" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

ΑΙΣΧΟΣ: ὁ Κοσμήτωρ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ. κ.Μιλτιάδης Κωνσταντίνου, μετέτρεψε τό ταλαιπωρημένο Προσκυνητάρι τοῦ Κυρίου, σέ "βαλιτσάκι" καί τό ἀνέβασε πάλι στόν 4ο ὄροφο!

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016: 
με χαρά αναδημοσιεύαμε (εδώ), ότι με δυναμική παρέμβαση το προσκυνητάρι του Χριστού επέστρεψε και πάλι στην θέση του (στην είσοδο της θεολογικής σχολής).
το προσκυνητάρι επανατοποθετημένο στην θέση του (μετά από αυθόρμητη παρέμβαση)
Δυστυχώς όμως, είναι τέτοιο το μένος κάποιων που ... όπως φαίνεται, θέλουν να μας γυρίσουν στην εποχή της εικονομαχίας. 


Σήμερα, Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου:
με εντολή του Κοσμήτορα(;) το προσκυνητάρι εκτοπίστηκε και πάλι στον 4ο όροφο.

Εκτός από τα δικαστήρια και τις σχολικές αίθουσες, κάποιοι επιδιώκουν να εξαφανίσουν τις εικόνες και τα προσκυνητάρια και από την θεολογική σχολή του ΑΠΘ (μήπως στα πλαίσια ίδρυσης τμήματος ισλαμικών σπουδών;)
φωτογραφία από την 1η "απομάκρυνση" του προσκυνηταριού, με εμφανή τα ίχνη του.


Είμαστε σίγουροι ότι ο πιστός λαός που  διαδήλωσε αγωνιστικά κατά χιλιάδες χθες, στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ΔΕΝ θα αφήσει να περάσει το καπρίτσιο κανενός Κοσμήτορα.




Όσο για τον ίδιον τον Κοσμήτορα Μιλτιάδη Κωνσταντίνου
δείτε τον στο παρακάτω βίντεο να έχει πιάσει από τα γένια κάποιον και να τον σέρνει έξω από την καθολική εκκλησία (επί της οδού Φράγγων στην Θεσσαλονίκη) όπου γινόταν τελετές συμπροσευχών με αιρετικούς :





 Το βίντεο, αδιάψευστος μάρτυρας : 


Θυμίζουμε -πριν λίγους μήνες- περιστατικό τραμπουκισμού (σύμφωνα με επώνυμη καταγγελία) από καθηγητή και στέλεχος της θεολογικής σχολής :




Πάρτε το χαμπάρι:
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ  ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΟΙ
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο  ΦΑΣΙΣΜΟΣ

Ιστολόγιο- Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Ακολουθεί η ενημέρωση από το Καιόμενη Βάτος.

Δυστυχῶς τό Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ ἐπιβεβαιωθήκαμε! 
Τό ταλαιπωρημένο Προσκυνητάρι τοῦ Κυρίου, ὁ Κοσμήτωρ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ. τό μετέτρεψε σέ "βαλιτσάκι" καί τό ἀνέβασε πάλι στόν 4ο ὄροφο!
Θυμίζουμε, πώς μόλις πρόσφατα ἡ Κοσμητεία προφασιζόμενη "προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις"...ξήλωσε τό Προσκυνητάρι καί τό μετέφερε στόν 4ο ὄροφο, ὅπως τό Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ σᾶς εἴχαμε ἀποκαλύψει ἀποκλειστικά, ἐδῶ:
ΕΚΤΑΚΤΟ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Ἡ Θεολογική Σχολή τοῦ Α.Π.Θ. ἑτοιμάζεται γιά τήν εἰσροή ἰσλαμιστῶν!!! Διαδῶστε το!!!
Προφανῶς...γιά νά μήν ἐνοχλεῖ τούς μελλοντικούς ἰσλαμιστές "σπουδαστές". 


Μόλις πρίν λίγες μέρες, σᾶς ἐνημερώσαμε γιά μία εὐχάριστη εἴδηση, πού ἀφορᾶ τήν αὐθόρμητη ἀντίδραση κάποιων Χριστιανῶν, νά μεταφέρουν τό Προσκυνητάρι τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ ἀπό τόν 4ο ὄροφο τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς στήν θέση του (στόν 1ο ὄροφο καί Εἴσοδο τῆς Σχολῆς), ὅπου ὑπάρχει ἐδῶ καί χρόνια. 
Ὑπενθυμίζουμε τά πρόσφατα χαρμόσυνα-ἀλλά γιά ὀλίγον διάστημα-νέα, ἐδῶ:
Τό Προσκυνητάρι τοῦ Κυρίου μας, μετά τίς πρῶτες ἀντιδράσεις μας, καί ὅλων ὅσων ἀντέδρασαν, ἐπέστρεψε στήν θέση του στή Θεολογική Σχολή Α.Π.Θ.!!! (Φωτό)



Τήν ἑπόμενη μέρα, ἐπειδή ὅπως γράψαμε δέν ἔχουμε καμμία ἐμπιστοσύνη οὔτε στόν Κοσμήτορα τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ. κ. Μιλτιάδη Κωνσταντίνου, οὔτε στόν ἰσλαμολάγνο, ἀνθελληνικό καί οἰκουμενιστικό περίγυρό του, προβλέψαμε ὅτι

θά μετατρέψει τό Προσκυνητάρι σέ "βαλιτσάκι" καί θά τό ἀνεβάσει πάλι στόν 4ο ὄροφο, ὁπότε τοῦ κάναμε μία σοβαρή πρόταση. Ὑπενθυμίζουμε τά προβλεπόμενα καί τήν πρότασή μας, ἐδῶ:
Τό ταλαιπωρημένο Προσκυνητάρι τοῦ Α.Π.Θ. καί ἡ πρόταση ἀπό τό Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, σέ περίπτωση "ἐπαναμετακίνησής" του στόν 4ο ὄροφο! Γιά νά προλάβουμε τάς τυχόν ἐξελίξεις...



Τό Προσκυνητάρι...πάλι ἔκανε φτερά!

Δυστυχῶς, ἐπιβεβαιωθήκαμε! Ὁ Κοσμήτωρ κ. Μιλτιάδης Κωνσταντίνου καί ὁ περίγυρός του, μᾶς ἐπιβεβαίωσαν μέ αὐτήν τήν πράξη τους (κατά δεύτερη συνεχόμενη φορά), πώς εἶναι ἀποφασισμένοι νά ἐνδώσουν στά ἐντάλματα τῆς Ἀντίχριστης Παγκόσμιας Νέας Τάξης Πραγμάτων, ἡ ὁποία διακαῶς-ὅπως ζοῦμε ἀποδεδειγμένως ἐξάλλου τά γεγονότα ἐθνικῶς, ἀφελληνίζει-ἰσλαμοποιεῖ καί ἀποχριστιανίζει τήν Ἑλλάδα καί τούς Ἔλληνες συστηματικῶς καί ἀποφασιστικῶς! Ντροπή καί αἶσχος!


Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσογαίας κ. Νικόλαος, στεναχωρημένος σφόδρα ἀπό ὅλες αὐτές τίς ἐξελίξεις, ἀνέλαβε πρός τιμήν του μέ δικά του ἔξοδα, νά δωρήσει ἕνα ψηφιδωτό πού θά ἀναπαριστᾶ τόν Χριστό καί δύο Ἁγίους τῆς Θεσσαλονίκης, τό ὁποῖο θά τοποθετηθεῖ ψηλά στόν τοῖχο, πού ἄλλωτε τόν κοσμοῦσε τό Προσκυνητάρι.
Βεβαίως καλή καί θεάρεστη αὐτή ἡ χειρονομία, προκειμένου νά μήν ὑπάρχει τίποτε χριστιανικό κι ὀρθόδοξο πού νά κοσμεῖ τήν Εἴσοδο μίας Θεολογικῆς Σχολῆς!


Παρόλ' αὐτά, ὁ διάβολος καί ὁ φίλος του Ἀλλάχ..., χαίρονται μέ ὅλα αὐτά τά δυσάρεστα καί προδοτικά γιά τούς Ἕλληνες καί τήν Ὀρθοδοξία γεγονότα made by Κοσμητεία Θεολογικῆς Σχολῆς, μιά πού τό ψηφιδωτό θά τοποθετηθεῖ ψηλά, ὁπότε δέν γίνεται νά μποῦνε σκαλωσιές, ὥστε νά προσκυνοῦνται ὁ Κύριος καί οἱ Ἅγιοι ἀπό τούς φοιτητές, καθηγητές κι ἐπισκέπτες τῆς Σχολῆς.
 Ἀλλά κι ἄν ἀκόμη τοποθετηθεῖ χαμηλά, δέν παύει νά ἀποτελεῖ ἕνα χριστιανικό μέν, ἔργο τέχνης δέ, καί ὄχι μία ἀγία Εἰκόνα καί ἕνα Προσκυνητάρι, τά ὁποία ἀποτελοῦν θεολογικῶς νόμιμα ἀντικείμενα προσκύνησης καί λατρείας! Ὅπως βλέπετε, ὁ διάβολος καί κάποιοι ἄλλοι ἐντός τῶν πυλῶν τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς...δέν θέλουν νά προσκυνᾶται ὁ Μόνος Ἀληθινός καί Τριαδικός Θεός!!!


Κύριε Κοσμήτορα, ἡ πρόταση τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, ἰσχύει. Ἄν δέν ἐνεργεῖτε ἔτσι ὅπως ἐνεργεῖτε γιά τό Ἰσλάμ, διατιθέμεθα νά κάνουμε δωρεά ἕνα Προσκυνητάρι τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὥστε νά τοποθετηθεῖ στόν 1ο ὄροφο καί Εἴσοδο τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.!!!
Ἰδού ἡ Ρόδος, ἰδού καί τό πήδημα! Γιά νά σᾶς δοῦμε...

35 σχόλια:

captain giannis είπε...

Αφού δεν βρίσκεται ενας φοιτητής να τον τουλουμιάσει στο ξύλο,καλά κάνει.......Καλού κακού όμως ας είναι πιό προσεκτικός.....

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Είναι αυτονόητο ότι ως ομάδα και ως ιστολόγιο διαφωνούμε με απρόκλητες πράξεις βίας. Συνήθως προσβάλουν το δίκαιο του αγώνα και προκαλούν το αντίθετο αποτέλεσμα: μετατρέπουν τον "θύτη" σε "θύμα".

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εκφραστεί ΜΑΖΙΚΑ από τους ίδιους φοιτητές η διαφωνία και η αντίδραση, να προβάλουν και να επιβάλουν την θέληση της ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ.
Δεν είναι δυνατόν ένας Κοσμήτορας να συμπεριφέρεται λες και η σχολή είναι "μαγαζί του", προσβάλλοντας το θρησκευτικό συναίσθημα των φοιτητών και μελών του ΔΕΠ.
Μια αποχή διαρκείας από τα μαθήματα, μια κατάληψη του γραφείου ή της σχολής, μια καθιστική διαμαρτυρία και η προάσπιση του παρεκκλησίου με φυσική παρουσία, παραστάσεις διαμαρτυρίας και πάρα πολλοί ακόμη. Τον τρόπο θα τον επιλέξουν οι ίδιοι οι φοιτητές. Αν μας ζητηθεί φυσικά θα στηρίξουμε και θα αναδείξουμε την προσπάθεια τους. Μην ξεχνάμε ότι κάποιοι από τα μέλη της ομάδας μας είναι απόφοιτοι της θεολογικής σχολής ΑΠΘ.
Αλλά και όλοι οι ορθόδοξοι πιστοί έχουν λόγο όταν πληροφορούνται περιστατικά "εικονομαχίας", πολύ περισσότερο στις πονηρές εποχές που ζούμε..

Ανώνυμος είπε...

Για όσους δεν θεωρούν "φαιδρότητες" την αποκαθήλωση του Κυρίου!

Καὶ μόνο γι' αὐτὸ ὁ κ. Σκαλτσῆς ἔπρεπε (ὡς πιστός) νὰ παραιτηθεῖ τοῦ ἀξιώματός του.
Ἀλλὰ ἡ ἰδιότητα τοῦ Κοσμήτορα, εἶναι περισσότερο ἑλκυστικὴ ἀπὸ ἐκείνη τοῦ πιστοῦ! Τοῦ συνιστοῦμε νὰ θυμηθεῖ τὸ Ἁγιογραφικό:
«Ἠγάπησαν γὰρ τὴν δόξαν τῶν ἀνθρώπων μᾶλλον
ἤπερ τὴν δόξαν τοῦ Θεοῦ»!

http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2016/02/blog-post_579.html

Ανώνυμος είπε...

Πρόκειται περί κατάντιας! Η συγκεκριμένη σχολή έχει μεταλλαχθεί σε παράρτημα το δυσώνυμου Καιρού! Ντροπή τους!

Orthodox True είπε...

Ποιός νά παραιτηθεί;;;
Αυτός είναι ταγμένος νά παραιτήσει Χριστιανούς.....
Θέλει ένα γερό χέρι ξύλο,συμφωνώ καί εγώ.
Ας μην ξεχνάμε την Αγία Θεοδοσία Οσιομάρτυρος, η οποία επί εικονομαχίας γκρέμισε από την κλίμακα τόν Σπαθάριο τού Αυτοκράτορα στην Κωνσταντινούπολη,επειδή πήγε νά ξεκρεμάσει την Αγία Εικόνα Τού Χριστού, πού ήταν αναρτημένα στά Τείχη της εισόδου στην Βασιλεύουσα. Ο Σπαθάριος πέφτοντας κάτω ετελεύτησε. Στη συνέχεια η Αγία με παρουσία άλλων ευσεβών γυναικών πορευθείσα εις τό Πατριαρχείο, ελιθοβόλουν τόν δυσσεβή και εικονομάχον Αναστάσιο. Μετά από αυτό η Αγία εθανατώθη, καί η μνήμη της τελείται την 29η Μαίου, τής Αγίας Οσιομάρτυρος Θεοδοσίας εν έτη 717 μ.χ. Μέγας Συναξαριστής έ. Τόμος σελ 660.

Έτσι καί οι σημερινοί αντίχριστοι χρειάζονται ένα γερό ξύλο μήπως καί καταλάβουν το λάθος τους καί μετανοήσουν....

Ανώνυμος είπε...

Αν φέτος του αγίου Δημητρίου προστάτου της θεσσαλονίκης δεν βγει το Άγιο μύρο, να μην μας φανεί παράξενο για το άθλιο κατάντημα μας μέσα στην [ορθόδοξη θεολογική] σχολή να υβρίζεται ο τριαδικός θεός .
Να μην σέβονται την Ιερά Εικόνα Του προς χάριν του μωάμεθ.
Ωστόσο αν ο μητροπολίτης είχε λίγη συνείδηση θα τον είχε αφορίσει αυτόν τον άθλιο προδότη. Αίσχος και μόνο αίσχος, αλίμονο και τρισαλίμονο αν δεν μετανοήσει τι τον περιμένει στην άλλη ζωή. Αλλά Έστι δίκης οφθαλμός, ός τα πανθ' ορά.
Αλέξιος Κ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Παρεμβαίνουμε για να παρακαλέσουμε τους αναγνώστες να προσέχουν τους χαρακτηρισμούς τους. Να διατυπώνονται τα σχόλια με την μέγιστη δυνατή ευπρέπεια.

Δεν θέλουμε να ερχόμαστε στην δυσάρεστη θέση να διαγράφουμε σχόλια αναγνωστών, κάτι που κάνουμε πραγματικά σπάνια. Είμαστε από τα λίγα ιστολόγια που ανέχονται τόση μεγάλη γκάμα σχολίων. Είναι χρήσιμη η κατάθεση της άποψης του καθενός αλλά είναι αυτονόητο ότι δεν πρέπει να καταλήγει ούτε σε προτροπή για χειροδικία (ακόμη κι αν έχει πνευματική υπόσταση) ούτε σε ακραίους χαρακτηρισμούς. Παράκληση θερμή. Ας συνεισφέρουμε όλοι σε αυτό.

Orthodox True είπε...


Αγαπητοί του ιστολογίου "Παιδαγωγού", θα ήθελα να εκφράσω την γνώμη μου αιτιολογώντας σχετικά.
Καταρχήν πολύ σωστά μας διαπαιδαγωγείτε με την παράκληση για όχι εκφράσεις χειροδικίας. Συμφωνώ ότι η χειροδικία δεν είναι μέσο Ορθόδοξο που να επιφέρει Αγιοπνευματικούς καρπούς.
Όμως κατά την δική μου άποψη "το χέρι ξύλο", δεν είναι για λόγους χειροδικίας, αλλά για λόγους παιδείας.

Πάντοτε η πράξη αυτή έχει δύο καταβολές. Η πρώτη που πηγάζει από καρδία που έχει κυριευθεί από μίσος, και είναι πράξη χειροδικίας και εκδίκησης και η οποία πάντοτε είναι κατακριτέα, και η δεύτερη που έχει διαπαιδαγωγικό χαρακτήρα και έχει προέλθει από καρδία του Πνεύματος και της Αγάπης και αποσκοπεί στην συναίσθηση και στη μετάνοια. Είναι αυτή η ευλογημένη πράξη που την δεκαετία του 70 την ζήσαμε από γονείς και δασκάλους, γιατί έτσι καταλάβαμε καλύτερα το λάθος μας. Αυτή η ευλογημένη πράξη έχει εκλείψει σήμερα ως μέθοδος διαπαιδαγώγησης και η νέα γενιά παρασύρεται από τα νύχια των δαιμόνων.
Αναφέρομαι λοιπόν στο γνωστό το "ξύλο που βγήκε από τον παράδεισο", όπως σοφά, λαογραφικά, και απλοϊκά το απέδωσε ο λαός του προηγούμενου αιώνα.
Εγώ προσωπικά σε αυτό το "χέρι ξύλο", αναφέρομαι, γιατί είναι προτιμότερο να τον δείρουν ανθρώπινα χέρια σε αυτή την πρόσκαιρη ζωή, παρά να τον δέρνουν και να τον βασανίζουν αιώνια οι δαίμονες στην αβάσταχτη κόλαση.
Στην Αγία Ορθόδοξη παράδοση, έχουμε το μέγα παράδειγμα του Αγίου Ραπίσματος Του Μεγίστου Αγίου Νικολάου προς τον Άρειο τον δυσσεβή στην Α! Οικουμενική Σύνοδο, που ο Άγιος κατακρίθηκε από Βασιλέα και παρευρισκόμενους πατέρες, όμως ιδιαίτερα ευνοήθηκε από Τον Χριστόν μας και την Παναγία μας, αφού κατά την φυλάκιση που του επιβλήθηκε για αυτόν τον φούσκο, αξιώθηκε και έλαβε το Άγιο Ευαγγέλιο και το Άγιο ωμοφόριο, ως απόδειξη ευαρέσκειας από τον Άγιο Ουρανό.
Είναι καθόλα λοιπόν διαπαιδαγωγικός τρόπος, και καθόλα αντιληπτός από την καρδιά του "θύματος", και ανάλογα εκτιμάται και κρίνεται. Είμαι σύμφωνος σε αυτόν τον τρόπο, μήπως τελικά και αυτός και άλλοι καταλάβουν τον στραβό δρόμο και μετανοήσουν, γιατί όποιος δεν φοβάται το Θεόν φοβάται τον Λαό, και όσο κοιμόμαστε και καταπίνουμε αυτοί προχωράνε.
Είναι όπως η διελκυστίνδα, που όσο εμείς αφήνουμε μπόσικα αυτοί τραβάνε και κυριεύουν αυτά που ποτέ δεν ήταν δικά τους, έτσι αλλοτριώνουν παιδεία, Έθνος, Ελλάδα...

Ανώνυμος είπε...

Εύγε Παιδαγωγέ. Συνέχισε τις αναρτήσεις και σε άλλα σάιτ μπας και αφυπνίσιες τους αποχαυνωμένους Ελληνες που έγιναν Ελληνόφωνοι.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ευχαριστούμε για τον κόπο να εξηγήσετε καλύτερα και κυρίως με πνευματικά κριτήρια, αυτό που γράψατε στο προηγούμενο σχόλιο.

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη αδελφέ Marine,

επέτρεψέ μου σε παρακαλώ, τις εξής επισημάνσεις να κάνω.

Επειδή είμαστε δυνάμει και κατά τα μέτρα μας, μιμητές Χριστού, πες μου σε παρακαλώ πολύ, πού μέσα στο Ευαγγέλιο αναφέρεται παρόμοια πράξη του Ιησού, να ευλογεί το ξύλο;

Αφελώς πολλές φορές δεν είναι, που συνδέουμε τις του λαού σοφίες, ή σοφίσματα, όπως ''το ξύλο βγήκε απ τον Παράδεισο'', με τις του Κυρίου ρύσεις;
( όχι ότι ό λαός δεν είναι, που πλείστες φορές έχει αλάνθαστο διαισθητικό κριτήριο)

Γι' αυτό λοιπόν, θα λέγαμε, πως ναι δεν είναι ευλογημένο το ξύλο- αν είναι δυνατόν δηλαδή να είναι- αλλά τέλος πάντων λόγω των χαμηλών μέτρων μας,ίσως τότε να συγκαταβαίνει Ο Κύριος και να συγχωρεί, όχι ασφαλώς να ευλογεί.

Τώρα το αν η Αγία που ανέφερες, είναι όντως έτσι, ας είμαστε επιφυλακτικοί, διότι το να σκοτώσεις εσύ ο άνθρωπος για χάρη του Χριστού, δεν νομίζω πως ''θα μείνει και ευχαριστημένος'' Ο Ίδιος.
Βεβαίως, οι αγνές προθέσεις πάντα προσμετρώνται, απ ό,τι έχουμε διδαχθεί, αλλά παράλληλα έχουμε διδαχθεί, πως οι κινήσεις μας, εμάς των ανθρώπων, είναι πολλαπλής αιτιοτότητας και κινήτρων, άρα.....
Και στο κάτω κάτω πιθανόν να ερωτηθείς, το αν πίστευες πως είχε ανάγκη Ο Θεός απ την υποστήριξή σου...

Επιπλέον, αφαίρεσες ζωή ανθρώπινη, η οποία πιθανόν να μετανοούσε.
Που το πας αυτό;

Τώρα πάλι, το αν ο ¨Αγιος Νικόλαος έπραξε όπως έπραξε, δεν μαθαίνουμε αν και πόσες μετάνοιες έβαλε ο μεγάλος αυτός Άγιος και αν ήταν ευάρεστο στο Θεό και αν ήταν η μοναδική μέθοδος αντιμετώπισης του αιρεσιάρχου, ή και άλλοι μέθοδοι θα ήταν εξ ίσου αποτελεσματικοί.

¨Οταν λέμε ''Άγιος'', μήπως άραγε το μπλέκουμε με το ''Θεός'';
Διότι Άγιος γίνεται αυτός, απ ό,τι μας λένε οι Πατέρες, που αποκτά μετάνοια, άρα ταπεινότητα και που εκτός των άλλων αρετών και εκτός του το ό,τι είναι μες τη Χάρη του Αγίου Πνεύματος για μεγάλα διαστήματα, επίσης και για το ότι, απ τα μέτρα που παρέλαβε εκ γενετής ( τάλαντα), αυτά τα μέτρα τα αύξησε. ¨Ηταν όμως κάποια μέτρα, όχι Τα Μέτρα, Τα Θεικά.

Που σημαίνει πως, σαν πτωτικός άνθρωπος, περνάει και απ τις χαμηλές του στιγμές, εκείνες τις οδηνηρές.

Ας ξέρουμε την Αλήθεια, άσχετα αν δεν μπορούμε πλήρως να την εφαρμόσουμε, αλλά να την ξέρουμε βρε παιδάκι μου...

Εν κατακλείδι, μέτρο κριτηρίου για εμάς , άραγε δεν είναι, παρά το ίδιο το Ευαγγέλιο και οι εκφραστές του οι ¨Αγιοι Πατέρες στις φωτισμένες τους στιγμές;

Τέλος συγχαρητήρια στον Παιδαγωγό, που συστήνει εναλλακτικές μεθόδους δυναμικών αντιδράσεων, αλλά βέβαια παράλληλα δεν κατανοώ την αδυναμία περαιτέρω συστάσεων στις απόψεις, του κατά τα άλλα αγαπητού αδελφού Marinou, ο οποίος φαίνεται να διακρίνεται από νεανικό δικαιολογημένο ως ένα σημείο, αλλά μη ευλογημένο πάθος.

Συγχωράτε με αδελφοί.-

Ανώνυμος είπε...

Ένα πιθανό σφάλμα στο οποίο προηγουμένως παρασύρθηκα, ήταν πως θεώρησα δεδομένο για την Αγία, πως ενήργησε εσκεμμένα.
Ενώ, μπορεί να προήλθε ακουσίως το συμβάν.
Οπότε, τα δεδομένα σχετικά βέβαια αλλάζουν.
Και υπεισέρχεται ο παράγων ελικρινής διάθεση, κατά τα μέτρα της οποίας θα κριθούμε άλλωστε, απ το Μεγάλο Κριτή.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αγαπητέ αδερφέ
όταν ο Χριστός είδε να βεβηλώνουν τον ναό μετατρέποντας τον σε οίκο εμπορίου, πήρε το φραγγέλιο, αναποδογύρισε τις πραμάτειες και έδιωξε από τον ναό του εμπόρους.

Με το σκεπτικό σου δεν πρέπει οι χριστιανοί να πηγαίνουν στο στρατό και να παίρνουν όπλα γιατί δεν το συστήνει ο Χριστός στο ευαγγέλιο. Φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι πως αυτά αποτελούν "κατά γράμμα" ερμηνεία του ευαγγελίου, όπως κάνουν και οι αιρετικοί χιλιαστές.

Για να αποτρέψεις το κακό, αν χρειαστεί θα πάρεις και το όπλο. Δηλαδή αν έρθουν αύριο 10 ισλαμιστές να βιάσουν την γυναίκα και την κόρη σου, να βεβηλώσουν τον ναό κλπ, να καταλάβουν την χώρα σου, εσύ δεν θα πολεμήσεις για να προασπίσεις την εστία, τα όσια και τα ιερά μας;

Όσο για την Αγία που αναφέρθηκε, δεν νομίζουμε να το έκανε με πρόθεση να σκοτώσει τον εικονομάχο αυτοκράτορα. Μπορεί ο Θεός να εγκατέλειψε την χάρη του σ' αυτόν και έτσι το χτύπημα του να ήταν θανάσιμο. Η πράξη της αποσκοπούσε στην προστασία της εικόνας.

Πάντως αν κρίνουμε από το εκτενές σύρσιμο του άλλου τραβώντας του την γενειάδα, δεν φαίνεται να διέπεται από τέτοιες "χριστιανικές" απόψεις ο κοσμήτορας κ.Μιλτιάδης Κωνσταντίνου!

Ανώνυμος είπε...

Η φωτογραφία με το ξηλωμένο προσκυνητάρι και η άλλη με το προσκυνητάρι που πάλι έκανε φτερά, είναι και οι δύο άκυρες. Εκεί που σημειώνεται το ξηλωμένο προσκυνητάρι ήταν η πλάκα με τα ονόματα των πρυτάνεων που ξηλώθηκε. Η δεύτερη είναι απλά αναπαραγωγή της πρώτης αφού το σημείο είχε ήδη βαφεί πολύ νωρίτερα.

Λίγη σοβαρότητα στις αναρτήσεις δεν βλάπτει.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

1) Αν κάνατε τον κόπο να προσέχετε καλύτερα πριν βιαστείτε να κατηγορήσετε, θα διαπιστώνατε ότι
κάτω ακριβώς από την φωτογραφία περιγράφουμε με κόκκινα γράμματα:
"φωτογραφία από την 1η "απομάκρυνση" του προσκυνηταριού, με εμφανή τα ίχνη του."

Συνεπώς πουθενά δεν είπαμε ότι είναι φωτογραφία από την δεύτερη απομάκρυνση του προσκυνηταριού.


2) Όσο για τα ίχνη (άβαφο μέρος)στον τοίχο ,
αν προσέξετε το προσκυνητάρι, κάνει ένα "τρίγωνο" στο επάνω μέρος του (διακοσμητικό)
Αντίστοιχα τρίγωνο υπόλειμμα φαίνεται και στα άβαφα ίχνη.

Ομοίως το πλάτος του άβαφου χώρου και οι αναλογίες με το ύψος συμπίπτουν με αυτές του προσκυνηταριού.

Έχετε δει διακοσμητικές πλάκες (πρυτάνεων) σε σχήμα "τρίγωνο";

Πάντως τοπογραφικό σχέδιο με την ακριβή θέση του πριν την απομάκρυνση δυστυχώς δεν διαθέτουμε. Δεν το σκεφθήκαμε ότι μπορούσε κάποιος να το εκτοπίσει.


3) Αλλά ας δεχτούμε τον ισχυρισμό σας,
ας πούμε ότι το συγκεκριμένο σημάδι είναι από τις πλάκες των πρυτάνεων και το προσκυνητάρι ήταν 2 μέτρα παραπέρα,
έχει καμία σημασία;;
Η ουσία είναι ότι απομακρύνθηκε εσκεμμένα 2 φορές.

Αντί να παλεύετε να επανέλθει το προσκυνητάρι και να προβληματίζεστε για την σκοπιμότητα και την επιμονή στην απομάκρυνση του,
ψάχνετε ψήλους στ' άχυρα (μάλλον γιατί δεν έχετε τίποτε άλλο να μας κατηγορήσετε).


4) Το αν δείχνουμε σοβαρότητα ή όχι, το γνωρίζουν οι αναγνώστες μας. Δόξα τω θεό μας τιμούν με το παραπάνω. Εμείς αποφασίσαμε να κάνουμε το χρέος μας και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε, ότι λεπτομέρειες κι αν ψάξετε να βρείτε.

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να μην έχετε τοπογραφικό σχέδιο, αλλά κάνετε ολόκληρη μελέτη μαθηματική με αναλογίες πλάτους και ύψους για να υποστηρίξετε την άποψή σας και να βγάλετε τους ψύλλους από τα άχυρα.
Σχετικά με την σοβαρότητα του ιστολογίου σας αφήστε να τη σχολιάζουν άλλοι.

Μαρία είπε...

Όταν μιλάτε για προάσπιση παρεκλησίου καταλαβαίνω πως δεν έχετε πάει ποτέ στη σχολή.
Πηγαίνετε παρακαλώ έστω μια φορά έτσι για τα προσχήματα

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Μας επιτίθεστε με αφορμή τις φωτογραφίες, σας απαντήσαμε,
και επανέρχεστε -χωρίς απολύτως καμία επιχειρηματολογία- ειρωνευόμενος το ιστολόγιο μας.

Σας πέρασε από το μυαλό μήπως γίνεστε κάπως αγενής;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Εκ παραδρομής χρησιμοποιήθηκε στο σχόλιο η λέξη "παρεκκλήσι" αντί για "προσκυνητάρι" (στην ανάρτηση που γράφεται με προσοχή, δεν υπήρξε τέτοιο θέμα).

Ψάχνοντας "ψύλλους στα άχυρα", το βρήκατε!
Προφανώς είσαι ο ίδιος που σχολίασε λίγη ώρα πριν (στις 1:16), παρακάτω. Πολύ έξυπνο να χρησιμοποιείτε τώρα και "γυναικεία" ονόματα! Θα προτείναμε να χρησιμοποιείτε πιο σπάνια, για να παίρνετε τα εύσημα όταν δίνετε την αναφορά σας. Καταλαβαίνουμε απόλυτα, δύσκολοι οι καιροί .., ποιος δεν θα θελε να δείξει ένα καλό πρόσωπο στον καθηγητή του;

Αν σας περισσέψει χρόνος, θα χαιρόμασταν να ασχοληθείτε και με την ουσία της ανάρτησης.

Αμπιτάτος είπε...

Αγαπητέ αδελφέ,


Κατ αρχήν, ας μη μου ανακατεύεις τον κοσμήτορα, τι σχέση έχει;

Διαφαίνεται από κάπου μήπως, πως είμαι φιλοοικουμενιστής, ή ότι υπερασπίζομαι το τι γίνεται εκεί στη Σχολή;


Δεύτερον, όταν ο Κύριος αναποδογύρισε τραπέζια, αφ ενός δεν βιαιοπράγησε κατά ανθρώπινου προσώπου.

Αφ ετέρου, η τοποθέτησή σου, ότι έδιωξε τους εμπόρους, από που το συνάγεις; Δεν έχω τέτοια αντίληψη.

Ϊσως θα ήθελες να συμπληρώσεις πως ο στόχος Του, μέσω της πράξης Του, ήταν να στείλει ένα τέτοιο μήνυμα, οποτε θα συμφωνούσαμε.


Στο άλλο τώρα, μήπως το να σε καλέσει η πατρίδα σου να πάρεις όπλο εντεταλμένα, είναι του ίδιου βάρους;

Ή του ίδιου βάρους είναι, το ασύμμετρο παράδειγμά σου με τους βιασμούς;,

Εξ άλλου μόλις προηγουμένως στην απάντησή σου στον άλλο αδελφό, σύστηνες εναλλακτικές μεθόδους αντιμετώπισης, ηπιώτερης, ήτοι Χριστιανικότερης μορφής.

Τι μεσολάβησε στο ενδιάμεσο;

Αλλά μια και το έβαλες, ασφαλώς όταν κάτι τέτοιο συμβεί, μη γένοιτο Θεέ μου, στα πνευματικά μέτρα του ο καθένας θα αντιδράσει και εν βρασμώ ψυχής στη χειρότερη, ίσως και να σκοτώσει.

Αλλά θα είναι ευλογημένο;

¨Η συντετριμμένος θα βάλει χίλιες μετάνοιες, ακριβώς όταν ξέρει πως για να επιτρέψει Ο Θεός κάτι τέτοιο να γίνει, είναι στη βάση της συλλογικής ευθύνης;

Αλλά και για το ότι θα μπορούσε ίσως να μην αφαιρέσει ζωή;


Μήπως ο Άγιος Παίσιος ενήργησε χιλιαστικά άραγε, αποποιούμενος την ιερωσύνη, ένεκα συμμετοχής του, έμμεσης μάλιστα, σε αναπόφευκτους σκοτωμούς εχθρών;


Δεν καταλαβαίνω πως τα άλλαξες τα πράγματα αγαπητέ κατά τα άλλα ιστολόγε, όταν προγενέστερα πάνω στο ίδιο θέμα, συνέστησες εναλλακτικές μεθόδους αντιμετώπισης, αντί της άσκησης βίας και ξαφνικά τώρα τάσσεσαι υπέρ αυτής.


Καταλαβαίνω καλά, πως σ αυτό το ιστολόγιο είστε πολλοί, αφού εξ αλλου τιτλοφορείστε σαν ''ομάδα'';

Αν είστε όντως και επειδή ευνόητο είναι πως δεν συμπίπτουν 100 % όλων πάντα οι απόψεις, αν έχετε την καλοσύνη βάζετε διακριτικό όνομα κάπως, για τους ευνόητους βέβαια λόγους,


Εν κατακλείδι θα ήθελα να διατυπώσω αυτό που αισθάνομαι για την Ορθοδοξία μας.

Πως δεν είναι επιθετική αλλά αμύνεται , δεν αμύνεται βίαια, αλλά δυναμικά μαζί και ήπια- ήρεμα, μαζί και προσευχητικά, δεν θυσιάζει τον άλλον , αλλά θυσιάζει τον εαυτό της στο όνομα του Θεού της, άρα δεν βιαιοπραγεί.

Ευλόγησον αδελφέ.-

Ανώνυμος είπε...

(Ματ. 21:12) και εισήλθεν Ιησούς εις το ιερόν και εξέβαλεν πάντας τους πωλούντας και αγοράζοντας εν τώ ιερώ και τας τραπέζας των κολλυβιστών κατέστρεψεν και τας καθέδρας των πωλούντων τας περιστεράς

(Μάρ. 11:15) και έρχονται εις Ιεροσόλυμα και εισελθών εις το ιερόν ήρξατο εκβάλλειν τους πωλούντας και τους αγοράζοντας εν τω ιερώ και τας τραπεζας των κολλυβιστών και τας καθέδρας των πωλούντων τας περιστεράς κατέστρεψεν

(Ιωάνν. 2:15) και ποιήσας φραγγέλιον εκ σχοινίων πάντας εξέβαλεν εκ του ιερού τα τε προβατα και τους βοας και των κολλυβιστών εξέχεεν το κέρμα και τας τραπέζας ανέτρεψεν

Αββάς Ποιμήν Θεολογική είπε...

Έχουν δίκιο οι προλαλίσαντες.
Εκεί που δείχνετε δίπλα είναι η πόρτα της κοσμητείας.
Η εικόνα ήταν στα δεξιά.

Αββάς Ποιμήν Θεολογική είπε...

Θα προτείνω να βιδωθεί και στερεωθεί γερά το προσκυνητάρι ώστε να μην μπορεί να το μετακινεί ο καθένας τυχόντας. Πρέπει το προσκυνητάρι να στερεωθεί και ο χώρος να φυλαχθεί.
Καταδείξατε το έλλειμα ασφάλειας του χώρου.
Πρέπει να προστατευθεί ο χώρος από αυθαίρετες μετακινήσεις και πιθανές κλοπές.

Ανώνυμος είπε...

ΦΊΛΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ,

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ

ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ.

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΤΝΤΡΙΨΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΤΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑΔΕΣ ΟΥΤΕ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥΣ

ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΑΡΙΟΥ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΗΤΟΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

Που φαίνεται άσκηση σωματικής, ή άλλης βίας;
Στη χειρότερη εποίησε φραγγέλιο εκ σχοινίων το οποίο μπορεί και να κράδαινε.
Που φαίνεται πως κτύπησε έστω και έναν άνθρωπο;
Σα Θεός, δεν είναι που μέσα στη Χάρη Του, αοράτως εξέπεμπε τέτοια δύναμη που ωθούσε τους πάντες έξω;
¨Οταν εσύ αγανακτίσεις ιερά, δεν είναι που εκείνη τη στιγμή πλήρης Θείας Χάριτος, θαυμάζεις και εσύ ο ίδιος, πως η βλοσερή ματιά, εκείνη η ασυνήθης βροντώδης φωνή και εκείνο το αόρατο, άλεκτο κύμα , ωθεί τον βάνδαλο μακριά;
¨Η αντίθετα, όταν υπήρξες εσύ βάνδαλος, δεν είναι που έφυγες άρον άρον, στην παρουσία ενός ιερά αγανακτισμένου;.
Προσωπικά έχω βιώσει και τις δύο καταστάσεις, δόξα τω Θεώ.-

Ανώνυμος είπε...

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟ ΦΡΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟ ΕΠΟΙΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΙ; ΤΙΣ ΜΥΓΕΣ Ή ΤΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ;

ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΩΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ;

ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΙΕΡΗ ΟΡΓΗ.

Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΕΙΠΕ

ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΒΛΑΣΦΗΜΑΕΙ, ΕΠΙΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ;

ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΡΑΠΙΣΕ ΤΟΝ. ΘΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ.

Ο ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΕΝΟΣ.

ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει, απλά διαφωνούμε , βιώνοντας ο καθένας μας διαφορετικές εσωτερικές καταστάσεις.
Ο Ιερός Χρυσόστομος είπε επιτίμησέ τον, όχι χτυπησέ τον.
Επίσης ας δώσουμε προσοχή στις λεπτοφυείς διαφορές.
Δηλαδή, είπαμε σαν πεπτωκότες θα πέφτουμε σε σφάλματα, ίσως και χειροδικία να διαπράξουμε.
Ωστόσο, άλλο τι είναι ευλογημένο και άλλο τι είναι αυτό που διέπραξα εν βρασμώ ψυχής, παρότι εγνώριζα ότι δεν έπρεπε να πράξω.
Περαιτέρω το ερώτημα είναι ραπίζοντας όπως λες τι θα ικανοποιήσω;
¨Ενα ίσως εγωιστικό μου κίνητρο;
Ή , ο σκοπός μου ποιός είναι, τι θέλω να δείξω;
Να υπερασπιστώ τον Χριστό μας , την Παναγία μας , τους Αγίους μας;
¨Εχουν ανάγκη;
Πόσο μάλλον που η βία φέρνει τη βία.
Μήπως ο ¨Αρειος μετεστράφη μετά το χαστούκι;
Η ποιός άλλος που δεν γνωρίζω προσωπικά μετεστράφη;

Ακόμη δε, δε μου έχεις εξηγήσει ποιός είσαι εσύ και ποιός ο αδελφός που συνετά όσο και δυναμικότατα συνέστησε στο Μαρίνο εναλλακτικές μεθόδους απόλυτα Χριστιανικές.
Είστε όντως δύο διαφορετικά πρόσωπα;
¨Η είσαι μόνο εσύ και άλλαξες γνώμη;

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ είπε...

Παρακαλοῦμε κανένας ἀνώνυμος ἤ ἐπώνυμος νά μήν ἀμφισβητεῖ τά ὅσα γράψαμε ὡς Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ καί στά ὁποῖα συνέδραμε καί τό ἰστολόγιο "παιδαγωγός" ἐπικουρικά, ὅπως καί ἄλλα ὀρθόδοξα ἱστολόγια.

Ὅλα ἔγιναν ἔτσι ὅπως γράφτηκαν. Τό Προσκυνητάρι ἔγινε βαλιτσάκι τρεῖς φορές!!! Ἔπρεπε τά νέα νά δημοσιευθοῦν γρήγορα καί δέν γινόταν νά εἴμαστε πάντα μέ φωτογραφικές μηχανές καί κινητά στό χέρι.
Ὅσοι ἀμφισβητοῦν τίς φωτό, δέν ἔχουν παρά νά πᾶνε οἱ ἴδιοι στήν Θεολογική Σχολή τῆς Θεσσαλονίκης (ὅπως κάναμε κι ἐμεῖς) καί νά δοῦνε ἰδίοις ὅμμασι.
Κι ἄν δέν πιστεύουν οὔτε τά μάτια τους, ἄς ρωτήσουν τούς φοιτητές, γιά νά διαπιστώσουν ὅτι ἔτσι ἔγιναν τά πράγματα καί νά πιστέψουν στά αὐτιά τους.

Καί ἐμπάσει περιπτώσει, σταματῆστε νά ἀποπροσανατολίζετε τούς ἀναγνῶστες. Μήν ἀμφισβητεῖετε τήν σοβαρότητα τῶν συντακτῶν αὐτῶν τῶν ἄρθρων, ἀλλά ἀναρωτηθεῖτε γιά τήν δική σας, δηλαδή κατά πόσο πονᾶτε γιά τήν διαφύλαξη τῆς Ὀρθοδοξίας, τήν ἀγάπη στόν Θεό καί τήν ἀσφάλεια τῆς Ἑλλάδας μας.
Αὐτή εἶναι ἡ οὐσία.

Φιλικά,
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ είπε...

Ἡ κλοπή τῆς Πίστεως καί τῆς ἐθνικῆς μας κυριαρχίας, καί μάλιστα ἀπό "Ἕλληνες" "Θεολόγους", εἶναι χειρότερη, μᾶλλον ΧΕΙΡΙΣΤΗ, χωρίς τίποτε νά συγκρίνεται μέ αὐτά τά δύο ὑπέρτατα ἀγαθά!

Ανώνυμος είπε...

Έκτακτη είδηση, θάνατος στην οικογένεια του Αλβανού, ο οποίος έσπασε τον Τίμιο Σταυρό

..από την εκκλησία του προφήτη Ηλία στο Κόσοβο το 2004 βογγούσε επί ώρες πριν ξεψυχήσει!! "Εμήν εκδίκηση εγώ ανταποδώσω", λέγει ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ, ο Θεός μακροθυμεί αλλά δεν λησμονεί!

Με καρκίνο σε όλο του το σώμα και βογγώντας από τους πόνους (μάρτυρες αναφέρουν πως οι φωνές του ακούγονταν, σε μεγάλη απόσταση), πέθανε ο Αλβανός Alem Κούρτη, ο οποίος το 2004 κατά την διάρκεια του πογκρόμ κατά των Σέρβων, το οποίο έγινε με την σιωπηρή ανοχή του ΝΑΤΟ, ανέβηκε στον τρούλο της εκκλησίας του Προφήτη Ηλία στο Ποντούιεβο και κατέστρεψε κάτω από επεφημίες τον Τίμιο Σταυρό (βλ.φώτο) !!! Την είδηση ​​επιβεβαίωσε ο Ιερεύς, πατήρ Трајан Којић, ο οποίος συμπλήρωσε πως απο καρκίνο πάσχουν και η αδελφή του και οι γονείς του !!! Κύκλοι της Σερβικής Ορθοδόξου εκκλησίας κάνουν λόγο για πρωταφανή στα νεώτερα χρόνια θεία τιμωρία εχθρών του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού.Οι εκάστοτε αιρετικοί, νομίζουν πως η αγαθότητα του Κυρίου μας, αποκλείει την τιμωρία.Δεν ξεχνά ο Τριαδικός θεός τους βλάσφημους, τους αιρετικούς, ο καθένας θα λάβει κατά τα έργα του.Όσο αφορά τους Σέρβους αδελφούς μας, κλαίνε απο δάκρυα χαράς, ευγνωμοσύνης προς τον αληθή Θεό ημών και αναφωνούν και μαζί τους και εμείς..ΤΙΣ ΘΕΟΣ ΜΕΓΑΣ ΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ !!!
http://katanixis.blogspot.gr/2016/03/blog-post_72.html



Όχι, δεν το εύχομαι ούτε στον Κοσμήτορα ούτε σε κανέναν να έχει τέτοιο τέλος.]
Αλλά να μην ξεχνάναι οι θεομάχοι και οι εικονομάχοι ότι "σκληρό προς κέντρα λακτίζει".

Παναγιώτης Μακρής είπε...

Ανώνυμος3 Μαρτίου 2016 - 9:12 π.μ.

Αδελφέ συγχώρα με για τη παρέμβαση αλλά γράφεις: @ Ο Ιερός Χρυσόστομος είπε επιτίμησέ τον, όχι χτυπησέ τον@

Απάντηση: Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΕΙΠΕ

ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΒΛΑΣΦΗΜΑΕΙ, ΕΠΙΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ;

ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΡΑΠΙΣΕ ΤΟΝ. ΘΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ.

Ράπισε σημαίνει χτύπα τον. Πρέπει να ξέρεις ότι η βία δεν είναι μη αποδεκτή στον Χριστιανισμό. Η βία είναι μη αποδεκτή όταν χρησιμοποιείτε για να ικανοποιήσει προσωπικά κίνητρα, όταν πρόκειται περί άλλου θέματος, όπως η φύλαξη της πίστεως τότε επιβάλλεται κιόλας πολλές φορές.
Οι Χριστιανοί δεν είναι καρπαζοεισπράκτορες.

Αμπιτάτος είπε...

Παναγιώτη ευχαριστώ πολύ , αλλά δεν ήθελα σώνει και καλά το όνομά σου, να δω ήθελα, αν όταν θα διαβάζω το ιστολόγιο, υπάρχει περίπτωση να συναντώ αντιθετικές προτάσεις που με συγχέουν και τουλάχιστον να είμαι επιφυλακτικός και προετοιμασμένος.
Περί του ραπίσματος, δε θυμάμαι να έχω διαβάσει, ή ακούσει.
Θα είχες την καλοσύνη να μου δώσεις τόμο αν θυμάσαι σε παρακαλώ;





Παναγιώτης Μακρής είπε...

Το βρήκα αδελφέ έψαξα κάμποσο αλλά τελικά το βρήκα.

Τους εν τη πόλει βλασφημούντας ΣΩΦΡΟΝΙΣΑΤΕ. Καν ακούσης τινας αμφοδώ ή εν αγορά βλασφημουντας τον Θεον, ΠΡΟΣΕΛΘΕ, επιτίμησον, ΚΑΝ ΠΛΗΓΑΣ ΕΠΙΘΕΙΝΑΙ ΔΕΗ,ΜΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ (και αν πρέπει να τον δείρης, να μη διστάσης). ΡΑΠΙΣΟΝ ΑΥΤΟΥ ΤΗΝ ΟΨΙΝ, ΣΥΝΤΡΙΨΟΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ, ΑΓΙΑΣΟΝ ΣΟΥ ΤΗΝ ΧΕΙΡΑ ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΓΗΣ. Καν εις δικαστήριον έλθωσιν, ειπέ μετά παρρησίας, ότι τον βασιλέα των αγγέλων εβλασφήμησεν. ΚΟΛΑΣΩΜΕΝ των βλασφήμων την μανίαν, σωφρονίσωμεν αυτών την διάνοιαν, προνοήσωμεν αυτών της σωτηρίας. Καν αποθανείν δέη τούτο ποιούντας, μέγα ημίν οίσει το πράγμα κέρδος. ΜΗ ΠΑΡΙΔΩΜΕΝ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΝ ΥΒΡΙΖΟΜΕΝΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗΝ.
ΜΕΓΑ ΤΙ ΤΕΞΕΤΑΙ ΤΗ ΠΟΛΕΙ ΚΑΚΟΝ. ΤΟ ΤΑ ΤΟΙΑΥΤΑ ΠΑΡΟΡΑΝ (ΕΠΕ 30,348.31,642).

Επίσης, ισχύουν και όσα σου έγραψαν και άλλοι αδελφοί παραπάνω:
1. Ο Άγιος Νικόλαος τιμήθηκε από τον ΚΗΙΧ και την Θεοτόκο Μαρία επειδή χαστούκισε τον Άρειο.
2. Έχουμε μοναχές επί εικονομαχίας να μπαίνουν στο ναό κρατώντας ξύλα και να πετάνε έξω τον εικονομάχο πατριάρχη.
3. Ομοίως, την ίδια περίοδο όπως αναφέρθηκε καμία δεκαριά άγιοι έριξαν από τη σκάλα τον σπαθάριο του αυτοκράτορα, προκειμένου να μη κατεβάσει την εικόνα του ΚΗΙΧ, με αποτέλεσμα να πέσει και να σκοτωθεί, η Εκκλησία τους τιμάει για αυτήν τους την κίνηση.
Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα και από την Αγία Γραφή, με πιο τρανταχτό τον Φινέες, που σκότωσε έναν Ισραηλίτη που πόρνευε με μια ειδωλολάτρισσα.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ευχαριστούμε για τον κόπο να αναζητήσετε το απόσπασμα του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.