" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

ΠΕΘ: αφελληνισμός και αποχριστιανοποίηση μέσα από τα σχολικά βιβλία

ΠΕΘ: Τα εν χρήσει Προγράμματα Σπουδών καταδεικνύουν αναμφισβήτητα τον αφελληνισμό και την αποχριστιανοποίηση και αποδόμηση του ανθρώπινου προσώπου

Πρόσκληση και πρόκληση
Το θέμα αποτελεί είδηση, πρόσκληση και πρόκληση. Είναι η Ημερίδα για το ήθος και το ύφος της Παιδείας μας με αναφορές στα σχολικά βιβλία και στα αναλυτικά προγράμματα Σπουδών, για να αποδείξουμε ότι εδώ και αρκετά χρόνια «εάλω» η Παιδεία και εκ των έσω.
Ύστερα από επισταμένη μελέτη των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών (ΦΕΚ τ. Β' 303/13.3.2003) και αξιολόγηση όλων των δεδομένων στοιχείων και των ενστάσεων κατά των νέων σχολικών βιβλίων των θεωρητικών μαθημάτων (φιλολογικών, Ιστορικών και θεολογικών)
και των αντιστοίχων και ομότιτλων αυτών βιβλίων του "Εκπαιδευτικού" και των "Τετραδίων των μαθημάτων", καθώς και των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών (ΦΕΚ τ. Β' 2335/17.10.2011) καθίσταται φανερό και καθολικώς αποδεκτό ότι γίνεται διείσδυση ανθελληνικής προπαγάνδας εις βάρος της εθνικής μας Ιστορίας, της ορθοδόξου Χριστιανικής πίστεως, του Ελληνορθόδοξου πολιτισμού και του εκπαιδευτικού ήθους, τουτέστιν των ιδεωδών και των ιδανικών της Παιδείας μας. Τα εν χρήσει Προγράμματα Σπουδών καταδεικνύουν αναμφισβήτητα τον αφελληνισμό και την αποχριστιανοποίηση και αποδόμηση του ανθρώπινου προσώπου.
Με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο σας και στη γλώσσα, επιτρέψατε μας να παραθέσουμε ελάχιστα παραδείγματα-ερανίσματα από την ομάδα Εργασίας Φιλολόγων και Θεολόγων, τα όποια "διδάσκονται" τα Ελληνόπουλα, για του λόγου του αληθές:
Α' Ανθολόγιο Β' Γυμνασίου
1.  Αρχαία Ελλάδα: Ο τόπος και οι άνθρωποι. Κείμενο (από μετάφραση). "Ο χωριάτης". Διαβάζουμε; "... κάθεται με ανασηκωμένο το ιμάτιο πάνω από τα γόνατα, με αποτέλεσμα να φαίνονται τα απόκρυφα του" (σελ. 44).
2.  "Οι Εταίρες" (=πόρνες). Το κείμενο στις σελίδες 40-42 να διαβαστεί. Στο τέλος του κειμένου οι ερωτήσεις για τους μαθητές:
α) Με βάση τις βελτιωτικές επεμβάσεις, πού αναφέρονται στο κείμενο, να γράψετε τις προδιαγραφές για την εμφάνιση και τη συμπεριφορά της ιδεώδους Εταίρας.
β) Ποια καλλυντικά αναφέρονται και σε ποια σημεία του σώματος χρησιμοποιούνται; (χωρίς σχόλια).
Β' Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γ' Γυμνασίου
1. Στις σελίδες 164-168 μεταξύ των άλλων διαβάζουμε: "... από της μυλωνούς τον πισινό ζητάς ορθογραφία. Ο πισινός της μυλωνούς είναι ο νους του ανθρώπου. Είχα
διαβάσει πολλούς ορισμούς του νου του ανθρώπου, τούτος μου φάνηκε ο πιο καταπληκτικός και μου άρεσε" (Χρειάζονται σχόλια;).
2. "«... κανείς δεν διαμαρτυρόταν παλιά, όταν ένας Γάλλος στρατιωτικός έκλεινε την τηλεόραση του καφενείου, επειδή ενοχλούσε. Το ίδιο θα μπορούσε να κάνει και σήμερα ένας μπάτσος (η υπογράμμιση δική μας) χωρίς να προκαλέσει περισσότερες αντιδράσεις. Είμαστε λαός, χωρίς φωνή" (σελ. 102).
Περιττό να επισημανθεί ότι όλα αυτά και πολλά άλλα διδάσκονται στα παιδιά μας. από το 2006 μέχρι σήμερα. Και όλα αυτά διανθίζονται κατάλληλα από: Αρνητικά στοιχεία προς τον θεσμό του Σχολείου, της Οικογένειας, της Πίστεως, των θεσμικών φορέων και λειτουργών της Πίστεως, του Έθνους και του ανθρωπίνου προσώπου. Για το εορτολόγιο της Εκκλησίας και του Έθνους περισσεύουν ο εμπαιγμός και η Ιεροσυλία.
Όσον άφορα το μάθημα των Θρησκευτικών είναι γνωστά σε όλους και τα σχολικά βιβλία με τα ποικίλα μαργαριτάρια τους, αλλά και τα λεγόμενα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών για τα όποια δημοσιεύτηκαν ολόκληροι τόμοι του περιοδικού "Κοινωνία" της ΠΕΘ και πλήθος άρθρων, πού καταδεικνύουν αδιαμφισβήτητα τον αρνητικό και αντιπαιδαγωγικό χαρακτήρα.
Εδώ αναφέρουμε ότι στα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών του 2011 υποστηρίζεται από θεολόγους του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (νυν Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής) ότι "ένας άθεος διδάσκει καλύτερα το Μάθημα των Θρησκευτικών από ένα ζηλωτή θεολόγο", και στο Πρόγραμμα για το νέο Λύκειο τα εξής χαρακτηριστικά για το ΜτΘ και τον χαρακτήρα του, γενικά και απροσδιόριστα: "η καλλιέργεια της εθνικής και θρησκευτικής κληρονομιάς"!
Το μορφωτικό αγαθό της παιδείας είναι δημόσιο. Υπαγορεύεται από το Σύνταγμα και τους νόμους, από τον ελληνορθόδοξο πολιτισμό, την Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη, τη διαχρονική μας Ιστορία, από τα ήθη και τα έθιμα του λαού μας. Σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί ιδιωτική υπόθεση κάποιων συγγραφέων με πρωτόλεια και ιδεοληπτικά κείμενα. Γι' αυτούς τους λόγους επιβάλλεται άμεση εγρήγορση του πολιτικού κόσμου, της πνευματικής ηγεσίας της χώρας και ολοκλήρου της Ελληνικής κοινωνίας, και «κοινή συναινέσει» να αντιμετωπισθεί το θέμα της Παιδείας.
Προς ανάδειξη του προβλήματος και αναχαίτιση αυτής της λαίλαπας με τη συνεργασία και άλλων φορέων διοργανώνει στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελισσιών του Δήμου Πεντέλης Ημερίδα την 12η Οκτωβρίου 2013.
Το Πρόγραμμα Ημερίδας της ΠΕΘ
Η Πανελλήνιος Ένωσις Θεολόγων και με την Συνεργασία του Δήμου Πεντέλης, της Εστίας Πατερικών Μελετών και του Επιστημονικού και Πολιτιστικού Συλλόγου Βορείων Προαστίων, διοργανώνει Ημερίδα την 12η Οκτωβρίου 2013, στην Αίθουσα του Πολιτιστικού Κέντρου Μελισσιών (Οδός 17 Νοέμβρη 15 και Αγίου Γεωργίου) του Δήμου Πεντέλης.
Το γενικό θέμα της Ημερίδας είναι: Τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (Πιλοτικά κ.ά.), και τα εν χρήσει Σχολικά Βιβλία Θεωρητικής Κατευθύνσεως (Θρησκευτικών, Φιλολογικών Μαθημάτων και Ιστορίας) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Από το περιοδικό «Κοινωνία» της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων, τεύχος 2,  Απρίλιος – Ιούνιος 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.