" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2016

refugees-welcome «ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ» ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ!

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Έγινε και αυτό. Πληροφορηθήκαμε ότι άνοιξε σχετική ιστοσελίδα στο διαδίκτυο, (www.refugees-welcome.gr), που προτρέπει τους… «πάμπλουτους» και «ευτυχισμένους» Έλληνες, τον πιο πλούσιο λαό της Ευρώπης που έχει λύσει όλα τα προβλήματα του, να αρχίσει να παίρνει τους πρόσφυγες στα σπίτια του έτσι ώστε όχι μόνο να λυθεί το προσφυγικό πρόβλημα, αλλά να δημιουργηθεί και το κατάλληλο κλίμα για να έρθουν άλλα… δέκα εκατομμύρια μουσουλμάνοι από όλη την Αφρική και την Ασία στην χώρα μας.


Μάλιστα η ιστοσελίδα προσφέρεται να εξυπηρετήσει όσους επιθυμούν να πάρουν λαθρομετανάστες στα σπίτια τους και μάλλον θα εννοεί να τους κάνει και μερικά μαθήματα ισλαμισμού για περιτομή, κλειτοριδεκτομή και συμπεριφοράς στο γυναικείο φύλο κατά το Ισλάμ, μερικά μαθήματα για το πώς φοριέται το τσαντόρ και ο φερετζές και μερικά μαθήματα για να εκδιώξουν από τα σπίτια τους κάθε χριστιανικό σύμβολο, σταυρούς και άλλα, επειδή αυτά προσβάλλουν τους μουσουλμάνους πρόσφυγες, (άλλωστε το παράδειγμα το έδωσε ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος!).

Επίσης θα προσφέρονται και ιδιαίτερα φροντιστήρια για την εκμάθηση της αφγανικής, σουαχίλι, ουρντού, παστού, χιντού, κ.α.

Αγαπητοί συμπατριώτες που αύριο θα είμαστε μια θλιβερή μειονότητα μέσα στην χώρα και εις ανώτερα!


ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr


Διαβάστε το άρθρο του ιστολογίου Καιομένη Βάτος, εδώ



Σχόλιο : 

Καμαρώστε την "ομάδα" που μας προτείνει να πάρουμε τους λαθρομετανάστες στα σπίτια μας (για να τους βοηθήσουμε να μάθουν πιο γρήγορα τα ελληνικά και να μείνουν μόνιμα στην Ελλάδα!). 

Παραδόξως η "ομάδα" που είχε την φαεινή ιδέα, έχτισε ωραιότατη επαγγελματική καριέρα με τις ΜΚΟ και τον (κατ' όνομα) "εθελοντισμό"!


Έλληνες, μην χάσουμε την μοναδική ευκαιρία να αντιδράσουμε :






πληροφορίες εδώ.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ
http://asimpiestos.blogspot.com/2016/03/263-1500.html

Δημήτρης Σωτηρόπουλος είπε...

Παρακαλώ να κάνετε αναφορά στα όσα είπε ο Μουζάλας περί «Μακεδονίας» και ιδιαίτερα στη στάση του «μακεδονομάχου» «υπερπατριώτη» «Ορθόδοξου» «Ρωμηού» ΨΕΥΤΟ - καθηγητή Ζουράρη, για τον οποίον έκαναν (και κάνουν) αγώνα ουκ ολίγοι Χριστιανοί:

K.Ζουράρις για Γ.Μουζάλα: ''Δεν χρειάζεται να παραιτηθεί ούτε να ζητήσει συγγνώμη''

http://www.pronews.gr/portal/20160316/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7/k%CE%B6%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%AC%CE%BB%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%AF-%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Έχετε δίκιο. Λόγω σαρακοστής όπως ανακοινώσαμε προσπαθούμε να περιορίσουμε λίγο τις αναρτήσεις. Οι εξελίξεις είναι δυστυχώς πολλές και καθόλου καλές και απαιτείται να κρατάμε τις επάλξεις.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.