" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2025

Ξεσκεπάζοντας τους λύκους ...


Εδώ και χρόνια αποφασίσαμε να αποκαλύψουμε την αλήθεια.
Γνωρίζαμε ότι θα πονέσει.
Ότι θα μας κολλήσουν ταμπέλες ("ζηλωτές", "ακραίοι", "φασίστες", "παλαιοημερολογίτες"). 


Γνωρίζαμε ακόμη ότι δεν έχουμε μια εύκολη διέξοδο να προσφέρουμε 
(είναι ελάχιστοι οι ιερείς που δεν μνημονεύουν τους επισκόπους του Οικουμενισμού και που δεν συγκοινωνούν με το ουκρανικό σχίσμα 
και ο κλοιός διαρκώς σφίγγει με τα νέα νομοθετήματα της κυβέρνησης δείτε εδώ).
 
Θεωρήσαμε χρέος όμως να ξεσκεπάσουμε τους λύκους.
Ακόμη κι αν δεν υπάρχει τσοπάνης να κατευθύνει τα πρόβατα.

 



Εντύπωση μας προκαλεί πως τόσα ορθόδοξα ιστολόγια, για την ορθόδοξη πίστη των οποίων δεν έχουμε αμφιβολία, σωπαίνουν.

Όπως -σχεδόν πάντα- σωπαίνουν και οι απειροελάχιστοι δεσποτάδες (μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού), που θεωρούνται ευλαβείς.

 

Δεν φέρεις ευθύνη, αν την ώρα της μάχης, στέκεις άπραγος; 

Ομάδα εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»



παραθέτουμε απόσπασμα από το ιστολόγιο «ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ», εδώ :

Ποιός ἄνθρωπος στοιχειωδῶς εὐφυής καί μέ στοιχειῶδες ὀρθόδοξο κριτήριο μπορεῖ νά τούς πάρει πλέον στά σοβαρά;

σ.σ. Κολλητάρι του Άδωνη ο Κοζάνης Παύλος. Μπατριώτης της αντίκας και της κορνίζας που προπαγανδίζει κάθε φορά με γελοιότητες τις πολιτικές της κυβέρνησης.


Νεκτάριος Δαπέργολας

(...)

Προχτές ἀποκάλεσε «ψυχασθενεῖς ζηλωτές» ὅλους ὅσους ἀντιδροῦμε στόν ψηφιακό ἐφιάλτη τῆς νέας ταυτότητας καί τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ (μέσα στούς ὁποίους ἐπίσης ὑπενθυμίζω ὅτι διαρρήδην συγκαταλέγονται δύο μητροπολῖτες, οἱ Κερκύρας καί Κυθήρων, πάνω ἀπό τό μισό Ἅγιο Ὅρος, πάμπολλα ἐπίσης μοναστήρια τοῦ ἑλλαδικοῦ χώρου καί ἀκόμη ἑκατομμύρια Ἑλλήνων πολιτῶν – πιστῶν ἀλλά καί…λιγότερο πιστῶν).


Μέ παρόμοια λόγια λοιπόν (βλ. ἐνδεικτικά τό δεύτερο βίντεο) χαρακτήριζε πρίν ἀπό 4 χρόνια καί ὅλους ὅσους ἀντιδρούσαμε στήν κορωνο-ἀπάτη καί στά μπόλια τοῦ θανάτου καί διαλαλοῦσε μέ κάθε τρόπο τήν ἐμπιστοσύνη του στήν…ἐπιστήμη. (...)



Εὐτυχῶς ὅμως εἶναι τόσο ἄγαρμπα ἐμμονικοί στίς πλάνες τους καί στόν ξεδιάντροπο ἐναγκαλισμό τους μέ τήν ἀντίχριστη πολιτεία καί τήν νεοεποχίτικη ἀτζέντα, πού ἔχουν ἀπό καιρό ἀποκαλύψει ποιόν ρόλο παίζουν πραγματικά. 

Ποιός ἄνθρωπος μέ στοιχειώδη εὐφυΐα καί στοιχειῶδες ὀρθόδοξο κριτήριο μπορεῖ νά τούς πάρει πλέον στά σοβαρά; 

Μόνο κομματόσκυλα, βολεμένοι παρατρεχάμενοι καί θλιβεροί χριστιανούληδες – ὑπακοούληδες μέ πνευματική βλάβη μπορεῖ πλέον νά δίνουν βάση σέ ὅσα λένε καί πράττουν ὅλοι αὐτοί οἱ ὀλετῆρες λυκοποιμένες.

Ἐμεῖς τούς ἔχουμε στείλει στή γωνία καί ἀκοῦμε μόνο τούς Ἁγίους μας…

σ.σ. ΘΑΥΜΑΣΤΕ «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΛΟΓΟ»


«ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ: 

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ ΖΗΛΩΤΕΣ» !!!

  

https://youtu.be/p3ziB7rRa7Q

 

 kozan.gr: Μητροπολίτης Σερβίων & Κοζάνης Παύλος: 

«Να κάνετε το εμβόλιο»


 

https://youtu.be/KN1W3C9k8bA?si=1PILNsjoRf34LPAJ



Ομάδα εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»

Σχετικό μας άρθρο: 

«Γράμμα από τις κατακόμβες». Και μια απάντηση σε διωκόμενους συναγωνιστές.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.