«Κατάγομαι από την Κωνσταντινούπολη. Στην Κωνσταντινούπολη οι παπάδες δεν έχουν μακριά γένια, δεν φοράνε ράσα, δεν φορούν καν σταυρούς. Φοράμε κοστούμια και γραβάτες σαν σύγχρονοι άνθρωποι. Φοράμε άμφια μόνο όταν πάμε να υπηρετήσουμε. Σε άλλες περιπτώσεις, δεν φοράμε ράσα… Αυτό είναι το είδος των κληρικών που θέλω να επιστρέψει στην Εκκλησία μας»,
τάδε έφη Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος!
Λησμονεί βεβαίως ο κ. Ελπιδοφόρος ότι η Κωνσταντινούπολη βρίσκεται στην Τουρκία, η οποία απαγορεύει στους μη επισκέπτες (παλαιότερα και σε αυτούς) κληρικούς να κυκλοφορούν ενδεδυμένοι το τιμημένο ράσο και να φέρουν διακριτικά ορθοδόξου κληρικού.
Δεύτερο λάθος που κάνει ο κ. Ελπιδοφόρος στην ανωτέρω δήλωσή του, η οποία έγινε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης- είναι η φράση «θέλω να επιστρέψει στην Εκκλησία μας»!
Λησμονεί βεβαίως ο κ. Ελπιδοφόρος ότι η Κωνσταντινούπολη βρίσκεται στην Τουρκία, η οποία απαγορεύει στους μη επισκέπτες (παλαιότερα και σε αυτούς) κληρικούς να κυκλοφορούν ενδεδυμένοι το τιμημένο ράσο και να φέρουν διακριτικά ορθοδόξου κληρικού.
Δεύτερο λάθος που κάνει ο κ. Ελπιδοφόρος στην ανωτέρω δήλωσή του, η οποία έγινε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης- είναι η φράση «θέλω να επιστρέψει στην Εκκλησία μας»!
Και μάλιστα το λάθος είναι διττό.
Τι θα πει «θέλω»; Ποιός είναι αυτός που θέλει και πού το θέλει;
Ποιός έχει το δικαίωμα να «θέλει» στην Εκκλησία μας;
Το τσιφλίκι του είναι η Εκκλησία και «θέλει» ο κ. Ελπιδοφόρος;
Και ποιός του είπε ότι στην Εκκλησία γίνεται αυτό που θέλει ο καθείς;
Επίσης, μήπως μπορεί να μας πει τι σημαίνει «να επιστρέψει στην Εκκλησία μας»;
Επίσης, μήπως μπορεί να μας πει τι σημαίνει «να επιστρέψει στην Εκκλησία μας»;
Πότε η Εκκλησία είχε θεσπίσει το κοστούμι και την γραβάτα και μετά το άλλαξε σε ράσο;;; Πόσο θράσος και ανοησία πια!
Μας θυμίζει την κολοβή αλεπού του Αισώπου που ήθελε να περάσει την κομμένη ουρά ως φυσιολογικό σε όλες τις αλεπούδες!
Ένα ακόμη… μαργαριτάρι του κ. Ελπιδοφόρου είναι η φράση «Φοράμε κοστούμια και γραβάτες σαν σύγχρονοι άνθρωποι»!
Ένα ακόμη… μαργαριτάρι του κ. Ελπιδοφόρου είναι η φράση «Φοράμε κοστούμια και γραβάτες σαν σύγχρονοι άνθρωποι»!
Το τίμιο ράσο του Ορθοδόξου κληρικού κ. Ελπιδοφόρε δεν είναι παλιομοδίτικη ενδυμασία που θέλει εκσυγχρονισμό! Ούτε ο ιερέας είναι απλός άνθρωπος.
Όταν ένας άνδρας χειροτονείται, παύει πια να είναι ο Γιώργος, ο Γιάννης κ.ο.κ. και γίνεται ο π. Γεώργιος, ο π. Ιωάννης, ουσιαστικά και όχι τυπικά!
Οι Πατέρες της Εκκλησίας μας λένε ότι το ανθρώπινο σώμα του ιερέως γίνεται ιερό σαν αγία Τράπεζα!
Οι Πατέρες της Εκκλησίας μας λένε ότι το ανθρώπινο σώμα του ιερέως γίνεται ιερό σαν αγία Τράπεζα!
Γι’ αυτό και έχουμε παραδείγματα, όπου χρησιμοποιείται το σώμα του ιερέως σε έκτακτες περιπτώσεις για Αγ. Τράπεζα. Διαβάστε κ. Ελπιδοφόρε τον βίο του Αγ. Λουκιανού! Δεν είναι ένας απλός άνθρωπος ο κληρικός, που θες εσύ να τον «εκσυγχρονίσεις»!
Γι’ αυτό και όταν πεθάνει ο κληρικός καλύπτεται με τον «αέρα», το ιερό κάλυμμα που καλύπτονται τα Άγια!
Και κάτι τελευταίο, γιατί όσο ασχολείται κανείς με τέτοιους ανθρώπους μόνο διαφήμιση τους προσφέρει και αξία τους δίνει.
Λέγει ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής: «Διάκονοι πρέπει να γίνονται όσοι νίκησαν τα πάθη. Πρεσβύτεροι όσοι υπέταξαν τους λογισμούς. Επίσκοποι όσοι έφτασαν στην θέωση»!!!
Και κάτι τελευταίο, γιατί όσο ασχολείται κανείς με τέτοιους ανθρώπους μόνο διαφήμιση τους προσφέρει και αξία τους δίνει.
Λέγει ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής: «Διάκονοι πρέπει να γίνονται όσοι νίκησαν τα πάθη. Πρεσβύτεροι όσοι υπέταξαν τους λογισμούς. Επίσκοποι όσοι έφτασαν στην θέωση»!!!
Είναι κάπου εκεί κοντά ο κ. Ελπιδοφόρος ή μήπως η απόσταση που τον χωρίζει είναι άβυσσος;
πηγή Εξάψαλμος, σύνδεσμος
Σχόλιο (Ομάδος Εκπαιδευτικών Ο Παιδαγωγός):
Φωτογραφία-Ντοκουμέντο από την Θεολογική Σχολή της Χάλκης.
Ο αιρετικός εισέρχεται στο ιερό και προσκυνάει στην Αγία Τράπεζα!!!
Με τις ευλογίες του μητροπολίτη Ελπιδοφόρου.
Η φωτογραφία από εδώ
Δίπλα στον μητροπολίτη Περγάμου, αλλά ο ίδιος αν και μητροπολίτης, φοράει κουστούμι!
Προσέξτε την φωτογραφία πίσω τους. Η φωτογραφία από εδώ
Κυριακή, 25 Οκτωβρίου του 2015, ο Σεβασμιότατος Ελπιδοφόρος Λαμπρινιάδης, Μητροπολίτης Προύσης και γραμματέας της Ιεράς Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου, παρακολούθησε τη Θεία Λειτουργία στον ουνίτικο (Arbereshe) Καθεδρικό Ναό του Αγίου Νικολάου των Μύρων Lungro (Επαρχία Cosenza - Καλαβρία - Ιταλία)!!!!!!!
Η φωτογραφία (κ σχετικό κείμενο) από εδώ
Κάποιοι αντιλαμβάνονται την εκκλησία ως εταιρία.
Νομίζουμε ότι απλά αλλάζουν πόστα, αισθάνονται "μάνατζερ" .."Διοίκηση επιχειρήσεων".
η φωτογραφία από εδώ
Θυμίζουμε το βίντεο που έχουμε ανεβάσει στο κανάλι μας στο youtube, ο τότε διάκονος Ελπιδοφόρος σκύβει και φιλάει το χέρι του Πάπα. Δείτε:
Όσο και περισσότερο πλησιάζουμε στην εποχή που προφήτευσε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός:
"... οἱ παπᾶδες θὰ ζοῦν σὰν τοὺς λαϊκούς, οἱ λαϊκοὶ θὰ ζοῦν σὰν τὰ κτήνη·καὶ τότε θὰ ἔρθῃ τὸ τέλος τοῦ κόσμου."
(Αγ. Κοσμάς ο Αιτωλός)
«'Ο ἀδικῶν ἀδικησάτω ἔτι,
καὶ ὁ ρυπαρὸς ρυπαρευθήτω ἔτι,
καὶ ὁ δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω ἔτι,καὶ ὁ ἅγιος ἁγιασθήτω ἔτι»
Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
1 σχόλιο:
Οι ελπίδες τού Ελπιδοφόρου
Οι προσφερόμενες ελπίδες τού φωτογραφιζομένου Αρχιεπισκόπου Αμερικής, είναι ελπίδες φθοροποιοί. Δέν είναι ελπίδες επαναγωγής (εις τό καθ' ομοίωσιν) ούτε ελπίδες αναμορφώσεως (πρός τό αρχαίον κάλλος). Είναι ελπίδες μεταπατερικές : Ακαδημία Βόλου, Κρήτης, κ.ά. ή σχολές Βιοηθικής θεολογίας (Μεσογαίας Νικόλαος) καί θεολογίας Σχέσεων (Χρ. Γιανναράς). Δηλαδή, συνθήκες μή αναστρέψιμες.
" Ὁ πάλαι μέν, ἐκ μὴ ὄντων πλάσας με, καὶ εἰκόνι σου θεία τιμήσας, παραβάσει ἐντολῆς δὲ πάλιν μὲ ἐπιστρέψας εἰς γὴν ἐξ ἦς ἐλήφθην, εἰς τὸ καθ’ ὁμοίωσιν ἐπανάγαγε, τὸ ἀρχαῖον κάλλος ἀναμορφώσασθαι."
(Εις τά Ευλογητάρια, Στάσις Γ', Νεκρώσιμος Ακολουθία)
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.