Όταν σκοτώνεται ένας «μαύρος»,
η είδηση παίζει μέρα νύχτα στα κανάλια.
Διαδηλώσεις, επεισόδια, ταραχές,
δακρύβρεχτα άρθρα και ατελείωτα ψηφίσματα και ανακοινώσεις, για την πρόκληση αισθημάτων ενοχής στους λευκούς.
Όταν όμως μια νέα, λευκή, Ουκρανή,
σφάζεται αναίτια από έναν μαύρο,
το περιστατικό υποτιμάται και ακόμη περισσότερο οι ιδεολογικές του προεκτάσεις στα mainstream media.
Αν (υποθετικό ερώτημα γιατί δεν το έχουμε δει εδώ και πολλές δεκαετίες) δολοφονούνταν ένας μαύρος ή ομοφυλόφιλος ακτιβιστής από έναν πολιτικό του αντίπαλο, όλη η υφήλιος θα εστίαζε στο ιδεολογικό πρόσημo της δολοφονίας.
Όταν δολοφονείται ΜΠΡΟΣΤΑ στις κάμερες ένας πατριώτης ακτιβιστής, τα ΜΜΕ εστιάζουν στην ίδια τη δολοφονία ως συμβάν.
Ούτε συνθήματα, ούτε επεισόδια, ούτε ταραχές,
ούτε μίσος για την ιδεολογία του δολοφόνου.
Στην Ελλάδα, στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, η αριστερά ήρθε να συμπληρώσει τα «10 θανάσιμα αμαρτήματά» της. Αντί να καταδικάσει απερίφραστα την δολοφονία, μία ακόμη φορά απροκάλυπτα την δικαιολογεί!
Καμαρώστε την:
Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
Ακολουθεί άρθρο με τίτλο:
Η Γιάμαλη χρησιμοποιεί ρητορική μίσους και υποκινεί βία. Η απάντηση ήλθε από το Ευρωκοινοβούλιο.
που είδαμε στο ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ, εδώ:
https://www.youtube.com/shorts/xFoFPauS8yw?feature=share
Άλλη μία αντικοινωνική παρέμβαση της «I am too good to be true»! Γιάμαλη.
*«ακροδεξιός ψευτοδιανοούμενος Τσάρλι Κερκ»
(Αν ο Τσάρλι Κερκ, ο οποίος εξέφραζε παραδοσιακές θέσεις που έχουν θρέψει γενιές και γενιές είναι ακροδεξιός, η Γιάμαλη με τις ακραίες απόψεις που δεν τις συμμερίζονται οι Έλληνες στην συντριπτική τους πλειοψηφία, σε ποιό άκρο του φάσματος βρίσκεται, ή καλύτερα, πόσο έξω από τα άκρα βρίσκονται οι εξωγήινες τοξικές απόψεις της;)
*«νομιμοποίηση και εξιδανίκευση των μισαλλόδοξων απόψεών του»
(ο ορισμός της μισαλλοδοξίας να αποκαλείς την άποψη του άλλου μισαλλόδοξη χωρίς καν να παρουσιάζεις επιχειρήματα)
*«στο ερώτημα άν η δεκάχρονη κόρη έπεφτε θύμα βιασμού και έμενε έγκυος απάντησε ότι το παιδί θα έπρεπε να γεννηθεί»
(της φάνηκε περίεργο αυτό που είπε ο Κέρκ)
*«ομοτρανσφοβία, επίθεση στα δικαιώματα των ανθρώπων (σ.σ. δείτε τί είπε πιο πάνω για το παιδί) και την ενοχοποίηση των μαύρων πληθυσμών για την εγκληματικότητα στις Ηνωμένες Πολιτείες»
(γι’ αυτό αποσιώπησαν για βδομάδες την δολοφονία της Ουκρανής Ειρήνης Ζαρούτσκα, τους πολύχρονους βιασμούς των παιδιών από πακιστανούς στην Αγγλία, γι’ αυτό γίνονται λαλίστατοι μόνο όταν ένας πρστατευόμενός τους πέσει θύμα, υποκινώντας με αυτήν την καταφανέστατη μονομέρειά τους την κοινωνική αδικία, την διχόνοια και τη βία)
*«διαφωνούσε με την έννοια της ενσυναίσθησης και της συμπερίληψης»
(νεοταξικά ιδεολογήματα)
*«φανατικός υπέρμαχος της οπλοκατοχής που τελικά τον σκότωσε»
(τον σκότωσε το όπλο και όχι αυτός που κρατούσε το όπλο)
*«θα νοιώσουν οι υποστηρικτές του Τραμπ δικαιωμένοι να εκφράσουν το πιο μισαλλόδοξο, θρησκόληπτο, ομοφοβικό, ρατσιστικό, σεξιστικό λόγο»
(θαυμάστε νεοταξικό εμετό)
*«η λύση δεν βρίσκεται στην ηρωοποίηση του θύματος ή της ρητορικής του αλλά στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η κοινωνική πλειοψηφία»
(Η επίλυση των προβλημάτων βρίσκεται στην υπεράσπιση της αλήθεας, η οποία δεν μπορεί να έχει ως κριτήριο και άγραφο νόμο τα ιδεολογήματα των ΙΕΚ Σόρος που ξεπέταξαν την κάθε Γιάμαλη αλλά τις υψηλές διαχρονικές αξίες της πλειοψηφίας, αυτές που επικαλούνταν και το θύμα. Η Γιάμαλη δεν έχει καμμία σχέση με την πλειοψηφία για να την επικαλείται. Ρητορική μίσους και υποκίνηση βίας διαπράττουν όσοι δεν παρουσιάζουν τα γεγονότα και αποκρύπτουν μαζικά εγκλήματα και δολοφονίες για να υπηρετήσουν την πολιτική κορεκτίλα τους.)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.