" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012

Όλη η αλήθεια για το ψέμα του Πολυτεχνείου

Υποχρέωση του σωστού και έντιμου δασκάλου είναι να λέει την αλήθεια.

Υπάρχει άραγε εκπαιδευτικός που θα τολμούσε να παρουσιάσει το βίντεο αυτό πχ στην τάξη του;

Έστω και ως μια "διαφορετική άποψη", χωρίς να βίωνε την επόμενη ημέρα την κατακραυγή και την απαξίωση της "δημοκρατίας" των στρατευμένων ΜΜΕ και της συνδικαλιστικής εξουσίας;
Χωρίς να κινδυνεύσει να τεθεί "σε αργία";

Αν όχι, μήπως δεν πρέπει να είμαστε και τόσο περήφανοι για την "ελευθερία του λόγου" στην "Ελληνική Δημοκρατία";

Τολμούμε λοιπόν: 
"Όλη η αλήθεια για το ψέμα του Πολυτεχνείου"

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Θεός να σας έχει καλά. Πολλά συγχαρητήρια για αυτή σας την ανάρτηση. Πραγματικά συγκινήθηκα που ένα ιστολόγιο εκπαιδευτικών ΤΟΛΜΑ να αποκαλύπτει την αλήθεια. Η κατακραυγή θα είναι όντως μεγάλη αν ειπωθεί κάτι τέτοιο σε σχολείο ή πανεπιστήμιο. Συνάδελφοι, μαθητές και γονείς (η πλειοψηφία τουλάχιστον) θα πέσουν να σε φάνε. Ωστόσο, ως δάσκαλοι έχουμε υποχρέωση να αποκαταστήσουμε την αλήθεια.

Ρίξτε μια ματιά και σ' αυτά τα τρία άρθρα:
Α. http://www.papaphotis.org/index.php?option=com_k2&view=item&id=7886:ποτε-επι-τελουσ-η-οελμεκ-η-ποεδ-και-οι-οργανωσεισ-των-φοιτητων-θα-τολμησουν-να-αποκαταστησουν-την-ιστορικην-αληθεια-για-το-πολυτεχνειο-ποτε&Itemid=134

Β. http://www.papaphotis.org/index.php?option=com_k2&view=item&id=7905:ποτε-επιτελουσ-η-οελμεκ-η-ποεδ-και-οι-οργανωσεισ-των-φοιτητων-θα-τολμησουν-να-αποκαταστησουν-την-ιστορικη-αληθεια-για-το-πολυτεχνειο&Itemid=134

Γ. http://www.papaphotis.org/index.php?option=com_k2&view=item&id=7933:ποτε-επιτελουσ-η-οελμεκ-η-ποεδ-και-οι-οργανωσεισ-των-φοιτητων-θα-τολμησουν-να-αποκαταστησουν-την-ιστορικη-αληθεια-για-το-πολυτεχνειο&Itemid=134

Σε λίγο παίρνω το πτυχίο μου ως δασκάλα. Πείτε μου σας παρακαλώ πάρα πολύ ΠΩΣ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ αυτό το θέμα;; Έστω κι αν αυτό που θα μου προτείνετε είναι η προσωπική σας γνώμη.
Στην Αχαία υπήρξαν μαθητές Γυμνασίου που αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στη γιορτή του Πολυτεχνείου λέγοντας ότι νεκροί δεν υπήρξαν ΜΕΣΑ στο Πολυτεχνείο και δεν είναι εθνική εορτή για να την τιμάμε μ' αυτό τον τρόπο. Πραγματικά μπράβο στο θάρρος των παιδιών να πουν την αλήθεια. Το αποτέλεσμα όμως ποιο ήταν; Οι καθηγητές ενημέρωσαν τους γονείς τους και αφού έμαθαν ότι και αυτοί συμφωνούν με την απόφαση των παιδιών τους, ΣΥΓΚΑΛΕΣΑΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ! Νομίζω ότι φαντάζεστε τη συνέχεια...

Όπως και να 'χει είναι πραγματικά απαράδεκτο να τιμάμε αυτή την ψεύτικη ιστορία και να την εξισώνουμε ουσιαστικά με την 28η Οκτωβρίου και την 25η Μαρτίου (!) τη στιγμή μάλιστα που δεν κάνουμε το ίδιο ούτε για τους Βαλκανικούς Πολέμους, ούτε για τον ΕΠΙΚΟ αγώνα της Ε.Ο.Κ.Α. για Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα και απελευθέρωση και τόσα άλλα αξιόλογα της ελληνικής μας ιστορίας...

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι νεκροί μέσα στο πολυτεχνείο δεν υπήρξαν. Είναι καταδικαστέα τόσο η στάση της αριστεράς που έχτισε την ιδεολογία της στο πολυτεχνείο όσο και των ακροδεξιών που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων μέσα στο πολυτεχνείο ήταν αγνά παιδιά που δεν προσδιορίζονταν ως αριστεροί ή δεξιοί. Έχουμε χάσει τον ίσιο δρόμο στην Ελλάδα.
Πρέπει να συγχαρούμε και να τιμήσουμε όσους δίχως κανένα όφελος αγωνίστηκαν κατα της φασισιστικής δικτατορίας και μας ελευθέρωσαν από την χούντα. Μας δίνουν το μήνυμα να αγωνιζόμαστε εναντίον κάθε φασισμού από όπου και αν προέρχεται

Ανώνυμος είπε...

Δε μου λες 2ε ανώνυμε,

1.το είδες το βίντεο;
Δεν νομίζω να το είδες.

2. Η λογική του "ίσιου δρόμου" δεν ισχύει πάντα.
πχ μεταξύ ενός πιστού και ενός άθεου, πως προσδιορίζεται ο "ίσιος δρόμος" σου;
Βλέπεις λοιπόν ότι δεν βρίσκεται πάντα "στη μέση" η αλήθεια;

3. Εγώ δεν ξέρω κανένα "αγνό παιδί" να πήρε μέρος στο Πολυτεχνείο.
Η συντριπτική τους πλειοψηφία ήταν οι μαλλιάδες αριστεριστές, με τα μούσια, που δεν πατούσαν στα μαθήματα και γι αυτούς Πανεπιστήμιο ήταν το τάβλι και τα πανό. Μέχρι και συνθήματα για τη σεξουαλική απελευθέρωση υπήρχαν στο Πολυτεχνείο.
Τα πραγματικά "αγνά παιδιά" διάβαζαν τα μαθήματά τους και λίγο τους ένοιαζε αν είχαμε "δικτατορία" (που δεν είχαμε πλέον αφού είχε παραδοθεί η εξουσία σε κυβέρνηση για να γίνουν εκλογές όπως σωστά λέει το βίντεο).

4. Καμιά φορά να ανοίγεις τα μάτια σου και να καταλαβαίνεις ποιοι βρίσκονται πίσω από τη βιτρίνα, ποιοι κινούν τα νήματα.
Ποιοι ήθελαν τη νέα δικτατορία του Ιωαννίδη;

αντίστοιχα, ποιοι μέσω των γεγονότων με τον "Αλέξη", που κάηκε η Αθήνα πριν λίγα χρόνια, ΠΟΙΟΙ ήθελα να πέσει ο Καραμανλής;
ΠΟΙΟΙ δεν ήθελαν το άνοιγμα της χώρας μας προς τη Ρωσία και τη δημιουργία του αγωγού φυσικού αερίου Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης.
Ακόμη και τότε, τις φωτιές και τις μολότοφ δεν τις πετούσαν "αγνά παιδιά". Κωλόπαιδα ήταν, και έπαιξαν και τότε άριστα το ρόλο της Νέας Τάξης. Όταν βγήκε μετά τις εκλογές ο Γιωργάκης Παπανδρέου, το 1ο που ανακοίνωσε ήταν το σταμάτημα του αγωγού φυσικού αερίου λόγω λόγω "περιβαλλοντικών επιπτώσεων", όπως ισχυρίστηκε και η Βουλγαρία..
Βλέπεις πως δένει το παζλ κάθε φορά που μερικά "αγνά παιδιά" κάνουν επεισόδια;

Ανώνυμος είπε...

Κλασική απάντηση ενός νεοέλληνα: οι αριστεροί οι κακοί, οι δεξιοί οι καλοί.
Δεν έιχαν μέσα στο πολυτεχνείο ελληνικές σημαίες;;; Βεβαίως και είχαν!
Η ηγεσία του κινήματος του πολυτεχνείου ασφαλώς και ήταν πολύ καλά μπλεγμένη με ξένς υπηρεσίες κτλ. Οι υπόλοιποι όμως ήταν απλά παιδιά που αγωνίζονταν για δημοκρατία άσχετο αν κατέληξε σήμερα έτσι.
Τα αγνά παιδιά δεν πρέπει να κάθονται να διαβάζουν και να κοιτάνε τον εαυτούλη τους αλλά να νοιάζονται και λίγο και για το ¨εμείς". Οι δικτατορίες είναι καταδικαστέες από όπου και αν προέρχονται. Ο παπαδόπουλος ήταν μάλιστα μασώνος, κυνήγησε τον καντιώτη και ψήφισε το αυτόματο διαζύγιο. Η Ορθοδοξία δεν μπορεί να συμβιβαστεί με μια χούντα γιατί το πολίτευμά της είναι το κοινόβιο δηλ. η δημοκρατία.
Στην ελλάδα δεν μπορούμε ποτέ να βρούμε τον ίσιο δρόμο δηλ. τον αγνό πατριωτισμό αλλά πάμε είτε με τον μαρξιστικό αθεϊσμό είτε με τον εθνικισμό που και τα δύο είναι κατά την Εκκλησία ΑΙΡΕΣΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή όποιος έχει Ελληνικές σημαίες -πχ η ΝΔ προεκλογικά- απαλλάσσεται από τη λεηλασία του εθνικού μας πλούτου που έκανε τόσα χρόνια;

"Αγνά παιδιά" μπορεί να ήταν κάποιοι από αυτούς (στο Πολυτεχνείο) αλλά έπαιζαν χωρίς να το ξέρουν επικίνδυνα παιχνίδια για την τύχη της πατρίδας μας. Δυστυχώς εκτός από "αγνά" ήταν και "χαζά" παιδιά.

Το αυτόματο διαζύγιο και την αποποινικοποίηση της μοιχείας νομίζω τα ψήφισε ο Καραμανλής. Η κόντρα της χούντας με τον Καντιώτη ήταν μάλλον "προσωπική" κόντρα. Ήταν λίγο παραπάνω ασυμβίβαστος ο αείμνηστος Καντιώτης, και δεν σήκωνε μύγα στο σπαθί του, οπότε προέκυψε η κόντρα αυτή.

Για απέδειξέ μου γιατί ήταν Μασώνος ο Παπαδόπουλος;;;

Το πολίτευμα της Ορθοδοξίας είναι η "Δημοκρατία"!!
Δεν μου λες; Πότε ψήφισες τελευταία φορά για εκλογή μητροπολίτη!
Ποτέ δεν ήταν η δημοκρατία. Πάντα οι λίγοι αποφάσιζαν -χωρίς να είναι κακό αυτό.

Τέλος, πως είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεις "Αίρεση" πολιτικά συστήματα;
Μα δεν είναι θρησκεία για να τα χαρακτηρίσεις αίρεση. Τα πολιτικά συστήματα ΔΕΝ θεολογούν για να τα χαρακτηρίσεις ΑΙΡΕΣΗ.
Ο κομμουνισμός είναι δηλωμένα ΑΘΕΟΣ. Οπότε επίσης δεν μπορείς να τον χαρακτηρίσεις ΑΙΡΕΣΗ. Με το σκεπτικο σου όλα τα πολιτικά συστήματα -και ο καπιταλισμός- είναι αίρεση. Μήπως έφτασε η ώρα να χρησιμοποιείς πιο σωστά την Ελληνική γλώσσα;

Ανώνυμος είπε...

Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.