" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Οι Ορθόδοξοι πιστοί ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ: Κανείς Ορθόδοξος να μην πατήσει το πόδι του σε Μεγίστη Λαύρα και Χιλανδάρι, επειδή ΔΙΩΚΟΥΝ Ορθόδοξους Αγιορείτες πατέρες. Το σχόλιο μας.

Λάβαμε την παρακάτω επιστολή από τον νεοσύστατο "Πανελλήνιο Σύνδεσμο Ορθοδόξων Λαϊκών "Επίσκοπος Αυγουστίνους Καντιώτης"". 
ΦΥΣΙΚΑ και αποδεχόμαστε την πρόταση τους και ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ στο μποϋκοτάζ επισκέψεων στις Μονές Μεγίστης Λαύρας και Χιλιανδάρι


Ακολουθεί το κείμενο-κάλεσμα και στη συνέχεια το σχόλιο μας:


Η νοθεία και αποδόμηση της Πίστης ενεργείται και στο Άγιο Όρος.
Οι εχθροί του Χριστού βρίσκονται ήδη μέσα στην αυλή Του.


«
Κάθε κληρικό –λέει ὁ ἅγιος Συμεὼν ὁ θεολόγος– τοῦ ὁποίου ἡ πίστις, οἱ λόγοι καὶ τὰ ἔργα δὲν συμφωνοῦν μὲ τὶς διδασκαλίες τῶν Ἁγίων πατέρων νὰ μὴν τὸν δεχόμαστε στὴν οἰκία μας. Ἀλλὰ νὰ τὸν ἀποστρεφόμεθα καὶ νὰ τὸν μισοῦμε ὡς δαίμονα, ἔστω κι ἄν ἀνασταίνει νεκροὺς καὶ κάνει ἄλλα μύρια θαύματα».[1] 
Τα μοναστήρια του Αγίου Όρους που κάποτε ήταν κάστρα της Ορθοδοξίας, εξέπεσαν σε αρχαιολογικά εκθετήρια που διώκουν τους Ορθοδόξους Μοναχούς. Συμπαρατάσσονται στους ψευδοποιμένες της πανθρησκείας και εμπορεύονται την αγιότητα άλλων .



Ορθόδοξοι αδελφοί,
«
Ὄχι μόνο οἱ ἁμαρτάνοντες, ἀλλὰ καὶ ἐκεῖνοι ποὺ ἐπαινοῦν τοὺς ἁμαρτά-νοντες ὑφίστανται τὴν ἴδια ἢ καὶ χειρότερη τιμωρία» κατά τον ιερό Χρυσόστομο .[2]



Κανείς Ορθόδοξος να μην πατήσει το πόδι του σε Μεγίστη Λαύρα και Χιλανδάρι, αν δεν θέλει να γίνει συνυπεύθυνος με τον θεομίσητο διωγμό των Ορθοδόξων Μοναχών.[3] 
Καὶ πώς γίνεται κανείς συνυπεύθυνος;
Άς ακούσουμε τον ιερό Πατέρα: 
«Συγκοινωνεῖ κανεὶς μὲ τὴν ἁμαρ-τία τοῦ ἄλλου, ἂν γνωρίζει τὴν ἀνομία του καὶ ἡσυχάζει [δηλ. σιωπᾷ] καὶ δὲν τὸν ἐλέγξει».[4] 
Καὶ ἂν δὲν μπορῶ νὰ τὸν ἐλέγξω; «Κι ἂν δὲν μπορεῖς νὰ τὸν διορθώσεις πρέπει ὅμως νὰ μὴν συγκοινωνεῖς στὴν ἁμαρτία του μὲ φιλία καὶ συναναστροφή».[5]



Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ορθοδόξων Λαϊκών 
Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης 


[1] Ἁγ. Συμεὼν τοῦ Νέου θεολόγου, Λόγος 6ος.
[2] Ἰ. Χρυσοστόμου, Ἐκλογαὶ καὶ Ἀπανθίσματα, Λόγος ΚΔ΄, 40, ἐκδ. Ματθαίου Λαγγῆ.
[3] Β’ Κορ. 6.14.
[4] Ἁγ. Νικοδήμου, Περὶ διορθώσεως τῶν ἀδελφῶν, σ. 87, Ὀρθ. Κυψέλη,1991.
[5] Μ. Βασιλείου, ἐρωτ, θ΄,τοῦ β΄λόγου, Περὶ Βαπτίσματος.



το ΣΧΟΛΙΟ μας:
αναρωτιόμαστε ποια θα ήταν σήμερα η πορεία του αντι-Οικουμενιστικού αγώνα 
αν κάθε φορά που ερχόταν ο Οικουμενιστής Πατριάρχης, 






  • οι "συνάξεις" καλούσαν σε διαμαρτυρία ενάντια στην επίσκεψη του (αντί πηγαίνουν μεμονωμένα να πάρουν την ευχή του). 
  • Αν τα πανό δεν έγραφαν "ευλογημένος ο ερχόμενος" αλλά "μετανόησον" ή "ΕΞΩ οι αιρετικοί από την εκκλησία" ή "Η δική σου "εκκλησία" είναι ο Παπισμός. Εμείς είμαστε ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ".
  • Αν αντί για δώρα, λουλούδια και βάγια στον Πατριάρχη, δινόταν μαχητικά ενημερωτικά φυλλάδια στους πιστούς. 
  • Αν κάθε φορά που διωκόταν το επόμενο θύμα του Οικουμενισμού (ξεκινώντας από τον αείμνηστο αγωνιστή θεολόγο κ.Σωτηρόπουλο) όλος ο πιστός λαός έβγαινε να αντιδράσει

Έχοντας μεγαλώσει "στο δρόμο του αγώνα", σας βεβαιώνουμε ότι ποτέ δεν είναι αργά..

(το σχόλιο είχαμε γράψει σε παλαιότερη μας ανάρτηση, εδώ)


Αισθανόμαστε την ανάγκη να προσθέσουμε :
  • αν οι ευλαβείς μητροπολίτες, ιερείς, ιερομόναχοι, είχαν διακόψει ήδη το μνημόσυνο στον οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίο και όσους συγκοινωνούν με αυτόν
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"




ΥΓ.
Στέλνουμε ΟΛΟΙ εμαιλ διαμαρτυρίας στο Άγιο Όρος και στους αρμοδίους κρατικούς φορείς. Δείτε εμαιλ εδώ:

17 σχόλια:

ΜΑΝΟΣ είπε...

Αδελφοι δεν σας κανει φοβερη εντυπωση που οι συναξιακοι της Γατζεας Βολου δεν πηραν θεση για τον διωγμο του αγωνιστου π.Σαββα και των Χιλανδαρινων πατερων; Δεν ειναι μετοχι της Λαυρας το μοναστηρι που μαζευονται; Αυτοι οι πατερες με ποιους συντασσονται με τους διωκτες η τους διωκομενους; για να καταλαβουμε κι εμεις τι παιζει!

Agios Makarios o Patmios είπε...

Δεν χάνουμε βέβαια τίποτα με το να συμμετάσχουμε στο εμπάργκο αυτό που εύχομαι να έχει αποτέλεσμα. Αναρωτιέμαι όμως πώς μπορεί με αυτόν τον τρόπο να πιεστούν οι εν λόγω Μονές οι οποίες απλώς θα έχουν λιγότερη δουλειά στους ξενώνες, την τράπεζα, το μαγειρείο και τα δοχεία τους αλλά και λιγότερους στην Ακολουθία τους που όπως και να 'χει είναι πιο βολικό για εκείνους. Ταπεινά πιστεύω ότι χρειάζεται να τους στείλουμε όλοι κάποια επιστολή διαμαρτυρίας (και κυρίως στην Ι.Κοινότητα), είτε σε παρέες, είτε ως Σύλλογοι, είτε ως ιστολόγια, όπως ήδη έχει αρχίσει να γίνεται. Έτσι θα αποθαρρυνθούν κι άλλες Μονές που ίσως σκέφτονται να ακολουθήσουν το "λαμπρό" αυτό παράδειγμα!

Η συντακτική επιτροπή του Συλλόγου είπε...

ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΔΕΡΦΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ .
ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΩΓΜΟ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ .
ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ : ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 44 ΧΡΟΝΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΟΝΕΣ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΙΣΤΑ .
ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΝΕΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΝΟΝ ΔΥΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΩΝ [ΛΑΥΡΑΣ ΚΑΙ ΧΙΛΑΝΔΑΡΙΟΥ] ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ 17 ΜΟΝΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΟΝΕΣ ΔΕΝ ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ;

Ανώνυμος είπε...

Να μην πάμε στις συγκεκριμένες μονές...μα πάτε καλά;Για κουτούς μας περνάτε;
Οι άλλοι που τρέμουν να μιλήσουν μην τυχόν και υποστούν τις συνέπειες τι είναι; Δηλαδή να πάμε στο Βατοπαίδι και στις υπόλοιπες μονές και να τα ακουμπήσουμε κανονικά; Αυτοί τι κάνουν για την ορθοδοξία;

Με αυτά που προτρέπετε, ακόμα και ένας μοναχός στις υπόλοιπες μονές να θέλει να διακόψει το μνημόσυνο, τον αποτρέπετε απειλώντας με μποϊκοτάζ τη μονή του.

Αυτή η προτροπή είναι επιεικώς ανώριμη και δεν έχει σχέση με ορθόδοξη ομολογία. Μας θυμίζετε του πολιτικούς που βγαίνουν και καταδικάζουν τις άνομες ενέργειες είτε άλλων πολιτικών είτε πολιτών που κάνουν διάφορα. Κι εσείς καταδικάζετε, αλλά επί της ουσίας δεν γίνεται τίποτα.

Προτείνουμε λοιπόν για να μην κουράζεστε να αναρτήσετε μια ανακοίνωση ότι "από τούδε και στο εξής καταδικάζουμε τις όποιες αντικανονικές ενέργειες του Πατριάρχου, συμπροσευχές, συλλείτουργα, μνημονεύσεις κλπ"...
Δε χρειάζεται να καταβάλετε τόσο κόπο να γράφετε κατεβατά προς ενημέρωσιν χωρίς την εννοούμενη αναφορά στους κανόνες που σου δείχνουν τον δρόμο σε οποιοδήποτε άνομη εκκλησιαστικά ενέργεια.

Κάπου κουραστήκαμε διαβάζοντας παντού τα ίδια και τα ίδια.
Ενημέρωση χωρίς ανταπόκριση.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Δεν ξεκινήσαμε εμείς την πρωτοβουλία για να απολογηθούμε εκ μέρους τους
θα απαντούσαμε γενικά ότι κάθε πρωτοβουλία που αφυπνίζει κάνει καλό.

Επιπλέον,
άνθρωποι πληροφορούνται την πρωτοβουλία αυτή, προβληματίζονται, θα το πληροφορηθούν και οι μοναχοί των 2 μοναστηριών, σίγουρα θα προβληματιστούν (ειδικά αν οι πιστοί το πληροφορηθούν και στηρίξουν μαζικά το εγχείρημα), οι υπόλοιπες μονές επίσης θα το πληροφορηθούν και θα ξέρουν ότι θα υποστούν και αυτοί μια τέτοια απομόνωση -εξευτελισμό (να σε απαξιώνουν οι πιστοί και να μην έρχονται στο μοναστήρι σου).

Όσο για το αν θα τους "διευκολύνει", μην ξεχνάτε οτι τα μοναστήρια παίρνουν χρήματα από τα διαμονητήρια (ανάλογα με τους φιλοξενουμένους τους). Όσα ακίνητα κι αν έχουν και όσα ενοίκια κι αν εισπράττουν, ένα εμπάργκο πάντα έχει παρενέργειες (πχ πτώση πωλήσεων από στους επισκέπτες κλπ). Πάντως υποθέτουμε ότι η ουσία της πρωτοβουλίας δεν είναι τόσο το οικονομικό εμπάργκο όσο η απομόνωση, η διακοπή της κοινωνίας των πιστών με τα εν λόγω μοναστήρια, μέχρι να ανακαλέσουν την πράξη τους.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Όσο για τα υπόλοιπα αγιορίτικα μοναστήρια και την σύναξη της Γατζέας Βόλου, ο καθένας κρίνεται από τις πράξεις του και αναλαμβάνει τις ευθύνες του.
Δεκάδες αγιορίτες τους κάλεσαν την Επιστασία να διακόψουν το μνημόσυνο του Πατριάρχη. Αναμένουμε την απάντηση της Επιστασίας.

Αναμένουμε και τις αποφάσεις της Συνόδου της Γατζέας. Προφανώς κάποιοι -επώνυμοι- θα μπορούσαν ήδη να τοποθετηθούν για τις εξελίξεις σε Χιλανδάρι και Λαύρα, αλλά καλοκαίρι είναι, πολλοί απουσιάζουν, ας δώσουμε είμαστε λίγο ανεκτικοί.

Εμείς επαναλαμβάνουμε ότι δίνουμε κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα για να ληφθούν αποφάσεις. Ακολούθως, όλοι θα κριθούμε για την στάση μας, ο καθένας μας.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς ανώνυμο 11:13 μμ

"Προτείνουμε λοιπόν για να μην κουράζεστε να αναρτήσετε μια ανακοίνωση ότι "από τούδε και στο εξής καταδικάζουμε τις όποιες αντικανονικές ενέργειες του Πατριάρχου, συμπροσευχές, συλλείτουργα, μνημονεύσεις κλπ"..."

Στο ιστολόγο μας υπάρχει μια ετικέτα "Οικουμενισμός"
κάνε κλικ εκεί και διάβασε, 213 αναρτήσεις.

Υπάρχει και νέα ετικέτα, "Διώξεις αγιοριτών",
δεν καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια.
Επαναλαμβάνουμε ότι στηρίζουμε κάθε πρωτοβουλία.

Οι πρακτικές του Πατριαρχείου έχουν δοκιμαστεί και έχουμε αναφερθεί σε αυτές:
Όταν ΟΛΗ η Μονή αρνετίται το μνημόσυνο του, διορίζει άλλη μονή, και τους παίρνει ακίνητα, καταθέσεις, οχήματα και σκάφη.
Όταν μεμονωμένοι μοναχοί αντιδρούν, βάζουν το μοναστήρι να τους εκτοπίσει.
Ήρθε η ώρα των πιστών να αντιδράσουν. Στείλε εμαιλ. ενημέρωσε τους γνωστούς σου, περιμένουμε και την δική σου πρωτοβουλία, οργανωθείτε και πάρτε τις αποφάσεις σας.

Ανώνυμος είπε...

κάτι άσχετο, είναι λίγο άσχημη, κατά την δική μοτ ταπεινή άποψη, η μετατροπή του αγιορείτης σε αγιορίτη... (είστε οι μόνοι που το γράφετε έτσι)

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Φυσικά δεν γράφεται από "άποψη" αλλά από άγνοια.
Αφού -όπως διαπιστώσαμε μετά την υπόδειξη σας- συνηθίζεται να γράφεται "αγιορείτης", φυσικά και θα το διορθώσουμε.

Μια εξαίρεση (που σίγουρα δεν καταργεί τον κανόνα)
"Μια φορά μας ήρθε ένας γέροντας Αγιονορίτης και μας άφησε τούτη την .."
Φώτης Κόντογλου, "Το Βλογημένο Μαντρί"

Ευχαριστούμε

ΜΑΝΟΣ είπε...

Ευχαριστουμε το ιστολογιο σας οπως και αλλα αγωνιστικα ιστολογια που ειστε παντα στις επαλξεις και ενημερωνετε το λαο. Οποιαδηποτε διαμαρτυρια ειτε στα δυο αυτα μοναστηρια ειτε στην κοινοτητα ειτε και στα αλλα επιβαλλεται και ισως φερει αποτελεσμα. Εμεις πρεπει να κανουμε το καθηκον μας κι εχει ο Θεος.

Ανώνυμος είπε...

Ονομαστική: τα όρη
Γενική :των ορέων
Θέμα ορε- +κατάληξη -ίτης ορείτης, Αγιο+ορείτης, Αγιορείτης

Αγιονορίτης
Από τις λέξεις Αγιος, ενορία, κατάληξη -ίτης
Άγιος συν ενορίτης...αγιονορίτης.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για την φιλολογική επιμέλεια.
Ξεκαθαρίζει τόσο γρήγορα και συνοπτικά πως προέκυψε η ορθογραφία με το "ει".

Ανώνυμος είπε...

Αφού πρώτα διάβασα κι άλλα άρθρα σας, όπως λχ. αυτό για τον π. Ανανία Κουστένη (http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/08/blog-post_64.html), αυτομάτως μου δημιουργήθηκε η περιέργεια για το ποιοί είσαστε εσείς και γιατί γράφετε ανώνυμα αφού έχετε άποψη για τόσο σοβαρά εκκλησιαστικά θέματα, δογματικά, όπως το παραπάνω και εν τέλει από που ορμώμενοι γράφετε όλα όσα γράφετε; Τι σχέση μπορεί να έχει άραγε ένας, οι και περισσότεροι, ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ με αυτά τα θέματα και όχι με αυτά που άπτονται της ειδικότητάς του; Τι μπορεί στ' αλήθεια να κρύβεται πίσω από αυτή την κατά τα άλλα αθώα, ύπαρξη; Ποιοί είστε κύριοι και ποιά η σχέση σας με την εκκλησία; Ποιά η σκοπιμότητα των όσων γράφετε και που αποβλέπουν; Αυτά και πολλά ακόμα ερωτηματικά ζητούν επειγόντως απαντήσεις. Διαφορετικά έχω κι εγώ το δικαίωμα να πιστεύω για εσάς και τα γραφόμενά σας ό,τι θέλω ...

ΥΓ1. Οι όποιες υποψίες μου ενισχύονται ακόμα περισσότερο αν κρίνω από τις παραπομπές της διπλανής στήλης "Ενδιαφέροντα Ιστολόγια" μερικά από τα οποία είναι αποδεδειγμένα ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ!!!

ΥΓ2. Προ-απαντώ σε ερώτημα που θα προκύψει: Σχολιάζω ως "Ανώνυμος" διότι εγώ δεν είμαι επώνυμος στο συγκεκριμένο ιστολόγιο ούτε καταφέρθηκα σε κάποιον ΕΠΩΝΥΜΟ, όπως κάνετε εσείς.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που ακούμε κάποιον να μας δίνει εντολή σαν να πρόκειται για παιδάκι: "Σώπα, ΜΗΝ μιλάς".

Σε κάτι δεσποτάδες πρόσφατα, τους απαντήσαμε :
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/11/blog-post_57.html



Γράψαμε αρκετές φορές σε σχολιαστές μας τους λόγους που η ομάδα μας εμφανίζεται στο διαδίκτυο ανώνυμα. Θα τους επαναλάβουμε μία ακόμη φορά παρά το κακοπροαίρετο ύφος της ερώτησης:

1) Σημασία για εμάς έχει η ιδέα που κατατίθεται και ελάχιστα μας απασχολεί ποιος την καταθέτει. Με βάση την ιδέα που παρατίθεται, δίνουμε την δυνατότητα να ακολουθήσει γόνιμος διάλογος. Δεν είμαστε αλάθητοι. Όποιος έχει επιχειρήματα, ας τα παραθέσει, ας μας διαψεύσει.

2) Η ομάδα μας λειτουργεί αμεσοδημοκρατικά. Δεν υπάρχει "αρχηγός", δεν χτίζονται "καριέρες", δεν σκοπεύουμε να κατέλθουμε στην πολιτική για να επιζητούμε καταξίωση ως πρόσωπα, δεν μαζεύουμε ψήφους για να χρειάζεται να προβληθούμε, δεν υπάρχουν αξιώματα για να τραβήξει ο ένας την καρέκλα του άλλου.

3) Επειδή δεν χαριζόμαστε στις αποκαλύψεις μας, και επειδή γνωρίζαμε ότι θα δεχόμασταν πιέσεις να αφαιρούμε επίμαχα άρθρα, η ανωνυμία αποδείχθηκε χρήσιμη. Αν κάποιος αισθάνεται ότι προσβάλλεται, διαβάλλεται ή συκοφαντείτε, ας γράψει την άποψη του. Τόσο απλά. Και αν πράγματι τον αδικήσαμε, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να διορθώσουμε το λάθος μας. Σε τελική ανάλυση οι αναγνώστες μας δεν είναι κουτοί. Κρίνουν.

Πολλοί ισχυρίζονται ότι μας γνωρίζουν ή ότι γράφουν και οι ίδιοι! Δεν μας απασχολεί τι μπορεί να ισχυρίζεται ο καθένας.
Ως Ορθόδοξοι πιστοί και ως Έλληνες ΚΑΝΕΙΣ δεν θα μας απαγορεύσει να ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ την μαρτυρία μας.

Δείξτε μας τώρα ένα οικουμενιστικό ή αριστερό, ένα "δημοκρατικό"(!) ιστολόγιο που θα φιλοξενούσε ένα αντίστοιχο δικό μας σχόλιο χωρίς να το λογοκρίνει.
Κι όμως όπως βλέπετε εμείς δημοσιεύσαμε το δικό σας χωρίς κανέναν δισταγμό.

Όσο για τα "ενδιαφέροντα ιστολόγια" μας, τα οποία εσείς, ο ανώνυμος, αποφασίσατε ότι είναι αναξιόπιστα(!), κανένα δεν υποχρεώσαμε να μας διαβάσει. Για να μην χάνουμε τον χρόνο μας, θα απαντήσουμε κι εμείς σαν να είστε παιδάκι : "Το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία"!

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς για εσάς, δεν τρώει όλος ο κόσμος κουτόχορτο!
Το αν θα κατάλθετε στην πολιτική ή όχι, αυτό είναι δικό σας πρόβλημα και δεν αφορά κανέναν. Ωστόσο όμως ακόμα και μέσα από ένα μπλογκ όπως αυτό, ασκείτε πολιτική και μάλιστα σε πρόσωπα τα οποία ούτε καν γνωρίζετε, αγνοώντας ταυτόχρονα για την πορεία τους και τα έργα τους. Δικάζετε, ως άλλοι Καϊάφες (!!!), Ιερείς και Δεσποτάδες, χωρίς να μπείτε καν στην διαδικασία να δώσετε σε αυτούς τους ανθρώπους την ευκαιρία να απολογηθούν ή να αναλύσουν το σκεπτικό τους βρε αδερφέ!!! Αλήθεια, τόσοι πολλοί "δημοσιογράφοι" (και μάλιστα αυτόκλητοι σωτήρες, της Ορθόδοξης Εκκλησίας να υποθέσω;) δεν σκέφτηκε κανείς από εσάς τα "σαΐνια", να πράξει το αυτονόητο; Ποιό είναι αυτό; Πήγατε ποτέ σε κάποιον από αυτούς να τους ρωτήσετε, τι εννοούν όταν λένε ή πράττουν αυτό για το οποίο τους διαπομπεύετε δημόσια; Δώσατε ποτέ σε κάποιον την ευκαιρία να στηρίξει την όποια άποψή του; Η απάντηση είναι ΟΧΙ!!!
Αν λοιπόν εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι επιτελείτε ... "Θεάρεστο έργο" τότε ή είστε πλανεμένοι ή δράτε επί πονηρού σκοπού. Απαντάτε σε Δεσποτάδες με υφάκι του στυλ, "τα ξέρω όλα", αν και δεν πατάω το πόδι μου στην Εκκλησία, ενώ δεν ξέρετε ούτε τι λένε οι γραφές! Αν ξέρατε τι γράφουν θα ήσασταν πιο προσεχτικοί με τους χαρακτηρισμούς σας.
Αυτοαποκαλείστε Ορθόδοξοι πιστοί. Αλήθεια τι είναι αυτό πάλι, καινούργιο; Σας καλώ να μας ξεκαθαρίσετε αν αυτό έχει σχέση με τον Χριστιανισμό ή όχι.
Συγνώμη αλλά όσο για αυτό το "Το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία" ... μαρτυρά πολλά από μόνο του ...! Μέγα λάθος αυτό από υποτιθέμενους έμπειρους μπλόγκερ - χρήστες των διαδικτυακών μέσων!!!

ΥΓ.1 Ακόμα ψάχνω να βρω την παράγραφο που υποτίθεται ότι σας έγραψα ή που εννοώ, "σώπα μην μιλάς". Αλλά έτσι είναι, είστε πλέον συνηθισμένοι (ή εθισμένοι) σε αυτή την πρακτική ...

ΥΓ.2 Ζούμε στην μετα-Λιακόπουλο εποχή όπου δυστυχώς φαινόμενα όπως αυτό (δικαστήρια και διαπομπεύσεις μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μπλογκ, γιου τιούμπ, τουίττερ, φέϊσμπουκ κτλ.) να έχουν πλέον μια πιο εμφανή και συχνή παρουσία στο χαώδη και ατελείωτο διαδίκτυο, προκαλώντας σύγχυση στον "χαλαρό" αναγνώστη και αποπροσανατολισμό στον "χαλαρό" πιστό. Εσείς προφανώς, επιλέξατε από μόνοι σας, να ανήκετε σε αυτόν τον τομέα.
Σας καλώ λοιπόν να αναρωτηθείτε το εξής απλό: την ευθύνη για αυτό το φαινόμενο, ποιός από εσάς θα την αναλάβει όταν φτάσει μπροστά στο Ιερό Βήμα της Απολογίας ... οέο;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

1) το "σώπα μην μιλάς" προκύπτει ως συμπέρασμα και από τα 2 σχόλια σας. Γι αυτό μας εγκαλείτε για το "ποιοί είσαστε εσείς" και " από που ορμώμενοι γράφετε όλα όσα γράφετε;"
Σας απαντήσαμε. Είμαστε Ορθόδοξοι πιστοί που ξύπνησαν και προσπαθούν να βγάλουν τους λύκους έξω από το μαντρί

2) Γράψατε σχόλιο θεωρώντας δεδομένο ότι δεν κοινοποιούμε τις αναρτήσεις μας σε όσους κατηγορούμε. Φυσικά δεν στέλνουμε κάθε εμαιλ αναλυτικό σημειωμα στο Φανάρι. Αρκετούς αρχιμανδρίτες έχουν (με μισθό από Ελλαδικές μητροπόλεις), και αρκετούς παρατρεχάμενους υποψήφιους δεσποτάδες. Ας τους βάλουν να μας παρακολουθούν. Πάντως πάγια τακτική μας είναι να ενημερώνουμε τις μητροπόλεις όταν γράφουμε κάτι εναντίον τους πχ πρόσφατα ενημερώσαμε μητροπόλεις Κονίτσης, Αιτωλείας, Πειραιώς, ΠΕΘ κλπ για εναντίον τους δημοσιεύματα.
Ουδέποτε απαντάνε (με εξαίρεση μια απάντηση που λάβαμε από τον μητροπολίτη Πειραιώς).

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Νεότερη Ενημέρωση (2023):
Παρακαλούμε διαβάστε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την παρακάτω ανάρτηση:
https://opaidagogos.blogspot.com/2023/10/1-2.html
που αναθεωρεί την εικόνα που είχαμε για κάποια πρόσωπα.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.