Μια φωτογραφία ενός σχολείου στη Σουηδία η οποία κυκλοφόρησε πρόσφατα στα Κοινωνικά Δίκτυα προκάλεσε σάλο ιδιαίτερα στη γειτονική της χώρα την Νορβηγία.
Η φωτογραφία δείχνει ξεκάθαρα μια τάξη δημοτικού γεμάτη από αλλοδαπές μαθήτριες με μια μοναδική Σουηδέζα να ξεχωρίζει ως η μοναδική εθνική μαθήτρια να περιβάλλεται από ξένα κορίτσια, τα περισσότερα μάλιστα μουσουλμανικής θρησκείας, μερικά φορώντας και χιτζάμπ. Εκτός από τη μαθήτρια, η μόνη άλλη Σουηδέζα είναι η δασκάλα αν και σύντομα πολύ πιθανό είναι και αυτή να αντικατασταθεί με κάποια αλλοδαπή.
Η φωτογραφία αυτή δημοσιεύτηκε στο φυλλάδιο Εναλλακτικών Ειδήσεων της Σουηδίας, το “Ekte Nyheter”, με την περιγραφή «Μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις».
«Τι συμβαίνει στη Σουηδία, μήπως αυτά θα έχουμε και στη Νορβηγία»;
Δυστυχώς όμως αυτό συμβαίνει ήδη στις πόλεις της Νορβηγίας, ιδιαίτερα στην πρωτεύουσα της Νορβηγίας, το Όσλο όπου ένας μεγάλος αριθμός σχολείων, τα 52 από τα 132 έχουν τώρα μια πλειοψηφία από μετανάστες μαθητές.
«Βρισκόμαστε στη διαδικασία αντικατάστασης του πληθυσμού», ανέφερε ο Νορβηγός πολιτικός, νυν Υπουργός Δικαιοσύνης Per-Willy Amundsen το 2014, όταν τα στατιστικά της Νορβηγίας έδειχναν πως οι Νορβηγοί θα είναι μειονότητα ως το 2050.
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.