.gr/agenda-parallaxi/ektheseis/live-mia-syzitisi-gia-tin-periploki-schesi-tis-pandimias-me-ti-mnimi
Συντελεστές Ιδέα: Αντώνης Λιάκος Ιστορικός, Ομ. Καθηγητής ΕΚΠΑ Επιμέλεια: Συραγώ Τσιάρα, Αν. Διευθύντρια MOMus-Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης. Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://parallaximag.gr/agenda-parallaxi/ektheseis/live-mia-syzitisi-gia-tin-periploki-schesi-tis-pandimias-me-ti-mnimi»
Συντελεστές Ιδέα: Αντώνης Λιάκος Ιστορικός, Ομ. Καθηγητής ΕΚΠΑ Επιμέλεια: Συραγώ Τσιάρα, Αν. Διευθύντρια MOMus-Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης. Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://parallaximag.gr/agenda-parallaxi/ektheseis/live-mia-syzitisi-gia-tin-periploki-schesi-tis-pandimias-me-ti-mnimi
Συντελεστές Ιδέα: Αντώνης Λιάκος Ιστορικός, Ομ. Καθηγητής ΕΚΠΑ Επιμέλεια: Συραγώ Τσιάρα, Αν. Διευθύντρια MOMus-Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης. Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://parallaximag.gr/agenda-parallaxi/ektheseis/live-mia-syzitisi-gia-tin-periploki-schesi-tis-pandimias-me-ti-mnimi
Ιδέα: Αντώνης Λιάκος», και «Επιμέλεια: Συραγώ Τσιάρα»! (εδώ)



4. Πόσο κόστισε η ιδέα της Συραγώ Τσιάρας για την «Σαγήνη του Αλλόκοτου»;

Λάβαμε το παρακάτω μήνυμα:
«Μπείτε στην Διαύγεια να δείτε πόσα μας κόστισε "το αίσχος" στην Εθνική Πινακοθήκη».

1744 εγκατάσταση φωτισμού

1300 € υπηρεσίες ασφάλισης έργων

1860κατασκευή ξύλινων βάσεων των πινάκων

1488 προμήθεια κορνιζών με γιαλί

1860 € υπηρεσία μετακίνησης των ....έργων.

1488 βάψιμο τοίχων για να υποδεχτούν τα εκθέματα  του "καλλιτέχνη"

992 € υπηρεσίες.... μετάφρασης κειμένων.

 

419 + 558 = 977 ειρώ! Για μεταφράσεις!!!

682 € υπηρεσία σχεδιασμού μελέτης φωτισμού

672εγκατάσταση φωτιστικών για τις ανάγκες των εκθεμάτων

1178προγραμματισμό φωτισμού 

 


682ενοικίαση βιντεοπροβολεα

1413ξανά κορνίζες με τζάμια

930εσωτερική μετακίνηση κι ανάρτηση των έργων στους τοίχους

1041 € για ....κεράσματα
 
Τι να πρωτοσχολιάσουμε!!!
Τα 1041 ευρώ σε κεράσματα
Ή τα 672 σε ενοικίαση βιντεοπροβολέα (με τα ίδια χρήματα θα τον αγόραζαν!) 
ή τα 992 ευρώ για την μετάφραση των κειμένων!!!
Έχετε κάποιο σχόλιο για τα ποσά αυτά κυρία Συραγώ Τσιάρα;
 

Συνολικά 60 (ΕΞΗΝΤΑ) οικονομικές πράξεις εμφανίζονται στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ, με θέμα «Σαγήνη του Αλλόκοτου» για τον φορέα Εθνική Πινακοθήκη!

 
Δεν μας κόστισε κ λίγο η «ιδέα» της διορισμένης Διευθύντριας Συραγώ Τσιάρας ε;;;

Δείτε κ το ΦΕΚ (εδώ) απευθείας διορισμού της:

και μια φωτογραφία από το δημόσιο προφίλ της στο facebook:

EndPoliceBrutality!!!


Βέβαια αυτό το πρόβαλε το 2021.

Αυτό λέμε κι εμείς κυρία Συραγώ Τσιάρα.

Να σταματήσει η παράνομη αστυνομική ΒΙΑ, να παρακρατείται ΠΑΡΑΝΟΜΑ για 5-6 ώρες ένας βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου ΜΕΣΑ στην Εθνική Πινακοθήκη!

 
 
Και για να αρχίσουμε να μπαίνουμε λίγο στο «ψητό»:

Εκλεκτή ομιλήτρια στο Ίδρυμα Μποδοσάκη (εδώ) η Συραγώ Τσιάρα:

Το Ίδρυμα Μποδοσάκη ήταν ένα από τα 12 ιδρύματα που στήριζε η Αμερικανική πρεσβεία στην Ελλάδα μέσω της USAID (εδώ) για να προωθεί την woke ατζέντα (πάντα με το αζημίωτο ...)


Στις δύο από τις 4 ομιλίες της στο Ίδρυμα Μποδοσάκη (εδώ), μίλησε μαζί της και η Λίνα Μενδώνη!



Όταν πριν λίγες μέρες πληροφορηθήκαμε ότι σε όροφο της Εθνικής Πινακοθήκης προβάλλεται «τσόντα» υπό την απαγγελία εκκλησιαστικού τροπαρίου (μετά από εμβατήριο), δεν το πιστέψαμε (αν κ μας έστειλαν το σχετικό βίντεο). 
Για την ακρίβεια θεωρήσαμε ότι είναι προβοκάτσια που στοχεύει να χαρακτηρίσει όσους το δημοσιεύσουν «fake news» ώστε στη συνέχεια να δεχτούν λογοκρισία από τους γνωστούς μηχανισμούς φίμωσης της ελευθερίας του λόγου στο διαδίκτυο. 
Όσο περνάνε οι μέρες φαίνεται ότι ΚΑΙ αυτή η ΚΑΤΑΝΤΙΑ δείχνει να επιβεβαιώνεται!
Δείτε σχετικά εδώ κ εδώ.

«Συγχαρητήρια» κυρία Συραγώ Τσιάρα.
 
 
ΖΗΤΟΥΜΕ την ΑΜΕΣΗ παραίτηση της Διευθύντριας της Εθνικής Πινακοθήκης 
και της Υπουργού Πολιτισμού




Εδώ η επιστολή του βουλευτή Νίκου Παπαδόπουλου προς την Διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης.  
Όπως μάθαμε, όταν ο βουλευτής επισκέφθηκε και προσπάθησε να την συναντήσει του απάντησαν ότι απουσιάζει!
Κι όταν «κατέβηκαν» οι πίνακες, εμφανίστηκε!! 
Μπορεί μια Διευθύντρια Εθνικού Φορέα να απαξιώνει να συναντήσει αλλά και να απαντήσει στην επιστολή Έλληνα βουλευτή;

 
 
ΥΓ. Αποκαλυπτικό και το πρόσφατο δημοσίευμα για την προβολή του Θεοσοφισμού μέσα από την Εθνική Πινακοθήκη, εδώ.


Ομάδα εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός» 

4 σχόλια:

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Τις δύο ταινίες -αθλιότητες που όπως καταγγέλθηκε προβαλλόταν στην Εθνική Πινακοθήκη, μπορείτε να δείτε εδώ:
https://sinomosiologos.blogspot.com/2025/03/an.html

Απίστευτο ανθελληνικό και αντιορθόδοξο ΚΟΜΠΛΕΞ. Αληθινά περιττώματα.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Επώνυμη καταγγελία ότι η "πορνό" ταινία με μουσική υπόκρουση εκκλησιαστική προσευχή προβαλλόταν στην Εθνική Πινακοθήκη,
εδώ: https://youtu.be/xBlW5Lxe2VI?t=1060,

Λυκούργος Νάνης είπε...

Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Η χώρα μας, δυστυχώς, εδώ και χρόνια βιώνει τη χούντα της "πολιτικής ορθότητας" , μία ιδιότυπη και απαίσια χούντα που ασκεί ιδεολογική τρομοκρατία σε αυτούς που επιχειρούν να αμφισβητήσουν τις επιταγές και τα "δόγματά" της.
Η στρεβλή και σάπια "ιδεολογία" του λεγόμενου "πολιτιστικού μαρξισμού", από τις ΗΠΑ διαχύθηκε και σε πολλές άλλες χώρες του λεγόμενου "Δυτικού κόσμου", αλλοιώνοντας το φρόνημα πολλών συνανθρώπων μας και διαβρώνοντας τους θεσμούς των χωρών αυτών.
Διαχύθηκε στην πολιτική , την παιδεία, τη Δικαιοσύνη, το θέατρο, τον τύπο και τα ΜΜΕ, τον κινηματογράφο, τα ποικίλα θεάματα, τον αθλητισμό και αλλού. Ακόμη και στο θρησκευτικό χώρο...
Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι απελπιστική και τραγική, τόσο για τα έθνη, όσο και για τους λαούς....

Λυκούργος Νάνης είπε...


Αλήθεια, έχουμε άραγε συνειδητοποιήσει, ως Ορθόδοξοι χριστιανοί, πρωτίστως, και ως Έλληνες δευτερευόντως, τη δεινή κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα εξ αιτίας της "πολιτικής ορθότητας" και το ζοφώδες και σκοτεινό μέλλον που προοιωνίζεται μία τέτοια εξέλιξη;
Ειδικά η εγχώρια εκκλησιαστική "ηγεσία"; Η όλη της στάση, από ετών, αποδεικνύει ότι ή δεν έχει συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο σε όλη του την έκταση ή έχει συμβιβασθεί ανεπίτρεπτα με τη νοσηρή αυτή κατάσταση. Οι πρόσφατες τραγικές δηλώσεις του μητροπολίτη Ναυπάκτου, αναφορικά με το πρόσωπο και το έργο της υπουργού Πολιτισμού , φανερώνουν του λόγου το αληθές....

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.