Σ' ένα παλιό χριστιανικό τραγούδι,
με μια μελαγχολική μελωδία με ακορντεόν,
ακουγόταν με τρεμάμενη φωνή :
«Τη σκυτάλη, τη σκυτάλη
τώρα αρπάξτε την, παιδιά. (...)
Να ένα χέρι, δες, ιδρωμένο, δες, μας τη δίνει εδώ μπροστά.
Αυτό ήταν χθες αυτό πάλι, χθες τώρα είναι η σειρά για μας παιδιά».
Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025, 5μιση το απόγευμα.
Ένας 95χρονος ιερέας, φθάνει μπροστά στην «Εθνική» Πινακοθήκη.
Γύρω στα 25-30 άτομα βρίσκονται ήδη εκεί.
Κάποιος κρατάει ψηλά μια Ελληνική σημαία με τον Άγιο Δημήτριο.
Ταξίδεψε από την Μακεδονία για να έρθει στην συγκέντρωση αυτή!
Πιστοί σκύβουν να φιλήσουν το χέρι του π.Ιωάννη Διώτη.
Φθάνει ο Νίκος Παπαδόπουλος,
ο βουλευτής που «κατέβασε» τα βλάσφημα «εικονίσματα».
Ο κόσμος τον αγκαλιάζει, τον χειροκροτεί. Με πραότητα μιλάει στον καθένα.
Δεν υπάρχει εξέδρα.
Όπως μάθαμε, ο Δήμος Αθηναίων δεν τους έδωσε άδεια.
Κυκλοφορούν ένα σωρό φωτογραφίες και βίντεο με ισλαμιστές να αυτομαστιγώνονται. Αίματα στις πλάτες τους. Όλοι νεαροί άρρενες. Κέντρο της Αθήνας. Με την «άδεια του Δήμου».
Αστυνομικοί αποκλείουν το χώρο μπροστά στην Εθνική Πινακοθήκη.
Μια άλλη ομάδα, με ΜΑΤ παίρνει θέση ακριβώς μπροστά στην Πινακοθήκη.
Οι πιστοί στριμώνονται στον εναπομείναντα χώρο του πεζοδρομίου.
Ο κόσμος αυξάνεται.
ο καθηγητής Κωνσταντίνος Βαθιώτης,
Η αγωνιστική ελληνορθόδοξη νεολαία της ΕΟΝ.
Η εκδήλωση ξεκινάει.
Επαινεί τον π.Ιωάννη Διώτη που αντέδρασε στην επίσκεψη του Πάπα.
Συγκρίνω μια συνέντευξη του «δασκαλάκου». Έντεχνα απέφευγε να καταδικάσει ευθέως τις εκτρώσεις. Τι φοβόταν; Μην χάσει ψήφους; Ή τα όποια «αφεντικά» του;
Ενθουσιασμός.
Ο κόσμος ανταποκρίνεται αυθόρμητα στην μαχητική ομιλία του ανεξάρτητου βουλευτή, φωνάζοντας αυτοσχέδια συνθήματα.
«Ελλάδα σημαίνει Ορθοδοξία».
«Κάτω η Χούντα του Μητσοτάκη».
«Κάτω η Χούντα, της Νέας Τάξης»
Τον λόγο παίρνει ο ευλαβής γέροντας ιερέας.
Παρά την αδύναμη φωνή του, προσπαθεί να φωνάξει ΔΥΝΑΤΑ.
Ο κόσμος συγκινείται.
Ακολουθούν κι άλλοι ομιλητές.
Κλείσιμο με «τη Υπερμάχω Στρατηγώ» στην Παναγία μητέρα και «Εθνικός Ύμνος».
Την επόμενη ημέρα,
ΜΜΕ γνωστοποιούν την απόφαση της απόρριψης των ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσαν πάνω από 500 πιστοί.
Ελληνική Δικαιοσύνη ... (σχετικό σχόλιο εδώ)
Απόλυτη σιωπή από την Ιεραρχία.
Εξαίρεση ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, που αντιδρά. Aφόρισε τον πρωθυπουργό.
200 χρόνια μετά την επανάσταση για Ελευθερία, Ελλάδα και Ορθοδοξία.
Ηλεκτρονική σκλαβιά, «πολυπολιτισμός». Λαθροεισβολή. Πρόκληση - Βλασφημία.
Ελλάδα υποταγμένη σε «καρτέλ».
«Μασόνοι Προδότες πολιτικοί»
(ένα από τα συνθήματα που φώναξαν οι συγκεντρωμένοι).
Φτάνει ένα email από την Αιτωλοκαρνανία. Ο νέος δεσπότης φέρνει τα «κατηχητικά NextGen», αγόρια και κορίτσια μαζί, μουσική, παρέα ...
«Μασόνοι προδότες Αρχιερείς»
(ένα ακόμη από τα συνθήματα που ακούστηκαν).
Ένας ευλαβής γέροντας ιερέας (άραγε πόσα χρόνια ακόμη θα ζήσει)
δίνει την ομολογία του.
Ένας ευλαβής δεσπότης, έχει παραιτηθεί,
ένας άλλος (στην Κύπρο) τέθηκε σε αργία ...
επειδή αντιδρούσε στον Οικουμενισμό και στα «δώρα» του Πάπα!
Στριφογυρίζουν κ πάλι οι στίχοι:
Πιο ψηλά να τη κρατήσουμε πιο μπροστά να προχωρήσουμε.
Πιο ψηλά να τη κρατήσουμε πιο ψηλά πολύ ψηλά.» (ολόκληρο το τραγούδι, εδώ)
Σύντομο βίντεο με το μήνυμα του ηλικιωμένου ιερέα, από εδώ:
https://youtu.be/uqqKxbtebiI?feature=shared
Ολόκληρη η ομιλία του βουλευτή, Προέδρου του νεοσύστατου κινήματος «Ελληνικός Παλμός»,
Νίκου Παπαδόπουλου, από εδώ
https://youtu.be/DkLdkgwWxaA?feature=shared
Αυτόνομος Reporter
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.