ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ
Κων/νου Νάσιουκατοίκου Μαυρομματίου Καρδίτσης
6/10/2017
ΠΡΟΣ
Τον Μητροπολίτην της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλιώτιδος & Φαναριοφερσάλων, κ. Τιμόθεο
Δέσποτα,
είμαι ο Κων/νος ΝΑΣΙΟΣ, κάτοικος Μαυρομματίου Καρδίτσης.
Γεννήθηκα και βαπτίσθηκα Ορθόδοξος Χριστιανός.
Εσείς είστε ο ποιμένας μου, όπου η εκκλησία σας εμπιστεύθηκε να διακονήσετε και να ποιμάνετε ως επίσκοπος (επί – τον σκοπόν) εμάς τα λογικά πρόβατα.
Κατά την χειροτονία σας έχετε δώσει φρικτούς όρκους ενώπιον του Θεού ότι θα διαφυλάξετε και θα διδάξετε μόνον την Ορθόδοξη πίστη.
Ως ζωντανό και ενσυνείδητο μέλος της εκκλησίας αγωνίζομαι για την σωτηρία μου. Παρακολουθώ όμως εδώ και αρκετά χρόνια τις εκκλησιαστικές εξελίξεις όσον αφορά την παναίρεσι του Οικουμενισμού.
Με γνωρίζετε και σας γνωρίζω πολύ καλά.
Πολλές φορές και προσωπικώς και δημοσίως σας έχω παρακαλέσει και προκαλέσει να λάβετε ως ποιμένας μας μια ξεκάθαρη θέση απέναντι σ’αυτήν την παναίρεσι. Περιμέναμε εσείς ως επίσκοπος να μας διδάσκετε, να μας ενημερώνετε και να μας διαφυλάσσετε από τις ψυχοκτόνες αιρέσεις.
Δυστυχώς αυτό δεν εγινε, ούτε από εσάς, ούτε από τους ιερείς σας.
Φοβόσαστε να μάθει ο λαός την αλήθεια; Γι’ αυτό κρατάτε το ποιμνίο σας ακατήχητο, αποκοιμισμένο και αποχαυνωμένο, όπως το θέλει η λεγόμενη «Νέα Εποχή»;
Οφείλατε εσείς προσωπικά ως Μητροπολίτης να λαμβάνατε μια δημόσια και ομολογιακή θέση για να γνωρίζουμε και εμείς τι πιστεύει ο επίσκοπός μας:
Α) Ο Οικουμενισμός είναι Παναίρεσι, όπως την έχει χαρακτηρίσει και ο επιφανής καθηγητής της Δογματικής, Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς;B) Οι Αποφάσεις της Συνόδου του Κολυμβαρίου Κρήτης, κατά τον Ιούνιο του 2016 είναι Ορθόδοξες ή αιρετικές;
Σε αυτά τα δύο καίρια θεολογικά θέματα εσείς προσωπικά ως Επίσκοπος δεν έχετε λάβει μία ξεκάθαρη δημόσια θέση.
Έχει ήδη περάσει ένας και μισός χρόνος από τότε και εσείς συνεχίζετε να σιωπάτε, γιατί;
Αυτό ποιος Άγιος της εκκλησίας και Ορθόδοξος Επίσκοπος το έκανε ποτέ;
Η σιωπή, ως προς τα δόγματα και την Πίστιν είναι το τρίτο είδος αθεϊας κατά τον μέγα θεολόγο της Εκκλησίας, Άγιο Γρηγόριο Παλαμά.
Η σιωπή σας είναι για εμάς απάντηση.
Εσείς αντί να μας διδάσκετε κατά της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, όχι μόνο μας κρατάτε σε άγνοια, όχι μόνον δεν καταδικάσατε δημοσίως τον Οικουμενισμό και τις αιρετικές αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης, απεναντίας τις έχετε «ευλογήσει» και είστε από τους πρώτους που τις εφαρμόσατε στην πράξη.
1. Εξαποστείλατε στις 25 Αυγούστου 2016 την υπ’ αριθμόν 1468 οικουμενιστική Εγκύκλιο όπου ευλογείτε τους μικτούς γάμους Ορθοδόξων & αιρετικών. Δηλαδή παντρεύετε το πρόβατο με τον λύκο, σύμφωνα με το Πηδάλιο και τους Ιερούς Κανόνες.
Γράφετε στην ανωτέρω εγκύκλιο:
«Η Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία “κατ’ οικονομίαν” και εξ επιεικούς εμπνεομένη πνεύματος επέτρεψε την σύναψη μεικτών Γάμων, δηλ. Γάμων μεταξύ μελών της Ορθοδόξου Εκκλησίας με ετεροδόξους χριστιανούς, οι οποίοι όμως έχουν τριαδικό βάπτισμα όπως είναι λ.χ. οι Ρωμαιοκαθολικοί, οι Διαμαρτυρόμενοι, Λουθηρανοί, Καλβινιστές, Αγγλικανοί και άλλοι αποσχισθέντες από την Ρωμαιοκαθολική εκκλησία, ήτοι Μεθοδιστές, Βαπτιστές, Ευαγγελιστές, Πρεσβυτεριανοί, καθώς και όσοι ανήκουν στις διάφορες Αντιχαλκηδόνιες-Μονοφυσιτικές εκκλησίες, όπως είναι η Αιθιοπική, η Αρμενική, η Ιακωβιτική, η Κοπτική εκκλησία».
(σελ. 6, της από 25/08/2016, υπ’ αριθμόν 1468 εγκυκλίου-15- της Ι. Μ. Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων).
Δεν γνωρίζετε, ως επίσκοπος, ότι από όλους αυτούς τους αιρετικούς κανένας δεν έχει το “τριαδικό βάπτισμα” διότι απλά
α) δεν πιστεύουν στην Αγία Τριάδα, αλάνθαστα και Ορθόδοξα σύμφωνα με την διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας και
β) δεν έχουν κάν βάπτισμα (τρεις καταδύσεις & αναδύσεις), αλλά ραντισμό, επίχυσι κ.τ.λ.
2. Με δική σας εντολή και “ευλογία” πολλοί ιερείς έβγαλαν από την πατροπαράδοτη θέση, όπισθεν της Αγίας Τραπέζης τον Εσταυρωμένον και ο καθείς τον περιέφερε όπου τον βόλευε καλύτερα.
3. Σε μία ομιλία, η οποία πραγματοποιήθηκε από την Μητρόπολή σας, συνιστάτε στους Χριστιανούς να κάνουν εξωσωματική γονιμοποίηση, η οποία περιλαμβάνει κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας και την έκτρωση.
Είναι δυνατόν ένας Ορθόδοξος επίσκοπος να δίνει ΄΄ευλογία΄΄ να σκοτώνουν οι μανάδες τα παιδιά τους !!!
Όλα αυτά και μόνον για εμένα είναι αρκετά να πεισθώ ότι εσείς δεν ειστε Ορθόδοξος Επίσκοπος.
Είστε ένας αιρετικός-οικουμενιστής επίσκοπος υπό καθαίρεσιν & ανάθεμα .
Κατόπιν τούτων
α) Σας δηλώνω υπευθύνως ότι:
Από τούδε και στο εξής διακόπτω κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με εσάς και αποτειχίζομαι συμφώνα με τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας, διότι καθίστασθε ψευδεπίσκοπος και ψευδοδιδάσκαλος.
Αυτό το δικαίωμα μού το παρέχει η ίδια η Εκκλησία δια του ΙΕ΄ κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου (861 μ.Χ. επί Μ.Φωτίου), ο οποίος ορίζει ως οφειλόμενο χρέος των Ορθοδόξων Χριστιανών την εφαρμογή του και μάλιστα προ Συνοδικής καταδίκης του αιρετικού επισκόπου.
Διευκρινίζω ότι, απότειχισις σημαίνει ότι δεν βγαίνω εκτός Εκκλησίας, αλλά αποχωρίζομαι-αποτειχίζομαι από τον αιρετικό επισκοπο, καθότι ο επίσκοπος δεν είναι η Εκκλησία, αλλά διακονεί δια της αρχιερωσύνης του την Εκκλησία.
Δεν θα εκκλησιάζομαι σε κανεναν ναό όπου μνημονεύεται το όνομά σας, διότι η μνημόνευσις του ονόματός ενός αιρετικού επισκόπου σύμφωνα με την διδασκαλία των Αγίων Πατέρων, σημαίνει και κοινωνία στην αιρετική πίστη του επισκόπου. Ο Ιερέας και ο λαός όταν μνημονεύουν έναν αιρετικό επίσκοπο μολύνονται από την αίρεση του επισκόπου ασχέτως αν δηλώνουν ότι αυτοί δεν συμφωνούν με τον επίσκοπο.
«Άνωθεν γαρ η του Θεού Ορθόδοξος Εκκλησία την επι των αδύτων αναφοράν του ονόματος του αρχιερέως συγκοινωνίαν τελείαν εδέξατο τούτο, γεγραπται γαρ εν τη εξηγήσει της Θείας λειτυουργίας, ότι αναφέρει ο Ιερουργών το του αρχιερέως όνομα, δεικνύων και την προς το υπερέχον υποταγήν , ότι κοινωνός έστίν αυτού της πίστεως και των θείων μυστηρίων διάδοχος.»
(Επιστολή Αγιορειτών Πατέρων προς αυτοκράτορα Μιχαήλ Η’ Παλαιολόγου , 1273μ.Χ. )
«Ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα τούτων την κοινωνία προσήκει φεύγειν»
(Μ. Αθανασίου, P.G. 26, 1188 B.C.)
Και ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέγει για τον μολυσμόν
«…πλην ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, ουκ αν ορθόδοξος είη ο αναφέρων» (Επιστολή Αγιορειτών Πατέρων προς αυτοκράτορα Μιχαήλ Η΄ Παλαιολόγου, σελ. 399).
β) Σας δηλώνω ότι το εκκλησάκι του Αγίου Βουκόλου Μαυρομματίου Καρδίτσης είναι ιδιόκτητον και δεν ανήκει στην μητρόπολη σας.
Μετά την διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας – αποτείχιση από εσάς, δεν ανήκω στην δική σας πνευματική και ποιμαντική δικαιοδοσία, ούτε εγώ ούτε το εκκλησάκι μου, στο οποίο θα λειτουργεί μόνον αποτειχισμένος ιερέας για τις ανάγκες μόνο των μελών της αποτειχισμένης πνευματικής οικογενείας μου.
Σας γνωστοποιώ επίσης ότι στο εκκλησάκι μου δεν υπάρχει παγκάρι και δεν θα γίνονται δεκτοί ιερείς της μητροπόλεως σας ή οιοσδήποτε άλλος κληρικός ο οποίος επικοινωνεί εκκλησιαστικά μαζί σας.
Παρακαλώ να σταματήσετε οιανδήποτε ενόχληση και απειλή ότι θα το σφραγίσετε. Σε διαφορετική περίπτωση θα αναγκαστώ να προσφύγω στην δικαιοσύνη, να δημοσιοποιήσω την παράνομη συμπεριφορά σας σε βάρος μου και επιφυλάσσομαι για την χρήση κάθε νομίμου δικαιώματός μου.
Λυπούμαι δια την τελική κατάληξη της πνευματικής σχέσεώς μας.
Με αγάπη και πόνο ψυχής σας εύχομαι καλή μετάνοια
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής να επιδώσει την εξώδικη αυτή επιστολή - δήλωσή μου προς τον Μητροπολίτη της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλιώτιδος & Φαναριοφερσάλων, κ. Τιμόθεο για να λάβει γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες.
Ο Δηλών
Σχόλιο:
1) Θυμίζουμε την πρόσφατη ανάρτηση μας;
ΠΡΟΚΛΗΣΗ - ΕΠΕΙΓΟΝ ΚΑΛΕΣΜΑ: Ο μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος κ. Άνθης(Τιμόθεος) ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ δια της Αστυνομίας την θεία Λειτουργία στο ιδιωτικό εκκλησάκι στο Μαυρομάτι Καρδίτσας. ΟΛΟΙ αύριο Κυριακή ΠΑΡΟΝΤΕΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.