Εκπαιδευτικός σε κάποιο νησί του Αιγαίου,
έτυχε να διαβάσω το βιβλίο «Η Ασκητική της Αγάπης» αφιερωμένο στην πρόσφατα αγιοποιημένη (το αν είναι και αγιοκαταταγμένη το γνωρίζει μόνον ο Θεός) «Γερόντισσα Γαβριηλία».
Η αλήθεια είναι ότι το βιβλίο με εντυπωσίασε όταν έπεσε στα χέρια μου.
Τι απέραντη αγάπη για τους ανθρώπους κάθε θρησκείας (σχεδόν απουσίαζαν αναφορές σε ορθοδόξους, με εξαίρεση τα χρόνια στο τέλος της ζωής της). Τι ωραία που περιέγραφε την ζωή της στα βουδιστικά ή ινδουιστικά «κοινόβια». Όπως φαίνεται στο βιβλίο, η ίδια μπορούσε και λάμβανε (οτι κατά τη γνώμη της ήταν) το θέλημα του Θεού απευθείας, από μόνη της. Δεν φαίνεται να χρειαζόταν κανένα ορθόδοξο πνευματικό όλες αυτές τις δεκαετίες της ζωής της μέσα στις εστίες των ανατολικών αιρέσεων. Δεν θυμάμαι να ξεκαθαρίζει το βιβλίο τι ακριβώς έκανε σε όλα αυτά τα «μοναστήρια» ή κοινόβια των ανατολικών θρησκειών: διαλογισμό ή ορθόδοξη προσευχή;
Μάταια ένας φίλος θεολόγος από τη Θεσσαλονίκη προσπαθούσε
να με πείσει ότι ο π.Θεόδωρος Ζήσης είχε τότε καταφερθεί από την πρώτη στιγμή εναντίον του βιβλίου αυτού γιατί περνούσε το μήνυμα του οικουμενισμού: «όλες οι θρησκείες είναι οδοί σωτηρίας. Όλες οι θρησκείες σώζουν». Δεν μπορούσα να ανέχομαι να ακούσω τέτοιες «υπερβολές»! Συνέχισα να έχω τις ωραίες αναμνήσεις μου από το βιβλίο!
Τα επόμενα 2-3 χρόνια της ζωής μου,
λόγω κάποιων προσωπικών συγκυριών (έζησα κοντά στην θρησκευτική μειονότητα της Θράκης), και επηρρεασμένος από το βιβλίο αυτό βρέθηκα να αναζητώ το Ισλάμ και τον Βουδισμό. Ευτυχώς κάποια βιβλία δυτικών περιηγητών στο Θιβέτ ή την Ινδία, περιέγραφαν τελείως αντίθετα τις πραγματικές καταστάσεις εκεί, καταστάσεις που δεν είχαν καμία σχέση με τις ωραιοποιημένες παραστάσεις για τις ανατολικές θρησκείες και τους διδασκάλους-Γκουρού, που περιγράφονται στο βιβλίο για την «Γερόντισσα Γαβριηλία».
Αντίστοιχα η ανακάλυψη κάποια στιγμή για τα πόσα ψυχοφάρμακα καταναλώνουν οι γυναίκες της Θράκης που ακολουθούν το Ισλάμ, για να μπορούν να ανέχονται όσα γίνονται εκεί, με έκαναν ευτυχώς να ξυπνήσω από τις ρομαντικές διηγήσεις και τις εσφαλμένες εξωτερικές εικόνες. Μια γυναίκα ντυμένη σεμνά (με μαντήλα στο κεφάλι, με μακρυά φορέματα-ρούχα) που δεν μιλάει, δεν είναι απαραίτητα σεμνή και καλή. Της επιβάλλουν να είναι έτσι οι Τούρκοι ιμάμηδες που έρχονται κάθε Ραμαζάνι από την Τουρκία και τα ντόπια φερέφωνά τους. Διαφορετικά -αν τολμήσει να διαφοροποιηθεί, όπως τόλμησε μια Πομάκα σε πομακοχώρι της Ξάνθης- απομονώνεται κοινωνικά (δεν αφήνουν κανέναν να της μιλάει) και διαπομπεύεται στο χωριό μέχρι να αναγκαστεί να φύγει. Κάποια πράγματα τελικά δεν είναι τόσο «ρομαντικά» όσο φαίνονται εξωτερικά. Αλλά για να το διαπιστώσεις πρέπει να τα ζήσεις. Και για να τα ζήσεις χρειάζεται χρόνος για να δεις την αληθινή εικόνα. (προστέθηκε «Νεότερη Ενημέρωση» συνοδευτική της ιστορίας, στο τέλος της ανάρτησης).
Δεν ξέρω γιατί, αλλά η γερόντισσα Γαβριηλία πλέον μου θυμίζει τόσο πολύ
προσωπικότητες στυλ π.Ανδρέα Κονάνου, π.Βαρνάβα Γιάγκου κλπ. Ατελείωτος λόγος για «αγάπη» από πράγματι χαρισματικούς ομιλητές που αξιοποιούν όσα συμβαίνουν στον σημερινό κουρασμένο και ταλαιπωρημένο δυτικό άνθρωπο, για να τον προσεγγίσουν και παράλληλα πλήρη απουσία των λέξεων «αμαρτία», «Δευτέρα Παρουσία», «Κόλαση», «Αιώνια Ζωή». Ποτέ δεν θα τους ακούσετε να μιλάνε ενάντια στις εκτρώσεις, ενάντια σε αιρετικούς, ενάντια στις προγαμιαίες σχέσεις, ενάντια στα διαζύγια που έγιναν η μάστιγα της κοινωνίας μας. Αντιθέτως καλλιεργούν έντονο προσωπικό ύφος, αγκαλιές και φιλήματα και συγκίνηση και χτίσιμο μιας προσωπικής σχέσης, με ποιον όμως; Με το εκάστοτε ρασοφορεμένο πρόσωπο και την δική του θρησκευτική προσέγγιση (σε όποιο βαθμό κι αν αυτή υφίσταται) ή με τον Τριαδικό Θεό; Τι λάτρευαν οι ανά τον κόσμο οπαδοί της «Γερόντισσας Γαβριηλίας»; Τον Θεό της ή την ίδια;
Η μοναχή Γαβριηλία είχε ως αρχή να μην μιλάει για τον Τριαδικό μας Θεό,
παρά μόνον αν της το ζητήσει κάποιος. Έβλεπε δηλαδή τους ανθρώπους να «πεθαίνουν» χωρίς Θεό και τους έδειχνε μόνον ανθρώπινη αγάπη; Τόσους χιλιάδες Ινδούς και Βουδιστές που γνώρισε; Τόσους λεπρούς που σαρκικά βοήθησε και ανακούφισε; Δεν τους λυπήθηκε να τους μιλήσει για τον αναστημένο Κύριό μας;
Κάνοντας διάφορες αναζητήσεις, έπεσα σε ένα βίντεο της Πειραϊκής Εκκλησίας, για την
«Γερόντισσα Γαβριηλία». Αν ακούσετε όλο το βίντεο, 45 ολόκληρα λεπτά, θα δείτε ότι το μόνο που της είπε τελικά ο «Άγιος Πορφύριος» ήταν ότι ο ίδιος θα πήγαινε στα Καυσοκαλύβια. Τίποτε άλλο δεν καταθέτει η «αυτήκοος μάρτυρας» της εκπομπής με τίτλο «Ο Άγ.Πορφύριος τηλεφωνεί στη γερόντισσα Γαβριηλία»!
Ο σημερινός άνθρωπος δεν θέλει να αγωνιστεί. Να λυγίσει τα γόνατα. Να κάνει μετάνοιες, να προσευχηθεί. Να σηκώσει τον δικό του σταυρό. Να διωχθεί. Προτιμά να διαβάζει -ή ακόμη καλύτερα να ακούει σε βίντεο- ρομαντικές ιστοριούλες κάπου ανάμεσα στο ζάπινγκ στην τηλεόραση και στην πλοήγηση στο διαδίκτυο.
Η αγιοποίηση της Γερόντισσας Γαβριηλίας ΒΟΛΕΥΕΙ. Βολεύει και δικαιολογεί άριστα εκατό (100) χρόνια Οικουμενιστικής προδοσίας.
Διαβάζουμε για την ζωή της εδώ :
«Το 1960 έφτασε στην Κοινότητα της Αναστάσεως του Κυρίου της Βηθανίας όπου και δέχτηκε την μοναχική κουρά. Μετά την τριετή δοκιμασία της ως μοναχή, η Παπαγιάννη έλαβε το όνομα Γαβριηλία.
Εν συνεχεία στάλθηκε στην Κοινότητα Ταϊζέ στη Γαλλία από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Αθηναγόρα».
Για όσους δεν γνωρίζουν, η οικουμενιστική «Κοινότητα» Ταϊζέ στη Γαλλία, ήταν αυτή που διοργάνωσε την πρόσφατη (30/9/2023) οικουμενιστική συμπροσευχή με τον Πάπα και τον Βαρθολομαίο (στην οποία φαίνεται στο βίντεο ορθόδοξοι επίσκοποι να προσκυνούν το χέρι του Πάπα), δείτε εδώ.
Όσο για τον Αθηναγόρα, που έστειλε την «γερόντισσα Γαβριηλία σην Κοινότητα Ταϊζέ», ήταν ο Μασόνος Πατριάρχης που προχώρησε στην «Άρση των αναθεμάτων» των αιρετικών παπικών και σε ένα σωρό άλλες οικουμενικές προδοσίες, με αποτέλεσμα στη συνέχεια, αρκετές μονές του Αγίου Όρους (αλλά και 3 επίσκοποι της Εκκλησίας τς Ελλάδος) να διακόψουν την μνημόνευσή του.
Οι αγιοκατατάξεις λοιπόν βολεύουν.
Πέρα από τα οικονομικά έσοδα, οι πιστοί παραμένουν μέσα στο μαντρί,
και οι λύκοι χασκογελούν κάτω από τις μάσκες τους.
Άραγε, πως γίνεται τα τελευταία 30 χρόνια, να έχουν αγιοποιηθείτόσα πρόσωπα όσα δεν αξιοποιήθηκαν αιώνες;
την απάντηση είδαμε εδώ:
«με πολύ σεβασμό να καταθέσω τον πόνο της ψυχής μου για το θέμα της «βιομηχανοποιήσεως αγίων» στην εποχή μας, στις μέρες μας.
Ομάδα εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
https://opaidagogos.blogspot.com/2023/10/blog-post_6.html
ΥΓ.
Παραθέτουμε μερικά ακόμη σχετικά κείμενα και αποσπάσματα από δημοσιευμένα κείμενα στο διαδίκτυο και τις πηγές τους :
Εσεις τι λετε; Είναι τυχαίο;
Η πληθώρα όμως αυτών των σύγχρονων αγιοκατάξεων
ειναι αθώα, "τυχαία"ή μεθοδευμένη και εξυπηρετεί σκοπιμότητες
αλλότριες του Πνεύματος της Εκκλησίας;
Συνειδητά και σκοπίμως,δεν επιθυμώ να μπω σε κρίση αυτού του νέου πνεύματοςτων αγιοκατατάξεων.
Δ ι α κ ρ ί ν ω...
Εχθές έγινε η αγιοκατάταξη της γερόντισσας Γαβριηλίας •
μιας γερόντισσας που διεκήρυξε τον θαυμασμό και την αγάπη της
για τον Ινδό γκουρού Sivananda -για χάρη του οποίου επέλεξε να πάει στην Ινδία-και εξήρε τον Γάγγη ποταμό σαν ιερό, λες και μιλούσε για τον Ιορδάνη!
Στην έκδοση του πρώτου βιβλίου για το πρόσωπό της -" Η ασκητική της Αγάπης"-το κείμενο, γεμάτο από όλες αυτές τις αντορθόδοξες θέσεις της,ήταν διαφημιστικό για τον Sivananda και τις Ινδίες.
Όταν ένας διακριτικός Πνευματικός το διάβασε,
έκανε μια έγγραφη κριτική επ' αυτών, επισημαίνοντας όλες τις πλάνες,τις ξένες προς την Ορθοδοξία • και το φυλλάδιό του εκείνο κυκλοφόρησε ευρέως.
Μάλιστα, σε μια ομήγυρη πιστών είχε πει χαρακτηριστικά
ότι "η συγγραφέας του βιβλίου" θα τα πετάξει τα ράσα", όπως και έγινε.
Μετά την επισήμανση των αντορθόδοξων θέσεων,
οι υπεύθυνοι της έκδοσης αφήρεσαν τις επισφαλείς απόψεις
και "ρετουσάρησαν" το κείμενο του βιβλίου.
Αναφέρομαι, λοιπόν, σε όσα περιελάμβανε η πρώτη έκδοση
και όχι στα όσα, "ρετουσαρισμένα" πλέον, κυκλοφορούν.
Πηγή: Τρελογιάννης https://trelogiannis.blogspot.com/2023/10/blog-post_17.html
Πολύ ενδιαφέρον και σχετικό σχόλιο που δημοσιεύθηκε εδώ:
Πῶς νά θέσουμε ὡς πρότυπο μιά ὀρθόδοξη μοναχή ἡ ὁποία, σύμφωνα πάντοτε μέ τό βιβλίο:
· ἔμενε σέ ἰνδουϊστικά μοναστήρια καί ἑόρταζε σ' αὐτά τίς μεγάλες Χριστιανικές ἑορτές.
· Συναναστρεφόταν ἀπροϋπόθετα καί συμπροσευχόταν μέ ὅλους, ἑτεροδόξους ἀλλά καί ἑτεροθρήσκους, χωρίς νά τονίζει τις τρομερές διαφορές, ὑπογραμμίζοντας ἀντιθέτως κάποιες ὁμοιότητες εἴτε διογκωμένες εἴτε ἀνύπαρκτες καί κατασκευασμένες.
· Δίδασκε σέ ὁπαδούς τῆς αἱρέσεως τῶν Κουακέρων, γιά τούς ὁποίους ἐπιμελῶς ἀποκρύπτεται ὅτι εἶναι αἱρετικοί, ἑρμηνεία τοῦ Εὐαγγελίου.
· Τηροῦσε αὐστηρά τούς κανόνες τῆς χορτοφαγίας, μιᾶς χορτοφαγίας μάλιστα οὔτε τυχαίας οὔτε "ὑγιεινῆς" ἀλλά μιᾶς, ἰνδουιστικῆς προελεύσεως χορτοφαγίας, - αὐτό ἀποδεικνύεται στή μελέτη μας (προσκλήσεις σέ συνέδρια Χορτοφαγίας, κατηγορίες γιά ὅσους τρῶνε ἀκρίδες, ψάρια ἤ βακαλάο καί ταραμάδες, ταύτιση τοῦ Θεοῦ μέ τό σύμπαν κ.ο.κ).
· Μετεῖχε σέ εἰδωλολατρικές ἀκόμα τελετές, στίς ὁποῖες λατρευόταν ὁ γκουροῦ, ἀρνουμένη τό ἅγιο βάπτισμά της καί λατρεύουσα δαιμόνια.
· Διάβαζε μανιωδῶς καί ἐξίσωνε τά γκουρουϊστικά βιβλία μέ τό ἅγιο Εὐαγγέλιο καί ὁδηγοῦσε τούς ἀνθρώπους σέ γκουροῦ τούς ὁποίους προέβαλλε ὡς ἁγιασμένα γεροντάκια.
· Πίστευε ὅτι ὑπάρχει στό σύμπαν μιά ἐνέργεια πού παίρνει ὁ ἄνθρωπος μέσα ἀπό τά δέντρα καί τή χάνει ἄν ἡ σάρκα του ἔρχεται σέ ἐπαφή μέ ὑφάσματα μαύρου χρώματος; Αὐτή ἡ ἄποψη πηγάζει ἀπό τήν ὁλιστική θεώρηση τοῦ κόσμου πού ἀποδέχονται πλήρως ὅλες οἱ ἀνατολικές θρησκεῖες.
· Θεράπευε στά πλαίσια ἐπίσης τῆς θεωρίας αὐτῆς μέ τά χέρια σέ διάφορες στάσεις καί ἀσκοῦσε ἕνα εἶδος φυσιοθεραπείας ἐντελῶς ἄσχετο μέ τήν κλασική ἰατρική (θεράπευε πρίν ἀποκτήσει τό πτυχίο της, θεράπευε "χαρισματικά" ὅταν κοκκίνιζαν τά χέρια της κ.α.).
· Εἶχε συνεχῶς πειρασμικά καί δαιμονικά ὁράματα καί ὁράσεις, μηνύματα καί ἀγγελοφάνειες καί τίς ὁποῖες ἄκριτα δεχόταν ὡς θεϊκές παραγνωρίζοντας τό γεγονός ὅτι ὁ Σατανᾶς εὔκολα μετασχηματίζεται σέ ἄγγελο Φωτός καί ὅτι κατά τή διδασκαλία τῆς Γραφῆς καί τῶν Πατέρων "τά ἐνύπνια πολλούς ἐπλάνησαν".
Πηγή: Όρθρος, https://www.orthros.eu/%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1/2011-03-15-02-15-40/143-gergavr-enstaseis.html
Διαβάστε σχετικά και :
Ασκητική της αγάπης» ή άσκηση θρησκευτικού συγκρητισμού;https://aktines.blogspot.com/2018/10/blog-post_627.html
Νεότερη ενημέρωση
Στα πλαίσια των αναζητήσεων, το μέλος του Παιδαγωγού βρέθηκε πριν αρκετά χρόνια σε μια συνάντηση νέων με ομιλητή έναν αρχιμανδρίτη της μητρόπολης Θεσσαλονίκης, όπου και έθεσε δημόσια τα ερωτηματικά του, για τον μοναχισμό στο Θιβέτ κλπ στον αρχιμανδρίτη - ομιλητή.
Ο αρχιμανδρίτης μίλησε αρκετή ώρα εκθειάζοντας τον μοναχισμό των ανατολικών θρησκειών και αναφέροντας θετικά πλήθος από λεπτομέρειες (πχ ανέφερε κάποιο «μαγικό» δέντρο που είχαν κλπ, που δείχνει ότι είχε ασχοληθεί με το θέμα).
Για την ιστορία, ο αρχιμανδρίτης αυτός σήμερα είναι επίσκοπος στην Β.Ελλάδα ... Και δυστυχώς συνεχίζει την οικουμενιστική «γραμμή» του. Όταν μπερδεύεις τους αγγέλους με τους δαίμονες, το μείγμα είναι επικίνδυνο και καταστροφικό. Πόσο μάλλον όταν είσαι ποιμένας ψυχών.
15 σχόλια:
Κρίμα παιδαγωγέ καί μάς είχες αφήσει μιά σοβαρή εντύπωση πρίν διακόψεις προσωρινά τίς αναρτήσεις. ΟΓερμανός αξιόπιστος; αλλοίμονο. Ξέχασες ΄τι μάσα στίς αγιοκατατάξεις έχουμε τόν Αγιο Πορφύριο, τόν Αγιο Παίσιο, τόν Αγιο Εφραίμ. Εκτός καί άν δέν ξέχασες. Οπότε αλλάζει. Ο Ζήσης σέ έπεισε ότι ήταν στούς οικουμενιστές αλλά δέν ήταν οικουμενιστής. Εχεις δύο ζυγαριές;
Οἱ «ἁγιοποιήσεις» γίνονται κατά τό «δὸξαν παρὰ ἀλλήλων λαμβάνοντες» (Ἰω. 5:44). Συμφώνως μέ ὅλες τίς Γραφές, ὅλες τίς Συνόδους καί ὅλους τούς Ἁγίους Πατέρας, οἱ Ὀρθόδοξοι ὑποχρεοῦνται ν' ἀποτειχισθοῦν ἀπό αὐτούς, ἤτοι νά διακόψουν πᾶσαν πνευματικήν κοινωνίαν μετ' αὐτῶν, ἄλλως θά λογισθοῦν «ἐχθροί τοῦ Θεοῦ»: «Ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, Patrologia Graeca, τόμος 99, σ. 1049). Γιά ν' ἀκυρώσουν τόν πατερικόν αὐτόν λόγον καί νά ἐμποδίσουν τίς ἀποτειχίσεις, οἱ Οἰκουμενισταί «ἁγιοποιοῦν» ὅσους τούς ἐγκωμίαζαν ὅταν ἦσαν ἐν ζωῇ. Δέν χρειάζεται νά ἐξετάσουμε τήν ζωήν αὐτῶν τῶν «ἁγίων» καί κατόπιν νά κρίνουμε ἄν ἦσαν ὄντως ἅγιοι, κινδυνεύοντας ἔτσι νά πέσουμε στό «μή κρίνετε ἵνα μή κριθῆτε». Ὅταν εἶναι γνωστόν ὅτι ὁ τάδε «ἁγιοποιηθείς» εἶχεν ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ του κοινωνίαν μέ αἱρετικούς (Ἀθηναγόραν, Δημήτριον, Βαρθολομαῖον κ.ἄ.), τότε δέν δύναται νά εἶναι Ἅγιος, ἀλλά μᾶλλον ἦτο ἐχθρός τοῦ Θεοῦ. «Τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; τίς δέ συμφώνησις Χριστῷ πρός Βελίαλ; ἤ τίς μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου; ... διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε» (Β´ Κορ. 6:14-18). «Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς ὑβρίζουσι καί ἀτιμάζουσι τάς σεπτάς Εἰκόνας, ἀνάθεμα» (Ζ’ Οἰκουμενική Σύνοδος, Πράξεις Α' και Ε', βλ. Πρακτικά τῶν Ἁγίων καί Οἰκουμενικῶν Συνόδων, Τόμος Γ', σελ. 230 καί 325, Ἔκδοσις Καλύβης Τιμίου Προδρόμου, Ἱερᾶς Σκήτης Ἁγίας Ἄννης, Ἅγιον Ὄρος, Αὔγουστος 1986, καί Συνοδικόν τῆς Ὀρθοδοξίας, Τριώδιον, Ἐκδόσεις Φῶς, σελ. 161). Συνεπῶς, ὅσοι προσκυνοῦν τούς συγχρόνους ψευδοαγίους πού κοινωνοῦσαν ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ μέ τούς Οἰκουμενιστάς, ἔχουν κατασκευάσει ἕνα δικόν τους «χριστόν», πού στήν πραγματικότητα δέν ὑπάρχει, καί βεβαίως ἀκυρώνουν τήν ἀποτείχισιν. «Κάνε ὅ,τι ἔκαναν αὐτοί οἱ γέροντες καί θ' ἁγιάσῃς κι' ἐσύ», θά πῇ κάποιος, ἀποφεύγοντας ἔτσι τούς χωρισμούς καί τούς καυγᾶδες! Νέον «εὐαγγέλιον»!
Αγαπητέ «Αμέθυστε»,
εφόσον υπήρχε μια προσωπική μαρτυρία για την αλλοίωση του φρονήματος που προκαλεί ένα βιβλίο, οφείλαμε να το καταθέσουμε, όπως και τους γενικότερους προβληματισμούς μας για την σκοπιμότητα των μαζικών αγιοκατατάξεων (αγιοποιήσεων;).
Ακολουθούν μία μία οι απαντήσεις μας, με πραγματικά καλοπροαίρετη διάθεση διαλόγου.
Οι ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στο σχόλιό σου:
1. Αμέθυστε, γράφεις: «Ο Γερμανός αξιόπιστος; αλλοίμονο.»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Παραθέσαμε τον προβληματισμό του Ηλείας Γερμανού για το πλήθος των αγιοκατατάξεων.
Φυσικά και γνωρίζουμε ποιος είναι ο Ηλείας Γερμανός.
Θυμίζουμε ενδεικτικά:
«Ανοικτή επιστολή της διωκόμενης γερόντισσας Μελάνης, προς τον καλούμενον επίσκοπον Ηλείας κ. Γερμανό.»
https://opaidagogos.blogspot.com/2017/09/blog-post_30.html
«2 ακόμη κείμενα για τις μοναχές που εκδιώχτηκαν από τον Μητροπολίτη Ηλείας»
https://opaidagogos.blogspot.com/2017/08/2_25.html
«Αυτός είναι ο μητροπολίτης Ηλείας Γερμανός (που θέλει τους (λαθρο)μετανάστες). ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ντοκουμέντο».
https://opaidagogos.blogspot.com/2017/03/blog-post_28.html
Όπως βλέπεις λοιπόν δεν φοβόμαστε να αποκαλύψουμε την αλήθεια ακόμη και την ηθική σήψη με σκάνδαλα ομοφυλοφιλίας μέσα στην Ιεραρχία και στα μητροπολιτικά Μέγαρα (διάβασε τον 3ο σύνδεσμο και θα καταλάβεις).
2.Αμέθυστε, γράφεις: «Ξέχασες ΄τι μάσα στίς αγιοκατατάξεις έχουμε τόν Αγιο Πορφύριο, τόν Αγιο Παίσιο, τόν Αγιο Εφραίμ. Εκτός καί άν δέν ξέχασες»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Μα διάβασε το σχόλιό μας:
«Οι αγιοκατατάξεις λοιπόν βολεύουν.
Πέρα από τα οικονομικά έσοδα, οι πιστοί παραμένουν μέσα στο μαντρί,
και οι λύκοι χασκογελούν κάτω από τις μάσκες τους.»
3. Αμέθυστε, γράφεις: «Ο Ζήσης σέ έπεισε ότι ήταν στούς οικουμενιστές αλλά δέν ήταν οικουμενιστής. Εχεις δύο ζυγαριές;»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Με τον «Ζήση» δεν υπήρχε καμμία προσωπική σχέση. Ήταν απλά ένα γνωστό όνομα τότε. Πολλές φορές επηρεαζόμαστε από το ύφος του άλλου. Αν ο άλλος μοιάζει αυστηρός, κατηγορηματικός, πολλές φορές ένας τέτοιος λόγος απωθεί. Και χρειαζόμαστε χρόνια πολλά και ακόμη και οδυνηρές εμπειρίες για να αντιληφθούμε την αλήθεια. Η αναφορά στον «Ζήση» έγινε στα πλαίσια περιγραφής της προσωπικής εμπειρίας. Ένας φίλος θεολόγος, έλεγε τους κινδύνους από το βιβλίο και την θέση του π.Θεοδώρου Ζήση, αλλά οι προειδοποιήσεις αυτές αγνοήθηκαν.
Κλείνοντας,
Μακάρι η Γερόντισσα Γαβριηλία να σώθηκε. Μακάρι και να αγίασε. Αυτό όμως θα το δείξει το μέλλον. Θα μυροβλύζουν τα λείψανά της.
Εδώ έχουμε φανερά μια βιασύνη.
Είναι αυτονόητο ότι κάθε ευαισθητοποιημένος πιστός οφείλει να αναρωτηθεί: ΓΙΑΤΙ;
Ο Άγιος Παΐσιος είχε διακόψει την μνημόνευση του αιρετικού πατριάρχη Αθηναγόρα. Ήταν στο Άγιο Όρος.
Θα ήθελα την γνώμη του ιστολογιου για τον Άγιο Παΐσιο.
Μόνο ο Θεός αγιοποιει. Αν είναι κάποιος Άγιος ο Θεός θα το φανερώσει με τον δικό του τρόπο.
@ 6 Οκτωβρίου 2023 στις 9:09 μ.μ. Ἀγαπητή, ὁ Θεός μᾶς ἔχει δώσει τήν Ἁγίαν Γραφήν, τίς Οἰκ. Συνόδους καί τούς Ἁγίους Πατέρας. Ὅλοι αὐτοί βροντοφωνάζουν ὅτι ἡ ἐν γνώσει κοινωνία μέ τήν αἵρεσιν ὁδηγεῖ εἰς τόν πνευματικόν θάνατον! Τώρα ἐσεῖς προτείνετε νά τ' ἀπορρίψουμε ὅλ' αὐτά καί νά περιμένουμε σημεῖα ἀπό τόν οὐρανόν, τά ὁποῖα θά βγοῦν οἱ διάφοροι «γκουρού» καί θά «ἑρμηνεύσουν» καταλλήλως! Αὐτό εἶναι νέον «εὐαγγέλιον»! Τό παλαιόν λέγει: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (Ἅγιος Μᾶρκος Εὐγενικός, Patrologia Graeca, τόμος 160, σ. 101). Προσοχή! Ὁ Ἅγιος λέγει ὅτι πρέπει νά διακόπτουμε τήν κοινωνίαν ὄχι μόνον ἀπό τούς τούς καταδικασμένους αἱρετικούς, ἀλλά καί ἀπό τούς ἑτερόφρονας! Καί κάτι ἄλλο: Διακοπή κοινωνίας σημαίνει ἀποτείχισιν ἀπό ὅλους ὅσους κοινωνοῦν μέ τήν αἵρεσιν, ὄχι παῦσιν μνημοσύνου τοῦ ἐπιχωρίου ἐπισκόπου. Ὁ γ. Παΐσιος, εἰς τόν ὁποῖον ἀναφέρεται ἡ σχολιάστρια μέ «ταυτότητα» 6 Οκτωβρίου 2023 στις 3:29 μ.μ., διέκοψε τό μνημόσυνον τοῦ Ἀθηναγόρου γιά 2-3 ἔτη, ἀλλά κοινωνοῦσε μέ ὅλους τούς ἄλλους πού κοινωνοῦσαν μέ τόν Ἀθηναγόραν! Ἀκόμη χειρότερα, ἐπανῆλθε εἰς τό μνημόσυνον ἅμα τῇ ἀναλήψει τοῦ Πατριαρχικοῦ θρόνου ὑπό τοῦ «πράου» Δημητρίου, ὁ ὁποῖος ἄρχισε τίς διώξεις τῶν Ὀρθοδόξων εἰς τό ἅγιον ὄρος, ἔκαμε συλλείτουργα μέ τόν «πάπαν», τόν ὁποῖον μάλιστα ἀποκαλοῦσε «προφηταπόστολον» κ.λπ. κ.λπ. Ὁ Θεός οὐ μυκτηρίζεται!
1. Δεν μας όρισε ο Θεός να αποφανθούμε για την αγιότητα κανενός. Το δικαστήριο για όλους μας έχει ήδη Κριτή, Άγιο και Δίκαιο. Όταν έρθει εκείνη η ώρα θα δικαστούμε όλοι μας.
2. Τοποθετηθήκαμε για την Γερόντισσα Γαβριηλία με βάση το βιβλίο που κυκλοφόρησε γι αυτήν.
Το βιβλίο επιφέρει μεγάλη ζημιά και μπορεί να παρασύρει τον κόσμο στην αίρεση. Η πνευματική ζημιά που επιφέρει με τον συγκρητισμό και την δήθεν συσχέτιση του ορθόδοξου βιώματος με ανατολικές θρησκείες είναι βαριά. Το έχουμε βιώσει.
Οφείλαμε και προειδοποιήσαμε για τις επιπτώσεις μια τέτοιας «αγιοποίησης». Είχαμε χρέος να πούμε την αλήθεια για τους κινδύνους.
3. Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και η Ιεραρχία του και η Ιεραρχία της Εκκλησία της Ελλάδος έχουν χάσει προ πολλού κάθε αξιόπιστη μαρτυρία για να αποδεχόμαστε τις συστάσεις και τις αποφάσεις τους.
Δεν αποδεχόμαστε κανέναν ως «Άγιο» επειδή αυτό αποφάσισε ο Βαρθολομαίος και τα τσιράκια του. Δεν αποκλείουμε την αγιότητα κανενός. Μπορεί να είναι, μπορεί να μην είναι. Δεν υπάρχει αληθινά ορθόδοξη Σύνοδος σήμερα για το κρίνει αυτό. Δεν υπάρχει καμμία βιασύνη να αποφανθούμε γι αυτό σήμερα.
4. Δεν πρέπει να μπούμε στην διαμάχη «κρίνοντας» ένα ένα τα ονόματα που ο Βαρθολομαίος και η συμμορία του ανακηρύσσουν εσπευσμένα ως «Αγίους». Τέτοιες διαμάχες και τοποθετήσεις έχουν ένα κ μόνο σκοπό: να διαιρούν όσους αντιστρατεύονται στα σχέδιά τους. Δεν θα πέσουμε σε μια τέτοια παγίδα.
Κάθε πιστός είναι ελεύθερος να καταθέτει τους προβληματισμούς του με βάση τις θεολογικές γνώσεις ή την εμπειρία του. Μια διαδικτυακή ομάδα είμαστε. Δεν μας όρισε κανείς αρμόδιους για να βγάλουμε «απόφαση» περί της αγιοσύνης κανενός.
5. Η ουσία είναι ότι οι αγιοποιήσεις ή αγιοκατατάξεις στην παρούσα χρονική στιγμή εξυπηρετούν τα σχέδια του οικουμενισμού και την εδραίωση των οικουμενιστών στις θέσεις τους.
Διαβάστε αν θέλετε το κείμενο αυτό:
Το πρόβλημα των πολλών αγιοκατατάξεων. Γιατί;
https://patergeorgiosaggelakakis.blogspot.com/2019/12/blog-post.html
Απάντηση προς τον Δημήτριο Χατζηνικολαου. Δεν πρότεινα ποτέ να καταργήσουμε την Αγία Γραφή τις Οικουμενικες συνοδούς και τους Άγιους Πατέρες.
Κύριε Χατζηνικολαου γράφετε για εμένα ταυτότητα εντός εισαγωγικών. Πιστεύω ότι δεν είναι κακό το να σχολιάζει κάποιος ανώνυμα.
Το ότι τοποθετηθηκατε για την γερόντισσα Γαβριήλια καλά κάνατε. Εφόσον το βιβλίο της μπορεί να παρασύρει τον κόσμο σε αίρεση.
@ 7 Οκτωβρίου 2023 στις 2:37 μ.μ. Σᾶς διαβεβαιῶ ὅτι στήν περίπτωσιν αυτήν τά εἰσαγωγικά δέν ὑπονοοῦσαν κάποιαν μομφήν. Ἦτο τρόπς ἐκφράσεως καί τίποτε περισσότερον. Θά προτιμοῦσα, βεβαίως, γιά θέματα ὁμολογίας Ὀρθοδόξου Πίστεως νά χρησιμοποιῆτε τό ὄνομά σας, ἀλλά δέν σᾶς μέμφομαι, καθότι τό 99,9% τῶν σχολιαστῶν εἶναι εἴτε ἀνώνυμοι εἴτε χρησιμοποιοῦν ψευδώνυμα, γιά τούς δικούς του λόγους ὁ καθένας.
Ρε παιδιά τόσο μεγάλο πληθωρισμό Αγίων έχουμε....αλλά μόνο από ρασοφόρους ! Οι λαϊκοί, και ειδικά τα πνευματικοπαίδια , που ακολουθούν με απόλυτη υπακοή τις εντολές των εν λόγω αγιοκαταταχθέντων....γιατί δεν αγιάζουν πλέον ;
Κάτι δεν πάει καλά....
https://fdathanasiou.wordpress.com/2023/10/13/%ce%b3%ce%b5%cf%81%cf%8c%ce%bd%cf%84%ce%b9%cf%83%cf%83%ce%b1-%ce%b3%ce%b1%ce%b2%cf%81%ce%b9%ce%b7%ce%bb%ce%af%ce%b1-%ce%b7-%ce%bd%ce%b5%ce%bf%cf%86%ce%b1%ce%bd%ce%ae%cf%82-%ce%bf%cf%83%ce%af%ce%b1/
«Επομένως, οι Άγιοι δεν είναι οι καλοί άνθρωποι, αλλά οι θεούμενοι».
Ο μακαριστός πρωτ. κυρός Γεώργιος Μεταλληνός, ο μεγάλος αυτός θεολόγος και καθηγητής, ακολουθώντας με ακρίβεια την ορθόδοξη Παράδοση, τόνιζε ότι για την αγιοκατάταξη πρέπει να συντρέχουν απαραίτητα οι εξής έξι προϋποθέσεις:
α) η εκπεφρασμένη και αποδεδειγμένη ακραιφνής ορθόδοξη πίστη, του προς αγιοκατάταξη προσώπου, χωρίς την παραμικρή απόκλιση και σκιά,
β) η αποδεδειγμένη χάρη της θαυματουργίας, εν ζωή και μετά την κοίμησή του, μακριά από υποκειμενισμούς και αόριστες φημολογίες,
γ) η μετά την κοίμησή του αφθαρσία, ή ευωδία, ή μυροβλυσία των λειψάνων του,
δ) η φανέρωση, διά θαυμαστών αποκαλύψεων της αγιότητάς του, σε ευσεβείς και ενάρετους ανθρώπους,
ε) η απόλυτα βεβαιωμένη αγία και ενάρετη ζωή του, από το εκκλησιαστικό σώμα, και
στ) η παρέλευση αρκετού χρόνου, ακόμη και εκατό, για αγιοκατάταξη, από την κοίμησή του, ώστε να μην υπάρχουν στη ζωή, συνδεόμενα συναισθηματικά με αυτόν πρόσωπα.
https://aktines.blogspot.com/2023/10/blog-post_473.html
Νομίζετε ότι εκπληρώθηκαν τα παραπάνω κριτήρια στο πρόσωπο αυτό;
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.