" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 9 Ιανουαρίου 2016

Κι όμως υπάρχει ελπίδα. ΒΙΝΤΕΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ στα 4 χρόνια δράσεις του ΙΕΡΟΥ ΛΟΧΟΥ 2012 !!

Ντρεπόμαστε που στην Ελλάδα ΟΛΟΙ έχουν σκύψει το κεφάλι. Δεν αντιδρά ΚΑΝΕΙΣ.

Τις κρίσιμες αυτές στιγμές της απογοήτευσης και της απελπισίας, οι έφεδροι καταδρομείς του Ιερού Λόχου 2012, αποδεικνύουν ότι πράγματι έχουν ανεξάντλητες ψυχικές και σωματικές δυνάμεις.
Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, δείτε το 1ο βίντεο και θα το διαπιστώσετε.
Μεταφέρουμε και το αγωνιστικό κάλεσμα του συλλόγου για 2 εκδηλώσεις σε αθήνα και Θεσσαλονίκη (στο 2ο βίντεο)
Ιστολόγιο Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"



Στο βίντεο παρουσιάζονται οι ΔΡΑΣΕΙΣ 4 ΕΤΩΝ (2012-2015), του "Ιερού Λόχου 2012 -Έφεδροι και Φίλοι των ειδικών Δυνάμεων" και κλείνουμε με τους στόχους του 2016!

Μείνετε συντονισμένοι στο ιστολόγιο και στο facebook μας! Έρχονται πολλές νέες δράσεις.

Μέχρι τότε, ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ:

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΗΣΙΜΗ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΓΑΘΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΠΑΙΝΕΙΤΕ ΟΣΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.