«οὐδὲν δέδοικα ὡς τοὺς ἐπισκόπους, πλὴν ὀλίγων»
Εδώ και χρόνια αποκαλύπτουμε το «θέατρο που παίζεται.
Θεοσεβούμενοι υποτίθεται δεσποτάδες, να στρογγυλοκάθονται σε πολυαρχιερατικά συλλείτουργα με τους πιο φανατικούς οικουμενιστές.
Και να οι πόζες στις φωτογραφίες
και οι καταχωρίσεις στα «εκκλησιαστικά» site (με το αζημίωτο) και οι ανταλλαγές δώρων μεταξύ τους ...
Το πιο εξοργιστικό όμως
είναι ότι όλες αυτές οι «παραστάσεις» συχνά «κεκλεισμένων των θυρών» για τους απλούς πιστούς, με παρόντες τους οδηγούς και τους όμορφους διακόνους τους, γίνονται για να τιμήσουν υποτίθεται αγίους, αγωνιστές, ασκητές και μάρτυρες της Ορθοδοξίας.
Αχ να βρισκόταν σήμερα
ένας Προφήτης Ησαΐας, ένας π.Αυγουστίνος Καντιώτης, ένας π.Χριστόφορος Παπουλάκος, ένας π.Κοσμάς Φλαμιάτος, κάποιος ρασοφόρος να φωνάξει επιτέλους δυνατά :
«Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί».Το τέλος της ζωής σας έρχεται.
Και όλα αυτά τα χρυσοποίκιλτα άμφια, και τα χρυσά εγκόλπια και οι αλυσίδες θα γίνουν βαρίδια στην κόλαση που θα κρατήσει αιώνια.
Μετανοήστε.
Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
ΥΓ. Κι όμως, υπάρχουν ακόμη ρασοφόροι, που μετά από όλα όσα έχουν συμβεί, επιμένουν να συμβουλεύουν «να κάνουμε υπακοή» στους προδότες της πίστης μας.
Ακολουθεί ένα ακόμη αποκαλυπτικό κείμενο του Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας
Νεκτάριος Δαπέργολας: Ὅταν οἱ χρυσοραμμένοι «τιμοῦν» τόν χρυσορρήμονα...
Μαζεύτηκαν λοιπὸν οἱ…χρυσοραμμένοι τὴν ἡμέρα τοῦ χρυσορρήμονος.
Μαζεύτηκαν κατὰ τὸ παγιωμένο πλέον μέν, βαθύτατα ἐκνευριστικὸ δὲ συνήθειο τῶν πολυαρχιερατικῶν συλλείτουργων (καὶ ἑορταστικῶν μαζώξεων καὶ συμποσίων, τὴν ὥρα ποὺ καίγεται κυριολεκτικά γύρω μας τὸ σύμπαν).
Μὲ ἰδιαίτερη λαμπρότητα,
μᾶς λέει τὸ ρεπορτάζ, ἑορτάστηκαν προχτὲς στὴν Καλαμάτα ἡ μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, καθὼς καὶ τὰ ὀνομαστήρια τοῦ τοπικοῦ Μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσοστόμου, ποὺ ὡς οἰκοδεσπότης καὶ ἑορτάζων προεξῆρχε στὴν πολυαρχιερατικὴ Θεία Λειτουργία, συλλειτουργούντων τῶν μητροπολιτῶν Δημητριάδος, Πειραιῶς, Ἰλίου, Κηφισίας, Αἰτωλίας καὶ ἀρκετῶν ἀκόμη.
Καὶ τί ἀκριβῶς ὑποτίθεται δηλαδὴ ὅτι ἑόρτασαν ἐκεῖ ὅλοι αὐτοὶ
(κάποιοι ἐκ τῶν ὁποίων τυγχάνουν κορυφαῖοι οἰκουμενιστὲς ἐμβολιοποιμένες τῆς μεταπατερικότητας καὶ τοῦ στυγνοῦ ἐναγκαλισμοῦ μὲ τὴν ἀντίχριστη κρατικὴ ἐξουσία);Τὴ μνήμη κάποιου ποὺ δικαιώνει ἄραγε τὸν βίο καὶ τὰ ἔργα τους;
Ἢ μήπως κάποιου ποὺ ἔζησε μέσα στὸ φῶς τῆς Θείας Χάριτος καί ταυτόχρονα δὲν δίστασε νὰ συγκρουστεῖ καί μὲ τὴν πολιτικὴ ἐξουσία τοῦ καιροῦ του
(καὶ μάλιστα ἐξουσία αὐτοκρατορικὴ καὶ συνεπῶς ἀπείρως ἰσχυρότερη καί τρομερότερη ἀπὸ τὸ σημερινὸ ἀστεῖο καθεστὼς τοῦ περιδεοῦς ἑλληνέζικου προτεκτοράτου) καὶ νὰ πεθάνει καθηρημένος καὶ ἐξόριστος;
Ἢ ἐπίσης τὴ μνήμη κάποιου ποὺ συγκέντρωσε ἐπάνω του καὶ τὸ μένος πλήθους ἀναξίων, πλανεμένων ἢ διεφθαρμένων ἐπισκόπων τῆς ἐποχῆς του, σὲ βαθμὸ ποὺ
νὰ γράψει τὸ περίφημο ἐκεῖνο ὅτι τίποτε στὴν ζωή του δὲν φοβήθηκε περισσότερο ἀπὸ δαύτους, πλὴν ὀλίγων ἐξαιρέσεων («οὐδὲν δέδοικα ὡς τοὺς ἐπισκόπους, πλὴν ὀλίγων»);
Καὶ αὐτὸ ἰσχύει ἀσφαλῶς καὶ γιὰ ἄλλους τεράστιους Ἁγίους καὶ ἐμβληματικοὺς ἀγωνιστὲς τῆς Ὀρθοδοξίας,
τοὺς ὁποίους δῆθεν ἑορτάζουν κατὰ καιροὺς οἱ θλιβεροὶ ἐκκλησιαστικοὶ ἐπίγονοί τους. «Τιμώντας» τους, μὲ εἰδή φουσκωμένων χρυσοποίκιλτων παγωνιῶν, μὲ ἄδεια λόγια, μὲ κακόδοξα ἔργα καὶ μὲ φαρισαϊκοὺς δεκάρικους...
αναρτήθηκε στο «Εθνέγερσις», σύνδεσμος εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.