Η κυβέρνηση Μητσοτάκη ΦΑΚΕΛΩΝΕΙτους νέους που συμμετέχουν σε ειρηνική πορεία,ενάντια στα Gay Pride ;;;
Χθες Σάββατο 13 Ιουνίου 2026
Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία διοργάνωσαν συγκέντρωση
ΥΠΕΡ της παραδοσιακής ελληνικής και ορθόδοξης οικογένειας
και ενάντια στα Gay Pride
στο Άγαλμα Μ.Αλεξάνδρου, στη Θεσσαλονίκη.
με συνθήματα όπως: «Ελλάδα σημαίνει Ορθοδοξία!».
Όταν ολοκληρώθηκε ειρηνικά η πορεία στην Πλ. Αγ. Σοφίας,
ομάδα 20-30 νέων «περικυκλώθηκε» από άνδρες ΔΙΑΣ κλπ.
Η αλήθεια είναι ότι υπήρχαν πάρα πολλοί νέοι-ες στη συγκέντρωση και την πορεία.
Χωρίς κανένα απολύτως "παρατράγουδο".
Οι αστυνομικοί χωρίς καμία πρόφαση,
απαίτησαν να τους επιδείξουν τις αστυνομικές τους ταυτότητες.
Όπως μας είπαν ανήλικα παιδιά που υπέστησαν τον έλεγχο αυτό, αστυνομικοί φωτογράφιζαν τις ταυτότητές τους!
ενώ όσοι δεν είχαν ταυτότητα ταλαιπωρήθηκαν πολύ περισσότερο.
δείτε το βίντεο :
Άρθρο 11 Συντάγματος :«Δικαίωμα του συνέρχεσθαι 1. Oι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα.»
Η εξακρίβωση στοιχείων όσων συμμετείχαν στην πορεία, δεν παραβιάζει το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα του συνέρχεσθαι;;;
Θέλουμε την πατρίδα μας ΠΙΣΩ.
ΥΓ. Στην μοτοσικλέτα ενός ΔΙΑΣ, θα προσέξετε το αυτοκόλλητο-εικόνα ενός Αγίου.
Τζιχατιστές αποκεφαλίζουν στο όνομα του Αλλάχ,
τα χέρια τους στάζουν αίμα, χωρίς ίχνος ενοχής.
Γυναίκες σκοτώνουν-κατακρεουργούν για την ακρίβεια- τα αγέννητα παιδιά τους
και συνεχίζουν την ζωή τους ..
Aστυνομικοί επέβαλαν τα περιβόητα πρόστιμα των «300 ευρώ»,
για «μη χρήση μάσκας» ή «άσκοπες μετακινήσεις» επί κόβιντ,
με αντάλλαγμα άγραφη "άδεια".
Μεγάλη κουβέντα η συνείδηση ...
Τζιχατιστές αποκεφαλίζουν στο όνομα του Αλλάχ,
τα χέρια τους στάζουν αίμα, χωρίς ίχνος ενοχής.
Γυναίκες σκοτώνουν-κατακρεουργούν για την ακρίβεια- τα αγέννητα παιδιά τους
και συνεχίζουν την ζωή τους ..
για «μη χρήση μάσκας» ή «άσκοπες μετακινήσεις» επί κόβιντ,
με αντάλλαγμα άγραφη "άδεια".
Μεγάλη κουβέντα η συνείδηση ...
Κι ας μην ξεχνάμε:
Αυτόνομος Ρεπόρτερ
Μία βδομάδα μετά ...
Σάββατο 20 Ιουνίου 2026.
Η ΕΛ.ΑΣ. προσαγάγει 14 ανήλικους,
κατά τη διάρκεια του Thessaloniki Pride.
Εκεί στην ΕΛ.ΑΣ.
αντιλαμβάνεστε τις ψυχολογικές επιπτώσεις που έχει σε έναν ανήλικο,
να περικυκλώνεται από μαυροφορεμένους ΟΠΚΕ, ΔΙΑΣ, αναμμένους φάρους κλπ,
να οδηγείται στην "κλούβα"
και να καταλήγει για ώρες μέσα σε ένα αστυνομικό τμήμα,
γιατί οι "φωστήρες" της ΕΛ.ΑΣ.
έκριναν ότι μπορεί να κινδυνεύσει η παρέλαση ομοφυλοφίλων
από λίγους ανήλικους νέους;
Αντιλαμβάνεστε ότι από τον ζήλο σας να πάρετε τα εύσημα από τους πολιτικούς σας προϊσταμένους για το πόσο καλά περιφρουρήσατε το "Pride",
κάνετε οι ίδιοι νέους να σας σιχαθούν;
Η άδικη ταλαιπωρία χωρίς κανένα ουσιαστικό λόγο,
η δημόσια διαπόμπευση στα κανάλια,
ο εξευτελισμός για ώρα μπροστά σε όσους περνάνε από το πιο κεντρικό σημείο της πόλης,
στις καρδιές των νέων, θα φέρει μίσος και οργή.
η δημόσια διαπόμπευση στα κανάλια,
ο εξευτελισμός για ώρα μπροστά σε όσους περνάνε από το πιο κεντρικό σημείο της πόλης,
στις καρδιές των νέων, θα φέρει μίσος και οργή.
Τους «παραβατικούς» ανηλίκους, ξέρετε που θα τους βρείτε.
Ξέρετε ποιοι βάζουν ανηλίκους να κλέβουν και να κάνουν ένα σωρό αδικήματα.
Ξέρετε ποιοι βάζουν ανηλίκους να κλέβουν και να κάνουν ένα σωρό αδικήματα.
Αλλά αυτούς δεν τολμάτε να τους αγγίξετε.
Είναι πολλές οι "ψήφοι".
Η «προσβολή της δημοσίας αιδούς» δεν είναι ποινικό αδίκημα;
Μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί γυμνός στο δρόμο;
ή να προκαλεί δημόσια;
Συλλάβατε κανέναν γι αυτό το λόγο
κατά τη «γυμνή ποδηλατοδρομία» (19/6/2026)
ή κατά τη διάρκεια του Pride (20/6/2026);
Μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί γυμνός στο δρόμο;
ή να προκαλεί δημόσια;
Συλλάβατε κανέναν γι αυτό το λόγο
κατά τη «γυμνή ποδηλατοδρομία» (19/6/2026)
ή κατά τη διάρκεια του Pride (20/6/2026);
Αφήστε τα ανήλικα παιδιά. Δεν έκαναν κανένα αδίκημα.
Βρείτε άλλους τρόπους να δείχνετε ότι κάνετε καλά τη δουλειά σας.
Βρείτε άλλους τρόπους να δείχνετε ότι κάνετε καλά τη δουλειά σας.










Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.