" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016

Μία ακόμη φορά, τα ιστολόγια ΝΙΚΟΥΝ. Η μητρόπολη Μόρφου αφαίρεσε από την ιστοσελίδα της συνέντευξη του μητροπολίτη Μόρφου Νεοφύτου με απαράδεκτες θέσεις για το Κοράνι, το σχέδιο Ανάν και τους τουρκοκύπριους.

Μία ακόμη φορά, τα ιστολόγια ΝΙΚΟΥΝ. 
Η μητρόπολη Μόρφου αφαίρεσε από την ιστοσελίδα την συνέντευξη του μητροπολίτη Μόρφου Νεοφύτου με τις απαράδεκτες θέσεις για το Κοράνι και την διδασκαλία του στα σχολεία(!), το σχέδιο Ανάν, την Κύπρο και τους τουρκοκύπριους.

Δείτε τον ανενεργό πλέον σύνδεσμο στην ιστοσελίδα τους:


Την επιτυχία αυτή αφιερώνουμε κατ αρχήν σε όσους -με τις επισημάνσεις τους- πρόβαλαν το θέμα  και πίεσαν έτσι να αλλάξει η ιστοσελίδα αυτή. 
Την αφιερώνουμε όμως και στους ιστογράφους που επιμένουν να αποδίδουν "παπικό αλάθητο" επιλεκτικά σε συγκεκριμένους μητροπολίτες ή "γέροντες" και αποφεύγουν να επισημάνουν τα λάθη τους. Αν δεν προβαλλόταν το θέμα, νομίζετε ότι υπήρχε πιθανότητα να αλλάξει; 



Θυμίζουμε τις σχετικές αναρτήσεις μας:


ΝΤΡΟΠΗ :Ο μητροπολίτης Μόρφου λέει ΝΑΙ στην μετατροπή του μαθήματος των Θρησκευτικών σε Θρησκειολογία. Διαβάστε τι λέει για το Κοράνι και για το Σχέδιο Ανάν. ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Μήπως κάποιοι "παίζουνε κρυφτό", με το μάθημα των Θρησκευτικών ;





Θυμίζουμε τις απαράδεκτες θέσεις του έντονα προβαλλόμενου από τα ΜΜΕ (δυστυχώς και από πληθώρα ορθοδόξων ιστολογίων) μητροπολίτη Μόρφου Νεόφυτου :



Ιστολόγιο - Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κάθε μέρα μας έχετε ετοιμάσει και μια ενδιαφέρουσα έκπληξη .Ευχαριστώ . Καλή σας μέρα. Νομίζω γίνατε ο φόβος και ο τρόμος μητροπολιτών, πατριαρχών και ροταριανών .

Ανώνυμος είπε...

ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΑΣ ΜΗΝΥΜΑ. ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

Ανώνυμος είπε...

Κοιτάξτε, είστε μια όαση στη διαδικτυακή έρημο, μπράβο και καλή συνέχεια.
Και ευχαριστούμε πολύ για τη διαφώτιση σε πολλά αδιευκρίνιστα κομμάτια, ναι μας χρειάζεται.

Εκτός κι αν μπαίνει το θέμα σε μια άλλη βάση, που δεν πάει το μυαλό μου, σε πρώτη φάση συμφωνώ με τη θέση του επισκόπου Μόρφου στο θέμα με τη Θρησκειολογία, όπως το βάζει.

Δηλαδή, όχι στα μικρά παιδιά (έλλειψη κριτικής ικανότητας).
Αλλά η γνώση των θρησκειών, που δημιουργεί βαθύτερη συνειδητοποίηση του μεγαλείου, της εκ Θεού αποκαλύψεως στον άνθρωπο, με την ενανθρώπιση του Ιησού Χριστού μας και του Νοσοκομείου του, είναι κάτι δυνάμει θετικό...
Προσωπικά, έχοντας πράγματι έτσι εντρυφήσει θεωρητικώς σε θρησκείες και ιδεολογήματα, μπορώ και αντιλαμβάνομαι καλύτερα τα πράγματα.
Πιστεύω, πως η ειδοποιός διαφορά είναι, στον τρόπο που θα δίδεται στα βιβλία και στον τρόπο διαχείρισης απ τους καθηγητές.
Άραγε, δεν είναι που πρέπει να εστιάζεται ο αγώνας, στο αν θα περιλαμβάνονται, στην περίπτωση π.χ του Κορανίου, τα πολλαπλά σημεία αναφοράς, στον αφανισμό των απίστων, στις σατανιστικές ινδουστικές θεότητες, στα φαινομενικά λιγότερο επικίνδυνα, απρόσωπα και μηδενιστικά ΩΜ του Βουδιστικού διαλογισμού, του ΤΑΟ και του ΖΕΝ;
Σας πληροφορώ επιπλέον, πως σε δεδομένες συζητήσεις με ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών, ανακαλύπτεις εμβρόντητος, πως έχουν πλήρη άγνοια των σημείων αυτών, ειδικά του Κορανίου.
Είναι άραγε ικανή η δευτεροβάθμια εκπαίδευση να καταδείξει όλα τα σκοτεινά αυτά σημεία;
¨Η θα φροντίζει να τα αποκρύβει;
Επίσης, στο σχολείο δε γίνεται κατήχηση.
Σκέτη γνώση αποκτάται.

Ουαί κι αλίμονο αν έπρεπε να λειτουργεί κατηχητικά το σχολείο.
Μάλιστα, μπορώ από πολλαπλή προσωπική εμπειρία, να καταγγείλω και την ακατάλληλη, έως ελλεινή παρουσία, κάποιων καθηγητών θρησκευτικών, τουλάχιστον στη Β'θμια εκπαίδευση, στην οποία βίωσα προσωπικά γεγονότα.
Ο ένας φλερτάριζε μητέρα μαθητού στις επισκέψεις της στο σχολείο με κατ ευθείαν προτάσεις και στο τέλος του χρόνου βαθμολόγησε το παιδί με ένα θλιβερό 11, της άλλης η εμφάνιση και η συμπεριφορά ήταν παράδειγμα προς αποφυγή, ή άλλη έβαζε ερωτήματα ολιγοπιστίας (με ηττοπάθεια)στους μαθητές της, κατά πόσον είναι αληθινά γεγονότα η Ανάσταση και η Ανάληψη του Κυρίου, ή άλλη αμφισβητούσε στην αίθουσα πάλι, τη μετά θάνατο ζωή.
Σ' αυτές τις συγκεκριμένες αίθουσες, με τις θεολόγους, η παρτίδα σωζόταν από μαθήτριες, δόξα τω Θεώ!!!
Παρεπιπτόντως, σε συναντήσεις συνεδριακού τύπου, φιλοσοφικοθρησκευτικού ενδιαφέροντος, παρουσία Θεολόγου υποτίθεται, διασώζονται οι Χριστιανικές θέσεις, από τοποθετήσεις απλών λαικών.

Κατόπιν λοιπόν όλων αυτών, ευνόητον είναι, πως δημιουργείται αναπόφευκτα διάθεση αποστροφής προς το Χριστιανισμό μας, ιδιαίτερα σε νέους που τους αρέσει να ψάχνουν.
Καλύτερα δεν είναι λοιπόν να βλέπει τον καθηγητή ο μαθητής σαν Θρησκειολόγο, παρά Θεολόγο;
Μακάρι να έτυχαν σε εμένα όλες οι κακές εμπειρίες και να πέφτω έξω, μακάρι.
Τελικά ο Χριστιανισμός μας δεν έχει ανάγκη από μισθοφόρους.
Αρκετούς έχουμε δυστυχώς στο χώρο του ίδιου του Εκκλησιαστικού χώρου...
Συγχωράτε με αδελφοί....

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.