Σχόλιο:
Πριν παραθέσουμε διάφορα μηνύματα που μας στέλνουν ως υπενθυμίσεις αδερφοί μας από την Πτολεμαΐδα, εκφράζομε την χαρά μας που οι φωνές αφύπνισης και αντίδρασης ορθοδόξων πιστών πληθαίνουν.
Κάποτε όποιος τολμούσε να κατηγορήσει "παραδοσιακούς" δεσποτάδες για λάθη τους (πχ Θεσσαλονίκης Άνθιμο, Πειραιώς Σεραφείμ, Ναυπάκτου Ιερόθεο, Φλωρίνης Θεόκλητο κλπ), έμπαινε σε "καραντίνα" από τα ορθόδοξα ιστολόγια.
Αρνούνται να αποδεχθούν ως τετελεσμένο τις οικουμενιστικές φιέστες.
Αρκετά αφήσαμε τους λύκους μέσα στο μαντρί.
Εύγε λοιπόν στους αδερφούς μας και από την Πτολεμαΐδα που οργανώνονται και αγωνίζονται.
Τα μέρη απ όπου πέρασε ο π.Αυγουστίνος Καντιώτης συνεχίζουν να κρατούν.
Κι ας έχουν "κιοτέψει" οι περισσότεροι ποιμένες (κάποιοι για μια θεσούλα πχ πρωτοσύγγελλου ή έχοντας λάβει ή ευελπιστώντας να λάβουν έναν δεσποτικό θρόνο, καταπίνουν την γλώσσα τους και παριστάνουν ότι δεν βλέπουν).
Δεν μας πειράζει. «Ἄν αὐτοί σιωπήσωσιν, οἱ λίθοι κεκράξονται»..
Ιστολόγιο Ομάδας Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
ΥΓ.
Επαναλαμβάνουμε ότι αναμένουμε από τους μητροπολίτες, τους αρχιμανδρίτες, τους ιερείς και τους μοναχούς (ειδικά τους αγιορίτες) που αισθάνονται τον κίνδυνο και αγωνίζονται ενάντια στον οικουμενισμό να συντονιστούν για να γίνει μια μαζική αντίδραση διακοπής μνημοσύνου προς τον Πατριάρχη και όσους συγκοινωνούν μαζί του (τα κείμενα όπως αποδείχθηκε δεν αρκούν).
Στους αδερφούς μας που έχουν ήδη επιλέξει την οδό της αποτείχισης (δηλαδή διακοπής του μνημοσύνου) προτείνουμε και παρακαλούμε να βρούνε κάποιον ιερέα/ιερομόναχο που δεν μνημονεύει τον Πατριάρχη για να μπορούν να εξομολογούνται και να μεταλαμβάνουν και έτσι να αντλούν δύναμη. Τουλάχιστον στην Β.Ελλάδα (Λάρισα-Βόλος και Θεσσαλονίκη) γνωρίζουμε τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά. Ενδεχομένως να υπάρχουν και άλλοι αλλού (νεότερη ενημέρωση: δείτε στα σχόλια της παρούσας ανάρτησης τα στοιχεία επικοινωνίας από 2 ακόμη ιερείς). Υπάρχουν πιστοί που μετακινούνται ομαδικά από διάφορες πόλεις για το σκοπό αυτό.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ετοιμαζόμαστε για μια εκκλησία των κατακομβών. Όπως συνέβη και όταν επιβλήθηκε το νέο ημερολόγιο.
ΦΙΛΟΙ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ,
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ 9 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016
(+ ΑΓΙΟΥ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ)
<<Ως γνωστόν, η Ουνία είναι ο Δούρειος Ίππος του Ρωμαιοκαθολικισμού….. με τις ευλογίες του Πάπα, οργίασε, εκμεταλλευόμενη τη φτώχεια, την ανέχεια και τη δυστυχία των λαών τους…….
Σε ναό αυτών των «ιερέων»-μασκαράδων, λοιπόν, πήγε ο π. Ελπιδοφόρος και, όπως φαίνεται στα σχετικά βίντεο, εισήλθε, μαζί τους, στο «ιερό», απήγγειλε το «Πιστεύω» και το «Πάτερ ημών», αποκάλεσε τους Ουνίτες «αγαπημένα παιδιά του Πατριαρχείου», τον Ουνίτη ψευτοϊερέα «θεοφιλέστατο αγαπημένο αδελφό» και «Άγγελο Κυρίου» και, τέλος, ευχήθηκε «Ο Θεός να δίνει στους δύο Πατέρες μας, τον Πάπα Φραγκίσκο και τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, υγεία και χρόνια πολλά, για να μας καθοδηγούν όλους μας στο δρόμο της Σωτηρίας»!
Και μόνο γι’ αυτήν την αχαρακτήριστη ενέργειά του, θα περιμέναμε όλοι οι επίσκοποί μας, όχι μόνο να κηρύξουν τον εν λόγω ρασοφόρο «ανεπιθύμητο πρόσωπο»-persona non grata, στις μητροπόλεις τους, αλλά και να
απαιτήσουν την καθαίρεσή του….
απαιτήσουν την καθαίρεσή του….
Επανέρχομαι και ξαναρωτώ: οι φίλοι του αρχιμανδρίτες της μητροπόλεώς μας που μας τον έφερναν σε Φλώρινα και Πτολεμαΐδα και τον τιμούσαν, βλέποντας όλ’ αυτά νιώθουν καθόλου ντροπή; Νιώθουν καμία ενοχή;…
Για τους λόγους που προανέφερα, με την επιστολή αυτή, καλώ τον πιστό λαό της Φλωρίνης, να απέχει, ως ένδειξη διαμαρτυρίας, από τις τιμητικές εκδηλώσεις που θα λάβουν χώρα, προς τιμήν του Μητροπολίτη Προύσης……..>>>!!!
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΚΑΤΑ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΠΡΟΥΣΣΗΣ Δημοσίευση//16 Απριλίου 2016, 10:13 μμ Βασίλης Κερμενιώτης
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΙΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ:
Την Κυριακή, 17 Απριλίου, ο δήμος της Φλώρινας και ο «Φιλεκπαιδευτικός Σύλλογος “Αριστοτέλης”» τιμούν και βραβεύουν τον Μητροπολίτη του Οικουμενικού Πατριαρχείου, Προύσης Ελπιδοφόρο. Το γεγονός αυτό μάς λυπεί βαθύτατα, διότι θίγει, αφ’ ενός, την τοπική μας εκκλησία και, αφ’ ετέρου, τον μακαριστό Γέροντά μας, Αυγουστίνο Καντιώτη, που λάμπρυνε με παρουσία και τους αγώνες του τη μητρόπολή μας. Η προσβολή αυτή συνίσταται σε πολλούς λόγους. Ο κυριότερος είναι ότι αυτός ο (ενίοτε κουστουμαρισμένος!) ρασοφόρος έχει αιρετικά φρονήματα.Έχει ασπασθεί τη φοβερή αίρεση της εποχής μας, την παναίρεση του Οικουμενισμού, που, σύμφωνα με τον Άγιο Γέροντα Παΐσιο τον Αγιορείτη, είναι η αίρεση-πρόδρομος του Αντίχριστου.
Η αίρεση αυτή καταλύει το Σύμβολο της Πίστεως, στο οποίο διακηρύσσουμε την πίστη μας «…εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν», και αναγνωρίζει ως Εκκλησίες του Θεού τον αντίχριστο Ρωμαιοκαθολικισμό και τις αμέτρητες προτεσταντικές παραφυάδες.
Τη δαιμονική αυτή αίρεση… έχει καταδικάσει, επανειλημμένως, και ο σεβ. Μητροπολίτης μας, ο κ. Θεόκλητος. Π.χ. σε εορτασμό της Κυριακής της Ορθοδοξίας έχει πει, ευθαρσώς, τα εξής: «Τρεις φοβερές αιρέσεις λυµαίνονται στην εποχή µας την Ορθόδοξο Εκκλησία του Χριστού: Ο Παπισµός, ο Προτεσταντισµός, και η παναίρεσις του Οικουµενισµού». (2008).
Δεύτερος λόγος, είναι ότι ο μητροπολίτης Προύσης είναι ο εισηγητής μιάς νέας αίρεσης στην Εκκλησία μας: Σε ομιλία του στη Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού της Αμερικής, το 2009, υποστήριξε ότι οφείλουμε να αναγνωρίσουμε Πρωτείο και στην Ορθόδοξη Εκκλησία και μάλιστα, με περισσή θρασύτητα, άφησε να εννοηθεί, ότι όποιος δεν το δέχεται αυτό είναι αιρετικός!
H πλάνη αυτή έχει αποδοκιμασθεί από πολλούς Αγίους αλλά και από τον ίδιο το μητροπολίτη μας, ο οποίος τόνισε κατηγορηματικά ότι: «Ουδέποτε η Εκκλησία του Χριστού δέχθηκε έναν επίσκοπο ανώτερο των άλλων. Κατά την διάρκεια των οκτώ πρώτων αιώνων [πριν το Σχίσμα] ο πάπας ήταν πρώτος μεταξύ ίσων. Είχε πρωτείο τιµής, δεν είχε κανένα πρωτείο εξουσίας»
Αναρωτιέμαι: Αυτές οι κακοδοξίες δεν ενόχλησαν καθόλου εκείνους τους αρχιμανδρίτες της μητροπόλεώς μας που, απτόητοι, δημιούργησαν φιλίες και δημόσιες σχέσεις με τον εν λόγω πατριαρχικό επίσκοπο; Έμπρακτα, έδειξαν ότι δεν σέβονται τον μητροπολίτη μας, τον οποίο ο κ. Ελπιδοφόρος προσβάλλει, αφού τον θεωρεί αιρετικό!... .
Ο τρίτος λόγος, είναι ότι, πριν λίγους μήνες, ο μητροπολίτης Προύσης προέβη σε μια άκρως απαράδεκτη και αποκρουστική ενέργεια που προκάλεσε την πίστη των απανταχού Ορθοδόξων: Στις 25/10/2015 μετέβη στην Καλαβρία της Ιταλίας και παρέστη σε λειτουργία Ουνιτών!....>>.
ΣΥΝΑΞΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ
30 Ιουν 2016.
30 Ιουν 2016.
"Οἱ ἀνησυχίες καὶ ἡ ἀγωνία τοῦ ὑγιοῦς πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὴν ἔκβαση τῶν ἐργασιῶν τῆςλεγόμενης Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐπαληθεύθηκαν.
Ἡ σύναξη αὐτὴ δὲν εἶναι οὔτε σύνοδος οὔτε ἁγία οὔτε μεγάλη.
Δὲν εἶναι σύνοδος, διότι δὲν ἔχει τίποτε κοινὸ μὲ τὶς συνόδους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας· διακόπτει τὴν παράδοση τῶν ὀρθοδόξων συνόδων, δὲν ἀποτελεῖ συνέχειά τους, συνιστᾶ συνοδικὴ παρεκτροπὴ καὶ κανονικὴ καινοτομία.
Ἡ ἐκκλησιολογικὰ κυνικὴ καὶ προκλητικὴ ὁμολογία τοῦ ἀρχιεπισκόπου Ἀλβανίας ὅτι «δὲν εἶναι ἀντίγραφο τῶν παλαιῶν συνόδων ἀλλὰ ἕνα νέο εἶδος συνόδου», ἐπαινεθεῖσα ἀπὸ τὸν πρωτοστάτη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, οἰκουμενικὸ πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, τὸν καὶ πρόεδρο τῆς «Συνόδου», καθιστᾶ ὅλους τοὺς συμμετέχοντες ἀρχιερεῖς, ποὺ τὴν ἀποδέχθηκαν ἀδιαμαρτύρητα, καινοτόμους καὶ παραβάτες τῆς μακραίωνης συνοδικῆς καὶ κανονικῆς παραδόσεως τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὑποκείμενους στὴν κρίση μιᾶς μελλοντικῆς ἀληθοῦς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου".
( Π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ, Π. ΘΕΟΔ. ΖΗΣΗΣ, Δ. ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗΣ,
ΑΡΧΙΜ. ΑΘΑΝ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ Ι. Μ. ΜΕΓ. ΜΕΤΕΩΡΟΥ, κ.α.)
18 σχόλια:
Και οι Βόλου Πρέβεζας Ιωαννίνων και Άρτης είναι οικουμενιστες και ο κόσμος δεν μπορεί να βρει αποτειχισμενο ιερέα παραδοσιακό.
Τι γίνεται στις περιπτώσεις ταφής γάμου ββαπτίσεως ? Θα τα τελούν οι αιρετικοί οικουμενιστες του Βαρθολομαίου?
Π.Γεώργιος Αγγελακάκης στην Θεσσαλονίκη
Π.Σταύρος Βαίος - κάπου κοντά στην Λαμία
+Ι.Γ.Ζ.
ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΚΤΟΣ ΡΩΣΙΑΣ
Αὕγουστος 1983
Τὸ ἀνάθεμα κατὰ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
«Τοῖς βάλλουσικατὰτῆς᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ διδάσκουσιν ὅτι ἡ τοῦ Χριστοῦ᾿Εκκλησία μεμέρισται ἐν οὕτω καλουμένοις"κλάδοις", οἵτινες διαφέρουσιν ἀλλήλων ἐν διδασκαλίᾳ καὶ τρόπῳ ζωῆς, ἢ ὅτι ἡ᾿Εκκλησία οὐχ ὑφίσταται ὁρατῶς, ἀλλ᾿ἀπαρτισθήσεται ἐντῷμέλλοντι, ὅταν ἅπαντες οἱ "κλάδοι" ἢ τμήματα ἢ ὁμολογία ἢ προσέτι καὶ θρησκεῖαι ἑνωθῶσιν ἐν ἑνὶ σώματι· καὶ οἵτινες οὐ διακρίνουσι τὴν ἱερωσύνην καὶ τὰ μυστήρια τῆς᾿Εκκλησίας ἀπὸ τὴν ἱερωσύνην καὶ τὰ μυστήρια τῶν αἱρετικῶν, ἀλλὰ λέγουσιν ὅτι τὸ βάπτισμα καὶ ἡ εὐχαριστία τῶν αἱρετικῶν εἰσὶν ἱκανὰ πρὸς σωτηρίαν· ὡσαύτως, τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς προμνημονευθεῖσιν αἱρετικοῖς ἢ συνηγοροῦσι, διαδίδουσι, ἢ ὑπεραμυνομένοις τῆς καινοφανοῦς αὐτῶν αἱρέσεως τοῦ οἰκουμενισμοῦ ἐν προσχήματι ἀδελφικῆς ἀγάπης, ἢ ὑποτιθεμένης ἑνώσεως τῶν διαχωρισθέντων Χριστιανῶν, ΑΝΑΘΕΜΑ».
῾ΟΠρόεδροςτῆςΣυνόδουτῶν᾿Επισκόπων
ΜητροπολίτηςΦιλάρετος
ΤὰμέλητῆςΣυνόδου:
Σεραφείμ, ᾿ΑρχιεπίσκοποςΣικάγου
᾿Αθανάσιος, ᾿ΑρχιεπίσκοποςΜπουένος-῎Αϋρες
Βιτάλιος, ᾿ΑρχιεπίσκοποςΜόντρεαλκαὶΚαναδᾶ
᾿Αντώνιος, ᾿ΑρχιεπίσκοποςΛὸς῎Αντζελες
᾿Αντώνιος, ᾿ΑρχιεπίσκοποςΓενεύης
᾿Αντώνιος, ᾿ΑρχιεπίσκοποςΣὰνΦραντσίσκο
Σεραφείμ, ᾿ΑρχιεπίσκοποςΚαράκας
Παῦλος, ᾿ΑρχιεπίσκοποςΣύδνεϋ
Λαῦρος, ᾿ΑρχιεπίσκοποςΣυρακουσῶν
Κωνσταντῖνος, ᾿ΕπίσκοποςΡίτσμοντ
Γρηγόριος, ᾿ΕπίσκοποςΟὐάσιγκτον
Μᾶρκος, ᾿ΕπίσκοποςΒερολίνου
Αλύπιος, ᾿ΕπίσκοποςΚλήβελαντ
+Ι.Γ.Ζ.
Το πολυθρύλητο ερώτημα ( προς τους ΓΟΧ ) είναι:
Πως είναι δυνατόν οι αναθεματισμένοι να έχουν άγιο Πνεύμα;;;
Το άγιο Πνεύμα θα κατέβει εκεί που συνυπέγραψε το ανάθεμα;;;
Και όμως κάποιοι ( ΓΟΧ ) άσχετοι που κρύβονται στην θολολογική παπαγαλία, εξακολουθούν να κηρύττουν ότι ο Βαρθολομαίος έχει "άγιο μύρο" και ενεργά μυστήρια προς σωτηρία.
Και τότε γιατί να φύγω;;;
Πράγματι
μόλις σήμερα -χάρη στον παραπάνω ανώνυμο σχολιαστή- πληροφορηθήκαμε και για την ύπαρξη δύο ακόμη ιερέων που έχουν αποτειχιστεί.
Παραθέτουμε και τα στοιχεία επικοινωνίας τους, όπως τα βρήκαμε στο διαδίκτυο.
Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ π.ΣΤΑΥΡΟΥ ΒΑΪΟΥ
http://neataksi.blogspot.gr/2014/12/blog-post_23.html
Ο π.ΣΤΑΥΡΟΣ ΒΑΪΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ , ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ - Α ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 6971676600.
Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ π.ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΓΓΕΛΑΚΑΚΗ
http://neataksi.blogspot.gr/2014/10/blog-post.html
Ο π.ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΡΙΛΟΦΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟΝ Ι.ΝΑΟ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2392061932
Όπως καταλάβαμε σχετίζεται με το ιστολόγιο:
http://apotixisis.blogspot.gr/
Μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση θα βρείτε εδώ:
https://apotixisi.blogspot.gr/2009/06/blog-post_22.html
+Ι.Γ.Ζ.
Εγώ σας έδωσα τα ονόματα των αποτειχισμένων, και με τον Π.Γεώργιο Αγγελακάκη έχουμε μιλήσει τηλεφωνικώς.
Είναι ενας εξαίρετος ηλικιωμένος και συνειδητοποιημένος αντιοικουμενιστής.
Καταθέτω απο την συνομιλία μας ότι ο Μεταλληνός και ο Εφραίμ ο αριζονίτης τους οποίους και γνωρίζει ο Π.Γεώργιος είναι οι σημαιοφόροι του αχρικαιρισμού. Πολλές συνάξεις έκαναν στο παρελθόν αναφορικά με την διακοπή μνημοσύνου, αλλά επι της ουσίας λειτουργούν ως δίχτυ, προκειμένου να μην γλιτώσει κανείς απο τον Οικουμενισμό, απο την στιγμή που "δεν εχει έρθει η ώρα ακόμα "
ενώ ο Εφραίμ τρέμει την καθαίρεση.
Το καταθέτω προς νουθεσίαν των υπολοίπων
ΥΣ
Και εμείς απειληθήκαμε με καθαίρεση για όλα όσα γράψαμε στην Σύνοδο των ΓΟΧ αλλά δεν σιωπήσαμε.
Η δουλειά μας είναι να φωνάζουμε που υπάρχει λύκος. Δηλαδή αίρεση.
Λυπάμαι για τους ΓΟΧ κληρικούς που κηρύττουν σωτηρία στον οικουμενισμό, για ενεργά μυστήρια και άγιο Πνεύμα στο μύρο του Βαρθολομαίου. Λυπάμαι επειδή παίρνουν στον λαιμό τους αθώες ψυχές, λυπάμαι που τους στερούν τις δωρεές του Αγίου Πνεύματος δια χρίσματος και δια Βαπτίσματος ( εαν εχουμε ποδόλουτρο)
Αλλά πιο πολύ λυπάμαι τους οπαδούς αυτών, καθώς τους έχουν ποτίσει με το δηλητήριο της κατάργησης των συνόρων της Εκκλησίας, μιας και το Αγιο Πνεύμα όπου θέλει πνει.
Σαφώς, αλλά σε καμία περίπτωση στην αίρεση, στους Μασόνους και στους βλάσφημους.
Όπως θα διαβάσετε ίσως και στον σύνδεσμο που παραθέσαμε https://apotixisi.blogspot.gr/2009/06/blog-post_22.html
(αφορούσε παλαιότερη αποτείχιση πιστού του νέου ημερολογίου και τη νσυζήτηση που ακολούθησε)
δεν αμφιβάλλουν ότι υπάρχει εγκυρότητα στα μυστήρια.
Απλά επισημαίνουν ότι ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ όσοι αντιλαμβανόμαστε τι συμβαίνει να λάβουμε θέση και να διαχωριστούμε από τους ψευδοποιμένες που κοινωνούν με τους αιρετικούς. Τα μυστήρια τους θεωρούνται άκυρα μόνον ΜΕΤΑ από απόφαση καταδίκης τους από σύνοδο, παρουσία τους. Είναι μεν έγκυρα τα μυστήρια τους αλλά εμείς οφείλουμε να αποτειχιζόμαστε -να διακόπτουμε το μνημόσυνο και την εκκλησιαστική κοινωνία- μαζί τους.
Εκφράστηκε και η δική σας άποψη ότι δεν ισχύουν τα μυστήρια όσων κοινωνούν με τους αιρετικούς.
Μην αποκαλούμε σώνει και καλά αιρετικό κάποιον επειδή λέει κάτι διαφορετικό από εμάς.
Για τους ΓΟΧ, το λάθος που επισημαίνουν αρκετοί, είναι ότι έκαναν δική τους Σύνοδο. Εμείς -μην γνωρίζοντας ούτε στοιχειωδώς το χρονικό- δεν μπορούμε να τοποθετηθούμε. Όσοι θέλουν ας εκφράσουν τις απόψεις τους.
+Ι.Γ.Ζ.
Τα μυστήρια είναι έγκυρα υπο προυποθέσεις.
Το μυστήριο του Χρίσματος είναι ανυπόστατο στους αιρετικούς γι' αυτό και εξ' άπαντος ο άνθρωπος που εγκαταλείπει την αίρεση, πρέπει να μυρωθεί. Βλέπε 7ο κανόνα της Β' Οικουμενικής όπου ακριβώς αυτό το θέμα ξεκαθαρίζει.
Αυτό άλλωστε γράφει και ο Νικόδημος στο Πηδάλιο, οι αιρετικοί μυρώνονται επειδή είναι αιρετικοί.
Το μυστήριο του Χρίσματος είναι η προσωπική πεντηκοστή εκάστου. Δηλαδή η επιφοίτηση και οι δωρεές του αγίου Πνεύματος.
Οι αιρετικοί δεν έχουν άγιο Πνεύμα, γι' αυτό και φεύγουμε απο αυτούς.
Αυτό βέβαια έχει θεολογικό τσουνάμι, επειδή αν ο Βαρθολομαίος δεν έχει άγιο Πνεύμα , τότε ποιος τελεί τα μυστήρια;;;
Αμοιρα χάριτος. Ανενέργητα.
Ως γνωστόν τα μυστήρια τα τελεί το άγιο Πνεύμα, καθώς ο Ιερεύς δανείζει τα χέρια του και την γλώσσα του.
Το άγιο Πνεύμα δεν κατεβαίνει σε αιρετικούς. Αυτό είναι Δόγμα.
Συνεπώς κατ' οικονομία δεχόμαστε τον ορθόδοξο τύπο των μυστηρίων, και δια του Χρίσματος τα καθιστούμε ενεργά.
(Η διαφορά μας με τους ΓΟΧ κυπριανίτες είναι ότι εκείνοι κηρύττουν ότι τα μυστήρια των αιρετικών είναι ενεργά με το μύρο του Βαρθολομαίου. Σημειωτέον ότι μέχρι πριν απο την ένωση... η ομολογία τους αυτή ήταν επίσημα, απλά τώρα δεν την διαφημίζουν )
Τα μυστήρια των αιρετικών για να είναι δεκτά πρέπει να τηρούν τον ορθόδοξο τύπο, δηλαδή την Ιερολογία τον τρόπο και την ύλη.
π.χ. Στό Βάπτισμα ο τρόπος έχει παραχαραχτεί, καθώς οι τρείς καταδύσεις έχουν γίνει επίχυση και ράντισμα. Συνεπώς το μυστήριο είναι άκυρο και πρέπει να επαναληφθεί σωστά.
Περαιτέρω είναι άκυρο και για δεύτερο λόγο, επειδή καταστρέφεις το μυστήριο επίτηδες προς ανατροπή της ορθοδοξίας και όχι απο ανάγκη ( είσαι στην έρημο - ετοιμοθάνατος κλπ )
Βλέπε Ν' αποστολικό κανόνα όπου ξεκαθαρίζει για την τριττή κατάδυση.
Το μυστήριο του γάμου πρέπει να τελεσθεί με δυο ορθόδοξα μέλη.
Εαν έχουμε μια ορθόδοξη και έναν προτεστάντη, τότε το μυστήριο είναι
εξ' άπαντος άκυρο.
Σημειωτέον ότι μετά τον γάμο ο αβάπτιστος Προτεστάντης θα μεταλαμβάνει... και μάλιστα χωρίς μετάνοια για τις αιρέσεις που κουβαλάει στο κεφάλι του.
Πρέπει να Βαπτισθεί ο Προτεστάντης και κατόπιν να επαναλάβω το μυστήριο.
Ανάλογες περιπτώσεις με αναδόχους σε βαπτίσεις.
Δυστυχώς στην κρατούσα εκκλησία αυτές οι περιπτώσεις είναι αρκετές, αλλά το χειρότερο είναι η επισημοποίηση και η νομιμοποίηση αυτών.
Τούτο σημαίνει υπογεγραμμένη αίρεση.
Εγραψα τηλεγραφικά δυο λόγια προκειμένου ο μέσος αναγνώστης να μπει στο νόημα
+Ι.Γ.Ζ.
Περί Συνόδου των ΓΟΧ
Ο Αρτέμιος της Σερβίας "προχθές" αυτό δεν έκανε;
Αυτός γιατί είναι ο θεοφόρος Ιεράρχης με επισκοπικές χειροτονίες υφ' ενός, ( άκυρες, πρέπει να είναι δυο επίσκοποι το λιγότερο ) ενω οι ΓΟΧ που έλκουν την αποστολική διαδοχή Συνοδικά απο την Ρωσική Διασπορά είναι υπόλογοι;
Γιατί οι σημερινοί αποτειχισμένοι κληρικοί απο το νεο είναι οι ομολογητές κλπ ενώ οι ΓΟΧ που πρώτοι που αντιστάθηκαν στο σχίσμα και την αίρεση είναι υπόλογοι;
Αυτά ως προβληματισμό.
+.Ι.Γ.Ζ.
ΤΗΣ Γ’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ – ΚΑΝΩΝ Ζ’
… η αγία αύτη Σύνοδος εξέδωκεν ορίσασα ότι δεν είναι συγκεχωρημένον εις καθένα να συνθέτη και να συγγράφη η να προσφέρει εις τους προς την ορθοδοξίαν επιστρέφοντας άλλην πίστιν, ηγουν άλλο σύμβολο πίστεως, έξω από το Σύμβολον της πίστεως το ορισθέν από τους αγίους Πατέρας τους συναχθέντας εν τη πόλη Νικαέων δια φωτισμού του αγίου Πνεύματος. Εκείνοι δε όπου αποτολμήσουν , η να συνθέσουν άλλο Σύμβολον της πίστεως η να πραβάλλουσιν αυτό εις το φανερόν και να προσφέρουν εις τους εξ’ Ελλήνων και Ιουδαίων και αιρετικών επιστρέφοντας προς την της αληθείας επίγνωσιν, οι τοιούτοι οι μεν επίσκοποι, ώσι και κληρικοί να είναι της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι ει δε λαικοί να αναθεματίζονται.
Παρομοίως και όσοι φανερωθούν πως φρονούν καθ’ αυτούς, η διδάσκουν τους άλλους τα Μιαρά και Αιρετικά περί ενανθρωπίσεως του μονογενούς Υιού του Θεού του Νεστορίου τα Δόγματα, τα περιεχόμενα εις την υπ’ αυτού μεν συντεθείσαν έκθεσιν πίστεως κομισθείσαν δε εις την Σύνοδον ταύτην από τον Πρεσβύτερον Χαρίσιον και ούτοι λέγω, ει μεν επίσκοποι ώσι και κληρικοί να είναι καθηρημένοι και της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι, ει δε Λαικοί να Αναθεματίζονται, ως προείπομεν.
σ.σ. για την αίρεση του Νεστορίου είσαι apriori καθηρημένος και αναθεματισμένος...
αλλά για τις ατελείωτες Βλασφημίες του ΠΣΕ (ον ουκ έστι αριθμός) συν τις προαιώνιες αναθεματισμένες αιρέσεις ( Μονοφυσίτες, εικονομάχοι, φιλιόκβε ) που αναθεματίστηκαν δια Οικουμενικών Συνόδων και οι οποίες υπάγονται σ’ αυτόν τον οργανισμό του Διαβόλου….
έχεις άγιο Πνεύμα και ενεργά μυστήρια προς σωτηρία;
Περαιτέρω η κρατούσα εκκλησία Ακύρωσε το Πιστεύω, ( Μια Αγία Καθολική Εκκλησία ) καθώς αναγνωρίζει τους αιρετικούς αδελφές εκκλησίες, που παρέχουν την κιβωτό της σωτηρίας. Τουτέστιν όπως διαβάσατε παραπάνω έχουν ανάθεμα από την Γ’ Οικουμενική.
Οι Παπικοί έχουν Ανάθεμα από την Α’ Οικουμενική για το πασχάλιο και δεν συμμαζεύεται…
Οι προτεστάντες έχουν Ανάθεμα από την 7η Οικουμενική
Αργολογία θα κάνουμε να αναφερθούμε στις ατελείωτες βλασφημίες τους…
Συνεπώς Οι μνημονευόμενοι στη Θεία Λειτουργία επίσκοποι, ως εγγυητές της εν τη πίστει ενότητος εάν δεν ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας, δεν ευρίσκονται σε κοινωνία με τους προ αυτών Αγίους, αλλά ουσιαστικά είναι ακοινώνητοι, ως κοινωνούντες με τους ακοινωνήτους… ( Πηδάλιο )
Οι αιρετικοί επίσκοποι είναι Μνημονευτές του μνημονευτή των αμνημονεύτων, Και Κοινωνοί του κοινωνού των ακοινώνητων.
« Δει και αιρέσεις είναι εν υμίν, ίνα οι δόκιμοι φανεροί γένωνται »
«Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις» (Πράξ. 5, 29).
Μόνο μια ερώτηση;
επρεπε να πεθάνουμε αβάπτιστοι, και ακοινώνητοι;
Η ιστορία δικαίωσε τους ΓΟΧ ενώ καταδίκασε την επίσημη εκκλησία
Εμείς επαινούμε καθένα που για την ορθοδοξία τολμάει, κόντρα στα σχέδια των αιρετικών.
Όπως βλέπετε εδώ και σχεδόν έναν χρόνο προσθέσαμε στα "ενδιαφέροντα ιστολόγια" μας και αυτά που ακολουθούν το πάτριο ημερολόγιο. Δεν νομίζουμε να είδατε και άλλα του νέου ημερολογίου να το κάνουν.
Για να ακριβολογούμε, είχαμε παντελή άγνοια για όσα συνέβησαν τότε, με το παλαιό κ το νέο ημερολόγιο και τις διώξεις.
Ξεκινήσαμε ένα παιδαγωγικό ιστολόγιο, δεν φανταστήκαμε ποτέ ότι θα αγωνιζόμασταν για την ορθοδοξία σε τέτοιο επίπεδο. Αναζητούμε λοιπόν την αλήθεια στην εκκλησιαστική μας ιστορία.
Προσθέσαμε και ιστολόγια που καλούν σε αποτείχιση (και γι αυτό κατηγορηθήκαμε και ακόμη περισσότεροι μας αφαίρεσαν από τις λίστες τους).
Οφείλουμε να προβάλουμε την αλήθεια. Και διαπιστώνουμε ότι ο κόσμος διψάει για αυτήν.
(Εκ παραδρομής δεν πρέπει να προσθέσαμε το δικό σας ιστολόγιο, μπορείτε να μας το γράψετε εκ νέου).
Όσο για τον Αρτέμιο στην Σερβία, όπως διαβάσαμε στην απάντηση του χειροτόνησε χωροεπίσκοπο, κάτι διαφορετικό, και επικαλέστηκε συγκεκριμένες διατάξεις ότι είχε δικαίωμα να το κάνει αυτό.
Δεν θα το κρίνουμε εμείς.
Πάντως τόλμησε να πάει κόντρα στον οικουμενισμό.
ειχα προβλημα στον διακομιστή γι' αυτο και στελνω εκ νεου το σχολιο
ανεβαστε μονο ενα.
+I.Γ.Ζ.
Συμφωνώ.
Δεν είμαι απέναντι στον Αρτέμιο, αντιθέτως εύχομαι όλοι να τον ακολουθήσουν απο το Πατριαρχείο Σερβίας.
Το σχόλιο ήταν απάντηση σ' αυτούς που μας κατηγορούν ότι κάναμε δική μας Σύνοδο.
Η σελίδα μου λέγεται: ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Είμαι υπέρ της αποτειχίσεως απο το νεο...
αλλά και απο το πάτριο για τους παρακάτω λόγους,
Εκκλησία ΓΟΧ είναι μόνο η Σύνοδος του Καλλινίκου ( το γιατί θα το γράψω σε άλλο σχόλιο ) Η Εκκλησία ΓΟΧ λοιπόν έχει υιοθετήσει εσφαλμένες πρακτικές και διδασκαλίες όπως:
1.Εχουν κοινό Ποτήριο φανερά με λαικούς απο το νεο. Δεν επιτρέπεται ο δείνα να κοινωνάει μια Κυριακή σε μένα και την άλλη σε σένα απο θεολογικής πλευράς απαγορεύεται ενω ο κληρικός καθαιρείται (λέμε τώρα..)
2. Υπάρχει ένας συνασπισμός ( ένωση με άλλες τοπικές εκκλησίες ) αλλά δεν έχουν ξεκαθαρίσει τις κατευθυντήριες γραμμές της πίστεως, με αποτέλεσμα η πίστις να κηρύττεται κατά το δοκούν. Εξ' ου και κάποια απαξιωτικά σχόλια προς το πρόσωπό μου απο άλλο site. Δημιούργησαν τον προσωπικό τους στρατό για ιδιοτέλειες και οι νεροκουβαλητές κάνουν το διακόνημά τους...
Απόδειξη γι' αυτά που γράφω είναι οτι ΔΕΝ τολμάνε να γράψουν επίσημα ούτε καν στα φόρουμ ξεκάθαρα ποια είναι η εκκλησιολογία τους, παρά συγχύζουν τους αναγνώστες με απαντήσεις και θέσεις που σημαίνουν ότι θέλεις. Ο Χριστός ειναι σαφέστατος: το ναι ναι και το ου ου.
3. Οι ΓΟΧ υπάγονται πλέον στο Θρησκευτικό νομοσχέδιο.
Αυτό απο μόνο του είναι ικανός λόγος να μην εισχωρήσει κανείς σ' αυτούς και θα σας ενημερώσω αναλυτικά σε άλλο σχόλιο.
Εν συμπεράσματι προκειμένου να τους αναγνωρίσει το κράτος ( η αλήθεια είναι άλλη ) υπέγραψαν ότι είναι θρησκευτική κοινότητα!!!
Δηλαδή Σέκτα. Η Εκκλησία είναι το φως και η αποκάλυψη και όχι μια κοινότητα. Θυμίζω τι ζήταγαν οι αντιοικουμενιστές στο Κολυμπάρι:
Να αναγνωριστούν οι αιρέσεις ως κοινότητες και ομολογίες...
Οι ΓΟΧ λοιπόν σας έβγαλαν απο τον κόπο και το υπέγραψαν μόνοι τους.
+Ι.Γ.Ζ.
Α' μέρος
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ - Νόμου 4301
Άρθρο 7 / Περιουσία νομικού προσώπου
1. Η περιουσία του θρησκευτικού νομικού προσώπου προέρχεται από τακτικές ή έκτακτες εκούσιες εισφορές των μελών του, δωρεές ή κληρονομίες, από ενισχύσεις συνδεδεμένων με αυτό ημεδαπών νομικών προσώπων της αυτής εκκλησίας ή θρησκείας και από τις προσόδους αυτής της περιουσίας. Δύναται να λαμβάνει δάνεια από νομίμως λειτουργούντα τραπεζικά ιδρύματα της ημεδαπής ή της αλλοδαπής,καθώς επίσης και να διενεργεί εράνους, κατά τις κείμενες διατάξεις, για συγκεκριμένους φιλανθρωπικούς σκοπούς. Δεν δύναται να κατέχει εταιρικές μερίδες σε προσωπικές εταιρίες, δύναται όμως να κατέχει μετοχές σε κεφαλαιουχικές εταιρίες, εισηγμένες ή μη, σε ποσοστό, το οποίο δεν υπερβαίνει το εκάστοτε ποσοστό της μεγάλης μειοψηφίας, χωρίς δικαίωμα διορισμού ή ειδικότερου ελέγχου των μελών της διοίκησής του.
( σ.σ. είναι πολλά τα λεφτά Αρη )
2. Η περιουσία του θρησκευτικού νομικού προσώπου ούτε διανέμεται ούτε μεταβιβάζεται στα μέλη του για οποιονδήποτε λόγο. Σε περίπτωση διάλυσής του, η περιουσία του μπορεί να περιέρχεται σε άλλο θρησκευτικό νομικό πρόσωπο της αυτής Ομολογίας ή σε συνεστημένη Εκκλησία της αυτής θρησκείας ή Ομολογίας, εφόσον αυτό προβλέπεται ρητά στον κανονισμό του. Άλλως, περιέρχεται στο Δημόσιο και διατίθεται κατά τις διατάξεις περί εθνικών κληροδοτημάτων, για φιλανθρωπικούς σκοπούς στην περιοχή όπου το νομικό πρόσωπο είχε την έδρα του.
( σ.σ. σου κλέβουν τα Μοναστήρια και τις ενορίες με την υπογραφή σου )
Άρθρο 10 / Διάλυση θρησκευτικού νομικού προσώπου
1. Το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο διαλύεται στις περιπτώσεις που προβλέπει ο κανονισμός του και σε περίπτωση που τα μέλη του μείνουν λιγότερα από εκατό. Με απόφαση του μονομελούς πρωτοδικείου, το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο μπορεί να διαλυθεί αν το ζητήσει η διοίκησή του για οποιονδήποτε λόγο και αν το ζητήσει η εποπτεύουσα αρχή ή ο αρμόδιος εισαγγελέας:
α) αν δεν έχει τουλάχιστον έναν θρησκευτικό λειτουργό για διάστημα μεγαλύτερο των έξι μηνών,
β) αν στην πραγματικότητα επιδιώκει σκοπό διαφορετικό από αυτόν που ορίζει ο νόμος και
γ) αν η λειτουργία του έχει καταστεί παράνομη ή ανήθικη ή αντίθετη προς τη δημόσια τάξη. Η αίτηση εκδικάζεται κατά την εκούσια δικαιοδοσία.
Η εποπτεύουσα αρχή μπορεί να προβαίνει σε τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους για τη διακρίβωση της νόμιμης λειτουργίας του νομικού πρόσωπου, οι οποίοι περιορίζονται αποκλειστικά στη συνδρομή ή μη των λόγω διάλυσής του.
(σ.σ. Υπέγραψαν την φίμωση της Εκκλησίας πουλώντας εκδούλευση στην Ν.Τ.Π. )
Άρθρο 14 – Μητρώο Νομικών Προσώπων & Θρησκευτικών Λειτουργών
…Επίσης, τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο των θρησκευτικών λειτουργών που τελούν ιερολογίες με αστικές συνέπειες, είτε αυτοί ανήκουν σε θρησκευτική κοινότητα οργανωμένη καθ’ οιονδήποτε νομικό τύπο, είτε ανήκουν σε κοινότητα χωρίς νομική προσωπικότητα. Η καταχώρηση του κάθε θρησκευτικού λειτουργού, με τα στοιχεία ταυτότητας του και την θρησκευτική κοινότητα στην οποία ανήκει, γίνεται με επιμέλεια της τελευταίας, κατόπιν σχετικής αίτησης, όπου επισυνάπτεται βιογραφικό σημείωμα του λειτουργού…
( σ.σ. φακέλωμα κληρικών ενω όποιος δεν υπογράψει δεν θα μπορεί να τελεί γάμους και βαπτίσεις )
Άρθρο 16 / Διατήρηση ειδικότερων νομικών καθεστώτων
Οι διατάξεις του παρόντος δεν εφαρμόζονται:
(α) για τους θρησκευτικούς λειτουργούς και την οργάνωση των θρησκευτικών κοινοτήτων, που ανήκουν στην κανονική δικαιοδοσία και κλίμα της κατά το άρθρο 3 του Συντάγματος Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος ή των λοιπών, εντός ή εκτός Ελλάδος, ομόδοξων Εκκλησιών του Χριστού, Πατριαρχείων, Μητροπόλεων ή Μονών, που είναι ενωμένες δογματικώς με τη Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως και τηρούν, όπως και εκείνη, απαρασαλεύτως τους Ιερούς Αποστολικούς και Συνοδικούς Κανόνες και τις Ιερές Παραδόσεις…
συνεχίζεται...
+Ι.Γ.Ζ.
Β' μέρος
Προσωπική τοποθέτηση:
Εν συμπεράσματι το άρθρο 16 οριοθετεί τα σύνορα της Εκκλησίας και του ψεύδους. Του φωτός και του σκότους. Δηλώνει κατηγορηματικά ότι η αλήθεια της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού, που τηρεί απαρασαλεύτως τους Ιερούς κανόνες είναι η κρατούσα και Οικουμενιστική Εκκλησία των Νεοημερολογιτών και το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Απ’ εκεί και πέρα, όλοι οι υπόλοιποι θρησκευόμενοι πολίτες υπάγονται στο θρησκευτικό νομοσχέδιο.
Το εν λόγω Νομοσχέδιο σε υποχρεώνει να γίνεις μέλος ενός οργανισμού και να υπαχθείς σ΄ αυτό με τους ίδιους όρους που αρμόζει σε Παραθρησκευτικές οργανώσεις, Σέκτες, Αιρέσεις και όλα τα μορφώματα της Νέας Εποχής. Με δυό λόγια η Εκκλησία του Χριστού γίνεται ένα Θρησκευτικό Νομικό Πρόσωπο, από τα πολλά που υπάγονται στο εν λόγω Νομοσχέδιο, βλασφημώντας έτσι τον Θεανθρώπινο και θεοσύστατον οργανισμό της Εκκλησίας του Χριστού.
Οι θρησκευτικές κοινότητες του εν λόγω νομοσχεδίου , είναι η μία αίρεση δίπλα στην άλλη αίρεση καθώς και η νομιμοποίησή των. Σ’ αυτόν τον αχταρμά εισχώρησαν οι ΓΟΧ. Από πότε η Εκκλησία του Χριστού συναθροίζεται με αιρέσεις και αλλόδοξους;
H Εκκλησία του Χριστού, είναι η αλήθεια και η αποκάλυψη και όχι μια Σέκτα που περιμένει ανυπερθέτως, την αναγνώριση από τον Καίσαρα.
« Τα τω Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ »
Είμαστε χωρισμένοι πνευματικά και διαιρημένοι διοικητικά από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, έως ότου οι αποστάτες της Ορθοδόξου πίστεως, να αφαιρέσουν αυτά που πρόσθεσαν και να προσθέσουν αυτά που αφαίρεσαν. Περαιτέρω, με την ίδρυση μιας νέας ξεχωριστής Ορθόδοξης θρησκευτικής οντότητας, από αυτήν του Οικουμενικού Πατριαρχείου, οριστικοποιούμε de fucto το σχίσμα που ευαγγελίζονται οι Νεοημερολογίτες. Δεν θα μπορούμε πλέον να μιλάμε για Ορθοδοξία, διότι δυστυχώς εμείς θα θεωρούμεθα υπό πάντων σχισματικοί και αιρετικοί και μάλιστα με την υπογραφή μας.
Η Αγία Πίστη μας είναι καθαρή και απαλλαγμένη από αιρετικές πλάνες και απροσδιόριστους γενικευμένους σκοταδισμούς. Συνεπώς στην ομολογία μας δεν δύναται να συμπεριλαμβάνονται αιρετικές αντίχριστες προσθήκες και προσδιορισμοί.
Με την υπεύθυνη δήλωση, ομολογείς ενυπόγραφα, ότι πιστεύεις τ’ απροσδιόριστα και βλάσφημα κατασκευάσματα που προσδιορίζει ο νόμος στην ερμηνεία του, εφόσον στη δήλωση είσαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιείς τον
προσδιορισμό θρησκευτική κοινότητα.
Ο Ορθόδοξος Χριστιανός έχει παραλάβει συγκεκριμένη Αγία Ομολογία κατά τις επιταγές των Αγίων πατέρων και δεν μπορεί να αλλάξει την Ομολογία του για κανένα λόγο. Διαφορετικά χαρακτηρίζεται εκτός Αγίας Εκκλησίας.
Η βλάσφημη ομολογία ότι ο Πιστός ανήκει στην εκ του νόμου ορισθείσα Θρησκεία, αντικρούεται στην Δεσποτική εντολή:
“Οὐδεὶς δύναται, δυσὶ κυρίοις δουλεύειν” άρα ουδείς δύναται να έχει και δύο ομολογίες Πίστεως. Μία για τον Νόμο και μια για τον εαυτόν του.
+Ι.Γ.Ζ.
Γ' μέρος - τελευταίο
Η Αγία Εκκλησία Του Ιησού Χριστού στην Ελλάδα, τυγχάνει απόλυτης νομιμότητας, και είναι διοικητικά ανεξάρτητη και κατοχυρωμένη από το Σύνταγμα.
Σημειωτέον ότι με την απόφαση του 493/1997 του ΣΤΕ, η Εκκλησία των ΓΟΧ αποτελεί θρησκευτική κοινότητα η οποία έχει αποσπασθεί διοικητικά από την επίσημη εκκλησία της Ελλάδος καθώς διαφέρει στο εορτολόγιο, ενώ δεν είναι ετερόδοξη .
Εφόσον ήδη είμαστε αναγνωρισμένοι από το κράτος, τι περαιτέρω αναγνώριση ζητάτε;
Οποιος κληρικός δεν υπογράψει δεν θα μπορεί να τελεί Γάμους και βαπτίσεις, μιας και δεν θα τον αναγνωρίζει το σύστημα, διότι όλοι οι κληρικοί θα είναι αρχειοθετημένοι – φακελωμένοι, στην θρησκευτική κοινότητα που υπάγονται.
Υπογράψατε την φίμωση της Εκκλησίας.
Τα στόματά μας θα είναι ερμητικά κλειστά, προς όλες τις κατευθύνσεις, διότι δεν θα πρέπει να εναντιωνόμαστε στον πολιτισμό, την κουλτούρα τις αιρέσεις και στην Δημόσια τάξη του Καίσαρος. Σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρξουν οι επιπτώσεις που αναγράφονται.
Εχει ξεκινήσει ο εξισλαμισμός της Ελλάδας και της Ευρώπης… και φροντίζουν να φιμώσουν τους πάντες. Περαιτέρω η κυβέρνηση νομιμοποίησε τους Γάμους των Ομοφυλόφιλων και έρχεται και το επιτρεπτό της υιοθεσίας.
Η Ορθόδοξη θεολογία κηρύττει ότι η Εκκλησία σώζει τον άνθρωπο και όχι ο άνθρωπος την Εκκλησία.
Το εν λόγω νομοσχέδιο είναι η συνεργασία με τους Μασόνους και τους Άθεους για το καλό της Εκκλησίας, ενώ στην πραγματικότητα είναι για την καταστροφή της. Οσο για τους Ναούς που χάσαμε από τους οικουμενιστάς, αυτό οφείλεται σε λάθη και ιδιοτελείς συμφωνίες κάποιων.
Αυτό το Νομοσχέδιο συγκαλύπτει τον αυριανό Διωγμό και θα οδηγήσει την Εκκλησία με μαθηματική ακρίβεια στην σκλαβιά της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Δημιουργήθηκε για να υποτάξει άνευ όρων την Εκκλησία και να την δέσει στο άρμα της Παγκοσμιοποίησης μέσω Τραπεζικών Δανείων και μη κυβερνητικών οργανώσεων ( βλέπε άρθρα 7 – 9 – 10 ).
Διακηρύσει ότι ο Χριστιανσμός είναι θρησκεία, ομοία με τις άλλες θρησκείες και έτσι υποβιβάζει ανεπίτρεπτα την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού στην τάξη θρησκευμάτων – Σεκτών τα οποία «ως έργα χειρών ανθρώπων», δεν μπορούν να συγκριθούν με το αποκαλυπτικό και αγιοπνευματικό χαρακτήρα της ιδρύσεως της Εκκλησίας κατά την αγία ημέρα της Πεντηκοστής.
Κάθε άνθρωπος μιας μέσης μορφώσεως γνωρίζει ότι ο όρος «θρησκεία» δηλώνει ανθρώπινο δημιούργημα! Ομαδοποιεί θρησκειακώς την Εκκλησία του Χριστού με «εταίρους», δηλ. θρησκείες Σέκτες που έχουν έντονο και πολλές φορές καταστροφικό δαιμονικό χαρακτήρα, ενώ συγχρόνως βάζει τον Χριστιανισμό, δηλ. την αγία Ορθοδοξία, στο ίδιο διαθρησκειακό καλάθι με όλες τις άλλες θρησκείες- Σέκτες του κόσμου!
Η Εκκλησία ΔΕΝ υποβαθμίζεται ως σωματείο ούτε αναβαθμίζεται ως θρησκευτική κοινότητα, αυτό είναι βλασφημία.
Θρησκευτική κοινότητα σημαίνει Σέκτα.
Αυτό είναι ΚΑΘΑΡΟΣ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΣ
Κατόπιν όλων των ανωτέρων, συμπεραίνω ότι ο οποιοσδήποτε υποβάλει υπεύθυνη δήλωση που ανήκει στο Θρησκευτικό νομικό πρόσωπο κατά τις αυστηρές επιταγές του Νόμου 4301, θεωρώ ότι είναι άρνηση της Αγίας Ορθοδόξου Πίστεως.
«Η Εκκλησία είναι η θεανθρωπίνη αιωνιότης ενσαρκωμένη εις τα όρια του χρόνου και του χώρου. Ευρίσκεται εις τον κόσμον τούτον και δεν είναι εκ του κόσμου τούτου (Ιωάν. 18,36). Ευρίσκεται εις αυτόν τον κόσμον δια να ανυψώση αυτόν τον κόσμον μέχρι του άνω, απ’ όπου προέρχεται και η ίδια. Η Εκκλησία είναι οικουμενική, καθολική, θεανθρώπινη…»
Δεν μπορεί να γίνεται χρήση του όρου ‘‘Εκκλησία’’ για τις ομάδες ή κοινότητες.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.