Σε αυτό το πλαίσιο, εισηγήθηκε «να εισαχθούν σε κάθε βιβλίο -όχι σε κάθε μάθημα- μερικά κεφάλαια θρησκειολογικά, ανάλογα με τη θεματολογία του βιβλίου, αφού όμως δοθεί προτεραιότητα στην ορθόδοξη παράδοση την οποία ακολουθεί η πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών, αλλά και να χρησιμοποιηθούν ως εφαρμογές και τα καλά στοιχεία του Νέου Προγράμματος Σπουδών».
απόσπασμα από την επίσημη ανακοίνωση δημοσιευμένη στην ιστοσελίδα της Δ.Ι.Σ. |
Η απογευματινή συνεδρίαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου και σε αυτήν συμμετείχαν, εκτός από τα μέλη της, ο μητροπολίτης Καισαριανής Δανιήλ, πρόεδρος της Συνοδικής Επιτροπής Εκκλησιαστικής Εκπαιδεύσεως και Επιμορφώσεως του Εφημεριακού Κλήρου, οι κοσμήτορες των Θεολογικών Σχολών Αθηνών και Θεσσαλονίκης και οι δύο πρόεδροι των Διοικητικών Συμβουλίων της ΠΕΘ (Πανελλήνιας Ενωσης Θεολόγων) και του Πανελλήνιου Θεολογικού Συνδέσμου ΚΑΙΡΟΣ. (...)
ΣΧΟΛΙΟ:
Όταν γράφουμε και ξαναγράφουμε για την "γκουροποίηση" στον χώρο της εκκλησίας και των ορθοδόξων ιστολογίων, κάτι τέτοιες περιπτώσεις έχουμε υπόψη. Ας διαβάσουν λοιπόν κάποιοι την "ερμαφρόδιτη" εισήγηση του Ναυπάκτου.
Θυμίζουμε τον πόλεμο που έχει κάνει ο μητροπολίτης Ναυπάκτου στην Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως Ναυπάκτου .. (γράψαμε πρόσφατα εδώ και εδώ )
Όσο αποδίδεται το "παπικό αλάθητο" σε πρόσωπα, τόσο κακό γίνεται στην εκκλησία μας.
Απόλυτη σιωπή και από την ΠΕΘ που περιορίστηκε να δημοσιεύσει την ανακοίνωση. Καμία αντίδραση λοιπόν;;
Πολύ προσοχή θέλει και το παρακάτω απόσπασμα της ανακοίνωσης (ολόκληρη η ανακοίνωση της ΔΙΣ, στην επίσημη ιστοσελίδα της, εδώ):
Απόλυτη σιωπή και από την ΠΕΘ που περιορίστηκε να δημοσιεύσει την ανακοίνωση. Καμία αντίδραση λοιπόν;;
Πολύ προσοχή θέλει και το παρακάτω απόσπασμα της ανακοίνωσης (ολόκληρη η ανακοίνωση της ΔΙΣ, στην επίσημη ιστοσελίδα της, εδώ):
ο Παιδαγωγός
άλλο ΣΧΟΛΙΟ :
Θεωρητικά η απόφαση αναφέρεται σε συγκερασμό του σημερινού (ορθόδοξου) και του νέου (οικουμενιστικού - θρησκειολογικού) Προγράμματος Σπουδών. Στην πραγματικότητα, όμως, η απόφαση της Συνόδου δίνει το μαχαίρι και το κρέας στα χέρια του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τουτέστιν στα χέρια του Γιαγκάζογλου, που θα συγγράψει με τους ΚΑΙΡΟΣκόπους του τα σχετικά σχολικά εγχειρίδια.
Επομένως επιβεβαιώθηκε στην πράξη η δήλωση του κ. Φίλη ότι ορισμένοι “φωτισμένοι” ιεράρχες -μεταξύ των οποίων ο Αρχιεπίσκοπος- θέλουν
την μετατροπή του μαθήματος των θρησκευτικών σε θρησκειολογικό - οικουμενιστικό. Αυτό, όμως, έγινε με τρόπο ώστε να δίνεται η εντύπωση ότι βρέθηκε η χρυσή τομή μεταξύ των ΚΑΙΡΟΣκόπων και όσων αγωνίζονταν να διατηρήσει το μάθημα των Θρησκευτικών τον κατηχητικό και ομολογιακό του χαρακτήρα.
Ο σατανικός Γιαγκάζογλου και ο άνθρωπος των σκοτεινών παρασκηνίων μέντοράς του Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος πέτυχαν αυτό ακριβώς που ήθελαν όπως ήταν ο φόβος μας όλα αυτά τα χρόνια. Και το Τμήμα Ισλαμικών Σπουδών θα λειτουργήσει στα πλαίσια του Θεολογικού Τμήματος της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης την επόμενη χρονιά και οι ΚΑΙΡΟΣκόποι θα συντάξουν τα βιβλία των Θρησκευτικών ώστε να εξυπηρετείται ο οικουμενιστικός, πολυπολιτισμικός και θρησκειολογικός χαρακτήρας των Θρησκευτικών με την πλήρη κάλυψη της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ.
Οίκοθεν νοείται ότι οι ΑΝΕΛ και οι διάφοροι τυχοδιώκτες του ιδίου φυράματος θα οχυρωθούν τώρα πίσω από τις αποφάσεις της Συνόδου.
Αυτό που φοβόμαστε έγινε όπως ήταν φυσικό άλλωστε να γίνει. Πώς είναι δυνατόν να ευοδωθεί ένας αγώνας όταν ο Αρχιστράτηγός του, τουτέστιν ο Αρχιεπίσκοπος, έχει αυτομολήσει στις τάξεις των εχθρών;
το 2ο σχόλιο του Παναγιώτη Τελεβάντου, από εδώ
Σχολιάζουμε:
Δεν μπορούμε να τα αποδίδουμε όλα στον αρχιεπίσκοπο. Όταν οι -υποτιθέμενοι- παραδοσιακοί ιεράρχες κάνουν τέτοιες εισηγήσεις, δεν φταίει ο Αρχιεπίσκοπος αλλά οι ίδιοι.
14 σχόλια:
Σαν παιδαγωγοί που είστε, θα ήταν καλύτερο να λέτε τα πράγματα με το όνομά τους. Η μασονία έχει διαβρώσει τους πάντες. Οι μασόνοι ιεράρχες είναι η πηγή όλων των προβλημάτων. Αυτοί που ο Απόστολος Μακράκης αποκαλούσε λύκους ενδεδυμένους δέρμα προβάτου...
Γράψαμε:
https://opaidagogos.blogspot.gr/2015/12/blog-post_82.html
(θα αναρτήσουμε και το 3ο μέρος κάποια στιγμή)
Υπάρχει και η σχετική ετικέτα του ιστολογίου μας: "Μασονία Ρόταρυ Lions"
H ΠΕΘ επικροτεί τις θέσεις αυτές που διατύπωσε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, στη Συνεδρίαση της 13ης Ιανουαρίου 2016, υιοθετώντας τη σχετική πρόταση που κατέθεσε στη Συνεδρίαση ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος και τον συγχαίρει θερμά για την εμπεριστατωμένη εισήγηση και πρότασή του.
Πρωταρχικά, όμως, εκφράζει την πλήρη ικανοποίηση και τα θερμά συγχαρητήριά της προς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο και άπαντες τους Σεβασμιωτάτους Αρχιερείς, μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, που ενέκριναν την ως άνω Εισήγηση.
Η ΠΕΘ ΣΥΓΧΑΙΡΕΙ ΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ!
ΣΥΓΧΑΙΡΕΙ ΟΜΩΣ ΘΕΡΜΑ, ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ!
ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ...
Ο Ιερόθεος Βλάχος είναι υπερτιμημένος.
Ο Ιερώνυμος δέν αναθέτει εισηγήσεις, παραγγέλλει εισηγήσεις.
Υπάρχουν καί υπήρξαν στήν ιστορία ανώτεροι τοπικοί, "εθνικοί" πολιτισμοί. Καί ταυτοχρόνως υπάρχει ΕΝΑΣ παγκόσμιος, βάρβαρος πολιτισμός, ο οποίος μερίζεται, όπως καί οι γλώσσες, σέ διαφορετικές μορφές λατρείας τής ΔΥΝΑΜΗΣ. Η ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ.
Τό χαρακτηριστικό τής ειδωλολατρείας είναι τό Τότεμ. τό άγαλμα. Καί η σάρκωση τού αγάλματος στό ακίνητο, αναλλοίωτο, αιώνιο, αλάθητο ιερατείο.
Ο Βούδας καί ο γκουρού( ακίνητος σάν άγαλμα, χωρίς πόδια) ο οποίος ερμηνεύει ορθά τίς Ιερές Γραφές γιά νά μεταφρασθούν στόν ορθό τρόπο ζωής καί πίστης (σέ μιά προετοιμασία θανάτου, όπου η Θιβετανική βίβλος τών νεκρών καθοδηγεί τούς ζωντανούς).
Ο Μωυσής καί η Πιετά τού Μιχαήλ Αγγελου καί ο αλάθητος Πάπας. Ο Μωάμεθ, τό Κοράνιο καί ο Μετεωρίτης. Ο Αρχιερέας, ο οποίος απλώς παρίσταται σάν άγαλμα καί αγιάζει μέ τήν δύναμη τών εσχάτων, οι Γραφές ( όχι τό Ευαγγέλιο) καί ο Γολγοθάς, ο σταυρός ενός αποτυχημένου θεού ο οποίος δέν αναστήθηκε ποτέ.
Ο Μωαμεθανισμός είναι ειδωλολατρεία, όπως καί ο Εβραισμός ο οποίος λατρεύει τόν άγνωστο Θεό τών Αθηναίων.
Η θεολογική σχολή δίνει τό σύνθημα γιά τήν συνειδητή πλέον επιστροφή στήν ειδωλολατρεία.
Η παγκοσμιοποίηση είναι η επιστροφή στήν βαρβαρότητα τής προιστορίας, στήν μοναδική παγκόσμιο θρησκεία πού υπάρχει ήδη.
Στό Μηδέν τού εωσφορισμού.
Αμέθυστος
κύριοι του Παιδαγωγού,
τελευταίως διακρίνω μια εμπάθεια έναντι του αξιόλογου Ρωμαίικου Οδοιπορικού. Δεν θέλω να το παίξω συνήγορος υπεράσπισής τους αλλά μου κάνει εντύπωση πως ευκαίρως ακαίρως κατακρίνετε τις θέσεις τους. Κάποιος άλλος αναγνώστης σε παλαιότερη ανάρτησή σας ισχυρίζεται ότι είναι αργυρώνητοι κι εσείς εγκρίνατε το σχόλιό του χωρίς δεύτερη σκέψη. Τις προάλλες πάλι ο Σωτηρόπουλος εκτόξευσε συκοφαντίες και πάλι τις εγκρίνατε. Πραγματικά απορώ με την στάση σας και φοβούμαι ότι νομίζοντας ότι ωφελείτε πράττετε ακριβώς το αντίθετο. Ο θεός να σας φωτίζει!
Δε ξέρουμε σε ποια ανάρτηση αναφέρεστε. Αν θέλετε κάντε τον κόπο να μας στείλετε τον σύνδεσμο.Λαμβάνονται πολλά σχόλια μαζί, στα εκτενή σχόλια μπορείς να δεις μόνον τις πρώτες 4-5 γραμμές, οπότε πρώτα τα δημοσιεύεις και μετά πρέπει να ελέγξεις τι γράφουν). Όταν ένα σχόλιο είναι επώνυμο, συνήθως δημοσιεύεται άμεσα χωρίς προέγκριση.
Υπήρξε πράγματι κάποιο σχόλιο αν θυμόμαστε καλά ήταν επώνυμο (οπότε αυτός που το γράφει αναλαμβάνει προσωπικά την ευθύνη για όσα ισχυρίζεται).
Αν δεν μας απατά η μνήμη μας, εμείς τοποθετηθήκαμε (ότι δεν θεωρούμε ότι "πληρώνονται" και δώσαμε την δική μας εξήγηση, που έχει να κάνει με αυτό που αποκαλούμε "γκουροποίηση" ως νέα ασθένεια στην εκκλησία μας:
κάποια πρόσωπα μπαίνουν στο απυρόβλητο και εξαφανίζεται κάθε κριτική σε βάρος τους).
Ένα τέτοιο πρόσωπο κατά τη γνώμη μας είναι για κάποιους ο μητροπολίτης Άνθιμος (επειδή με μερικά "λουκούμια" πχ μια εμφάνιση της χορωδίας τους σε εκδήλωση της μητρόπολης, ξέρουν οι συνεργάτες του να πείθουν τις αδελφότητες ότι είναι "καλός" και είναι "μαζί τους").
Το ίδιο "απυρόβλητο καθεστώς", αφορά τον Εφραίμ της Βατοπεδίου (και τον γέροντα Ιωσήφ με τις "προφητείες του"), τον Ναυπάκτου, τον Γόρτυνος, τον Πειραιώς, τον π.Αρσένιο Βλιαγκόφτη (συνεπώς και το μοναστήρι του) κλπ. Απόλυτη σιωπή για ότι κι αν κάνουν οι συγκεκριμένοι (ακόμη κι αν στέλνουν μοναχούς να επανδρώσουν "μοναστήρια" που σχεδίασε ο Πάπας και έγιναν σε εκτάσεις της παπικής "εκκλησίας", ή αν απέσυραν την υπογραφή τους από την ομολογία πίστεως για να υποδεχτούν τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο)
Με άλλα λόγια "καλύπτουμε" τους "φίλους" μας.Αυτήν είναι η εικόνα που σχηματίσαμε εμείς. Δεν αποκλείεται να σφάλουμε.
Πάντως χθες τους στείλαμε εμαιλ με τον σύνδεσμο σε αναφορά εις βάρος τους, αν θέλουν να απαντήσουν (κάτι που κάνουμε σχεδόν πάντα).
Εσύ τι παριστάνεις ανώνυμε; Τον συνήγορο των «Ρωμαίων»; Αν θέλουν, οι υμνητές του Ζουράρη και άλλων «χριστιανών», ας απαντήσουν εκείνοι στις «συκοφαντίες»! Εκτός αν γράφεις εσύ εκ μέρους τους!
Υ.Γ. Αλήθεια, για το σκάνδαλο με την δίωξη του π. Νικολάου θα γράψουν τίποτα οι «Ρωμαίοι»; Ή...κωλύονται για κάποιον λόγο;
Υ.Γ. 2 Φιλικά, ο «συκοφάντης».
Το ιστολόγιο "ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ" πάντως δεν ασκεί λογοκριρία όπως κάποια άλλα ιστολόγια και ο νοών νοείτω...
Θα χαιρόμουν πάρα πολύ να μην δημοσιεύετε ανώνυμα σχόλια, γιατί ο ανώνυμος δεν θέλει να αναλάβει την ευθύνη των λόγων του.
Εσείς, Παιδαγωγέ, εφόσον δεν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία, γιατί τους δίνετε βήμα;
Όοποιος θέλει να σχολιάσει, να το κάνει με ονοματεπώνυμο, ντόμπρα, αντρίκια και ελληνικά.
Εάν σχολίαζε ο Κολοκοτρώνης, λέτε να σχολίαζε ανώνυμα.
κ.Αγγελίδη,
έχετε δίκιο στην περίπτωση που η ανωνυμιογραφία εξυπηρετεί μόνον την σπίλωση και την συκοφαντία ή το "τρολάρισμα"(να γράφεις συνεχώς χαμηλού επιπέδου σχόλια, ή να ανακυκλώνεις το ίδιο, μέχρι να πλημμυρίσουν μια ανάρτηση και στο τέλος να μην διαβάζονται ούτε τα σοβαρά).
Όμως για οποιοδήποτε λόγο, κάποιος μπορεί να θέλει να πει την άποψη του χωρίς να φαίνεται το ονοματεπώνυμο του. Μπορεί να το κάνει από ταπείνωση, επειδή δεν θα ήθελε να φανερωθεί ή απλά επειδή φοβάται.
Για μας, τα σχόλια αποτελούν αφορμή προβληματισμού, ακόμη και αμφισβήτησης της ανάρτησης. Επειδή δεν διεκδικούμε το αλάθητο, τα επιδιώκουμε, ακόμη και ως ανώνυμα.
κ. Αγγελίδη έχετε μεγάλο λάθος να υποτιμάτε τα ανώνυμα σχόλια. Ο ανώνυμος μπορεί να ασκήσει κριτική όπως και ο επώνυμος, αρκεί να το κάνει με επιχειρήματα όπως κάνουν όλοι οι ανώνυμοι του ιστολογίου αυτού.
Η άποψη σας ότι τα ανώνυμα σχόλια πρέπει να θάβονται είναι εντελώς λάθος και αυτή η κακή άποψη πρέπει να απορρίπτεται.
Αφού είστε ανώνυμος, τί άλλο θα λέγατε;
Αυτό δε που είναι τελείως απαράδεκτο είναι η δυνατότητα πίσω από το κάθε ανώνυμο σχόλιο να κρύβονται επώνυμοι σχολιαστές που θέλουν να δώσουν την εντύπωση ότι τάχα κάποιος/κάποιοι δευτερώβουν την πρόταση ή την γνώμη τους και έτσι να παραπλανούν τους υπολοίπους.
Αυτό το ενδεχόμενο, κύριοι υπεύθυνοι του ιστολογίου, σας αναπαύει;
Είναι αυτονόητο ότι και κάποιος επώνυμος μπορεί λίγη ώρα μετά την δημοσίευση του σχολίου του, να "επιβραβεύσει" τον εαυτό του ως "ανώνυμος"
αλλά και ένας ανώνυμος μπορεί να γράφει ότι συμφωνεί με τον ανώνυμο που προηγήθηκε, που είναι ο ίδιος.
Όπως οποιοσδήποτε μπορεί κάποιος να υπογράφει με διαφορετικά προφίλ (που κατασκεύασε με διαφορετικά ονοματεπώνυμα ή λογότυπα), απλά αυτό είναι πιο κουραστικό και οι ανόητοι δεν μπαίνουν συνήθως στον κόπο αυτό.
Γι αυτό πέρα από τα επώνυμα σχόλια συγκεκριμένων ανθρώπων που υφίστανται ως πρόσωπα, τα υπόλοιπα σχόλια έχουν αξία μόνον ως προς την άποψη που καταθέτουν. Οι "επιβραβεύσεις" ανωνύμων σχολίων ουσιαστικά δεν έχουν καμία αξία.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.