" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Θ. Λειτουργία στο σχολείο του Μπεσλάν όπου «έσβησαν» 186 μαθητές (φωτογραφιες)

Εννιά χρόνια μετά την τραγωδία στο σχολείο του Μπεσλάν, που συγκλόνισε ολόκληρο τον κόσμο, γονείς, αδέρφια, φίλοι και συγγενείς των 334 νεκρών συγκεντρώθηκαν στο σημείο της τραγωδίας για να προσευχηθούν για τους νεκρούς τους.

Από τα 334 θύματα, τα 186 ήταν παιδιά που πήγαιναν στο σχολείο όπου πραγματοποιήθηκε η τρομοκρατική επίθεση ακραίων μουσουλμανικών στοιχείων από την Τσετσενία.

Στη σχολική αίθουσα όπου παίχτηκε η τελευταία πράξη της τραγωδίας, δεν έχουν αλλάξει πολλά από εκείνη την στιγμή.
Οι τοίχοι είναι γεμάτοι με τις φωτογραφίες των παιδιών που έσβησαν σε εκείνη την αίθουσα.

Εκεί στο σημείο όπου οι απαγωγείς είχαν συγκεντρώσει τα παιδιά, ο Αρχιεπίσκοπος του Βλαδικαφκάζ τέλεσε τη Θεία Λειτουργία.
ΣΧΟΛΙΟ:
Βλέποντας τις φωτογραφίες, κάντε μια σύγκριση με τον τρόπο που γίνεται- όταν σπανίως, γίνεται- ο εκκλησιασμός στο Ελληνικό σχολείο :








 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.